Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak650 FtEUR394.17 FtUSD370.37 FtCHF407.5 FtGBP460.41 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
cserélték a két főfékhengert.most megfigyelés alatt van.
mindenre számitok.(egy hónapig tesztüzem,ha valami jelentkezik,azonnal műtét)
ennek az önálló fékezésnek nemértem a miértjét.
Köszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Ma volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólására
Olyan olaj kell bele mint ami a váltóban van. Vagy nem a váltóba folyik bele, ha rossz a gumi tömítés ??? Ha nem oda akkor nem szóltam.
Igazából a munkahengerek gumigyűrűjét eszi meg, és elkezdenek folyni.
Nekem régi tipus van ott az olajtartály a fékmunkahengerek felett vannak és osztott tartályosak. És az egyik ha megtelik folyik át a másikba.
Bármi ATF olaj mehet bele.... Az összes hasonló fékbe az kell.
Ha DOT4 et tettél bele cseréld le mert megmarja a gumi tömítéseket. De azért nem azonnal vágja tönkre kell neki pár hónap.
az is furcsa,hogy tavaly miért kellett bele olaj--kijelezte,hogy kevés.a pedálon -féken semmi változás nemvolt.
feltöltöttem ezzel a fossal.minden oké,eltünt a hibajelzés.most a napokba meg ez van.
Válasz .grün #4249. hozzászólására
amikor beleöntöttem,utána rájöttem....
de akkor miért nem hiányzott semmi a tartályból?
ha esetleg R Sándor-elmélete igaz,akkor akár még szerencsém is lehet?
NÉZD MEG HOGY TUD E SZELLŐZNI A FÉKFOLYADEK TARTÁLY TETELYE , ÉN EGY MOTORRAL JÁRTAM ÚGY HOGY A PICI FURAT EL VOLT DUGULVA, UGYAN EZ VOLT A JELENSÉG CSAK KUPLUNGNÁL. KERESS RAJTA SZELLŐZŐ RÉST TISZTÍTSD KI.
csak az ambra gyári fékfolyadékot szabad beletölteni. Ne kérdezd miért ez van, A hátsó lehajtások gumigyűrűit megette a dot 4 es fékolaj. Lehajtások le gumigyűrű ki és oké lesz
Bár nem New,Holland, hanem John Deere, de ott talán úgy hat az első kerekekre fékezéskor, hogy bekapcsolja az első hajtást, ha jól tudom.
Szerintem az első kerekeket az is valahogyan a hajtáslánzon keresztül tudja fékezni.
üdv mindenkinek! jelenség:a fékfolyadék tartályba kevés a szint. rátöltök.2hónap mulva beesik a pedál,az olajszint a tartályba megfelelő.
dot4 et öntöttem bele.a fékpedált ha maxra benyomom erősen,akkor fog a 4 kerék.
ez hogy van?
mire számitsak?
az első kereket hogy fékezi?
Válasz Sunel #4237. hozzászólására
Ha nagyobbat koppan, akkor minél elébb hívjad a szervizest.
Minél elébb megcsináltatni ha kell, mert nemsokára indul a szezon.
Válasz Sk Laci #4235. hozzászólására
Nekem 8800 óra van benne csak azért kérdeztem nem e lehet valami komolyabb baj, mivelhogy koppan terhelésnél. Már szóltam egy szervizesnek nagyon fúrja az oldalam
Válasz Sunel #4234. hozzászólására
Az normális, hogy ugrik, hiszen terhelés alatti váltóról van szó. Nagyobb ugrások a 6-7 és a 12-13 fokozat között érezhető. De ha van 19. sebességed, akkor visszaváltásnál 19 - 18ba érezni ha átkapcsolsz. Ha nagyon zavarna, próbáld meg átkalibrálni a sebváltót. Én 600 óránként szoktam kalibráltatni az ismerős szervizessel /már nem dolgozik a NH cégnek, de segít mint ismerősnek, ha valami/.
De az enyémen nem egészen 2900 óra van. Ha a tieden több óra lenne, az lehet attól is durvább a váltás, ugyan úgy szenzor is csinálhatja, meg hidroakumlátor is.
Mindig legjobb, ha a NH, Case vagy Steyer szervizelésben otthon levő szerelővel nézeted meg.
Meg kérdezni szeretném a power commandos váltónál terhelés alatt ha váltok picit ugrik meg úgy mindha csatanna nem olyan mint amikor terhelés nélkül váltogatok akkor nagyon simán megy.!
Válasz Sunel #4227. hozzászólására
Az neked a fogaskereket-sebváltót jelzi. De hibakódot is kellene írnia. HA nem a sebváltónál levő képernyőn, akkor a müszerfalén kéne, hogy írja. Sajnos ott csak néhány másodpercre jelenik meg, azt kellene elolvasnod. DE ha kinyitod az "agyát" a programban, meg lehet nézni. Nekem ha valami kiugrott a szervizes embert hívtam, egyből mondták mi a hiba, vagy mehetek e nyugodtan tovább.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.7040-es powerschiftes váltósnál a napocska váltós hibakód jelenik meg az mit jelent , valami komoly probléma vagy csak szűrő esetleg?
4326 hozzászólás
Válasz fexco #4275. hozzászólására
Gumigyűrű gondolom az olajtól bedagadt, űzemi hőfokon meg meg is szorult
Válasz gergő07 #4274. hozzászólására
cserélték a két főfékhengert.most megfigyelés alatt van.
mindenre számitok.(egy hónapig tesztüzem,ha valami jelentkezik,azonnal műtét)
ennek az önálló fékezésnek nemértem a miértjét.
Válasz fexco #4273. hozzászólására
Ahogy írod, igen. Rég volt nem emlékszem pontosan de talán egy hónap múlva jelentkezett az önáló fékezés(M160)
Válasz gergő07 #4264. hozzászólására
üdv.ez a bedagadás is a rossz olaj miatt volt?mennyi idő mlva jelentkezett?menet közbe a fékre rá se léptél,és ugy be-befogott?
Válasz lala #4271. hozzászólására
Köszönöm szépen a válaszodat. Van nekem is ott állító csavar, gondolkodtam rajta hogy valami nyomásállító lehet a függesztőnek csak nem mertem tekergetni. De megpróbálom majd hátha változik valamit.
Válasz lupijani84 #4270. hozzászólására
A vezérlőtömb oldalán van egy kis állító csavar,lehet az állítódott el.T.100csinálta ezt nekem
Nekem egy kis gumisapka takarja el az állító csavart.
Üdv a kollégák kérdéssel fordulok hozzátok. Adott egy New holland t5040 traktor a fügesztöhidraulika felmelegedés követően nem hajlandó emelni. Cseréltem már szivattyút, felbontottam hátul a fedelet munkahengertömítést cseréltem, természetesen olaj-szűrőcsere is volt. De a jelenség megmaradt.
Válasz Saf #4267. hozzászólására
meg lett rendelve,ki lesznek cserélve,és utána derül ki,hogy mi a helyzet.
Válasz Saf #4267. hozzászólására
Hát azért az nem egy olcsó tétel. Én annó Lengyelből rendeltem 20eFt/db áron és úgy sikerült értelmes áron megkapni.
Én kicserélném azt a 2 gumigyűrűt is. Bár ha nem saját maga csinálja az ember úgy drága tud lenni pedig semeddig nem tart megcsinálni.
Válasz fexco #4266. hozzászólására
örülj neki ha csak a főfékhenger a kuka
Válasz Saf #4265. hozzászólására
Ma volt a szervizes,feltöltötte olajjal,légtelenitett volna,de semmit se tudott,totál kuka lett a főfékhengerek.meg van rendelve,majd csere,és utána tud tovább lépni.
Válasz fexco #4252. hozzászólására
mert most megy a traki
Válasz fexco #4259. hozzászólására
Kerékmunkahenger gumigyűrű dagadt be, menet közbe be-befogott. Kb.15éve megjártam én is vele.
Válasz fexco #4262. hozzászólására
Hát ha literszám öntöd bele akkor igen, de hát csak tán nem. :) Gumi alkatrészeket tudja megenni, de a váltóban már elég jól felhígul.
Válasz MrPoke #4258. hozzászólására
ez lehet hülye kérdés lesz:és a váltóba nemtesz kárt ez a dot4?
Válasz MrPoke #4260. hozzászólására
köszi!majd elválik,hogy mi lesz.rendesen basz az ideg.
Válasz fexco #4259. hozzászólására
De idővel megeszi azt is.
Válasz MrPoke #4258. hozzászólására
"a nem megfelelő olaj a főfék munkahenger karmantyúkat eszi meg."
a kerék munkahengereket nem?
Válasz mtz1221 #4256. hozzászólására
ATF,. Autómata váltó olaj.
És igen a váltóba folyik az olaj, de ahoz már jó sok üzemóra kell. A nem megfelelő olaj a főfék munkahenger karmatyúkat eszi meg.
Válasz mtz1221 #4256. hozzászólására
Véletlenül sem való oda a multi g.csak akcela vagy ambra fékolaj.De ezt már elöttem elmondták.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólására
Olyan olaj kell bele mint ami a váltóban van. Vagy nem a váltóba folyik bele, ha rossz a gumi tömítés ??? Ha nem oda akkor nem szóltam.
Válasz fexco #4254. hozzászólására
Igazából a munkahengerek gumigyűrűjét eszi meg, és elkezdenek folyni.
Nekem régi tipus van ott az olajtartály a fékmunkahengerek felett vannak és osztott tartályosak. És az egyik ha megtelik folyik át a másikba.
Válasz MrPoke #4253. hozzászólására
2,5hónap?
Válasz fexco #4252. hozzászólására
Bármi ATF olaj mehet bele.... Az összes hasonló fékbe az kell.
Ha DOT4 et tettél bele cseréld le mert megmarja a gumi tömítéseket. De azért nem azonnal vágja tönkre kell neki pár hónap.
Válasz Saf #4247. hozzászólására
az is furcsa,hogy tavaly miért kellett bele olaj--kijelezte,hogy kevés.a pedálon -féken semmi változás nemvolt.
feltöltöttem ezzel a fossal.minden oké,eltünt a hibajelzés.most a napokba meg ez van.
Válasz fexco #4250. hozzászólására
Nem értek ezért nem akarok hülyeséget mondani inkább kérdezz meg egy szerelőt.
Válasz .grün #4249. hozzászólására
amikor beleöntöttem,utána rájöttem....
de akkor miért nem hiányzott semmi a tartályból?
ha esetleg R Sándor-elmélete igaz,akkor akár még szerencsém is lehet?
Válasz fexco #4241. hozzászólására
a dot 4 nagy hiba volt. LHM mineral BRAKE fluid kell bele
Válasz fexco #4241. hozzászólására
NÉZD MEG HOGY TUD E SZELLŐZNI A FÉKFOLYADEK TARTÁLY TETELYE , ÉN EGY MOTORRAL JÁRTAM ÚGY HOGY A PICI FURAT EL VOLT DUGULVA, UGYAN EZ VOLT A JELENSÉG CSAK KUPLUNGNÁL. KERESS RAJTA SZELLŐZŐ RÉST TISZTÍTSD KI.
Válasz fexco #4241. hozzászólására
most nézem van olaj a tartályba akkor passzolom
Válasz fexco #4241. hozzászólására
csak az ambra gyári fékfolyadékot szabad beletölteni. Ne kérdezd miért ez van, A hátsó lehajtások gumigyűrűit megette a dot 4 es fékolaj. Lehajtások le gumigyűrű ki és oké lesz
Válasz fexco #4241. hozzászólására
Szerintem az elejét úgy fékezi hogy zárja a hajtást és a váltón keresztül de lehet hogy hatalmas hülyeséget mondok
Válasz fexco #4241. hozzászólására
Bár nem New,Holland, hanem John Deere, de ott talán úgy hat az első kerekekre fékezéskor, hogy bekapcsolja az első hajtást, ha jól tudom.
Szerintem az első kerekeket az is valahogyan a hajtáslánzon keresztül tudja fékezni.
Válasz Gergő, #4242. hozzászólására
t6.155 (2016)
Válasz fexco #4241. hozzászólására
Hello.
6-os ? 7-es ? 8-as? Milyen nyuszi?
üdv mindenkinek! jelenség:a fékfolyadék tartályba kevés a szint. rátöltök.2hónap mulva beesik a pedál,az olajszint a tartályba megfelelő.
dot4 et öntöttem bele.a fékpedált ha maxra benyomom erősen,akkor fog a 4 kerék.
ez hogy van?
mire számitsak?
az első kereket hogy fékezi?
Válasz Sk Laci #4239. hozzászólására
Igen rajta vagyok csak ne kelljen keté venni
Válasz Sunel #4237. hozzászólására
Ha nagyobbat koppan, akkor minél elébb hívjad a szervizest.
Minél elébb megcsináltatni ha kell, mert nemsokára indul a szezon.
Sziasztok. Esetleg valakinek lenne e T5.100 traktorra homlokrakodó konzolja. Bármilyen típus érdekelne. Köszönöm
Válasz Sk Laci #4235. hozzászólására
Nekem 8800 óra van benne csak azért kérdeztem nem e lehet valami komolyabb baj, mivelhogy koppan terhelésnél. Már szóltam egy szervizesnek nagyon fúrja az oldalam
Válasz Sunel #4234. hozzászólására
Nalunk hidroakkumulator csere oldotta meg ezt a problemat (T7060).
De magneskapcsolo is lehet a ludas.
Szerintem hivd ki a szervizt, jobban jarsz.
Válasz Sunel #4234. hozzászólására
Az normális, hogy ugrik, hiszen terhelés alatti váltóról van szó. Nagyobb ugrások a 6-7 és a 12-13 fokozat között érezhető. De ha van 19. sebességed, akkor visszaváltásnál 19 - 18ba érezni ha átkapcsolsz. Ha nagyon zavarna, próbáld meg átkalibrálni a sebváltót. Én 600 óránként szoktam kalibráltatni az ismerős szervizessel /már nem dolgozik a NH cégnek, de segít mint ismerősnek, ha valami/.
De az enyémen nem egészen 2900 óra van. Ha a tieden több óra lenne, az lehet attól is durvább a váltás, ugyan úgy szenzor is csinálhatja, meg hidroakumlátor is.
Mindig legjobb, ha a NH, Case vagy Steyer szervizelésben otthon levő szerelővel nézeted meg.
Válasz Sk Laci #4228. hozzászólására
Meg kérdezni szeretném a power commandos váltónál terhelés alatt ha váltok picit ugrik meg úgy mindha csatanna nem olyan mint amikor terhelés nélkül váltogatok akkor nagyon simán megy.!
Válasz Sk Laci #4228. hozzászólására
Köszi a választ ,nem tudtam bejelentkezni a fórumra ! Már ki jött a szerviz csak egy érzékelő volt rossz!
Válasz szilardsanta #4230. hozzászólására
Szia! Nekem van a 7000 szériához gépkönyvem ott le van írva! Ha küldesz egy email címet átküldöm!
Válasz szilardsanta #4230. hozzászólására
a pontos lépéseket nemtudom pontosan,plusz még a te géped ugye egyel régebbi széria is.
Válasz fexco #4222. hozzászólására
Helló, tudnál segíteni, van egy NH t6050 deltam és szeretném kalibrálni a valtojat
Válasz gergő07 #2106. hozzászólására
Heló, van egy NH 6050 deltam, tudnál segíteni a váltó kalibrálásába ?
Válasz Sunel #4227. hozzászólására
Az neked a fogaskereket-sebváltót jelzi. De hibakódot is kellene írnia. HA nem a sebváltónál levő képernyőn, akkor a müszerfalén kéne, hogy írja. Sajnos ott csak néhány másodpercre jelenik meg, azt kellene elolvasnod. DE ha kinyitod az "agyát" a programban, meg lehet nézni. Nekem ha valami kiugrott a szervizes embert hívtam, egyből mondták mi a hiba, vagy mehetek e nyugodtan tovább.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni.7040-es powerschiftes váltósnál a napocska váltós hibakód jelenik meg az mit jelent , valami komoly probléma vagy csak szűrő esetleg?