Fórum

Fortschritt ZT 323 traktorok 

Létrehozta: Jani, 2008-07-12 14:03:28

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #3773 Red | 2017-10-19 23:12:35

    Válasz csoppika #3772. hozzászólására

    Értem, köszönöm a gyors választ !

  • Válasz » #3772 csoppika | 2017-10-19 23:01:58

    Válasz Red #3771. hozzászólására

    A szabályzót át kell tenned... Kivéve, ha szippantós, vagy tűzoltó Ifáról való a cucc...

  • Válasz » #3771 Red | 2017-10-19 22:44:45

    Sziasztok!
    Van itt olyan, aki IFA adagolós ZT-t használ? A jelenlegi helyett szeretnénk rá szerelni, illetve szeretném megtudni működő képes lenne-e a dolog?

  • Válasz » #3770 Bukta | 2017-10-17 22:32:28

    Válasz Trakilali #3769. hozzászólására

    Szerintem először a golyót cseréld ki.

  • Válasz » #3769 Trakilali | 2017-10-17 21:14:18

    Válasz Bukta #3767. hozzászólására

    Kőszí a választ! A fészket ki lehet cserélni vagy csak egybe a hazzal?

  • Válasz » #3768 Janbá | 2017-10-16 12:35:01

    Válasz Claastra. #3766. hozzászólására

    Fényképet tudnál esetleg küldeni az adattáblájáról? Mert nekem már az elöző tulaj mtz kormányszivattyút kokányolt rá, gyanítom hogy kevesebb a szállítási mennyisége.

  • Válasz » #3767 Bukta | 2017-10-15 21:19:59

    Válasz Trakilali #3765. hozzászólására

    Mert az olajszűrőházba ki van kopva a nyomásszabályzó golyó vagy a fészke. Hideg olajnál még tömít(mert sűrű),melegnél meg már nem.

  • Válasz » #3766 Claastra. | 2017-10-15 19:46:42

    Válasz Janbá #3764. hozzászólására

    nemtom de van egy új a polcon

  • Válasz » #3765 Trakilali | 2017-10-15 19:44:36

    Sziasztok! Az lenne a kérdésem h üzemmeleg motornak miért ugrál lé fel az olajnyomas kijelző ora mutatoja?

  • Válasz » #3764 Janbá | 2017-10-15 18:18:56

    Valaki tudna aban segiteni nekem hogy hány literes a kormányszivatyu? smile helpsmilie

  • Válasz » #3763 Laxa | 2017-10-01 06:26:40

    Értem ,köszönöm!

  • Válasz » #3762 Claastra. | 2017-09-30 21:33:17

    Válasz csoppika #3759. hozzászólására

    diffizár az levegős,mivel ifa terepes elsőhíd van alatta,az elsőhajtást mondják autómatának,de az se az, hanem szabadonfutós

  • Válasz » #3761 rsandor | 2017-09-30 20:00:07

    Válasz Laxa #3757. hozzászólására Bekapcsolod a difizárat és lassan kanyarodsz vele, nem jol tapadó talajon hanem pl füvön és érezni fogod a kormányon hogy bekapcsol e vagy nem. A 323-as ban van kapcsolható első difizár !!! Tuti.

  • Válasz » #3760 Tanonc | 2017-09-30 13:47:47

    Válasz csoppika #3759 hozzászól nem tudom ,mintha volna direkt a 323-ba is. smile blushing

  • Válasz » #3759 csoppika | 2017-09-30 12:29:25

    Válasz Tanonc #3758. hozzászólására

    Ennél nem csak automata mód van?smile confused

  • Válasz » #3758 Tanonc | 2017-09-30 11:49:44

    Válasz Laxa #3757. hozzászólására

    Elsőhajtást lehet úgy hogy felemeld az eggyik első kereket, és azt bírod kézzel forgatni, ha meg be van kapcsolva az eleje akkor meg nem bírod kézzel forgatni.

  • Válasz » #3757 Laxa | 2017-09-29 07:40:55

    Abban tud Vki segíteni, hogy tudom leellenőrizni azt , hogy az első hajtás, diffizár valóban bekapcsol-e?

  • Válasz » #3756 Laxa | 2017-09-14 21:29:11

    Válasz brezina007 #3755. hozzászólására

    Ha felfelé mozgatom, egy darabig feljön majd megakad. Érzem , hogy rugó ellenében mozgatom, de nem jön tovább. A képre nem tudok sajnos jó minőségben ránagyítani a felbontás miatt, hogy aprólékosan látnám.

  • Válasz » #3755 brezina007 | 2017-09-14 20:33:10

    Válasz Laxa #3754. hozzászólására

    Én kb.egy hónapja javítottam.Nálam könnyen lejött a fedél a karral .Úgy emlékszem,hogy a kart le vagy fel mozgattam és úgy húztam le .

  • Válasz » #3754 Laxa | 2017-09-14 17:54:00

    Válasz brezina007 #3752. hozzászólására

    Telefonos segítséget kérhetnék tőled? Nem igazán sikerül...smile unsure

  • Válasz » #3753 Laxa | 2017-09-12 08:20:47

  • Válasz » #3752 brezina007 | 2017-09-11 20:23:48

    Válasz Laxa #3750. hozzászólására

    Leszedheted kettő "O" gyűrűt kell cserélni,küldök egy képetvezertombvezertomb

  • Válasz » #3751 vasvarikriszta | 2017-09-11 19:20:07


    Sziasztok! Ilyen lengéscsillapítót keresnék ülésbe.Úgy tudom, hogy talán ilyen lengéscsillapító van ebbe a tipusú traktorban.

  • Válasz » #3750 Laxa | 2017-09-10 11:27:59

    Abban szeretnék segítséget kérni, hogy a hidraulika vezértömb karját, -mivel a tengelyénél erősen elkezdte szórni az olajat-, fedelestől amit két imbuszos csavar fog, hogy tudom levenni?smile confused
    Megmozgattam ,de érzem, hogy akad. Mozgassam, és lejön? Nem akarnám leszerelni a vezértömböt emiatt, ha nem muszáj, de felesleges problémát sem akarnék, ha szétugrik benne vmi. Előre is köszönöm!

  • Válasz » #3749 Berente Antal | 2017-08-28 09:30:07

    Válasz lvegh #3747. hozzászólására

    kukorica sorba a gyári kerekekkel nem lehet bele menni. Volt itt valaki, aki MTZhátsó+IFA első kerékkel sorközművelt. Nemrég itt hirdetésben láttam művelőkereket hozzá (kb 80ezer). Ha nevemre kattintasz, emailen elérsz.

  • Válasz » #3748 herry 74 | 2017-08-28 07:32:06

    Válasz Buti Lajos #3746. hozzászólására

    50 hektáros földet max 1 honapot dolgozik folyamatason utánna nem mindegy mi áll 11 honapig a fészerbesmile winksmile wink

  • Válasz » #3747 lvegh | 2017-08-28 07:20:13

    Válasz Berente Antal #3743. hozzászólására

    Magam sem tudom mit is tegyek,mivel eléggé megoszlanak a vélemények. Amennyiben a vásárlás mellett döntök majd kérek egy elérhetőséget hogy, bővebben tudjunk rólla beszélni.Még azt csak megkérdem hogy, a kukorica sorba belehet-e forgatni a kerekeket.

  • Válasz » #3746 Buti Lajos | 2017-08-28 00:44:06

    Válasz herry 74 #3745. hozzászólására
    Hét éve adtam el a zt-t.Ezek így fejből gondolkodás nélkül jutottak eszembe, volt más hiba is. Több mint tíz évig dolgoztam vele, és szerettem is vele dolgozni.Egy MTZ-től szerintem is sokkal többet ér és bár elég régen tervezték és gyártották még talán komfortosabb is, valamint az erő-helyzet szabályzója miatt sokkal jobban kihasználható a vonóereje, mint az MTZ-é. Azzal felesleges hasonlítgatni. Nem az a legfőbb baj, hogy mi romlik el rajta, hol ez, hol az, hanem hogy az utángyártott alkatrészek pl. váltó fogaskerekek, bár aranyáron vannak, egy 30 hektáros gazdaságban dolgozó traktorban kíméletes üzemmódban is 3-4 évente cserések, és a tulaj nem lazítózik csak egy 3 fejes ekével szánt, boronál, kombizik meg egy könnyű tárcsát húz. Nos az nem pitiáner hiba ha egy milliós traktorra 3 évente 200 ezret kell költeni váltójavítás címén, úgy hogy egy egészségeset nem is dolgozott. Ráadásul kb annyi ideig kell szerelni, mint amennyit dolgozik a gép. Tudomásul kell venni, hogy ezek traktorok már 30 évesek, és nincs hozzájuk gyári minőségű alkatrész.

  • Válasz » #3745 herry 74 | 2017-08-27 20:14:18

  • Válasz » #3744 lvegh | 2017-08-27 09:25:34

    Válasz Buti Lajos #3741. hozzászólására

    Nagyon szépen köszönöm ezt az öszinte értékelést illetve hozzászólást. Valószínű ezek tudatában másirányban kell gondolkoznom. Én magam is Bihari terűleten gazdálkodom és pont a lazítással és a szántással van problámám.Nincs baj optimális esetben, de ez a ritka.

  • Válasz » #3743 Berente Antal | 2017-08-25 22:39:20

    Nem mindegy mennyit szaladt eddig. Nálam 10 évig szolgált 50ha-on. Németből érkezett, motort 3 éve megcsináltam, azóta olajat nem fogyaszt. Nagyobb baj nem volt vele. Másfél éve nem használom, nagyobbat vettem. Ha esetleg érdekes lehet, eladó lesz. Nyilván nem kell összehasonlítani a nyugatiakkal. Mtz is van, ahhoz képest azért sokkal kényelmesebb, szállítás, talaj munka más dimenzió. Kb 8000 órát szaladt összesen...

  • Válasz » #3742 rsandor | 2017-08-25 19:37:00

    Válasz lvegh #3738. hozzászólására Én is írnék pár sort: Szerintem közel ugyan azt meg tudod csinálni egy egyenes hidas mtz vel mint a 323 á-val lomha nagy helyen fordul az ifa motornak elég a váltót hajtani / legalábbis úgy érzi az ember/ nem hogy még húzzon is valamit, szerintem semmire nem való vetéshez.rendsodrózáshoz.kaszához,vegyszerezőhöz nagy talajmunkához kicsi,gyenge.Első ránézésre többet lát az ember benne mint amit tud valójában. 4 fejes ekét nem bír esetleg futó homokon.Volt nekem is pár évig de elcseréltem egy T-150-esre, és itt az altrenatíva hasonló árban van és bírja a talajmunkát.

  • Válasz » #3741 Buti Lajos | 2017-08-25 16:01:50

    Válasz lvegh #3740. hozzászólására
    Talaj és talajkötöttség függő a dolog, de én a 3x50 cm-es késosztású lazítót 45 cm mélységben sem igazán tudtam húzni vele egyáltalán nem, nemhogy haladósabb tempóban. Nálunk itt Biharban a három kés a fasirtnak sok. A fortschritt árából én sem igazán tudom mit tudnék hellyettesítőnek feldobni, mert a zt323 ár érték arányban valóban jó, és egy MTZ-hez előrelépés ha jól működik.Viszont pont ezért az MTZ munkaeszközei kicsit kicsik is neki, főleg a nagyobb súly miatti több taposás miatt.Én ha vennék csak úgy venném ha kipróbálhatnám munka közben - és nem rendsodróval - és csak gazdától. Ami nálam - és az általam javított traktorokon - hibalehetőség volt: első kerékagy végén levő fedélben kiment a borda, emiatt az a kerék nem hajtott, a kuplung több traktoron sem működött jól -be-be szaladtak velük az erdőbe, árokba - ez általában beállítással megoldódott, de volt amikor szét is kellett húzni,a kuplung előtti hardi rendszeresen szétment, a kormányszervó szivattyú a főtengely végén többször megette a bordás hüvelyt a keresztből, olyankor nincs rásegítés,a megoldás ékszíjas hajtás, mint a terepes IFÁ-n,van rajta egy kicsit gyengén sikerült nyomaték sokszorozó,amit a gépkönyv sem javasol huzamosabb ideig használni, na az általában nem is működik az esetek többségében. És hát a váltó. Abban a tűgörgő kopása miatt bármelyik fogaskerők lehet necces de a visszatérő hiba az utolsó széles fogaskerékpár,I,II csoport megy rajta. Ennek csak a végső stádiumban van hallható hangja, míg bele nem nézel a váltóba úgysem látod, azt meg én sem hagynám eladóként, hogy szétbontsd.A motor állapotát munka közben nagyjából fel tudod mérni ha traktorozol.

  • Válasz » #3740 lvegh | 2017-08-25 13:40:23

    Válasz Buti Lajos #3739. hozzászólására

    Nagyon köszönöm az öszinte hozzászólást és vélemény nyílvánítást.Nem döntöttem még el teljesen hogy, vegyek -e vagy sem de az MTZ nem igazán örűl a háromkéses lazítónak,azért akarok valami költség kiméő szerkezetet.Tudom nem egyszerű kis pénzböl jót venni! Viszont ha mégis vásárlásra kerűlne sor,mire érdemes odafigyelni?

  • Válasz » #3739 Buti Lajos | 2017-08-25 09:22:39

    Válasz lvegh #3738. hozzászólására
    Nekem több mint 10 évig volt, sokat dolgoztam vele, megkereste egy új árát. Kötött földön, ahol számít a vonóerő nagyságrendekkel hatékonyabb, mint egy 100 lovas Mtz.Egy nagy és ormótlan monstrum, ez vonóerő szempontjából jó, de az Ifa motor kicsi hozzá, azonkívül 1 hold föld kell, hogy megfordulj.A megbízhatóság.Ugyebár 30 éves szekerekről beszélünk.10 éves koruk körül azért már mindnek bomlott a váltója, eredeti alkatrész már sehol sincs, az utángyártottak meg bírják, ameddig bírják.Én emiatt adtam el.Egy 30 éves szekeret persze, hogy kell szerelni,nem bonyolult,sem az Ifa motor, sem a váltó,de ha veszel egyet garantáltan meg is fogsz velük ismerkedni, mert ezekből használható biztos van eladó, de megbecsült és megkímélt állapotú nincs.

  • Válasz » #3738 lvegh | 2017-08-25 06:53:53

    Szeretném olyan ember véleményét meghalgatni aki ismeri a zt-323A trakit.Valólyában mennyire megbízható,mire képes,mik az előfordúló hibák ugyan is gondolkozom a vásárlásán.Köszönöm.

  • Válasz » #3737 Moderátor | 2017-08-11 13:02:31

    Moderálási elveink miatt törölve: 2017-08-11 13:58:34

  • Válasz » #3736 Berente Antal | 2017-08-10 17:15:28

    Válasz laca0811 #3735. hozzászólására

    Valamelyik munkahenger, vagy munkahengerek folynak. Keresd meg. Csere, vagy karmantyúzás után jó lesz.

  • Válasz » #3735 laca0811 | 2017-08-10 11:23:06

    Üdv! Sziasztok. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van nekem a 323-mas tipus és a fék egyáltalán bem fog és a fékolaj is fogy lassacskan belőle. Mit javasoltok mi lehet a baj????

  • Válasz » #3734 csoppika | 2017-06-20 01:01:57

    Válasz herry 74 #3733. hozzászólására

    Nekem nem volt, csak a guglit faggatom...

  • Válasz » #3733 herry 74 | 2017-06-19 20:43:40

    Válasz csoppika #3732. hozzászólására

    A gyári 423 az 160 le volt nekem is volt egy

  • Válasz » #3732 csoppika | 2017-06-18 16:33:30

    Válasz Varga Gyula_24941 #3730. hozzászólására

    Volt zt423 is 140 pacival. A váltó nem tudom alakított volt-é hozzá... Vagy csak simán belecsaptak egy nagyobb mocit...

  • Válasz » #3731 Berente Antal | 2017-06-18 16:24:31

    Válasz Varga Gyula_24941 #3730. hozzászólására

    A gyenge pont a gumi hardi szokott lenni, amennyiben az összeépítésnél benne maradt a rendszerben. Ha nem gond, hogy zöld rendszámmal csak az első rendőrig vontathat.

  • Válasz » #3730 Varga Gyula_24941 | 2017-06-18 14:52:18

    Válasz csoppika #3729. hozzászólására

    Szia, gondoltam teszek rá zöldet mint ahogy van is rajta, tudom az marad ezért én kiváltom. De a kérdés hogy a kicserélt motor biztosan nagyobb, így a váltót és a lehajtásokat is jobban igénybe veszi ezt hogy bírja, vagy felejtsem el, inkább egy gyáriban gondolkodjak?

  • Válasz » #3729 csoppika | 2017-06-18 11:29:24

    Válasz Varga Gyula_24941 #3728. hozzászólására

    Azt ugye sejted, hogy ezzel rendszám nélkül kell majd bujkálnod?

  • Válasz » #3728 Varga Gyula_24941 | 2017-06-18 10:10:37

    Válasz Varga Gyula_24941 #3727. hozzászólására

    Ő lenne az https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/zt-323/h_6756067?ref=6cf3f80b

  • Válasz » #3727 Varga Gyula_24941 | 2017-06-18 10:01:29

    Válasz petsudo #3726. hozzászólására

    Köszönöm, itt az oldalon is fent van a gép egy 323 as Man motorral én erre gondoltam.

  • Válasz » #3726 petsudo | 2017-06-18 09:40:22

    Válasz Varga Gyula_24941 #3725. hozzászólására

    Inkább úgy nevezném jók voltak valamikor!Ha szeretsz szerelni akkor bármelyik megfelel majd!De ha ragaszkodsz a márkához a 323-at vedd.

  • Válasz » #3725 Varga Gyula_24941 | 2017-06-18 09:34:57

    Jó napot mindenkinek, most szeretnék venni egy Fortschritt trakit ,melyiket ajánlanátok a zt 303, vagy 323- as tipust melyik a jobb? Válaszokat előre is köszönöm.

  • Válasz » #3724 herry 74 | 2017-06-15 11:28:24

    Keresek megvételre 323as 1 .2. 3 .sebesség fokozatu fogaskerekeket ha van valakinek kérem szoljon

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agriline Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobix Kft.
Agroconnect Kft.
Agrogép 2004 Kft.
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Babus Zoltán egyéni vállalkozó
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Bükkhegyi András
Cívis Mezőgép Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Farmcenter Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Gravetti Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Intradelog Kkt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Készenlét Zrt.
Király Ferenc e.v.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kőrös-Welt Kft
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Mészáros Lajos e.v.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
P+K 3000 Kkt.
Pálinkó József E.V.
Payer Ádám e.v.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Romeplow Hungary Bt
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sióagrár Kft
Speed-ex Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
T-Oriens Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Vektor-Holding Kft.
Verbis Kft
Villám István
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agriszervíz Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Bohr
Busa Bt.
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
Doxmand
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gresham & Eastwick Aukciók
Győri Agroker Zrt.
Hejő-Liget Kft.
Hidro Master Kft
Horváth Viktor e.v.
Hungarpol Sp.z o.o.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Kerti Gépek
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kuhn Center Magyarország
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Malupe-Agro Kft.
Megazet Kft.
Metal Gold 2001 Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Miskó Gábor e.v.
Multiva Magyarország Kft
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
ROSI TEH D.O.O
Royal Marine Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sinaopt Kft.
Sokoró Kft.
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Turquagro Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Városkert Gépipari és Kereskedelmi Kft.
Velox-Ker Kft.
Veréb József e. v.
Vitay Kft.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.