Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 638 Ft EUR 395.73 Ft USD 366.97 Ft CHF 405.19 Ft GBP 462.75 Ft

Fórum

Chip tuning, chip tuningdoboz, traktor tuning

Létrehozta: , 2009-02-16 12:37:33

Kedvencekhez Segítség

384 hozzászólás
Nincs profilkép
#284 Norbi6330
2015-08-14 11:39:57

Válasz Drisa #282. hozzászólására

Ki van iktatva most már, én is ellene vagyok mert nincs értelme inkább nagyobb traki és kész. Most már az érdekel hogy lehet-e valami hátulütője a chipnek hogy benne volt?

Nincs profilkép
#283 a2457
2015-08-14 11:11:00

lehet mindegyik megoldás fostos...
igazából tökmindegy hogy a szenzor jeleit piszkálják meg vagy magát a programot, hozhat egyforma eredményt a kettő.
van a szondáknak/szenzoroknak egy jele amire a program végén jön ki egy válasz.
hogy a kettő közt mi történik, az kevésbé érdekes, sem az hogy hogyan. csak az hogy adott jelre adott válasz érkezzen.

#282 Drisa
2015-08-14 09:26:51

Válasz Norbi6330 #281. hozzászólására

Kb 3 vagy 4 éve ezt mondtam hogy szar ez a tuning. Nálunk is volt. Jobban ment de kódot dobta.

Nincs profilkép
#281 Norbi6330
2015-08-14 08:16:26

Válasz Norbi6330 #280. hozzászólására

Jobban terhelésnél jöttek a gondok (lazitozás, gruberezés), tegnap kimentem kaszálni vele 4 30-kor kezdetem 6 30-ra 85 fokos volt a váltó és minden fordulónál 1 fokot ment feljebb, és akkor is irkálta a kódokat, pedig a kaszálás kőnyű munka. Üresen vonulásnál is dobta a kódokat rapid kiiktatva és már nem is irkál semmit. Ennyit a chipről 1 kalap sz@r.

Nincs profilkép
#280 Norbi6330
2015-08-14 05:34:04

Válasz Bárány #279. hozzászólására

A gépet már úgy vettem meg hogy benne volt. A kiegyenlítőből kifogy a fagyálló, melegszik a váltó, az üzemanyag csöveken szivárogót a gázolaj. Kódok: 2791.07 2630.15 1569.31 2630.00 2791.02

#279 Bárány
2015-08-13 22:53:34

Válasz Norbi6330 #277. hozzászólására

Nyugodtan kiveheted.
A hibakódok engem is érdekelnének.
A forgalmazótól megkérdezted, miért csinálja?

#278 Szeni
2015-08-13 22:37:20

Válasz Norbi6330 #277. hozzászólására

Milyen hibák jöttek elő benne ??????

Nincs profilkép
#277 Norbi6330
2015-08-13 22:07:23

Hali Van 1 jd 6330 pr traki rapid chip van benne ha kiiktatom a chipet lesz-e valami problémája a motornak? Nagyon dobálta a hibakódokat.

#276 szanberg
2015-05-27 23:29:00

Válasz .Feco. #270. hozzászólására

Persze, hogy erősebbek az új kombájnok, mert a régebbieknél voltak motor hiányosságok, plusz az újak szecskázóján kétszer annyi kés van, ami szintén kíván hajtóerő többletet, de jellemző manapság egyre inkább a hátsóhajtásos hidak tömkelege széria kombájnokon, megnagyobbított magtartályok amit megtöltve cipelni kell, menetközben üríteni ami szintén plusz erőt kíván...meg mittudomén zúzós napra és kukorica adapterek tárháza ésatöbbi....
Ezért emelték 340-re az 5 ládás lexit, viszont van az a helyzet amikor az is kedvét szegi majd, hiába aránytalanul erős

#275 szanberg
2015-05-27 23:25:01

Válasz Sanyee #264. hozzászólására

Nekem is az jött le itt az érdeklődések során, ahogy papamaci is írta. Ha csak kintről csatlakoztatnak valamit vagy programozgatnak valamit rá azoktól inkább tartani kell, bár biztosan van ezek között is jó találmány.

Ha kivevődik a motorvezérlő és egy szakember referencia fájlok alapján azt újra írják úgy, hogy kivan számítva minden spécin és nem a gyári jeleket módosítják át szimplán vagy verik át a gyári programot, akkor attól lehet várni már valamit úgy gondolom.

Egy jó példa: Ha ráteszel valami boxot amitől kapsz előgyújtást/töltést, jelentősen megemelt befecskendezési nyomást, emelt turbónyomást meg ilyeneket, akkor bár erősebb lesz a motorod de kopogósan fog járni, kifújja az injektorokat a magas nyomás előbbutóbb, sérül a turbó hengerfej minden. Plusz nagy terhelésnél melegedni is fog minden bizonnyal.

Amit viszont a gyári sémára átírnak úgy, hogy nem ezeket a jeleket manipulálják, hanem eleve úgy fog szólni a program ahogy akarjuk akkor az üzembiztos lesz és a megfelelő kereteken belül tartós is. Főleg akkor amikor nagy motorból kevés lóerő van kihozva. Általában ilyenkor csökken a fogyasztás is mert lazábban szalad a motor, füstje sem lesz és kopogni sem fog, teljesen gyárias lesz főleg kis terhelésnél, viszont amikor jön a nagy terhelés és dolgozik a motor akkor lesz neki annyi plusszja amit megad neki a programozó tehát jó dinamikuan rugalmasan dolgozik az egész.

Nekem ezek jöttek le szakszerű és kevésbé olyan magyarázatokból ahogy összeraktam őket.
Nemvagyok az a nagy csipptuningos hülyegyerek de egy jobbféle itt kilesz próbálva a nagy kombájnon.
Trakin nem érdekel mert inkább tapadási bajunk van nem erő hiány ha nehéz a munka.

Nem is kukoricában, de erős gabonában kéri jobban a kraftot szecskázva parton nagy szalmát vágva főleg. Ha itt jobban teljesít akkor kukoricában nemlehet megölni.
Én egy kis plusz szívósságot erőt várnék el tőle, meg ha nincsen folyamatosan maxira járatva és kihasználva 100%-ra a plussz lóerő is belőle, akkor egy pici fogyasztás csökkenésre, mondjuk könnyű anyagokban vagy nagyon száraz jó arató időkben amikor lazábban megy a kombájn.

Elvileg ez pont elvárható így a géptől majd.

meglátjuk

#274 szanberg
2015-05-27 23:12:07

Válasz bandigh #268. hozzászólására

Megkell nézni a rotoros kombájnok fejlődését. pl.: a legnagyobb rotoros jd-k 400pár lóról indultak annó és már 600x széria lóerőnél tartanak, mert így tudnak még többet.
Az enyém is igaz bár fiatalabb gép de még régivágású mert "csak" 425 terhelésen meg 460 lovon járatódik benne a C13ezres motor.

#273 szanberg
2015-05-27 23:07:45

Válasz Drisa #266. hozzászólására

A rotoros kombájnoknál FŐLEG a motorteljesítmény szabja a határt, de szerintem ládás gépnél is főleg erős anyagokban.

A lexid azért nincsen megszorítva mert laposon dolgozol vele és a 6méteres asztal ennek az újfajta kombájnnak nagyon kicsi, 7,x-es kellett volna rá.
Van itt a környéken több lexion is, egyik marha jó erős abban valamiét a C13-as nagy motor van de a többi melyekben csak a C9-es azok parton felfelé sipítoznak ha tolod neki szecskázva erős szalmában.

#272 papa maci
2015-05-27 19:55:07

Válasz bandigh #271. hozzászólására

300 paciig elég a 6 sor..pláne jó anyagban. 350től mehet a 8 sor. Majd felfelé a 12-ig. A CX 8080-at ő 8 sorral én 6-al, kiált előlem. Pedig 208-as megával kergettem. Szerintem a leg spécibb adapterek munkaminősége 7-9 km/óra környékén a leg elfogadhatóbb. Bizony gyengébb szárban nagy tempónál a spéci adapterek után is álltak a karók. A tulaj (megrendelő) tépte a haját a munkaminőség miatt. Erősen alkudozott az aratás árán... A 8 sor ha rtk-val vetik nem gond...de ha simán 6-12 szisztéma...Valamint a csatlakozósorok minden méretben megtalálhatók. Akkor már döntöget az adapter. A túlérett..vagy simán fajtajellemző kukoricák. Simán ki potyogtak a behúzó hengerek előtt. Na ezért nem hajtott a nyuszi. Valamint én sem mikor neki köszönhetően nekem is beugrott a csati sor néha akár 1m. Na ott volt katyvasz.

#271 bandigh
2015-05-27 19:36:51

Válasz .Feco. #270. hozzászólására

Ez igaz, de 340+ lóerőnél nem is a 6 sor a hozzápasszoló adapter. 300 lóig, jó termésben is, lehet menni vele normálisan, de utána túl gyorsan kéne menni, fölöslegesen van túlterhelve az asztal. Ha nem is 12 de a 8 sor kéne nekik nagyon. Viszont erre sokan nem akaródznak átállni. Arattam együtt egy cx8080-al, na az a 6 sorral 12 vel is járt, az nem hinném hogy jó tempó a 3 méteres zöldes kukoricában.

#270 .Feco.
2015-05-27 18:43:40

Válasz bandigh #268. hozzászólására

A 2056-osnál vagy a 204-esnél az volt, de a maiaknál nem! Amit tőlünk vettetek 6 soros asztalt azzal nem lehet megetetni egy 6 szalmarázós, 300-350 lovas gépet! És a maiak pedig még erőssebbek! A 630-as lexi 5 szalmarázós és 340 lóerős! Az életben nem fogja soha semmi leterhelni!

#269 Drisa
2015-05-27 18:32:14

Válasz bandigh #268. hozzászólására

Nekünk max 50-60 fordulatot ejt. De általában 20-30 között mozog. Nem a motor a limitáló tényező hanem a láda meg a rosta. Vagy szemetesen dolgozol.

#268 bandigh
2015-05-27 18:16:35

Válasz Drisa #266. hozzászólására

Lehet akkor a ti lexionotok nagyon jó erőben van, vagy csak az egészséges mértékű visszaejtett motorfordulatról van más véleményünk. Mindenesetre addig szoktunk állítani mindent amíg a motor nem limitál. Viszont ahogy szanberg is írta h gondolkodik a tuningon, ott pedig van lóerő már, mégis meg lehet fojtani mindent, jó anyagban. Irta is asszem h 8 sorral 130+mázsában 10+ km/h val kezdett beszélgetni a gép. Na erre lehetne a válasz némi tuning, ha a motorban benne a tartalék.
Vagy bármilyen kombájnnál, ne mondja senki h pl a kukoricát nem a motor alapján vágja.

#267 papa maci
2015-05-27 15:03:53

Ha normális tuningot akartok. Akkor át kell íratni az agyát...Ez a legbiztosabb hosszútávon is kifizetődőbb megoldás. A szenzor átverések csak a vakítás része. Átégő dugattyúk..esetleg még a hüvely is. A motorgyártóknál. A Sisu kezdte..ha jól tudom de a szisztéma az bizonyított. Ha kókler tuning van a gépen letiltja a rendszert. Tehát ha már feltöretni akarja a tulaj a védelmet...akkor egyszerűbb-olcsóbb újraíratni. smile wink

#266 Drisa
2015-05-27 13:24:36

Válasz bandigh #265. hozzászólására

Mai kombájnoknál nem a motor határozza meg a teljesítményt hanem a cséplés vagy a tisztítás-leválasztás. Pl nekünk 540 lexivel 6os asztallal 7 tonnás búzában zúzóval sem volt gond a teljesítménnyel. Nem teljesen sík a terület de azért nem Dunántúl. Én is úgy gondolom hogy a káros anyag kibocsátásnál lehet a kutya elásva. A gyorsulásos videó óriási amatőrségre vall. Ez nem versenysmile lol

#265 bandigh
2015-05-27 10:13:58

Válasz Sanyee #264. hozzászólására

Kombájnnál még egyszerűbb mert fél centivel előrébb tolja a kart mint máskor, és máris plusz X hektár/nap.

#264 Sanyee
2015-05-27 09:32:44

Válasz szanberg #262. hozzászólására

Érdekes.
De ha meghatározott fordulaton vágsz, akkor a boostal csak többet fog fogyasztani a tuning után.
Sík területen talán nem annyira számottevően érezhető a megnövelt teljesítmény, mint egy dombos vidéken a kombájnnal.
Traktornál mondjuk másabb, mert egy fokozattal felkapcsol és kisebb fordulaton tudja ugyanazt a húzóteljesítményt, innentől már nem számít, hogy max. fordulaton 10%-al többet eszik.

#263 VMisi
2015-05-27 08:42:25

Válasz Sanyee #261. hozzászólására

A károsanyag kibocsájtást nem mérik a tuning után, de egy gyárnak meg kell felelni az értékeknek folyamatosan.

#262 szanberg
2015-05-27 02:21:21

Válasz Sanyee #261. hozzászólására

Háááát érdekes dolgok ezek, sok a variáció és mindenki a sajátját dícséri a másét háttérbe szorítja illetve hátrányait helyezi előtérbe.
Az biztos, hogy az ilyen boxokkal emelkedik a vízhőfok a gépekben, keményebben kopogósabban járnak.
Ezek szerintem nem túl jó dolgok.
A videókat énis végignéztem sőt beszéltem olyan emberrel akinek ilyen agrooptimás szoftvere van a gépén. Azt mondja maga a felhasználó is, hogy semmi hang vagy morgás különbség, nem sípol a turbó jobban mint előtte, nincsen plussz hőfok emelkedés, viszont a gép lazábban szalad, kisebb terhelésen amit a monitor is kimutat.
Végülis az biztos, hogy a gyári szoftverek nincsenek annyira kifinomítva, van bennük tartalék. Amennyiben nem úgy chippelnek, hogy a befecskendezési nyomásokat vagy a turbónyomást emelik csak és jelentősen, hanem ezek az értékek maradnak a gyári szinten illetve annak közelében, akkor lehet jó dolog ez.

és persze főleg olyan gépnél ahol az adott széria legnagyobb motorja hajtásai annak beépítve a legkisebb lóerőkön.

Én a kombájnon gondolkodok, olvastam egész télen az emberikai kombájn fórumot ahol soksok ilyen C13motorral szerelt ilyen rotoros kombáj dolgozik és kint nagyon rávannak állva a feljebb húzásra, mivel a C13ezres cater motor 425 lóerőn megy gyárilag, boost-al 460-on, amikor a két évvel újabb gépeknél már a 9ezeres motor jár ennyin a 12ezres jd motor meg 600-650 lóerőn a nagy S kombájnban.
de kimondottan a C13-as Cater motorra is írták, hogy kint más gépben meg teherautóban ez a motor 540 lóerőn gyárilag van üzemeltetve, sőt létezik twin vagyis dupla turbós változatok még magasabb lóerőkkel ebből ami nem is csoda szerintem amikor a 6-7ezres motorok 300lóerők felett dolgoznak sőt a fendt 7100-as motorja 370 lovas ez meg dupla akkora köbcenti majdcsak.

Szóval van ahol látom értelmét meg van egy csomó kedvező tapasztalat ilyen módosításokról. Kikell próbálni, de előtte megkell beszélni, hogyha nem hozza az elvárásokat vagy valami nem olyan símán megy mint előtte akkor vissza az egész minden oldalról és kész. Merthát a puding próbája úgyis a evés lesz mindig.

Nekem van teljesítmény terheltség funkcióm is a monitoromban, meg mérem mindig a fogyasztásokat is különböző terményekben, ha összejön megfogom nézni és leírni elsőkézből ér e valamit.

Amúgy fogyasztani is akkor fog kevesebbet ha nincsen mindig maxin járatva a gép, viszont ha maxon tolod is neki folyamatosan mégha be is kéri ugyanazt mint előtte a teljesítménye az nem ugyanannyi lesz.
Magyarán azt mondták nekem, hogyha ugyanúgy megyek vele mint előtte gyári beállításokkal akkor érezhetően jobban fog fogyasztani, ha kihasználom azt a plussz 10-20% többletet folyamatosan akkor pedig annyival többet fog tudni produkálni.

No majd lesz valami

#261 Sanyee
2015-05-26 23:04:36

Megnéztem pár videóját a cégnek. Ha ilyen teljesítménykülönbségek vannak, akkor miért nem így adja már ki a cég a gépet?


https://www.youtube.com/watch?v=8PYPjbYJf98

Nincs profilkép
#260 info29
2015-01-28 12:58:58

Sziasztok!

Chiptuninggal kapcsolatban lenne egy nem rég indított oldalunk.

A Chiptuning.sLink.hu ( http://chiptuning.slink.hu/ ) oldalon szeretnék mindenkinek segítséget nyújtani, akit érdekel a chiptuning és hasznos információkról szeretne tájékozódni.

#259 jozef19
2013-02-21 21:46:11

Overboost...

#257 Hunter_
2013-02-21 17:41:43

Válasz #255. hozzászólásra

És akkor milyen gépről is beszélünk?

#256 Bárány
2013-02-21 09:24:55

Válasz #255. hozzászólásra

Azért az bátor.smile biggrin
Milyen gép, hány lóerő? Biztos írtad már, de egy birka agya már csak ilyen.

Nincs profilkép
#255 lac*
2013-02-21 09:22:44

Válasz #254. hozzászólásra

Én 2400-nél tartok ,nem zakkant meg semmi eddig.Pedig nekem min 20%-ot tettek rá.

#254 Bárány
2013-02-21 09:16:25

Válasz #253. hozzászólásra

Ezervalahányszáz. (Hirtelen fejből ennyire futja.)

Nincs profilkép
#253 lac*
2013-02-21 09:13:01

Válasz #252. hozzászólásra

Mennyi üó-rát mentél rapiddal eddig?

#252 Bárány
2013-02-21 09:02:40

Válasz #248. hozzászólásra

Meglátjuk. Azt hiszem, eléggé megrágtam, mielőtt belevágtam.

Nincs profilkép
#251 4964
2013-02-21 08:24:52

Válasz #249. hozzászólásra
a motor az a W kombájnokban 280 lóerőt is tud produkálni, abban van tartalék bőven.
A mi gépünk a-b csoportban 200 lovas, c-ben meg ad neki a cps még 30-at. Ez így pont jó ahogy van, mert tárcsával vagy magágykészítővel c2-3-4 ben tud szaladni. A nehéz műveleteknél meg b4-b5- ben optimálisan leadja az erőt a talajra.

#250 Drisa
2013-02-21 07:31:25

Válasz #240. hozzászólásra

Ikerkereket csak és kizárólag a taposási kár csökkentésére szabad használni és nem a vonóerő növelésére, ha csatos...

#249 Bárány
2013-02-21 06:33:25

Válasz #247. hozzászólásra

Ja, bocs, most esett le, mi az a CPS. Ebben az nincs. De kérdezd meg a forgalmazót, mindig rendelkezésre állnak, ha meg nem tud valamire válaszolni, átirányít a szervizeshez, ő biztosan tudja.

Nincs profilkép
#248 Adorex
2013-02-21 06:33:12

Válasz #247. hozzászólásra

Szeva, szerintem ezzel a chip-tuningal veszélyes vizekre eveztélsmile whistling

#247 Bárány
2013-02-21 06:30:52

Válasz #246. hozzászólásra

Hogy pontosan mit csinál, azt nem tudom, a részleteket egyik chip gyártó sem köti az ember orrára. Amikor választottam, referenciákat kerestem, meg a traki adatait bújtam, amennyire lehetett.
A motor és a váltó 200 LE feletti gépekben is ugyanez, ügyhogy ügy ítéltem meg (sőt, valóban a gépet ismerő szaki szerint - akit itt nem nevezek meg a munkahelye miattsmile whistling) - ezzel baj nem lehet. Nekem 135 LE-ről lett emelve kb. 10-15 LE.
A 600-as Arionnál a hidak mások minden teljesítmény lépésnél, ez a gépkönyvből kiolvasható, mindegyiknél más a típusszámuk. Ez az egy dolog, ami miatt volt/van egy kis kétség bennem, de igyekszem ésszel használni. Ezért írtam korábban, hogy nem arra lett véve, hogy pl. egy vassal többel szántsak, hanem, hogy így már megvan az kicsi plusz, amivel vidámabban viszi azt, amit eddig kicsit nehezebben húzott. A működése nem folyamatos, hanem amikor szükséges, simán, finoman, fokozatosan növeli a teljesítményt. Érzésre olyan, mintha nyomatékosabb lenne a motor, könnyedébben húz. A fogyasztásmérőn lehet látni, hogy mikor kezd dolgozni. (Meg ha kikapcsolom, rögtön érezni) A teljes teljesítménynél mutatott fogyasztás 2 literrel nő,viszont egy fokozattal feljebb lehet kapcsolni.
Így is és részterhelésen is nálam igenis csökkent a területre vetített fogyasztás, mégpedig 10-20% között.

Nincs profilkép
#246 4964
2013-02-20 19:02:52

Válasz #244. hozzászólásra
neked a claasban a tuning még a cps. teljesítményére is rátesz vagy arra már nem?
Nem sok az a váltónak meg a hidaknak?

Nincs profilkép
#245 lac*
2013-02-20 18:57:34

Válasz #244. hozzászólásra

De,persze. Kb 150-lóig van ez,utána minden más

#244 Bárány
2013-02-20 18:48:33

Válasz #243. hozzászólásra

Osztom a véleményedet, de azért abban van igazság, hogy a hidak változni szoktak a teljesítménnyel.
A Fergánál ez nem így van?

Nincs profilkép
#243 lac*
2013-02-20 18:40:56

Nekem cr-es perkins motor van rapiddal tuningolva,2400 óra van benne és nincs semmi probléma. 100le-ből lett kb 120. A traki a kategória alja,a hajtáslánc kb 150le-ig ugyan az. Ezt cikkszámra megnéztem katalógusban. Nem igaz az az állítás (fergusonban legalábbis),hogy minden traktor más és más,vannak tól-ig kategóriák. A kategoria alját simán lehet feljebb húzni,hiszen még a motor is ugyan az,csak más teljesítményre van programozva.
Az élettartam biztos rövidebb valamivel,de mindennek ára van,ha kikapcsolom a rapidot olyan mintha egy hengerrel kevesebb lenne.
Szóval nálam bevált,hibakódot még nem láttam a rapid miatt.

#242 (Claastra)
2013-02-20 14:41:16

még egy megjegyzés,mi EDC-motorban használtuk,ott nem volt gond,de CR-es motoroknál okoz meglepetéseket

#241 2266
2013-02-20 14:11:16

Válasz #235. hozzászólásra

Mi meg nem mindig birjuk ugyan ezt a 250elsmile scaredsmile confusedsmile tonguepsmile tonguepsmile tonguepsmile tonguep

#239 Drisa
2013-02-20 13:50:56

Válasz #238. hozzászólásra

csatos ikerkereked van, mert ha igen akkor baj ha azt is a vonóerő növelésre használod

#238 Hunter_
2013-02-20 12:57:00

Válasz #237. hozzászólásra

205le a 7830.Gondolkodtam már azon is, de az sem lenne jó,mert mondjuk egy 5 késes 2,5m széles akkor már az iker kereket nem rakhatod föl,anélkül meg az 5 késest lehet ugyanúgy nem bírja rendesen mint most. A 3m 5 késes annak meg távol vannak a kései egymástól azért nem jó!

#237 Drisa
2013-02-20 12:44:08

Válasz #236. hozzászólásra

vegyél utána egy komolyabb 5 késes lazítót, mélyebbre tudsz menni majd vele, 220 lóerő körüli a 7830 ugye? Sajnos kereskedőktől sok mindent hall az ember és egyik nagyot mond másik kicsit...

#236 Hunter_
2013-02-20 12:35:02

Válasz #235. hozzászólásra

Hajdú!A KITE szülőhazája!
42-43 kötöttségi számúak a talajaink.

#235 Drisa
2013-02-20 12:32:32

Válasz #233. hozzászólásra

Mi 3 késest viszünk 150-160 lóerővel... te merre vagy 7 késest viszed?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A biológiai termékek a gazdasági hatékonyság eredményes és fenntartható eszközei
Támogatott tartalom
Szőlőültetvényed van? Mutatjuk, milyen támogatás igényelhető hozzá
Szőlőültetvényed van? Mutatjuk, milyen támogatás igényelhető hozzá
Közzétették a kifizetési kérelmek benyújtási határidejét.
Bika ûszõ tehèn lO
Bika ûszõ tehèn lO

3 Ft

Állatmérleg
Állatmérleg

150.000 Ft

Kerítés,  drótfonat a gyártótól - verhetetlen áron! Drótháló,  vadháló,  huzal,  kapu
Kerítés, drótfonat a gyártótól -...

569 Ft

PVC-s drótfonat,  huzal,  vadháló,  oszlop,  kapu,  kerítés építés,  drótkerítés
PVC-s drótfonat, huzal, vadháló, oszlop,...

819 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]