A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza három különböző kategóriában a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A Bábolna Takarmány 2016-ban nyerte el első alkalommal a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” címet, melyet követően minden évben egy újabb elismeréssel gazdagodott, és így történt ez 2020-ban is – írja a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. közleménye.

A kiválasztási folyamat rendkívül komplex, szigorú követelményeknek kell megfelelnie a pályázónak: egy adott márka a vállalkozás pénzügyi adatainak több szempontú vizsgálata, valamint a fogyasztók és egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság egyöntetű értékelése alapján részesülhet az elismerésben. A „Kiváló Üzleti Márka” kiválasztásánál továbbá figyelembe veszik a márkaépítést, valamint a márka identitását, reputációját, tradícióját és megbízhatóságát is.

A Bábolna Takarmány 2016-ban nyerte el első alkalommal a MagyarBrands címet.

2020-ban, a pandémia idején rendkívüli jelentőségű a MagyarBrands díjak üzenete, hiszen kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, pozitívan megkülönböztetve ezáltal azokat a versenytársaiktól.

A Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft., mely a Bonafarm Csoport tagja, több mint 1000 féle terméket kínál partnerei számára. A termékpalettában a nagy haszonállatfajok (sertés, szarvasmarha, baromfi) számára készült takarmányokon túl többek között megtalálhatóak ló-, strucc-, nyúl-, prémes állat, hal-, fácán-, fürj-, bárány-, víziszárnyas, zsiráf- és medvetakarmányok is. Széles termékkínálatával a Bonafarm-Bábolna Takarmány Kft. meghatározó szereplője a hazai takarmánypiacnak, s jelen van számos külföldi piacon is.