Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak638 FtEUR394.17 FtUSD365.36 FtCHF405.02 FtGBP461.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem 323 volt, ami fémszövettel burkolt levegő cső ment előre, azt kicsípte a váznál + elsőhídnál, és elengedte a nyomást mikor rákapcsoltam /bentről meg nem hallottam, csak egyszer mikor kiszálltam / . Másik alkalommal csak akkor fogott a jobb első, ha öszkerékre zártam, a bal első agyban a bordás hüvely le volt törve a tányérról, vissza hegesztette 1 szaki, de eleve rövidebb volt az előző gazdák csiszolgatásától, és hamarosan megint letört . Méhtelepen szétnéztem, és találtam IFA komplett első hidat, kilehetett hozni kg-ra, mindkét oldalit lecsavaroztam, de nem lett szükség a tartalékra, mert eredeti volt még, gányolás nélküli .
Szia.
Ismerős járt így '19 őszén elmúlt neki a hajtás, ő is készült, hogy szedheti apró darabokra!
A hiba végül is a kívül volt, a meghajtó kardán szabadon futott valahogy, mert elnyírt valami csavart, csavarokat!
Sajna nem tudom pontosan hol, nem igazán ismerem a zt-t, de kívül volt, nem kellett bontani miatt a váltót!
Szia.! szerintem nagyobb a baj már a váltónál ami van le hajtás nem hajtja a kardánt, ami van ott levegős munkahenger az jó, ami látszik fogaskerék nem látható rajta sérülés stb.
Tisztelt válaszadók! Segítségre lenne szükségem. ZT 323a traktoron az 540-es kardán kapcsolható, de az 1000-es mintha falba ütköznék. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm! András!
Válasz v.botond04 #4116. hozzászólására egy ep szelepet kapcsol a kapcsoló az pedig a váltó jobb oldalán lévő munkahengerbe , az első hajtásnál meg a híd közepe környékén lévő munkahengerbe engedi a levegőt. Ez én ugy oldottam meg hogy egy ifa mechanikus difizár kapcsolót kötöttem be , egyébként az első hajrásnak is tehát a sok hibalahetőség megszünt.
Válasz Rabó001 #4111. hozzászólására "azért azt nem szabad elfeledni hogy dél Am,erika a kelet német trakik fő vásárlói voltak s ha nekik jó volt akkor miért ne lennének jók már ami még megvan 303 olvastam hogy megcsinálták turbósra 135 paci lovagolt az azért a 100 muszkának becsületére válna a földekre azért jobb mert 15 cm magasabb az alja nem akad fel ha megrúgja magát de a német se adja meg magát egykönnyen míg levegő van én a zetoroknál jobbnak látom már csak azért is mert külön hidraulikája van nem váltóolaj megy a munkaeszközre " ennyi szólt a németről az egész eleje a johnikról szólt ha a 4104-est is elolvasod akkor tiszta lesz
Üdv! A difizár müködtetésében szeretnék segítséget kérni. Az egészneek az útjára lennék kíváncsi. Tehát az elekromos kapcsoló lenyomása után az áram merre megy aztán stb.
Ugyanis hiába kapcsolom semmi nem történik.
Válasz Mihály #4113. hozzászólására ja nem már előbb is ő volt mindegy régen volt tegnap este azóta annyi minden történt bár nem vettem a kék álomból sem egyet se a 323-ból
Válasz Mihály #4112. hozzászólásáramielőtt beírod hogy nem tudok írni meg olvasni én a földön futó hozzá szólására válaszoltam úgy jött képbe Sándor s te csak ezt olvastad
Válasz Rabó001 #4109. hozzászólására nálunk a TSz ben kezdte 1 4650-meg 1-4630 as két Rába 180-ast váltott s 2000 ha dolgozott míg munka volt a 24 órából min 20 órát s bírta a 4630 4 éve került innen el de még akkor is kijött 20 l/ha-ból és a 4 fejes iH kérte a kaját szóval jók azok
Válasz Mihály #4105. hozzászólására
Olvastad, hogy látták, hogy hallottad, hogy mondták......
---------------------------------
"ezek a 70 évekbeli szinte nincs ami elromoljon rajta míg a vas bírja megy aztán meg megáll"
Ez tévhit és ferdítés, a 70-es éveket azt eltaláltad.
Alap hogy egy traktor sem csak vasból van, mert akkor vasgolyó lenne. Meg van az bonyolítva rendesen, az elektronikát leszámítva, mert az nincs benne, csak normál járművillamosságnyi mennniségben és mélységben.
Válasz R Sándor #4106. hozzászólására Itt a közelben akinek van...volt (nem láttam már régen) szállításra használta 2 HV-t húzott s ment mint a repülő 220-230 q kukival
Válasz Mihály #4103. hozzászólására Az egész nem az alkatrész árakról szól. Nem pofára ment a hozzászólás volt zt 323 a trakim 1,5 évig, és volt 820-2 -es is 4 évig, a zt súlya nagyobb de rohadt tehetetlen az ifa motor csak nyöszörög benne sáros talajon 3-as ekével nem tudtam vele szántani difivel sem, nem tudom miért, de ez a legjobb szó rá hogy TEHETETLEN.Az mtz 820.2 SZERINTEM többet ér
talajon is . ráadásul a zt nagyon nagy ívben fordul ez is hátránya a többit nincs kedvem leírni mert "végtelen".
Válasz Földönfuto #4104. hozzászólására
hát nem tudom mert nincs de ahogy olvasgattam ezek a 70 évekbeli szinte nincs ami elromoljon rajta míg a vas bírja megy aztán meg megáll de lehet 200 rupó egy szivattyú de az még 20 év múlva is szivattyú nem úgy mint a ruszkin hogy lehet hármat kell rá venni mire jó de van ellenpélda is szóval lutri de minden gépnek megvan a gyengéje meg az ereje is azért azt nem szabad elfeledni hogy dél Am,erika a kelet német trakik fő vásárlói voltak s ha nekik jó volt akkor miért ne lennének jók már ami még megvan 303 olvastam hogy megcsinálták turbósra 135 paci lovagolt az azért a 100 muszkának becsületére válna a földekre azért jobb mert 15 cm magasabb az alja nem akad fel ha megrúgja magát de a német se adja meg magát egykönnyen míg levegő van én a zetoroknál jobbnak látom már csak azért is mert külön hydraulikája van nem váltóolaj megy a munkaeszközre
Csak azért nem értek veled egyet mert az MTZ-sek már nem a földön járnak az alkatrész árak viszonylatában s a használt gép értékesítésben sem láttam kis fülkés 80-ast 1 millióért hirdetve műszaki papírok nélkül ami azért nonszensz mikor papírok nélkül 1 milláért 4630 john deer-t lehet venni s a kettő hol áll egymáshoz dupla lóerő stb
Sziasztok!Megtudnátok mondani annak az ékszíjnak a méretét,ami a generátort,ventilátort hajtja a főtengelyről?!Csapágyas lett a generátor és elszakadt az ékszíj...
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 325 zt aminek az előválasztó kapcsolóját ha bekapcsolom csak recseg és nem tudom behúzni a tlt.
Tudtok valaki jó szerelőt aki foglalkozik ilyen gépekkel.
Előre is köszönöm.
Köszönöm, már próbálkoztam ezzel és legalább 10 liter olajat locsoltam így el, de semmi javulás. Meg ahogy írtam, közvetlenül a szivattyú sem fordítja el normálisan az pedig 1m hidraulika cső minden nélkül. És akkor sem kéne sztem állóra megfognia a szivattyút egy kormány munkahengernek. De köszönöm azért
Adott egy ZT 323, amin teljes szétszerelés után nem volt sem fék/kuplung rásegítő sem kormány “rásegítés”.
Most kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, így egyből lett fék és kuplung, viszont kormány rásegítés még mindig nincs. Ha egyhelyben van akkor jobbra balra 3-3 cm-t mozdul könnyen a kerék.
Ha a nyomásszabályozón feltekerem a nyomást közel a szíj csúszásáig ami már nem egészséges tartomány szerintem, akkor sem változik. Ha felemelem a traktor elejét, akkor szépen ki tudom járatni jobbra balra.
Ma már legvégső elkeseredésemben rákötöttem a szivattyút közvetlenül a kormány munkahengerre, de így is alig fordult erőlködve, miközben a szivattyút szorulásig fogta, és megint meg megcsúszott a szíj, ami abszolút nem laza, előtte is így ment könnyedén.
Valaki járt már hasonlóan? Esetleg tipp? Én jelenleg a munkahenger dugattyújára gondolok, de lehet h ez nagy hülyeség.
Szóval bárkinek bármi ötlete van, azt előre is köszönöm!
A szivattyú szívó ágát nézd végig, gyárilag több helyen van a vas cső toldva gumival. ott szokott levegőt szívni. A szűrőt sem ártana megnézni, ha még benne van.
Üdv.
Olyan problémám lenne hogy van egy 323-as és volt egy motor cserénk. Majd rögtön jelentkezett hogy néha alig lehetett vele fordulni a kormány végett. Most cseréltünk rajta szivattyút egy mtz ét tettük rá 22 literest. Proba közben néha akadozott de a végén már szinte a kormányt se bírtam tekerni. Tud-e nekem segíteni valaki valami tippekkel??
4177 hozzászólás
Válasz urbo9 #4127. hozzászólására
Nekem 323 volt, ami fémszövettel burkolt levegő cső ment előre, azt kicsípte a váznál + elsőhídnál, és elengedte a nyomást mikor rákapcsoltam /bentről meg nem hallottam, csak egyszer mikor kiszálltam / . Másik alkalommal csak akkor fogott a jobb első, ha öszkerékre zártam, a bal első agyban a bordás hüvely le volt törve a tányérról, vissza hegesztette 1 szaki, de eleve rövidebb volt az előző gazdák csiszolgatásától, és hamarosan megint letört . Méhtelepen szétnéztem, és találtam IFA komplett első hidat, kilehetett hozni kg-ra, mindkét oldalit lecsavaroztam, de nem lett szükség a tartalékra, mert eredeti volt még, gányolás nélküli .
Válasz A.I. #4126. hozzászólására
Köszönöm a segítséget! holnap átnezem hátha váltón kívül van gond
Válasz urbo9 #4123. hozzászólására
Szia.
Ismerős járt így '19 őszén elmúlt neki a hajtás, ő is készült, hogy szedheti apró darabokra!
A hiba végül is a kívül volt, a meghajtó kardán szabadon futott valahogy, mert elnyírt valami csavart, csavarokat!
Sajna nem tudom pontosan hol, nem igazán ismerem a zt-t, de kívül volt, nem kellett bontani miatt a váltót!
Válasz wagner laszlo #4124. hozzászólására
Szia.! szerintem nagyobb a baj már a váltónál ami van le hajtás nem hajtja a kardánt, ami van ott levegős munkahenger az jó, ami látszik fogaskerék nem látható rajta sérülés stb.
Válasz urbo9 #4123. hozzászólására
nekem volt hogy a gorgok az elsohajtasbol leragadtak.es csak kezi vezerlesel mukodot.
Sziasztok! Zt 303 ason elsőhajtás nem kapcsol tudnátok segíteni mi lehet a probléma!?
Válasz zt323 #4121. hozzászólására
Ezt értem, de szükségem lenne az 540-es kardánra is! Következés képen kellene egy rövidebb tengely. Esetleg van ötlete?
Válasz garfild #4120. hozzászólására
Leszereled a hátsó kihajtást és a hosszú tengelyből levágsz kb.40.mm.ert
Tisztelt válaszadók! Segítségre lenne szükségem. ZT 323a traktoron az 540-es kardán kapcsolható, de az 1000-es mintha falba ütköznék. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm! András!
Válasz v.botond04 #4116. hozzászólására egy ep szelepet kapcsol a kapcsoló az pedig a váltó jobb oldalán lévő munkahengerbe , az első hajtásnál meg a híd közepe környékén lévő munkahengerbe engedi a levegőt. Ez én ugy oldottam meg hogy egy ifa mechanikus difizár kapcsolót kötöttem be , egyébként az első hajrásnak is tehát a sok hibalahetőség megszünt.
Válasz Mihály #4117. hozzászólására
Próbálsz olvasni , ami dícséretes!
Csakhogy ez a szöveg az NDK gyártmányú ZT-ről szól. És én erre válaszoltam!
Válasz Rabó001 #4111. hozzászólására "azért azt nem szabad elfeledni hogy dél Am,erika a kelet német trakik fő vásárlói voltak s ha nekik jó volt akkor miért ne lennének jók már ami még megvan 303 olvastam hogy megcsinálták turbósra 135 paci lovagolt az azért a 100 muszkának becsületére válna a földekre azért jobb mert 15 cm magasabb az alja nem akad fel ha megrúgja magát de a német se adja meg magát egykönnyen míg levegő van én a zetoroknál jobbnak látom már csak azért is mert külön hidraulikája van nem váltóolaj megy a munkaeszközre " ennyi szólt a németről az egész eleje a johnikról szólt ha a 4104-est is elolvasod akkor tiszta lesz
Üdv! A difizár müködtetésében szeretnék segítséget kérni. Az egészneek az útjára lennék kíváncsi. Tehát az elekromos kapcsoló lenyomása után az áram merre megy aztán stb.
Ugyanis hiába kapcsolom semmi nem történik.
Válasz Mihály #4113. hozzászólására ja nem már előbb is ő volt mindegy régen volt tegnap este azóta annyi minden történt bár nem vettem a kék álomból sem egyet se a 323-ból
Válasz Mihály #4113. hozzászólására
Amire én válaszoltam, abban a ZT traktorokról írsz.
Válasz Mihály #4112. hozzászólásáramielőtt beírod hogy nem tudok írni meg olvasni én a földön futó hozzá szólására válaszoltam úgy jött képbe Sándor s te csak ezt olvastad
Válasz Rabó001 #4111. hozzászólására ja bocsi te sem vagy tökéletes lemaradtál 1 köröl
Válasz Mihály #4110. hozzászólására
Szerencse hogy a ZT traktorról írtál, most meg a John Deere-ről. Nagyon nem mindegy.
Válasz Rabó001 #4109. hozzászólására nálunk a TSz ben kezdte 1 4650-meg 1-4630 as két Rába 180-ast váltott s 2000 ha dolgozott míg munka volt a 24 órából min 20 órát s bírta a 4630 4 éve került innen el de még akkor is kijött 20 l/ha-ból és a 4 fejes iH kérte a kaját szóval jók azok
Válasz Mihály #4105. hozzászólására
Olvastad, hogy látták, hogy hallottad, hogy mondták......
---------------------------------
"ezek a 70 évekbeli szinte nincs ami elromoljon rajta míg a vas bírja megy aztán meg megáll"
Ez tévhit és ferdítés, a 70-es éveket azt eltaláltad.
Alap hogy egy traktor sem csak vasból van, mert akkor vasgolyó lenne. Meg van az bonyolítva rendesen, az elektronikát leszámítva, mert az nincs benne, csak normál járművillamosságnyi mennniségben és mélységben.
Válasz Mihály #4107. hozzászólására Erre annyit tudok mondani hogy egészségére.
Válasz R Sándor #4106. hozzászólására Itt a közelben akinek van...volt (nem láttam már régen) szállításra használta 2 HV-t húzott s ment mint a repülő 220-230 q kukival
Válasz Mihály #4103. hozzászólására Az egész nem az alkatrész árakról szól. Nem pofára ment a hozzászólás volt zt 323 a trakim 1,5 évig, és volt 820-2 -es is 4 évig, a zt súlya nagyobb de rohadt tehetetlen az ifa motor csak nyöszörög benne sáros talajon 3-as ekével nem tudtam vele szántani difivel sem, nem tudom miért, de ez a legjobb szó rá hogy TEHETETLEN.Az mtz 820.2 SZERINTEM többet ér
talajon is . ráadásul a zt nagyon nagy ívben fordul ez is hátránya a többit nincs kedvem leírni mert "végtelen".
Válasz Földönfuto #4104. hozzászólására
hát nem tudom mert nincs de ahogy olvasgattam ezek a 70 évekbeli szinte nincs ami elromoljon rajta míg a vas bírja megy aztán meg megáll de lehet 200 rupó egy szivattyú de az még 20 év múlva is szivattyú nem úgy mint a ruszkin hogy lehet hármat kell rá venni mire jó de van ellenpélda is szóval lutri de minden gépnek megvan a gyengéje meg az ereje is azért azt nem szabad elfeledni hogy dél Am,erika a kelet német trakik fő vásárlói voltak s ha nekik jó volt akkor miért ne lennének jók már ami még megvan 303 olvastam hogy megcsinálták turbósra 135 paci lovagolt az azért a 100 muszkának becsületére válna a földekre azért jobb mert 15 cm magasabb az alja nem akad fel ha megrúgja magát de a német se adja meg magát egykönnyen míg levegő van én a zetoroknál jobbnak látom már csak azért is mert külön hydraulikája van nem váltóolaj megy a munkaeszközre
Válasz Mihály #4103. hozzászólására
Csak mire a jd-t lábraállítod,abból még 3db 80-ast vehetsz.
Válasz R Sándor #4100. hozzászólására
Csak azért nem értek veled egyet mert az MTZ-sek már nem a földön járnak az alkatrész árak viszonylatában s a használt gép értékesítésben sem láttam kis fülkés 80-ast 1 millióért hirdetve műszaki papírok nélkül ami azért nonszensz mikor papírok nélkül 1 milláért 4630 john deer-t lehet venni s a kettő hol áll egymáshoz dupla lóerő stb
Válasz ventergabor #4099. hozzászólására
Nálam lehet beszerezni ztalkatresz@gmail.com
Válasz ventergabor #4099. hozzászólására
Kerűld el messzire,ha jót akarsz magadnak
Válasz ventergabor #4099. hozzászólására
Inkább vegyél egy 820.2-es MTZ-t (motorpal adagoloval)ugyanazt megcsinálod vele mint a zt-vel és van hozzá alkatrész meg mindenki ért a javításához.
Sziasztok!
Traktor várlás elött állok,nézegettem a zt323-at is hol lehet hozzá új alkatrészeket kapni.
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Szabcy85 #4097. hozzászólására
Így van sok sikert.
Köszönöm szépen,akkor már csak feltenni lesz egy élmény....
Válasz Szabcy85 #4095. hozzászólására
13*1550la
Sziasztok!Megtudnátok mondani annak az ékszíjnak a méretét,ami a generátort,ventilátort hajtja a főtengelyről?!Csapágyas lett a generátor és elszakadt az ékszíj...
érdeklödnék hogy mi okoza azt hogy a gumihardi gázadáskor a lendkerékfelé mozdul és a csavarok beleérnek a burkolatba.
Válasz N.. Tamás #4078. hozzászólására
Válasz termokft #4091. hozzászólására
Persze hogy érdekel. Nagyon meg köszönöm ha elmondod az észrevételed
Válasz laca0811 #4090. hozzászólására
KÖSZI MENETKÖZBE RÁJÖTTEM HA ÉRDEKELL MI A PROBLÉMA JELEZZ VISSZA
Válasz Katonadolog #4088. hozzászólására
Mi is hasonlóan jártunk ha kicsit visszább görgetsz látod a mi problémánkat. De sajnos azotasem tudjuk mi lehet a baj
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy 325 zt aminek az előválasztó kapcsolóját ha bekapcsolom csak recseg és nem tudom behúzni a tlt.
Tudtok valaki jó szerelőt aki foglalkozik ilyen gépekkel.
Előre is köszönöm.
Válasz mjm #4087. hozzászólására
Köszönöm, már próbálkoztam ezzel és legalább 10 liter olajat locsoltam így el, de semmi javulás. Meg ahogy írtam, közvetlenül a szivattyú sem fordítja el normálisan az pedig 1m hidraulika cső minden nélkül. És akkor sem kéne sztem állóra megfognia a szivattyút egy kormány munkahengernek. De köszönöm azért
Válasz Katonadolog #4086. hozzászólására
levegös a csörendszer ,a kormánymünél lazits meg egy csövet müködés közben
Sziasztok! Ötleteket szeretnék kérni!
Adott egy ZT 323, amin teljes szétszerelés után nem volt sem fék/kuplung rásegítő sem kormány “rásegítés”.
Most kicseréltem a nyomásszabályozó szelepet, így egyből lett fék és kuplung, viszont kormány rásegítés még mindig nincs. Ha egyhelyben van akkor jobbra balra 3-3 cm-t mozdul könnyen a kerék.
Ha a nyomásszabályozón feltekerem a nyomást közel a szíj csúszásáig ami már nem egészséges tartomány szerintem, akkor sem változik. Ha felemelem a traktor elejét, akkor szépen ki tudom járatni jobbra balra.
Ma már legvégső elkeseredésemben rákötöttem a szivattyút közvetlenül a kormány munkahengerre, de így is alig fordult erőlködve, miközben a szivattyút szorulásig fogta, és megint meg megcsúszott a szíj, ami abszolút nem laza, előtte is így ment könnyedén.
Valaki járt már hasonlóan? Esetleg tipp? Én jelenleg a munkahenger dugattyújára gondolok, de lehet h ez nagy hülyeség.
Szóval bárkinek bármi ötlete van, azt előre is köszönöm!
Zt 303 eladó ha valakit érdekel.
Papíros.
Műszaki nélkül.
Válasz laca0811 #4082. hozzászólására
A szivattyú szívó ágát nézd végig, gyárilag több helyen van a vas cső toldva gumival. ott szokott levegőt szívni. A szűrőt sem ártana megnézni, ha még benne van.
Válasz bbbb7 #4079. hozzászólására
Üdv! Jó a 323-as kuplungharang a 303-ra is.
Üdv.
Olyan problémám lenne hogy van egy 323-as és volt egy motor cserénk. Majd rögtön jelentkezett hogy néha alig lehetett vele fordulni a kormány végett. Most cseréltünk rajta szivattyút egy mtz ét tettük rá 22 literest. Proba közben néha akadozott de a végén már szinte a kormányt se bírtam tekerni. Tud-e nekem segíteni valaki valami tippekkel??
Válasz Tomi5 #4080. hozzászólására
Szia mondj egy árat rá!
Válasz bbbb7 #4079. hozzászólására
Azt nem tudom nem ismerem a 303 csak hallomásból.Neked mennyit ér, nekem csak lom
Válasz Tomi5 #4077. hozzászólására
Szia.
A kuplung harang jó a 303 -as rá is?
Mennyiért adod?