Fórum

Diesel motorok  

Létrehozta: jólaci, 2008-04-11 20:29:54

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #120 wernerj | 2019-03-20 06:32:26

    Válasz IHC #116. hozzászólására

    Az nekem egy kicsit messze van.

  • Válasz » #119 mtz1221 | 2019-03-19 22:29:41

  • Válasz » #118 medikus | 2019-03-19 20:49:17

    Válasz IHC #116. hozzászólására
    Motor öblítés fékfolyadékkal !!(Videó)Youtube!smile thumbup

  • Válasz » #117 .Richard. | 2019-03-19 13:38:32

    Válasz mtz1221 #115. hozzászólására

    Èrdekes. Nem pont forditva èrtelmezzük?ha mozog a gyűrű a horonyban'föl le'akkor ugye olyan mint egy pumpa. Ha tele korommal'beàll nem mozog nem pumpàl'de attol mèg rugalmas ès tömit a hengeren. Ezèrt lehet 'hogy megjavul ha hajtva van?Lehet gyàrilag lazàbb az illesztèse anyag vagy hőfok miatt? Hosszu àllàs utàn neme oldòdik a koksz az olajtòl?ennek meg ellent momd'hogy olajat kell beleönteni'hogy jo legyeen jövőre. De az olaj szerintem csak a korrozio ellen van'hosszu tàrolàs miatt. Habàr kiprobàlva nem volt. Aztàn feloldja a kokszot mozog a gyűrű ès megint olajoz mèg el nem rakodik.vagy mind vagy csak az olaj àteresztő. Ha az olajàteresztő az oldott koksztol elrakodik'akkor is ez lehet'mèg ki nem èg. Annàl meg a tisztulàs javit az olajfogyasztàson.
    Arra meg az a variàcio lehet igaz . Èrdekes. smile nonono

  • Válasz » #116 IHC | 2019-03-19 10:52:04

    Válasz wernerj #112. hozzászólására

    Szia Somogyvámos. Köszi szépen a felajánlást. ritkán vagyok arra mostanában mert épp költözöm. ha közelben vagy és eljönnél akkor esetleg beszéljünk telefonon.Üdv

  • Válasz » #115 mtz1221 | 2019-03-19 09:37:26

    Válasz .Richard. #114. hozzászólására
    Passz.Fogalmam sincs.Lehet rozsdásodnak is kicsit,vagy a korom megfogja.Meg csak az első munkanap végéig csinálja.Itthon a tavaszi javítgatások idején el sem éri az üzemi hőfokot.Olaj meg ami van,6 hengeres szívó motor,mindegy neki.Még dobálja az olajat elfogy belőle 1-1.5 liter,utána 120-150 holdat lehúz hogy nem kell rátölteni.

  • Válasz » #114 .Richard. | 2019-03-19 08:49:42

    Válasz mtz1221 #113. hozzászólására

    De mi az oka? Mi törtènik a gyűrűkkel? Mert ha alapon jàratva fossa utànna beinditàskor is az ok. De leàll jo utana nem... olajminősèg?

  • Válasz » #113 mtz1221 | 2019-03-19 08:26:27

    Válasz .Richard. #106. hozzászólására
    Nekem a perkins a kombájnban ezt csinálta 7-8 évig,amig nem volt szójám.Nyáron le lett állítva,következő nyáron addig olajozta a kipufogót még meg nem lett egész nap dolgoztatva rendesen.Sőt 1X úgy is jártam hogy el volt alulról repedve a kipufogó és begyulladt benne az olaj valahogy.Olyan hangja volt 2-3 percig mintha sugárhajtómű lenne benne.Kezelésiben nem hiába van benne hogy ki kellene szedni munka után a porlasztókat,hengerenként 0.115 liter olajat bele önteni,és havonta megforgatni.De hogy nincs ember aki betartaná az is biztos.

  • Válasz » #112 wernerj | 2019-03-19 06:36:25

    Válasz IHC #107. hozzászólására

    Szia!
    Somogyban merre? Ha a közelben vagy, tennék egy próbát.

  • Válasz » #111 ..MZ/X.. | 2019-03-18 21:43:45

    Válasz IHC #109. hozzászólására

    Belenyúlsz a kipufogóba, aztán összemaszatolod az ujjad, megszagolod. Ha híg, gázolaj szagú akkor arra kell keresgélni.
    Többet kattogsz rajta mint amit kell, itt meg mindenki vaktában tippelget össze-vissza egyre vadabbakat. Ha nem értesz hozzá keress valaki ismerőst aki látott már olyan embert aki ismer olyant akinek a nagynénjének az unokaöccse javított már traktort, vagy annak látszó tárgyat, legalább két alkalommal.smile surrender

  • Válasz » #110 .Richard. | 2019-03-18 21:25:45

    Válasz IHC #109. hozzászólására

    4 éves gázolaj nem biztos, hogy faxa bele. gázolajszűrőt cserélni kéne. nem tudni, ,hogy a szelepdekni alatt, vagy kívülről vane a porlasztó. alapjáraton, mikor köpi a trutyit, meglazítani a nyomócsövert, hogy belül ne porlasszon. aztán lesni a trutyit. ha elhagyja akkor gázolaj mert szar a porlasztó. utánna azösszes porlasztót leellenőrizni,szakemberrel. bontás elött a szelephézagot sem ártana leellenőrizni.

  • Válasz » #109 IHC | 2019-03-18 20:28:56

    Válasz .Richard. #106. hozzászólására
    Szia köszi a hozzászólást. Én is gondoltam a gázolajra, valahogy volt egy olyan érzésem, hogy az is lehet. de nem tudom megállapítani egyértelműen mi az ami kijön belőle. Eddig az olajlehúzó gyűrűt javasolták többen hogy biztos leragadhatott az állás miatt. Úgyhogy a jövő héten biztos csinálok egy olajcserét és meghajtom első körben.
    mit lehet tenni ha folyik a gázolaj bele? lehet gyógyítani vagy cserés? Te mit kezdenél vele?
    Üdv

  • Válasz » #108 csoppika | 2019-03-18 20:25:14

    Válasz .Richard. #106. hozzászólására

    NEkem 6 évet állt a muszka, egy hengernél volt nyitva szelep, ott volt kis rozsda... A hengerfej cserés volt, így le lett eleve szedve, aztán kapott gázolaj beöntést, oszt megjavult...

  • Válasz » #107 IHC | 2019-03-18 20:20:18

    Válasz mtz1221 #104. hozzászólására

    Köszi.
    Jelenleg nem vagyok a tanyán. éppen költözés alatt vagyok somogyból Egerbe. Majd a következő héten megyek akkor próbálom amiket javasoltatok, addig is beszerzem a "hozzávalókat".
    Üdv

  • Válasz » #106 .Richard. | 2019-03-18 19:27:48

    Válasz mtz1221 #104. hozzászólására

    lehet, hogy valami régi ásványi olaj miatt több éves állás miatt beállnak a gyűrűk? Én ezt valahogy nem tudom elképzelni. A korom esetleg ront rajta, de valahogy sehogy nem áll össze a kép. Gondolom szelepszár szimering nix rajt. Esetleg laza szelepvezeték, aminél köpködni tudná az olajat, ha annyira szar. De ott is csak szivárogna. esetleg belefolyt viz miatt megrohadt a hengerfala azt ott olajoz. Most vissza nem olvastam, de lehet folyik bele a porlasztónál a gázolaj, az meg ki a kipufogón fekete trutyiként. Ez lenne a valószínűbb.

  • Válasz » #105 medikus | 2019-03-18 19:16:57

    Válasz mtz1221 #104. hozzászólására
    A tuti tippet várja! Az nincs! Viszont próbálkozni kellene most már valamivel!!Kezd 2 hetes téma lenni szerintem,anélkül hogy próbált volna valamit a javaslatok közül!smile sweatdropsmile sweatdrop

  • Válasz » #104 mtz1221 | 2019-03-18 19:07:37

    Válasz IHC #101. hozzászólására
    Nem tudom,nem láttam/használtam még olyant.Egy biztos az udvarban magától nem fog helyre jönni,csak ha rendesen/hosszan meg lesz terhelve.

  • Válasz » #103 IHC | 2019-03-18 17:13:23

    Válasz .Richard. #102. hozzászólására
    Nem. korábban nem volt ilyen. használtam pár évig de soha nem csinálta. aztán külföldön dolgoztam és csk állt 4 évig. és azt hiszem most is amikor először beindítottam 4 év után mintha eleinte ne csinálta volna de ez nem biztos mivel a kipufogó rajta volt és lehet h eltelt egy időbe míg elkezdte kinyomni és észre vettem. most le van véve és a csonk van csak és így látom jól hogy köpködi.
    Köszi a segítséget.

  • Válasz » #102 .Richard. | 2019-03-18 12:07:10

    Válasz IHC #101. hozzászólására

    Egy tipp. Biztos'hogy 4 ève nem volt ugyan ilyen? Le kène engedni a motorolajat'porlasztonal meg gàzolajjal felönteni. Leeresztőalà edènytt'aztàn pàr napig hagyni nèha megint ràönteni. Aztàn kiforgatni az olajat'összerak'felönt. Ha tovàbbra is fujja.'èn megnyomatnàm a hengereket'melyik fuj a kartelba. Stb.

  • Válasz » #101 IHC | 2019-03-18 11:34:20

    Válasz mtz1221 #97. hozzászólására

    Hello
    egy kérdés.
    Most beszéltem egy autóboltossal olaj ügyben. aki azt javasolta hogy rakjak a fáradt olajba motoröblítő vagy mosó cuccot amivel járassam 10 percet és utána cseréljem le az olajat. és ez megcsinálja azt a munkát amit te is javasoltál hoy olyan olajat használjak amiben van motortisztító adalék. Elméletileg letisztítja a koszt és talán segít az olajlehúzóimon. mit gondolsz?

  • Válasz » #100 IHC | 2019-03-18 10:24:15

    Válasz szabo norbert_1472 #99. hozzászólására
    Nagyon köszi.
    megnézem mindenképp.
    Üdv

  • Válasz » #99 szabo norbert_1472 | 2019-03-15 06:37:27

    Válasz Mf-es? #52. hozzászólására

    Szervusz!
    Mi használjuk a Xado termékeket ,nagyon jó eredménnyel traktorokba John Deere,Mtz, teher és személyautókba is . A revitalizálás után sokkal könnyebben indulnak jobban is mennek,szerintem érdemes kipróbálni .
    Utóljára egy L200-as váltóját kezeltük kidobálta az egyest a kezelés után a hiba megszünt a váltó azóta is rendesen működik.

  • Válasz » #98 IHC | 2019-03-14 09:29:42

    Válasz mtz1221 #97. hozzászólására

    Ok. nagyon köszi a válaszokat mindenkinek. smile thumbupcool

  • Válasz » #97 mtz1221 | 2019-03-12 19:52:50

    Válasz IHC #95. hozzászólására
    Inkább úgy csináld ahogy bandigh mondja,ha odakerül a sor.Önindítózás előtt kézzel lökessétek ki az olajat,nehogy baj legyen.

  • Válasz » #96 mtz1221 | 2019-03-12 19:49:35

    Válasz bandigh #94. hozzászólására
    Mondasz valamit.smile thumbupNekem volt perkins hogy úgy ment pár hétig szezonba,hogy reggel porlasztó ki,a vizet ki hajtattuk önindítóval,porlasztó be és had menyen.érdekes módon nappal meleg motornál nem fogyott a vízből egy deci se,éjjel pedig megfojt a henger.De igazad van inkább kézzel kell átforgatni először,mintsem baj legyen.Amúgy az 50-es nem az örvénykamra miatt duranhatott ??

  • Válasz » #95 IHC | 2019-03-12 19:37:37

    Válasz mtz1221 #93. hozzászólására

    Igen ez tényleg hülyeség, na mindegy akkor megpróbálom ahogy mondtad köszi.

  • Válasz » #94 bandigh | 2019-03-12 19:35:55

    Válasz mtz1221 #93. hozzászólására

    Ha bármilyen folyadék van a hengerben, akkor csak kézzel fordítsd át elöször! Nekünk némi fagyálló volt csak az 50esben, porlasztó kinn, mégis akkorát lőtt mint egy vadászpuska. Hajtókarból ki is ment a persely smile thumbdown

  • Válasz » #93 mtz1221 | 2019-03-12 19:19:09

    Válasz IHC #92. hozzászólására
    Hogy dolgoznád ki,ha leengeded a motorolajat ?? Én felönteném a porlasztó helyén úgy hagynám pár napig,utána az önindítóval kihajtatnám belőle ,majd vissza a porlasztó.Nem fog az a motorolajjal összekeveredni az sem biztos hogy lefog érni az olajlehúzóig.Lehet nem ártana naponta 2X átforgatni kézzel a motort meg után töltögetni utána a fékolajból.De vedd meg a 10w-40-es olajat(jó bármelyik belőle a fél szintetikus is,én az enyémbe lehet hoznák autóból leengedett 5w-30-at,és az is kibírna 1-2 napot) dolgoztasd meg rendesen 2-3 napot,majdnem biztos vagyok benne hogy jó lesz utána.

  • Válasz » #92 IHC | 2019-03-12 19:05:26

    Válasz csoppika #91. hozzászólására
    smile thumbupcool
    Köszi
    Akkor te úgy csinálnád hogy: leengeded az olajat, aztán bele a fékfolyadék, aztán kidolgozni a fékfolyadék, aztán feltölteni olajjal?

  • Válasz » #91 csoppika | 2019-03-12 17:59:21

    Válasz IHC #90. hozzászólására

    Ha előtte leengeded a motorolajat akkor nem... Persze ez üzemeltetni kívánt motornál ellenjavallottsmile laugh

  • Válasz » #90 IHC | 2019-03-12 17:32:22

    Válasz mtz1221 #89. hozzászólására

    Köszi ezek jó ötletek.
    mennyi fékolajat öntenél bele? és az hogy jön ki onnét a fékolaj? nem keveredik bele a motorolajba?

    ez milyen szerinted? nem csak dízel hanem benzineshez is. nem tudom ez mit számít. illetve hogz full syintetikus. valaki azt javasolta hogy inkább félszintetikus az jobb mivel abban több a tisztító adalék..

    https://www.olajwebshop.hu/parnalub-hercules-4-10w-40-multi-fleet-10-l/olajok/teherauto-motorolaj/10w-40-teherauto/parnalub-p316078.html

    másik

    https://www.olajwebshop.hu/parnalub-hercules-5-10w-40-u-h-p-d-10-l/olajok/teherauto-motorolaj/10w-40-teherauto/parnalub-p316051.html

  • Válasz » #89 mtz1221 | 2019-03-12 13:44:18

    Válasz IHC #88. hozzászólására
    Én valamilyen API CI-4 10w-40-et raknák bele.Ezekben több a mosó adalék mint egy sima 15w-40 turbósban.Utána megdolgoztatnám rendesen üzemi hőfokon.Ha nem jó a termosztát,akkor kartont a hűtő elé had menyen 90 C fok körül.Ha nem javul akkor leszedném a kipu.. torkot és megnézném melyik hengernél fújja az olajat.Ha megvan akkor kivenném a porlasztót és megönteném pár napra azt a hengert fékolajjal,vagy naftával hátha segít neki.Ha ez sem akkor meg kell gyűrűzni,sajnos.Baja nem lesz ha így használod,csak sűrűbben ellenőrizd a az olajszíntett a motorban.

  • Válasz » #88 IHC | 2019-03-12 09:56:41

    Válasz mtz1221 #87. hozzászólására

    Nagyon köszönöm a válaszodat.

    És ha nincs szerencsém? mit lehet tenni vele?

    hogy érted, hogy megfogja az olajlehúzó gyűrűket?berozsdált? nem árt neki ha így járatom? nem koptat valamit ott el így nagyon?
    Nekem Akcela olaj van a gépkönyvben. milyen vékony olajra gondoltál? valami mással "mossam" át és utána cseréljem le az Akcelára?
    Üdv

  • Válasz » #87 mtz1221 | 2019-03-06 20:41:20

    Válasz IHC #86. hozzászólására
    Dolgoz vele egy napot rendesen üzemi hőmérsékleten,és ha szerencséd van elhagyja a köpködést.Öreg perkins nekem is ezt csinálja minden évben a kombájnban tavasszal.Gondolom megfogja a hosszú állás az olajlehúzó gyűrűket és ezért van.A 4 éves olajat azért minél gyorsabban kicserélném valami vékony jól adagolt minőségire,had mossa át rendesen a 4 évi állás koszait.smile wink

  • Válasz » #86 IHC | 2019-03-06 20:32:51

    Sziasztok
    Egy kis segítséget szeretnék kérni.
    Van egy IHC 624-esem és most van egy kis gond vele.
    Állt 4 évig és most beindítottam és a következőket produkálta. több dolog is volt vele:
    - először szépen beindult aztán a hirtelen gázadásoknál lefulladt és nehezen indult el. aztán ez megismétlődgetett idönként, vagyis egyszer csak leállt és nehezen indult el.közben egy másik jelenség is lett:
    - a kipufogón el kezdte köpködi kifelé az olajat vagy valamit.Levettem a kipufogót és a csonknál most látszik ahogy köpködi kifelé.

    Az üzemanyag csapot tekergettem hátha az tömődött el és levettem a légszűrőjét(olajos szűrő), hogy hátha onnét szívta be az olajat. most szépen indult és ment ma de az olaj köpködés még mindíg van. Nem tudom hogy összefüggésben vannak e ezek a dolgok.
    Van valakinek ötlete mi lehet ez?
    Előre is köszönöm
    Gábor

  • Válasz » #85 rigás | 2018-11-13 18:39:43

    Válasz Full Random #84. hozzászólására
    Nem értem még odáig.smile sad
    Ki kellett vele pakolnom még egy rakás ganajt mielőtt megbontanám, vagy bármit bütykölnék rajta. Most meg az erdőt járom még legalább egy hétig.
    Annyira voltidőm ,hogy megnézzem a fogaslécet és az elvileg jó nincs beragadva nem szorul. Próbáltunk ráindítani kihúzott fogasléccel full gázzal nem indult.
    Megnéztem még a leállító elektromágnest (solanoid)kiszerelve. Elvileg az is jó Ráadom a gyújtást behúz indítózás közben is behúzva marad gyújtás le kienged.
    Innentől kezdve az egyszerűbb hibák lassan kilőve... Marad valami drasztikus adagoló kopás esetleg regulátor hiba ott valami kopásra kilazulásra gondolok. Gondoltam még az előgyújtásra vagy a vezérmű hibájára, de attól szállításnak lennie kéne...
    Mielőtt kivenném a motort, mert ha én csinálom ha szervízbe kerül így is úgy is ki kell venni, még egyszer átnézek mindent tüzetesen eső sorban az üzemanyag ellátást nehogy elcsússzak valami apróságon.
    Csak most nincs időm, pedig nagyon kíváncsi vagyok mi leli.

  • Válasz » #84 Full Random | 2018-11-13 18:05:51

    Válasz rigás #80. hozzászólására

    Zötyörög a ketyere? Beindul màr könnyen a motor?

  • Válasz » #83 ..MZ/X.. | 2018-11-05 23:49:43

    Válasz rigás #79. hozzászólására

    Szergelyt csak akkor bontjuk ha ugatröfögbéget aztán végül megkotlik.smile lolsmile lol

    Híd ugyan úgy alatta van.smile crying
    Felpakolt idén vagy 500t szervest, húztuk-vontuk traktorral mikor nem tudott odébb menni. Most van nagyjából 300m árok amit ki kell pucolnia meg pár apróbb asás aztán szét lesz borítva. Igaz már lassan 3 éve tervezzük a renoválást csak mindig elmarad. Hidegen-melegen ezt is csak dúsítóval lehet felhergelni, de ha beindult elketyeg 30 lityiből egész nap, le sem állítjuk.smile biggrin

  • Válasz » #82 rigás | 2018-11-05 21:03:48

    Válasz csipi145 #78. hozzászólására
    Igen ugyanaz a motor.
    Hosszant nem szokott állni 1-2 hét max, attól még persze más okból megragadhat.
    Lejjebb Full Random is ezt a hibát írta le, te most elmondtad ennél a motornál ezt hogyan lehet megnézni.
    sokat segítettél, mert ez már konkrétum ezzel fogom kezdeni a további hibakeresést.
    Köszönöm!

  • Válasz » #81 rigás | 2018-11-05 20:43:16

    Válasz wernerj #77. hozzászólására
    Észak békés.
    Köszönöm az infót, ha nem boldogulok vele lehet élni fogok a lehetőséggel.smile cowboy

  • Válasz » #80 rigás | 2018-11-05 20:39:45

    Válasz Full Random #76. hozzászólására
    Épp ezt mondtam ma öcsémnek, hogy mielőtt szétkapatná velem a bazárt ezt még nézzük meg.
    Ha elindul működik rendesen erő fordulat megvan nem füstöl hangja sem változott, ezért én is arra gondolok amit te írtál.

  • Válasz » #79 rigás | 2018-11-05 20:27:59

    Válasz ..MZ/X.. #75. hozzászólására
    Üzemanyag ellátás már jó azon már túl vagyok.
    Természetesen nem megyek fejjel a falnak, nem bontok azonnal csak ha feltétlen kell.
    Ez nem 550-es mtz, hogy azonnal szét kelljen kapni!smile lol

    smile offtopic
    Warinsky híddal hogy állsz?

  • Válasz » #78 csipi145 | 2018-11-05 19:50:16

    Válasz rigás #74. hozzászólására

    Ha totál ugyanaz a motor mint a képen, akkor a mágnesszelep végénél van az adagolóban a fogasléc. Az szokott alapjárati állásban megragadni ha sokáig áll a gép. Ha a mágnesszelepet kiszereled akkor a keletkező lukon egy hurkapálcát bedugva és a gázkart mindkét végállásig mozgatva mozgatnia kell a fogaslécet, azon keresztül a hurkapálcát. Ha ez nem történik meg, a fogasléc leragadt. Ekkor ha el tudod mozdítani a fogaslécet a teljes gázhoz tartozó állásba, a motor be kell induljon. Faternak hinomoto trakija van, annak sdagolójával is ez volt a hosszú állás után.

  • Válasz » #77 wernerj | 2018-11-05 17:11:28

    Válasz rigás #63. hozzászólására

    Szia! Merre laksz? Hátha tudok segíteni. Egyébként meg Ré az Agrotechnik kft-nél bármikor életre bírja neked, kisujjában van a japán motorok minden csínja-bínja. Csányi Rajmund a neve, csak hangosan beszélj neki, mert nagyot hall! Ő biztos hogy tud segíteni.

  • Válasz » #76 Full Random | 2018-11-05 11:31:07

    Válasz rigás #73. hozzászólására

    Nekem is egyik leállításról a másikra nem indult s mondtak minden félét a segítők hogy mekkora baj és hogy szét kell szedni. Ha leveszed azt a solanoidot akkor te a kezeddel azt amit mozgat hozzáférsz s tudod mozgatni? Mi levettük, kihúztuk két ujjal azt a csapocskát s pöcc röff volt. Ha te is tudod mozgatni amit mozdít a tekercs akkor egyszerű a hibakeresés csak 2 emberes. Esetleg az a csap be van ragadva. Persze fontos kérdés hogy indulás után megmaradt az ereje, olyan mint volt?

  • Válasz » #75 ..MZ/X.. | 2018-11-05 09:33:38

    Válasz rigás #74. hozzászólására

    Először üzemanyagon kellene végigmenni, aztán bontogatni.
    Dugulás nincs sehol? Falsot szívni nem tud? Hidegindító után jár normálisan, erő van benne?
    Alkatrész miatt meg japó kistraktorosoknál kellene érdeklődni.

  • Válasz » #74 rigás | 2018-11-05 09:20:41

    Válasz .Richard. #71. hozzászólására
    Akar a bánat motort venni!smile sweatdrop
    Az lesz az utolsó lehetőség.

    Egyik pillanatról a másikra lett a hiba, minden átmenet nélkül. Volt már hasonló esetem igaz nagy motorral ott a vezérmű egyik fogaskereke szabadult el úgy , hogy munka közben észre sem vettem csak másnap amikor hidegen nem indult.
    Gondolok itt is valami hasonlóra, vezérműben vagy a regulátorban nem tudom míg meg nem nézem ott még nem tartok. De minden javaslat megfontolandó részemről, így a tied is.smile cowboy

  • Válasz » #73 rigás | 2018-11-05 08:59:35

    Válasz Full Random #68. hozzászólására
    Indult mindig könnyen hidegen melegen, télen is.
    Ez a hiba egyik pillanatról a másikra esett be, azért is gyanús nekem...
    Elindítottam, dolgoztam vele leállítottam és nem indult. Azóta, sem hidegen sem melegen nem indul csak ha kap egy pötty féktisztítót akkor viszont azonnal.

    Igen az az egy mágneskapcsoló (solanoid) az állítja meg a motort.
    Néztem már, van javítási útmutatóm a géphez az ott megadott adatok mérésre rendben vannak kivettem megnéztem behúz, kiold, látszólag jó.
    De láttam én már karón varjút, ezért ez az alkatrész még gyanúsított.

  • Válasz » #72 rigás | 2018-11-05 08:23:40

    Válasz Claastra. #66. hozzászólására

    Igen tudom, felújítás nem is jön szóba mert drága és rizikós. Megnéztem a Keletagró kínálatát használtan sem olcsók. Ha mégis másik motor kell, jó lett volna egy ugyanilyen nem akarok faragni ha nem szükséges.
    Igazából megtenné nekem ez a kopott motor is (amennyit és amire használom a gépet) ha rá tudnám venni az indulásra.

  • Válasz » #71 .Richard. | 2018-11-05 07:44:54

    Válasz rigás #70. hozzászólására

    Hát, ha nem akarsz a Claastrátol egy másik motort venni bele pusztán azért mert nem nyom az adagoló , smile lolakkor kár az adagolón montírozni ,én elvinném egy hibafeltárásra. Ha sokat ment, ártani nem árt neki.

[bezárás x]