Fórum

MTZ orbitosra alakítása 

Létrehozta: Balázs, 2008-02-23 20:42:49

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #847 prütyi | 2019-02-17 19:25:53

    Válasz mtz1221 #846. hozzászólására

    Nem tudom hogy nálatok milyen gyakori ez a jelenség,de nálunk a környéken egyszer se történt még ilyen. A szerbektől vásárolt első generációs 52-es elsőhídamon pedig már fele akkora sincs az ütköző úgy szét van verődve. Az a pár mm azért nem egy egetrengető dolog. Egy homlokrakodó vagy tolólap hamarabb megrepeszti a kuplungharongot mint hogy a híd oda verődik a bölcsönek. A mi két mtz pedig párszor azért kapot azoktól az ütközöktől, de köszönik szépen jól vannak. Ha lesz időnk biztos növelünk rajta mert már láttam olyat is hogy nem irányítókar tört hanem a reduktorház ez miatt egy lengyel képen,de sajnos nem találom.

  • Válasz » #846 mtz1221 | 2019-02-17 19:11:02

    Válasz prütyi #844. hozzászólására
    Sokan kiköszörülnek az ütközőkből hogy ne törje a kuplung harangot,te meg növelnéd az ütköző magasságát.smile whistling

  • Válasz » #845 Büresz | 2019-02-17 18:19:34

    Válasz prütyi #844. hozzászólására

    Igen az lenne a megoldás, de 10 éve működik hibamentesen.

  • Válasz » #844 prütyi | 2019-02-17 18:07:37

    Válasz Büresz #843. hozzászólására

    Szerintem maximum csak úgy lehetne kiküszöbölni hogy ne érjen bele az összekötő a vázba, hogy a hídon vagy a bölcsön növelni az ütköző magasságát csak így a híd kevesebbet tud billenni,de legalább nem törné a összekötőt meg az irányítókarokat. A mi orbitosunk is beleér,de még nem volt időnk foglalkozni a proplémával.

  • Válasz » #843 Büresz | 2019-02-16 21:56:38

    Válasz laszlofeher95 #842. hozzászólására

    Sehogy se, a vastag is beleér.

  • Válasz » #842 laszlofeher95 | 2019-02-16 19:43:22

    Válasz Büresz #841. hozzászólására

    Képet tudnál küldeni??
    Esetleg ezt kilehet küszöbőlni valahogyan? Meg az orbit bekötésről valaki egy részletes képet,legyen kedves.

  • Válasz » #841 Büresz | 2019-02-16 19:24:35

    Válasz laszlofeher95 #840. hozzászólására

    Kicsit hozzáér. Nálam pont 10 éve hogy így megy hiba nélkül. A másiknál cseréltem vastag hüvelyesre, ott is beleér.smile angry

  • Válasz » #840 laszlofeher95 | 2019-02-16 19:08:55

    Válasz fexco #839. hozzászólására

    Nincs és nemis lesz rajta.
    De ez tuti hogy bele ér a vázba?

  • Válasz » #839 fexco | 2019-02-16 18:49:02

    Válasz laszlofeher95 #836. hozzászólására

    nem véletlenűl kűldte a 2 összekötőt.a kardánba nem ér be,hanem az alvázba.ha van rajta komolyabb homlokrakodó,akkor meg alapból nem jó.üresen is meghajlik majd az 1es összekötő....

  • Válasz » #838 laszlofeher95 | 2019-02-16 18:41:15

    Válasz Büresz #837. hozzászólására

    Köszönőm előre is. Igen tudom hogy mind a két irányito kart cserélni kell. :) foglak keresni. :) köszöntettel Fehér Lászlo.

  • Válasz » #837 Büresz | 2019-02-16 17:53:14

    Válasz laszlofeher95 #836. hozzászólására

    A vékony peremes hüvelynek nem sok köze van a kardánhoz. 10 éve az egyik gépem úgy megy, semmibaja, de ahhoz hogy egy összekötős legyen, mindkét irányítókart cserélni kell. A számom a hirdetésnél ott van, 2 gépet alakítottam már át orbitosra, hívj nyugodtan.

  • Válasz » #836 laszlofeher95 | 2019-02-16 17:20:47

    Sziasztok. Most orbitozunk egy 552est. Az orbit az elejében lesz,a híd tok már az esztergálható fajta,szóval nemkell újjat vennünk.
    Kérdésem a következö: A Habi két kormány összekötős szetett küldött de mi vissza küldtük,mondván hogy adunk a szarnak egy pofont, azaz ragaszkodunk az egy kormány összekötős rendszerhez.
    Azt volna a fő kérdés..hogy egyesek szerint az egy kormányöszekötős rendszer összekötője bele ér e a kardánba, ugyanus nekünk a vékony peremes cső hüvely van a szöghajtáson. Erre szeretnék mi hamarabbi választ. Mellekelek egy olyan képet ami a mingépunkőn van.
    Pluszban egy olyan embert keresnék egy telefonszámmal, aki szivesen tudna nekem segiteni az össze szerelés során ha el akadnák valamiben.
    Nagyon szépen köszi mindenkinek.

  • Válasz » #835 Sanyee | 2019-02-10 23:51:58

    https://www.youtube.com/watch?v=xB3bQyHErjE

    Mtz orbitozás, gyári felfogatás nélkül.

  • Válasz » #834 Celtises | 2019-02-06 23:12:48

    Válasz mtz1221 #833. hozzászólására

    Az a baj,hogy nem feszült be sztem.
    Teszek fel képet a bak anyagáról. Réteges öntvény. Hétvégén felemelem átmozgatom kézzel hátha mégis feszül.de csak jobbra töri el 2cm-rel a teljes behúzás előtt.

  • Válasz » #833 mtz1221 | 2019-02-06 23:06:33

    Válasz Celtises #832. hozzászólására
    Megette őket a fene ha képesek szűrkéből csinálni irányító kart.smile thumbdownAzt hittem befeszült jobbra a nem oadavaló kar miatt és azért törte.

  • Válasz » #832 Celtises | 2019-02-06 22:53:16

    Válasz mtz1221 #831. hozzászólására

    2 fajtarol tudok eddig + a régifajta.
    A tartóbak szürkeöntvény. Szerintem annak acelöntvénynek kéne lenni, mert akkor barázdapartnak kormányozva is törne.
    Egy helyről vettem mindent, de az irányítökarok ive is érdekes.

  • Válasz » #831 mtz1221 | 2019-02-06 22:48:21

    Válasz Celtises #829. hozzászólására
    Írányitó karból van 3 fajta.Szerintem ott a gond.

  • Válasz » #830 Timar85 | 2019-02-06 21:49:03

    Akadt egy kis gondom...felszereltem a c50 munkahengert es 1,5cm bal felol rovidebb..probaltam szethuzni a balfeloli hidreszt de megindul balra kicsit es akad..meg befele is ugyanugy van...mi okozhatja?mitol szorul?

  • Válasz » #829 Celtises | 2019-02-05 18:02:16

    C50-es munkahengerből egyféle hosszú van?
    80-as hídon jobbra tekerve amikor beért eltörte a munkahengertartó bakot.

  • Válasz » #828 Petiiii | 2019-01-21 20:17:41

    sziasztok valaki ilyen tartót esetleg nem gyárt? itt a telefonszámom aki tudna segíthetne köszönöm!06303061380

  • Válasz » #827 prütyi | 2019-01-18 08:52:36

    Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólására

    Ez a cső arra kell tudtommal,hogy ha még olajos a difizárad akkor működjön. Nekünk is átt van orbitosítva a 82-es és ilyen csövet mi nem raktunk bele, mégis tökéletesen működik. Az életbe nem dolgozik vissza a kormányra az orbit, vagyis nálunk már mindenhol járt a gép de fel se veszi ha egy tuskón vagy bármi máson kellet áttkelni.

  • Válasz » #826 Zoli26 | 2019-01-17 22:38:43

    25.oldal

  • Válasz » #825 Zoli26 | 2019-01-17 22:35:34

    Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólására Lapozz vissza a 206 os képeimre.

  • Válasz » #824 Zoli26 | 2019-01-17 22:25:16

    Válasz Mtz fan 1990 #823. hozzászólásáraElvileg nem töri el a kezedet vagy az ujjadat a kormány ha véletlen neki fordítod valami partoldalnak vagy tuskonak vagy ilyesmi.Én így tudom hogy elengedi a szelep a hirtelen nyomást.

  • Válasz » #823 Mtz fan 1990 | 2019-01-17 17:55:38

    Helló! Az lenne a kérdésem, hogy ennek az alkatrésznek mi lenne a szerepe az MTZ orbitosítás során; érdemes beszerelni, vagy helyettesíthető hidraulika csővel?

  • Válasz » #822 Timar85 | 2019-01-09 19:26:20

    Válasz gezapapp90 #821. hozzászólására

    Ez igaz ahogy irtad egyikfelol a munka hengerben benne van a szara ezert picivel nehezebb a kormanjzasa ..kulomben nemanyira eszlelheto ez a jelenseg ha jo a szivatyu meg a munkahenger..

  • Válasz » #821 gezapapp90 | 2019-01-09 08:21:26

    Válasz lovasnorbi #546. hozzászólására

    Szia! A kormány munkahenger egyik végállásában nagyobb az olajtérfogat, mert nincs benne a munkahenger szára, ha másik végállásban van benne van. Ezáltal több olaj kell bele, többet kell abba az irányba kormányozni! Pŕóbáld ki, végállásból balról-jobbra, jobbról-balra, ha jól emlékszem 1 körrel többet kell fordítani az egyik felé, és arra könnyeb is a kormány! Szerintem ezért mászik körbe a kormány!smile thumbup

  • Válasz » #820 Timar85 | 2019-01-08 21:27:44

  • Válasz » #819 Claastra. | 2019-01-07 22:02:00

    Válasz Timar85 #813. hozzászólására
    igen 2 rudas maradt ,megmaradt a kormánymű hosszú függőleges tengelye

  • Válasz » #818 Timar85 | 2019-01-07 21:41:18

    Tokeletessen mukodik igy is hogy csak bal felol van uj iranjitokar

  • Válasz » #817 ..MZ/X.. | 2019-01-07 20:08:46

    Válasz Timar85 #816. hozzászólására

    Nem értem mit kínlódsz? Mondjuk azt sem vágon mi a bánat az a csaurasmile blink
    Az orbitozásbak pont az a lényege, hogy eltűnjön a rendszerből minél több hibaforrás. Egy összekötősre kell megcsinálni, kiherélni az oszlopot és viszlát. Az, hogy az orbit hova kerül már részletkérdés.
    100-as orbit a vékonyabbik munkahengerhez való, a szöghajtásos hídhoz, a 160-as meg az egyenes hídhoz.

  • Válasz » #816 Timar85 | 2019-01-07 18:48:26

    Válasz Timar85 #812. hozzászólására

    Igen bal felol raktam az uj iranyitokart es maradt ket rudas...

  • Válasz » #815 Timar85 | 2018-12-19 18:47:21

    Szerintetek a kormanykockahoz milyen nagysagu csaura a legjob?2mm vagy 1,5mm hogy modernizaljuk...

  • Válasz » #814 Timar85 | 2018-12-06 18:48:56

    Mi a kulombseg a 100-as orbit es a 160 kozott??

  • Válasz » #813 Timar85 | 2018-12-05 19:17:46

    Válasz Claastra. #760. hozzászólására

    Es bal felol tetted az uj iranjito kart?ket rudas maradt

  • Válasz » #812 Timar85 | 2018-12-04 20:47:26

    Válasz Timar85 #811. hozzászólására
    Kulomben az orbit elott kormanykocka volt es konyen ment a lenti munkahengerrel..miota felraktam az orbitot nemtetszik..

  • Válasz » #811 Timar85 | 2018-12-04 20:39:05

    Válasz Celtises #810. hozzászólására

    Tehat akkor nem szamit hogy alul milyen a munkahenger?mindegyik teszi a dolgat csak egyik hoszabb masik rovidebb...

  • Válasz » #810 Celtises | 2018-12-04 20:01:35

    Válasz Timar85 #809. hozzászólására

    Akkor neked bent van a függőleges tengely.
    Az szorulhat, ha görbe.

  • Válasz » #809 Timar85 | 2018-12-04 19:59:05

    Válasz prütyi #808. hozzászólására

    Nem raktam bele a csapagyat az orbit felol..csak a szemeringnel mint ahogyan a katalogusban all.100as orbitom van es Ns16 szivatyum..es megmaradt a kozepket rudas oszekotom.lehetseges hogy az szorulna?

  • Válasz » #808 prütyi | 2018-12-04 19:13:04

    Válasz Timar85 #807. hozzászólására

    A kormány oszlopból az orbit felöli csapágyat kiszedted? Mert azt ki kell hogy ne feszengjen az orbitban a tengely.

  • Válasz » #807 Timar85 | 2018-12-04 18:49:34

    Koszi az infot...at alakitottam mar lentire...es nem az igazi valamijert szorul mar mindent at kontroloztam..nemtalaltam sehol hibat..lehetseges hogy a lenti munkahenger nem megfelelo..mivel szilazs kombajnrol valo es nem original ruszki?

  • Válasz » #806 Celtises | 2018-12-04 18:35:02

    Válasz Timar85 #805. hozzászólására

    Van. Sz.r
    Kormány könnyű de nem biztonságos.
    Alsóra csináld vagy inkább akkor hagyd így.

  • Válasz » #805 Timar85 | 2018-12-04 18:30:45

    Szeretnem tudni hogy valakinek van e fenti munkahengeres takija...orbitosra atalakitva..es hogy jo e az ugy.

  • Válasz » #804 zsozsi51 | 2018-10-12 19:31:14

    Sziasztok, ezeket a képeket én is lestem. Ezt már elég stabilnak tartom, patent munka.

  • Válasz » #803 prütyi | 2018-10-08 21:12:37

    Válasz verokmate #802. hozzászólására

    Hát ha sok sok deákot nyomkodsz a vizsgabiztosok zsebébe, akkor előfordulhat hogy átengedik a géped. Én kokec megoldásnak tartom, és ha ilyen miatt vasalsz ki valakit le is csuknak.

  • Válasz » #802 verokmate | 2018-10-08 21:02:03

    sziasztok kellene egy tanács mtz 82 est átakarom alkatini orbitosra de nem akarok egy 150 ezer forintos első híd közepet venni amiben benne van az orrit munkahenger tarto csavar helye. https://www.youtube.com/watch?v=xB3bQyHErjE

    itt a link ezen a videóban amit csinál munkahenger tartót azt el fogadják műszakin???

  • Válasz » #801 _NB_ | 2018-09-14 20:18:22

  • Válasz » #800 Celtises | 2018-09-01 21:41:25

    Válasz ..MZ/X.. #799. hozzászólására

    Meg ne legyen görbe a függőleges tengely, mert én azt is érzem vele amikor odaér.

  • Válasz » #799 ..MZ/X.. | 2018-09-01 21:24:06

    Válasz dagadtmadar #798. hozzászólására

    Meg legyen jó az irányítókar, meg az összekötők,
    Nem sok értelme van a felső munkahengeresnek, annyira a gyárit is meg lehet csinálni. O-gyűrűket ki kell dobni belőle, karmantyú a helyére és megy.

  • Válasz » #798 dagadtmadar | 2018-09-01 20:57:38

    Válasz Plútó #797. hozzászólására

    Köszönöm a válaszod!

    Közben utána olvastam mivel a diffit még nem akarom levegősre alakítani (tervben van) ezért a szelepes csövekre szükségem van.
    Elvileg az orbit amit felteszek benne van minden ezek szerint nem fog kelleni (remélem) az általad használt megoldás.

    Indexen utánaolvasva volt aki dícsérte a felső munkahengeres megoldást elvégre kb ugyan azt csinálja mint az alsó munkahengeres csak legyen jó a munkahenger

[bezárás x]