Hirdetés
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 1. rész
Az adás vendége Miklovicz Péter.
Támogatott tartalom
1173 hozzászólás
Válasz mtz1221 #1122. hozzászólására
Jut eszembe nálunk most a lovolt dicsérik mtz helyett nagyon.
https://www.youtube.com/results?search_query=LOVOL+904+III
Válasz Balázs. #1112. hozzászólására
A kereskedőjük csak. A traktor jó konstrukciójú ( ha nem 27 lenne a végsebessége) csak nincs még annyi hogy gyártasanak hozzá minden vackot valahol Indiában. Vannak ilyen marhaságok hogy még a mai napig nem képes egy 300 forintos hővédőt berakni a fülke motor közé, de szerkezetileg mtz-t eszi.
Válasz Lipi #1118. hozzászólására
Én még a régi Tszcsés szerelőkre gondoltam! Az akkori fiatalabbak még lőnek hozzá!
Válasz barkaspisti #1119. hozzászólására
Nem! T-30-al kezdtem, majd LTZ-60 AB, pár éve MTZ 820! Lehet, hogy mazoista vagyok? De mondok jobbat! Egy ismerős Mtz-vel kezdte, majd Yto, ezt követően Hattat, majd 2-3 éve Solis!
Válasz Antónia #1117. hozzászólására
Mtz az udvarra csak javítás céljából jöhet be míg én élek. Nekem volt Mtz -ém neked volt Yto- ód ?
Válasz Antónia #1117. hozzászólására
Szerelőt igen de olyat aki rendesen meg tudja javítani,na olyat nem sokat találni. Ez vonatkozik minden márkára. Sajnos!
Válasz barkaspisti #1116. hozzászólására
De az MTZ-hez majdnem minden bokorban találni alkatrészt és hozzáértő szerelőt!
Válasz Balázs. #1115. hozzászólására
Csak az a szerencse kicsit ritkábban "kotlik meg" Mint az Mtz
Válasz Balázs. #1114. hozzászólására
"Megkotlik"
Válasz barkaspisti #1113. hozzászólására
Azért mert ha valami megkötik, úgy kell vadászni hozzá az alkatrészt
Válasz Balázs. #1112. hozzászólására
És miért is?
Válasz szervezkedo #1108. hozzászólására
Jó nagy kib@szás ez a yto kínai csoda
Válasz szervezkedo #1098. hozzászólására
Szia
Nekem van ha érdekel blokk csere miatt lett cserélve nem stimmelt a külső átmérő kb 1000 üzemora van benne,
Válasz szervezkedo #1108. hozzászólására
Munkaórát írj már miért titkolod ??? Ha 7000től több, akkor tudjuk miért.
Válasz szervezkedo #1098. hozzászólására
Szia ha érdekel esetleg miért törhetett el a hüvely lenne egy tippem ,lentebb megtalálod a telefon számom szívesen elmesélem.
Válasz mtz1221 #1107. hozzászólására
Ő kragujevaci és 2masik kereskedőnél vett trakik tulajait hivta fel, hogy a nevükben,. rájuk hivatkozva tudjon valahogy alkatrészt "kicsalni" az ottaniaktól, de ez sem ment.
Azért ilyenkor mindenki azt kérdi, miért kellett ilyen kinai szart vennem, miért nem jó egy Mtz?!?!?
Válasz szervezkedo #1105. hozzászólására
Gézabácsi mit mondott ? Firadból sem létezik hozzá ?
Válasz Gumóka #1100. hozzászólására
Azz mondták, bármilyen gumigyűrű nem jó, mert van ami nem bírja a fagyállót. Meleget, olajat, mindent bír de a fagyálló megeszi egy év után. Nem feltétlenül szeretném.mostanában szetszedni újra.
Amit beraktunk, ránéezésre teljesen megegyezik azzal ami benne volt, de már összerakni is érdekes volt. Nem "cuppant" a helyére, hanem bele kellett erőszakolni. 2huvelyt raktunk be, a második tört el, ami után az elsőre berakottat is kiszedtuk és szetnyirva, láthatóan fizikailag serult volt ugyanúgy. Tehát egy szóval valami nem fasza valahogy a gumigyűrű. :-(
Válasz mtz1221 #1099. hozzászólására
Csúcsot sem itthon, sem Szerbiában nem találtam. Egy üres doboz fényképével sem sikerült beazonosítani. Az biztos hogy a Boshnak semmi köze sincs hozzá, hiába úgy jön Kínából hogy dobozra is nagy betűkkel ráírják.
A meglévőket pucolták meg és játszottak vele valamit.
Megvárhattam, behívtak nézzem mikor mi történik, elmondták, mi mit jelent, mi miért gond stb stb stb.
Az emberi hozzáállás, a segítőkészség, a tenniakarás terén csillagos ötöst kell hogy adjak mind a tulajnak, mind az ott dolgozóknak. Remélem a helyén is jól dolgozik majd és addig jó lesz amig a forgalmazóhoz meg nem érkezik Kínából.
Válasz mtz1221 #1103. hozzászólására
Na ezt passzolom, motorba még nem raktam, de a hidraulikát is, azzal raktam össze, nem hinném, hogy az olaj is hidegebb lenne, mint a hűtővíz.
Tatra léghűtéses motorja, vagy éppen a caterpillar dózer hajtóműve is 100-120 fok között van üzemin, ott nem tudom, milyenek a tömítőegységek, de a tatra 12000 órás motorján enni lehetett volna.
Mtz hidraulika, vagy épp ez az yto, nem tudom, mire melegedhet max. De a vezérműtömb nálam már 4 éve száraz, annyi, hogy a 3-as helyett 3,5 lett berakva a tolattyúkhoz, vagy minek hívják azt, amit a karokkal löködök.
Hüvelynél nem tudom mi lehet a max. Hőfok a gumigyűrűnél, de mivel hűtőkörben van, nem hinném, hogy közvetlen hőterhelésre többet kap mint a hűtővíz esetleg +20-30 fok.
Válasz Gumóka #1102. hozzászólására
Megvan. De forró vízbe nem ajánlják, biztos jó a hengerekre ?
Válasz mtz1221 #1101. hozzászólására
Viton "o" gyűrű vagy szimmering, google segít.
Mondjuk szimmeringből a kék szilikonos jött be, sárga/barna nem jó, de jó a viton is, stabilabb minőség.
Szerintem lesz nálatok is, csak én is méretre rendelem, mert ezt polcon nem igen tartják. Kicsit drágább.
Válasz Gumóka #1100. hozzászólására
Nálunk nincs de mi az? Minőséges O gyűrű neve márkája ?
Válasz mtz1221 #1099. hozzászólására
Újabban már vitonnal rakok össze mindent, ahova gyűrű kell. Igaz rendelésre hozzák, de összerakni is jobb vele, jobban bírja a bénázásaimat
Válasz szervezkedo #1098. hozzászólására
Porlasztó lett valahol ? MTZ re is gumigyűrrűt hidraulikásnál veszek, az bírja. Mennyi üzemóra van benne ?
Mesterek!
Terveink szerint az ünnepi hétvégét az újraélesztett yto, mámorYTO pöfögésével szerettük volna megkoronázni.
...és akkor a második hüvelyen észrevettük hogy el van repedve...
Műanyag kanállal szedem ki a saját heregolyóimat ha kedd reggel kiderül hogy nincs itthon polcon és ismét ki kell mennem Robihoz.
Valakinek nem kallódik otthon 90esbe való még használható 1darab Szeged- Esztegom vonalon, vagy annak kb 100kmes sávjában?
Második gondom:
Huvelyre való gyári gumigyűrű olyan, mintha nagyobb lenne mint kellene. Mire helyére kerül, szétkenődik, sérül, szerintm szar, pedig alaposan kipicoltunk osszerakas előtt mindent , jól bezsíroztuk, de szerintem szar. A régiek is ilyen torz állapotot mutattak.
Köszönöm előre is ha valaki tud valami okosságot.
Válasz barkaspisti #1093. hozzászólására
Köszi neked is. Először a vajdasági vonalat megpróbálom. Oda gyorsan át tudok szaladni, akár porlasztóval együtt is.
A traktor más miatt lett atomjaira szétdúrva és a csúcsokat megnézve, az adagolós azt mondta csodálkozik egyáltalán hogy ment a gép,, tehát emiatt a csere.
(Persze hogy ment, mert ilyen a konstrukció. Kinában nem beperelik az tervező irodát, hanem eltüntetik a mérnököket ha leállna a rizsföldön egy ilyen traktor.)
Válasz mtz1221 #1094. hozzászólására
Hvala puno!
Válasz mtz1221 #1094. hozzászólására
EZ nam az ???
Válasz szervezkedo #1092. hozzászólására
+ Háromnyolcegy63547926. Adán van Gézabácsinak hívják, adagolós. Nála lesz vagy tudja miét lehet belerakni. Ha becsepegtek akkor cigi hamuval meg darabonként 1 órás forgatással, + az előírtnál 20bárral nagyobb nyomással, észhez lehet őket téríteni még az újak nem jönnek meg.
Válasz szervezkedo #1092. hozzászólására
Kb 15 nap a szálit ás : https://www.aliexpress.com/item/32836401239.html
Mesterek!
Keresek valakit, aki bespájzolt 904eshez porlasztócsúcsból és van otthon neki, vagy esetleg olyan európai helyet, ahonnan gyorsan megjönne. Köszönöm szépen előre is.
DSLA 140p 028
(A kötelező kört már megfutottam Kecskeméten és Újvidéken. Ott nincs.)
Szűrő beazonosításhoz:
Motor: Filtron OP647
Turbo: Japanparts FO-599S
Gázolaj: Filtron PP845 (2darab)
Gyártót saját szimpátiád és lehetőségeid szerint tudsz választani.
Válasz bondefeca #1085. hozzászólására
Szerintem tedd azt bele, amit a gyártó a kezelési és karbantartási útmutatóban ajánl.
Eni I-Sigma Performance E7 15W-40
(Lánykori nevén Agip Sigma Turbo H 15-W40)
Motorba 15 liter kell, a levegőszűrőbe 1liter.
Bármi más változtatás, pl az olaj minőségében vagy mennyiségében, az már saját konstruktőri, fejlesztői munka!
Válasz bondefeca #1085. hozzászólására
MAN szűrőt használj meg John Deere motorolajat a többi csak bohóckodás!!
Köszönöm szépen a segítséget!
Válasz bondefeca #1085. hozzászólására
AGIP SIGMA20-40 E7 20l megy a motorba,szürökröl holnap küldök cik számot.
Válasz bondefeca #1085. hozzászólására
Szia! Én Ambra Mastergold HSP-t rakok bele és CNH 81879134 cikkszámú szűrőt.
Sziasztok! Yto x904-es traktoron szeretnék olajat cserélni. Az lenne a kérdésem hogy milyen olajat és mennyit rakjak bele? Esetleg a szűrőket honnan tudom beszerezni Mo.-n? Helyileg Esztergom valaszotokat előre is köszönöm!
Válasz Ohaza63 #1083. hozzászólására
Nagyon szépen köszönöm az információt! Ez nagy segítség! Ha nem találok az Agrovojvodinánál akkor nála érdeklődök. Ilyenkor szezonba az elvégezetlen munka a drága.
Üdv Gazdatárs!
Van kinn magyar kontakt.
Régen a nevezett cégnél dolgozott, de most magánzó. Site Róbertnek hívják. A telefonszáma: 00 381 64 2150597.
Rendkívül kedves, előzékeny és korrekt. A saját házában dolgozik a nagy pince és garázs tele YTO alkatrészekkel.
Decemberben voltam nála YTO alkatrészért. A Solarkertől kaptam meg az elérhetőséget, náluk nem volt ilyen alkatrész.
Először SMS ben kommunikáltunk, majd telefonon magyarul. Valamelyik felmenője magyar volt, de töri a magyart.
Mindent beszerez gyorsan, de komoly raktárkészlete is van.De drágább sokkal, mint a Solarker.
Sajnos csomagküldéssel az EU-ba nem foglalkozik, mert Szerbia nem EU tag és szerinte nagyon bonyolult csomagot küldeni hozzánk.
Elmondása szerint nagyon sokan járnak hozzá, Szerbiából, Horvátországból, Romániából, Magyarországról.
Érdekes, amikor nála voltam, akkor vitt el a futár egy csomagot Boszniába. A vámmal kapcsolatos problémákra hivatkozik.
Egyébként könnyen elérhető a Neten is megtalálható Agrorobert néven. Újvidék (Novisad).
Válasz mtz1221 #1080. hozzászólására
Ismerem őket. Generátort kérdeztünk náluk. Esetleg tudsz magyar kontaktot is a cégnél mert az angolt nagyon nem akarták beszélni, szerbül meg nem tudunk.
Válasz Szemesi Betyár #1079. hozzászólására
Köszi az infót! Habár érdekes amikor kérdeztem hogy van-e náluk új vagy esetleg javító készlet nem közölték velem hogy ők egyébként javítatnak is. Kedden rákérdek!
https://www.agrovojvodina-mehanizacija.co.rs/index.php/servis-rezervni-delovi/yto-delovi
Válasz thomas01 #1075. hozzászólására
Solár-kernél(Kecskemét)javitattam már kétszer,mindig ídöben és kíváloan meg csináltatták.
Válasz thomas01 #1075. hozzászólására
Nézzél szét az Alliexpreszen ott van kb 3 hét és itt van.
Válasz thomas01 #1075. hozzászólására
Elvileg Perkins licensz alapján gyártják a motort, ezért lehet inkább teherautó vagy pl. Manitou (Axiál) vonalon is könnyebben találsz.
Válasz thomas01 #1075. hozzászólására
Szedd szét, rendesebb autósboltban lesz hozzá tömszelence.
https://www.google.com/search?q=v%C3%ADzpumpa+t%C3%B6mszelence&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjWuuW_2Zn-AhWSjqQKHckKA8gQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1270&bih=590&dpr=1.51
Üdvözlet mindenkinek!
Olyan kérdésem volna hogy adott egy x804-es traktor. A víz szivattyúja kezdi megadni magát. Kecskemét 6 hetet mondod mire ideér a következő szállítmány, javítókészlete állítólag náluk nincs. Esetleg vki cserélte már vagy tudta javítani csere nélkül,ha cserélte gyárival sikerült vagy vmelyik Fiat-New holland traktor vízpumpája jó lett helyette?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Válasz Szemesi Betyár #1073. hozzászólására
126Le, 15,5M+áfáèrt, Euro 5 motorral szerintem nincs olcsóbb a piacon
Úgy tudom hamarosan kèszleten lesznek..