Válasz #19122. hozzászólásra
800 körül van már benne, szántások után 1000 körül meglesz, motorja az penge nagyon, Bosch CR rendszer van rajta szerencsére
Válasz #19121. hozzászólásra
A tiédnek még úgy néz ki stabilabb a CR rendszere, a közelben lévőkben 3ból kettőnek injektor csere, 3ból 3 nak vízpumpa, a legtöbbet futottba is nincs több 3000 üzemóránál.
A magasnyomású szivattyú is Delphi rajta,az más kérdés mi van ráírva.Ettől függetlenül az injektoroknak 10.000-órát bírni kéne a perkinsesek szerint.
Aztmondják a hozzáértők,cr rendszerben tényleg a Bosch a legjobb ,ebben igazad van.
Azt mondták a gumisok, hogy prémium kategória a Vredestein nemcsak személyautó abroncsoknál hanem mezőgazdasági köpenyeknél is.
65km/h-s sebesség indexű és a legnagyobb terhelésű gumik közé van sorolva.
Bízom benne.
Személyautóinkra évek óta csak vredestein gumikat veszek, így most megörültem ennek mikor mondták, hogy ilyen is van másnapra
Bocsánat lehet tényleg Delphi.
A magasnyomású szivattyú az CAT made in usa rajta.
Azt mondják a CR Perkinseknek ez gyengepontjuk.
A Cr-es Sisu-ban Bosch rendszer van, 7500óránál még semmi baja hálIstennek, remélem jó is lesz még sokáig, ott a 6 injektor még húzósabb lesz egyszer...
t.peti!
Azért várjál még mert a Tietek új traktor párszáz órával, majd mikor 5000lesz benne akkor nézzünk a dolgok mögé.
De a legjobb a régi soros Bosch adagolós történet! Az is behal egyszer meg annak is drága a felújítása de stabilabb mint minden más.
500 körül volt a 4 porlasztó?? A miénkre Pistáék raktak fel egy nagy szűrőt a meglévők mellé, valami 60 ruppó volt, de elvileg így sokkal tovább bírják majd a porlasztók.
Mostanság vannak gondjaink, illetve a lefutott dolgokat is cserélni kell....
Először a 8270Xtrán kellett vízpumpát cserélni, meg hozzá a nagy vízcsövet mert nem állt meg az új pumpán a régi cső, hiába új bilincs akármi, csöpögött...JA meg termosztátok is lettek cserélve.
Aztán a 6497-es trakin minden nap repedezett ki a michelin gumi. 8. szezonja, le is van futva meg elérett ezekszerint. Aztán ki is szakadt szántásban. Vettem egy pár Vredestein Traxion+ gumit, 650/65 R42 méretben. Ez már kemény lóvé volt de most foghat majd a barázdában hehe
Végszóra pedig az 5455-ös injektorai kezdenek behalni, sok a résolaj, tekertet tekertet de nem akar beindulni csak igen nehezen. Amúgy bír megy dolgozik egész nap szépen.
egy sor injektort neki. No ennek nem örültem igazán. A vízpumpának igen mert egykét hete baxakodott, meg -meg foroghatott a lapát a tengelyen és néha melegedett a gép, néha meg nem. Aztán a végén folyamatosan. Most pedig olyan mint újkorában. A másikra a hátsó gumik igen kellettek már, 7500óra után lefutottak alig fogott már a sárban. de az injektornak az anyját most!
Aztmondják örüljek, mert kishíjján 5000óra van az 5455-ben, van ahol 2000óránként behalnak ezek a Denso cuccok.
Üzemóránként vagy 100Ft a porlasztók amortizációja.
Valamiért tetszik ez az mf , persze ha minden igaz amit írnak róla, persze lehet buktatója, külföldi gép messze is van tőlünk, meg amúgy se akarunk gépet venni de valamiért el tudnám képzelni ezt itthon.
Nekem 3095-ös van, nem mindegy, hogy milyen váltóval szerelt a tied, de én maximálisan meg vagyok elégedve a géppel, korát meghazudtolja. a 15 éves Fendteket, Valtrákat, Johnikat is felülmúlja több szempontból is. Persze van néhány gyengepontja, de melyik gépnek nincs?
Sziasztok.Ferguson 6280 Power Controlos.Volt már valakinek olyan problémája hogy ha jár a motor a mechanikus váltót nem lehet sebességbe rakni.De ha le van állítva a motor akkor simán veszi a fokozatokat.Valakinek valami ötlete?
Hónapok óta ott az autóban ott hányódik vetődik hehe
Tényleg nemvolt egy percem sem, most csak azért akadt m ert a hosszúhétvégére beesőzött mint nálatok is
Megpróbálom feladni tényleg de hajnaltól késő estig rohanás van keményen
Ez azért nem így van. 3070hez szinte bármi megvan másnap reggelre gyáriból, igaz nem olcsó de a más nyugatikatól nem is drágább. Aztán kis szerencsével főleg általános alkatrészek, szűrők, (perkins) motor alkatrészek, egyéb kopó alkatrészek rendelhetők kramptól, granittól, verbistől (vapormatic). De 3napnál többet még sose kellett várni ferga alkatrészre. Esetek 90%ban másnap reggelre megvan.
Szerintem Magyarországon nem fogsz alkatrészt találni, inkább angliában vagy ausztriában kutakodj.Ausztriában sok használt alkatrész lehet kapni mf traktorokhoz, angliában meg még utángyártanak egyes tipusokhoz. Nekünk van egy mf 165-ösünk.Úgy vettük ausztriából, hogy meg volt repedve a hidraulika fedele, így angliából rendeltünk utángyártottat.Bár szerencsénk volt mivel azonosak voltak a méretei a későbbi szériákkal.Lehet hogy érdemes csináltattnod egy szakival , ha megvannak a méretek, bár ez egy kicsit drága.
Válasz #19093. hozzászólásra
Ezt is nagy öröm lesz meghúzni .
Egyenlőre lesznek esztergálva hatszög közdarabok aztán abba lesz hajtva a legolcsóbb ami van hehe.
Meg rendeltem olyan kinézetűt ami volt .
Lehet olyat is rendelek, mint amit bevágtál, aztán majd kiderül melyik bírja.
Megoldottam a féltengelyproblémát igaz elég egyedi módon, összehoztam a 3085 belső féltengely részét a 3125 kilső részével, annyi volt a gond, h a 3125 kardánkeresztjének az átmérője kisebb volt, igy a a 3085 keresztjének két szembenálló részét megröviditettem, igy van most benne egy olyan kereszt aminek nem egyforma hosszú a négy ága. Kiváncsi vagyok, hogy fogjae birni, fordulni szépen egyszerre fordulnak át.
24488 hozzászólás
Válasz #19138. hozzászólásra
34-es péti ammonnitrátot 81-ért vettem
Válasz #19137. hozzászólásra
tudsz nitrogén árakat? 27% vagy 46%
Válasz #19136. hozzászólásra
Beszélek én is velük,kössz.
Válasz #19135. hozzászólásra
mind a két trakin fent van a 2 mikronos szűrő. 2K-tól
Válasz #19130. hozzászólásra
Milyet tettél fel?
Válasz #19133. hozzászólásra
Nemtudom,majd a Jd tulajok megmonják
Válasz #19132. hozzászólásra
az milyen a bosch-hoz és a delphihez képest?
Válasz #19131. hozzászólásra
Denso
Válasz #19123. hozzászólásra
JD-be milyen a CR rendszer?
Válasz #19124. hozzászólásra
2
Válasz #19128. hozzászólásra
4500
Válasz #19125. hozzászólásra
Mikor halt be nálad?
Válasz #19122. hozzászólásra
800 körül van már benne, szántások után 1000 körül meglesz, motorja az penge nagyon, Bosch CR rendszer van rajta szerencsére
Válasz #19121. hozzászólásra
A tiédnek még úgy néz ki stabilabb a CR rendszere, a közelben lévőkben 3ból kettőnek injektor csere, 3ból 3 nak vízpumpa, a legtöbbet futottba is nincs több 3000 üzemóránál.
Válasz #19118. hozzászólásra

sajnos kevés bír ki 5000 órát
Válasz #19119. hozzászólásra
Hány mikronos szűrőt tettetek fel pluszba?
Válasz #19121. hozzászólásra
A magasnyomású szivattyú is Delphi rajta,az más kérdés mi van ráírva.Ettől függetlenül az injektoroknak 10.000-órát bírni kéne a perkinsesek szerint.
Aztmondják a hozzáértők,cr rendszerben tényleg a Bosch a legjobb ,ebben igazad van.
Válasz #19116. hozzászólásra

Azt mondták a gumisok, hogy prémium kategória a Vredestein nemcsak személyautó abroncsoknál hanem mezőgazdasági köpenyeknél is.
65km/h-s sebesség indexű és a legnagyobb terhelésű gumik közé van sorolva.
Bízom benne.
Személyautóinkra évek óta csak vredestein gumikat veszek, így most megörültem ennek mikor mondták, hogy ilyen is van másnapra
Bocsánat lehet tényleg Delphi.
A magasnyomású szivattyú az CAT made in usa rajta.
Azt mondják a CR Perkinseknek ez gyengepontjuk.
A Cr-es Sisu-ban Bosch rendszer van, 7500óránál még semmi baja hálIstennek, remélem jó is lesz még sokáig, ott a 6 injektor még húzósabb lesz egyszer...
t.peti!
Azért várjál még mert a Tietek új traktor párszáz órával, majd mikor 5000lesz benne akkor nézzünk a dolgok mögé.
De a legjobb a régi soros Bosch adagolós történet! Az is behal egyszer meg annak is drága a felújítása de stabilabb mint minden más.
A sokat szidott New Hollandokkal miért nincs ilyen baj ? A végén kiderül hogy mégse olyan hej de jók ezek a Fergusonok se...
Válasz #19118. hozzászólásra
itt 2500-és 4000között mindenki végigjátszotta,mikronszűrőt tegyetek fel pluszba
Válasz #19112. hozzászólásra
Csak nem Denso van benne,hanem Delphi. 5000-nél nem kéne meghalnia
Válasz #19112. hozzászólásra
sok pipába sok dohány kell...
Válasz #19112. hozzászólásra
A vredestein gumik jó cuccok?
A denso lát el minden trakit injektorral vagy bosch is?
Válasz #19113. hozzászólásra

kevesebb, de nemsokkal
Szerintem ez nem szűrőn múlik, az a nagy szűrő sem fínomabb mint a két gyári fémházas én aztmondom, ezek meg vannak cserélgetve, víz leeresztve...
Válasz #19112. hozzászólásra

Mibe fáj az injektorok darabja?
Nekem a kocsin kellett tavaly cserélni, nem örültem neki!
Válasz #19112. hozzászólásra
500 körül volt a 4 porlasztó?? A miénkre Pistáék raktak fel egy nagy szűrőt a meglévők mellé, valami 60 ruppó volt, de elvileg így sokkal tovább bírják majd a porlasztók.
Mostanság vannak gondjaink, illetve a lefutott dolgokat is cserélni kell....

Először a 8270Xtrán kellett vízpumpát cserélni, meg hozzá a nagy vízcsövet mert nem állt meg az új pumpán a régi cső, hiába új bilincs akármi, csöpögött...JA meg termosztátok is lettek cserélve.
Aztán a 6497-es trakin minden nap repedezett ki a michelin gumi. 8. szezonja, le is van futva meg elérett ezekszerint. Aztán ki is szakadt szántásban. Vettem egy pár Vredestein Traxion+ gumit, 650/65 R42 méretben. Ez már kemény lóvé volt de most foghat majd a barázdában hehe
Végszóra pedig az 5455-ös injektorai kezdenek behalni, sok a résolaj, tekertet tekertet de nem akar beindulni csak igen nehezen. Amúgy bír megy dolgozik egész nap szépen.
egy sor injektort neki. No ennek nem örültem igazán. A vízpumpának igen mert egykét hete baxakodott, meg -meg foroghatott a lapát a tengelyen és néha melegedett a gép, néha meg nem. Aztán a végén folyamatosan. Most pedig olyan mint újkorában. A másikra a hátsó gumik igen kellettek már, 7500óra után lefutottak alig fogott már a sárban. de az injektornak az anyját most!
Aztmondják örüljek, mert kishíjján 5000óra van az 5455-ben, van ahol 2000óránként behalnak ezek a Denso cuccok.
Üzemóránként vagy 100Ft a porlasztók amortizációja.
Valamiért tetszik ez az mf , persze ha minden igaz amit írnak róla, persze lehet buktatója, külföldi gép messze is van tőlünk, meg amúgy se akarunk gépet venni de valamiért el tudnám képzelni ezt itthon.
Válasz #19106. hozzászólásra
Valószínűleg a nyúl-béka mechanikus biztosítása mozdult el, vagy a kuplungon marad valamennyi nyomás.
Válasz #19102. hozzászólásra

Bocsi lehet félreértettél, a régebbi szériákhoz nem lehet alkatrészt találni magyarországon.Az újabbakhoz természetesen igen.
Válasz #19107. hozzászólásra
Nekem 3095-ös van, nem mindegy, hogy milyen váltóval szerelt a tied, de én maximálisan meg vagyok elégedve a géppel, korát meghazudtolja. a 15 éves Fendteket, Valtrákat, Johnikat is felülmúlja több szempontból is. Persze van néhány gyengepontja, de melyik gépnek nincs?
Válasz #19102. hozzászólásra
köszönöm a segítséget nekem váltóalkatrészek kellenek leginkább.
Abban tudsz segíteni hogy milyen gép a 3070-es esetleg neked is ilyen van??
Sziasztok.Ferguson 6280 Power Controlos.Volt már valakinek olyan problémája hogy ha jár a motor a mechanikus váltót nem lehet sebességbe rakni.De ha le van állítva a motor akkor simán veszi a fokozatokat.Valakinek valami ötlete?
Válasz #19104. hozzászólásra

Hónapok óta ott az autóban ott hányódik vetődik hehe
Tényleg nemvolt egy percem sem, most csak azért akadt m ert a hosszúhétvégére beesőzött mint nálatok is
Megpróbálom feladni tényleg de hajnaltól késő estig rohanás van keményen
Bezzeg a claas ranger generátort hónapok óta nem hozza a posta.
Válasz #19100. hozzászólásra
Órája szerint mindjárt 6000, de mivel 8évesen került ide mérget nem vennék rŕ azért...
Válasz #19101. hozzászólásra
Ez azért nem így van. 3070hez szinte bármi megvan másnap reggelre gyáriból, igaz nem olcsó de a más nyugatikatól nem is drágább. Aztán kis szerencsével főleg általános alkatrészek, szűrők, (perkins) motor alkatrészek, egyéb kopó alkatrészek rendelhetők kramptól, granittól, verbistől (vapormatic). De 3napnál többet még sose kellett várni ferga alkatrészre. Esetek 90%ban másnap reggelre megvan.
Válasz #19097. hozzászólásra

Szerintem Magyarországon nem fogsz alkatrészt találni, inkább angliában vagy ausztriában kutakodj.Ausztriában sok használt alkatrész lehet kapni mf traktorokhoz, angliában meg még utángyártanak egyes tipusokhoz. Nekünk van egy mf 165-ösünk.Úgy vettük ausztriából, hogy meg volt repedve a hidraulika fedele, így angliából rendeltünk utángyártottat.Bár szerencsénk volt mivel azonosak voltak a méretei a későbbi szériákkal.Lehet hogy érdemes csináltattnod egy szakival , ha megvannak a méretek, bár ez egy kicsit drága.
Szanberg! hány óra van neked a 8270 ben?
Helló
Massey fergason 3070 szeretnék véleményeket kérni, alkatrészeket lehet hozzá kapni??
Most szeretnék egyet vásárolni! :)
köszönöm a válaszokat
Ezeket keresem mf 65 tipushoz
Valaki tudna nekem segíteni ? Keresek mf 65 höz hŕtsó véglehajtŕst ami nincs szétkopva? Sok helyen keresgetem de sehol nincs,
Sziasztok.Olyan után érdeklődnék 8200-as széria(2000-2004) 160-200 Le között mit érdemes tudni róla?Ajánljátok vagy nem?
Válasz #19093. hozzászólásra
most vettem a kramptól valami ilyesmi 11ezer körül, még nem volt idöm beszerelni. a nyáron akcióba még olcsóbb volt vagy 2000el.
Válasz #19093. hozzászólásra
Ezt is nagy öröm lesz meghúzni .
Egyenlőre lesznek esztergálva hatszög közdarabok aztán abba lesz hajtva a legolcsóbb ami van hehe.
Meg rendeltem olyan kinézetűt ami volt .
Lehet olyat is rendelek, mint amit bevágtál, aztán majd kiderül melyik bírja.
Válasz #19092. hozzászólásra

És kiderítetted már mit veszel helyette? Mert ugyanilyet venni 18 ezerért pénzkidobás.
Én árajánlatot várok erre:
Ezt elméletileg nyomás alatt is lehet csatlakoztatni.
1 db antikolt, Sötét Paraszt és Király Tóni gyártmányú kibehajtó célszerszám eladó.

Irányár: 80e Huf hehe.
Megoldottam a féltengelyproblémát igaz elég egyedi módon, összehoztam a 3085 belső féltengely részét a 3125 kilső részével, annyi volt a gond, h a 3125 kardánkeresztjének az átmérője kisebb volt, igy a a 3085 keresztjének két szembenálló részét megröviditettem, igy van most benne egy olyan kereszt aminek nem egyforma hosszú a négy ága. Kiváncsi vagyok, hogy fogjae birni, fordulni szépen egyszerre fordulnak át.
Válasz #19089. hozzászólásra
21 cm a teljes hossza a kis csőnek a tetejétől mérve, amibe megy bele. A min az aljától 5mm illetve a max az 33mm.