Hirdetés
Fórum
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Napraforgó ára új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- AKG támogatás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica terményárak új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Poénok új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
Cikkajánló
Hirdetés
886 hozzászólás
Válasz #33. hozzászólásra
legalján linke
Válasz #33. hozzászólásra
Van egy ilyen hogy traktoren .oda
Válasz #32. hozzászólásra
a képre katintva tudsz belépni utána lépja ich akzeptiere feliratra majd a technikre
Válasz #32. hozzászólásra
Melyikre?
a b c d e ...?
Válasz #31. hozzászólásra
meny rá a linkekre utána a fortschritt feliratra
Válasz #30. hozzászólásra
Na itt, hol van ebben erről infó?
Válasz #29. hozzászólásra
awww. Fortschritt-Landmaschinen.de cimen találsz ehez infot
Válasz #28. hozzászólásra
Próbálj szerezni 1 alkatrész-katalógust!
De biztos, hogy olcsóbb venni 1 lepukkant 303ast és a 2ből csinálni 1 jót.
Nem tudja valaki ha a 300-ast át akarom alakitani 303-ra a váltó mennyiben más,és mi kell hozzá.
Válasz #26. hozzászólásra
Lehetne, de puskáztam és a gyerköc aki feltöltötte ő maga irta, amúgy a videó alapján meg nem tudtam volna mondani én sem.
Válasz #25. hozzászólásra
szerintem inkább ifa l 60 as turbóval ilyet már láttam
Válasz #24. hozzászólásra
benzines jaguár
V8
V12
Válasz #23. hozzászólásra
konkrétabban mi az a benyás jagcsi ?
Válasz #21. hozzászólásra
Konkrétan ezt csak katalógusból, de benyás jagcsi motorral már volt szerencsém.
Válasz #21. hozzászólásra
( pont azóta ismeri mióta elolvasta a J. ....! :-))) )
Válasz #19. hozzászólásra
Na jó!
De ismered is, vagy csak elolvastad a jutúbon?
Válasz #17. hozzászólásra
sor 4-nek hosszú az a motor, csepelnek meg a járása miatt nem stimmel, egyébként ha a csepel ilyen jó motorokat gyártott volna (mint a BLMC) még ma is állna a gyára.
Válasz #18. hozzászólásra
leyland sor 6 turbó.
(British Leyland Motor Corporation Ltd (BLMC).
Válasz #16. hozzászólásra
Akkor ez más.
De mi?
Válasz #9. hozzászólásra
csepel 4henger+ turbó
Válasz #15. hozzászólásra
cristárnak jobboldalon van az adagoloja ez meg balos
Válasz #14. hozzászólásra
Lehet!
Mert a hangja alapján 6os turbós.
De én nem bírom beazonosítani, meg nem is tom hogy néz ki a cristal motor.
Válasz #13. hozzászólásra
Lehet KRISZTUS lakozik benne?????!!!
Válasz #12. hozzászólásra
Há ín nemtom.
Nem ifa az fix
Válasz #11. hozzászólásra
Azt neked kell tudni.
Válasz #10. hozzászólásra
BT?
Válasz #9. hozzászólásra
2 betűs.
Jó.
Na ebben milyen motor van?
Válasz #7. hozzászólásra
kollathtamas@freemail.hu
Kérdezz! Ha kell e-mailben megadom a telefonszámomat is.
Üdv. / Szia!
SOS szükségünk lenne segítségre!
Láttam a forumban, amit a Zt 303-assal kapcsolatban írt / írtál, tehát ért /értesz hozzá.
Tulajdonképpen a sebességváltóval kapcsolatban lenne szükségünk tanácsra, ötletre, már több napja nem sikerül a problémát megoldani.
Kérem, ha esetleg tudna / tudnál tanácsot adni, vagy pedig van ismerős, aki segíteni tudna írjon nekem egy e-mail az elérhetőségével: molnarzoltan1972@freemail.hu
Köszönöm!
Molnár Zoltán
Válasz #5. hozzászólásra
Az enyémből is ki volt véve a görgő és a gyári súlyokon kívül még egy Mtz garnitúra is volt az orrán mert a 4 fejes IH ekéhez kellet a tapadó erő és a gaz 66 gumija ugyancsak tud fogni mert amikor rálöktem a difizárat rendesen rúgot a gép alattam egyet és így dolgozott nekem 3 évig.
Válasz #3. hozzászólásra
ha kiszedem a görgőket a 8-as csavarok fogják bírni?
Válasz #2. hozzászólásra
elöl 16*20-as hátul 18,4*30-as
Szed ki a görgőket és meg van oldva a probléma. Amikor felraktam a gaz66 gumiját /1200*18/az ifa traki elejére nekem is ezt csinálta.
a váltó elején allul,ahol jön ki az elsőhajtás kardán abban a házban van az elsőhajtás kapcsolója,itt van egy szabadonfutó,és egy körmöskapcsoló,valószinüleg a szabadonfutóval lehet a gond,ez áll egy házból,egy görgőtartóbol és görgőkböl. milyen kerekek vannak rajt?
Megvan a visitás oka az első hajtás adja.Autómatán mindig hajt csak ritkán kapcsol ki rajta.Mi kapcsolja be az autómatát a váltóba?