Fórum

Motorkerékpáros mezőgazdászok 

Létrehozta: Helianthus, 2008-07-03 16:53:19

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #796 szanberg | 2017-01-13 20:54:37

    Válasz Ares 826 #787. hozzászólására

    Belehajtottam őket tegnap este a fotelben akkus csavarozóval.
    Olyan mint egy rendes lemezcsavar ami nem önfúrós csak sima menetes, vagy facsavar vagy ilyesmi, csak a feje ezeknek picit magasabb meg bevan vágva és süllyesztve a közepe.

  • Válasz » #795 szanberg | 2017-01-13 20:53:08

    Válasz ermike #794. hozzászólására

    áááá nem, tök jól bírja

  • Válasz » #794 ermike | 2017-01-13 20:40:10

    Válasz szanberg #781. hozzászólására

    Nem tépi töri ki a bütyköket? Hideg van a gumi is másként működik!?

  • Válasz » #793 szanberg | 2017-01-13 20:30:20

    Válasz a2457 #791. hozzászólására

    Nagyon szélsőséges nézeteid vannak, illetve az az, hogy csak innen közelítessz a történethez.

    Én eléggé huligán vagyok, túrázni gurulni egésznap egy pozícióban ülve nem szeretek, nincs is időm rá de ha lenne sem így motoroznék, mert nem látom értelmét, akkor inkább autóval megyek kényelmesen csendben és van zene is közben érted.

    Én és az a kör akikkel motorozunk mikor akad egy csepp időnk mi hajtunk kenjük neki. Nem úgy mint Te írod, én nemfogok direkt zörgetni a dobhártyádban, ha mész 90-el megelőzlek ahogy jól esik és kész, nem villogunk nem jampeckodunk mert látnak vagy néznek vagy mittudomén. Pirítani szeretek ezért is jó pályára menni mert ott lehet biztonsággal adni neki, az úton sok hülye közlekedik.

    de ezt én arra értem, hogy lehet kenem neki, kilométereket megyek egykeréken, meg szó szerint karcol a lábtartó a szerpentineken minden kanyarban és nagy a tempó is nem a közlekedésnek megfelelő a hajtás de én biztos vagyok benne, hogy a legtöbb bamba sofőrtől százszor stabilabban megyek még így hajtva is és nem miattam lesz baleset, hanem miattuk 100-ból 100-szor.

    megint mondom ha van csepp idő én azért megyek pályára mert ott mindent lehet, az úton meg nem.

    de a legjobb terepen. Régen versenyeztem Motocrossban endurocrossban, nagyon kemény kegyetlen helyeken motoroztunk ott ahol gyalog sem indulna el épp eszű ember, de tényleg nem. Én ezeket szeretem. Crosspályára már nem szívesen mennék csak úgy beugróként, arra nagyon rákéne újra feszülni mert nem lenne szórakozás. Ha csak pötyögnék azért nem ha nagyon azt a tempót hajtanám amit régen akkor meg azért mert most nem alkalmas a testem erre, talán sosem lesz az.
    Endurózni viszont ha egy csepp kondim van akkor ott bármit bármikor megpróbálok, várom is a tavaszt mikor elmegy a fagy, kenni fogjuk neki a katlanokban újra.

    de én megszállott extrém motoros vagyok.

  • Válasz » #792 4755 | 2017-01-13 18:02:06

    Válasz a2457 #791. hozzászólására

    Nem vagyunk egyformák én kinőttem az ilyenekből de szeretek menni énis

  • Válasz » #791 a2457 | 2017-01-13 15:37:20

    Válasz 4755 #790. hozzászólására

    még az sem zavarna.
    de amikor mondjuk megyek 90 el főúton, és nekiáll nyáron előzni, oké ?
    és kb 100-105 el kezdi az előzést, majd észreveszi hogy le van húzva az ablakom, s amint egyvonalban vagyunk még le is kuplungolja a motort és leszabályzásig pörgeti, na az az a pont amikor nem annyira szeretem őket.

    és eredetileg arra kerestem választ hogy ezeket a dolgokat minek csinálják ?

    azt sem lehet mondani hogy nem érthetem mert nem ültem motoron soha. kipipálva, megvolt.

  • Válasz » #790 4755 | 2017-01-13 15:15:57

    Válasz a2457 #789. hozzászólására

    Az tény,hogy nagyon sok eszetlen motoros van,nekem is volt nagyhangu motorom v2-es most csendes tura van

  • Válasz » #789 a2457 | 2017-01-13 13:29:56

    jó hát úgy voltm vele egy próbát megér, hátha megértem miért kell 60 as táblánál 150 ennel menni szűzhártya repesztő hangot hallatva.

    hát, nemsikerült.
    azokkal nincsen bajom akik normálisan közlekednek, de amikor megjön mögém istentudja mennyivel azt már egy kilóméterről villog hogy nem fog tudni befékezni mögém meg szemből jönnek akkor úgy elkap az a kellemes érzés hogy már csak rákéne satuznom.
    kisteherautót csak nem csukja rám.

  • Válasz » #788 4755 | 2017-01-13 10:54:48

    smile thumbupVálasz Koppány Vezér #785. hozzászólására

    Ez igy igaz én is igy kezdtem aki csak azért motorozik mert a másik is annak kár hozzá fogni,meg akinek elég volta motorozásból a vizsga ideje alatt

  • Válasz » #787 Ares 826 | 2017-01-13 09:22:36

    Válasz szanberg #781. hozzászólására

    Ezek csavarozva vannak, vagy belelőve???smile blink

  • Válasz » #786 Ares 826 | 2017-01-13 09:20:01

    Válasz szanberg #781. hozzászólására

    Ezzel már a tyúkról is az összes tollat le lehetne kopasztani!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

  • Válasz » #785 Koppány Vezér | 2017-01-13 09:12:31

    Válasz a2457 #784. hozzászólására

    Ha valaki tizenévesen megfertőződött a kis Simi nyergében ,nehezen teszi félre a dolgot.
    Egész télen csapattunk annak idején a haverokkal.smile thumbupcool Ilyenkor nem hiányzik, de kora tavasszal amint látok egy pár motorost "Tisztuló repülésen" , nekem is újra felpezsdül a vérem. Komar,Simson,Kis ETZ,Nagy ETZ,XT660R,XT660Z. Ezen utolsó Tenere hiányzik a legjobban. Nyitott szemmel járok,majd csak akad valami vas.smile wink

  • Válasz » #784 a2457 | 2017-01-12 23:28:31

    Válasz szanberg #783. hozzászólására

    aza .. helyzet hogy nem nagyon szoktam jóban lenni a motorosok azon típusával akik direkt herélt kipuffogóval nyomják és közúton is tépik a szarvát. főleg amikor éppen előznek és izomból odarántja én meg majd lefosom a bokám a zajtól.
    namost vannak barátaim akik motorznak s rávettek hogy tán kikéne próbálni mielőtt megítélem.

    hát jó, életemben nem motorztam, nosza akkor adjunk neki.
    meg is volt minden első lendületre, de mire levizsgáztam meguntam.
    mentem ott eleget motorral.

  • Válasz » #783 szanberg | 2017-01-12 22:56:46

    Válasz a2457 #782. hozzászólására

    egy életre???
    azt hogyan? baj történt vagy csak megúntad?

    Változik az ember. Ha tengernyi időm lenne sem motoroznék sokat mára az a helyzet de azért jócskán többet mint az utóbbi években.

    Régen kegyetlen sokat nyomtam, volt olyan reggeltől estig mentünk, volt, hogy egykét hegy között a katlanokban egésznap, de volt, hogy túráztunk erdőn keresztül, Gyöngyösön voltam csak terepen motorral meg ilyenek.

    A Dakaron is elmertem volna indulni akkoriban 20 évesen.

    Most már ha kis idő van csak a spéci dolgok érdekelnek, nyáron szupermoto kerékszettel szerpentinezni, karcoltatni a lábtartót, vagy pályára menni, igaz évi 1 alkalom jut sajnos ez utóbbira összevissza... Terepen meg tavasszal ősszel mikor jó lucskos saras a flaszter, ilyenkor meg a jég, igaz párévig most kimaradt, nem is mindig volt jég ugye, de mostmár több kerékszettet előfogok készíteni télire is, hogy ilyenkor ne kelljen ezekkel foglalkozni már.

  • Válasz » #782 a2457 | 2017-01-12 22:30:28

    Válasz szanberg #781. hozzászólására

    bitangul néz ki :)
    én idén nyáron vizsgáztam korlátlanra, de az a helyzet közben egy életre kimotoroztam magam..

  • Válasz » #781 szanberg | 2017-01-12 22:04:38

    Csináltam megint egy szögest.
    Múltkor felraktam a bentrő kifelé csavarozottat, az kegyetlenül jól fogott csak ledefektelt. Hiába a tűzoltótömlő a belső meg a külső közé rakva, ez így nem elég stabil.

    Most meg így kintről belökettem jégcsavarokkal, nem lesz egészen olyan szerintem mint amaz volt de majd hétvégén kiderül!

  • Válasz » #780 Claaastra | 2017-01-11 19:57:31

    Válasz rigás #779. hozzászólására

    Ha paraszté akkor zőőődrendszámot,de amúgy jogos a rendszám (most kivételesen egyetértek Sándor barétommal)

  • Válasz » #779 rigás | 2017-01-11 19:54:48

    Válasz Ares 826 #778. hozzászólására

    Jó egy fenét!
    Illetve újabb pénzlenyúlásra jó lesz!
    Tudod eddig elmentem az aranykapu, vagy akasztófa alatt (ki hogy hívja) 50-el nem tudtak azonosítani mert nincs rendszámom ezután majd kapom a csekket.
    A rendszámot nem fogják ingyen osztogatni, műszaki vizsgáról is szó volt korábban, vagyis nem lesz könnyű dolga a rigásnak...smile nonono
    Szerinted erre milyen rendszámot tesznek majd (Detroit Diesel)!

  • Válasz » #778 Ares 826 | 2017-01-11 12:16:14

    Válasz Myrrdin #776. hozzászólására

    Jó lesz az legalább kibuknak a lopott mocik, szerintem.smile blink

  • Válasz » #777 Pintér Zoltán | 2017-01-11 12:04:07

    Válasz Myrrdin #776. hozzászólására

    Üdv
    Zöld rendszámot kapnak,ha igaz.

  • Válasz » #776 Myrrdin | 2017-01-11 11:01:54

    Már megint kínlódnak a segédmotor rendszámmal?smile censoredsmile censored

    Halott már valaki erről idén?

  • Válasz » #775 szanberg | 2017-01-02 22:32:30

    Válasz p@pesz06 #774. hozzászólására

    akkor megvan oldva és mehetsz is a jégre!

  • Válasz » #774 p@pesz06 | 2017-01-02 22:29:43

    Válasz szanberg #772. hozzászólására

    azt nem gondoltam volna hogy elől is jók...
    Közben megnéztem előkerestem a gumit és csak a futó felületén van meg csinálva az oldalsó bütykök nincsenek és ha az oldalsokba meg nyomnák bele belülről kifele reisert?

  • Válasz » #773 Czanik Sanyi | 2017-01-02 22:10:35

    Jó ez a topik... aki Csepel-en Danuvián,Pannóna T5,P10, Riga mopeden, 350Jawán ült főleg annak.. álmodozhat..smile biggrinde az nem most volt!smile biggrin Ja meg a Berva moped.....smile lolsmile biggrin

  • Válasz » #772 szanberg | 2017-01-02 22:01:18

    Válasz p@pesz06 #771. hozzászólására

    Érdekes, hogy a lemezcsavar fejek elől is elég jól fognak, nem úszik el az orra, kicsit meg csúszik ha van neki tempó de amolyan kellemes minőségben.

    Az önfúrós csavar nemjó mert előbontja a furatot ugye meg alig van rajta menet.

    4,8x13-as NEM fúrós végig menetes csavar 6lapfejjel igen jól megáll a gumiban, gyors olcsó de viszonylag élvezhető minőségben ez a megoldás, de mondom lekell engedni a keréknyomást jól, hogy terüljön a gumi.

    A belülről szögeltnél viszont keményre jó fújni, hogy ne hajladozzon bütyköstől a csavar mert akkor bent is a fejek billegnek kicsit és koptathatja a vásznak akár.

    A kapupánt fejű 6-os csavar kontrázva jó volna jégen is csak azt kuuva nehéz végig felcsavarozni, nagy munka, reiserrel gyorsabb egyszerűbb és az fog a legjobban, az egyenértékű egy gyári szögessel.

    Én ha most tudnék venni rögtön megvenném a gyári szögest és sosem lenne több gondolatom róla, ha kell csak alátolom oszt jónapot, hiába drága de megérné hosszú távon, csakhát nem az van, hogy bemegyek egy boltba és leveszem a polcról

  • Válasz » #771 p@pesz06 | 2017-01-02 20:56:45

    Válasz szanberg #767. hozzászólására

    Az egyest hanyagolom a móka kedvéért az kicsit drága:))szerintem a 2 és 4 est lehet kipróbálom bár szerintem előre a 2 megoldás volna a legjobb!

    Van nekem egy szöges gumim még havertól kaptam de az máshogy van meg oldva m4 vagy m5 kapupánt csavar dupla anyával de ez nem hiszem hogy jégre készült inkább csak fagyos földre endurozni télen!

    Nálunk is nyomják a szöges salakot!:)

  • Válasz » #770 dr.T | 2017-01-02 20:37:49

    Válasz Mfpisti #768. hozzászólására

    Akkor joll lattam!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup allitolag megvettek a jawa nevet az indiaiak azt hiszem a mahindra.

  • Válasz » #769 Mfpisti | 2017-01-02 19:40:50

  • Válasz » #768 Mfpisti | 2017-01-02 19:29:32

    Válasz dr.T #766. hozzászólására

    Ez egy 1985-ben forgalomba helyezett gyár Jawa versenyenduro. 362ccm, se power szelep, se membrán, se semmi. 5 fokozatú váltó, és érdekessége hogy sem a komplett váltó cseréhez, sem a főtengely cseréjéjéhez nem kell kivenni a blokkot a vázból. Mindkettő kazettás rendszerű! Állítólag a csehek az enduro csapat vb-n a 15 perces szerviz szünetben cseréltek főtengelyt!

  • Válasz » #767 szanberg | 2017-01-02 19:27:26

    Válasz p@pesz06 #762. hozzászólására

    3 megoldás van plussz egy maszek de elég jó:
    1. Trelleborg gyári volframkarbid tüskés gumikat gyárt. 100ezer egy pár belőle de ha lehetne kapni megvenném mert ha csak jégen használod akkor örök élet. Ha mész vele fagyban az erdőbe kövön tuskón mindenen keresztül akkor nyílván ez is lefut idővel.

    2.fogsz egy külsőt kintről belefúrkálsz a bütykök közepébe 2-es fúróval mondjuk, hogy látszódjon belülről kifelé hová hajtsd bele a reiser csavart. Annyi, hogy ide tűzoltó tömlő héjáát belekell rakni körbe a külső-belső közé mert amúgy kivágja a csavarfeje a belsőt. Kb 10-15mm kilógása legyen a 6-os reisernek kifelé, ha több akkor lefog töredezni jó eséllyel.

    3. Ha van egy új vagy újszerű crossgumid, veszel gerecse motornál gyári jégszöget amit belehajtassz kívülről a bütykökbe és kész.

    4. maszek, ha van csavarbolt környékeden veszel 6 lapfejű lemezcsavart ami NEM önfúró. 13mm hosszút és kintről befelé belehajtod ezt is akkus csavarozóval. Ennek csak az a baja, hogy nem túl magas a kiálló fém de leeresztem a gumikat 0,5bar-ra így egyszerre több fog és elég jól lehet kenni neki. A bütykökbe több csavart is lehet behajtani nemcsak egyet, főleg ha nagyobb bütykös a köpeny. Könnyen megy keresztbe de igenjó szórakozás így is.

    Nekem van bentről kifelé szögelt gumim készen, most fogom azokat felszerelni a napokban mert hétvégén kell, banzáj lesz a héti tó jegén.

    viszünk szögelt salakmotort issmile thumbup

  • Válasz » #766 dr.T | 2017-01-02 19:25:47

    Válasz Mfpisti #764. hozzászólására

    Milyen blokk van benne (gyarto)?

  • Válasz » #765 kori01 | 2017-01-02 19:24:32

  • Válasz » #764 Mfpisti | 2017-01-02 19:20:28

    Válasz szanberg #763. hozzászólására

    .....hehe......nem volt egyszerű! Rendszámos, forgalmis, papíros! Nincs ép porcikája, még a váz is csavarodott! 362ccm

  • Válasz » #763 szanberg | 2017-01-02 19:15:46

    Válasz Mfpisti #761. hozzászólására

    csak sikerült szerezned valahonnan?!

  • Válasz » #762 p@pesz06 | 2017-01-02 19:15:23

    Válasz szanberg #751. hozzászólására

    Milyen szöges gumit csináltál?képet raksz föl róla?közben én is vettem a cr 250 mellé egy exc 520 aztán a rossz marad az idő ki ki kéne próbálni ezt a jégmotorozást úgy van két kerék szettem bár az tublissra akarom meg csinálni de a móka kedvért csinálnák egy szöges papucs garnitúrát!

  • Válasz » #761 Mfpisti | 2017-01-02 19:13:45

  • Válasz » #760 dr.T | 2017-01-02 19:01:27

    Válasz szanberg #759. hozzászólására

    Tavaly vettem crf250 ,450 akartam csak azt kell mar mh ora utan go,nagyobb hatso fogaskerek van kipuffancs,meg elektronika van benne.

  • Válasz » #759 szanberg | 2017-01-02 18:40:46

    Válasz dr.T #758. hozzászólására

    Milyen a CRF? mármint mikori kiadás, mekkora motor?

  • Válasz » #758 dr.T | 2017-01-02 18:27:07

    Válasz dr.T #756. hozzászólására

    A nagyobbik gep meg ez,ezt meg ujjonan vettem 2004 !ezzel mar nemsokat tudok jarni mivel ido nem igen van ra ,de utanna jott a crf az karpotol mert 1szezonban ranyomtam 1500km csak foldon.

  • Válasz » #757 dr.T | 2017-01-02 18:17:06

    Válasz szanberg #751. hozzászólására

    De csak ha van szoges gumid,mert az nelkul elnem indulnal vele!

  • Válasz » #756 dr.T | 2017-01-02 16:53:37

  • Válasz » #755 szanberg | 2017-01-02 09:35:06

    Válasz subikiss #754. hozzászólására

    Nekem is volt 400, 501,600 a régi típusokból.
    Ezek 2004-esek, kokusan gyújtás keihin karbicsek, mint a ktm-eken is van. Így hibátlanok, a régebbieknél voltak gondok igen.

    Egyik 450-es másik 550-es de mindkettő FC így önindító nincsen rajtuk. Fe450-es volt nagyon zsír vagy 5éve az indult hidegen melegen mint a doxa de soknál leégetik a nyomatékhatárolót és akkor csak leforog majd, nemfog tudni tekerni bennük.

    Nekem cross mindkettő de a 450-esbe még annó raktam bele az 5-6. fokozatot, az 550-est meg így vettem, hogy benne volt, plussz ez utóbbin az enduró nagy lendkereke/gyújtása is van rajta.

  • Válasz » #754 subikiss | 2017-01-02 09:26:47

    Válasz szanberg #753. hozzászólására

    Mekkora a berg? Nekem is volt egy 400-asom de lecseréltem exc-re, igaz az még a régi gyujtásos, a tied már az új. Indul önindítóval?

  • Válasz » #753 szanberg | 2017-01-02 09:10:42

    Válasz bandigh #752. hozzászólására

    jaja.
    Már több mint 10éve Husabergem van, igaz közben volt kb. az összes crossmotor gyártótól már mindenféle, de mindig maradt a berg.
    Kicsit régicske, 2004-es, volt páréve zsír új KTM-em is csakhát kellett a büdzsébe az ára így a föld felemésztette mint mindentsmile hammer
    Most viszont van kettő ebből, egyik papíros, van hozzá supermoto kerékszettem két garnitúra is, azzal szezonban esténként kimegyünk szerpentinezni meg néha pályára, a másik meg marad terepesnek, erre is két csata krossz kerék, egyik beszögelve másik nem így tudok variálni egy-egy kerékcserével bármikor motorra tudok majd ülni mert az utóbbi években kb nullára redukálódott ez a sport/hobbi de most már elég, újra kéne élni is így hát berendezkedtem.
    Ami érdekessége a dolognak, hogy az egyik berg 2006-ban enyém volt, akkor 2évesen vettem és tavaly fel leltem és újra megvettem 10év után hehe.
    Szétborítottam, most télen rendbevágom mert még gyári benne majdnem minden alkatrész, annyi hogy most a navarát futóművezzük, tegnap olajat cseréltem a személyautóm automata váltójában, egykét apróság lenne még ami egész évben elmaradt idő híjján meg a család összes többi autóját is lekell szervizelnem úgyhogy lehet nem is lesz elég a tél ennyi mindenresmile nonono

  • Válasz » #752 bandigh | 2017-01-01 23:03:39

    Válasz szanberg #751. hozzászólására

    Már értem honnan a berg.. smile thumbupcool

  • Válasz » #751 szanberg | 2017-01-01 21:49:20

    Egy kis szilveszter napi jégmotorozás tegnapról

  • Válasz » #750 .Norbert | 2015-10-28 22:41:09

  • Válasz » #749 Ares 826 | 2015-10-28 22:09:08

    Válasz .Norbert #748. hozzászólására

    Hengerfej tömítést már cseréltél?

  • Válasz » #748 .Norbert | 2015-10-28 21:03:38

    Adott egy Yamaha dt 125 r amivel egyszerűen nem boldogulok smile hammer A probléma úgy kezdődött hogy elkezdett habosodni a váltóban az olaj és a túlfolyón nyomta kifele. Fehér színe volt mert víz került bele. Dekni levéve vízpumpa meghajtó fogaskerékről hiányzott pár fog meg a vízpumpa tengelyén látszott kopás. Dekni újra perselyezve új vízpumpa tengely új szimering új fogaskerék és persze új olaj. Erre a próba úton pár km után ismét megjelent a fehér olaj a túlfolyón... smile cursing Jó oké olaj le még maradt a rendszerbe pár csepp víz, új olajat raktam be és ismét befehéredett az olaj és a túlfolyón csepeg smile hammer Ki mit csinálna? A vízpumpán kívül van más hely ahol össze tudna folyni az olaj a vízzel? smile confused

  • Válasz » #747 endypapa | 2015-05-24 10:09:50

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Boma Mezőgép Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Austro Diesel
Axiál
Balla Imre
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
Cont-Eco Kerítéstechnikai és Kereskedelmi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fejes Art Steel Kft.
Forestdepo Kft.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gravetti Kft.
Hanki-ker
Hírös Mobile
HSC Motor Kft.
Idea-Agro Kft.
Interat Zrt.
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kite Zrt.
Konzum Trade Kft.
Kovács-ker
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Mark-Opall Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Nagy Antal EV
Nyír Zetor Kft.
Odisys Bt.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Penda Kft.
Polmetál Pruszynski Kft
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
ROBIX-MIKRO Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Selector Export-Import Kft
Sokoró Kft.
Starex Pro Kft.
Stefán-Camion Ker. 2006 Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szemi-Agro Kft.
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tihanyi TB Kft.
TRAKMAX Gépcentrum
Turquagro Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agriline Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agroflex s.r.o.
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austropannon Kft.
Bács-Agrogép Kft.
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bohr
CHH Műszaki Kft.
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farmgép Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Gál Mobil Kft
Gépker Kft.
GG 55 Kft.
Golden Lube Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
Idea Traktor Kft.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kistata Agro Kft
Komáromi Béla / Komáromigép
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Lakkos Kft.
LGW Traktorcenter
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mega-LKW kft.
Mező-Gép Agro Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nyírker Kft.
Omega Gépker Kft.
Oraker Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Polyduct Zrt.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Romeplow Hungary Bt
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Sato-Gép Kft.
Sióagrár Kft
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
TERV-KÉSZ Kft.
Trade Impact Kft
Trakodó Kft.
Uni Mobil Tyre Kft.
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas