Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Búza gyomirtása új
- Füge termesztés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Elektronikus Permetezési Napló új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- NAK szavazás új
Cikkajánló
Hirdetés
343 hozzászólás
Sziasztok.Most vásároltunk egy 208 as Megát 2002 es évjárat .Az automata kontuor el indításával,kalibrálásával tudna valaki segíteni? A job felit 5-6 cm magassaban hordja .Köszönöm előre is.
Válasz VMisi #340. hozzászólására
Igen, bejött!
Válasz VMisi #340. hozzászólására
Ugyan nem tőlem kérdezted, de működik Horesz linkje, cikkszámot én sem találok.
Ez ugyanaz lengyelbe: http://www.claas.pl/service/aplikacje/katalog-czesci-zmiennych-parts-doc
Esetleg próbáld , egy új lap felső címsorába bemásol--beilleszt (ne a böngésző keresésbe). Firefoxban ment így is, amúgy is.
Válasz Bécó #338. hozzászólására
Neked bejött?
Válasz horesz01 #337. hozzászólására
A linken nekem semmi sem jön be, csak egy fehér üres lap, bal felső sarokban kis angol hibaüzenet. Próbáltam chromeban és firefoxban is. A kezdőoldalról sem tudok továbbjutni.
Válasz horesz01 #337. hozzászólására
Köszönöm
Válasz VMisi #336. hozzászólására
1. Rámész a linkre
2. Lentebb görgetsz és a kis képtől jobbra ki választod nyelvet, majd ki pipálod a kis kockát.
3. Katt a zöld login gombra.
4. Új ablakban kiadja az összes gép alkatrész katalógusát.
Én itt még cikkszámot nem találtam.
http://www.claasofamerica.com/parts-service/parts-doc-online
Válasz horesz01 #335. hozzászólására
Nekem nem jön be
Válasz Bécó #334. hozzászólására
Interneten is fent van:
http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp
Sziasztok! Mega 208 alkatrész katalógus nincs meg valakinek digitalizált formátumban?
Köszönöm!
Claas Mega 218-ason nem működik a szem veszteség mérőm. Semmi jel, egyik érzékelőn sem. Tudtok valamit ajánlani, hogy hol keressem a hibát? Van valahol oldható csatlakozás a kábelben ami esetleg szétcsúszhatott? Köszönöm!
Válasz kisficsór #331. hozzászólására
Csináltattam alut. Tökéletes.
Válasz Büresz #314. hozzászólására
Üdv,106 dominátor olajhütöt szoktak a helyére berakni felénk ezt csinálják és aut mondjak hogy jobb mint a gyári melegen is jobban emel.
Válasz Devyd #329. hozzászólására
Ez egy régi felület ezért csak a régi programokkal fut,rendesen.
Sziasztok!
Claas ESIS-em van.
Windows Vistán tökéletesen müködik.
Viszont Win 7-en és Win 10-en nem.
Jó minden nem ír ki hibát, viszont ha rá megyek pl. a 208-as Mega motor ikonra akkor elkezd gondolkodni és ne tovább....
Valaki tapasztalt hasonlót?
Köszönöm!
Válasz Büresz #327. hozzászólására
Ha megoldódott, írd majd meg, hogy mi volt a hiba.
Válasz Spetrix #326. hozzászólására
Köszi. Megpróbálom holnap. Az asztallal nem lehet gond mert ha az motolla mozgatását kötöm az emeléshez akkor szó szerint dobálja.
Válasz Büresz #325. hozzászólására
Hali!
Cseréld meg a vezértömbön a nyomó ági hidraulika csöveket a vezértömb kilépő felén. A ferdefelhordó emelésre tedd a motollát és próbáld meg (mindkettő egy körös). Ha jó lesz akkor vagy a vezértömb egy elemével vagy a mágnesszeleppel, esetleg a vezérlésével van gond. Ha nem lesz jó, akkor az asztalon a gyorscsatlakozó. Német nyelvű szerelési útmutatót tudok küldeni ha az segít (hidraulika, elektronika).
Üdv. Ma nekiláttam a motolla javításnak, benyomtam a végén lévő pöcköt csavarhúzóval semmivel sem emel jobban, utána leszedtem a mágnestekercseket és ami alatta van azt a hengert benne a kis golyóval és rúddal, de csak úgy tudtam visszarakni ha a 4db 6-os csavart kiszedtem a vezértömbnél, ezt megcsináltam elejével hátuljával, semmi rendellenességet nem tapasztaltam egyiknél sem. Utána még a csatlakozót is kicseréltem a motolla előre hátráéval hátha nem nyomja be a gyors csatlakozó pöckét, de semmi. Ha a motolla előre hátra csövére kötöm az emelést akkor dobálja szóval nem az asztallal lehet a gond. Esetleg valakinek új ötlet? Köszönöm
Köszönöm a segítséget, megpróbálom amiket mondtatok.
Válasz Büresz #321. hozzászólására
Vezérlő tömbnél visszakeresed a csövön melyik kör...utána mágnes tekercs le....aztán belenézel rugótörés szemét.... de legelsőnek cseréld fel a solenoid (mágnestekercset) tekercset....
Válasz Büresz #321. hozzászólására
A mágnes szelepek végét egy kb...3mm-es kis kiütővel-szeggel. Be lehet nyomni. Ha úgy működik akkor a mágnesszelep környéke vagy annak az elektromos vezérlő köre szórakozhat. Ezt csatlakozó átcserélésével is lehet tesztelni. Amúgy ha továbbra is fenn áll a hiba. Az adott oldal tömbjében van a fennakadás.
Érdeklődnék 208-as megánál hogy a motollát meleg olajnál alapjáraton nem emeli meg csak teljes fordulaton de akkor is csak lassan. Mit lehet tenni? Ha másik hidraulika körre rakom a motollát akkor meg szinte dobálja szóval nem az asztalnál lehet a gond. Esetleg valakinek ötlete?
Válasz cimbike. #315. hozzászólására
Megába? Mennyiért ha nem titok?
A bonyhádi javít az axiálnak is. :D
Köszönöm az infókat, és az a nem olcsó kb mennyi? Eddig én szoktam forraszgatni de szinte minden éven neki áll szivárogni. Elvileg olyan 20 báros nyomás van a hűtőben a szervizes mondta.
Válasz cimbike. #315. hozzászólására
Válasz Büresz #314. hozzászólására
Keress egy jó hűtőst !Az ipari alumíniumból csinál.... Árban minőségben verhetetlen...de ez érvényes az esetleges vízhűtőre is !
Válasz Büresz #314. hozzászólására
Én Bonyhádon csináltattam egy új hűtőt. Nem volt olcsó, de azóta nincs baja. Allitolag az új gyári hűtő sem lenne jó, mert az is elengedi magát.
Üdv! Van agy 97-es 208-as megám, olajhűtő problémám van szinte évente le kell vennem és forrasztgatni, mert mindig máshol folyik, a szervizes azt mondta hogy ez a széria hibás. Valakinek van-e hasonló tapasztalata, hogy mi lehet a megoldás? Vagy vásárolt-e ilyenbe utángyártottat?
Üdv mindenkinek! Ha valakit érdekel van egy új alkatrészem eladó még a 204-esnél maradt meg , nem tudom hogy jó-e a 208-hoz de ha minden igaz jónak kell lenni-e.
sziasztok megasok!! egy pár kérdésem lenne a 208as megával kapcsolatosan!! ki tudna választ adni nekem???
Válasz #310. hozzászólásra
Köszönöm, de ne fáradj, tudtam szerezni esis dvd-t.
Válasz #309. hozzászólásra
Ha lesz idöm megcsinálom,van egy pár oldal...
Engem érdekel Mega 208 II CD!
208 Mega gépkönyv CD-én valakit érdekel???
Válasz #301. hozzászólásra
Kb.100q búzában tejesitett annyit,kukoricában minden kombájn többre képes,a teljesitmény adatok (kg/s) is kukoricára vonatkoznak..
Válasz #303. hozzászólásra
ehun .e http://www.youtube.com/watch?v=ntUM38cMa8E
Válasz #304. hozzászólásra
azt ne feledd a 114-hez is 6méteres asztal volt már szójaflex.
228-hoz nemlesz elég nagy
Az kevés,magyobb kell...ha már lúd legyen kövér ki
Válasz #302. hozzászólásra
van egy 116-os agrárkeresőn meghirdetve
Kell egy ilyen,nincs itt mese
Válasz #300. hozzászólásra
Azért az nem semmi! 40t/h
10tonnás kukiban 4hektár/óra az szép meló, igaz az új nagyoknál 100t/óra a produktivitás legalábbis papíron...
kalászosban számoltam óránként 10hektárt kéne nálunk levágni a 40t-hoz amit szerintem nagyon nemsok kombájn tudna, leginkább a 9-10méteres asztalúak csupán.
Válasz #299. hozzászólásra
Most is"(tudja még ezt mindegyik)...A szalma nem tétel,de a kombájn ár az már igen Egy hibája van ezeknek,sok a fogyasztás...20 liter
Válasz #296. hozzászólásra
1990.ben az angoloknál 40t körül teljesitett óránként,az akkor spitze leistung..
Válasz #293. hozzászólásra
Az a hátsó hid volt a Lexionokon utánna évekig..
Válasz #296. hozzászólásra
na ja,de komoly bálázó kell ,ha bálázni akarod utána a szalmát,de a tisztítófelület ,nem nagyobb a megáénál,sőt az 1 dob miatt kisebb
Kitétől nem veszünk,csak tulajtól...és lehet,hogy csa kint lesz...A 228-as commandor az amiben maximálisan kiteljesedett a technika...Ez óriási teljesítményre képes...
Válasz #290. hozzászólásra
kiténél van egy 228as!
Jahhhhhh és az egyik 114-hez 6méteres szójaflex asztal volt!
Most átvenném ha meglenne!