Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- AKG támogatás új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Landini traktorok új
- S.O.S. új
- Fórumtalálkozó az AGROmashEXPO-n! új
- JD GreenStar GPS új
Cikkajánló
Hirdetés
Fenntartható földművelés takarónövényekkel és zöldtrágyázásra alkalmas növényfajokkal
Bizonyítottan kedvezőbb talaj- és környezeti állapotot biztosítanak.
Támogatott tartalom
262 hozzászólás
Kollégák!
Kérdés:
Nászuramnak maradt egy hordó orosz motorolaja,befejezte a kamazozást.A 750-esbe jó lenne ez hidroolaj helyett?Olcsóbb lenne ugyanis ingyen...
Válasz Pintér Zoltán #60. hozzászólásáraHálás köszönet,alkalomadtán próbálom viszonozni!
Válasz Pintér Zoltán #59. hozzászólásáraUNHZ-750 katalógus
Válasz oprita #58. hozzászólásáraUNHZ-750UNHZ-750-ND4-022UNHZ-500
Üdv
Szíves felhasználásra.
Üdv!
Ha tud valaki 750-eshez gépkönyvet , katalógust,hálás lennék.Vettem egyet és lesz bőven munkám vele...
Válasz tarka129 #55. hozzászólásáraSzervusz!
nekem kb két hete sikerült szert tennem egy 750 esre, lötyög az enyém is rendesen! De a dolog itt lehet kétélű is, mert a forgóoszlop első csapágya könnyen kenhető, ám az alsó a fogaskerékkel együtt igen nehezen hozzáférhető, lehet az enyémet ezért hanyagolták el...
így az ott levő csapágy is össze van törve nekem, lóg ott is, meg löttyenhet a fogaskerék is az oszlop reteszén...
Gépkönyvben szépen láthatóak a hibaforrások!
Válasz tarka129 #55. hozzászólásáranyújstad ki a gémet teljesen, engedd le annyira hogy a földről felérhető legyen, és próbáld kézzel elmozdítani.
fog menni.
ez a kopás amit tapasztalsz.
a nagygém fordítóján (unhz-ban nem vagyok 100000% ig biztos, de mi más lenne ugye) egy fogasléc van meg a daru tengelyén egy fogaskerék.
a fogaslécet taszajgatja a fordító munkahenger. ami idővel kiis kopik szépen.
kis kcr darum is ilyen, amikor én dolgozok vele fel se tűnik. mert megszoktam.
üdv.fórumozók. kezdő unhz-750-es használó vagyok kérdésem lenne,hogy a gém fordításkor nem áll meg,van 1-2m vissza mozduláa , milyen hiba lehet?
előre is kössz!
Válasz ..MZ/X.. #53. hozzászólásáraköszi már megoldottam
kaptam jó árban,majd a napokban küldik.
Válasz kori01 #52. hozzászólásáraMetalloglobusnál szoktunk venni alapanyagot ilyesmihez.
Válasz colega #51. hozzászólásáraén kérdeztem köszi amugy
Válasz VMisi #47. hozzászólásáraFerrum-Plast RÖSZKE
62/272-129 62/273-007 telefonszám aktuális-e 1próbát meg ér
Válasz T.f. #49. hozzászólására3000-es
igen kérdeztem őket negyven valahányezer egy darab persely.
kicsit sok
de ha az anyagot megveszem megvan max 20ból.
Válasz kori01 #46. hozzászólásáraSzia. Nem írtad ,hogy melyik típushoz ,de a gyártó ma is létezik és van gyári alkatrész.
http://www.kaposgep.hu/hu/node/20
Válasz VMisi #47. hozzászólásáraköszönöm
hátha megtalálom neten
Válasz kori01 #46. hozzászólásáraValahol Szeged mellet árulnak sokféle bronz csövet kedvező árban, különböző falvastagsággal, el is postázzák.
tudna valaki segiteni abban, hogy hol lehet kcr-hez bronzperselyt venni?
Vagy anyagot?
Válasz Senechal #44. hozzászólásáraIgen,küldj egy e-mailt.
Válasz -subi #43. hozzászólásáraSzia! El tudnád nekem küldeni az unhz750-es gépkönyvet?
Köszönöm.
Válasz #42. hozzászólásra
Megérkezett, köszi!
Válasz #41. hozzászólásra
OKSA! Elküldve!
Válasz #40. hozzászólásra
Köszi!
sz.subi@freemail.hu
Válasz #39. hozzászólásra
Válasz #38. hozzászólásra
email címre el tudod küldeni?
Válasz #37. hozzászólásra
Tudni tudok, de hová?
Válasz #36. hozzászólásra
Tudsz küldeni egyet?
Válasz #35. hozzászólásra
Igen van!
Sziasztok!
Valakinek UNHZ-750 markolóhoz van gépkönyve?
Válasz #33. hozzászólásra
néda.
az 500 at nemtudom honnan szedtem hozzá.
3000 es kcr.
5000 nek bitang a nyaka, nemtudom mennyit nyomhat de cefett nehéz.
Válasz #32. hozzászólásra
Nem hallottam még 3500-as KCR-ről (google se nagyon). Biztos, hogy van ilyen? Mennyi lehet az önsúlya a 3000-esnek, 5000-esnek?
Válasz #30. hozzászólásra
a forwarderemen az a daru van amit lemásolva készítették a kcr 5010 est.
rokona az 5000 es kcr nek.
faszállítós ifákon inkább a 3500 as kcr daru szokottvolt lenni, meglehetősen nehéz darabok a nagyobbak.
Válasz #25. hozzászólásra
Ezt lehet valahogy legalizálni? Vagy csak rendszám nélkül használjátok?
Válasz #29. hozzászólásra
Húha. Miért, nagy lesz?
Válasz #28. hozzászólásra
nem lesz az egy kicsit nagy rá ?
Válasz #10. hozzászólásra
Sziasztok!
IFA-ra szeretnék egy KCR5000-es darut felszerelni. Ha esetleg valakinek lenne ilyenje felszerelve megköszönnék néhány képet, hogyan van rögzítve az alvázhoz stb.
Sziasztok!
Keresek KCR 4010 gépkönyvet! Ha van valakinek kérem írjon santa.szabolcs@gmail.com
Köszönöm
Üdv
Kcr 2500 450 a teljes hossz a teherbírás pedig 500 kg,a traktorra szerelt változat súlya 1250kg pótkocsira 1t,ügyes gyors daru papirfázni jó.
Kcr 4010 hasznos kinyúlás 460 teherbírás 800 kg traktorra szerelt változat 1450 pótkocsira 1200 kg,Erős daru viszont a nagygémet ki kell egyenesíteni mert nem tudod vele rakni az elejét,ja és kcr-nél a gyári vezérlést jó messzire el kell dobni mert folyatnak és csak rángat vele a daru.
Válasz #20. hozzászólásra
mi ilyet szerkesztettünk a télen. KCR-rel elég sok a baj én azt hallottam. vagy nem?
köszönöm :)
és azt nem tudja valaki hogy maga a daru hány kiló lehet ? (kcr 4010, és kcr 2500)
valamint a 2500 nek hogy mekkora lehet a max kinyúlása ?
Válasz #21. hozzászólásra
a 4000-es többen felveszi a 12-15 mázsát is vagy ha a szivattyú fel van véve illetve a nyomása.
Mármint teljesen nyújtva.
Szia! Nekem 4010-es van a matrica szerint 4,4m a kinyúlása kitolható gémes,és 900 kg-ot emelhet.
elnézést ha kicsit eltér az eredeti témától..
de valaki megtudná nekem mondani hogy a KCR 2500 as darunak mekkora a maximális kinyúlása, és hány kiló?
ugyanez érdekelne még KCR 4010 es kitolós esetében is.
Sokan mondják nekem hogy a 4010 es nagyon nehéz, és nem hosszabb mint a 2500 as. Ez két dolog amit kevésbé hiszek el. Nekem darus közelítő pótkocsira kellene, ezért fontos tudnom hogy melyik hány kilót nyom, és mekkora a teljes hossza. Előre is köszönöm.
Válasz #15. hozzászólásra
Alapjáraton eldolgozik ez is, csak néha lassúnak találom.
De a gazdaságban sok mindent meg tudunk oldani vele.
Jómulkorokban csúsztam le a vaterán egy 40 literes szivattyúról, azzal nagyon jó lett volna alapjáraton is.
javítókészletet meg innen szoktam hozzá rendelni,van nekik általában minden készleten:http://vulkan.hu/
köszönöm a sok építő hozzászólást majd ezekből összepakolom. Mtz-re való rászerelés illetve levétel mekkora munka?
Válasz #12. hozzászólásra
hogy gondoltad 3pontra szerelni,vagy venni egy öreg ifát daruval,volt a 4000-4010-es kcr ,az a 3000-res mtz-re adaptált változata,vonóhoroggal pótot is huzhatott,big-bagezni jó bármelyik,az 5000-res nehezebb azt nem ajánlom
Nekem MTZ50-en van 2000-es KCR.
Ez a legkisebb fajta, de ez is eldolgozik szépen.
Főként trágyát, kazlat rakunk, erdőn zúzni való gallyat kupacolunk vele.
Műtrágyát is le lehet venni vele. Be szoktam állni a kamion és a pótkocsi közé, így szépen át lehet rakodni. Ha nyerges van akkor kell hátrébb állni, mert nem ér el a plató végéig.
Hibája az, hogy korábban eltördelte a szivattyú felfogatását. Amióta combosan meg lett erősítve azóta semmi gond vele. Munkahengereket kellett felújítani benne, de ez egy 30x éves gépnél nem meglepő.
Gémkinyúlása kb 4m, max kinyúlásnál a 7q big-bag már határon van. Közelebbről gond nélkül pakolja a nagyobbat is.
Az újabbak már ügyesebbek, erősebbek is.
Ha jól tudom akkor a típus száma az emelőképességet jelenti t/m-ben. Pl a 3000-es daru terhelhetősége 1m gémkinyúlásnál 3t.
UNHZ, mindkettő fajta, kb 5-600kg-ot bír teljes kinyúlásnál. A 750-es gémje majd egy méterrel nagyobb mint a 2000-es KCR-nek. Venni csak 750-est érdemes, mert stabilabb, gyorsabb, egyszerűbb kezelni. Előnye, hogy könnyű ráakasztani, nem foglal külön gépet mint a fixre szerelt rakodó.
Válasz #12. hozzászólásra
Szia,
Pontos kinyúlást nem tudok most, de a kamion melléáll (az IFA-nak) ami a big-eket hozza, nincs gond a pakolással, a túlsó sort is leveszi(3000-es). a 6000-es tudtommal erősebb, szerintem azt vegyél, ha lehetőséged van rá. Műtrágyaszórót pakolunk mi is a 3000-essel. Új Szivattyú 26ezer volt, alapjáraton emel, nem kell pörgetni.
Egyik barátomnak van egy atlas 600-asa trágyavillával. 3pontra szerelhető, saját szivattyúval. nagyon jól működik. én is dolgoztam vele már. körbála szalmát fölteszi a kocsira.
UNHZ 500 csak 500 kilóig emelhet elvileg és akkor már gondok vannak a stabilitással is.
A vezérműtömbjének a kezelése nagy gyakorlatot igényelmert 2 karon van minden funkció.
A szivatyú a gyenge pontja de erre visszatérek.
Az UNHZ 750-es 750 kilóig emelhet 4 talpalója van elég stabil trágyázni azért jó vele mert nagyobb a kinyúlása mint az 500-as kivitelnek és a 2 szivatyú miatt gyorsabb és erősebb gép.
A kezelőszervek is sokkal kifinomultabbak ja és fülke van rajta ami trágyarakáskor nagyon komfortos főleg esőben!
Nekünk 750-es van nem szép de nekünk azt a 40-50 kocsi trágyát évente felrakja és kész erre vettük és a dolgát jól végzi.
A gyengélye a szivatyú amikor megvettük egyből MTZ olajszivatyúkat szereltünk rá azótta bír dolgozni .
A gyári 70 ropi!
Az 50-es MTZ 10 liter gázolajból simán elpöfög mellette egész nap!