Fórum
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Aszály új
- Kalászosok műtrágyázása új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Zöldtrágya új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó-termesztés új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Mezőgazdasági balesetek új
Cikkajánló

A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A MAGOSZ szerint alkalmazkodni kell a piaci fordulatokhoz, nincs mese._fill_540x300_0.jpg)
382 hozzászólás
Válasz #81. hozzászólásra
Ja vágom.
1 kombájntól kéne elhordani, mert jársz aratni máshova is.
És 1 db. gyors vlm. nagy póttal pont hiányzik?
Válasz #79. hozzászólásra
Min 200ha de néha több .És néha közelebre változo Én a saját mellet bérmunkázom ezért a megrendelö mondja meg hogy hova vigyük. van hogy a kombájn megy sokat van hogy a traktor. Azt se bánám ha már meglene! néha nem kombájnosnak hanem logisztikusnak érzem magam nem egyszerü..
Válasz #79. hozzászólásra
Dolgozzunk össze! Békésben hamarabb indul az aratás mint nálunk!
Válasz #75. hozzászólásra
Igazad van,de rábánk az van! csak az nem univerzális közútra. én inkább melé szeretném mint hejete tudom mire képes 8 éve üzemeljük amerikában nem lenne meglepő ha szálitanánk vele de itt? ezért kel egy vontato unoka tesom egy 8210 zel szálit ök elvanak vele..
Válasz #77. hozzászólásra
Mennyi ha-t kell learatni így ??? :-)))
Válasz #74. hozzászólásra
Sajnos igen! a heji cégek nem engedik be a maszekokat! ezértmenni kell nem is kicsit.. meg pl, tritikálét sem akar venni mindenki ezért el kell vini oda! igy duplán nehéz az aratás lasan a szálito jármü fontosabb mint a kombájn! igy alválalkozót is nehéz találni!
Válasz #75. hozzászólásra
Már vennéd is?
Vagy még ráér pár hónapot?
Válasz #73. hozzászólásra
A 8000 -s árán felujitasz 2 db Rábát,és az egyik vontat-hamár muszály-a másik küzd a talajon...A csemege szezonban,vontatásban a8000-s feladta s csak a Raba boldogult vagy a Kirovec.
Válasz #73. hozzászólásra
30 km a föld- telep távolság?
Válasz #67. hozzászólásra
Probáltam akét fő problémát vázolni! 180 200 km egy nap De egész héten az sok! tehát nem mindegy 60 km egy forduló. tudom hogy nem egyszerü menteni egy megakadt potot! de nincs más lehetőség. Csak a túlteher.. egy 8000 töröm a fejem csak elég drága ere a célra!
Válasz #71. hozzászólásra
Á fenéket.
Az emberre ragad ez az, az évek alatt...
Válasz #70. hozzászólásra
Ha láthanák 10p-re elöre,lehet hogy azota már Leoncioval poharazgatnánk braziliában! Ennyire ismered a tipust,vagy jo az informátorod...............
Válasz #68. hozzászólásra
Ahol tolják neki ott a rugózás kimegy párszor.
1-2 évente csere.
Váltó 2 év...
Ezek csak kiragadott adatok, ilyenekkel is kell számolni...
Válasz #66. hozzászólásra
Mi sem azok vunk már, mint 20-25 éve. :-)))
Nem 20000-re vannak már gyártva ezek se.
Ennél is kitudja mi jön pont most elő majd???
Ez is azért ment vlm.t évente.
Biztos tudja az angol, h. meddig éri meg neki tartogatni...
Jólenne látni a jövőjét a gépnek pár pillanatig. :-))
Válasz #64. hozzászólásra
Tuti,de a 180e az 180e km egy trakinak.......meg azok a fanatikusok.
Válasz #65. hozzászólásra
Ha necces a talaj hogy akarsz 300q-val szaladozni? Állando Rábakészültség,aztán szakad minden?
Válasz #63. hozzászólásra
Ez a jd már nem az a jd ami20-25évvelez elött volt! Nálunk "harcol" egy 1973-s példány,de...a maga valoságában naon jó.
Válasz #59. hozzászólásra
Nem feledem! Ép ez az ami a gondom. Nálunk húzós a tálaj és nagy a távolság tehát nem egyszerü sokszor a rába a szem szálitó a kicsik csak a kövön..
Válasz #62. hozzászólásra
No az évi 45.
Gyengén nyomta! :-))))
De aki ilyen sokat m1 (50körül) az nemám csak 1 helyben toporog.
Bérmunka télen nyáron, vágod.
Válasz #61. hozzászólásra
Persze.
De használtban gondoltam esetleg.
Azzal sirályabbul lehet közlekedni, stb....
De csak kósza tipp. :-))
Válasz #60. hozzászólásra
A kinézettben 180e km-t mutat a tachográf..........4 év alatt?!
Válasz #55. hozzászólásra
Nem akarnék 20-30misit egyetlen gépben tartani,8250 a "császár"?
Van ahol beléjük nyomnak 50-60000 km-t évente
egyet ne felejts,nagy ur a suly!Mik az elképzelések gépügyileg?
Válasz #54. hozzászólásra
Ja írtad is a hidat.
Elkómáztam...
Válasz #54. hozzászólásra
Én enyit szeretnék raksújban vini! Én is gép vásárlás előt álok nemtudom hogy mitévő legyek több verzió van elötem majd lesz valahogy!
Válasz #54. hozzászólásra
Meg persze minden kerék külön rugózott.
Válasz #53. hozzászólásra
Így gondolom.
Pedig nem ültem le benne még 10000-et. :-)))
Ha kell veszel 1 Rábát szé- hé aztán annál tudod mire számíthatsz, ha kell 2.-at is akár, tartalékba.
1 ilyen finom gép meg csináljon lájgtos melót ha lehet.
Spórolj még 1 kicsit aztán 8250!!!
Válasz #52. hozzászólásra
Megüléssel nincs gond,a hid,a fülke légrugos.Az is tuti hogy "rohanni" nem kell 280-300q-al,össztömegben!
Válasz #51. hozzászólásra
Egyetértünk!Raba csinálja ami neki valo,a jcb meg az "aproságokat"
Válasz #49. hozzászólásra
Ez egy jó gondolat! mert meg is kell benne ülni, és a potnak is birnia kell! Én hallotam hogy egy MB az árokban kötöt ki mert a potal történt valami.. csapszeg törés vagy ijesmi. nemmindegy hogy 30 vagy akár 80 de jó körűlményben nagyon hatékony lehet!
Aztán meg a könnyebb munkák.
Kardánozgatások,kaszálgatás,bálázás, vetések, szórás-műtr., ganéj, ....ilyesmik.
A komoly munkákba besegíthet, de azok inkább maradjanak meg az izmosabbaknak...
Válasz #49. hozzászólásra
Te probáltál már ilyet?Szállitási feladatot neki találták ki,az tuti.De talajmunkára a jd mgépeivel el kell dolgoznia.2008 tavaszán voltunk Brnoba,ott minden talajmunkára befogták s birja a gyürödést.
Válasz #47. hozzászólásra
Igazság szerint fuvarozás ennek az 1. számú feladata.
Vlk. 1x azt mondta, h. DE CSAK JÓ UTAKON.
Mindenhol nem lehet kihasználni a sebességét...
Válasz #46. hozzászólásra
A jd 12000 üó-nál tart megbontás nélkül,innentöl kezdve bármi lehet!
A szervizes is ugy nyilatkozik h 5-6000 üó-ig kijönnek a nagyobb gondok is,ha vannak.Tedejen már 7 db dolgozik,a legöregebb tul van a 8000 üó-n is.
Válasz #45. hozzászólásra
Nyomj a válaszra ne csakúgy vaktába2.
Az ami itt is itt van?
Másikat nem is néztél?
Hú merész beáldozni a jólbeváltat!
Ha sikerül megegyezni a kupeccel akkor elválnának utjaink.
Válasz #41. hozzászólásra
Békés megyében vagy békésen vagy murony ban telephejezik a gép! igen De a rakodó gépekben amit a jcb gyárt sokkal több üzemorák vanak és ott tényleg minden nap menek! és ottis kapják nemcsak a mezög. vanak örültek nekem elhieted...
Válasz #42. hozzászólásra
Nyomj a válaszra ne csakúgy vaktába.
És a jd-t eladnád?
Van még 1 nem?
Halllllllljuk!
Nem tudom ki másolt kit,de azt bizti h az MB régebbi darab.Nálatok az hol van kb?6900üó nem mulik el nyomtalanul,föleg ha odakin egy idióta hajtotta!
Válasz #35. hozzászólásra
Vannak kémeim mindenfele.
Tudok ezt azt...
Válasz #32. hozzászólásra
hello! töllünk nem mesze vettek egyet,németböl hozták lábon. és azota is látom mozogni ök egy nehéz gép szálitó pótot huznak vele hol kotró hol dozer a rakomány! a vontatást birnia kell hisz kint is ezt csinálják, Szerintem a Mb röl másolták ha legalább ugy sikerült akor megveheted! Amugy a JCB nem arol hires hogy SZ lenne nem ma kezték..
Augusztusban elkelt3100 netto.A Rábával karöltve eldolgozgatnának.
Válasz #36. hozzászólásra
Mennyiért adtad??
Ja,ja a jd megküzdötte már magát! Abuza már kisvárdára került még a nyáron.
Az én döntésem lesz,vagy nyelek vagy nyerek! Tifelétek van ilyen technika?
Válasz #31. hozzászólásra
Hali! !Búzád eladtad????
Válasz #31. hozzászólásra
Olyan az elképzelés, h. a jd takarodna 1 ilyen meg bevágódna annak a melóira + a rengeteg szállítás?