Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak650 FtEUR394.32 FtUSD370.51 FtCHF406.01 FtGBP460.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #17864. hozzászólásra
A T30-hoz kaptam egy hármasekét.A kisöreg azt mondta lóekéből csinálták.Új vasakat tettem rá,23-25cm tud.Dombnak 1,lejtnek3-ba viszi.
Minden T25,T30,T16,VTZ tipusú traktorba van gyárilag izzítás.Van a szívótorkos {két v. három hengerre egy} és van a hengerenkénti ami a hengerfejbe van beépítve.
Ezen belül van a spirálos és a hengeres izzítógyeretya.
Válasz #17857. hozzászólásra Az én vtz m bem a henger fejben van az izzitó gyertya a t16 os omba meg a szívó torokban van de az spirál alakú ,de át lehet alakittani a t25 ös henger fejét is csak kikel fúrni menet és mehet bele a gyertya azt gó....tehát van izzitó gyerta is meg torok izzító spirál is...
Szia Gerimur!
Minden T-25-ben van ízzitás? Vagy külön kell belszerelni? Én eddig csak dekompreszorral indittam télen nyáron. De jó lenne ha lenne ízzitó gyertya benne.
dadogunk tovább na most holnap leszedjük akét nehgert van ott egy t-25 ami borult de jo a motor rátesszük a két hengert csak ugy valszeg ki van kopva a motorom
Az enyém is nagyon erősen zúgott télen-nyáron amíg hidraulika olaj volt benne.Lecseréltem motorolajra {15w40} azóta megszünt a zúgás.
Én -8 -10°C-ig dekompresszorral simán indítok.Ettől hidegebb időben szoktam használni az izzítást.
Nem árt a szűrőket is ellenőrizni.
akkor szokott a szivattyú ordítani hidegben ha vizes az olaj.
eressz le belőle valamennyit s vágjad be a mélyhűtőbe, hamar elárulja a dolgot.
cserélni csak melegen ajánlott :D
más.
t-25 és vtz, minusz végtelenben is kell induljon ha minden rendben van.
fel kell pörögjön dekompresszorral rendesen.
ha még izzítassz is hozzá akkor meg biztosan indul.
tegnap kezdett erre hidegebb lenni, de este még simán indult az enyém is.
(a muszka az már nem ilyen kegyes, melegítő nélkül nem indul, lol)
Befecskendezési szöget és a szelephézagokat ellenőrizd. Ha azok jók akkor esetleg a porlasztók vagy az adagoló lehet a ludas.
Más. A nagy hidegben beparkoltam tető alá de valami irgalmatlan hangja van ilyenkor a hidraulika szivattyúnak
Nekem is volt gondom a VTZ-vel, de gyanítom, hogy az izzító gyertyákkal lehet valami.
De ez a megoldás segített az indításban:
A levegőszűrő ciklon fejét levettem, majd tenyérrel befogom a szívócsövet. Szépen felpörgeti a motort így, majd levéve a kezemet róla (önindítózás közben), már indul is.
Persze kell egy kis megfelelő időzítés is.
Bár , hogy ne kelljen nyújtózkodnom, ezt a módszert találtam ki rá.
Persze 7-8 fok nál enélkül is indul.
Válasz #17828. hozzászólásra
Nem kell annyira széljel szedni! A váltó mind két oldalán van hosszúkás fedél szedd le valaki be ül be nyomja a kuplungot és be állítod,hogy egyformán álljanak a rudak.Max 0,5 óra azt tűz tovább!!!!
Szia.
Nem tudom merre laksz ?!
Ha nem mesze gyere nézd meg és beszélgethetünk róla milyen gép ! Azért ,hogy megnézed nem kell fizetni!! :) És erre nem kell költened semmit ! Egy megnézést megér !
Valaki tudna feltenni a váltóról egy robbantott ábrát? Vagy a legjobb lenne egy magyar nyelvű gépkönyv (elektronikusan, postai úton,(fénymásolat) -nyilván az én költségemre! Valami összegabalyodott a váltóban, és rajz nélkül nem szívesen bontanánk szét...
A tünetek: mindkét váltókar üresben, ha leszállok a kuplungról nem mozdul, viszont a moror fullad. A 4, és a rövid 1 nem kapcsolható! Minden más igen, viszont hiába teszem sebességbe, a jelenség továbbra is fennáll!
néztékk nincs baja semmi baja nem látszik a motornak fogaskerekek hajtások minden rendbe hengerek szelepek stb minen jó holnap megy az összerakás és beinditjuk halgatozunk fötengely sem kopott stb
hogy állnak a szerelőid?
ez az a tengely ha már megbontják akkor az olaj teknö levétel után már látható .gondoltam majd tájékoztathatnál hogy mennyire ment ki. nem fontos csak érdekel
Borzasztó silány az anyagminősége.
Alkatrész aranyáron,vagy beszerezhetetlen hozzá.
A szomszéd település önkormányzatának volt egy Jimnája,de már lecserélték.
Meg pár éve a Balcsin láttam egyet,a strandon a kukákból pótkocsira gyűjtötte este a szemetet.
Szezonálisan júniustól szeptemberig volt használva.
A kezelője csak annyit mondott,hogy "nem felhőtlen a kapcsolatunk".
400 óra körül volt benne,de több sebből vérzett.
Gumikat elnyalta,a motorból váltóból orán száján dőlt az olaj,szóval messze volt a Vlagyi puskaporszáraz mocijától.
sziasztok a hétvégén cserélném az új jövevényben az olajakat segítség kellene hova milyet és mennyit tegyek???motor váltó lehajtások hidraulika .köszcsi
25312 hozzászólás
Megtudná valaki mondani, mennyi a rendes olajnyomás? Mert holnap szeretném beállítani.
Válasz #17864. hozzászólásra
http://olx.hu/hirdetes/bagodi-kettes-eke-tz4k-eke-uj-ID1xFfB.html
ilyesmi kéne szerintem, csak 3 fejjel.
Válasz #17864. hozzászólásra
A T30-hoz kaptam egy hármasekét.A kisöreg azt mondta lóekéből csinálták.Új vasakat tettem rá,23-25cm tud.Dombnak 1,lejtnek3-ba viszi.
szerintetek lovas ekéből lehet ekét csinálni t-25-öshöz? és hány fejet bír el???
Válasz #17861. hozzászólásra
ahha, akkor ezen gondolom szívótorkos lehetett valamikor csak aztán lekerült róla.
na szép.
sebaj, így is indul ahogyan kell :D
Köszönöm a válaszokat
Minden T25,T30,T16,VTZ tipusú traktorba van gyárilag izzítás.Van a szívótorkos {két v. három hengerre egy} és van a hengerenkénti ami a hengerfejbe van beépítve.
Ezen belül van a spirálos és a hengeres izzítógyeretya.
Válasz #17857. hozzászólásra Az én vtz m bem a henger fejben van az izzitó gyertya a t16 os omba meg a szívó torokban van de az spirál alakú ,de át lehet alakittani a t25 ös henger fejét is csak kikel fúrni menet és mehet bele a gyertya azt gó....tehát van izzitó gyerta is meg torok izzító spirál is...
Válasz #17857. hozzászólásra
passzolok, ebben nincsen.
nemtudom hogy gyárilag van e mindben, feltételezném hogy igen.
Válasz #17857. hozzászólásra
De azért tisztázzátok, hogy melyik motornál hol van az izzítás! Biztos mást is érdekelne.
Minden T-25-ben gyárilag van izzítás ! Megint meg tudtál lepni . #17855 hozzászólásra
Válasz #17851. hozzászólásra
tesztnek nem rossz ötlet :D
ha ez a baj tényleg, akkor meg majd veszel rá újat.
vtz-ben bizti van, t-25 ből spec az enyémben nincsen izzítás.
Válasz #17850. hozzászólásra
Szia Gerimur!
Minden T-25-ben van ízzitás? Vagy külön kell belszerelni? Én eddig csak dekompreszorral indittam télen nyáron. De jó lenne ha lenne ízzitó gyertya benne.
leveszed a hazsnált henger+dugót evgy másik blokkról és azt teszed rá, ne csináld. vegyél rá újat és akkor nyugodtabban alszol.
Válasz #17851. hozzászólásra
Akkor érdemes lenne új hengert venni újat c-set
Válasz #17827. hozzászólásra
dadogunk tovább na most holnap leszedjük akét nehgert van ott egy t-25 ami borult de jo a motor rátesszük a két hengert csak ugy valszeg ki van kopva a motorom
Válasz #17848. hozzászólásra
Szia!
Az enyém is nagyon erősen zúgott télen-nyáron amíg hidraulika olaj volt benne.Lecseréltem motorolajra {15w40} azóta megszünt a zúgás.
Én -8 -10°C-ig dekompresszorral simán indítok.Ettől hidegebb időben szoktam használni az izzítást.
Nem árt a szűrőket is ellenőrizni.
Válasz #17848. hozzászólásra
akkor szokott a szivattyú ordítani hidegben ha vizes az olaj.
eressz le belőle valamennyit s vágjad be a mélyhűtőbe, hamar elárulja a dolgot.
cserélni csak melegen ajánlott :D
más.
t-25 és vtz, minusz végtelenben is kell induljon ha minden rendben van.
fel kell pörögjön dekompresszorral rendesen.
ha még izzítassz is hozzá akkor meg biztosan indul.
tegnap kezdett erre hidegebb lenni, de este még simán indult az enyém is.
(a muszka az már nem ilyen kegyes, melegítő nélkül nem indul, lol)
Válasz #17842. hozzászólásra
Befecskendezési szöget és a szelephézagokat ellenőrizd. Ha azok jók akkor esetleg a porlasztók vagy az adagoló lehet a ludas.
Más. A nagy hidegben beparkoltam tető alá de valami irgalmatlan hangja van ilyenkor a hidraulika szivattyúnak
Válasz #17840. hozzászólásra
Köszi az infót!
Válasz #17841. hozzászólásra
Köszi a tanácsokat mindenkinek.
Marad a Vlagyi. Már csak valami melót kell keresnem rá, mert az a 6 óra/év nagyon karcsú.
Bár ezzel a tempóval még 10 év múlva is pöpec marad a gép.
Válasz #17844. hozzászólásra
Cél szentesíti az eszközt.
A probléma megoldó képességünk emel ki bennünket az állatok közül.
Válasz #17842. hozzászólásra
Nekem is volt gondom a VTZ-vel, de gyanítom, hogy az izzító gyertyákkal lehet valami.
De ez a megoldás segített az indításban:
A levegőszűrő ciklon fejét levettem, majd tenyérrel befogom a szívócsövet. Szépen felpörgeti a motort így, majd levéve a kezemet róla (önindítózás közben), már indul is.
Persze kell egy kis megfelelő időzítés is.
Bár , hogy ne kelljen nyújtózkodnom, ezt a módszert találtam ki rá.
Persze 7-8 fok nál enélkül is indul.
Válasz #17842. hozzászólásra
Úgy sem,hogy kihúzott dekompresszorral felpörgeted,majd betolod?
Én (-)7-8 fokig nem is izzítottam....simán indult.
Nem indul a gépem a hidegben mit tegyek?
Válasz #17838. hozzászólásra
Jól döntesz....ez a helyes út....le ne térj róla!!!
Válasz #17837. hozzászólásra
nincs kontra anya csak a záróanya meg alátét
Válasz #17836. hozzászólásra
Igen, erre gondoltam én is! Leszedjük, megnézzük, ha kérdés van jelentkezek!
Köszönet!
Válasz #17823. hozzászólásra
Oké. Köszi az infót.
Akkor valószínű nem lesz csere-bere.
Boldog Új Évet Mindenkinek!Segítséget szeretnék kérni,az olajnyomás állító csavarnál van kontraanya,vagy csak az alátét és záró anya?
Válasz #17833. hozzászólásra
Erre gondoltam úgye kivehetö mit akarok
Válasz #17829. hozzászólásra
Szia. 430 km-re vagy, a többit e-mailben megirtam.
Válasz #17833. hozzászólásra
Igen egyik jobb oldalon a váltó tetején a másik bal oldalt van az is a tetején egymással szembe.
Válasz #17832. hozzászólásra
van a padlólemez alatt egy hosszúkás fedél azzal már szemeztem! :) gondolom az lesz az ( kicsivel alatta és hátrébb van egy másik ovális).
Válasz #17828. hozzászólásra
Nem kell annyira széljel szedni! A váltó mind két oldalán van hosszúkás fedél szedd le valaki be ül be nyomja a kuplungot és be állítod,hogy egyformán álljanak a rudak.Max 0,5 óra azt tűz tovább!!!!
Válasz #17830. hozzászólásra
Köszi! Ez volt a mi tippünk is! Csak gondoltam azért nem ártana némi szakirodalom, hátha valami meglepetést találunk...
Válasz #17828. hozzászólásra
összekeverted benne a sebességeket, szereld ki a padlólemezt, váltókart és mozgasd a kapcsoló tengelyeket üres állásba
Válasz #17814. hozzászólásra
Szia.
Nem tudom merre laksz ?!
Ha nem mesze gyere nézd meg és beszélgethetünk róla milyen gép ! Azért ,hogy megnézed nem kell fizetni!! :) És erre nem kell költened semmit ! Egy megnézést megér !
Sziasztok!
Valaki tudna feltenni a váltóról egy robbantott ábrát? Vagy a legjobb lenne egy magyar nyelvű gépkönyv (elektronikusan, postai úton,(fénymásolat) -nyilván az én költségemre! Valami összegabalyodott a váltóban, és rajz nélkül nem szívesen bontanánk szét...
A tünetek: mindkét váltókar üresben, ha leszállok a kuplungról nem mozdul, viszont a moror fullad. A 4, és a rövid 1 nem kapcsolható! Minden más igen, viszont hiába teszem sebességbe, a jelenség továbbra is fennáll!
Válasz #17826. hozzászólásra
akkor ennyi? sok dolog a semmilrt? azért sajnálom hogy nem oldottátok meg majd azt is írd mrg hogy továbbra is fennáll a hiba jelenség
Válasz #17825. hozzászólásra
néztékk nincs baja semmi baja nem látszik a motornak fogaskerekek hajtások minden rendbe hengerek szelepek stb minen jó holnap megy az összerakás és beinditjuk halgatozunk fötengely sem kopott stb
hogy állnak a szerelőid?
ez az a tengely ha már megbontják akkor az olaj teknö levétel után már látható .gondoltam majd tájékoztathatnál hogy mennyire ment ki. nem fontos csak érdekel
Válasz #17824. hozzászólásra
Válasz #17807. hozzászólásra
az meik asz?
Válasz #17821. hozzászólásra
Borzasztó silány az anyagminősége.
Alkatrész aranyáron,vagy beszerezhetetlen hozzá.
A szomszéd település önkormányzatának volt egy Jimnája,de már lecserélték.
Meg pár éve a Balcsin láttam egyet,a strandon a kukákból pótkocsira gyűjtötte este a szemetet.
Szezonálisan júniustól szeptemberig volt használva.
A kezelője csak annyit mondott,hogy "nem felhőtlen a kapcsolatunk".
400 óra körül volt benne,de több sebből vérzett.
Gumikat elnyalta,a motorból váltóból orán száján dőlt az olaj,szóval messze volt a Vlagyi puskaporszáraz mocijától.
Válasz #17821. hozzászólásra
ahol ki tudod használni hogy gyrsabban menetel mint a t-25, illetve hogy összkerekes, ott lehet haszna.
Válasz #17820. hozzászólásra
Na hallod. Jól megmondtad.
Azt gondolom, hogy nem visz el annyi fát, mint nektek a T/25, de másra még jó lehet.
Nem?
Válasz #17817. hozzászólásra
Felejtsd el!!!
A Jimna egy fos!
Nem lehet egy lapon sem említeni a Vlagyival!
Válasz #17818. hozzászólásra
Szia!
Motorolajok:
-motorolaj: 15w40 Turbó diesel Kb:7.5 liter.
-adagoló: motorolaj, 1dl.
-levegőszűrő alja: motorolaj,1.1 liter.
Hajtómű olajok:
-sebességváltó: 80w90-es de, lehet ettől sűrűbb is.{140-es} Kb:10 liter.
-hátsó lehajtások{sonkák}: hajtómű olaj 1.5-1.5 liter oldalanként.
-hidraulika szivattyú hajtásháza: hajtómű olaj, 3dl.
-első kerékagyak: hajtómű olaj 1dl vagy zsír de,lehet a kettő keveréke is.
Hidraulika rendszer: hidraulika olaj vagy motor olaj {az utóbbi jobb} 7 liter.
sziasztok a hétvégén cserélném az új jövevényben az olajakat segítség kellene hova milyet és mennyit tegyek???motor váltó lehajtások hidraulika .köszcsi