Jó reggelt mindenkinek!
Kérdezném e512 miért hordja vissza a levágott terményt a ferdefelhordóba csak forgassa aztán egyett büffen és elviszi majd kezdi előlről ? (nincs meg rakodva földel)
Válasz csoppika #4149. hozzászólásáraszinte tiszta új volt, kopás semmi nem volt rajt kombájnhoz adták amikor vettük 30 hektárt arathatott, valami igen régi lehetett mer a rugón a lábos valami esztergált volt nem lemez a három kihajtott füle.
Válasz Hogel #4144. hozzászólásáraArra nem cèlszerű egy vízszintes tengelyű silozo? Lucernàt, kicsi ràcsos pòtot hùzza maga után, szinte egyben belefùjja.
Üdv, kamillát szeretnék e-512 vel " betakarítani" arra gondoltam, hogy a rostát lezárnám, és egy nagy alacsony platós utánfutót kötnék a kombájn után, hogy arra hulljon a kaszálék.Majd az asztalt felemelve épp a virág alatt vágnám le, dobkosarat minél jobban kinyitva, alacsony dobfordulattal rámenve.
Ez nagy marhaság szerintetek?
Válasz csoppika #4142. hozzászólásáraEnis mar marcius ota javitgattam hogy erkezzek vele . A harmas szijjal marhamod megvagyok elegedve eg es fold a laposszijhoz kepest . Akk kitartast nektek
Válasz lorant90 #4141. hozzászólásáraAz enyém sajnos pihen a nyáron... Amuhez nyúlok teljes generált kíván. Most haver 14-ese küzdene... Tegnap frissibe letörött az ürítőcsiga zsanérja... "Csak repedést láttunk ott" mondta... (felül nem nézték)
Szerelés...
Azért el nem hagyta a Honecker et....
Válasz csoppika #4135. hozzászólásáraSemmi extra lekotni a ladakat kiszeded a 2 szelerol a csapagyat es kijon,ha joll emlekszem az eggyik csapagy belul a masik meg kivul van.
Egy kérdés. A ferde alsó tengely csapágyháza(lemezestől) mennyire lóghat/fordulhat összefele? Az egyik talán el is éri a ferde lánckerék agyát, ez minek a jele? Kivan a csapágy(ez önbeálló vagy a háza az a picsa műanyag?)?
Válasz medikus #4118. hozzászólásáraMit gondolsz: Működhet a ragasztás, tengővég pöttyintés? Ha csapágyazni kell, és leszedem a szíjtárcsát, nagyon úgysem fog megállni legközelebb...
Bár lehet ez a bontott már az előző helyen is bemozdult, mert a zéger nem volt fent...
Válasz Magister #4125. hozzászólásáraFölösleges...A szerelési sorrend: zéger, lánckerék, szíjtárcsa, csapágy önbeálló műanyag házban, amit lemezek fognak közre, oszt a csapágy mögött 1-2 centire van a tengely válla... A csapágykülsőt lemezház támassza egy nagyobb lemez segítségével. A csapágybelsőt meg a jóisten a csapágytűréssel... Plusz az éken levő lánckereket meg a szíjtárcsát nem biztosítja semmi...
Pedig nagy erő nem kéne...
A haver 514-esén egy tekercs szigszalag tartja pozícióban 2 éve az egyik sétálgató szíjtárcsát...(hogy ne esztergálja a szomszéd tárcsát...)
Válasz csoppika #4119. hozzászólásáraMeg lehet hogy esztétikusan felhegesztem a tengő végét... azt majd nem löki le... Csapágy cserét úgy is meg lehet oldani, ha meg bemozdul a tárcsa úgyis tökmindegy...
Válasz medikus #4118. hozzászólásáraAhamm. A lánckerék még elég passzos... De a szíjtárcsa amilyen passzosan jött le a helyéről, olyan vidáman jön megy harmadszorra... Akkor majd a brutállal ragasztom fel...
Ugye ha lenne benne egy rögzítő csavar, fele gond lenne...
Válasz medikus #4114. hozzászólásáraHolnap meglesem mennyi az új tárcsa... Aztán ha a kalászládáé lötyög, akkor nem gyorsítunk... A bontott tárcsát 2x feltettük az új tengelyre szerelési hiba miatt... Már majdnem kézzel lejön.... Hogy a b@zi német miért nem rögzíti legalább egy csavarral mint a JD... nem tudni... No mindegy. Lehet az enyhébb verzióval felragasztom... Jövöre szerintem így is kóvályogni fog...
Meg azt hogy gondolták , a zéger támaszt kintről, belül meg a jóisten a csapágy illesztéssel? Normális helyeken váll van a tengőn...
Válasz medikus #4111. hozzászólásáraA tengely új. A tárcsa a bontott is jó állapotú. Viszont ha a 26-os helyett 30-ast teszek, akkor az lassabb lesz... Szóval melyik az eredeti méret? Mert ha a 26,akkor vennem kell tárcsát...
4910 hozzászólás
Válasz medikus #4159. hozzászólására20-40 cm
Válasz csöpi #4158. hozzászólásáraRövid,apró szalma!
Jó reggelt mindenkinek!
Kérdezném e512 miért hordja vissza a levágott terményt a ferdefelhordóba csak forgassa aztán egyett büffen és elviszi majd kezdi előlről ? (nincs meg rakodva földel)
Válasz medikus #4153. hozzászólásáraEz komplett volt az égész, meg a végébe a tengelyre való öntvény bumszlit is odaatam reteszestü.
Válasz csoppika #4152. hozzászólásáraNekiadtam valakinek.
Válasz csoppika #4154. hozzászólásáraUtoljára a fél tárcsa volt ennyi!
Válasz medikus #4153. hozzászólásáraEz a nettó új ár minusz egy kevés, ugye???
Válasz Sötét Paraszt #4148. hozzászólására70/db!!!!!!!
Válasz Sötét Paraszt #4151. hozzászólásáraVolt...vagy még árulod?
Válasz csoppika #4149. hozzászólásáraszinte tiszta új volt, kopás semmi nem volt rajt kombájnhoz adták amikor vettük 30 hektárt arathatott, valami igen régi lehetett mer a rugón a lábos valami esztergált volt nem lemez a három kihajtott füle.
Válasz csoppika #4149. hozzászólásáraMeg a föle...
Válasz Sötét Paraszt #4148. hozzászólásáraEgy rekesz sör...
Dobvariátor komplett szíjtárcsa mit érhet?
E 512-es fülkeüvegek INGYEN elvihetők Szabolcs megye Tel 70 377 0640 22-oráig vagyok
Válasz .Richard. #4145. hozzászólásáraLehet , de abból kell dolgozni, ami van.
Válasz Hogel #4144. hozzászólásáraArra nem cèlszerű egy vízszintes tengelyű silozo? Lucernàt, kicsi ràcsos pòtot hùzza maga után, szinte egyben belefùjja.
Üdv, kamillát szeretnék e-512 vel " betakarítani" arra gondoltam, hogy a rostát lezárnám, és egy nagy alacsony platós utánfutót kötnék a kombájn után, hogy arra hulljon a kaszálék.Majd az asztalt felemelve épp a virág alatt vágnám le, dobkosarat minél jobban kinyitva, alacsony dobfordulattal rámenve.
Ez nagy marhaság szerintetek?
Válasz csoppika #4142. hozzászólásáraEnis mar marcius ota javitgattam hogy erkezzek vele . A harmas szijjal marhamod megvagyok elegedve eg es fold a laposszijhoz kepest . Akk kitartast nektek
Válasz lorant90 #4141. hozzászólásáraAz enyém sajnos pihen a nyáron... Amuhez nyúlok teljes generált kíván. Most haver 14-ese küzdene... Tegnap frissibe letörött az ürítőcsiga zsanérja... "Csak repedést láttunk ott" mondta... (felül nem nézték)
Szerelés...
Azért el nem hagyta a Honecker et....
Válasz lorant90 #4140. hozzászólására
Válasz lorant90 #4139. hozzászólására
Felènk is elkezdodott , harcba kuldtuk a jo öreg masinát
Válasz csoppika #4137. hozzászólásáraNem kell semmit lecsavarozni!Balra kihúzod kicsit,leveszed a csapágyat,utána jobbra kifűzöd!
Válasz dr.T #4136. hozzászólásáraOké, de amikor a házat lecsavarozom, ki tud bújni befele? Mert a tank meg az akksidoboz takarja kintről...
Válasz csoppika #4135. hozzászólásáraSemmi extra lekotni a ladakat kiszeded a 2 szelerol a csapagyat es kijon,ha joll emlekszem az eggyik csapagy belul a masik meg kivul van.
Srácok. Szalmaláda kiszerelésnek mi a menete? A tengelyek érdekelnének különösen...főleg a hátsó...
Válasz medikus #4133. hozzászólásáraAz is javításra vár... Ha eléri a lánckereket a csapágy takaró lemez, gondolom tüzet is okozhat..
Válasz csoppika #4131. hozzászólásáraFém!
https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/E_512_kombajn_67412238.htm
Megválnánk tőlle, esetleg alkatrészenként is eladó, 4új gumi, új akksik...de inkább egyben.
Egy kérdés. A ferde alsó tengely csapágyháza(lemezestől) mennyire lóghat/fordulhat összefele? Az egyik talán el is éri a ferde lánckerék agyát, ez minek a jele? Kivan a csapágy(ez önbeálló vagy a háza az a picsa műanyag?)?
Válasz medikus #4129. hozzászólásáraIdő!!!!!
Válasz csoppika #4123. hozzászólásáraHatalmas munka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz csoppika #4127. hozzászólásáraNo meg a 2RS csapágy sem kutya... Felkocogtatom erre fröcsög belőle a zsír
Válasz medikus #4118. hozzászólásáraMit gondolsz: Működhet a ragasztás, tengővég pöttyintés? Ha csapágyazni kell, és leszedem a szíjtárcsát, nagyon úgysem fog megállni legközelebb...
Bár lehet ez a bontott már az előző helyen is bemozdult, mert a zéger nem volt fent...
Válasz Magister #4125. hozzászólásáraFölösleges...A szerelési sorrend: zéger, lánckerék, szíjtárcsa, csapágy önbeálló műanyag házban, amit lemezek fognak közre, oszt a csapágy mögött 1-2 centire van a tengely válla... A csapágykülsőt lemezház támassza egy nagyobb lemez segítségével. A csapágybelsőt meg a jóisten a csapágytűréssel... Plusz az éken levő lánckereket meg a szíjtárcsát nem biztosítja semmi...
Pedig nagy erő nem kéne...
A haver 514-esén egy tekercs szigszalag tartja pozícióban 2 éve az egyik sétálgató szíjtárcsát...(hogy ne esztergálja a szomszéd tárcsát...)
Válasz csoppika #4124. hozzászólásáraA tengelybe nem lehet belefúrni és csavarral+alátéttel biztosítani??????????
Válasz csoppika #4119. hozzászólásáraMeg lehet hogy esztétikusan felhegesztem a tengő végét... azt majd nem löki le... Csapágy cserét úgy is meg lehet oldani, ha meg bemozdul a tárcsa úgyis tökmindegy...
Válasz medikus #4122. hozzászólásáraOszt a cséplő variátorhoz nem is fogok hozzányúlni...csak ha bedöglik...
Válasz csoppika #4121. hozzászólásáraVan ilyen!
Válasz csoppika #4120. hozzászólásáraMár kb 500 körül járok, oszt még nincs vége...
Válasz csoppika #4119. hozzászólásáraAz ártól függ... Egyet mindenképp vennem kell...
Válasz medikus #4118. hozzászólásáraAhamm. A lánckerék még elég passzos... De a szíjtárcsa amilyen passzosan jött le a helyéről, olyan vidáman jön megy harmadszorra... Akkor majd a brutállal ragasztom fel...
Ugye ha lenne benne egy rögzítő csavar, fele gond lenne...
Válasz csoppika #4117. hozzászólásáraAzért kell új tengely,új szíjtárcsa,mert ha megmozdul,lelöki a zégert!
Válasz medikus #4114. hozzászólásáraHolnap meglesem mennyi az új tárcsa... Aztán ha a kalászládáé lötyög, akkor nem gyorsítunk... A bontott tárcsát 2x feltettük az új tengelyre szerelési hiba miatt... Már majdnem kézzel lejön.... Hogy a b@zi német miért nem rögzíti legalább egy csavarral mint a JD... nem tudni... No mindegy. Lehet az enyhébb verzióval felragasztom... Jövöre szerintem így is kóvályogni fog...
Meg azt hogy gondolták , a zéger támaszt kintről, belül meg a jóisten a csapágy illesztéssel? Normális helyeken váll van a tengőn...
Válasz csoppika #4115. hozzászólásáraNincs máshol!
Válasz medikus #4114. hozzászólásáraA kisebbikből nincs raktáron. Vagy melyik részen van a gépen a toklászoló szíjtárcsája?
Mindegy hogy melyik az eredeti,gyorsíts!!!!!!!Nem véletlenül csinált az 514 re szélesebb magládát!!!
Válasz medikus #4111. hozzászólásáraA tengely új. A tárcsa a bontott is jó állapotú. Viszont ha a 26-os helyett 30-ast teszek, akkor az lassabb lesz... Szóval melyik az eredeti méret? Mert ha a 26,akkor vennem kell tárcsát...
Válasz Berente #4106. hozzászólásáraKönyv hátuljában megtalálod az ALAP beállításokat!
Válasz csoppika #4107. hozzászólásáraÚj tengely + új szíjtárcsa!