Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Vadkártérítés új
- Kukorica vetési idők ki mit, mikor? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- GPS működése új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kajszibarack új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
432 hozzászólás
üdv mindenkinek olyan kérdésem volna,hogy a kormánymunkahengerből van új és régi .Külsejében is van különbség vagy csak a belseje más?
Válasz mtz1221 #430. hozzászólására
Komoly az ára
Véletlenül találtam, beteszem hátha valakinek kell.https://www.ebay.com/itm/255414472820?hash=item3b77e39074:g:q6kAAOSwHnhfOq19&amdata=enc%3AAQAIAAAA8AwA092JZcumnvsL2HQmNgPyrKVrIs2QPRR1xU8G9CS6pwRU%2BVnHGQGOyrHDTAn6ur75WLdq%2BwScvGS24uKcEFeAgjoI5Sx53R5M424Df5hywcW9Jg5Lne%2Fdd9dr8F7P3nMDsvbsuhDdIBLRD2t6QZfPTqzRPzol3BorHb4VclghpJhSgEt4mg7EANo5CUQ9jwyXz5FXRZZiYZ0baR51c%2Frdx2xvuPDT8Oytwq69oUSTTBz2yhKJLGFn5P%2ByrtS8KdESst%2BZxz08oDnMFbUt1LSwVRHWSc4cUVXSTJy8NPUwQGDrhfeAEf7gmmOXibOPWw%3D%3D%7Ctkp%3ABk9SR4DB8uOzYw
Válasz Tomi5 #428. hozzászólására
Amit én vettem gépet azon is jól néztek ki a gumik, sokat álltak. Majd a súly alatt, függesztett gépekre gondolok elkezdett probléma lenni velük. Ezt nem azért írtam, hogy alkudozzak lehet hogy az sokáig bírná. Egyébként új gumit kerestem és úgy voltam vele, hátha tud valaki jó áron. Privátban írd meg a méretet, azt hogy merre laksz és az árát. Köszönöm.
Válasz Adri7 #426. hozzászólására
Idősebb gumi de nem repedt , sérült, sokáig szín alatt volt
Válasz Adri7 #426. hozzászólására
Válasz Tomi5 #425. hozzászólására
Szia erre nem tudok mit mondani, az új az nagyon húzós volt az biztos.
Válasz Adri7 #424. hozzászólására
Nem gondoltam még rá,neked mennyit ér meg.
Válasz Tomi5 #421. hozzászólására
Köszönöm lett rá új, egyébként mennyi lenne az ára ?
Válasz Balázs. #422. hozzászólására
Köszönöm, kapott újat.
Válasz Adri7 #418. hozzászólására
Ha kell még, most láttam hirdetve
Válasz Adri7 #418. hozzászólására
Szia egy komplett kerekem lenne gumival együtt
Válasz Mérnökferi #419. hozzászólására
Én úgy kidobtam mint a szart, minek az bele csak a szereléseknél aggat állandóan! A fülkébe bal oldalra egy zsiguli fűtőtestet bekötni a rendszerbe s pár perc után már meleg is van a verdában! Télen is kisgatyában dolgozhatsz benne!
T-150K eredeti V6-os motorhoz, a vízhűtőtől a kabinba vezető (a kabin fűtésére szolgáló) meleglevegő csövet keresek. Akinek van ilyen kérem jelentkezzen!
Sziasztok, T 150-re gumit keresek segítsetek ebben, köszönöm.
Válasz mtz1221 #416. hozzászólására
Még egyszer köszönöm.
Válasz Adri7 #415. hozzászólására
https://www.google.com/search?q=%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%BC+%D0%A2-150+(%D0%A1%D0%9C%D0%94-60,+%D0%90-41)&rlz=1C1GCEA_enRS933RS933&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwic5aD8gPH6AhU0hv0HHWYJC5wQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1117&bih=519&dpr=1.72
Válasz mtz1221 #413. hozzászólására
Köszönöm a segítséget itt valóban több féle változat van.
Válasz R Sándor #412. hozzászólására
Köszönöm.
Válasz Adri7 #411. hozzászólására
Ukrán fórumokon tele van átalakító szettel is. Google fordítóval meg találod amit akarsz.
Itt nézz szét.
Válasz Adri7 #411. hozzászólására
Talán Sényöre vagy Napkorra vitték el .erdőre gyökeret szaggatni ,többet sajnos nem tudok segíteni.
Válasz R Sándor #410. hozzászólására
Szia, azt nem tudjuk kinél van a géped? Nekem is Ifa önindító van w50, L60 és jó lenne egy sablon az átalakítóról meg hogy milyen fogaskerék kell rá vagy maradhat az eredeti? Meg lehet csinálni így is, de sokat kell kísérletezni. Köszi.
Válasz Adri7 #409. hozzászólására
Igen at volt .De én már kb 5-6 éve eladtam . Én átalakítva vettem meg , ezen 6 hengeres ifa indító volt . 24 voltos rendszerre én alakítottam át mert szivatott az ifa párhuzam kapcsoló.
Válasz R Sándor #379. hozzászólására
Szia olvastam, hogy neked is át volt alakítva önindítósra. Ebben segítenél?
Sziasztok többféle megoldást olvastam az átalakításról minden oldalon de nem részletesen, ha segítenétek megköszönném. Keresek elektromos rajzot is. Jó privátban is.
Szeretném átalakítani az eredeti motort önindítósra érdekelne ki hogy oldotta meg, köszönöm.
Válasz Ares 826 #405. hozzászólására
Helló. Szia mennyi a különbség gondolom akkor nem is lehet felrakni.
Válasz Adri790710 #404. hozzászólására
Nem!
Sziasztok, az érdekelne hogy a hidraulika vezértömb teljesen egyezik az Mtz-vel?
Válasz csikosfarm95 #402. hozzászólására
A váltó oldalán van egy kerek ablak
Sziasztok!
Hol tudom megnézni a hidrováltoban az olajat?
Köszi a válaszokat, a hiba egy icipici sunyi dolog volt a karnak a fülke alatti csavarja kiesett most egy másik problémám van, a kompresszor egyik fő csőve(ami a tetején van) eldurrant és füstöl a kompresszor
Válasz Csaba203 #398. hozzászólására
Nem rúgtad ki véletlenül a szivattyú karját, és nem forog s nincs olajnyomás???
Válasz Csaba203 #398. hozzászólására
Ha jól emlékszem a vezérlő tömb olyan mint az MTZ-n!
A hiba ott lesz, a vezérlő vtomb alján van egy szelep vagy mi!
Vedd ki, tedd vissza lehet jó is lesz, ha nem akkor is a vezérlő tömbben lesz a hiba szerintem! (Valószínűleg bekapott valami koszt valamelyik szelep, mondjuk én már MTZ -t sem berheltem vagy 10 éve, 150ét meg vagy 15)
Sziasztok!
Valamiért nem akar működni a hidraulika, nem csinál semmit a 2 kör hátul, a kormányt 1 ujjal lehet mozgatni, de a hátsó hidraulika nem csinál semmit. Tegnap mentem a géppel működött és aztán egyszer csak nem emelte ki a munkaeszközt a földből
Válasz Csaba203 #396. hozzászólására
?
Válasz Rabó001 #395. hozzászólására
Mármint nem találom magát a hőmérséklet jeladót, a vezeték megvan lógott valahol a motor oldalán, csak a jeladó hiányzik
Válasz Csaba203 #394. hozzászólására
Akkor kövesd a vezetéket! Nézd át az egész motort, vízcsövek, nem igaz hogy nem látszik.
Válasz Rabó001 #393. hozzászólására
D2356-os Rába motoron, egyszerűen nem találom sehol, hogy hova megy a csatlakozó
Válasz Csaba203 #389. hozzászólására
Milyen motoron? Valahol a víztérben.
Válasz csabicsikos #384. hozzászólására
Szerintem a Dominátor 106-ban lévő Rába-MAN D2356, szívó. 123-as a furata. A D2156-é meg 121.
Válasz Csaba203 #390. hozzászólására
Kérdőjelek helyett ez akart lenni ->
Válasz Öcsike61 #388. hozzászólására
Szia! Köszönöm szépen, tényleg az, végül csak kiderült????
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy hol találom meg a vízhőfok jeladót?
Válasz csabicsikos #386. hozzászólására
Szia! Szerintem D 2356 a típusa, csak nagyobb dugó van benne, azért 205le nem pedig 180le. De lehet hogy hülyeség...... de nekem a szerelő ezt mondta
Válasz csabicsikos #386. hozzászólására
Talán a mezőgéparchivumos facebook oldalon többet tudnak róla.
Válasz Gepi #385. hozzászólására
Azok azt hiszem 250 és 295 lovasok, valahol olvastam, hogy Rába d2356, de azokról nagyon kevés információ van, lehetséges ez?
Válasz csabicsikos #384. hozzászólására
Szerintem a D-2156 MTKL6 vagy a D-2156 MTKLL 6 gondolsz.
Sziasztok!
Mi a pontos típusa a 205LE Rába motornak? Sehol nem találom, csak annyit, hogy Claas dominator 106-ban van ilyen motor, de a számát nem tudom
Válasz A.I. #377. hozzászólására
A "hegyesiek" szeretik a pééééééééézt rendesen, vagy húsz éve voltam ott de már akkor sem az ócccccóóóóóóóóók közé tartoztak ahogy emlékszem.