Fórum
- Kalászosok műtrágyázása új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Napraforgó-termesztés új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Füge termesztés új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Mezőgazdasági balesetek új
Cikkajánló
_fill_540x300_0.jpg)
Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
A tartós vízhiány közepette komoly erőforrásokat mozgósít az agrártárca a..._fill_540x300_0.jpg)
269 hozzászólás
Sziasztok.
Kinek mi lenne a véleménye, arról, hogy 100 loerő után a 2,5 méteres nehéz tárcsa milyen lenne? nagyon dimbes dombos területeink vannak.
Az alábbiról lenne szó, MF 3085 után.
Válasz #117. hozzászólásra
járnak 100fokon.
Szia!
Ez az.
Szaki szerint az a lényeg hogy 100fokon a viszkozitása 14,5 fölött legyen. És az ilyen az ritkaság, más gyártók stou olajai csak 12-13,5 körül
Válasz #110. hozzászólásra
Szia.
A mobilnak véletlen nem tudod a pontos elnevezését?
Válasz #115. hozzászólásra

Nézegettem a bohr cégnek a hajtását, az jó lenne mert nagyon egyszerü, de ezek a traktor hasa alatt viszik előre a hajtást a hátsó TLT-ről, csakhogy nálunk az elsőkerékhajtás megy ott!
Itt van ha érdekel:http://www.bohr.hu
Válasz #114. hozzászólásra
A motor főtengelyéről van levéve a hajtás ezeknél és ahogy elnéztem ott miden más, az öntvény a traki elején, a hűtők, az aksi tartó.. stb az egész eleje teljesen más kialakítású hogy elférjen az első kardán kapcsoló háza és maga a kardán is kitaláljon a traki elejére.
front kardánra gondolsz? Az nem lesz egyszerű szerintem.
Van valakinek ebböl a 3000-es szériábol fronthajtásosa? A 3095-ösre próbálok fronthajtást szerezni, de nem tudom hogy milyet kéne. Ha lehet képeket tudnátok fölrakni róla?
Válasz #112. hozzászólásra
Azt nem tudom, én jd olajat még sose láttam messziről se.
Válasz #110. hozzászólásra
Én mol farm JD-t használok.Előtte agip volt benne.
Válasz #109. hozzászólásra

Jó hogy mondja a kolléga mert én mindig egyszerü JD hidraulikaolajat raktam bele... Mondjuk annál a fehéresszürke masszánál biztos jobb mint ami benne volt amikor megvettem.
Válasz #109. hozzászólásra
Ja és a nedves fékeknek se használ.
Ha van rajta terhelés alatt kapcsolható rész akkor nincs min variálni. Gyári MF HC plus 10W40 olaj netto 22-23000ft/20 lityi. Kétkatáéknál megkapod. Mobilnak essonak van még ami teljesíti a követelményeket de az se olcsóbb sőt... másfajta (értsd sima hajtómű vagy sima hidraulika) kifingatja powerváltó lamelláit.
Válasz #108. hozzászólásra
Mi volt amit belefolyattál? Gondolom akkor ár/minőségben te már átrágtad a kínálatot.
Válasz #107. hozzászólásra
Nekem 60 liter ment bele, mert egybe van a hidraulikaolaj a váltóval.(MF3095)
Váltóolajat szeretném lecserélni, mit érdemes beletenni? A kezelési szerinti 54 liter elég? (3085)
Válasz #105. hozzászólásra
A gombát egy próbalámpával letudod ellenőrizni, hogy jó e. Nézd meg a drótokat a mágnesszelepen is talán azok is lecsúsztak.
Legújabb:

Nem tudtam kapcsolni a nyuszi meg a béka között, megnéztem és kiderül hogy kihúzódott az eggyik drót a gombából a váltónál. Visszadugtam a drótot, most a kijelzőn vált, de valójában nem történik semmi. A gombával lehet valami baj?
Válasz #101. hozzászólásra

Megfigyeltem pár dolgot a rejtélyes diffizárbekapcsolódásokról. Először is hogy a sötétben dolgoztam a műszerfalon állandóan világít nagyon halványan a visszajelzője. Másodszor csak akkor kapcsol be magátol amikor meleg a motor és hirtelen leveszem a fordulatot PL.:sorvégeken. Hiába nyomkodom a gombot, taposom a féket nem veszi ki. De ha újraindítom és sebességben felemelem a kupplungot akkor kattan egyet valami és má nincs benn a diffizár. a nyomokból itélve az első hídban fog be.
Válasz #102. hozzászólásra
Power shifttel nem fogyaszt többet a gép?
Válasz #101. hozzászólásra

Sajnos csak A-B
Válasz #100. hozzászólásra
Elemet kell benne cserélni és újra programozni. Kétkatáék tudnak benne segíteni. Van radar a tieden? Neked csak A-B van benne vagy A-B-C-D?
Válasz #99. hozzászólásra

Köszi, így már stimmel. Meghalt a sebesség, és TLT kijelzőm is. Mit lehet vele kezdeni?
Nem tudod h. nyuszi A 3-asba, 1900-as fordulaton mennyivel megy?
Válasz #98. hozzászólásra

Mivel a powershift egy terhelésalatti NYOMATÉKVÁLTÓ ezért ez így van ahogy leírtad. De a lóerő az lóerő a nyomaték a pedig nyomaték. Egyiket csak a motor "tuningolásával" tudod növelni a másikat simán áttételmódosítással.
Válasz #97. hozzászólásra
Lehet, de amikor a kelleténél nagyobb ilyen forgókapás magágykészítőt huzogattam akkor csak nyuszi A 1-esbe indult el, még jó hogy volt powershift így gyorsabban tudtam menni miután elindultam. De miután bekapcsolva hagytam átváltottam 3-asba akkor már úgy is elindult.
Ja és ha közúton kapcsolom be akkor a fordulatszám is megnő!
Válasz #94. hozzászólásra

Egyet se. a Powershift az a terhelés alatti váltó elnevezése.
Válasz #94. hozzászólásra
Hogy mi igaz belőle de egy kiindulási pont
ITT írja a powershiftet és 125 lovat
Válasz #94. hozzászólásra
össz.
Nem tudja valaki véletlen hogy MF 3095-nél hány le-t emel a power shift? 120 kéne.
köszönet, igy már jobb.
Válasz #90. hozzászólásra
a 06 nem kell! 00-36-30- stb.
Válasz #90. hozzászólásra
+36305627211
Válasz #89. hozzászólásra
országhivóval együtt hogy lenne a telefonszám, mivel én +36 al próbáltam de nem jó.
Válasz #87. hozzászólásra
massey ferguson 3085-hez van 1000-es csonkom 06305627211
Válasz #84. hozzászólásra
540 - 1980RPM
1000 - 2000RPM
Válasz #86. hozzászólásra
szerintem 1100 as motorfordulaton elhuzná a traktor a bálázót, de mondjuk 1400 nál se lesz sokkal több a fogyasztás. Na meg persze jó drága is lenne az 1000-es csonk.
Válasz #85. hozzászólásra

Nem az igazi. a 3655 1400nál adja le a max nyomatékot az 1000kardán pedig 1100körül forog 500at.
sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ezek a traktorok, nálam 3085 milyen motorfordulaton adják le az 540 kardánfordulatot? azon agyalok h milyen lenne a bálázáshoz átrakni 1000 fordulatosra és kis gázon bálázni, kipróbálni meg nem tudom, mert nincs 1000 fordulatos csonkom.
Köszi mindenkinek az infót.
Válasz #77. hozzászólásra
Ja és persze az ajtókra is érdemes figyelni, hajlamosak nagyon a rozsdásodásra, mondjuk nem olyan nagy dolog, de szépen szét kell szedni rajta mindent a rozsdairtáshoz.
Válasz #77. hozzászólásra
A fék az lehet nagy gubanc ha a munkahengerkarmantyúk vagy betétek koptak el benne. Akkor a hátsó sonkák leszerelősek, nem kis meló.
Első hídat kell megnézni nincs e kikopva a királycsapja mert ha igen megsülyed a híd és lekopik a kúpkerék végéről a borda.
Válasz #77. hozzászólásra
Datatroniknak lehet elem baja. De hiába teszel bele újat attól nem fog megjavulni. Fel is kell programozni újból. Ahhoz meg műszer kell. Kérdezd Mfpistit ő tud rá megoldást.
Válasz #77. hozzászólásra
szia. nekem is egy MF 3085 van, kb január végétől. Féltengelynél olajfolyás nekem is volt, nem olyan nagy dolog javitani, én egyiket szedtem szét, a másikra nem volt idő, de az magától megszünt. A hasa alatt is volt olajcseppenés, de nálam fentről egészen a kormányorbittól folydogált le nálam ez volt, de lehet más is. A váltókarok, nálam nem lógnak, legalábbis nekem nem, amúgy jobboldalt a fülke alatt vannak a csuklóik, könnyen meg lehet nézni, az adatkijelzőhöz hozzászólni nem tudok, mert az enyémben nincsen, de anélkül is működik minden.
Én öszességében nagyon meg vagyok elégedve az enyémmel, igaz még csak kb 60-70 hektárt dolgozott nálam összevissza de semmi panaszom rá.
Szerintem ezeknek a traktoroknak a gyengepontja a váltó. Milyen évjáratú? A-tól D-ig vannak a sebességei vagy csak A és B. Ha dyna váltó van benne akkor szerintem nyugodtabb lehetsz. De a Perkins motor nem fog meghazudtolni.
Szevasztok. ma néztem ki magamnak egy MF 3085 trakit ,szerintetek mi az ami álltalában probléma szokott lenni vele. Az amit most észrevettem, az első féltengelynél szivárog az olaj. a féket nagyon kell taposni hogy fogjon,a hasa alatt cseppen az olaj, lehet hogy a főtengely szimering? a sebességváltó karok szerintem nagyon mozognak, kilehetnek a csuklópontjai? vagy ezeké ilyen? nem müködik jobboldalt fent a kijelző. a tulaj azt mondja elem kell bele. előre is köszönöm a segitséget.
Szerinted ha fronthidraulykát, és TLT-t akarunk rá kiépíteni akkor milyet vegyünk?
Először is bekapcsol, de kikapcsolni sem tudom. Azt nem bánnám hogy bekapcsolna, de ha rálépek a kuplungra, vagy a fékre akkor kikapcsolná. Mert azt el tudom képzelni hogy érzékeli ha erőlködik a traktor, és bekapcsol a differenciálzár. Túl bonyolult az egész
. Egyszer már szétszedtük a kabinban az egész burkolatot, és végigkövettünk minden vezetéket hogy hátha valami eloxidálódott. Különben jó kis gép, kaszálásra, bálázásra, boronálásra tökéletes. Szántásra meg úgy is veszünk egy nagyobb traktort.
Válasz #73. hozzászólásra
Na váárjál! Most akkor az a gond hogy nem kapcsol ki mikor te kikapcsolod vagy az a gond hogy magától bekapcsol?
Megnézte már egy fergusonos szaki (nagyon profi lehetett mert azt a két szót ismerte hogy izé meg hogyishijják) de valami olyat próbált magyarázni hogy az első hídban el van kopva egy hogyishijják és nem tud kioldani a differenciálzár. Úgyhogy jó hogy bezsebelt 10 rugót.
Válasz #71. hozzászólásra
Enyém is autotronic egyes. Csak az enyém 3655 tipusú. Tied nagytestvére. Azt kellene nézni mikor bekapcsol akkor változik e a vezérlő szelep mágnesessége? Úgy gondolom alapból nem mágneses és mikor bekapcsolod a difit akkor mágneseződik. Ha magától is bemágnesződik akkor valami kóbor áram odakeveredik valahogyan. De esetleg lehet fordítva is.Ha magától is bemágneseződik akkor valami kóbor áram odakeveredik valahogyan. ( Az összkeréknél kikapcsoláskor mágneseződik.) És azt is jó lenne tudni hogy minkét hídon bekapcsol vagy csak az egyiken? Mert ha csak az egyiken akkor valószínűleg mechanikus gond lesz belül. Ha viszont mindkét hídon bekapcsol akkor azt csak az olajnyomás teheti azt pedig mágnes szelep vezérli tehát vagy a szelepben lesz gubanc vagy a szelep vezérlésében. De ha szelep vezérlésében lenne gubanc akkor valószínűleg a visszajelző lámpának is világítani kellene a műszerfalon mikor bekapcsol.
Ez a traktor még autotronic 1-es.
Egyébként valószinüleg csak mechanikusan kapcsol be, de biztosan nem tudjuk mert a szántóföldön még nem szedtem szét soha. Amire hazaérek addigra meg mindig kikapcsol.
Válasz #68. hozzászólásra
Mikor bekapcsolódik magától akkor a mágneskapcsolója is aktiválódik vagy az olyankor nem változik egyszerűen csak mechanikusan összeakad a difizár?