Fórum

Fendt 936 traktor 

Létrehozta: zetor 16145, 2008-10-31 19:04:58

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #368 Szabi. | 2020-06-30 13:34:17

    Válasz _NB_ #366. hozzászólására

    Persze...azért az új szériás Fendtet nem kéne össze mérni egy 8600-as szériás MF-el......smile sweatdropsmile oops

  • Válasz » #367 Szabi. | 2020-06-30 13:32:31

    Válasz bandigh #365. hozzászólására

    MF-ben és a Chaliben(de lehet a Valtrában is) a váltó Fendt, ott van a váltó oldalán. Az elektronika saját, az nem Fendt.
    MF-et venném.

  • Válasz » #366 _NB_ | 2020-06-30 13:08:35

    Válasz szanberg #364. hozzászólására

    smile devil
    Egy amolyan falusias összehasonlítás



    https://youtu.be/nvUEv_On-mU?t=118

    A Fendt ennyivel nehezebb ?
    Itt nem az erő a kérdéses hanem a tapadás ahhoz meg súly nem árt ha van.
    Persze az igazi az ha nem keréksúlyban és orrsúlyban adják a többletet hanem tengelyben meg fogaskerékben.
    Száraz súlyban melyik a jobb ?



  • Válasz » #365 bandigh | 2020-06-30 12:36:18

    Válasz szanberg #364. hozzászólására

    Amúgyis mf párti vagy smile laugh
    Motor lehet jobb, váltó azt nemtudom, a többi izlés dolga, meg kell nézni aztán úgyis az a benyomás számít amikor beleülsz, mész egy kanyart. Hogy belül mi van, azt senki nem tudja smile sweatdrop

  • Válasz » #364 szanberg | 2020-06-30 12:22:40

    Válasz bandigh #363. hozzászólására

    Lenne még egy 8680-as Ferga 4100 órával egész jó bőrben, nem tudom nem e jobb választás mint a Fendt!?!?!?!?

  • Válasz » #363 bandigh | 2020-06-30 12:19:24

  • Válasz » #362 Ares 826 | 2020-06-30 09:32:08

    Válasz bandigh #360. hozzászólására

    Ez a kép hol készült, a nagy tehén kupecnél ahol sok fekete kamion van???? Ott van sok Fendt!!

  • Válasz » #361 _NB_ | 2020-06-30 00:13:44

    Válasz bandigh #360. hozzászólására

    Ez most "szundi" módban van nem ?
    A szintezős cucc le van eresztve hacsak valami kopás miatt elmelengette a nyomást.

    Amúgy, 1050-est képen láttam ikerkerekekkel így bandzsítani egy fészer alatt ácsorgott, murisan nézett ki, mert majdnem a levegőben voltak a szélső kerekei.

  • Válasz » #360 bandigh | 2020-06-29 22:43:49

    Válasz szanberg #359. hozzászólására

    Át kell nézni nehogy az is bebandzsítson smile sweatdrop

  • Válasz » #359 szanberg | 2020-06-29 22:26:39

    Válasz mtz1221 #356. hozzászólására

    Nem, csak van egy a célkeresztben, ami bár jó állapotnak örvend, apróbb dolgok vannak rajta, többekközött az említett porvédők repedései is, amit ha nem csinálsz meg akkor utána biztosan millió a szervíz számla, ha meg rendbevágod mert van megoldás, akkor sokáig jó lesz, másképpen tudsz kalkulálni.

    Egyébként még szimering ködölés van, kiadó szelep csatlakozó ködölés,kabin szilent löttyenés illetve váltó-hidraulika olaj és szűrő csere van még a listán ami tennivaló lenne az említett masinán.

    Nem szívem csücske, de egy munkára fogható szerkezetet néztem meg, kis szerencsével fődarabjai ha hozzák a papírformát, akkor az apróbb kopó és szervíz dolgok mellett sokáig stabil lehetne. Ha pedig nem akkor bexoptam...de ez csak később derül ki, az biztos, hogy váltócsere volt, 1800 órát futott azóta, deutz motorra jellemző problémák orvoslása megtörtént, első-hátsó hajtások pedig nem bajosak fendtnél, szóval gondolkodom...

  • Válasz » #358 _NB_ | 2020-06-29 13:42:15

    Válasz szanberg #355. hozzászólására

    Hát az AGCO-s gépekre sajna nincs mindenkiszámára elérhető online kereső ha joltudom, vagy megveszi az ember az alkatrészjegyzéket AGCO-tól vagy képviselet pl Axiál.

    Mondjuk MF-ed van így elvileg tudod, lehet még pár alkatrész is közös a Fendt-el.

    Ha megtudod mérni és van időd keresgélni akkor szoba jöhet más típusé is
    gömbfej porvédő

    egy nyamvadt gömbfejet dobott a kereső az is használt
    https://www.tractorpartsasap.com/ball-joint-used-fendt-72455341-432505.html

  • Válasz » #357 Drisa | 2020-06-29 12:23:40

    Válasz szanberg #355. hozzászólására

    Ha katalógus szerint nincs akkor is vadászható.

  • Válasz » #356 mtz1221 | 2020-06-29 11:28:11

    Várlasz szanberg #355 hozzászólására

    Megvetted ???smile scared

  • Válasz » #355 szanberg | 2020-06-28 19:17:03

    Nem tudjátok, hogy 936 Fendt első független futóművénél a talpasok és kormány összekötő gömbfejek porvédő gumijai kaphatóak külön-külön, avagy csak komplett új alkatrészek érhetőek el?

    Gondolok itt arra, hogy kottyanás mentes minden csak a szakadás miatt hamarosan nem lesz az, ezek cseréjével meg hosszú ideig jó volna még a vas.

  • Válasz » #354 Shadow. | 2020-05-11 23:20:52

  • Válasz » #353 szanberg | 2020-05-11 23:13:15

    De egy másik kolléga is mondta, hogy ugyanezzel útépítésen dolgozott kint, 16ezer órás bontatlan gép volt, igaz csak scraper ládát húzott.

  • Válasz » #352 szanberg | 2020-05-11 23:11:48

    Mi nap beszéltem egy térség béli kollégával aki németben bérvállalkozónál traktorozott sokáig.
    Van ott kint két kocka 926-os Fendt, egyikben 18, másikban 26 ezer óra. Újabbakat már többször cseréltek de ezek maradtak.
    18 ezres bontatlan, amaz motor felújított, meg váltó cserés volt már, dehát rengeteget ment.

    Itthon meg xarnak titulálták őket, nem is értem...

  • Válasz » #351 .Ropi | 2020-02-24 14:26:50

    Válasz szanberg #350. hozzászólására

    Ez a V12-es motor valahogy nem lett eltalálva, már a 3. van benne, de ez is eszi az olajat. Meg most már elég sokat kellene költeni a járószerkezetre, úgyhogy viszi az Axiál és hozza a Fendtet.

  • Válasz » #350 szanberg | 2020-02-24 12:00:01

  • Válasz » #349 .Ropi | 2020-02-24 11:08:42

  • Válasz » #348 bandigh | 2020-02-24 10:18:40

    Válasz .Ropi #347. hozzászólására

    Felteszem nem 400 órát bíznak rá évente ott smile rolleyes

  • Válasz » #347 .Ropi | 2020-02-24 07:57:20

    Válasz szanberg #345. hozzászólására

    Itt most adják el a 865E-t, mert nem bírnak vele, csak öntik bele a pénzt. Jön helyette még egy 1050-es Fendt.

  • Válasz » #346 bandigh | 2020-02-24 00:18:13

    Válasz Rabó001 #344. hozzászólására

    Volt aki csak azt hozta fel hátrányának, hogy a nagyobbikat kellett volna venni mert ez nem bírta az első nap széttépni a lazítót

  • Válasz » #345 szanberg | 2020-02-23 20:05:12

    Válasz Rabó001 #344. hozzászólására

    Challengereket is nézem mert igazából tarlós munkára kell a gép nehézkultivátort húzni, egy-egy van is belőle, teccik is, ugyanakkor félek is tőle. Szerkezetileg stabilabb erősebb tartósabb bármelyik kerekes traktortól, csak ha levan rongyolva a járszerkezet lehet vele szívni rendesen.
    Egy MT775E-vel szemeztem külföldön is meg agroparknál is, csak az már közelít új kerekes árához, még nem értünk oda... Van még egy 765B is ami faxa gép, nem is hirdetik, rá fogok nézni.

    Azért annyit mondanék a hernyókról, hogy kapott negatív véleményeket de mai napig az igazán betyár helyekre mégis azokat veszik lazítózni, nehézkultizni az a helyzet...

  • Válasz » #344 Rabó001 | 2020-02-23 19:46:57

    Válasz szanberg #343. hozzászólására
    Választék van használtban is, csak olyan nincs ami neked tetszik. Kapásból a környéken láttam két magángazdánál is Challengert, használtan vette mindkettő, külföldről. Önjáró permetezőket, kombájnokat vesznek használtan.
    Új az új, ez igaz, de van ellenpélda is, Feco hogy befürdött az új Challengerrel, itteni elmondása szerint bánja azóta is. Mostanában nem látom írását, kár érte.

  • Válasz » #343 szanberg | 2020-02-23 19:08:50

    Válasz GREVEN #342. hozzászólására

    Az, hogy bizonyos folyamatok nem zajlódtak még le ami az utóbbi néhány évünket illeti és addig nagy beruházást nem tudok abszolválni, viszont figyelem a piacot, mert ha valami épkézláb jó használtgép feltűnne ebben a kategóriában, akkor az is lehet rárepülök ha úgyvan. Írtam már, évi kb 400óra az amit megy talajon egy jó nagytraktor, igazából hivatalosan ennyiért új 200ezer eurósat nem volna szabad venni, aztán az élet meg úgyis azt írja fölül, hogy az új az csak új...
    Illetve írtam azt is, hogy magamnak egy 8740S-t vennék gondolkodás nélkül, akkor is ha akár drágább lenne egy JD-től, mert bizonyított, amaz meg leszerepelt keményen...
    Viszont a nagygépes kollégának érdeklődés hiányában olyan digitális extrákért kemény pénzeket kifizetni amit sosem használna, az megint feleslegesen elköltött sok tízezer euró, így egyszerűbb fapados, de súlyban erőben bővelkedő megoldásokat is szem előtt tartok, igaz használt piacon nincs választék...

  • Válasz » #342 GREVEN | 2020-02-20 17:17:54

    Válasz t.peti #340. hozzászólására

    Ha annyira jó gépek lennének ezek az új fergák mint ahogy a tesztből kiderült már biztos kinézett volna egyet magának. Ehelyett hol ilyen-hol olyan gépet demozik meg most teljesen más használt gép után érdeklődik.
    Ha valami a helyszínen bizonyított mint ahogy mondta,akkor nem értem mire fel ez a varia?

  • Válasz » #341 Róbert86 | 2020-02-20 15:39:49

    Van itt egy gazdának 3 936osa amit látok hogy nem erőltetik őket.3m horsch gruber,6 fejes eke...
    Emellett 5 styer, 4 new holland, 2 case, 1 claas.
    Garanciális időszakban 0-24eznek velük megmutatkoznak a hibák,kijavitják és aztán csak óvatosan smile cowboysmile cowboy

  • Válasz » #340 t.peti | 2020-02-20 14:53:13

    Itt a paripa ami jó lehet.
    MF

  • Válasz » #339 bandigh | 2020-02-20 14:23:45

    Válasz szanberg #338. hozzászólására

    Nem nagy pénzért már árulnak 936 osokat, próbáld meg, nálad a domborzat miatt biztos ügyesebb lenne mint egy ugyanannyi lovas jd. Két mtz árát meg félreteszel, egyet váltóra egyet meg motorra, aztán lehet nyomatni neki. A kultuszt ha most is elhúzod, attól ez jobban el fogja vinni biztos

  • Válasz » #338 szanberg | 2020-02-20 14:03:43

    Válasz Dinnyés Laci #336. hozzászólására

    Á á

    Esetleg ha lelnék egy jóképű 9420-ast vagy ilyesmit

  • Válasz » #337 Szabi. | 2020-02-20 11:31:41

    Válasz Bárány #335. hozzászólására

    Abból is kifog.........
    Azt kell nézni manapság, hogy melyik a legolcsóbb, melyiknek rugalmas a szervize, kapcsolatok.
    Ahogy írták itt már többen is, egy szar mind, illetve minél újabb annál szarabb !!!!smile hammer

  • Válasz » #336 Dinnyés Laci | 2020-02-20 11:03:08

    Válasz Sk Laci #334. hozzászólására

    Jó a JD majd Szanberg is belátja előbb utóbb...

  • Válasz » #335 Bárány | 2020-02-20 11:01:01

    Válasz szanberg #331. hozzászólására

    A Fendtek sem jobbak. Ahogy egy szervizes ismerősöm fogalmazott: egy sz.r ez mind.
    Tudok egy komát, aki nagyobb fendtes volt, mint amekkora MF-es, meg kubotás vagy te együttvéve, aztán szépen kiszeretett belőle. Most JD-ral próbálkozik.

  • Válasz » #334 Sk Laci | 2020-02-20 09:22:30

    Válasz szanberg #331. hozzászólására

    Robusztus kinézete az egy hatalmas plussz, számomra. Szlovákiában nagyon elterjedt a JD, kinyomja fokozatosan a többi traktormárkát. Lévai járásban meg totálisan a dobogó tetején áll. Hihetetlen, hogy ki tudta nyomni a Zetorokat. De ez a Zetor saját hibája. Nem kellene minden évben csak az árakat emelniek, hanem kínálniuk is kellene ellenértékbe. Ezzel az állandó áremelgetéssel saját magukat rúgták segbe......

  • Válasz » #333 bandigh | 2020-02-19 23:51:06

    Válasz envagyok2 #329. hozzászólására

    Nagyobb motorban nagyobb dugó van, és sajnos a dugattyú felülete az egyetlen dolog ami hasznos munkát végez az egész robbanásból. A feltöltött kisebb motorok is tudják ugyanazt a teljesítményt, csak nagyobb nyomás kell ugye a kisebb felületen, hogy ugyanolyan erővel forgassa a főtengőt. A kisebb köbcentinek részterhelésen jobb a fogyasztása, a motor kisebb belső surlódása miatt, viszont nagy terhelésen a nagynak jobb lesz a fajlagos fogyasztása, és kisebb lesz az elhasználódása ugye, mert nincs annyira kispanolva. Más téma, de a legtakarékosabb hibrid benzinesek sem feltöltött kismotort kapnak hanem “nagy” szívót

  • Válasz » #332 szanberg | 2020-02-19 23:19:29

    Válasz envagyok2 #329. hozzászólására

    Nem csak levegő, hanem levegő üzemanyag keverék van benne, nyílván a nagyobba több fér, többet lehet kihozni belőle. Egyébként igazad van, egy 3000-es BMW motor kidűlne egy fél szezon alatt egy olyan kistraktor van amibe ugyanúgy 3.x literes motorokat raknak és csak 3hengeres...a traki meg 10000ig tuti jó lesz.
    Igazából a henger szám sem számít, ha tudja a lovat, mindegy miből jön ki, és ha ipari az anyag a keresztmetszet a falvastagság, akkor bírni is fogja azt sokáig, igazad van.

  • Válasz » #331 szanberg | 2020-02-19 23:13:46

    Válasz Sk Laci #328. hozzászólására

    Én próbáltam.
    És csalódtam.
    Felejtsd elsmile wacko

    Van itt nagy cég:
    8300 30+ezrekkel is mennek, egy-egy felújítással
    8330 12ezer körül motor váltó generál(tizenmilla)
    8345 R vagy 4000 van benne, még megy, még....

    De többet szögelték mint amazokat összesen!!!!!

    Sajnos ezt kell megélnünk manapság...smile hammer

  • Válasz » #330 szanberg | 2020-02-19 23:07:36

    Válasz Sz.Gyula #327. hozzászólására

    Jaja!
    Vagy szintén 50...
    (939)

  • Válasz » #329 envagyok2 | 2020-02-19 21:39:57

    Válasz Sz.Gyula #327. hozzászólására

    ezen mindig sokat gondolkozok, hogy miért az a legfontosabb, hogy hány liter levegő fér bele egy motorba?
    mér nem az a fontos, hogy hány kiló? vagy milyen ötvözet? vagy mennyi víz, olaj, tököm tudja.
    miért az a jó motor, amibe sok levegő van?
    tudjatököm...

  • Válasz » #328 Sk Laci | 2020-02-19 17:57:12

    Válasz szanberg #319. hozzászólására

    Te jó szériás MF-et vettél, azok beváltak. 8xxxR JD-ok nekem nagyon tetszenek, ha lenne 200 ha földem gondolkodás nélkül vennék egy 300+ lovasat újonan.

  • Válasz » #327 Sz.Gyula | 2020-02-19 17:12:18

    Válasz szanberg #302. hozzászólására

    az a 50,7 le/liter az 2013.tól 46,2

  • Válasz » #326 szanberg | 2020-02-18 22:41:59

  • Válasz » #325 Diesel Tibor | 2020-02-18 22:13:11

    Válasz Bárány #323. hozzászólására

    Keresztbe hosszában amerre mozdul.smile cowboy

  • Válasz » #324 Diesel Tibor | 2020-02-18 22:10:57

    Válasz szanberg #322. hozzászólására

    Gázpedált csak addig nyomok amíg kiérek a földekre ,aztán már csak lóbálom a lábam csak hogy ne zsibbadjon el.smile cowboy

  • Válasz » #323 Bárány | 2020-02-18 21:55:08

  • Válasz » #322 szanberg | 2020-02-18 21:39:09

  • Válasz » #321 Diesel Tibor | 2020-02-18 20:23:27

    Válasz szanberg #320. hozzászólására

    A xerionnal nem pótozok,legfeljebb kamiont húzok pótostólsmile thumbup

  • Válasz » #320 szanberg | 2020-02-18 00:02:28

    Válasz Diesel Tibor #316. hozzászólására

    Pont hogy a papucs a hóhérja egy variós gépnek Tibibátyó!
    Aki mezítnájk traktorozik a nagy pótkocsival az nem fogja a pedált taposni, csak a varió kart huzigálni vissza, aztán meg dűl ki belőle a váltó mert az nem fékrendszer...

  • Válasz » #319 szanberg | 2020-02-17 23:59:31

    Válasz t.peti #318. hozzászólására

    Kb15 szerelő tel.száma van meg aki pikkpakk szétrántja és javítja a dyna váltót.
    Mondjuk érdekes mert itt mi aztán gyilkoltuk sokáig őket de nem ellett meg egyik sem, ahol a 345r-t próbáltuk először azt 5 kondor fejjel szántotta a 6497 évekig, meg lazította, grúberezte...
    Csaxóloksmile wink

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]