Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

CLAAS kombájncsalád

Létrehozta: Marci , 2008-05-24 22:32:38

Kedvencekhez Segítség

7295 hozzászólás
#1645 szanberg
2015-01-05 19:36:30

Válasz #1632. hozzászólásra

Ez király hely!!!
Nagy commandor meg régi challengersmile thumbupcool

Szabi!

Mesélj már erről a challengerről!
Használják folyamatosan? Miket húz? Mennyi óra van benne? Hol van helyileg?
Újkora óta ott dolgozik???

#1640 VTR-es
2015-01-05 19:17:48

Válasz #1640. hozzászólásra
Hány literes ezeknek a magtartály?

#1638 deka 0803
2015-01-05 18:53:23

Válasz #1638. hozzászólásra

Saját gép már 5-éve használjuk komolyabb hiba nemvolt vele ez egy 115cs típusú gép!

#1637 Mf-es
2015-01-05 18:42:27

Válasz #1636. hozzászólásra

Én is várom a véleményt,ha a tied!Van egy pár eladó,szerintem lehetne alkudni belőlük.

#1635 dr.T
2015-01-05 18:38:14

Most gondolkozom de felenk is van egy commandor,de azt megnem mondom hanyas. Mondjuk az kegyetleneul levan elve,mar regen lattam,de akkor nemis erdekelt,de hat olyan mint a gazdaja csak aratni akar vele javitani meg baszik ra.

#1633 papa maci
2015-01-05 18:15:05

Válasz #1632. hozzászólásra

smile loveyesmile loveyesmile loveye Na de azért a CAT sem mai paripa........smile thumbup

Nincs profilkép
#1632 Szabi.
2015-01-05 18:13:30

Válasz #1633. hozzászólásra

Ami még érdekes volt a 228-nál az idén nekem: munka közben kibaxot halkan szól.

Nincs profilkép
#1631 Szabi.
2015-01-05 18:10:00

Válasz #1631. hozzászólásra

Egy ismerősömnek volt régebben 114/116/118 cs, nem emlékszem már rá pontosan. Nincs annyi ékszíj. Csapágyak cseréje anno filléres volt. A legkorábban ment ki és a legkésőbb jött be, bármiből kicsépelte a szemet, legyen az sült vagy vizes kalász. Ő anno 106-ró lépet át erre de ez akkor hatalmas előre lépés volt.

#1629 Mf-es
2015-01-05 18:03:14

Válasz #1630. hozzászólásra

És az a sok henger ott hátul,nem szorul meg sose?

Nincs profilkép
#1628 Szabi.
2015-01-05 18:01:38

Válasz #1628. hozzászólásra

Szerintem is bittang jó gép csak itthon nincs elterjedve. Van kb 2-3 db az országban. Nem tudom, hogy alkatrésze ellátása/készlete mennyire tér el a mega-tól. Ha egyszer megveszed(teljesítmény arányában a legolcsóbb), szerintem nem szabadulsz tőle. Ha ki van pofozva, örök élet +3 nap.smile thumbupcool

#1627 dr.T
2015-01-05 17:58:07

Amugy a megak meg a medionok milyen gepek?

#1626 Mf-es
2015-01-05 17:49:33

Válasz #1627. hozzászólásra

Érdemes volna ilyet venni?106-után?Hány évre lehetne tervezni vele,kis gazdaságba?

Nincs profilkép
#1624 Szabi.
2015-01-05 17:15:56

Előbb még mf-es kérdezett de már nem látom a hozzászólását csak spontán bedobok egy képet a commandor belsejéről:

#1623 Ádám Zoltán_58033
2015-01-05 16:43:24

Válasz #1624. hozzászólásra

ebbe nincs banánház meg szöghajtás se mivel új kasznis

a dominátoron mi is így cseréltüksmile blushing

#1622 Claassic
2015-01-05 15:34:19

Válasz #1600. hozzászólásra

Szia! Én már cseréltem azt a kis csigalevelet, igaz egy Megán. Le ne vedd az ürítőcsigát hozzá! Az alsó derékszöghajtás nyírócsavarját vedd ki, és felfelé a banánhajtóműbe told fel a csigalevelet. Majd a derékszöghajtást bontsad le, és ezután ki lehet venni a csigalevelet. Arra készülj fel hogy ez egy öntvény darab, tehát akármivel nem tudod hegeszteni.

#1621 szanberg
2015-01-05 09:21:24

Válasz #1610. hozzászólásra

Én kisgyerek korom óta Commandor kombájnt láttam egészen 2009-ig.
A bábolnai állami gazdaságnak volt itt kettő is belőle, igaz egyik az gallyon volt már csak szemetnek állt ott, de a másikon kb 20évig egy kombájnos ült és a legtöbbet vágta a 4000hektáros állami cégnél(ameddig nem privatizálták, mert akkor eladták)

13.000üzemóra volt a gép mérőjében de az utolsó kb 3évben már nem mért a műszer szóval egy 15ezer órás gép volt mikor elvitték.
V6-os merci motor akkor kezdett bomlani, ha egy naptól többet állt és nem dolgozott akkor lekellett engedni belőle a vizet máskülönben telecsurgott egy henger és nembírták beindítani hehe
de amúgy meg aratott végig keményen!
A hidrosztatikája is gyengült már de ment. A cséplő utáni kis dobokkal sosem volt baj, egyszerű rendszer volt, zsírozható csapágyai gyáriak voltak benne.
Amúgy ez egy hegyi változat volt, nagyon régen az automatikus szintezője is működött a vége felé már nem.
A szalmát igen megtörte így nyáron keveset vágott, csak a meszibb táblákat mert volt vagy 10.000juh is meg nagy tojóállomány ésatöbbi, aztán kellett a szalma vastagon. Igaz a régi bálázóknál volt csak gond a szecska felszedése.

Egy robosztus egyszerű igazi kemény vasdarab volt a Commandor, és amúgy a 228-assal búza vágás rekord is van felállítva, nem kicsi teljesítmény.
Ha abban APS lett volna akkor pedig a mostani akarmelyik lexiont picsázná szerintem.

#1620 szanberg
2015-01-05 09:13:21

Válasz #1605. hozzászólásra

A Commandor egy érdekes rendszer.
Azért tud többet kukoricában mert azok a gépek rendszerek melyekben forgó vakarók továbbítják az anyagot hátra, azokban a kukorica igen szeret lenni, kíméletesen dolgozik annak ellenére, hogy sokkal nagyobb a cséplőút, meg nem tehetetlenül kényszerszerűen lötyög benne a csutka hanem forogva fújatja kifelé hátul.

Plusz a 16000 köbcentis Mercedes motor az egy állat benne, itt nincs kegyelem.

#1619 dr.T
2015-01-04 21:45:37

Válasz #1620. hozzászólásra

Akkor azert nez ki ilyen joll a kombinod!

#1618 Ádám Zoltán_58033
2015-01-04 21:40:22

Válasz #1619. hozzászólásra
nekünk is tároló alatt vannak a gépek, nyáron ha nem használjuk még a napon sem hagyjuk kint őket.
ilyenkor javítunk polírozunk csak most hideg van nagyonsmile crying

#1617 dr.T
2015-01-04 21:33:48

Válasz #1618. hozzászólásra

Hat ha megbecsulod a gepet meghalalja azt,nekem az osszes gepem tarolo alatt van meg az is amit nemhasznallok.

#1616 Ádám Zoltán_58033
2015-01-04 21:28:13

Válasz #1617. hozzászólásra

3000 üó motor de mi a széltől is óvjuk, meg ha valami baja van inkább télen kijavítjuk.

#1615 dr.T
2015-01-04 21:20:00

Válasz #1616. hozzászólásra

Motor ora mennyi? Javitani valo?

#1613 dr.T
2015-01-04 21:12:32

Válasz #1614. hozzászólásra

Mennyit tudsz vele learatni a medionnal egy 6 t buzaban?

#1611 Ádám Zoltán_58033
2015-01-04 21:00:23

Válasz #1612. hozzászólásra

a dominátornál ha kellett belementem a co hegesztővel és benne megcsináltam

#1610 ARES-826
2015-01-04 20:50:31

Válasz #1611. hozzászólásra

Ha géped szép fényes kívülről vigyázz rá, de kilátja a belében hogy hegesztettél rá egy új csigalevelet??????????smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin

#1609 Ádám Zoltán_58033
2015-01-04 20:44:07

Válasz #1608. hozzászólásra

most az egyszer nem akartam hegeszteni, gondoltam túl fényes még ez a gép megérdemel egy újat, komplett.

csak mikor mondták, hogy vegyük le a csigát elment a kedvem.

#1608 papa maci
2015-01-04 20:15:33

Válasz #1609. hozzászólásra

A Claas-nál a hybrid a fővonal....Ha így halad még az Avero-ba is az lesz. Ők erre esküsznek. A nyuszi dupla kis rotorost csinált. Ősszel volt hozzá szerencsém. Kukoricában nem volt gond. De a kezelő szerint erős gabonában már fogós. A hybrid lexihez képest. Azonos kategóriáról beszélünk. Volt még náluk egy 9880 i STS..azaz most is ott parkol....mikor az ment a 9m zürn betétes adapterrel az állítólag nyelte cefetül. A nagy lexit 780 ,idén próbálják nyilván. Vagy a nagy Deutz-ot. Még kérdéses. De lehet mindkettőt. Az utóbbi időben az Axial dobos verziók kezdenek előjönni. Igaz az IH nagy mester ebben.. A gép szerkezeti kialakítása a leg jobb szerintem. Legalábbis műszaki szemmel egy letisztult. Gép ! A brazil "oldalakon" mivel szójásak. Főleg az IH-t favorizálják. Minden tekintetben. Még viccelődnek is a fényképeken hogy mennyire kesze kusza a többi gép az IH-oz képest. Ez a domingó (commandor) egy irány volt. Eltértek tőle gondolom a szalmából nem sok mindent hagyott. Igaz mára a bálázók is felnőttek a tört szalmákhoz. Baranyában volt egy, legalább is arról tudok. Ott dicsérték. A domingó sokdobos verzióját. Csak kiöregedett alóluk. Ezért csere, sima lexikre. Mivel akkor a 600-as még igencsak drága volt.

#1607 ARES-826
2015-01-04 19:55:20

Válasz #1607. hozzászólásra

Hát azzal a pár hengerrel nem hiszem hogy annyival többet tudna, szerinted??? Ha egy sikertörténet lett volna akkor még mindig gyártanák! Valamiért a Claas nem gyárt csak rotoros kombájnt mint a Jd, vagy a nyuszi vagy a CASE!!smile blinksmile blink
Miért maradtak vajon a keresztdobosnál csak és hátul kezdtek variálni a ládák helyett rotorral???????smile blinksmile blinksmile blink

#1606 ARES-826
2015-01-04 19:51:25

Válasz #1606. hozzászólásra

Ha kiszedi kint szépen fel tudja hegeszteni, szerintem a Kombelt-nél van hozzá csigalevél és tud venni hozzá!smile thumbupcool

#1605 papa maci
2015-01-04 19:50:04

Válasz #1605. hozzászólásra

Mert egy gépállat....legalább is úgy néz ki smile thumbupsmile thumbup

#1604 papa maci
2015-01-04 19:48:57

Válasz #1600. hozzászólásra

A (banánt) a tartályba be mászva ki lehet venni és máris mókerolhatsz ott bent.

#1603 ARES-826
2015-01-04 19:45:11

Válasz #1601. hozzászólásra

De miért is tud ez többet kuccában mint egy MEGA??? Nem értem miért vagytok ettől annyira elájulva, ugyan az a dob van benne mint a régi domingóban!smile blinksmile blinksmile blink
Én azt gondoltam ez is rotoros de hagyományos cséplődobos!smile whistlingsmile whistling

#1602 ARES-826
2015-01-04 19:37:18

Válasz #1600. hozzászólásra

Ahhoz nem kell levenni szerintem az egész csövet. Van annyi lehetőség azt gondolom a benti kanyar részének az elmozdításával hona ki tudd venni a közepét. de ah nem enged akkor is elég ha a cső végét fellazítod a nagy csigát kicsit felfelé húzod és akkor tuti kilehet szedni azt a kis közbenső csigadarabot.smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#1599 Vári Gyögy
2015-01-04 14:48:51

Válasz #1598. hozzászólásra

Az kukoricában elég brutális!!!

#1598 Ádám Zoltán_58033
2015-01-04 13:41:59

Válasz #1599. hozzászólásra

van nekem egy jcb 535/95 rakodóm , avval le tudnám venni csak jó lett volna valami cikszámos könyv, vagy szerelési útmutató.

kívülről nincs semmi baja, de ha benyúlok a kémlelőn akkor ott van egy kis csiga durván egy menet, és annak a levele mint a penge olyan éles és vékony el van kopva.

maga az ürítőcsigában a levél alig kopott de itt a kanyarban eléggé el van kopva.

#1597 ARES-826
2015-01-04 11:11:47

Válasz #1596. hozzászólásra

Szerintem nem nagy dolog leszedni! Leszeded a külső lemezeket, keresel egy teleszkópos rakodót, vagy valami jó magas emelőt (daru stb...) kikötöd a munkahengert, lekapod a csavarokat a külső szorítókkal és veszed le a csigát! De előtte szered le a gardánt is a magtartályból! Mi lett a csővel behorpadt?smile blinksmile blinksmile blink

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Felháborodtak az olasz gazdák is – tiltakoznak a KAP-reform ellen
Felháborodtak az olasz gazdák is – tiltakoznak a KAP-reform ellen
A lombardiai régió beadvánnyal tiltakozik az EU új KAP-tervei ellen, komoly...
Egyre több gazdaság vált hőszivattyúra – A varázsszó a spórolás!
Egyre több gazdaság vált hőszivattyúra – A varázsszó a spórolás!
Megéri az átállás, de tervezést igényel. Lássuk, hogyan hasznosítható az...
Hízók, süldők és választási malacok
Hízók, süldők és választási malacok

25.000 Ft

Lucerna bála
Lucerna bála

7.000 Ft

Eladó újszerű Tehnos 300 vízszintes tengelyű szárzúzó, mulcsozó, első és hátsó hárompontra rakható, 50 cm hidraulikus oldalkitolással
Eladó újszerű Tehnos 300 vízszintes...

1.990.000 Ft

Extrahált szójadara (szója) szállítva, mennyiségi kedvezmény
Extrahált szójadara (szója) szállítva,...

209 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]