Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #9463 némedi | 2019-12-07 18:36:41

    Sziasztok z7701 motorkódú motor főtengely alapméretes csapágy, és "szem" méreteit tudja valaki?

  • Válasz » #9462 Dzsanosi | 2019-12-06 18:02:27

    Válasz T.f. #9461. hozzászólására

    Köszönöm hogy kisegitettél smile thumbupsmile thumbup
    A nyomásgomba nem jutott a ,, fejembe" smile laugh mert nekem csak levolt vakolva a helye.

  • Válasz » #9461 T.f. | 2019-12-06 17:02:50

    Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólására


    A kép közepén lévő nyomásgomba helyére kell kötni a mérő órát .

  • Válasz » #9460 Dzsanosi | 2019-12-06 16:19:46

    Válasz Bigiboy77 #9459. hozzászólására

    Az a helyzet nem volt időm szétszedni hogy lefotózzam
    Mert vagy a padlólemezt vagy az aksitartó dobozt ki kell venni a helyéröl hogy látható legyen.

  • Válasz » #9459 Bigiboy77 | 2019-12-05 10:46:06

    Válasz Dzsanosi #9458. hozzászólására

    Ismerem... :)
    Rendszeresen leugrott a golyorol az a felkorszeru ize a nyulbeka rudazata vegen. Mar raktam ra ujat, talan ez majd tovabb birja. Mindig van valami hasonlo gond
    A lenti kapcsolo elore allando fordulat hatra menetaranyos.
    Most a zuzo miatt 1000es fordulatra van kapcsolva - oldalt a hasaban, hogy birja hajtani a zuzot.

  • Válasz » #9458 Dzsanosi | 2019-12-05 10:30:25

    Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólására

    Még lemaradt a kormánynál csak a kapcsoló kar van
    Tlt 3 állású fék/üres/hajtás
    Nyul /béka

    Rudazat megy le ami a váltófedélbe mozdit tolattút és csövön megy hátra ott a tlt kuplung

  • Válasz » #9457 Dzsanosi | 2019-12-05 10:26:53

    Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólására

    Megpróbálom ma este mikor hazaérek de lehet csak holnap lesz belőlle valami

  • Válasz » #9456 Bigiboy77 | 2019-12-05 09:47:47

    Válasz Dzsanosi #9450. hozzászólására

    Szia, lefotoznad? Varhato, hogy nekem is szukseg lesz ra. A tlt bekapcsolasa nagyon lassu. Sokaig trat mire van nyomas a kormany alatti kuplung kapcsolasanal. Meg van valami nem jo hangja.
    Eddig nem hasznaltam a tlt. Most jott a zuzo, ahhoz hsznaltam. A szivattyuk voltak cserelve ,nem dolgozik sokat.

  • Válasz » #9455 Dzsanosi | 2019-12-04 21:55:35

    Válasz Full Random #9454. hozzászólására

    Hát sajnos a szivattyú cseréhez 3 darabba kell szedni mert a gyomrában van
    És mikor hozzáférsz a szivattyúhoz akkor tudod javitani a nyul/béka részét is
    Az elsőhajtáshoz csak oldalt a kihajtás részét kell levenni
    A tlt re ha nincs szükséged akkor végülis szerintem fölösleges rászánni a szerelési időt max ha nincs más dolgod
    De az elejét meg a nyulat megcsinálnám
    Ezekhez olajat lekell engedni

    Méréshez végülis hogy van e elég olaj gyors teszt függesztőt hátul húzd fel ha felveszi már azt jelenti annyi olaj van benne hogy a szivattyú ne szárazon mennyen és feltudja tölteni kb 2-3 litert az is felvesz legalább azt jelent van benne
    Engedd vissza azzal is visszajut a váltóba az is emel a szinten és akkor jöhet a mérés

  • Válasz » #9454 Full Random | 2019-12-04 20:36:34

    Válasz Dzsanosi #9453. hozzászólására

    Nem értem félre, nagyon jól esik hogy valaki hozzáértően visszaír. EZt nagyon szépen köszönöm)
    150 km-re vagyunk egymástól, szolnok mellett vagyok.

    A kérdés minden nemű beruházás nélkül az, hogy tudok-e nagyon kevés benne lévő olajjal nyomást mérni. A nívó száraz volt de nem dugtam bele egyéb pélcát hogy megsaccungoljam mennyi maradt benne.

    Továbbiakban a váltó szivattyú csere az mekkora kaland? szét kell hozzá húzni?
    A dugattyú karmantyú cseréjéhez le kell venni a fülkét?

  • Válasz » #9453 Dzsanosi | 2019-12-04 19:36:28

    Válasz Full Random #9451. hozzászólására

    Félre ne értsd nem akarom rádtukmálni hogy szedd szét de szerintem nem átrana és ha nem vagy tul messze még esetleg tudok is segiteni ha kell
    Szabolcsi vagyok pontosabban Tiszadada

  • Válasz » #9452 Dzsanosi | 2019-12-04 19:25:26

    Válasz Full Random #9451. hozzászólására

    Énis ezt mondtam hogy gyengébb lesz de kárt már nem csinál ha visszaolvasod
    De a 80-90 se fog csodátművelni nehogy azt hidd ami sajnos kaka az már az is marad maximum nem lesz szaga smile laughsmile laugh

    Mérj nyomás elsőnek mielőtt belepocsékolod az uj olajat
    Mert ha szétkell szedni akkor ugyis kikell pucolni

    Ráadásul ha gyengélkedik szépen gallyravágja a többi részét is mert vannak kényszerkenésű részei amit szintén a váltószivattyú végzi

    Ha méred melegen minimum 7.5 de ha már hidegen nem mutat 8 fölött akkor gáz van
    és ennek akkor ennyi az értéke ha bekapcsolod nyul 4x4 tlt
    De ha nem üzemel neked akkor szerintem már kikapcsolva se nagyon fogja tudni

  • Válasz » #9451 Full Random | 2019-12-04 16:31:51

    Válasz Dzsanosi #9450. hozzászólására

    Köszönöm szépen az irásodat ismét.
    Telefonoztam egy ismerőssel és ő majd mentorál ebben. A jd olaj a gép hasába nevű utcából már régen megjött és azt mondta még rosszabb mikor bemelegszik, szóval csak 80w90 és azzal hátha tovább halogathatom a javítást.
    A fixre telepített mérő órát átgondolom, pláne ilyen olcsón. Valszeg megvalósitom.
    Az létezik, hogy a kompresszorban úgy romlott el valami hogy nem tudom kikapcsolni? Akár hogyan kapcsolgattam csak ketyeg.

  • Válasz » #9450 Dzsanosi | 2019-12-04 15:08:48

    Válasz Full Random #9449. hozzászólására

    A váltófedélbe bal oldalrol 45 fokos szögben felfelé 10x1 menettel
    Az elsőhajtáshoz külső csövön megy a vezérlőolaj azt ha visszavezeted ott mellette tudol mérni ez oldalirányba egy üreges csavarral fog becsatlakozni a fedélbe kb 2 centire van tőlle a mérési lehetőség
    Remélem érthető de ha megakadnál lefotózom majd hol van
    Nekem fixen bennevan az óra
    Mtz 1025 váltóóra 16 báros 4000 forint meg 1.2 méter csővel fel a fülkébe

  • Válasz » #9449 Full Random | 2019-12-04 12:51:36

    Válasz Dzsanosi #9448. hozzászólására

    Valóban át kell gondolni merre menjek tovább, nem saját gép alkalmazott vagyok rajta de magamnak kell megelőznöm a dolgokat.
    Hol kell raja nyomást mérnem ha összeraktam?
    Kíváncsi vagyok mennyi lesz így jd olajjal s utána ha nagyon gyenge akkor leakasztom róla a tárcsát és félre állítom.

  • Válasz » #9448 Dzsanosi | 2019-12-04 08:45:09

    Válasz Full Random #9447. hozzászólására

    Persze van benne három dugattyú ami kapcsolja az elejét/nyulat/tlt
    Ezt váltó szivattyú végzi
    A hidraulika másik rendszer másik szivattyú meg egy munkahenger a váltófedélbe hátul ebbe 2000 ft egy karmantyú meg egy acélkarika van rajta de a kettőnek nincs köze egymáshoz
    A hidraulika 160 báron megy a váltó ha jó abba 13-14 bár van és minimum 7.5

    A folyton béka kinyirja a bolygókereket az 50 ezer lesz magába ha széthullik ajánlás szerint hideg kb 5 perc a használata meg amikor ugymond szükség lenne visszakapcsolni mert elkezd fulladni a terheléstöl visszahúzod életrekell és minkor már nem indokolt tolod vissza

    Én dögösen vettem a gépet teljes felújitáson esett már át elősször váltó 300 aztán motor 600
    De minden ami indokolt kilett cserélve
    Váltóban az összes csapágy tűgörgő tömitések stb
    De ha csak áttömited hogy nem tökéletesre de jobb legyen olcsóbban meg lehet úszni

  • Válasz » #9447 Full Random | 2019-12-04 08:23:44

    Válasz Dzsanosi #9446. hozzászólására

    Már most is csak breki van benne,

    Áttömíteni vagyis tömítést cserélni a hidraulika rendszerében mindenhol?

    Ezeket a leengedési pontokat láttam, ránézésre ennyitől lejön mindenhonnan az olaj.
    Köszönöm szépen a segítséget)

  • Válasz » #9446 Dzsanosi | 2019-12-04 08:19:20

    Válasz Full Random #9445. hozzászólására

    A jd olaj gyengébb lesz aztán igy lehet a nyul/békád is elfog menni
    Meg a kisbolygókerék is szétfog hullani ha nincs jo kenés
    Mérni kéne olajnyomást minimum 7.5 bár melegen ha nincs meg aztán ha nemis mindent de lehet jobban járnál némi ráforditással
    Egy váltószivattyú kb 20000, meg áttömiteni kb 10-20 ezer és jobb lenne
    Meghálálja azt az 50-60 ezret

    Leengedni hát 2 helyen tuti aztán most nem emlékszem de megnézem ha kell
    Szivóági szűrőnél van egy meg a hasán középen ez tuti

  • Válasz » #9445 Full Random | 2019-12-04 06:29:01

    Köszönöm szépen a segítő válaszokat.
    Eddig sem ment a kardán terhelten és az első hajtas sem, persze a most elfolyt olaj minősége is ismeretlen. Lentebb olvastam itt, hogy sűrű olajjal esetleg vissza hozható még az első hajtás ezért kérdeztem így.
    Kap egy új szűrőt meg használt Jd olajat oszt had menjen, igy hogy csak hátsó hajtás van dif zárral nem mehet màr más rajta tönkre. Hány helyen kell leengedni belőle a maradék olajat?

  • Válasz » #9444 Dzsanosi | 2019-12-04 05:49:07

    Válasz csoppika #9443. hozzászólására

    Passzolom a kérdésed
    Nekem agipos olajat hoztak bele aki rendezi az alkatrészt 3 éve volt literje 1100 áfa nélkül mert nekem nem kell a papiros rólla nem tudok mit kezdeni vele de nem hinném hogy sokat változott az ára

  • Válasz » #9443 csoppika | 2019-12-04 04:50:54

    Válasz Dzsanosi #9442. hozzászólására

    smile cursing
    Az a pp 80 vagy mi, amit skban adnak, az miféle?

  • Válasz » #9442 Dzsanosi | 2019-12-03 21:02:15

    Válasz csoppika #9441. hozzászólására

    Igazság szerint a sima hajtómű hamarabb megeszi a dugattyú tömitéseket meg a munkahenger karmantyút

  • Válasz » #9441 csoppika | 2019-12-03 19:26:07

    Válasz Dzsanosi #9440. hozzászólására

    Hát nekem sima hajtómű van benne...smile sweatdrop

  • Válasz » #9440 Dzsanosi | 2019-12-03 19:23:36

    Válasz Full Random #9438. hozzászólására

    50 liter megy bele de nem sima 80-90 hajtómű
    Hanem univerzális hidraulika hajtómű 80-90
    De a jd olaj is jo bele

  • Válasz » #9439 Sk Laci | 2019-12-03 17:50:09

    Válasz Full Random #9438. hozzászólására

    Tegyél bele új olajat! Ha valami kimenne az öreg olaj miatt, bármelyik része többe kerülne a munkával együtt, mint az olaj ára.
    Ha a kardánymeghajtás fékcsövének valamilyike megpattan, és dől az olaj, kapcsold át a másik helyzetbe a kardánykapcsolót.

  • Válasz » #9438 Full Random | 2019-12-03 17:08:21

    Sziasztok,
    Zetor 12045 hasába mennyi olaj kell ?
    Megteszi a használt Jd-hygard vagy csakis 80w90 hajtómű?
    Ezer éves traki és elpukkant egy jobboldali nem vastag hidraulika cső ezért sok olaj elfolyt.

    Köszönöm szèpen előre is)

  • Válasz » #9437 Sk Laci | 2019-11-26 18:07:33

    Válasz horvathadam108 #9435. hozzászólására

    Én is annyit mondanák, vidd el adagolóshoz.
    Otthon csak levenni tudsz csavarral, nem fogja annyira nyitni az adagolókat, de húzni se fog.
    Meglehet nagyobb előgyújtás kéne.
    Levegőszürő tiszta?
    Mióta füstöl? Mostan kezdte a füstölést? Ha volt javítva, belevaló alkatrészek mentek?

  • Válasz » #9436 Lipi | 2019-11-26 15:03:01

    Válasz horvathadam108 #9435. hozzászólására

    Te otthon fülre,szemre semennyit.Jobban jársz ha leveszed az adagolót,kiveszed a porlasztókat és elviszed egy szakemberhez aki ért hozzá.Majd ő beállitja neked. Szakember=adagolós

  • Válasz » #9435 horvathadam108 | 2019-11-26 04:58:14

    Üdv mindenkinek egy oljan kérdésem volna, hogy zetor super 50 nagyon fűstől sok űzem anyagot kap és azt be lehet állítani az adagoló elemeknél ha jól tudom.
    Akor ha őt állítom azokat mennyit kel befelé tekerni hogy jó legyen és ne fűstől jőn

  • Válasz » #9434 lorant90 | 2019-11-16 22:24:20

  • Válasz » #9433 lorant90 | 2019-11-16 22:23:58

    Válasz Gepi #9429. hozzászólására

    Mifelenk már a felujitottban nem lehet megbízni, csak azt a részét cserélik javítják ami miatt épp beadtak de ha valami kopott vagy épp már a halálán van az meg marad aztan viheted reklamálni... Az meg már méreg.. En mindenképp merem ajánlani az újat inkább.

  • Válasz » #9432 claudiasicu | 2019-11-16 22:04:56

    Válasz Gepi #9431. hozzászólására

    Ha a 3 egyet meg lehet javítani akor csavard ki az utolsót is de ha nem akor inkább modernebet tegyél bele

  • Válasz » #9431 Gepi  | 2019-11-16 21:28:15

    Válasz claudiasicu #9430. hozzászólására

    Nos, hogy ha olyan eredménye van mint mikor az mtz/t-25/t-16 traktorra szerelve teszi a dolgát akkor abban a pillanatban *******

    Az a helyzet hogy meghalt a régi önindító és van vagy 3 db a polcon de egyikse jó gondolkodtam ha beadom felújításra és ha egy árban van plusz mínusz 20% vagy netán még megéri akkor legyen inkább azsmile wacko

  • Válasz » #9430 claudiasicu | 2019-11-16 20:38:24

    Válasz Gepi #9429. hozzászólására

    Attól függ milyen zetorod van milyen gyakran inditod és menyi pénzed van de szerintem jó mert az aksit is kimeled és hidegben is jobban indít

  • Válasz » #9429 Gepi  | 2019-11-16 12:40:13

    Hölgyek Urak!

    Megéri beruházni egy áttételes önindítóra?

  • Válasz » #9428 lorant90 | 2019-11-06 10:50:08

    Válasz bandigh #9427. hozzászólására

    Arra gondoltam köszönöm, kicsit cifran fogalmaztam.

  • Válasz » #9427 bandigh | 2019-11-06 10:43:03

    Válasz lorant90 #9425. hozzászólására

    Ha az emelőképességre gondolsz, az papíron 3400 kg

  • Válasz » #9426 csoppika | 2019-11-06 10:35:09

  • Válasz » #9425 lorant90 | 2019-11-06 09:59:40

    Udv mindenkinek. Valaki megtudná nekem mondani mennyi a 12045 os crystal hydraulikajanak a terhelhetőség?

  • Válasz » #9424 Sk Laci | 2019-11-04 17:12:16

    Válasz Tanonc #9420. hozzászólására
    Ma felhívtam a szlovák Zetor kereskedőt a Proxima 90 árral kapcsolatban. Duplájába kerül!!!!!!!!

  • Válasz » #9423 tibcsi1 | 2019-10-31 20:48:25

    Válasz Tanonc #9420. hozzászólására

    Üdv. Én próbáltam hívni telefonon de nem veszik fel. Kíváncsi lennék mi mond mért csak ennyi. Meg az is érdekelne ha kamu akkor mi haszna van belőle.

  • Válasz » #9422 Sk Laci | 2019-10-31 17:47:11

    Válasz Tanonc #9420. hozzászólására
    Nem tudok róla, hogy a Zetor ekkora akciót csinált volna. 2 ével ezelőt volt a Major 80 22000 euró.
    A Proxima 90 magasabb kategória, de hogy meg lehessen venni 16 600 euróért azt keményen kétlem. 325 Ft/ eurós kurzussal számoltam. 330 nál még kevesebb. És ha még vesszük ezt a felszerelést ami le van írva, szerintem egy nagy "mese". "Kopasz" Proximát nem kapsz ennyiért, nem még hogy felszereltet.....

  • Válasz » #9421 horesz01 | 2019-10-31 16:33:58

    Válasz Tanonc #9420. hozzászólására

    Budapesten hirdeti de a fényképek a gyöngyösi zetor kereskedésben készültek! KAMU!!!

  • Válasz » #9420 Tanonc | 2019-10-31 13:11:00

    Zetor traktor mtz árán? vagy átverés lenne?

  • Válasz » #9419 Ares 826 | 2019-10-28 21:19:46

    Válasz J87 #9416. hozzászólására

    Valahol levegőt szív, cseréld ki az összes tömítést a rendszerben. Szűrők csatlakozásainál stb....! de előtte kössed ki az összes szűrőt és akkor nézd meg mit csinál! Utána meg egyesével kössed vissza a szűrőket és ki fog derülni hol szív levegőt!smile blinksmile blink

  • Válasz » #9418 lorant90 | 2019-10-28 20:40:40

    Válasz J87 #9416. hozzászólására

    Akkor azon már van alsó tartaly és onnet szív igaz??

  • Válasz » #9417 zotya71 | 2019-10-28 19:44:24

    Válasz J87 #9416. hozzászólására

    próbálja meg ki kerulni az ülepítő poharat nekem 5611. csinálta sima szűrőt tetem hejére

  • Válasz » #9416 J87 | 2019-10-28 19:04:24

    Hali. Egy 12111es zetorom van. Olyan problémám lenne hogy, amint elkezdenék dolgozni vele le akar fulladni, vagy ép ezt meg is teszi smile cursing
    mintha nem kapna üzemanyagot. tank pucolva, új szűrők, ac kézi pumpa cserélve.
    az ülepítő pohárban mindig levegős lesz.
    Jó lenne ha valaki segítene ebben smile thumbup
    Előre is KÖSZI

  • Válasz » #9415 Dzsanosi | 2019-10-24 19:08:25

    Válasz Gumóka #9413. hozzászólására

    Nekem is ez a véleményem nagy szar az egész minden már csak a környezetvédelmi előirásrol szól de hogy valami tartós és hibamentes lenne az kizárt
    Régi hagyományos Diesel párti vagyok
    Se az elektronika nincs olyan stabil hogy beépitség se ez az utánégetős marhaság
    Ha a mostani traktorokat nem nyomnák tele a poweres váltóval kiderülne hogy rakás nulla a motorjuk
    8-9000 köbcentiböl hozzák ki a 350-500 lovas gépeket aztán csodálkoznak hogy csak pár ezer órát bír oszt nyekk
    Nincs nyomaték erőtartalék
    Azért régebben volt tartalék ha visszafulladt akár 1200-1300 ra is összetudta szedni magát most 2000 alatt ha nem váltaná a powerváltó szépen megfullna

    Tudom hogy alapjáraton is megy de írtam nincs tipusismeretem
    De a sok tötymörgés okoz tömődést mivel ilyenkor kínlódik nincs tökéletes égés
    Pl Lézeres hőmérővel megnézed üresjáraton alapjáraton fordulaton és keménymunka közben csak a turbó hőmérsékletét nagyon sok különbség van alapjáraton 150-160 fok míg terhelve vannak típusok hogy pontosan izzik

    A Volvo meg sok gép pluszba van az égőfej ami fordulattól függetlenül égeti ki a szűrőt
    Külön kompresszor meg befecskendezés és úgy fűti fel a kívánt hőmérsékletre ami 600-900 fok körül szokott lenni állapottól függően

    Így ezért nem mindegy hogy próbálsz segíteni rajta terhelés nélkül szinte biztos hogy nem éri el a tisztítási hőmérsékletét
    De nem úgy terhelve hogy küszödjön füstöljön,

    Nyírség nehézgép-es vagyok
    Találkozunk sokat ilyen hibával is
    És az a jó hogy van hogy félrevezet az elektronika
    Írja ez nem jó az nem jó kicseréled pár perc kidob mást

  • Válasz » #9414 Hús Futár | 2019-10-23 22:00:51

    Válasz tusalevi #9412. hozzászólására

    Értem nekem ilyen bajom még nem volt szerencsére fordulatra vagy terhelésre mindig helyre jött .

[bezárás x]