Fórum

Massey Ferguson traktorok 

Létrehozta: Hemden, 2008-09-18 11:50:13

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #23159 Mf8670 | 2020-07-31 15:06:27

    Válasz szanberg #23158. hozzászólására

    Hát igazából nincs panasz rá nálunk csinál mindent lazít szánt vet magágyat készít stb
    320lóról 350re chippelve padon mérve
    Tudott 370lót de visszább tekertünk a chippen
    Kellett egyszer injektorozni plusz magasnyomású 800korul de üzemanyag hiba miatt
    Váltó príma van egy 8470esunk 2006ba vettük 7000 óra körül van benne annak is hibatlan a váltó így igazából én abba a kis csoportba tartozom akik pártolják a vario váltót

    Fogyasztásba, dolgoztunk manaxos gépekkel szántáskor pl 930 claast és a 930 fendt-et is veri pár literrel és mind egyforma eke

    Fülkerugózás hidraulikus, szilenteket kellett már cserélni
    Más baj még nem volt ezenkívül meg az injektorokon kívül

  • Válasz » #23158 szanberg | 2020-07-31 12:27:44

    Válasz Mf8670 #23157. hozzászólására

    Csak hogy hogy szuperál a 8600-as Mf nálatok!?!?
    Kell egy nagyobb gép, új most nem fér bele egyenlőre aztán vannak lehetőségek a piacon, azért kérdezem mi a véleményed

  • Válasz » #23157 Mf8670 | 2020-07-31 09:31:58

    Válasz szanberg #23151. hozzászólására

    Szia szanberg most látom hogy márciusba írtad hogy jöjjek át a fergás csoportba smile whistling

  • Válasz » #23156 horesz | 2020-07-17 21:26:33

    Válasz szanberg #23151. hozzászólására

    Amik nekünk voltak t8-ak azoknak a hátsó kerékbe külső belső keréksúly is volt, defektnél élvezetes volt szerelni. smile whistling

  • Válasz » #23155 MFM | 2020-07-17 19:39:36

    Válasz szanberg #23133. hozzászólására

    Hát nem tudom, a szomszéd faluban van egy t8-as nh, többet van a műhelyben mint a földön... Én nem vennék az biztos

  • Válasz » #23154 envagyok2 | 2020-07-14 23:09:56

    8270-8280-nal járt már valaki úgy, hogy a hátsó függesztőszrat munka közben, munkahelkyzetből egyszer csak koppig leengedte a gép?
    helyzet jelző szenzor lehet a hibás?
    milyen állásban mekkora ellenállást kéne mérni?
    thx

  • Válasz » #23153 bandigh | 2020-06-17 13:14:16

    Válasz szanberg #23151. hozzászólására

    Meglehet h az új széria valamivel nehezebb

  • Válasz » #23152 mtz1221 | 2020-06-17 12:30:16

    Válasz szanberg #23151. hozzászólására
    Lehet egyiknél vételre a másiknál meg eladásra volt állítva a mázsád.smile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #23151 szanberg | 2020-06-17 07:04:25

    Válasz Szabi. #23145. hozzászólására

    8R-en full súlyozás, 3+tonna ráaggatva úgy volt 15 tonna.
    T8.410-en kevesebb súllyal üres tankkal 16.2-t mértem. Elől nagyobb volt az orrsúly, kerekekben viszont kevesebb volt.

  • Válasz » #23150 envagyok2 | 2020-06-16 19:51:52

    Válasz Sk Laci #23146. hozzászólására

    valami kis könnyű cuccot keresnék, ősszel grubberozott agyagba tavasszal nehézboronával belerongyolni nem biztos hogy nyerő ötlet. inkább ilyen simítós valami, ha leszikkad, és már nagyon izzad a tenyerem, hogy csinálni kéne valami hasznosat, akkor mennék. és hirdetésekbe nem látni ilyen smikket?

  • Válasz » #23149 später77 | 2020-06-16 19:44:55

    Válasz Szabi. #23145. hozzászólására

    Már ki is olvastad? Ma hozta a postagalamb. smile sweatdrop

  • Válasz » #23148 Sk Laci | 2020-06-16 15:41:52

  • Válasz » #23147 *** HM *** | 2020-06-16 15:39:39

  • Válasz » #23146 Sk Laci | 2020-06-16 15:33:54

    Válasz envagyok2 #23141. hozzászólására

    11-m-est már eladta, csak a 6 m-es maradt. Van még neki nehézboronák simítóval 8,8 m szélesség. Kocsin szalad, majd hidraulikusan állitható át munkahelyzetbe. Ezek is jó gépek, de ha a kocsi hátsó kerekei még a gyári mechanikus állitásuak, akkor 2 ember kell a szétrakáshoz pajszerral. Jó szerkezet, de nagy táblaméretekhez, hogy ne kelljen rakosgatni.

    20-25 km-re lakik tőlem, nem látjuk egymást naponta.

  • Válasz » #23145 Szabi. | 2020-06-16 11:04:02

  • Válasz » #23144 mtz1221 | 2020-06-14 21:00:19

    Válasz jozef19 #23119. hozzászólására
    Én is afelé hajlanék,csak félek az alkatrész áraktól/beszerzéstől.

  • Válasz » #23143 szanberg | 2020-06-14 20:55:26

    Válasz Bárány #23140. hozzászólására

    Persze megfelelő valós teljesítményeket nézek, mára az agrotec is már megmondja, legalábbis itt.
    T8.410 az 345r-el partiképes, alapból is, de fokozatmentes váltókkal pl óriási ár difi van a kék javára, és még nehezebb is az nh egy tonnával .


    Én nem tartom nagy slágernek a 8R-t, túl misztifikált és értékelt vasdarab.

  • Válasz » #23142 envagyok2 | 2020-06-14 19:09:47

    Válasz Sk Laci #23139. hozzászólására

    én azt gondolom ritkán a motor a probléma, pláne azért, mert kevés levegő fér bele... sokkal hamarabb megellik a mechanika, minthogy egy motor kifújja a turbókat a kipufogón.
    a kis köbcenti önmagában sztem nem probléma, az már igen, ha a 6800 ccm-et 4800-ból faragták fölfelé, és egyébként alul meg maradt minden a kicsié. de ezt meg soha, senki nem fogja megtudni, simán átcikkszámoznak mindent, még abból sem tudod meg, ha egyébként rászánnél egy hetet, és csak túrnád az alkatrészkatalógusokat. új típúsú motor, újféle kezeléshez kell hozzátanulnunk, az nem megy, hogy 1000es fordulaton álló helyzetből húzzuk ki a 2 év állás után 45 cm munkamélysgbe süllyedt kilenc késest a 6800 köbcentivel. tolni kell neki, nincs mese.

  • Válasz » #23141 envagyok2 | 2020-06-14 19:02:56

    Válasz Sk Laci #23137. hozzászólására

    ahha, nekem kéne, átküldheted. meg ha feléje jársz, akkor ránézhetsz, nem holnapi ügy, de ha arrafelé mész, és nem felejted el...
    a 6 m-essel sokat taposnék, meg nem is szeretem a függesztett dolgokat, így marad a 11. köszönet

  • Válasz » #23140 Bárány | 2020-06-14 18:51:32

    Válasz szanberg #23136. hozzászólására

    Régebben a NH-nál (is) játszották azt, hogy olyan szabvány szerint adták meg a teljesítményt, amivel nagyobb számok jöttek ki. Aztán a mezőn meg nem bírta azt az eszközt, amit egy ugyanakkorának mondott JD meg elhúzott.
    Ez eléggé torzította az árak összevetését, látszólagos volt az olcsóbbság.
    Nem tudom, ma is ez van-e, de érdemes erre is odafigyelni.

  • Válasz » #23139 Sk Laci | 2020-06-14 18:39:41

    Válasz szanberg #23130. hozzászólására
    JD-nál is csak 270 ló felett kezdődik a 8 literes motor. Alatta 6,8 motor van, ami nekem se szimpatikus 200+ lónál.

  • Válasz » #23138 Sk Laci | 2020-06-14 18:37:12

  • Válasz » #23137 Sk Laci | 2020-06-14 18:36:36

    Válasz envagyok2 #23135. hozzászólására
    Neked kell, vagy kinek a simító+borona. Ismerősömnek van kínálatban 6m-es és egy 11 m-es. Ha kell átküldöm neked privátban a telefonszámát. Hogy milyen állapotban vannak a simítók, azt nem tudom, mert nem néztem meg közelről a simítókat.
    6 m-es 3 pont függesztésü, a 11 m-es két keréken szalad. Mindkettő hidraulikus nyitású.

  • Válasz » #23136 szanberg | 2020-06-14 18:31:25

    Válasz envagyok2 #23134. hozzászólására

    Van egy olyan érzésem hogy az nh-t tudják a legjobb árfekvésben adni, 8000 szériánál is a leg piacképesebbek, versatile mfwd lenne még hasonló árban kb.

    Bajban leszek mert mindkét nagyobb gép ránk lesz öregedve előbb utóbb, karbantartjuk, majd ha kell felújítjuk de van akkora az üzem, hogy lépni kell egy idő után, viszont kéne egy nagy 350-400 közötti meg egy 220-250, ez most így hirtelen 110millió és más is sorban áll mint megoldandó kérdés...

  • Válasz » #23135 envagyok2 | 2020-06-14 17:17:58

    Válasz Sk Laci #23128. hozzászólására

    Lacibácsi, ennek a haramiának szereztetek valami smykkobrányt, nem tudnál valami hirdetési oldalt megnézni és belinkelni? lehet ilyet találni, vannak még, vagy ezeket már mind elnyelte a mocsár?
    köszönet

  • Válasz » #23134 envagyok2 | 2020-06-14 17:15:09

    Válasz szanberg #23133. hozzászólására

    és pénzbe hogy vannak egymáshoz képest? vagy csak festék felár különbség van köztük?

  • Válasz » #23133 szanberg | 2020-06-14 17:08:01

    Válasz envagyok2 #23132. hozzászólására

    Nem ez a case optum 300 és nh t7 hd piros fehér megfelelője.
    ZF fokozatmentes váltó, 135q gépsúly, 313 le.

    6700-as Fpt motor.

    Nekem nagyon teccik de csak Steyr színben.

  • Válasz » #23132 envagyok2 | 2020-06-14 17:04:08

    Válasz szanberg #23130. hozzászólására

    ez a steyer ez nem deutzfáhros sztori? nem fázós buli?

  • Válasz » #23131 szanberg | 2020-06-14 16:36:23

    Válasz Sk Laci #23128. hozzászólására

    Kürtősön is volt Mf kereskedő régebben ha nem tévedek, az sincs messze tőled.

  • Válasz » #23130 szanberg | 2020-06-14 16:35:23

    Válasz Sk Laci #23127. hozzászólására

    Hetes szériából csak azt vennék!
    Mondjuk egy 7726S-heavy dutit magamnaksmile whistling

    A Steyr terrus 300 teccik még igaz az már inkább 8000-es gépméret, meg árazás tekintetében is, illetve a kis motor ami nem teccik bennük.

  • Válasz » #23129 szanberg | 2020-06-14 16:31:56

    Válasz Sk Laci #23128. hozzászólására

    Hány hektár szántót művelsz most Laci?
    Annó 70pár volt, mintha rémlene, hogy jött hozzá neked.

  • Válasz » #23128 Sk Laci | 2020-06-14 12:28:11

    Válasz szanberg #23125. hozzászólására
    Rozsnyó már eléggé elvan. Több mint 150 km saccra. Van közelebb is az Újvári járásban és a Nyitraiban is. Akikkel értekeztem, azok Galántai székhelyüek, és másik forgalmazó, mint az előbbi székhelyü cégek.
    Nem tudok róla, hogy Szabóék politikus rokonsággal rendelkeznének, de minden meglehet. Amikor beszéltem a JD tulajjal abszolút szolid emberként kommunikált, és a "politikai hátterü rokonságot nem említette amit írsz". Az az egyik Ferguszon forgalmazóra érvényes. Mostan hogy lekerültek ugrálnak ki a balhék az "isteni" támogatásokról, amiről mások csak álmodhatnak. De ezt inkáb hagyjuk, mer én is csak a hírekből értesülök mi van a nagyvilágban.

  • Válasz » #23127 Sk Laci | 2020-06-14 12:19:30

    Válasz Sz_Pisti #23126. hozzászólására
    Esetleg aratás után megszóllitom konkrét felszereléssel 7722-re vagy 7724-re.

  • Válasz » #23126 Sz_Pisti | 2020-06-14 11:33:04

    Válasz Sk Laci #23124. hozzászólására

    Épp ilyenkor érdemes tőlük vásárolni, mikor érvényesülni szeretnének.

  • Válasz » #23125 szanberg | 2020-06-13 23:44:28

    Válasz Sk Laci #23124. hozzászólására

    Rozsnyón ott az Mf Dealer az nincsen messzi tőled.
    Kint az egyik politikusotok családja a Jd forgalmazó, muszáj jól mennie nekismile whistling

    195M-el nem lépsz előre a mostani nyuszihoz képest. 6215R minimum de az meg 50+millió
    Annyit nem ér.

  • Válasz » #23124 Sk Laci | 2020-06-13 21:11:30

    Válasz szanberg #23121. hozzászólására

    Nálunk csak az a gond, hogy a JD nagyon erős háttérrel rendelkezik, főleg a Lévai járásban, a Ferguszonosokból meg alig van aki értékesít Szlovákiában. Évekkel ezelőtt "elaludtak a babérokon, és drágák voltak". Mára hiába ébredtek fel és szeretnének érvényesülni", de a "gyeplőt" már rég kiadták a kezükből. Sk-ban a 200+ lovas traktorokból 70-75 % JD.

  • Válasz » #23123 szanberg | 2020-06-13 17:03:35

    Válasz Sk Laci #23120. hozzászólására

    Szóval egy picit felszereltebb 7700-as mf-et az R jd-vel kell össze hasonlítani, de R szerintem sosem lesz jó árfekvésben.

  • Válasz » #23122 szanberg | 2020-06-13 16:59:39

    Válasz Sk Laci #23120. hozzászólására

    7400-as motor, legjobb!!!

    20-as ugyan az mint a 22-es, hajtások váltó minden, csak a 6600-as sisuval szerelik.
    Vagy 8000-el tuti drágább lesz a 22-es

  • Válasz » #23121 szanberg | 2020-06-13 16:57:49

    Válasz Sk Laci #23120. hozzászólására

    Itthon barátomék vettek tavaly 7722s-est start agrotól.
    195M jd drágább volt és az nem egy kategóriás ezekkel, a 20-assal sem.

    Fronthidró, 50 Eco váltó, 4 scv, kabin-híd rúgó, 540-650 Michelin gumizás, tonnás orrsúly, hátsó kerék súlyok miegymás...ja, robotkormány!

    195M 40es váltó, fix orrsúly, mechanikus kiadószelepek, rugózások, robot, és hosszabb volt a vége.

  • Válasz » #23120 Sk Laci | 2020-06-13 14:50:48

    Válasz szanberg #23115. hozzászólására

    Köszi.
    Már meglestem a MF termékpalettát. Először azt hittem, hogy a 7300 cm3 motor van benne, de látom, hogy csak a következő a nagyobb motor.
    Véletlenül kaptam rá egy árajánlatot, ami elég jónak tünt, de így nem tudom mennyit tenne rá a 7720-hoz képest a 7722 vagy a 7724.
    Tavaly még beszéltem a JD 6195m traktorról az eldókkal, mára annak is felemelték az árát.
    Állitólad lessz gyengébben felszerelt JD 6215, aminek állitólag jó lessz az árfekvése. Na majd meglátjuk.

  • Válasz » #23119 jozef19 | 2020-06-13 12:40:09

  • Válasz » #23118 szanberg | 2020-06-13 10:41:45

    Válasz mtz1221 #23117. hozzászólására

    Fogalmam sincs, nekünk csak híd van carraro a traktor alatt, zf meg nincs is semmiből.

  • Válasz » #23117 mtz1221 | 2020-06-13 10:21:58

    Válasz szanberg #23116. hozzászólására
    Carraro vagy Zf váltó a jobb megbízhatóbb strapabíróbb,ugyanazon kategóriában ??? Bocs az offért.smile offtopic

  • Válasz » #23116 szanberg | 2020-06-13 10:19:25

    Válasz Sk Laci #23113. hozzászólására

    A claas axionok is ugyanezek egyébként, csak azokban rosszabb motorokat raktak mindig is, illetve régebbi modellekkel első híd bajok voltak mert az más volt rajtuk, de az újabbak alá rakták ugyanazt a régi ollós rugózású carraro hidat mint a mi féle 6497-ünkben is van, nem is lesz gond vele, ebben is 11500 óra, igaz bontottuk mert a difizár egységet karmantyúztam át rajta, illetve a hídrugó hidraulikus munkahengerét szintén, de a vas benne hibátlan még most is ám pedig nem keveset ment ez a traktor.

  • Válasz » #23115 szanberg | 2020-06-13 10:10:33

    Válasz Sk Laci #23113. hozzászólására

    A 7622-es az utódja, aminek meg a 7722-es. A huszasokban kisebb a motor, az a 6495-nek a párja.

    A dyna6 váltó a világ legjobb partial powershift szerkezete, a többi csak köszönhet neki!!!

    Meg maga ez a traktor is az mf leg sikeresebb szériája, a 7000-es géposztályból csak ilyet vennék újra!!!

  • Válasz » #23114 Mfpisti | 2020-06-12 18:27:45

    Válasz Peti 8310 #23112. hozzászólására

    Kedves Peti 8310!
    Ez így ebben a formában nem igaz!
    Valaki vagy nem ért ahhoz amiért pénzt kér, vagy hazudik.
    Pont a 8100-as széria volt az amikorra a dyna váltó bomba biztosra forrta ki magát. Az én partnereimnél van olyan ami 30000 óra fölött bontatlan.
    Pont a 3690-es volt az a széria, ahol az MF sok dolgot javított, és az ezután következő 8100-as szériánál alkalmazott.
    Rengeteg-rengeteg javító program volt kiadva a 3690-esre, és azt is mondhatnám, hogy ha magyarországi a gép, akkor 1000% hogy meg lett csinálva.
    Ha reccsen a szinkron, az azt jelenti, hogy hossz irányban lóg az előtét tengely, és túl nagy a hézag. Első időben meg lehet úszni egy garnitúra csapággyal, hézagolásal, munkával, később ki fog pittingesedni a fogaskerék, (csere), majy telivágja a hidraulika rendszert, megszorul az orbit, a mágnes szelepek, stb, és egy véget nem érő történet lesz. Na ezt nem kell megvárni.
    Amúgya az a Dyna váltó egy legendásan jó szerkezet, csak jó olaj kell bele, mert arra érzékeny.
    Pl az irányváltó kuplung, meg maga a dynashift, 80-tól, 220 Le-ig azonos. Az irányváltó kuplungban vannak eltérések a lamellák számában, illetve a külső ház kialakításában. Szerinted hol van manapság ilyen?

  • Válasz » #23113 Sk Laci | 2020-06-12 17:03:06

    Válasz szanberg #23082. hozzászólására

    Szia Szanberg!
    A te MF-ed 6497, és ennek a modelnak az utódja 7720?
    Vennél ilyen traktort nyugodt szívvel 24/24-es váltóval?

  • Válasz » #23112 Peti 8310 | 2020-06-07 16:01:02

    Válasz Vörösnyakú #23111. hozzászólására

    Szia! A Dynashift váltó miatt nem ajánlom. Nekünk MF 8140 van ezzel a váltóval, 4800üó van csak benne és kúszik a váltó, a szinkron része is bajos már, reccsen, a kuplung fent fog, ugrik. Olajcsere mindig időben el volt végezve. Szervizesek szerint ezek ennyit bírnak, vagy ha ütve van még ennyit se. Bonyolultabb felépítésű, mint az újabb Dyna 4 és 6 váltók, emiatt költségesebb a felújítása és vannak olyan váltóalkatrészek amit már nem gyártanak hozzá, az pedig már csak megbontás után derül ki, hogy miket kell cserélni. Akár 3 millió is lehet egy váltófelújítás és akkor sem megy el többet.
    Egy Case Magnumhoz vagy JD 4650-hez van minden alkatrész és felújítás után sokkal többet elmehet, mint egy MF 3690. Nem beszélve az értéktartásról.
    Én inkább az utóbbiakban gondolkodnék, de hallgasd meg más véleményét is. smile smile

  • Válasz » #23111 Vörösnyakú | 2020-06-07 15:07:32

    Sziasztok!Véleményeteket szeretném kérni, Mf 3690 re szeretném váltani a 82 es Mtz -t !Úgy mindenre kellene talajmunka ,potkocsizás meg bálázásra alkalmanként a meredek helyeken!
    Ár és teljesítmény arányába jobbnak tűnnek mint a 120 vagy 160 as Zetor!
    Előre is köszönöm a válaszokat!

  • Válasz » #23110 88orsolya | 2020-06-01 20:20:13

    Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy miért rángat a hátsó hidraulikája az MF 575-nek? Szaggatva, rángatózva emel.Mi okozhatja ezt? Előre is köszönöm a válaszokat!

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]