Fórum

Mit kell tudni a john deere 2056 kombájnról? 

Létrehozta: Troy Lee, 2008-12-01 10:31:57

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #493 RkTomi | 2019-06-17 21:47:23

    Válasz harci #491. hozzászólására
    A hat soros OROS 6234 nehezebb mint az ugyan ilyen Geri RD.

  • Válasz » #492 bandigh | 2019-06-17 21:17:44

    Válasz harci #491. hozzászólására

    El. Egy régi oros se könnyebb érdemben.

  • Válasz » #491 harci | 2019-06-17 20:59:14

    Sziasztok
    Tudja valaki hogy a 2056 s elbirja egy Geringhoff kukorica adaptert mai 2320kg kb.Valaszaitokat elore is koszonom.

  • Válasz » #490 Vinkó 75 | 2019-06-16 17:38:39

    Válasz Ferjol #484. hozzászólására

    Fogj egy egyszerű nem mágneses "csavarhúzót"..az alsó betáp csatlakozásnál van egy mágnes szelep. Mi üzem közben nyitja az olajat a tömbnek. A tekercs végéhez érintve (lemez anya)érezni fogod hogy mágneses-e...Kicsit úgy néz ki mintha impulzusokban jönne az áram a tekercsre. Vagy maga a tömb...vagy biztonsági szelepe szórakozik. Van a tömbön egy kis gyors csatlakozós mérőpont. Oda egy géprongy és egy 3mm kiütő. Alapjáraton benyomni. Volt hogy bezabált valamit és így kiköpte. Vagy irány a tömb átnézetése.

  • Válasz » #489 Vinkó 75 | 2019-06-16 17:32:53

    Válasz laci92627 #467. hozzászólására

    A szerelési-karbantartási könyvben pont az említett óra szám van az ellenőrzésre-cserére.

  • Válasz » #488 RkTomi | 2019-06-16 17:27:22

    Válasz Fari #486. hozzászólására

    Ha nem lemezeled be a dobot akkor még jobb.

  • Válasz » #487 kukaccsosz | 2019-06-16 16:03:34

    Válasz Ferjol #483. hozzászólására

    Szerintem vedd le az egész szelep tömböt és újíttasd fel. ( Nádudvar Hidroszt Kft pl.)

  • Válasz » #486 Fari | 2019-06-16 14:16:00

    Válasz kukaccsosz #482. hozzászólására
    5 dobbtakarót tegyél fel. Hegeszél rá 40*20*3 laposvasat 10db.

  • Válasz » #485 Fari | 2019-06-16 14:14:10

  • Válasz » #484 Ferjol | 2019-06-12 11:32:27

    Az alábbi videón látható a másik probléma.
    https://www.youtube.com/watch?v=cDjsjItLlsg&feature=youtu.be
    Mi lehet a baj

  • Válasz » #483 Ferjol | 2019-06-12 11:21:29

    Sziasztok!
    2254 kombájnon a cséplő csak úgy kapcsol be ha megmozdítom az ürítőcsigát. Kb. 20 másodpercig megy aztán kikapcsol, ha mozdítok a csigán akkor újra megy megint 20 másodpercig. Ezt kell folyamatosan játszani csak így megy a cséplő. Pár perc után a jobboldalon a legalsó mágnesszelep jóval melegebb lesz, mint a többi.
    Hogyan lehet cserélni? A vezetékeket hogyan tudom kivenni belőle?
    Remélem tud valaki segíteni.

  • Válasz » #482 kukaccsosz | 2019-06-11 21:23:50

    Válasz Fari #478. hozzászólására

    Szerviz intervallum jelzés.(úgy tudom)
    Várjuk a megoldást naprára!smile confused

  • Válasz » #481 medikus | 2019-06-11 20:53:46

    Válasz decsi #477. hozzászólására
    Közép állásban illik lehúzni!!!!!!smile sweatdrop

  • Válasz » #480 bandigh | 2019-06-11 20:46:51

    Válasz Fari #478. hozzászólására

    Talán csak azt jelzi, h eljött az X órás karbatartás?

  • Válasz » #479 Fari | 2019-06-11 20:41:50

    Válasz Plútó #475. hozzászólására
    Szia!
    Vagy a műanyag kerékben van fogprobléma , vagy a meghajtó fogaskeréken.

  • Válasz » #478 Fari | 2019-06-11 20:39:17

    Válasz JD2266 #96. hozzászólására

    Sziasztok! Érdekelne hogy mitjelent az a hibakód SEU2?
    Ha megmondjátok elmondom hogy kell napraforgót aratni. Hisz ahogy olvasom senkinek nem megy.
    Nem is fog , tipus hibája a z-seknek, Kis átalakitásal 10mehetsz a zöldben is.

  • Válasz » #477 decsi | 2019-06-09 21:07:29

    Válasz Malaguti91 #476. hozzászólására

    Ugrik mert a szilentek csavarodnak.

  • Válasz » #476 Malaguti91 | 2019-06-09 15:11:48

    hello.a rostaszekrény meghajtásanal cseréltem a csapágyakat es most uresen szij nélkul forgatom es egy helyen nehezen megy és ugrik egyet ez most igy jo vagy neki szépen egyenletesen kel forognia? légysi segitsetek mert nem tudok rájonni ezen a 2 karon

  • Válasz » #475 Plútó | 2019-05-29 18:00:46

    Válasz jd200 #474. hozzászólására

    Lehet,hogy télen a patkányok megcsócsáltak egy pár vezetéket.

  • Válasz » #474 jd200 | 2019-05-29 11:52:06

    Segítségre lenne szükségem! A géppel tavaly leálltunk semmi hiba nem volt most pedig: a gépen minden üzemel,minden forog,de a visszajelzők hibát jeleznek:dobfordulat nem mér,szelelő nem mér,kalászvisszahordó,magfelhordó hibát is jelez és sípol,valamint nem indul el az asztal,de szerintem az összefügg a dobfordulattal ami a kijelző szerint nullát mutat ezért nem engedi elindítani! Merre kellene keresni a hibát?

  • Válasz » #473 RkTomi | 2019-05-18 19:22:18

  • Válasz » #472 harci | 2019-05-18 15:02:33

    Sziasztok.Tudja valaki hogy mennyi freont kell tolteni egy 2056 kombajnba.

  • Válasz » #471 rollinswocott | 2019-04-29 13:53:38

    Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.


    kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
    • Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
    • Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
    • Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
    • Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
    • áthelyezés,
    • Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
    • Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
    • Munkaengedélyt is végezünk.

    Skype == (rollins.wocott)

    WhatsApp: == (+ 447459294174)

    Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)

    E-mail: furykrecon@gmail.com


    Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
    Hiteles Belgium vezetői engedély
    Hiteles Bulgária vezetői engedély
    Hiteles Albánia vezetői engedély
    Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Ausztria vezetői engedély
    Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Izlandi vezetői engedély
    Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
    Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
    Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
    Hiteles Románia vezetői engedély
    Hiteles Oroszország vezetői engedély
    Hiteles horvát vezetői engedély
    Hiteles Ciprus vezetői engedély
    Hiteles Csehországi vezetői engedély
    Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
    Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
    Hiteles Litvánia vezetői engedély
    Hiteles luxemburgi vezetői engedély
    Hiteles San Marino vezetői engedély
    Hiteles Szerbia vezetői engedély
    Hiteles Szlovákia vezetői engedély
    Hiteles Szlovénia vezetői engedély
    Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
    Hiteles Svédországi vezetői engedély
    Hiteles Svájc vezetői engedély
    Hiteles Ukrajna vezetői engedély
    Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
    Hiteles Máltai vezetői engedély
    Hiteles Moldovai vezetői engedély
    Hiteles Monaco vezetői engedély
    Hiteles Montenegró vezetői engedély
    Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
    Hiteles Észtországi vezetői engedély
    Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
    Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
    Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
    Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
    Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
    Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
    Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)

  • Válasz » #470 medikus | 2019-04-22 20:06:33

    Válasz laci92627 #469. hozzászólására
    Aki szerint szerelni kellene,kezdje az övén!
    smile lolsmile lol

  • Válasz » #469 laci92627 | 2019-04-20 07:55:19

    Válasz medikus #468. hozzászólására

    Ebben teljesen igazad van én is pont így gondolom,de van aki szerint már éppen ideje volna ránézni nehogy a dugattyú sérüljön a rossz porlasztás miatt!

  • Válasz » #468 medikus | 2019-04-20 06:36:56

    Válasz laci92627 #467. hozzászólására

    Gyerek szokta szét szedni még azt is ami jó!smile nononosmile nononosmile nonono

  • Válasz » #467 laci92627 | 2019-04-20 06:06:42

    Mikor érdemes kivenni a porlasztókat belőle? Még sohasem volt,motorja erős pöccre indul érdemes-e egyeltalán megbontani? kb 7-8000 órás!

  • Válasz » #466 kukaccsosz | 2018-09-21 20:09:12

    Válasz harci #465. hozzászólására

    Addig lehet nyitni ameddig lemorzsolja a szemeket.

  • Válasz » #465 harci | 2018-09-21 12:23:06

    Sziasztok. Kerdezni szeretnem hogy ki hogy latja ezt a kukoricara valo beallitast .Dob kinyitva 51 re a kabinbol hatul pedig 2 2.5cm a verolec es a dobkosar kozt.Elore is koszonom.

  • Válasz » #464 JD 4630 | 2018-07-02 22:40:08

    Válasz csferri #463. hozzászólására

    Oké köszi, én csak a biztosítéktábláig jutottam, de az renbe lévőnek tűnt.

  • Válasz » #463 csferri | 2018-07-02 22:20:54

    Válasz JD 4630 #462. hozzászólására
    Esetleg még valamelyik "százlábú" csatlakozóba a fülke körül is lehet hiba.

  • Válasz » #462 JD 4630 | 2018-07-02 22:04:57

    Válasz csferri #461. hozzászólására

    Nem tudom, de kipróbálom holnap.

  • Válasz » #461 csferri | 2018-07-02 21:44:59

    Válasz JD 4630 #460. hozzászólására

    A közút kapcsoló vagy reléje nem lehet?

  • Válasz » #460 JD 4630 | 2018-07-02 21:18:13

  • Válasz » #459 JD 4630 | 2018-07-02 18:38:47

    SOS!


    A mai nap aratás közben elment minden a kombin (cséplés csiga hillmaster szintezés) a magtartály megtelt majd magától leállt a dob és nem tudtam visszakapcsolni a biztosítéktáblán elvileg minden rendben van valakinek ötlete?

  • Válasz » #458 JD 4630 | 2018-07-02 12:46:16

  • Válasz » #457 kukaccsosz | 2018-07-01 20:10:15

    Valakinek ötlete?
    Nem tölti az akkukat a gép, de nem jelez a töltésvisszajelző és a generátornál mérve a generátor működik, de nem jut le az áram az akkukig!smile hammersmile confused

  • Válasz » #456 Torma Béla | 2018-06-30 11:55:16

    Válasz harci #451. hozzászólására

    Jó napot .A haránt rázó hajtásban ledarálta a fogaskerék a fogakat

  • Válasz » #455 szasza8308 | 2018-06-29 22:06:25

    Szia!
    Múlt héten nekem is ugyan ez volt a gondom egy 2058.-al. A megoldás az lett hogy az űrítő csiga időreléjét kellett kicserélni. A rossz relé is behúzott/kattogott/ mikor kapcsoltam a billenő kapcsolót de valamiért mégsem ment át az áram. A fulke jobb oldalán lévő panelján van a relé K25 számú.

  • Válasz » #454 zoli6922 | 2018-06-29 20:48:55

    Sziasztok segítséget szeretnék kérni
    2258.as kombájnnak nem nyílik az ürítő csigája,csak hébe hóba ilyen ötlet szerűen,már a billenő kapcsolóját is kicseréltem,a csatlakozókat is lefújtam tisztítóval,de mintha valahol elveszne az áram.nem jut el a olaj tömbig.
    Valakinek ötlet,milyen szinü ,vagy számú kábelt keressek nézzek meg

  • Válasz » #453 kukaccsosz | 2018-06-27 20:58:50

    Válasz harci #451. hozzászólására

    A ládák feletti szalmaoszlató forgásérzékelője is okozhatja ha amúgy a ladak jól mozognak. A motortér feljáró lépcsőjénél van egy burkolat alatt ha jól emlékszek.

  • Válasz » #452 KalmárGazda | 2018-06-27 20:51:39

    Válasz harci #451. hozzászólására
    Szalmaláda visszajelző!
    Szalmarázó ládák mozognak, ha igen akkor forgásérzékelő vagy vezetékkel, vezeték csatlakozással lesz gond.

  • Válasz » #451 harci | 2018-06-27 19:46:50

    Jo estet kivanok .Segitseget szeretnek kerni valakitol aki mar talalkozott ilyen jelegu problemaval.

  • Válasz » #450 medikus | 2018-06-19 09:37:04

    Válasz ker.rolii #448. hozzászólására

    Vissza kell térni a 970-hez,annak nincs ilyen baja!smile lol

  • Válasz » #449 laci92627 | 2018-06-19 06:22:42

    Válasz ker.rolii #448. hozzászólására

    Asztal leállásnál fent a motortérnél van két relé,egyik a cséplésé másik az asztalé egyiket kiveszed megnézed indul-e a cséplő ha igen akkor az asztalét vetted ki.Megfogod az asztal reléjét,leveszed a fedelét,kitámasztod valamivel pl kábelkötegelő darabka.Eztuán visszateszed és próba a cséplés gombra fog elindulni minden egyszerre az aszatl is ha ez így megy akkor lindekar vezetéke van eltörve,és a tetején levő stop gomb okozza az asztal leállást.

  • Válasz » #448 ker.rolii | 2018-06-17 23:35:27

    sziasztok.
    a segítségeteket szeretném kérni a következő dolgokban. adott egy 2256-os kombájn, olyan hibával, h nem tudom allitani a cséplő dob fordulatát, a minimum 350en van es hiába nyomom a felfele gombot nem csinal semmit. ha automata beállítást beindítom, beallitja a szelelő fordulatot, a dobhezagot aztan elkezdi a dobfordulatot, majd kiirja, h 136e. megneztem a könyvébe, ami azt irja, h cseréljem ki az f8 biztosítékot, de annak semmi baja. doboz mellett es a fulkeben sem talaltam semmi vezeték szakadást. a tömböm levő mágnes szelepre megy áram, de olajat nem nyom a szijtarcsara, mert levettem a variatorrol a csövet, de olaj ugy sem jön. mi lehet a baj szerintetek, vagy hol keressem a hibát? sajnos már teljesen tanácstalan vagyok.
    a másik nagy gond pedig az, h nem inditja el a ferdét, vágóasztalt egyáltalán. tavaly is csinalt már olyat, h le le állt, volt hogy hetekig ment, de olyan is hogy napjában többször megallt, de akkor valahogy mindig ujra indult. most viszont semmit nem csinál. van valami tippetek mi lehet a baj? vagy hol keressem?
    valaszotokat előre is köszönöm!

  • Válasz » #447 KalmárGazda | 2018-06-04 14:59:05

    Válasz csferri #446. hozzászólására

    Nem gondoltam ilyenre! Majd valamelyik nap szétszedem és megnézem a belsejét, hátha ezzel is ilyen gond van.

  • Válasz » #446 csferri | 2018-06-04 12:59:00

    Válasz KalmárGazda #445. hozzászólására

    Nekem volt már ilyen gond ,nem Z kombájnon hanem CWS, de a lényeg ugyan az lehet, a szabályzókar igazából olajnyomás rásegítést kap mikor elmozdítod , én a fedelet karral együtt leszereltem és egy tömítés át volt szakadva így mindig kapott egy kis rásegítést. Tömítéscsere megoldotta.

  • Válasz » #445 KalmárGazda | 2018-06-04 11:43:08

    Válasz medikus #444. hozzászólására

    Szerintem is de lehet benne valamit állítani, vagy megbütykölni?

  • Válasz » #444 medikus | 2018-06-04 11:32:34

    Válasz KalmárGazda #443. hozzászólására
    Lehet hidrószivattyúban van valami!

[bezárás x]