Fórum

Zetor traktorok  

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 20:36:36

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #7331 *** HM *** | 2017-05-23 21:12:21

    Válasz Tomi81 #7328. hozzászólására

    Biztos nem kua drága.... mi érdekel?

  • Válasz » #7330 -Jaffa- | 2017-05-23 20:49:02

    Válasz Hús Futár #7329. hozzászólására

    Elég rossz volt már a régi, így vettem és már szinte szétrohadt, azért kérdeztem és fele annyi az mrz mint a zetor

  • Válasz » #7329 Hús Futár | 2017-05-23 20:44:19

    Válasz -Jaffa- #7327. hozzászólására
    Nem értem mi a szarért kell kókányolni mindent van abban a gépben légszűrő az miért nem jó .

  • Válasz » #7328 Tomi81 | 2017-05-23 19:11:47

    Üdv!
    Deutz motoros crystalt használ itt valaki? Érdekelnének a tapasztalatok.

  • Válasz » #7327 -Jaffa- | 2017-05-23 16:04:02

    Sziasztok!6011-es motorba bele lehet rakni a 102-es hüvelyt, vagy inkább maradjak a 100-as nál, illetve mtz levegőszűrőt bele lehet-e rakni? smile wacko

  • Válasz » #7326 lorant90 | 2017-05-22 21:39:11

    Válasz Dzsanosi #7325. hozzászólására

    Hatul a hydraulika fedelen van egy csavar azon szok lenni a 0visszafolyo ag . Kiveszed a csavart es vekony csavarhuzova benyulsz van ott egy allito csavar meg kell bökni kicsit. Bizonyara fennakadt ez a modszer altalaban mukodik .

  • Válasz » #7325 Dzsanosi | 2017-05-22 19:39:25

    Valami tipp valakinek van e látatlanba
    Zetor 12045
    Most volt nemrég szétszedve rendbeszedve a hátulja
    A függesztő karok munkahengerén kicseréltem a műanyag meg az acél karikát is. Összerakás után működött szépen egy napot dolgozott
    Letettük rólla amit emelt semmi hangot nem hallottam de azóta nem emel fel. A kivezérelt hidraulika működik vagyis nem a szivattyú sz.rt be.

  • Válasz » #7324 Józsika | 2017-05-17 23:22:21

    Válasz Jakabjóska #7323. hozzászólására

    Elvileg egy pár,és egy közvetlen visszafolyó.

  • Válasz » #7323 Jakabjóska | 2017-05-17 08:36:06

    Üdv emberek!

    Egy 1982-es gyártású 6045-ös Zetoron hány hidraulika csatlakozónak kellene lenni kihelyezett kör működtetéséhez?

  • Válasz » #7322 Józsika | 2017-05-15 08:42:01

    Válasz .Richard. #7316. hozzászólására

    Biztos nem megoldhatatlan,Cseh oldalakon nem egyet látni Praga első híddal. Ha a difi és a kihajtás áttételét,kerekek átmérőjét, ismered ki lehet számolni, hogy a hajtás jó legyen. Egy jó szaki le is tudja gyártani,a kérdés mennyi lesz a végére.

  • Válasz » #7321 Józsika | 2017-05-15 08:28:15

    Válasz mtz1221 #7313. hozzászólására

    Ebben van anyag! Lehet még erősebb,mint a gyári első híd.

  • Válasz » #7320 T.f. | 2017-05-15 06:15:13

    Válasz tomsics #7319. hozzászólására
    A gumigyűrűk rendben , én a 38-ast írtam.
    Ellenőrizd az olajnyomást a híd oldalán . megvan-e mindkét csövön felváltva a nyomás ?
    Ha igen , csak akkor vedd ki még egyszer .

  • Válasz » #7319 tomsics | 2017-05-14 22:30:41

    Válasz T.f. #7318. hozzászólására
    Köszönöm!
    Pedig azokat a dugattyúkat is kipucoltam,levegővel fujatva könnyen mozogtak.
    Amiket írtam gumi gyűrűk mennek a nutokba.3db gyűrű.143-as a száma a képen
    Kép
    Mit csináljak vele?Szedjem szét és megint pucoljam ki a dugattyúkat?

  • Válasz » #7318 T.f. | 2017-05-14 21:59:23

    Válasz tomsics #7315. hozzászólására
    Szia. A 4 db fékdugattyú be van állva , azoknak kellene lefogni a hajtást hidraulikusan kapcsolva.
    Hová is tettél gumi gyűrűt ? A hajtáson két körmös öntvény gyűrűnek kellene lennie ( 80 153 056 )a labirint tömítésnél .

  • Válasz » #7317 lorant90 | 2017-05-14 21:53:23

    Válasz tomsics #7315. hozzászólására

    Ha szetszedve van hezag a lamellak kozt akkor nem ott a baj ha terhelesnel nem csuszik meg . Az nem lehet h az olajkapcsoloo allandoan be van kapcsolva ? Atkene merni a nyomast kikapcsolt es bekapcsolt allapotban .

  • Válasz » #7316 .Richard. | 2017-05-14 21:20:33

    Válasz mtz1221 #7313. hozzászólására

    érdekes,egy ifa első híd,kb. 60Ba kerül. Azt oda fabrikáli,nem nagy ördöngősség,feltéve,a nyomtávot egybe kéne hozni a hétuljával. A hajtómű,a fordulatszám egyezteteése miatt,az a húzós. Azt ki számolja ki,meg ki alkotja meg. Az is bírna homlokrakosgatót.

  • Válasz » #7315 tomsics | 2017-05-14 21:15:13

    Még mindig szopok a 8011 kardánnal.Talpas kapcsolóval bekapcsolva folyton hajt,nem reagál a kormánynál lévő karra.Új gumi gyűrűk vannak rajt.2 nutban vannak furatok,oda nem tettem gyűrűt.Lamellák nem szorosak, van kb. 3mm játéka.Lamellákat ahogy kivettem ugyan úgy tettem vissza.
    Mit ronthattam el?
    Nagyon nem zavarna,hogy csak lent tudom kapcsolni,de így nagyon kicsi fordulaton is nehezen veszi be,nem szeretném ha szét törnék benne valamit

  • Válasz » #7314 Dzsanosi | 2017-05-14 20:25:15

    12045 nek befelyeztük a hátsó felújitását főtengely végétöl a kerék csavarokig szétgorva.
    Ujra csapágyazva, új olaj, alkatrészek
    350 ezer
    Nyul/béka szivattyú nyomás 13-15 bar alapjáratrol fordulatra

    Nah most egy pár évig remélem csak hajtani kell

  • Válasz » #7313 mtz1221 | 2017-05-12 22:47:02

    Válasz .Richard. #7312. hozzászólására

    Nem akarom szét offolni a topicot,de hátha valamelyik zetoros is hasznát veszi.Engem is a difi ház nagysága fogott meg.

  • Válasz » #7312 .Richard. | 2017-05-12 22:39:39

    Válasz mtz1221 #7311. hozzászólására

    Na,erre màr mehet a rakodò! Valószínűleg erősebb, mint az egyenes hidas mtz.

  • Válasz » #7311 mtz1221 | 2017-05-12 22:29:09

  • Válasz » #7310 a2457 | 2017-05-12 01:24:25

    Válasz csoppika #7301. hozzászólására

    igen, az volt a tesztalanyuk..
    volt valami bolygóműves reduktorral szerelt híd is, de ott valami ármány volt a játékban mert a malac helyén egy fogaskrék áttétel volt, nem egyezett nekik a forgás irány és a sebességset se tudták/akarták máshogy összejátszani,
    faternak annak volt a keze alatt amikor még középsluiba járt erdészetire, de már ő sem emlészik az mié volt, csak arra hogy egy kalap xart sem ért az egész. letépte ezt a közbenső áttételt, azontúl meg olyan fodrulóköre volt mint egy tolóhajónak 4 rakott uszállyal.
    azt aztén végképp nemtudom mié lehetett, elvileg elrendezés szerint a difiműve egyik oldalra eltolt fajta , ez miatt nem lehetett rendesen alászedni.
    de más emléke neki nincsen, én meg nemtudom előkaparni.

    node a lényeg, hogy terepes teherautóés meg terepjáróé nem való traktor alá. főleg nem homlokrakodós alá.

  • Válasz » #7309 kajszi_71823 | 2017-05-11 21:40:17

    Az az 5mm pontosabban 3, gyufaszál vastagságát vegyed. Vagy simán elkopott a lamellád a kézi kuplungra.

  • Válasz » #7308 9020 | 2017-05-11 19:17:24

  • Válasz » #7307 zomborg | 2017-05-11 18:08:30

    Válasz 9020 #7305. hozzászólására

    Köszönöm a segítséget, akkor ha jól értem ez is egy külön kuplungot mozgat?

  • Válasz » #7306 dióbél királyfi | 2017-05-11 07:46:09

    Sziasztok

    van egy Zetor 3011 traktor.
    Kicsit régi típus.
    fafűrész blokk rajta.
    körülbelül mennyit érhet?

  • Válasz » #7305 9020 | 2017-05-10 19:33:54

    Válasz zomborg #7304. hozzászólására

    Bal oldalt a kuplung házról vedd le a kis ablakot és nézd még hogy a nagy kinyomócsapágy kinyomja-e a kuplung szerkezeten a villáját. Hibája lehet, hogy a bowden elszakad, vagy berohad a csőtengely a villás tengelyen ami mozgatja a csapágyat. Ha a bowdenen állítani kell, arra figyelj, hogy a kinyomócsapágy ne érjen hozzá a kinyomóvillákhoz. Én úgy szoktam állítani, hogy kb 5mm legyen a csapágy és szerkezet között

  • Válasz » #7304 zomborg | 2017-05-10 13:33:38

    Sziasztok!

    Zetor 7340-en nem működik a kardánfék (nem igazán értek hozzá a sárga kar ami a kézifék mellett van) nem állítja meg a kardánt így csak akkor tudjuk ki-be kapcsolni ha leállítjuk a traktort. Mi lehet a probléma hol kéne keresni a hibát? Egyáltalán milyen elven működik ez?

    Köszönöm a segítséget

  • Válasz » #7303 csoppika | 2017-05-09 09:43:23

    Válasz kolias #7302. hozzászólására

    A török csodagumin sincs nagy minta... Gondolják ahány évet ez kibír, addigra ezt sem futja simárasmile sweatdrop

  • Válasz » #7302 kolias | 2017-05-09 08:42:54

    Válasz Hús Futár #7272. hozzászólására

    Válasz Hús Futár #7272. hozzászólására

    Válasz Hús Futár #7272. hozzászólására

    Kösz mindenkinek, vettem egy újat annak legalább nincs előélete, pár évig elmegy alattam.
    Érdekes, a Taurus ami lejött róla, annak nagyobb bordája volt, mint a gyári új BKT-nek.

  • Válasz » #7301 csoppika | 2017-05-09 02:08:50

    Válasz a2457 #7300. hozzászólására

    Valaki mintha egyszer Molotov hidat mondott volna... Még a kerek orrú 50-esre(45-ösre) gondolsz, ugye?

  • Válasz » #7300 a2457 | 2017-05-09 00:22:53

    mondjuk azt tegyük hozzá hogy olyan nincsen ami erdőn nem szakad szét..
    mtz alá az orosz is próbált improvizálni valami terepjáróból hidat, nem esküszöm meg rá hogy emlékszem miét, de csak feladta a harcot vele.

  • Válasz » #7299 Józsika | 2017-05-08 23:57:16

    Válasz .Richard. #7298. hozzászólására

    Kemény élete van a gépeknek erdőn az biztos,így már értem,hogy szétszedik a difit és hajlik a híd... Jó ötlet a nyírócsap Ezzel meg is lehetne oldani

  • Válasz » #7298 .Richard. | 2017-05-08 21:40:12

    Válasz Józsika #7295. hozzászólására

    ha a jármű alatt van zuk,vagy uaz híd,és azon viszed a terhet,akkor tudod szétszakitani,ha a kereke legalább egyharmada van tuskóhelyen,vagy árokban. Lehetőleg,traktorgumi,v. Mintás. Kistraki vontatva nem rottyanik meg,nix tengelynyomása. olyannal is találkoztam,hogy a hid cső,amiben a féltengely van,elgörbült. Venni akartam egyet,a görbült volt,de mondták,azt nem is akarták árusítani. Más meg nix. Azért oda már tudomány,meg jókora sújy kell. Hát,az erdőben sokminden megtörténik. Vagy,nagy súly,sebesség,meg egy kátyú. Vannak érthetetlen dolgok. Egy ismerősöm aroval szokott 4köb akácot hordani. Sokszor csak az eleje hajtott. Lefogazta. Rokonom egyszer eltünt a 80assal vetéskor. Kiderült,csak egy uazt huzott ki. Nem kihuzta,hanem eldiferált szerencsétlen a hepehupán,de az mtzvel jukat rugatott,mire kicibáltaa buckákrol. Megrakták,valami darabolt rönkel,egymásra akuglikat,azt meg berakták ágfával. Össz cuzamme lehetett 5tonna biztos,hogy alig bírta kicibálni. Ez is egy érthető dolog,hogy meggörbül a nagy vas..de pl egy nyirócsapszeges kardán is jó lenne neked,ahhoz a hídhoz,akkor már védve,van,úgy jó lenne! Vagy mint írták,kuplung.

  • Válasz » #7297 Claaastra | 2017-05-08 21:23:24

  • Válasz » #7296 Józsika | 2017-05-08 21:20:05

    Válasz Gepi #7292. hozzászólására

    Előbb-utóbb át kell esni rajta,mert 4.-ben kicsit rázza is magát.
    A tengely benne van "csak" a fogaskereket kell beszerelni?

  • Válasz » #7295 Józsika | 2017-05-08 21:14:53

    Válasz .Richard. #7288. hozzászólására

    Nekem nincs rossz tapasztalatom,a Zuk,Uaz difivel. Van egy épített kistraktorom,ilyen hidakkal 1.7-es Nissan dízel motorral és a difivel nem volt még baj. A féltengelyt màr csavarta el.

  • Válasz » #7294 Gepi  | 2017-05-08 21:11:30

    Válasz némedi #7293. hozzászólására

    Így igazsmile wink.



    Tudja valaki hogy a zetorokba milyen márkájú csapágyakat építettek be?

  • Válasz » #7293 némedi | 2017-05-08 16:21:01

    Válasz Gepi #7292. hozzászólására

    ..és ha már szétszeded a váltót, akkor derül ki mi mindent kell még javítanismile whistling

  • Válasz » #7292 Gepi  | 2017-05-08 13:52:27

    Válasz levente1 #7291. hozzászólására

    Nos ettől a 3 felé kell huznod, hogy bele lehessen rakni ettől megy el a motivációsmile wacko

  • Válasz » #7291 levente1 | 2017-05-08 13:45:20

    Helo!
    a váltobol hiányzik a fogaskerék a meghajtásra, és annak az ára kb 500 euro az ujnak.a traktort pedig 3 felé kell huznod,hogy bele lehessen rakni.

  • Válasz » #7290 Sk Laci | 2017-05-08 12:16:41

    Válasz .Richard. #7285. hozzászólására
    UAZ-t azt láttam, de még sohase szereltem. Amelyik gépbe "belekukkantottam", abban eddig nem voltsmile wink

  • Válasz » #7289 .Richard. | 2017-05-08 09:34:16

    Válasz Józsika #7287. hozzászólására

    Az egyik ha jól látom,terepes Robur. Azt vedd,ha nem túl sok. A csavaros difihàzas!Azzal nix akadàly!

  • Válasz » #7288 .Richard. | 2017-05-08 09:30:40

    Válasz Józsika #7286. hozzászólására

    Hàt,ne a lőerőt nézd,hanem az àttètelt! A trabant kèt vàltoval ledaràlja a zuk difit,ha àrkon megy àt.Kb. 28lo körül van.Hàt,èn nem tudom, milyen a vàlto kihajtàs sajna. Gondolod,òvatosban pròbàld ki.

  • Válasz » #7287 Józsika | 2017-05-08 09:27:43

  • Válasz » #7286 Józsika | 2017-05-08 09:22:40

    Köszönöm a segítő hozzászólásokat!

    A váltóban benne lehet-e gyárilag a kihajtást meghajtó fogaskerék,vagy ilyenkor,bele kell nyúlni a váltóba is,ha összkerekeset szeretnék?

    Az Uaz difi "lefogazásától" nem igazán félnék,a 6211nek 22Nm-el tud többet a motorja,mint az Uaz-é,azt az orosznak ki kell bírnia,a teherbírása kérdésesebb. Csak én dolgozom a géppel,tehát gyilkolva sem lenne (mert imádom smile loveye ).

    SkLaci Tudsz segíteni,hogy hol hirdetnek rengeteg bontott Zetort,mert nem nagyon találok?smile helpsmilie Egyértelmű,hogy a gyári megoldás a legjobb,csak az a közel 1millioFt,sok,annyit nem használom a gépet.smile crying

  • Válasz » #7285 .Richard. | 2017-05-08 07:29:01

    Válasz Sk Laci #7284. hozzászólására

    Hàt,a Portàl hidas UAZ sem egy nèpautò!olyat,sem làtni. Amúgy,nagy terhelèsnèl a lefogazàs a hiba,nem a kùpkerèk csapàgy. Nem hinném, hogy a Kèt kùp csapàgy miatt menne arrèbb a kûpkerèk tengelye,inkàbb a fog adja meg magàt. De,lehet,az erősebben tart,mert a vège is csapàgyazott. Talán, többet bìr. Valami oka csak van,hogy csinàltak ilyent.

  • Válasz » #7284 Sk Laci | 2017-05-08 07:22:18

    Válasz .Richard. #7283. hozzászólására
    Tudom mire gondolsz, de személy szerint ilyenről nem is hallottam.

  • Válasz » #7283 .Richard. | 2017-05-08 07:15:43

    Válasz Sk Laci #7281. hozzászólására

    Nem érted. A kùpkerèk a tengely vège màr. De,van olyan itthon nekem is,amelyiken a kùpkerèk utàn van egy csap rèsz,a kerèk anyagàbol,az benyûlik, egy öntött csapàgyhàzba,a tànyèrkerèk mellett. Èrted? Sima golyós csapàgy kène bele. Nix difzàr. Valaki màr bizti làtott ilyet. Ott erősebb a behajtàs ezàltal,.kûp elöl,Hàtul így csapàgyazott.

  • Válasz » #7282 Sk Laci | 2017-05-08 07:01:30

    Válasz a2457 #7279. hozzászólására
    Nem kell semmi MTZ híddal spekulálni. Rengeteg Zetor van bontott állapotnan is, kell találni egy hirdetést, ahol eredeti Zetor elsőmeghajtást árulnak /Szlovák gyártmányu futómüvet, nem Lengyelt!!! mert nem rakodó alá való a gyenge Lengyel meghajtás/. Itt már csak a fogaskerék párosításra kell öszpontosítani a kerékméretek szerint. Minden Zetoron van elsőmeghajtás kivezetési hely a blokkon, csak be kell rakni a hiányzó elemeket, ami kell a hajtásláncba.

Gép- és alkatrész kereskedők, gépgyártók

Lista megtekintése
AB REX Kft.
Agráció Kft.
Agratech Gépker Kft.
Agro-Békés Kft.
Agro-H.M.G Kft.
Agro-Magic Kft.
Agro-Roll 96 Kft.
Agro-Viko Kft.
Agrobazár, Benjamín Popély
Agroconnect Kft.
Agrogama Kft
Agrogyanta Kft
Agroker Eger
Agroko95 Kft.
Agromaster Kft.
AGROPARK
Agrospic Kft.
Agrotec Magyarország Kft
Agrowolf Kft.
Alfa-Gép Kft.
Andest 2005 Bt.
Auditker Kft.
Austropannon Kft.
Balla Imre
Bartifarm Kft.
Bedenek és Társa Bt.
Bihar-Express Kft.
Biomassza Magyarország Kft.
Borsod Agroker Zrt
Busa Bt.
Cívis Mezőgép Kft
CONOW HW Pótkocsi Kft.
Crystal- Mezőtúr Kft
D und H Kft.
Diós-Gumi Kft
Dorker Kft.
EAgro Kft.
Erdőgépker Kft.
Eu-GépKer Kft.
Fliegl Abda Kft.
Földesi agro gép kft.
Für Gábor E.V
GÉPKÖZVETÍTŐ
GI-GA Farm Kft.
Gold Bull Gépker Kft.
Gravetti Kft.
Győri Agroker Zrt.
Hergon Plus Kft
Homokháti Agrogép
HSC Motor Kft.
Idea Traktor Kft.
Interat Zrt.
Japán Kistraktor Importőr
Kärcher Hungária Kft.
Kelet Agro Kft.
Két Kata Kft.
Kistata Agro Kft
Konzum Trade Kft.
Kovács Katalin E. V.
Kőrös-Welt Kft
Kukoricavetőmag.hu Kft.
Lakkos Kft.
Madarász Kft.
Majorgép szerviz
Markó István Egyéni Vállalkozó
Mega-LKW kft.
Metal-Sheet Kft.
Mező-Gép Agro Kft.
MTE Speciál Kft.
Nagy Antal EV
Novara Coop Kft.
Nyírhidraulik Kft.
Odisys Bt.
Oraker Kft.
Pálinkó József E.V.
PIK-PAK Korona
Polyduct Zrt.
Promo plusz kft.
Raho-Ker Kft.
Rexxon-Trade Kft.
Royal Marine Kft.
S.C. Lorger S.R.L.
Satamo Plus Kft.
Seed-Imex Kft.
Servitec Kft.
Sokoró Kft.
Starex Pro Kft.
Strautmann Gépgyártó Hungária Kft.
Sz-Agro 2007 Kft.
SZAL-AGRO Kft.
Szekeres Kft.
Szentmihályi Gép Kft.
Takács Dinasztia Kft.
Tartálygyár Kft
Telkes Gép Kft.
Tihanyi TB Kft.
Törő Gépek
Trakodó Kft.
Truck Central Kft.
Väderstad Kft.
Valbert Bt.
Vektor-Holding Kft.
Veréb József e. v.
Wild Control Kft.
Zetor-Vas
Ádám és Társa Kft.
Agrárkert Centrum Kft.
Agro-Alfa Kft
Agro-Contakt 2000 Kft.
Agro-Life Gépker Kft.
Agro-man
Agro-Tipp Kft.
Agroázis Kft.
Agrobörze
Agrofém71 Kft.
Agrogép 2004 Kft.
AgroHof
Agroker Holding Zrt.
Agrolánc Kft.
Agromehanika Kft.
Agroshop
Agrosprinter
Agrotec Magyarország Kft.
AJG Gépgyártó Kft.
Alp-agro
Atra Kecskemét Kft.
Austro Diesel
Axiál
Balog Mihály
Baumachinen Kft.
Bezerédi Agro Kft.
Bioenergia Massza Kft.
Bohr
Bos-Plus Kft.
Bükkhegyi András
Clear-Globe Kft
Contstar Kft.
Csiszár Csapodi Kft.
D+V 1999 Kft.
DM-Ker Kft.
Doroti Pack Kft.
Egyedi GépKer Kft.
Erőgép-Szervíz Kft.
Farkas Szervíztechnika Kft.
Forma Hungária Bt.
Földvársarok Kft.
General-Agri Hungary Kft.
GG 55 Kft.
GM Agro.net Kft.
Golden Lube Kft.
Gumiflex Kft.
Hanki-ker
Hidro Master Kft
Horizont Trade Kft.
Hungarpol Sp.z o.o.
IKR Gépkereskedelmi Kft.
Invest Gépkereskedelmi Kft
KaposFlex Gumikereskedelmi Kft.
KC-Békés Kft.
Készenlét Zrt.
Kiskorpád Gépker Kft.
Kite Zrt.
Kosditrade Kft
Kovács-ker
Kuhn Center Magyarország
Kühne Mezőgazdasági Gépgyár Zrt.
Leták Mezőgazdasági Gépgyár Kft.
Magtár Kft.
Malupe-Agro Kft.
Mayer László egyéni vállalkozó
Metal Gold 2001 Kft.
Metalwolf Kft.
Milsteman Kft.
Multiva Magyarország Kft
Nagytraktor Kft.
Nowton Bt.
Nyírker Kft.
Omikron Kereskedelmi Gyártó, Javító és Forgalmazó Kft.
Pal-Tis Kft.
Pap-Agro Kft.
Pintér László e.v.
Pótkocsicentrum Kft.
Quivogne CEE GmbH
Realagro Kft.
Rotáció Kft.
Royal-Kert Kft.
Sasform Agrotechnika Kft
Sato-Gép Kft.
Selector Export-Import Kft
Sióagrár Kft
Stand-Agro Kft
Start Agro Kft.
Syncro-Trade Kft.
Szakadáth-Gépker Kft.
Szegána Kft.
Szemi-Agro Kft.
Szűcs Tamás
Takács Lajos
Té-Géta-68 Kft.
Tempel Kft.
Tisza Consult Bt.
Trade Impact Kft
Traktor Trade Kft.
Újhelyi Kft.
VAgro Mezőgazdasági Gépgyár
Valkon Kft.
Velox-Ker Kft.
Villám István
Wirax-Hungária Kft.
Zootechnika Gépgyártó Kft.