Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #9856 Filler | 2020-07-13 22:38:23

    Válasz hajdu.boca #9850. hozzászólására

    váltó szivattyújára gondolsz vagy a hidraulikára?

  • Válasz » #9855 hajdu.boca | 2020-07-13 21:03:22

  • Válasz » #9854 lorant90 | 2020-07-13 08:05:59

    Válasz hajdu.boca #9853. hozzászólására

    A szivo rész az belül szív arról a vezetekrol amiről a nagy hydraulika szivattyu. A nyomó felé pedig a jön ki a kuplung házon egy lyukon a fém cső és most hirtelen nem tudom h mindjárt a filter re nyom e vagy a valtofedelre. Két cső jön ki a kuplung házból, egy vékony azon csak kényes megy vissza a csapagyhoz, és a vastag a mi a szivattyu.

  • Válasz » #9853 hajdu.boca | 2020-07-13 07:04:12

    Válasz lorant90 #9851. hozzászólására

    Szia!Meg azt szeretnėm megkėrdezni hogy ennėl a szivattyùnak a csöve hol megy?Mire köt rà?

  • Válasz » #9852 hajdu.boca | 2020-07-13 06:57:21

  • Válasz » #9851 lorant90 | 2020-07-12 18:36:45

    Válasz hajdu.boca #9850. hozzászólására

    Szethuzni a kuplung háztól, majd megemelni a fulket, és levenni a váltó rol a kuplung házat, annak a hátsó oldalán van a szivattyu

  • Válasz » #9850 hajdu.boca | 2020-07-12 18:23:04

    Sziasztok!16045 ös zetornàl a hajtòműhidraulika szivattyù kiszerelėsėhez szėt kell hùzni a gėpet?

  • Válasz » #9849 némedi | 2020-06-30 11:29:37

    Válasz jocek26 #9848. hozzászólására

    A 6045 és a 7745 szerkezetileg ugyan az a gép. Az alsó taró konzol a híd felett a kuplung harangra csatlakozik. Sajnos nem tudom, hogy a gyártó által forgalmazott illesztő konzol belóg-e a híd alá.

  • Válasz » #9848 jocek26 | 2020-06-28 12:02:25

    Válasz némedi #9847. hozzászólására

    Köszönöm. Igazából az érdekelne hogy a váltó alá bemegy-e a konzol mert láttam olyat a MT02-nél igaz az egy 7340-en volt hogy a hasa alatt vagy 20cm-el ment a konzol és ez nem annyira tetszik még egy borozdában is felakadnék. Elméletben a forgalmazó készen adja a 6045-re a kész konzolt csak azt nem látom sehol hogy hogy is néz ez ki.

  • Válasz » #9847 némedi | 2020-06-28 10:53:28

    Válasz jocek26 #9846. hozzászólására
    Tur5 850 TE volt amit csináltam. Nem lóg az első híd alá, így a hasmagasságot nem befolyásolja. (7745) A felfogató konzolt a tulaj gyártatta le a Meleghegyi és társa Kft nél. Ha a tiéd is jojstikos akkor a hidraulika tömböt a traktorba tedd, mert a por és az eső sűrűn gondot okoz!

  • Válasz » #9846 jocek26 | 2020-06-25 12:02:15

    Sziasztok! Van itt olyan akinek Zetorra fel van szerelve Tur5 tipusú homlokrakodó? A felfogatás érdekelne hogy hova van megrögzítve illetve hogy elvesz-e a hasmagasságból? Előre is köszönöm.

  • Válasz » #9845 Dzsanosi | 2020-06-25 06:00:10

    Válasz jocek26 #9844. hozzászólására

    Legolcsóbb 1 mtz óra plusz lehet kapni hozzá 10x1 es menettel igaz nem tul hosszú kb 40 centis csövet
    Arra jo hogy bekösd és megnézd
    Vagy ha megveszed a zetoros órát az annyi hogy nem 6 hanem 10 bárig mér
    Meg autósboltba ahol csinálnak fékcsövet méterre az rézböl van
    Megméred mennyi kell felperemezik végére meg 10x1 menettel kell hozzá tőke/közbetét behajtogatod oszt maradhat benne örökre

  • Válasz » #9844 jocek26 | 2020-06-24 22:13:55

    Válasz Dzsanosi #9843. hozzászólására

    Hmmm... Na átcserélem egy olyanra amelyiken rendben van az olajnyomás, talán ez a legegyszerűbb. Amúgy hol lehet kapni mechanikus órát a csövével aminek a végén az a menet van ami jó a blokkba? Nem találom a katalógusban sem.

  • Válasz » #9843 Dzsanosi | 2020-06-24 21:44:25

    Válasz jocek26 #9841. hozzászólására

    Pl a tengelyen ahol pörög ott szépen megnő a hézag és szépen leszökik mellette az olaj
    Onnan már a karterba folyik vissza igy csökkenhet a nyomásod

  • Válasz » #9842 mtz1221 | 2020-06-24 20:48:13

    Válasz Dzsanosi #9840. hozzászólására
    Lehet mondasz valamit.smile thumbupMost ugrik be egyik ismerős mtz-n kicserélte patronosra,és valami 1-5 bárral több lett az olaj nyomása.

  • Válasz » #9841 jocek26 | 2020-06-24 20:42:39

    Válasz Dzsanosi #9840. hozzászólására

    Centrifugál szűrőnél mi lehet a hiba? Ahogy néztem a szivattyúból az olaj oda megy elsőnek majd onnan tovább. Olajcserénél azt is kitakarítottam természetesen.

  • Válasz » #9840 Dzsanosi | 2020-06-24 18:09:06

    Válasz mtz1221 #9839. hozzászólására

    Néha persze van szerencséje az embernek hogy aminek véres a nyaka az is sokat megy és zárásképp se lesz nagy baja
    Nekem a crystal mikor megvettük már gyenge volt a nyomás 3.5röl 0.8 hiába cseréltem olajat nem lett jobb
    Aztán 3 év kinlódás után meglett bontva az első lépcsős köszörülést ugy adta ki hogy maradt benne itt-ott pár csik de azt bennehagytuk
    Azóta hidegen melegen alapjáraton fordulaton mindegy hogy 3.5 báron áll az óra
    Nem mellékesen megturbóztam használt turbóval

    Nem mondom 100%ra hogy nagy baja van de lehet megérné szétszedni


    Még az eggyik volt kollégám azt javasolt a centrifugál szűrőt érdemes megnés akár le is cserélni betétes szűrőházra az is javit az olajnyomáson

  • Válasz » #9839 mtz1221 | 2020-06-24 09:27:28

    Válasz jocek26 #9832. hozzászólására
    Tegyél bele mechanikus órát.Nekem volt egy perkinsem ami 10+ évig alapgázon 0.4 tiszta gázon 1.8 báron ment,és mikor szét lett szedve,akkor sem főtengely gond miatt.Ha nagyon zavar a lámpa akkor 20W-50 rész-szintetikus motorolajat tegyél bele,az valamennyivel sűrűbb marad melegen.

  • Válasz » #9838 *** HM *** | 2020-06-24 08:39:51

    Válasz kajszi_71823 #9835. hozzászólására

    Meg a csehen is van 2 is olcsó pénzért

  • Válasz » #9837 Dzsanosi | 2020-06-24 05:58:09

    Válasz jocek26 #9836. hozzászólására

    Valószinű főtengely köszörülés lesz belőlle
    Gomba helyére tegyél órát
    Mert a gomba csak 0.5 alatt villan fel
    Ekkorra meg már nem igazán egészséges a nyomás
    Lehet már hidegen is csak 1-1.5 körül lesz
    Ha jo hidegen 3 fölött kellene lennie melegen meg 1.5 fölött
    A sűrűbb olaj már csak tűzoltás ra alkalmas hosszútávon ki kell venni a motort
    Mert többe fog megállni
    Ha elmegy a blokk vagy a hajtókarok

  • Válasz » #9836 jocek26 | 2020-06-23 23:34:13

    Válasz envagyok2 #9834. hozzászólására

    Olajcsere után első bemelegedésnél is kevés a nyomás(hidegen jó, majd fokozatosan melegedésre romlik). Olaj nem gyarapszik, az adagoló nem központi olajzásos. Ha valaki ismeri a kenési rendszerét az elmondhatná. Olajszivattyú új, a nyomóágon tömítés cserélve a cső végén. Onnan ha jól láttam a centrifugálszűrőbe megy tovább. Még a biztonsági szelepre gyanakodtam de az elengedné a hideg olajat is gondolom, meg szemrevételezéssel semmi baja nem volt, a rugó is erős benne nehezen tudtam benyomni.

  • Válasz » #9835 kajszi_71823 | 2020-06-23 23:34:01

  • Válasz » #9834 envagyok2 | 2020-06-23 23:24:18

    Válasz jocek26 #9832. hozzászólására

    olajcsere után az első bemelegedésnél ugyan úgy kevés a nyomás, mint korábban használt olajjal, vagy több napnyi munka, olajhasználódás után kezdett csak eltűnni a nyomás?
    olaj nem gyarapszik, nem lett több benne, mint volt? esetleg nem eszi az olajat, nincs kék füst, miközben az olajszínt nem változik? tehá tnem folyik bele gázolaj?

  • Válasz » #9833 *** HM *** | 2020-06-23 23:14:00

  • Válasz » #9832 jocek26 | 2020-06-23 23:01:42

    Sziasztok!

    Mi lehet az oka hogy 6045-ben meleg motornál alacsony az olajnyomás. Jelző gombát, olajszivattyút olajat 20w-50-re már kicseréltem de ha átmelegszik 1200-as fordulatszámon már bejelez a lámpa. Egyébként meg jól indul dolgozik normális hangja van. Meddig lehet ezzel így dolgozni? Előre is köszönöm.

  • Válasz » #9831 j.kovacsik | 2020-06-15 11:55:45

    Zetor 7011,7211,7711 első hidat keresek.

  • Válasz » #9830 j.kovacsik | 2020-06-15 11:55:45

    Zetor 7011,7211,7711 első hidat keresek.

  • Válasz » #9829 lorant90 | 2020-06-04 22:01:29

    Válasz Dzsanosi #9828. hozzászólására

    Szuszogonak kellene lenni ott

  • Válasz » #9828 Dzsanosi | 2020-06-04 20:55:16

  • Válasz » #9827 Dzsanosi | 2020-06-04 20:53:15

    Annak a kis csavarnak mi jelentősége van
    Kristal első kerékagy tartó

  • Válasz » #9826 Dzsanosi | 2020-05-27 05:47:43

    Válasz jocek26 #9825. hozzászólására

    Gyártó függő is meg hogy mibe akarod beleengedni

    Vagy igen vagy nem

  • Válasz » #9825 jocek26 | 2020-05-26 11:58:19

    Sziasztok!

    Szerintetek egy 240 széles kalapácsos szárzúzót 60Le-s zetor meg tudna hajtani(6045,6011)? smile helpsmilie

  • Válasz » #9824 Buvargabi | 2020-05-24 17:15:04

    Válasz jocek26 #9823. hozzászólására

    Gyàrilag a keresztek le vannak takarva.ha ez rajta van nem szokta feltekerni.

  • Válasz » #9823 jocek26 | 2020-05-24 11:24:09

    Üdv!

    6045-nél ki hogy oldotta meg azt, hogy az első hajtás kardánt eltakarta hogy bálázni lehessen ne tekerje fel a rendet. Lehet kapni gyári takaróelemeket is ezeket érdemes megvenni vagy csináljak lemezből vagy ponyvából?

  • Válasz » #9822 jozef24 | 2020-05-13 18:04:59

    Válasz jocek26 #9820. hozzászólására

    https://www.zetor-forum.de/forum/themen/zetor-5011-reparieren-motor-bremse-hydraulik-elektrik-und-mehr.13/page-27

  • Válasz » #9821 jozef24 | 2020-05-13 17:54:03

    Válasz jocek26 #9819. hozzászólására
    Igazad van az 5011 esen igy működik. A POLJOINFO.COM OS képre gondolok igaz hogy 5211-7711 es modelé

  • Válasz » #9820 jocek26 | 2020-05-13 11:05:38

    Válasz jozef24 #9817. hozzászólására

    Pontosan melyik képre gondolsz?

  • Válasz » #9819 jocek26 | 2020-05-13 10:59:12

    Válasz lorant90 #9812. hozzászólására

    Tudom melyik csavarra gondolsz, a szivattyú után alul a tányéron ahol felkanyarodik a csőbe ami felvezeti a hidraulikafedélbe. Azonban ott nem lesz nyomás, ha a traktorban egyik kart sem mozdítom(karok emelése, külső hidraulika), akkor a szivattyú ugyan nyomja az olajat de a kocka kiengedi így az olaj körbe-körbe jár. Visszafolyót valahova csak tudnék tenni(akár a nívópálcához). Csak jó lenne ha maradna 1 teljes kör, pld. tudnék bálázni mikor fent van a rakodó.

  • Válasz » #9818 Józsika | 2020-05-13 09:26:59

    Válasz jocek26 #9810. hozzászólására
    A Humpolec úgy van megoldva,hogy a nyomást az egyik körről veszi(úgy amikor előre van tolva a külső kör karja) a visszafolyó pedig bevan vezetve a fülkébe az olajbeöntőhöz. Egy áteresz fej szerűséggel és adtak hozzá egy annyival hosszabb nívó pálcát. Így marad szabadon egy, egyirányú gyorscsatlakozód, pl. pótkocsit billenteni.

  • Válasz » #9817 jozef24 | 2020-05-12 22:59:55

    Válasz jocek26 #9810. hozzászólására

    Űsd be a google keresőbe a zetor schema hidraulik szöveget és látod a képen

  • Válasz » #9816 jozef24 | 2020-05-12 22:24:28

  • Válasz » #9815 jozef24 | 2020-05-12 22:23:43

  • Válasz » #9814 jozef24 | 2020-05-12 22:23:07

  • Válasz » #9813 gerymas2 | 2020-05-12 21:13:20

    Sziaszto/jo estét. új vagyok. nemrég szert tettem egy xingtai 120 as kistraktorra. valakinek valamilyen tapasztalata, vam esetleg a kicsikével kapcsolatban?

  • Válasz » #9812 lorant90 | 2020-05-12 21:10:49

    Válasz lorant90 #9811. hozzászólására

    Pontosítok, nyomast tudsz onnet lentről adni, a 6045 ön van külön visszamenno ág?? Mert ha nincs 3. Csatlakozó akkor azt meg kell oldani, hogy maradjon a teljes 1 korod. Vagy ha csak 2 csatlakozó van akoor az eggyik marad visszafolyo, és mondjuk pótkocsit meg mindig tudsz használni

  • Válasz » #9811 lorant90 | 2020-05-12 21:07:04

    Válasz jocek26 #9810. hozzászólására

    Alul be tudod kötni, levan vakolva egy csavarral a tányéron ahol a szivattyu van

  • Válasz » #9810 jocek26 | 2020-05-12 18:31:02

    Sziasztok!

    Van-e arra megoldás, hogy joystick-os homlokrakodót úgy tudjak használni 6045-ös zetoron, hogy ne a kimenő gyorscsatlakozóról használjam hogy arra tudjak más eszközt rákötni? Köszönöm előre is! smile surrender

  • Válasz » #9809 kajszi_71823 | 2020-05-11 14:39:27

    Válasz *** HM *** #9801. hozzászólására

    Van a 162-es 38-as felnijéhez is rajzolva. A 43-is elég lenne. smile thumbupcool

  • Válasz » #9808 Bigiboy77 | 2020-05-11 12:57:36

    Válasz bandigh #9807. hozzászólására

    Mi gond van ilyen nyitasnal?
    Sok fuggesztetten latni ilyet...
    En is figgesztetteket nezem, de csak 18as kerettel.
    Tavaly mar majdnem lett egy agromechanika, csak kevesellem az 1200literes tartalyt.
    Jo lenne valahogy kombinalni meg egy elso 800 literrel. Ilyen esetben viszont nem duplakerekkel, hanem 15,5R38 as hatso kerekkel... (MTZ meret, 40cm szeles)

    Ehhez meg felni is lenne W11R38 (78-215-901) meg a kozepere csillag ami felmegy forterra sorozatra (78-216-906).
    Ezt mind katalogusokbol szedtem ossze, meg nem jutottam tovabb a megvalositasban.

    Gondolom ezt a kereket lehetne ikerben is a #9802 hozzaszolasban levo tavtartoval.
    Most neztem a konyveben, van tavtarto tobb hosszal 450, 500, 600, 700, 750....



    Dupla

  • Válasz » #9807 bandigh | 2020-05-11 11:32:52

    Válasz _NB_ #9806. hozzászólására

    Az ilyen keretnyitású gépet azért kerülni szokták, ha van rá mód

Fórum szabályzat

Elolvasom »

// SZERVERBŐVÍTÉS //

Áprilisban közel 1 millió látogatónk volt, és folyamatosan csúcsokat dönt az Agroinform.hu látogatottásága, ezért bővítjük és továbbfejlesztjük a portált kiszolgáló szerverparkot. Kérünk, ha bármilyen lassulást, működési rendellenességet tapasztalsz a portálon, ezen a linken jelezd. Köszönjük!

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

[bezárás x]