10 százalék feletti növekedés

Egy évvel ezelőtt döntött úgy az ALDI Magyarország, hogy kizárólag magyar friss húst kínál valamennyi üzletében. Az azóta eltelt 12 hónapban 10 százaléknál is nagyobb mértékben nőtt a vállalat által értékesített magyar friss hús mennyisége, amely immár meghaladja a 11 000 tonnát. Az áruházlánc a magyar állattartók és húsfeldolgozók számára is jelentős támogatást nyújt a stabil belföldi piac biztosításával. Az ALDI 2021 novemberében hozta meg azt a döntést, hogy állandó kínálatába

Kizárólag magyar beszállítóktól vásárol friss húst, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét.

A vállalat az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként tette meg ezt a hazai agrárium számára stabil belföldi megrendelést és keresletet biztosító intézkedést, amelyet az Agrárminisztérium mellett az agrárszakmai szervezetek és a beszállítók is rendkívül kedvezően fogadtak. A döntés a vásárlók körében is pozitív visszhangra lelt, amit a rendkívül dinamikus forgalombővülés is visszaigazol.

A frisshús-mennyiség növekedéséből az elmúlt 12 hónapban a legnagyobb növekedés a pulykahús értékesítésében mutatkozott: a kategória forgalma közel 40 százalékkal bővült.

A sertéshús értékesített mennyisége mintegy 15 százalékkal, a csirkehúsé pedig közel 7 százalékkal nőtt. Ezzel párhuzamosan az áruházlánc több mint 400 tonnával több friss magyar marhahúst forgalmazott.

Az áruházlánc a magyar állattartók és húsfeldolgozók számára is jelentős támogatást nyújt a stabil belföldi piac biztosításával.

Az áruházlánc a magyar állattartók és húsfeldolgozók számára is jelentős támogatást nyújt a stabil belföldi piac biztosításával. Kép: Pexels


Beszállítók

Az ALDI frisshús-kínálatát a legnagyobb hazai beszállítók biztosítják: a csirketermékek a Master Goodtól, a Hungerittől, a Meat-Landtól és a Szögedi Csirkétől, a pulykahús a Gallicooptól, a sertés friss húsok pedig a Kométától, a Cervustól és az MCS-től érkeznek a vállalathoz. „Egyértelműen jó döntésnek bizonyult az intézkedésünk, amelynek értelmében kizárólag 100 százalékban magyar friss húst kínálunk üzleteinkben. Az agrárium felé stabil belföldi felvevőpiacot biztosítunk, vásárlóinknak pedig garantáljuk a frissességet és a kiváló minőséget, hiszen minden áruházunkba minden reggel friss és kizárólag hazai húsok érkeznek" – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Elhatározásunkhoz akkor is tartottuk magunkat, amikor külföldről alacsonyabb áron tudtunk volna beszerezni friss húsokat"

- tette hozzá a szakember. Nem csupán a friss, hanem a feldolgozott hústermékek is bővülést értek el az elmúlt egy évben. A vállalat kínálatában közel egytizedével több felvágott, májas és bacon kapható, de a kolbászok és szalámiféleségek száma is nőtt.

Az ALDI frisshús-kínálatát a legnagyobb hazai beszállítók biztosítják.

Az ALDI frisshús-kínálatát a legnagyobb hazai beszállítók biztosítják. Kép: Pexels

Bővülő, hazai alapanyagra építő termékskála

Az ALDI bővítette a jellemzően hazai alapanyagból, kizárólag magyar feldolgozóknál készülő Kokárdás saját márkás termékek körét, így már nem csupán a tejtermékek, hanem a feldolgozott húskészítmények esetében is a kiváló minőségű belépő árkategóriás termékeket kínál a márka égisze alatt. Az ALDI a hazai beszállító partnerek iránti elköteleződésével folyamatosan támogatja a magyar agráriumot, mindemellett pedig nagyszabású marketingaktivitást is folytat a hazai termékek népszerűsítésére.

A „Hazait szeretettel" logó alatt futó kampányok felhívják a figyelmet a magyar termékek választásának előnyeire. A vállalat 2022. november elején átfogó, televíziós, rádiós, köztéri és online hirdetésekkel és aktivitásokkal ismét a magyar termékek választására és vásárlására ösztönzi a fogyasztókat, aminek keretében a Hazait szeretettel logóval ellátott árucikkeket vagy a Kokárdás márka termékeit választók nyereményjátékon is részt vehetnek.

(Forrás: Aldi)