Hirdetés
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- S.O.S. új
- GPS működése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- T-16M traktor új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Műtrágya kijuttatása permetezővel, lombtrágyaként!!!! új
- Deutz Fahr traktorok új
- Kajszibarack új
- Szója termesztése új
Cikkajánló
A Bayer dolgozik a glifozátot kiváltó gyomirtó létrehozásán
2028-ban meg akarják kezdeni a szer forgalmazását.
Hirdetés
94 hozzászólás
Válasz Ares 826 #93. hozzászólására
Köszönöm a segítséget felkeresem őket!
Válasz f.attila1981 #92. hozzászólására
Vegyél újat Bp soroksári út 150 powered a cég neve. Minden van náluk!
Sziasztok ! Valakinek lenne közzületek bontott 20.19 bolygómű? Egy alkatrész kellene belőle.
Válasz jamo #88. hozzászólására
Az már sok, erre más orvosság kell, akkor én nem tudom
Válasz jamo #88. hozzászólására
Szanberg-nek azért ajándékba küldhetnél egy kenőpumpát,a következő vevője lelki nyugalmáért.
Válasz jamo #87. hozzászólására
ott megtervezi
Válasz Drisa #84. hozzászólására
Nézegettem én is ezt a lehetőséget de ez már nagyon szét van kopva...2-3mm-t lóg a hidba gyűrű felül alul pedig teljesen szét van 6-7mm-t lóg.
Télen adtam egy helyi (kicsit alkesz) szakinak pár bálát a kutyái alá. Akkor esküdött, hogy bármi bajom van keressem megoldja. Most kerestem... megnézte, azt mondta szedjem ki vigyem el hozzá megcsinálja.... vasárnapra kész. Meglátjuk, mindenesetre kért 5000ft előleget és hazafelé mikor vittem kiszált a kocsmánál.
Válasz jamo #83. hozzászólására
itt nem messze tőlünk javítanak ilyesmit,vonalba is fúr
Válasz Drisa #84. hozzászólására
Ez jó ötlet.
Válasz jamo #83. hozzászólására
Igen vékony szalag a kopott oldalra, csésze beleerőltetve és go nem szakszerű de olcsó és így megy már 4 éve semmi gond.
Üdv!
Carraro hídba kikopott a függócsapszegpersely fészke... javított már ilyet valaki? claas rangerről van szó. Az első hidnak is volt ugyanez a baja. Akkor az szét lett szedve porcikária és egy hónapig volt gépműhelyben. Megcsinálták azóta nincs vele gond. De most nincs rá egy hónapom. hirdetnek párhelyen, hogy "oválra kopott csapszegfuratok vonalbafúrása" csináltatott már valaki ilyesmit? Bevált pontos? Árban elfogadható? Minden infó érdekelne ezzel kapcsolatban.
Nem megfelelő zsírzással a keresztet megölheted 50 üzemóra alatt is. 1 nyomással több zsír mint kéne és már vége is.A gondozásmentes mondjuk 5000 óra. És benn a nevébe.
Válasz traktoristaarpi1 #79. hozzászólására
Nem ezt kérdezted, b+ !
Normálisan próbálok segíteni, te meg pökhendien vagdalkozol?!
Tényleg hülyén fogsz meghalni.
Válasz traktoristaarpi1 #79. hozzászólására
Szerintem fele. De tudtak hogy a féltengelyt úgyis megeszi a szimmering 6-7 ezer óra után akkor pedig keresztet is cserél majd a paraszt.
Válasz Bárány #78. hozzászólására
Ha nem mondod hülyén maradok egész életemre.
Kérdés menyi az élettartam így gondozás mentesen.
Válasz traktoristaarpi1 #77. hozzászólására
Nem láttál még gondozásmentes csapágyat? Na van kardánbancsukló is. Pl. a Claasok első csuklói is gondozásmentesek. A benne lévő zsírtöltet az egész élettartamra szól.
Válasz Bárány #76. hozzászólására
Nem-eeeee akkor szárazon kel járni vagy mi?
Válasz traktoristaarpi1 #75. hozzászólására
Van olyan, amit nem kell, így nem is lehet zsírozni.
Ma egész nap a féltengelyek kardánjain a zsírzót kerestem de semmi sehol. Hogyan lehet bezsírozni?
Jo estét
király csap persely kopását hogyan javítottátok ki.
Válasz Szabi. #69. hozzászólására
Van egy kis darab vas ami kb 10 cm magas alul felül csapon van ami zsírozható a két végén, de közepe nem na az kopott ki és kanyarban csattogott. Ez a vas tartja a kardán körüli öntvényt.
Válasz Czanik Sanyi #71. hozzászólására
Az drága mulatság SB olyat nem vesz a tanyasi.
Forterrák vannak 1 hadseregnyi hadrafogható.
Válasz *** HM *** #37. hozzászólására
Kb két hete láttam a 160Zetorban, van már olyan a tanyán?
Válasz Mfpisti #52. hozzászólására
Az így van, viszont 1500óránál milliót kelljen rákölteni az marha sok.
Azért a 6497-ben 8000óránál látszott meg, hogy a királycsp perselyei megkoptak már ,abból is az első leginkább, meg ahogy szétszedtük a himbakarok perselyei is löttyentek picit, egyébként menetközben észresem lehetett venni ezeket, nemvolt még betyáros mértékű a kopás sehol.
és 8000üzemórát dolgozott és Carraro
Válasz Drisa #68. hozzászólására
Lőj már egy képet, mert alá fekszem és nem látok semmi gebaxt.
Válasz *** HM *** #67. hozzászólására
Mint írtam olyan helyen van baj ahol nem lehet zsirozni.
Válasz Drisa #61. hozzászólására
Carrarohoz mit ír?
Válasz Szabi. #65. hozzászólására
Ahol kopott ott nincs zsírzási lehetőség!
Válasz Drisa #64. hozzászólására
Zsír milyen ?
Központi zsírzón még nem gondolkodtál ?
Válasz Szabi. #63. hozzászólására
Kardán tartó kicsi vas csattogott annyira lógott!
Válasz Drisa #62. hozzászólására
1600 ü.ó-nál tartunk de nem veszem észre, hogy gond lenne.
Válasz Bárány #45. hozzászólására
Újabb fél milka
Válasz *** HM *** #60. hozzászólására
melyik híd melyik része?
Milyen zsírokat használtok a hidakhoz?
Válasz #57. hozzászólásra
Lassan mindent fölsorolsz e, Lanzbulldogba is?????
Válasz #54. hozzászólásra
Nem vár el a normális ember ingyen dolgokat.
De azért vezérigazgatói óradíj x2 ember se biznisz a paraszt zsebének....
Nem normálisokkal ne foglalkozzunk mertmég sztem egyikünk se találkozott olyannal.......
Válasz #37. hozzászólásra
Valami ilyen volt a NH75xx és Case cvx sorozatokban is, de kidobták a Sisu motorokkal eggyütt a gyártásból, a McCormikokban is valami ilyen van, a JD is elkezdte rakni valami hasonló felépitésüt a 7-8xxx sorozatba, és a Fend se maradjon ki a sorból, ha már a Zetort is betetted.
Válasz #55. hozzászólásra
Elvileg igazad lehet, de sajnos gyakorlatilag nem, mart a gyártók szinte kivétel nélkül csak és kizárólag javításra fordított norma időket ismernek el, amibe csak a hiperszuperturbókecmecemberek férnek bele.
Válasz #49. hozzászólásra
Azt nem ő fizette hanem a Claas anyavállalat, amit ők átszámláztak a Carraronak, szerintem!!
Válasz #53. hozzászólásra
Ennyire szerintem nem lehet egy céget, vagy forgalmazót sem hibáztatni......viszont azt tudni kell, és ezt gondolom mindenki megérti, felfogja: ingyen nem adnak semmmit. Sem teljesítményt, sem műszaki tartalmat, sem tudást! Mint ahogy a kukoricát sem szívesen adja oda senki 2 forintért.
Válasz #52. hozzászólásra
igaz
tehát az igazság odaát van......... Dcitybe
nehéz megszokni a parasztnak hogy 30-100 miliót lelizingel, utána meg fönt is kell tartani ezt, és lefeji a 3 4 meg a 5 betüs cég a díjaival
claas se zetormtz költségű minden hiába
Válasz #51. hozzászólásra
" akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is"
Válasz #49. hozzászólásra
Na erre vagyok kíváncsi
Szóval a 640 alatt is ugyebár ez van.....
Napi zsirzást igényel és akkor is szijjelkopik és má lehet is tolni az alkatrészt bele?
Válasz #49. hozzászólásra
Gondolj bele, mekkora erők hatnak rá, mekkora erőkarral......!
Válasz #45. hozzászólásra
Ez egy hulladék, nem tudom mennyit bír, most van benne 1500üó,de eddig több mint egy milliót költött rá az axiál nálunk garanciában. Már előre félek... A szervizes az mondta: "Legyen a traktoros hona alatt a zsírzó!"
ares 617
ares697
arion 640 ezekben mind ez a rugózott híd van
Válasz #46. hozzászólásra
Heccinek írtam, hogy ezen megnézheti, ez azonos-e azzal, amire ő kíváncsi.
Még annyit, hogy ránézésre annyi eltérés lehet, hogy a teljesítmény növekedésével a kerékagyak mérete nő.
Válasz #45. hozzászólásra
Nekem nem rugózottak a hidak!
Válasz #42. hozzászólásra
Hasonlítgasd össze! Az Arionban (és talán az Aresban is?) ha rugózott, akkor ez van: