Fórum

Fuvarozási kérdések, árak, cégek 

Létrehozta: Mery, 2010-11-14 19:11:50

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #212 zotya71 | 2019-12-02 09:56:54

    felénk is 180 300.ig jászság smile unsure

  • Válasz » #211 UE-28 | 2019-12-01 20:56:37

    Válasz Sanyee #210. hozzászólására

    Nekem kb 310 km oda távon (620 km) kellett volna egy 2.8 t súlyú bálázót elvinni.

    Ismerős mondott rá 100 e ft ot.smile oops

  • Válasz » #210 Sanyee | 2019-12-01 11:41:36

    Sziasztok!

    Mennyiért mennek most a B+E tréleresek?
    Egy Mbp pótkocsit kéne szállítani oda vissza pályán cca. 300km lenne az út.

  • Válasz » #209 UE-28 | 2019-09-21 13:51:11

  • Válasz » #208 UE-28 | 2019-09-21 13:50:08

    Válasz *** HM *** #207. hozzászólására

    3.5 tonnás autómentőket felénk ( Miskolc) 15.000 + ÁFA áron adnak +1000 ft autópályahasználat, ez tartalmaz jellemzően 600 km vagy 24 óra használatot.Telitankkal indulsz, telitankkal állsz le.
    Ha túlléped bármely paramétert akár kevéssel is plusz fél napi tarifa.

    Nagyobb méretűek már 250-300 ft nettót is elkérhetnek, vagy szállítandó géptől függően többet is.

    Ha facebookon fent vagy akkor van egy specko ilyen csoport autómentő, trailer adok-veszek, fuvarkereső, ezen a néven találod meg. Könnyen és szinte azonnal kapsz választ, vállalkozót.smile wink

  • Válasz » #207 *** HM *** | 2019-09-21 13:39:17

    Autószállító tréleres km díjak hogy mozognak?
    Vlmféle plusz pénzt kérnek... rakodás várakozás anyjakinja...?

  • Válasz » #206 sanyi1965 | 2019-06-19 13:20:36

    Válasz UE-28 #205. hozzászólására

    Itt 2 hétig is kinn tud lenni nem bántják,de így már érthető a helyzet.

  • Válasz » #205 UE-28 | 2019-06-19 10:26:54

    Válasz sanyi1965 #204. hozzászólására

    Az a baj, ha max 1 éjszakát kint alszik, bárhol portán kívül, csak kis eséllyel tudom én hazavinni. Hálót elvágják alul, emeled, szétesik, otthagyod, és utána azt mondják, hogy te hagytad ott és ő csak mezgerelt.
    Az elmúlt héten volt olyan éjszaka, hogy 11 bálát vittek el egy cég földjéről...

  • Válasz » #204 sanyi1965 | 2019-06-19 09:57:33

    Válasz UE-28 #201. hozzászólására

    Olyan túlkínálat van hogy legközelebb belevarrják a fuvardíjat az árba.Rakd össze ha kell a föld sarkán-üres portán-bárhol/nem is baj ha megszokja a szeme a népnek hogy neked van és minőségi/,sok kézenfekvő dolog van amit el kell felejteni a későbbiekre való tekintettel.

  • Válasz » #203 jamo | 2019-06-19 09:40:10

    Válasz UE-28 #199. hozzászólására

    Kicsit kisebb tavra lb 50-55km egy fordulo, kis nissan+ trailer 13 bala 13000ft/kanyar.

  • Válasz » #202 Full Random | 2019-06-19 09:24:13

    Válasz UE-28 #199. hozzászólására

    szerintem ez teljesen baráti, 1287 ft bálánként. Nem beleköthető.

  • Válasz » #201 UE-28 | 2019-06-19 08:13:32

    Válasz sanyi1965 #200. hozzászólására

    Az a baj, akkor nagyon sok vevőtől elesnék.

    Most a hely is szorít, nem férek a portán, és ez a pót megrakva be van tolva a szín alá, így a legkézenfekvőbb lenne eladni róla, egyben.

  • Válasz » #200 sanyi1965 | 2019-06-19 07:35:26

    Válasz UE-28 #199. hozzászólására

    Ne hord házhoz,mert legközelebb már etetni is befogna a vevő.Egyszerűbb betárolni és válogathat a kazlakból,később.smile wink

  • Válasz » #199 UE-28 | 2019-06-18 22:06:03

    Mi a reális tarifa, elvinni 14 db 120x120 saját körbálát 60 km-es oda-vissza úttal mtz 82+ 3.7 t önsúlyú nagy póttal???

    300 ft/ km ?


  • Válasz » #198 emcett | 2019-01-01 19:41:55

    Válasz Diesel Tibor #197. hozzászólására

    Annyira akkor nem messze vagyunk, Nemesbikk. smile whistling

  • Válasz » #197 Diesel Tibor | 2019-01-01 19:40:28

  • Válasz » #196 emcett | 2019-01-01 19:35:25

  • Válasz » #195 Diesel Tibor | 2019-01-01 17:33:48

    Válasz emcett #194. hozzászólására

    Egy kicsit messzebb de igen.smile cowboy

  • Válasz » #194 emcett | 2019-01-01 17:13:21

    Válasz Diesel Tibor #172. hozzászólására

    Off

    Szia! Tiszaújváros környékén gazdálkodsz?

    On

  • Válasz » #193 Matyi50 | 2018-12-30 06:07:32

    Válasz D-032-a #190. hozzászólására

    Pont az ilyen önimádó hivalkodás miatt,nameg amiatt,hogy "ők fizetik a mezőgazdászok helyett is a tagdijakat meg adót",vált hiteltelen vagdalózássá ez az egész.
    Gépészek közt is,ahogy más szakmában is van ilyen önmagát égig magasztaló,hogy neki mennyi papírja,képzettsége van,meg ő az atyaisten szindróma,s közben a másikat kezdi fikázni,aztán ha netán valaki leállítja,még neki áll feljebb.

    Amit meg már más is említett,hogy idehaza minden utcára jut már egy kamionos cég,az tény,az meg méginkább,hogy nagy a dulakodás a szakmában a jó helyekért.Pl útépítés,bánya alig talál sofőrt pont a kockázat meg a bérek miatt.
    Az meg,hogy ellehetetlenítik ezt az ágazatot is a brutális díj emelésekkel 2019től,nem kérdés.
    Szinte mindent közútra raktak már,ami ömlesztett,vagy raklapos,így kénytelen lesz az árakba beépíteni az emelést, az abban így is nagy százalékot kitevö szállítási költségekbe,és minél olcsóbb munkaerőt foglalkoztatni.
    Akinek ebbe milliói vannak benne,húz külföldre munkát vállalni,a hazai utak meg lassan tele lesznek román soförrel meg kamionnal.

  • Válasz » #192 Gabzso | 2018-12-29 22:24:39

    Válasz Diesel Tibor #191. hozzászólására

    Okszi,a kocsmába küldtem neked egy mulatóst.

  • Válasz » #191 Diesel Tibor | 2018-12-29 22:18:11

    Válasz Gabzso #189. hozzászólására

    Ha közeledbe lesz jöhetsz a traktoroddal.smile thumbup

  • Válasz » #190 D-032-a | 2018-12-29 22:03:53

    Válasz Gumóka #187. hozzászólására

    Persze, volt más is az írásaidban, de a korrekt szakmai érvek miatt miért is állt volna beléd bárki.

    Megsúgom, néha nekem is eszembe jutott, hogy valamely témánál eldicsekedhetnék a 17db járműkategóriámmal a jogsimban és a 9db könnyű/nehézgéppel, az egyéb szakmáimmal, munkaköreimmel.
    De nagyon sokan vannak itt akiknek még több, még érdekesebb pályafutásuk volt.
    smile thumbupcool
    Nyugi! Tudom, hogy nem azért írtál azokról!
    smile lol(Csak így tudtam dicsekedni.)smile lol

  • Válasz » #189 Gabzso | 2018-12-29 21:56:00

    Válasz Diesel Tibor #183. hozzászólására

    Ja az jó buli lenne.
    És öltözzek Gabzsonak mintha farsangra mennék.smile wink

  • Válasz » #188 Diesel Tibor | 2018-12-29 21:40:19

    Válasz Gumóka #187. hozzászólására
    Ne legyél már ennyire sértődékenysmile wink

    ""De nézegessétek a gumilapuláson a túlsúlyt hajrá, aztán azt se tudja a figura mennyire kell fújni."" smile cursingez a mondat keményebbre sikerült,nehogy azt gondold hogy a parasztok nem láttak még kamion pótot,egyre több ilyen pótot húznak traktorokkal.smile cowboy

  • Válasz » #187 Gumóka | 2018-12-29 21:31:02

    Úgy látom ha itt egy kicsit valaki jobban ki meri nyitni a száját meg leközli a valóságot, azt már keresztre kell húzni, mert egy gyökér, hogy meg mer kérdőjelezni bármit is, amiről sokan azt hiszik hogy jól teszik, közbe meg nem.

    De nézegessétek a gumilapuláson a túlsúlyt hajrá, aztán azt se tudja a figura mennyire kell fújni.
    smile lolsmile lol

    Attól, hogy az írásaimból kiemeltek darabokat, van ott mág más is, csak így lehet beleállni valakibe.
    Gratulálok!
    Bő termést!

  • Válasz » #186 bandigh | 2018-12-29 21:30:26

    Szerintem inkább az a baj h magyarországon többszázezer kamion van, meg mindenféle teherautó, tranzitország is vagyunk, meg a magyar kamionos cég akarja elhordani egész európa árúját külföldről külföldre is.. Az állam is látja hogy nagyon sok résztvevője van ennek a piacnak, teljesen logikus hogy ráteszi a vámpírfogát, de keményen. Bár a költségek és a lehetséges büntetések azért brutálisak, meg kell hagyni.
    Minden faluban van legalább egy-két kamionos cég, vagy kamionsofőr a rokonságban mindenhol, igazából szerintem kicsit túl van pörgetve ez az ágazat, aztán mindenki vámolja lefelé durván, aki szabályosan csinálja annak hajtani kell a biciklit rendesen hogy tudja kifele cserélgetni az autókat mert ugye muszáj is az útdíj miatt, meg szét is pereg fele idő alatt mint régen. Én elhiszem hogy ez is kemény meló, főleg amikor többet alszol a fülkében mint a saját ágyadban, de nem is erről szólt a dolog. Hanem h a paraszt megpróbálja a portékáját eljuttatni ából bébe, rendszerint nem is feltétlen bérmunkában, hanem csak a sajátját, aztán mindenki olyan járgánnyal támadja meg az utakat amilyennel tudja. Sajnos a mezőgazdasági fuvarozás fejlődése nem követte a betakarító és erőgépek fejlődését, mert ez mindenhol az utolsók között volt, emiatt van mindenhol plusz egy rugó, kamionkerék meg egy magasîtó. Mert ez kijött 500-ból egy pótkocsi meg 5 mikulás. Szóval a mg-i fuvarozás az most tart ott ahol a teherfuvarozás tartott a nagy bumm előtt, hogy keménygumi és hiszünk erősen abban h nem állít meg senki :/ De előbb utóbb ez az ágazat is utoléri magát, bízom benne, és így kicsit gyorsabb és biztonságosabb lesz a közlekedés aratási időben is, a főutakon is.

  • Válasz » #185 apuci | 2018-12-29 21:24:50

    Válasz Pityesz90 #184. hozzászólására

    Olvass vissza le van írva,nekem nincs mert meg oldom a magamét és kész!

  • Válasz » #184 Pityesz90 | 2018-12-29 21:22:22

    Válasz apuci #181. hozzászólására

    És sokba van egy engedély kiváltása vagy valami vizsga is kell hozzá?

  • Válasz » #183 Diesel Tibor | 2018-12-29 21:14:57

    Válasz Gabzso #180. hozzászólására

    Jobbulástsmile thumbupcool,,,jöhetsz inkoknitóban is mint Heci úgy is csak én ismerleksmile biggrin

  • Válasz » #182 Matyi50 | 2018-12-29 21:14:29

  • Válasz » #181 apuci | 2018-12-29 21:13:56

  • Válasz » #180 Gabzso | 2018-12-29 21:09:40

    Válasz Diesel Tibor #177. hozzászólására

    Nem tudom Anyu nincs túl jól sajna.

  • Válasz » #179 Pityesz90 | 2018-12-29 21:04:46

    Srácok vitatkozás helyett inkább abba segítsetek hogy a HW Vál vihetem más terményét fuvar engedélyek nélkül vagy nem?

  • Válasz » #178 Gumóka | 2018-12-29 20:59:33

    Válasz D-032-a #173. hozzászólására

    Azért olvasd végig ezt az egészet és nézd meg, hogy ki ugrált magas lovon és ki, hogyan minősítette a másikat.

    Az, hogy kicsit cinikusabb hangvétel volt, még nem arcoskodás és nem én voktam az, aki személybe kötött bele elsősorban.

    Az éhenkórász meg akkor is éhenkórász, ha máshogy hívom.
    Rengeteg olyan fuvarozó volt akik ahol lehetett spóroltak, a vágott gumitól kezdve a korongdobálásig.
    Ők azok akik alámentek a piaci árnak mégha önköltségen is, csak vihesse.
    Amúgy ennek a mezőgazdasági fuvartevélenységhez köze nem volt, ez abból indult, hogy aki pont ilyenek miatt adta le tevékenységijét.
    Mert a piacon vannak kukabúvárok is.
    Ez pont olyan hasonlóság lehetne, mint, hogy Te hivatalosan szántasz 22 ezerért, más meg aládmegy, elviszi 18-ért egy műszaki nélküli traktorral, döntött gázolajjal, fekete munkással.

    Téged is bosszantana, aki szabályosan próbál érvényesülni.
    De számtalan ilyen példa van.

  • Válasz » #177 Diesel Tibor | 2018-12-29 20:58:49

    Válasz Gabzso #176. hozzászólására

    Kiraktam a logómat ,most már látható vagyok ""Megint olyanon megy a vita, amit mindenki a maga szemszögéből lát helyesnek"".Jól látod de legalább sokakat megmozgatott,véleményeztek.::::::::::Fórum találkozóra jössz?????

  • Válasz » #176 Gabzso | 2018-12-29 20:50:54

    Válasz Diesel Tibor #172. hozzászólására

    Üdv láthatatlan ember.
    Megint olyanon megy a vita, amit mindenki a maga szemszögéből lát helyesnek.
    Nem mindenki olyan mind te sajnos.
    De legalább megint teleírtunk 5 oldalt ez is haszon.smile wink

  • Válasz » #175 Gumóka | 2018-12-29 20:50:14

    Válasz apuci #171. hozzászólására

    Mostról beszélünk már. Ezért van a mostani rendszer, mert 10 éve a gazda is könnyen adta feketén a terményt.
    Ellenben nem vitatom, akkor máshogy ment minden, nem csak a fuvarozás, de ilyen szempontból nem is vágyom vissza, mert mint emberek is megszenvedtük.

  • Válasz » #174 moll1983 | 2018-12-29 20:43:52

    Abban igaza van Gumókának,hogy a mg kocsikon a világítás vagy az index párosából valamelyik általában nem mükődik,sárvédő gumik leszakadva,mert ugye ezek annyira nincsenek szem előtt
    Mg munkagépeken a szállító kerék félig kitörve de a John Deereel 50-el húzzuk napszemüvegben.
    Nem sokat járok kavics bányába de többször láttam,hogy 5 köbös kanállal 4-et felraknak a nyergesre vízes kavicsból úgyhogy ba..nak mérlegre,szerintem mwg vagy mindenki tartsa be a súlykorlátozást vagy senki.

  • Válasz » #173 D-032-a | 2018-12-29 20:40:41

    Válasz Gumóka #167. hozzászólására

    Az odáig jó, hogy egymás vállát veregetitek a kolléganőddel.
    Meg, hogy szakmai irányítás és jogszabályismeret.
    De a probléma a hangvétellel, a magas lóval volt az "éhenkórász E2-es"- től a negatív jelzőkkel illetett traktor-pótkocsis szállításig.
    Ha még vezérigazgató lennél az sem biztos, hogy indokolná a rangsor állítást a mezőgazdasági és a "közúti" között.
    Mellesleg ezt inkább mezőgazdasági fuvarozás topiknak indították annó, nem pedig kamionfuvarozásnak.

  • Válasz » #172 Diesel Tibor | 2018-12-29 20:34:28

    Válasz Gumóka #167. hozzászólására

    6 évig magán fuvarozó voltam,saját teherautóval(6-os ifa)smile biggrinMost traktorokkal oldom meg a fuvarozást csak saját részre (ezt azért hozzá teszem)szerintem nem látod ,hogy a traktorosokat ,hogy nyírják a közúton ,ha pénz kell állíts meg egy mtz-t biztos a siker,tavaly megállítottak leninvárosban mert bementem traktorral Traktorral behajtani tilos táblán 30000+ 4pont mondom a hatóságnak nincs ezzel semmi baj ,kifizetem ,de akkor most vigyen át szabályosan a városon,azt ő nem tudja mert minden útra kitették a táblát,B újvároson lega lább 10útcára rakták ki a 2t -ás táblát szerinted pick kuppal behajthatok,te csak azt érzed ami veled történik.idén lehozattam az összes szénát kamionnal 20tonnás hídon repültek simán nem volt hatósági incidens.smile cowboy

  • Válasz » #171 apuci | 2018-12-29 20:33:16

    Válasz Gumóka #167. hozzászólására

    "A szabály még mindig szabály, ez vonatkozik mindenkire, akit érint, az más kérdés, ki hogy tartja be és hol tud kibújni alóla."

    Ez volt a véleményed 8-10 éve is, mert akkor nagyon ráfaragtál mert én akkor nem láttam egy 40t-at se ami annyiba ment kivéve aki külföldre ment!

  • Válasz » #170 Gumóka | 2018-12-29 20:32:51

    Válasz Gabzso #166. hozzászólására

    Jelenleg itt csak sofőr szerepet töltök már be.
    De ADR-t viszünk konkrétan kukoricaszeszt, etanolt.
    Ugyan nem messze, de lényegében egy guruló rakéta.
    Fokozottan tűz és robbanásveszélyes, mivel a lobbanáspontja 13-14 fok.
    Nekem itt nem csak magamra, másokra is figyelnem kell.
    Öregapám még mondta mindig, a közút a legveszélyesebb üzem, nem törvényszerű, hogy neked kell hibáznod.
    Több ezren vagyunk úton, bárkivel előfordulhat.

    Azt meg tudni kell, ha a balesetben az áldozat éppen az, aki nem a balesethez köthetően szabálytalan, mint adott téma a túlsúly, bizony Őt fogják meghurcolni, hiába nem Ő okozott balesetet. Akár az ittas vezetésnél.

    De köszönöm.

  • Válasz » #169 Gabzso | 2018-12-29 20:26:24

    Válasz Tomi81 #161. hozzászólására

    Olvasd el még egyszer,de most a sorok körött.

  • Válasz » #168 Gumóka | 2018-12-29 20:21:48

    Válasz Tomi81 #165. hozzászólására

    Rendben, értem.
    Tehát némi rálátásod van.
    Isten ments, nem gondoltam, hogy hülye vagy.

    De tudod Te is, a 400 mázsa még épp szabályos. A 401 már nem. smile smile

  • Válasz » #167 Gumóka | 2018-12-29 20:18:48

    Válasz Diesel Tibor #163. hozzászólására

    Dehogy. Én nem kívánom senkinek se, hogy dögöljön meg, de engem kilóméterenként b@aszogat a hatóság valamelyik szerve, más meg vigan hág át egy marék szabályt.
    Ugye fejétől bűzlik a hal, tehát az alap probléma hatósági szinten keresendő.

    Az egy dolog, hogy az esetleges bírságot jobb esetben fizeti a cég, de egy autópályás előzés pl. 3 pont, pár apró szabálytalanság után m g mehetek 150 ezerért továbbképzésre, hogy megmaradjon a jogsim, mert én ebből élek.
    Sajnos földem nincs annyi, hogy főállásban eltartson, pedig én is jobban szeretném.

    Azért mondtam, ha a gazdatársadalmat csak feleannyira ellenőriznék közúton, mint a fuvarozót, sokan vakarnák a fejüket.

    De nap, mint nap találkozok személyautóval is, amit azonnal bezúznék mégis van műszakija.

    A szabály még mindig szabály, ez vonatkozik mindenkire, akit érint, az más kérdés, ki hogy tartja be és hol tud kibújni alóla.

  • Válasz » #166 Gabzso | 2018-12-29 20:18:10

    Válasz Gumóka #159. hozzászólására

    Igazad van, mivel magam és a férjem is naponta végigcsináljuk,tudom ,hogy mi a mondandód lényege.A BIZTONSÁG, a magadé és másoké.
    És ez csak akkor lehetséges ha betartod a szabályokat.
    Ne keserítsen el,hogy nem értik meg néhányan,és vitatkoznak. Sok fórumozó ért egyet veled, ha nem is írja le neked,és már ezért is megérte.
    Bátran írd csak meg a véleményedet.
    Én például kedvelem azt az embert aki a szemembe, néz és úgy mond véleményt.Nem kell,hogy ismerjelek az írásodból is érezhető,hogy te ilyen vagy.
    Ha meg valaki tücsköt a bogárral írogat neked ,egyszerűen csak vedd humorosra a figurát.Mert az embereknek az fáj a legjobban ha nem veszik őket komolyan.

  • Válasz » #165 Tomi81 | 2018-12-29 20:13:02

    Válasz Gumóka #164. hozzászólására

    Összbe gondoltam a 400mázsát.
    Raktáros voltam 10évig. Évente ezer kamiont biztos megrakattam/leszedettem. Szóval annyira hülye nem vagyok.

  • Válasz » #164 Gumóka | 2018-12-29 20:07:52

    Válasz Tomi81 #160. hozzászólására

    Az lehet.
    De konkrétan nem ez volt a probléma, leírtam ezt is.
    Az, hogy Ő ezt magára vette, az Ő dolga.

    Másrészt ha én egy kamiont 40 tonna raksúlyra pakolok, az minimum 53 tonna összbe, azért a helyszínen fejbelőnek mindenkit.

    Tovább nem ragozom, úgy gondolom a témában leírtam mindent.

  • Válasz » #163 Diesel Tibor | 2018-12-29 20:07:03

    Válasz Gumóka #159. hozzászólására

    Ez az az eset,hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is ,ha már az enyém megdöglöttsmile cursing

[bezárás x]