Fórum

Landini traktorok 

Létrehozta: Peti, 2008-07-03 10:01:11

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #1349 KalmárGazda | 2020-05-21 22:01:45

  • Válasz » #1348 KalmárGazda | 2020-05-21 21:56:29

    Válasz gabor.palfa #1347. hozzászólására

    Jobb oldalt a féktartály mögött vannak a kapcsolok felső közül a első vagy a hátsó lesz azt fejből nem tudom egyik a tolatásé a másik meg extra lassú csigáért felelős, alsó kettő a lassított sebesség a másik a gyorsított sebesség. Mérd meg a ellenállását hajlamosak tőben elszakadni a vezetékek, a ellenállásnak benyomva nagyjából 550 Ω kieresztve 2740 Ω kellene lennie. De volt olyan hogy bent a váltóban a kapcsoló villánál csőstiftet nyírta el.

  • Válasz » #1347 gabor.palfa | 2020-05-20 19:01:27

    Válasz B.laca #1346. hozzászólására

    A problémám a következő: A traktor gondolt egyet és nem megy hátra, AL 84 a hibakód, egy infóm szerint hátramenet végálláskapcsoló probléma lesz nem tudom találkozott e már ezzel, hol érdemes keresgélnem? valamint egy ideje ha rossz napja van a gépnek a 3. power fokozatot kidobálja! Ezekkel kapcsolatban szeretnék elsősorban infót kérni!

  • Válasz » #1346 B.laca | 2020-05-20 18:38:07

  • Válasz » #1345 gabor.palfa | 2020-05-19 19:35:54

    Üdv! Landini Mythos 100 szakértőt keresek lenne pár kérdésem ! ha valaki szánna rám időt megköszönném :)

  • Válasz » #1344 Csarli 1 | 2020-04-29 02:23:44

    Válasz youth #1341. hozzászólására

    Ja és ne feledd el a légtartályt, és a lépcsőt visszaszerelni.smile lolsmile lol

  • Válasz » #1343 Csarli 1 | 2020-04-29 02:14:19

    Válasz youth #1341. hozzászólására

    A kiszerelés előtt egy fél pálinka nyugtatónak. Mivel először próbálkozol, tanácsos a légtartályt, és a lépcsőt leszerelni, így jobban hozzáférsz a bowden bekötéséhez. a fülkébe padlószintnél sarokcsiszolóval elvágod a bowdwn külsőt és a belsőt. Így kitudod húzni a belsőt, és ekkor „kényelmesen” ki tudod lazítani a külsőt rögzítő anyát, és már ki is tudod húzni. Na most következik a dupla feles, vagy egy nyugtató, és még egy segítségre is lesz szükséged. Az új bowdent a fülkében lévő lyukon megpróbálod áttolni a fülke alatt. Ha sikerült áttolnod, akkor egy pajszerral lenyomod a csöveket és felettük hátrafelé átnyomod a bowdent és megpróbálod a helyére beakasztani a külsőt és rögzíteni. Ezután felrakod a Faudi fejet a belsőre és rápattintod a helyére és lebiztosítod. Ha eddig eljutottál akkor kell a segítség mert te egy pajszer, vagy egy cső segítségével aminet a végét kicsit beköszörülöd, hogy a bowdwn beleakadjon megpróbálod a fülke alatt hátrafelé elnyomni a segéded pedig a fülkéből próbálja lefelé tolna addig ameddig megfelelő nem lesz a hossz. Ha ezzel megvagy a fülkébe már gyerekjáték összerakni. ha sikerült mehetsz ebédelni,

  • Válasz » #1342 Csarli 1 | 2020-04-28 15:03:53

  • Válasz » #1341 youth | 2020-04-27 19:41:56

    Válasz Csarli 1 #1325. hozzászólására

    Szia ! Nekem is volt ilyen gondom, de helyre tudtuk állítani, de előbb utóbb cserés lesz. Középről a váltó tetjéről hogy bontottad le a bowden túlsó végét? Irányváltó felől adott ugye, csak a másik vége elég szopó helyen van.

  • Válasz » #1340 Powerfarm | 2020-04-27 19:33:09

    Jó napot, sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy powerfarm 95-nél a gyorsító kart nem lehet behúzni! Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?

  • Válasz » #1339 Csarli 1 | 2020-04-27 08:30:54

  • Válasz » #1338 ND | 2020-04-27 06:38:29

    Válasz balazskerekes2000 #1337. hozzászólására

    Szia,
    Lehet hogy van áram, de elég is?
    Áramtalanító, gyújtás kapcsoló is szórakozhat, hogy átenged, de nem eleget.
    Nem melegszenek?
    Vagy önindítón a behúzó tekercs?

  • Válasz » #1337 balazskerekes2000 | 2020-04-26 21:00:39

    Sziasztok, van egy 2002-es évjáratú Landini Mythos 100-as traktorunk. Olyan probléma van vele, hogy nem akar indulni az önindítón a vastag vezetéken van áram a vékonyon is van indításkor. Tehát nem a gyújtás kapcsoló a hibás. Az önindító néha kattan nèha nem, meg- meg löki a motort. Egy pár hete csinálta ugyan ezt akkor próbálkoztam néztem a vezetékeket, hogy nincs e lecsúszva/ elszakadva rá próbáltam és azóta jó volt. Akkor az önindító a rosz? Melyik érdemesebb cserélni vagy javíttatni? Mi romolhatott el benne? Előre is köszönöm a válaszokat!

  • Válasz » #1336 Soros | 2020-04-20 00:07:13

    Válasz engiati #1335. hozzászólására

    Kontakthiba lesz sztem biztos

  • Válasz » #1335 engiati | 2020-04-18 21:06:18

    Válasz Soros #1334. hozzászólására

    Igen, folyton megállás nélkül villog. Az olajnyomás rendben van, és a olajnyomás szenszor is működik.

  • Válasz » #1334 Soros | 2020-04-18 08:35:28

    Válasz engiati #1332. hozzászólására

    De hogyan folyton villog? Vagy néha igen néha nem?
    Sztem ha olajnyomással lenne gond vilagitana nem villogna

  • Válasz » #1333 Soros | 2020-04-18 08:33:38

    Válasz Csarli 1 #1331. hozzászólására

    Egyenlőre nem álltam neki mert besűrűsödtek a munkák, majd ha kuki a földben leszsmile laugh

  • Válasz » #1332 engiati | 2020-04-18 07:56:15

    Válasz Soros #1330. hozzászólására

    Új a gép nálunk, arra gondoltam nem e a szervizt jelzi ezzel, hogy villog az olaj lámpa? Nem találok leírást a neten sem

  • Válasz » #1331 Csarli 1 | 2020-04-18 06:50:36

    Válasz Soros #1330. hozzászólására

    sikerült az irányváltó bowdent kicserélni?

  • Válasz » #1330 Soros | 2020-04-18 00:07:58

    Válasz engiati #1329. hozzászólására

    Jellemzo hiba... vagy biztositek vagy kontakt hiba...
    Joparunknal villog mar egy ideje sztemsmile lol

  • Válasz » #1329 engiati | 2020-04-17 21:36:35

    Sziasztok
    Landini 5-100. Miért villog az olajnyomás jelző lámpa?
    Tudja valaki a megoldást?

  • Válasz » #1328 sirhanzoltan | 2020-04-12 08:22:53

    Válasz takacsgergo0331 #1327. hozzászólására
    Hátúlról lesz, csak az olaj vagy leereszt vagy az orrával az árokba kell járni, hogy az olaj előre follyon. (ha ennél ez működik) Landpowernél így megoldható.

  • Válasz » #1327 takacsgergo0331 | 2020-04-12 07:14:35

    Sziasztok landini ghibli 90 a kardán kihajtásnál Csepeg az olaj szimeringre tippelünk. Hátulról mérjük bontani?

  • Válasz » #1326 Soros | 2020-04-10 11:26:51


    Kosziii delutan a vegere jarok a dolgoknak

  • Válasz » #1325 Csarli 1 | 2020-04-10 07:51:28

    Válasz Soros #1323. hozzászólására

    Részvétem, bowden csere. Axiálnál már 45 000 kapsz újat, és pár óra szívás után már ki is tudod cserélni. Nekem kb. 3 hete volt hozzá szerencsém.

  • Válasz » #1324 Cajg | 2020-04-09 19:11:27

    Válasz Soros #1323. hozzászólására

    elszakadt a bovden, vagy kiugrott a babafej.

  • Válasz » #1323 Soros | 2020-04-09 16:25:23


    Sziasztok!

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy irányváltóval volt valakinek olyan problémája, hogy a gyorsito fokozatot nem vette be? Akartam berakni, egyet kattant, mintha eltorott vagy elszakadt volna valami, es az iranyvaltot teljesen ki lehet most balra nyomni, de a gyorsitoba nem lehet berakni. Előre és hátra működik.
    Landini ghibli 90

    Köszi a segítséget előre is

  • Válasz » #1322 Szebi | 2020-04-09 15:42:27

    Válasz takacsgergo0331 #1321. hozzászólására

    Az adagoló végén is van egy kis szűrő, kipucoltátok-e, mert nálunk is az volt a baj oka. Szerelő fél évig próbálkozott , de nem sikerült neki. Aztán én rájöttem, olvastam a Perkins motorok fórumban. Kitakarítottam, azóta tökéletes.

  • Válasz » #1321 takacsgergo0331 | 2020-04-07 17:16:51

    Sziasztok landini ghibli 90 traktor beindul leáll mi lehet a hiba szűrők tiszták. Valami ötlet?

  • Válasz » #1320 Tucsi | 2020-03-17 11:34:21

    20.19 carraro hid melyik landini van

  • Válasz » #1319 sirhanzoltan | 2020-03-06 17:54:08

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólására
    Szerintem nincsenek azok olyan messze egymástól, főleg ha a mechanikus változatokat nézzük. Teljesítményben semmiképp. Felszereltebben talán a Ferga kiforrottabb.

  • Válasz » #1318 sirhanzoltan | 2020-03-06 17:49:45

    Válasz Gabi 07 #1309. hozzászólására
    Szia, én egy 135 Landpowert használok. Használtan vettem 6000 órával. A harmadik szezonját kezdi nálam, eddig pozitív a tapasztalat. Teljesen mechanikus, Iveco motoros. Erős, nehéz gép jó emelési kapacitással. Néha egy-egy olajfolyás van ezért is mondják olasz MTZ-nek. Meg kell csinálni és kész. Axiálnál van minden hozzá és nem horror az alkatrészár, bár komoly dolog nem kellett. Van egy New Holland TD90 is de az igazából permetezni jó és nem talajmunkára.Én nagyon jó döntésnek érzem, hogy megvettem. A NH újonnan jött ezért is volt félő a használt, de bejött a dolog.

  • Válasz » #1317 tothgazda | 2020-03-06 13:36:47

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólására

    A Landini valóban nem ferga, de nem is MTZ!!!!
    Mondom ezt úgy, hogy van egy 19 és egy 5 éves 160 as landinim.
    Kiváncsi lennék melyik elektronikával telerakott gép dolgozik majd 20 év múlva.
    Kisgazdaságok nem engedhetik meg maguknak, hogy 4-5 évente trakit cseréljenek.

  • Válasz » #1316 F-A-R-M-E-R \ | 2020-03-06 10:29:10

    Válasz Bárány #1315. hozzászólására

    Hát ha éppen a mechanikus változatot nézzük, akkor az mtz kategória, és szinte mindenki megválik tőle ahogy látom. De a komolyabb elektr. felszereltebb változatokkal is sok a macera, 1-2 évig használják őket aztán jön a fendi meg johny, nem is érem mit vártak ezen olcsó mtz utánzatoktólsmile whistling
    Felénk sok a ferga, szerintem jók, minőségi gépek. Attól függetlenül én Ferga mellé Claaaas trakit vettem dzsondérr motorralsmile laughsmile laughsmile tonguesmile tongue

  • Válasz » #1315 Bárány | 2020-03-06 10:13:04

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #1314. hozzászólására

    Tapasztalat, vagy csak ezt mondják?smile wink
    Én pl. megégettem magam egy Landinivel, de mégsem xarozom úgy általában a márkát, mert vannak, akik meg nagyon is elégedettek vele. (Pl. éppen itt lacko0 is.)
    És a Fergát, vagy a New Hollandot se véleményezném, pedig azok meg ismeretségemben eléggé leszerepeltek. Ilyen is van.
    Azt kell venni, amelyiknek a környéken a legjobb a háttere, mert amúgy, ahogy már sokszor le lett írva: "egy szar az összes" (idézet egy anonim márkaszervizestőlsmile whistling)

  • Válasz » #1314 F-A-R-M-E-R \ | 2020-03-06 07:52:00

    Válasz lackó0 #1311. hozzászólására

    Landini = MTZ, Itt mindenki így becézi, még a szervízes is olasz MTZ-nek hívjasmile laugh

    Fergusonnal még véletlenűl sem lehet hasonlítgatni...smile whistling

  • Válasz » #1313 Gabi 07 | 2020-03-06 07:44:50

  • Válasz » #1312 Bárány | 2020-03-06 07:26:53

    Válasz lackó0 #1311. hozzászólására

    Ha egyébként mindegy, akkor az maradjon, amelyiknek jobb a háttere felétek.
    Akármilyen jók is egyelőre, előbb-utóbb szükség lesz szervizre, alkatrészre.

  • Válasz » #1311 lackó0 | 2020-03-05 22:28:18

    Válasz Gabi 07 #1309. hozzászólására

    LandPower 135ünk van, 2013as évjárat. Nem lesz agyon hajtva, évente kb. 300 - 350 üzemóra (2000 párszáz üzemóra van most benne), és a munkagépeink sem terhelik le különösebben. Két dolog bosszantó benne, hogy nehezen jár a bowdenes irányváltója (ha valakinek ismerös a probléma és tud megoldást, azt szívesen fogadom), a másik, hogy igazán rakhattak volna bele elektromechanikus hidraulika vezérlést. Alkatrész (ha kellene) az Axiálnál biztos lenne. Értéktartás meg szerintem nem kor hanem üzemóra kérdése (mit meg nem adnék egy 1998as évjáratú, 1000 üzemórás John Deere 8200ér).
    Mindent egybevéve jó kis gép, eddig - lekopogom - semmi gond nem volt vele, csak a kötelezö szürö és olajcseréket csináltuk. Megy is a fejvakarás, hogy ha váltunk akkor mi menjen, a Landini vagy az egyik Ferguson. Ezzel kapcsolatban ki mire szavaz?

  • Válasz » #1310 ttrobert67 | 2020-03-05 18:25:29

    Válasz számüzött #1306. hozzászólására

    kroon oil német.Márka választás én is ott találtam a Blizardhoz.

  • Válasz » #1309 Gabi 07 | 2020-03-05 17:05:47

    Landpower 125-165-ig full mechanikus gépekről használói vélemény, tartósság, komolyabb meghibásodások, javíthatóság (alkatrészellátás) érdeklődnék. Mert nemigazán tartja az értékét a márkásabb traktorokhoz képest, de a minőség, vagy a márka hírneve, ismeretlensége miatt! Akinek van érdemi mondanivalója ne tartsa magába.

  • Válasz » #1308 számüzött | 2020-03-03 10:15:45

  • Válasz » #1307 tothgazda | 2020-03-02 20:47:21

    Válasz számüzött #1306. hozzászólására

    Alkatrész katalógus itt.
    http://www.trattore.com/

  • Válasz » #1306 számüzött | 2020-03-02 20:07:19

    Tiszteletem az uraknak!!
    Olyan Kérdésem lenne, hogy barátomék vettek egy Ghibli 100-ast, és ahhoz keresnénk üzemeltetésit, és alkatrész katalógust. Ha esetleg valakinek volna ötlete honnan lehetne beszerezni, vagy letölteni, megköszönném!Már most elakadtak, hogy milyen olaj, meg mennyi kell bele mert le szeretnék szervizelni. meg esetleg valaki nem tudna e egy képet küldeni a motor elejéről, mert nincs fent minden ékszíj, és nem találják hogy van a kompresszor, klíma kompresszor, és a generátor hajtása. Előre is köszönöm a segítséget!!!!smile helpsmilie

  • Válasz » #1305 baryll | 2020-02-29 07:06:28

    Válasz Jarolin #1304. hozzászólására

    Így van bekapcsolva, ahogy lefotóztad, és ahogy az alatta lévő matricás ábra is mutatja. Ha felhúzod a kart a kikapcsolt állapotába, akkor egy rugós reteszelő a kikapcsolt állapotában rögzíti a kart.

  • Válasz » #1304 Jarolin | 2020-02-29 06:55:18

    hi! Azt szeretném kérdezni, hogy Landini Ghibli 90 le-s traktor esetében a kardán kapcsolónak alsó vagy felső helyzetben kell lennie ha nem használom? Köszi

  • Válasz » #1303 ker.rolii | 2020-02-05 22:12:57

  • Válasz » #1302 Bobo77 | 2020-02-05 19:50:42

    Válasz ker.rolii #1301. hozzászólására

    A tányérkerék csavarjai kilazultak aztán elintézett mindent?

  • Válasz » #1301 ker.rolii | 2020-02-05 19:18:31

    Válasz Tomi.. #1300. hozzászólására

    tányérkerék, kúpkerék, csapágyak, tömítések, perselyek.

  • Válasz » #1300 Tomi.. | 2020-02-05 17:53:43

    Válasz ker.rolii #1299. hozzászólására

    Mi a gondja,hogy fel kell újítani?

Fórum szabályzat

Elolvasom »

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]