Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

Massey Ferguson traktorok

Létrehozta: Hemden , 2008-09-18 11:50:13

Kedvencekhez Segítség

24488 hozzászólás
#15988 szanberg
2012-04-15 09:35:47

Válasz #15980. hozzászólásra

Ezekben nincsen üléskapcsoló!
Az újévjáratokban nemtudom 09-ig biztos nem

Nincs profilkép
#15987 Fekete Bárány
2012-04-15 09:09:21

Kedves Masseyos kollegák!

Olyan gondom van, hogy van egy MF 6810-esem, és a terhelés alatt kapcsolható váltó két fokozata megszűnt, a b és a c. Ha tudna valaki segíteni, ugyanis a mágneskapcsoló és a hidraulikus szelep is ki lett mérve, működik, mégsem tudok b-t és c-t kapcsolni. Nem-e valamit légteleníteni kell,vagy valahol nincs-e valami kis szűrője, ami eldugulhatott.
Előre is köszönöm a segítséget!

Emilsmile confused

Nincs profilkép
#15986 Pilátus
2012-04-15 00:03:19

No-no ,mi a helyzett a fergásokkal??Mindegyik javít??smile devilsmile biggrin

Nincs profilkép
#15985 ano
2012-04-14 21:11:36

Válasz #15982. hozzászólásra

no mi a helyzet avval a géppel?

Nincs profilkép
#15984 ano
2012-04-14 21:10:10

Válasz #15982. hozzászólásra

no mi a helyzet avval a géppel?

Nincs profilkép
#15983 Pilátus
2012-04-13 17:14:11

Válasz #15982. hozzászólásra

A feneked alattsmile biggrin...elindulni csak akkor nem engedi ha sebességben van...ha nem ülsz ben attól még elindul csak nem gurul...

#15982 lackó0
2012-04-13 17:13:04

Válasz #15881. hozzászólásra

@ Sötét Paraszt:

az ásóboronán a középső tagjai a tratorfelőli oldalon mérve menetirány szerint:
- 1. tag 32 cm jobbra és 37 cm balra
- 2. tag 40 cm jobbra és 29 cm balra
- 2. tag 17.5 cm jobbra és 50 cm balra

Adatkábel híján holnap teszek fel egy pár képet!

#15981 greven
2012-04-13 07:46:47

Válasz #15980. hozzászólásra

Meg nem tudom, ha az a kapcsolo rossz, akkor be se indul a traktor nem? Vagy tévedek?
Meg kardántengelyt se enged hajtani ha nem ülök az ülésben. Legalábbis a kis kormikba ez igy volt. ki is kötöttük gyorsan frissen

#15980 greven
2012-04-13 07:29:02

Válasz #15980. hozzászólásra

Az merre van rajta, hogy néz ki?

Nincs profilkép
#15979 Pilátus
2012-04-12 23:00:42

Válasz #15934. hozzászólásra

A te esetedben nem 10százalék a forgáskülönbség hanem száz, mert a fogaskerék áll mivel nincs kuplungod...az érzékelő nem azt méri hogy mennyi a különség hanem jelzi,hogy tiznél nagyobb az eltérés...akkor reagál...ülés kapcsolot nézted???Szürőt nincs miért levenni...

Nincs profilkép
#15978 Pilátus
2012-04-12 22:50:04

Válasz #15975. hozzászólásra

Lehet,hogy be sem dugta,de az is lehet hogy fordítvasmile devil...régen.volt már vetéssmile biggrinsmile lol

Nincs profilkép
#15977 Pilátus
2012-04-12 22:43:02

Válasz #15956. hozzászólásra

A hátó szélvédőnél felvan vezetve a szabályzó amit tekerni lehet,de van amelyik a tömbön van rajta...ezn szükitesz...

#15976 Robi5
2012-04-12 22:24:46

én is elhoztam az 5465-öst a cégnek,lessz még dolgom velesmile sweatdrop

#15975 Mézga
2012-04-12 22:12:33

Válasz #15973. hozzászólásra

teccene nekem is egy olyan smile tonguep

#15974 drenthe evo
2012-04-12 22:12:26

Válasz #15963. hozzászólásra

Ja , vissza folyó be van kötve egyáltalán ???smile lol

#15973 Mézga
2012-04-12 22:10:19

Válasz #15972. hozzászólásra

a másik az övé, a landini helyett. az egyik meg sajnos nem hozzám jött smile sweatdrop

Nincs profilkép
#15971 zt323
2012-04-12 22:06:48

Válasz #15970. hozzászólásra

A másik tán a Sós komáé?smile tonguep

#15969 Mézga
2012-04-12 22:05:02

Válasz #15968. hozzászólásra

most lebuktam smile crying nagyon állat az a 6480-as

#15968 Mézga
2012-04-12 22:01:21

Válasz #15967. hozzászólásra

az a 6485 az dyna6 váltós?

Nincs profilkép
#15967 zt323
2012-04-12 22:01:19

Válasz #15966. hozzászólásra

Neked vitték az új Fergát?Tökölön láttam kettőt egy tréleren.smile thumbup

#15966 greven
2012-04-12 21:55:32

Esetleg valakinek eszébe jutott valami?

#15965 Mézga
2012-04-12 21:35:36

Válasz #15963. hozzászólásra

a tieden nincs olyan a karoknál, amit rá lehet hajtani, hogy ne menjen vissza a kar. eladó lesz a sárga 6480-am abba olyan van, pont neked való lenne smile biggrin

#15964 szanberg
2012-04-12 21:19:33

Válasz #15963. hozzászólásra

Az még nemjutott eszébe, hogy megnézze a visszafolyó rendszert hidromotortól gépig hehesmile lol

#15963 jamo
2012-04-12 21:13:39

Válasz #15963. hozzászólásra

Üdv!

Nincs árfolyásszabályzó a gépen? Mert ha a visszatérő keresztmetszete le van szűkítva akkor feltorlódik az olaj és ezéltal megnő a nyomás. Ezt a vezérlőtöbödben lévő buster szeleped úgy érzékeli hogy végállásba ért a "munkahenger" (ami igazából most hidromotor) és üresbe teszi a tömb tolattyúját.

#15962 ermike
2012-04-12 21:07:37



Üdv fiatalok!
Már rég voltam errefelé!
nNa hát megtörténik az amit itt közületek nem sokan gondoltak volna, hozzáteszem joggal!
MEGHIBÁSODOTT A FERGA!!!!

Ugyanis a vetőgép hidromotorját mikor bekacsolom akkor a kart abban a minutumban löki ki! Cserélgettem ide oda de sajnos nem jó már állítottam a nyomás szabályozón is (a vetőgépén) Mi a szarért dobja ki mindig azt a kart!!!??????????????

Már ősszel is kezdett vacakolni de akkor alacsony motorfordulatnál még nem dobta ki. de most már alapjáraton is kidobja!

kicsit bosszant! Tippek??? Megoldás??? /új gép nem kell se JD, se NH, .....


CSak a ferga!!!!!smile love

#15961 Pici
2012-04-12 21:05:46

Válasz #15961. hozzászólásra

ha tényleg 200 bar a gépbe a nyomás akkor nézd meg a tömlőt hány báros bár ha a préselésnél hullik szét akkor meg szarul préselik rá ahol csináltatod a tömlőt!!! nállam kombinált rakodónál is a tömlő közepén durrant el a cső nem a préselésnél!

#15960 sanyeee
2012-04-12 20:59:53

Válasz #15960. hozzászólásra

Értem, mondjuk valamit kisérleteztem a tömlővel délután, ha nem lesz dok eső majd holnap meglátom h fogja-e birni, amúgy volt ilyen gondom egyszer más traktorral is.

#15959 jamo
2012-04-12 20:52:30

Válasz #15958. hozzászólásra

Akkor se nyomhatná szét a tömlőt ha kézzel tartod a kart. Szóval vagy tömlő gagyi vagy valamiért nagy a nyomás a rendszeredbe. Bekellene dugni egy nyomásmérő órát az egyik csatiba és megmérni a nyomás. Ha jól rémlik 200báros rendszere van ezeknek.

#15958 Bárány
2012-04-12 20:47:47

Válasz #15954. hozzászólásra

Ha van tipped, hogy kihez lehetne fordulni ilyesmivel, ne tartsd magadban!
Az Axiál a Claas trakikhoz még a hibakódokat sem adja ki, szivatva ezzel a felhasználókat és saját szervizeseit egyaránt. Hiszen így minden sz.rért telefonos segítséget kell kérni, és a probléma általában semmi beavatkozást nem igényel, de áll a gép, és persze a szervizes is.
Német Claas mérnök szerint ez nem minden országban van így. Elég hülye voltam, hogy nem kérdeztem rá, melyik országokban nyilvánosak ezek a dolgok.Írtam egy mailt ezügyben közvetlenül a Claasnak, de finoman mondva le sem sz.rtak. (Na jó, nem olyan finoman...)
Ezek szerint a Fergánál is ez a helyzet? Pedig ott sok kicsi, "rugalmasabb" forgalmazó is van.

#15957 sanyeee
2012-04-12 20:31:07

Válasz #15957. hozzászólásra

nem, a tárcsa munkahengerénél a tömlő végén ami csatlakoztató rá van préselve a tömőre, amnak a belsejéből nyomta ki a tömlőt, és persze pont olyan helyt van ez h a kifröstető olaj telibe kapta a hátsó ablakot a traktoronn, csupa olaj volt hátulja.

Arra gondoltam, hogy ha lehetne valami szelepen állitani, akkor nem csinálna olyan nagy nyomást a tömlőben és birná.

#15956 Pici
2012-04-12 20:14:27

Válasz #15956. hozzászólásra

a csatlakozó akadt szét?

#15955 sanyeee
2012-04-12 19:54:33

Sziasztok !
Egy olyan gondom lenne, hogy ma tárcsázáskor a 3085 kétszer is szétnyomta a hodraulikatömlőt a tárcsán, pedig nem volt semmi baja ránézésre. Az lenne a kérdés, hogy valahol lehet-e állitani azt, hogy az emelőkar már kisebb nyomáson visszapattanjon az emelés előtti pozicióba?

#15954 greven
2012-04-12 13:52:30

Sajnos új és hasznos fejleményekkel nem tudok szolgálni.
A kézifékre nem sípol, ott nem lehet gubanc. A szűrőt nem vettük még le, az lesz a kövi, csak nincs hozzá semmi eszköz ott.

De azon filóztam, hogy.....
a kuplung olajnyomását hol lehet mérni ezen?
Ugyanis, olyan mintha amikor felengedném a kuplungot, ugye utasítást kap hogy menjen. A jeladő érzi a fordulsábéli különbséget ezért letilt a számítógép szerintem.

Lehet hogy nincs olajnyomás ott vagy valami hasonló.

Ez csak elmélet és lehet baromság, én nem értek ehhez.
Csak most ez a fő téma.

Én még mindig valami elektronikai hibába reménykedem.

Jah és elméletileg ha a jeladon nem volt forgácsreszelék, akkor a szűrőben sem lehet, mivel a jelado mégneses.

Nincs profilkép
#15953 Pilátus
2012-04-12 09:06:39

Válasz #15951. hozzászólásra

Itt a lényeg a többi csak blabla...ebben az esetben ki lehet mondani,hogy magánzónak semmilyen szervizre nem lenne szüksége ...ezt nem akarják,de létezik ilyen konkrét szervíz utasitás,fényképekkel ellátva amit szigoruan kezelnek...De ezzel a gépvásárlói igénnyel ami abszolút jogos,fel lehetne keresni az újonnan megválasztott gépforgalmozói szövetségi elnököt aki nem más mint Harsányi Zsolt...kiváncsi vagyok mit lépne erre...smile devilsmile wink ( a Zsolt szervízének is lenne mit még tanulni egy "legendás Harsányitól " aki "Levente(apja) volt" és a jelmondata az volt " Egy óra múlva itt vagyok"smile biggrin... ezt mostanában kissé átköltötték mert sokszor igy hangik " Egy hónap múlva ott vagyok"smile devilsmile lolsmile lol

#15952 Claastra
2012-04-12 08:58:16

Válasz #15950. hozzászólásra

Valtra váltót még nem láttam szétszedve a tanyán,,fergát már igen nem is egyetsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolti nem iparszerűen nyúzzátok őket,aki keményebben befogja annak halódik sűrün,jó én se nyúzom a valtrákat,

#15951 lala1
2012-04-12 08:46:01

Válasz #15948. hozzászólásra

No ezt miből gondoltad? smile tonguesmile tonguesmile tonguesmile tongue

#15950 greven
2012-04-12 08:07:56

Válasz #15888. hozzászólásra

Ez nem lenne hülyeség, de egy jol átlátható szerkezi rajzot is adhatnának hozzá, hogy mi hol van rajta. Annyi bizbasz van rajta, egyszerüen elveszik benne az ember és gőze sincs mit keressen ha még tippet is kap rá esetleg mi lehet a baj. Bármi jo lenne amivel az egyszerű ember is átlátná mi hol van rajta.

#15949 Mézga
2012-04-12 06:31:35

Válasz #15949. hozzászólásra

nem megy olyan könnyen szét a váltója az újabbaknak. nem papírból van, mint a valtrának

#15948 Claastra
2012-04-12 05:55:45

Valahogy a Fergával ugy vagyok ,hogy ujat fentartással,de használtat sosesmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingmotorhibást talán,mert az 1 millábol megvan,de a váltó ,3-4 misi simánsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#15947 Mézga
2012-04-11 23:18:20

Válasz #15945. hozzászólásra

azt hittem te hegesztetted meg menet közbe smile lol

Nincs profilkép
#15946 Pilátus
2012-04-11 23:16:09

Válasz #15926. hozzászólásra

Attol még nem biztos hogy a tüske is mozog benne a szelpben és ez a lényeg...mert ez nem a villáskulcshoz van tervezve...smile devil...nincs ennek semmi baja a szelepek elromlanak idövel és kész...ez ugye szét volt szedve,bármikor felkphaott a szerelésböl adodo koszt vagy megszorul a szelep és üáris nem müködik egyik sem...a potméter probléma meg nem egyböl jelenkezik hanem fokozatosan ami sokszor kuplung pedálnyomás ellenállás különbéggel is.párosul ha olajkapcsolo is van a renszerben...egyetlen egy est ben fordulhat még elő hasonló ha az üléskapcsoló romlik elsmile scared az egy igen blöd hiba,de már húztak szét ezért taktortsmile lol...nem érzékeli hogy benne ülsz és biztonsági okból megállitja renszert ...szeretni fogod te ezt a gépet,csak most kicsit bevagy....smile biggrin...de nyugi itt vagyunk(egy pár gépet javitotunk már távirányitással telon,de minig jó érzés volt a sikersmile thumbup

#15945 greven
2012-04-11 23:16:03

Na de én elteszem magam holnapra. Köszönöm a hozzászolásokat és a tanácsokat. Egyenlőre nem lesz elvíve még mert vetünk a kicsivel gőzerővel. Van egy kis idő a detektiveskedésre.

#15944 lala1
2012-04-11 23:13:01

Válasz #15930. hozzászólásra
Nem tudom mit alakítottak. Folyt az adagoló a blokk felöli oldalon. Utána mikor visszatették,erőtlen volt. Jött Pistabáttya legénye motort tájolni,de vmi gond volt,mert ismét lekerült az adigó. Azóta nem voltam ott.

#15943 greven
2012-04-11 23:11:40

Válasz #15943. hozzászólásra

Semerre. Nem tudom pontosan. A nagy megbolondulásba nem emlékezik az ember mindenre sajnos. A powershift és a powershoutle között nem volt kapcsoalt ha jol emlékszem a laptopon.

#15942 szanberg
2012-04-11 23:08:36

Válasz #15934. hozzászólásra

de melyik forgásszenzorok között pontosan?
Egyik ottvan jobboldalon a váltó oldalán másikat nemtudom biztosan a dynóház oldalán irányváltó felé. Hátra sem megy???

#15941 greven
2012-04-11 23:08:16

Válasz #15938. hozzászólásra

Ez mondjuk nekem is eszembe juthatott volna, holnap ez lesz az első.

#15940 greven
2012-04-11 23:06:42

Válasz #15936. hozzászólásra

ez ki lett probálva, meg ennek külön hibakodja van ugy tudom.

#15939 szanberg
2012-04-11 23:06:39

Válasz #15938. hozzászólásra

ja és közben rugdossad a kuplungpedált ha sípol ha nem.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
A tartós vízhiány közepette komoly erőforrásokat mozgósít az agrártárca a...
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
A káliumhiány már korán felismerhető tüneteket mutat, de sokan mégsem értelmezik...
Irsai szőlő
Irsai szőlő

240 Ft

Öntözőcsövek eladók
Öntözőcsövek eladók

450.000 Ft

Öntöződobok eladók
Öntöződobok eladók

1.100.000 Ft

K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó
K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó

230.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]