tudjuk mi a hibakod és tényleg ugy is van. Mágnesszelepet most kapott egy ujat, mert az is rossz volt benne egy, de a többi jo, a laptopon látszik ahogy mindegyik nyit és zár akkor amikor kell neki.
Fölösleges,szerintem csak egy sima mágnesszelep romlott el vagy felakadt...amig nem tudod mit jelent a t134 kod addig fogalmad sincs mi baja,de biztos hogy nem fogaskerék mert recsegne...biztos hog, azt produkálja meg moccan egy picit mindig amikor indulnál...nem azt akarjátok ugye mondani hogy az mfesekne nem adják meg gyárilag a kód magyarázatokat...ha tényleg nem akkor ez mindenhol a kereskedői divat,amit azonnal be kell tiltani és kötelezmi minden forgalmazót a szerviz adatok kiadására...ez lenne a minimum
De miért kecskemétre megy? Kihez?
Hallgass ide, megfelelő szervízhez kell nyúlni nem akárkihez! de aztmondtad ennek már felújított a váltójában valami!?!?!?!?! nemde?
Nos. hogy a történetet tisztŕzzam a negyediket nem vette tegnap. megŕllitottam,vŕrtam pŕr percet és lett ahogy meghült. nem fordult vele eddig ilyen. mŕs jellegű baja van ahhoz meg is rendeltük az alkatrészt. ma vissza akartam menni befejezni azt a kicsit ami maradt. leértem a főldre,szétnyitottam a maximŕt,kardŕn be,1400 fordulat oda, kimentem nyomjelző kibiztosit, leforgat, elsőhajtás be és go 3/a val. mondom lökök mégegyet mert b-vel vetünk oszt megŕllt és többet sehova csak egy alig érezhetőt probŕlna mozdulni. T 137-es hibakodol. a powershift meg shoutle vŕlto forgásérzékelője között 10%nŕl nagyobb az eltérés. a forgás jelado jo,bent a fogaskerék nem forog. igy hŕt megy kecskemétre és szét lesz huzva. ez már jol nem végződhet.
Hát nem tudom, tavaly tárgyaltunk mi is velük aztán, Pistabátyáméktól vettük, kedvezőbb ajánlatot tudtak adni. Azt tudom hogy a sima orrú az drágább, vagyis akkor az volt, a csapottat adták volna 46500-ért.
De mondok neked jobbat. Szerintem EZ jobban megérné, amúgy is nagyobbat akartál venni. Biztosan tudnak Ők is valami kedvező finanszírozást akár erre, akár a kicsire is.
Náluk is van a vízszintes motorházas, és említettek valami 7.5%-os kamatot teljes futamidőre. Tehát 15 milka alatt marad a gép. Lehet hogy a póttankot is rá lehet alkudni. Szerinted? Én a mascus-on találtam meg a hírdetésüket..
Két Katáéknál ugyan ez az akció van, csak az a különbség, hogy azokon a gépeken van póttank és nem csapott orrúak, árban talán ugyan ott vannak. Tehát ha Magtárnál veszed akkor még külön vehetsz rá póttankot, ami asszem 400 euró meg a felszerelési költségek. Ja és talán Magtárék többet kérnek a sima orrú gépért... Amúgy ugyan az a gép mint a mienk.
Ja mámma megszívatott a 8270 Xtra.
Kiment boronálni kukorica alá aztán hív a trakis hogy jobboldalon folyik olaj motormellett.... Namondom milehet.
A főfékmunkahenger ami a kabin tűzfalára van csavarozva az alól jön az olaj ott ahol a tűzfalra van csavarozva azon a síkon oldalt.
Leakasztottunk bement vele telepr meg leszedte én közben elmentem miskolcra. Holnap megnézem mi a baja aztmondta nemlát semmit rajta, repedés nincsen sehol. Gondolom gumigyűrű karmantyú mehetett ki, de majd kiderül ma már nem foglalkozok vele megy a másik nomeg úgyis a héten még napraforgót vetünk jövőhéten kezdődik a kukoricavetés akkor érünk oda. Nembaj ha van készen sok talaj mert aztán lehet vetni is kétműszakban, lesz ember közben a váltáshoz de ha meg esik egy erős paskoló eső akkor felcserepesedik az sem jó lehet újra csinálni a talajmunkát aztánmeg.
A francnak rá fékrásegítő csak ilyen galibákat okoz
PErsze ezt lehet sokféleképpen értelmezni hogy nincs benne sebesség...
Ha nem indul el sehová váltva sem akkor is ezt mondja az ember.
De félős a koreográfia hogy bajosabb lesz itt a történet.
Elmegy a 4. vagyis nem veszi be?! aztán meg a többi. Szerintem nemkelett volna kimenni vele dolgozni ha nem százas valami
Kuplungpedálnál egy elektromos csatlakozó tud baxakodni olyankor nemmegy senki semerre viszont hibakódol. No ezt megkéne nézni mit mutat előszöris.
Aztán húzni hogyan húzattátok?
Hátul a farán elvileg van egy csavar amit bekell hajtani hogy oldja a parklockot. Mondjuk ha ilyen nihet nem is kell, nem ismerem a felszereltségeteket.
Nah ma betelt a pohár. most huzzuk haza a fergát éppen. n csalodtam a pirosba. csak a baj van vele amiota itt van és alig dolgozott pár napot.incs benne sebesség. tegnap még csak a negyedik ment el. ma megállt a tábla szélén. egy métert se érkeztem vetni.
na ne etess, főleg minket,szerinted hány kiló vagyok,sokkal több mint amit irtál,és soha nem koppant még le,a rugózott hídrol meg az a véleményem hogy parasztvakítás bármelyik márka,nekünk sose volt és sose lesz,szállítani még ötvennel sem éri meg trakival arra IFA kell ,persze Scania vagy Merci emblémával
Hiddel az egy nagy ráfizetés konkrétan.
Mondom a leg felszereltebb T180-as van cimboráméknak 06évjárat kék színű, 4iker fronthidró rugózott híd kabin elektromos szelepek meg minden ami csak belefért a palettáról.
A kabinrugója olyan hogy 120 kilós ember alatt folyamatosan kopog kb de kétszeméllyel meg egyszerűen levan ülve koppra és mozgáskor felpattan majd visszakoppan. Ültem benne tudom.
Eleje meg annyi hogy grubber előtt pattogott azért hiába alattavan, de ezt egyébként leis szokták csapolni hogy ne baxakodjon.
Én egy 6sorosat tudok és naggyon adná ha lenne a monosem mellett egy ilyen. Monó napraforgózna white meg kukoricázna és a hátralévő párszáz hektárt lelehetne tolni gyorsan ügyesen
Nincs ezeknél gond főleg a híddal, de az elsőhajtás tengelyénél az Xtrában is kellett csapágyakat cserélni a gép hasa alatt mert eresztett a szimering. Ezt tavaly vétel után rögtön, és zsír a történet.
SZJ-nemtudom javította e neki 13000óra felett van benne. Egyébként síma kúpcsapágy van benne nem is drága, de én megvettem a gyárit(lehet kár volt mert vehettem volna jobb gyártmányt is csapágyboltban...)
Az IH-knak ha megbomlik az oldalhajtás aztmondják többe kerül mint a traki maga. Mekkora MX-ed van???
No nézd csak ez az elsőhajtás és hid problámák az mfnél is vanak,de amint látom méghozzá mindennaposak az ihnál is van ,de ott pont tizévente nyultunk hozzá és most nem ahires kocka magnumról van szó hanem az mxről kezdek rájönni az ih csak egy baja van a szervíz...de már nem gond innét üzenem nekik...mert van másik"
Így kéne működnie szerintem is,csak nálam nem mindig csinálja ezt meg,van amikor 3-szor is rá kell lépnem a gázra mire visszaveszi a fordulatot. Elég idegesítő.
Persze beszéltem velük ki is cserélték a potmétert,csak nem jó továbbra sem. Nem tudom mi tévő legyek,írjak emilt az austrodieselnek?
24488 hozzászólás
Válasz #15888. hozzászólásra
tudjuk mi a hibakod és tényleg ugy is van. Mágnesszelepet most kapott egy ujat, mert az is rossz volt benne egy, de a többi jo, a laptopon látszik ahogy mindegyik nyit és zár akkor amikor kell neki.
Válasz #15879. hozzászólásra
...ha tényleg nem akkor ez mindenhol a kereskedői divat,amit azonnal be kell tiltani és kötelezmi minden forgalmazót a szerviz adatok kiadására
...ez lenne a minimum
Fölösleges,szerintem csak egy sima mágnesszelep romlott el vagy felakadt...amig nem tudod mit jelent a t134 kod addig fogalmad sincs mi baja,de biztos hogy nem fogaskerék mert recsegne...biztos hog, azt produkálja meg moccan egy picit mindig amikor indulnál...nem azt akarjátok ugye mondani hogy az mfesekne nem adják meg gyárilag a kód magyarázatokat
Válasz #15886. hozzászólásra

Okés, akkor a háttér passzol ez már fél siker!!!
Kíváncsi leszek mi történt vele
Válasz #15885. hozzászólásra
KétKatás szervizes srácnak ott van műhelye, ott csinálja az ilyeneket.
Nem tudni pontosan mi volt javitva nálla, nem volt perfekt gépmechanikábol a tolmács kiscsaj, valami a 3-as csoportban lett cserélve.
Válasz #15879. hozzászólásra
De miért kecskemétre megy? Kihez?
Hallgass ide, megfelelő szervízhez kell nyúlni nem akárkihez! de aztmondtad ennek már felújított a váltójában valami!?!?!?!?! nemde?
Válasz #15883. hozzászólásra
Tescos doboz, illik a traktorhoz hehehehe.
Válasz #15881. hozzászólásra
egyforma szerszámos dobozunk van,
meg fényképező,
a tükröződésben látni.
Jó a videó,
Válasz #15880. hozzászólásra

hehehe
[kep1][kep2][video1]
Nos. hogy a történetet tisztŕzzam a negyediket nem vette tegnap. megŕllitottam,vŕrtam pŕr percet és lett ahogy meghült. nem fordult vele eddig ilyen. mŕs jellegű baja van ahhoz meg is rendeltük az alkatrészt. ma vissza akartam menni befejezni azt a kicsit ami maradt. leértem a főldre,szétnyitottam a maximŕt,kardŕn be,1400 fordulat oda, kimentem nyomjelző kibiztosit, leforgat, elsőhajtás be és go 3/a val. mondom lökök mégegyet mert b-vel vetünk oszt megŕllt és többet sehova csak egy alig érezhetőt probŕlna mozdulni. T 137-es hibakodol. a powershift meg shoutle vŕlto forgásérzékelője között 10%nŕl nagyobb az eltérés. a forgás jelado jo,bent a fogaskerék nem forog. igy hŕt megy kecskemétre és szét lesz huzva. ez már jol nem végződhet.
6490 es masseyről valaki mondjon már pár szót ? rokon vett egyet és érdeklődnék hogy tapasztalat van e?
Válasz #15876. hozzászólásra
Ha már megkeresed őket, akkor kérdezd meg hogy tart-e még EZ a finanszírozási cucc, mert ezzel jobban járnál.
Válasz #15875. hozzászólásra
Ja.. Nézegettem. Asszem ez 145le-s. De sajna ez már jóval 15 felett van. Azért lehet rájuk írok hogy milyen ajánlatot tudnak adni...
Válasz #15874. hozzászólásra
Hát nem tudom, tavaly tárgyaltunk mi is velük aztán, Pistabátyáméktól vettük, kedvezőbb ajánlatot tudtak adni. Azt tudom hogy a sima orrú az drágább, vagyis akkor az volt, a csapottat adták volna 46500-ért.
De mondok neked jobbat. Szerintem EZ jobban megérné, amúgy is nagyobbat akartál venni. Biztosan tudnak Ők is valami kedvező finanszírozást akár erre, akár a kicsire is.
Válasz #15872. hozzászólásra
Náluk is van a vízszintes motorházas, és említettek valami 7.5%-os kamatot teljes futamidőre. Tehát 15 milka alatt marad a gép. Lehet hogy a póttankot is rá lehet alkudni. Szerinted? Én a mascus-on találtam meg a hírdetésüket..
Pistabátyjám aztmondja ellessz az repedve csak nemnagyon látni. Ez esetben csere és 10évig kussoljon

A környéki kárörvendő kisebb gazdák meg mentek mendegéltek ma a fődútakon vetegettek és megálltak gúnyos mosollyal mivan megállt!?!?!?!?!?
Erre azt kellett volna mondanom, hogy a jó traktor is elromlik csak gyorsan és egyszerűen javítható.
Válasz #15870. hozzászólásra
Két Katáéknál ugyan ez az akció van, csak az a különbség, hogy azokon a gépeken van póttank és nem csapott orrúak, árban talán ugyan ott vannak. Tehát ha Magtárnál veszed akkor még külön vehetsz rá póttankot, ami asszem 400 euró meg a felszerelési költségek. Ja és talán Magtárék többet kérnek a sima orrú gépért... Amúgy ugyan az a gép mint a mienk.
Ja mámma megszívatott a 8270 Xtra.


Kiment boronálni kukorica alá aztán hív a trakis hogy jobboldalon folyik olaj motormellett.... Namondom milehet.
A főfékmunkahenger ami a kabin tűzfalára van csavarozva az alól jön az olaj ott ahol a tűzfalra van csavarozva azon a síkon oldalt.
Leakasztottunk bement vele telepr meg leszedte én közben elmentem miskolcra. Holnap megnézem mi a baja aztmondta nemlát semmit rajta, repedés nincsen sehol. Gondolom gumigyűrű karmantyú mehetett ki, de majd kiderül ma már nem foglalkozok vele megy a másik nomeg úgyis a héten még napraforgót vetünk jövőhéten kezdődik a kukoricavetés akkor érünk oda. Nembaj ha van készen sok talaj mert aztán lehet vetni is kétműszakban, lesz ember közben a váltáshoz de ha meg esik egy erős paskoló eső akkor felcserepesedik az sem jó lehet újra csinálni a talajmunkát aztánmeg.
A francnak rá fékrásegítő csak ilyen galibákat okoz
Légyszi mondjatok valamit a magtár kft MF5445 akciójáról.
Jó? Nem jó? stb...stb..
Válasz #15868. hozzászólásra
PErsze ezt lehet sokféleképpen értelmezni hogy nincs benne sebesség...
Ha nem indul el sehová váltva sem akkor is ezt mondja az ember.
De félős a koreográfia hogy bajosabb lesz itt a történet.
Elmegy a 4. vagyis nem veszi be?! aztán meg a többi. Szerintem nemkelett volna kimenni vele dolgozni ha nem százas valami
Válasz #15867. hozzászólásra
Ha a kuplungalsóhelyzet kapcsoló baxakodna attól még meg lennének a sebességek, csak akkor se előre se hátra...
Válasz #15864. hozzászólásra
Elment a 4.?????
Akkor minek mentél vele tovább?
Kuplungpedálnál egy elektromos csatlakozó tud baxakodni olyankor nemmegy senki semerre viszont hibakódol. No ezt megkéne nézni mit mutat előszöris.
Aztán húzni hogyan húzattátok?
Hátul a farán elvileg van egy csavar amit bekell hajtani hogy oldja a parklockot. Mondjuk ha ilyen nihet nem is kell, nem ismerem a felszereltségeteket.
Írj már részleteket kíváncsi vagyok mivan vele
Válasz #15864. hozzászólásra
gondolom be kell kalibrálni
Válasz #15864. hozzászólásra




Akkor most a szabadonfutó működik!!!
Nah ma betelt a pohár. most huzzuk haza a fergát éppen. n csalodtam a pirosba. csak a baj van vele amiota itt van és alig dolgozott pár napot.incs benne sebesség. tegnap még csak a negyedik ment el. ma megállt a tábla szélén. egy métert se érke
ztem vetni.
Válasz #15859. hozzászólásra
Tegnap is kölcsön 80-al, voltam kiszolgáló.A múltkor meg azzal szórtam a műtrágyát,
"demózok".
Válasz #15861. hozzászólásra
Nem tudom csak tippeltem, de majd nyilatkoznak akinek van.
Válasz #15860. hozzászólásra
90-et írt egyik koma a zöldre
Válasz #15858. hozzászólásra
Akkor kb egy lehet az áruk gondolom.
Válasz #15857. hozzászólásra
vettél már trakit?
Válasz #15857. hozzászólásra
csak nézelődtem és megteccett a zöld, formás masina. ez a kaliber fergából 70000. kifizetni az is sok
Válasz #15856. hozzászólásra

Itt is rosszul szoktak lenni a "vasak" miatt, csak így mondják, pedig elég jól kiürült az udvar.
Akkor a másik topikban a zöld csak figyelem elterelés?
Válasz #15855. hozzászólásra
láttam egy fergát, németbe lenne. na arra beáldoznám a sárgát. kár, hogy nincs időm vele foglalkozni. egy rokonlátogatás már épp ideje lenne
Válasz #15854. hozzászólásra

Szóval terrorizálni akarsz otthon, hogy állandóan traktor csere legyen.
Ma olyan zöld vetett.
felvetettem a traktorcserét az asszonynak. azt mondta vegyek cosmodiscet, mert trakicsere szóba se jöhet.

lehet asszonycsere is lesz
Válasz #15852. hozzászólásra
na ne etess, főleg minket,szerinted hány kiló vagyok,sokkal több mint amit irtál,és soha nem koppant még le,a rugózott hídrol meg az a véleményem hogy parasztvakítás bármelyik márka,nekünk sose volt és sose lesz,szállítani még ötvennel sem éri meg trakival arra IFA kell ,persze Scania vagy Merci emblémával
Válasz #15850. hozzászólásra
Hiddel az egy nagy ráfizetés konkrétan.
Mondom a leg felszereltebb T180-as van cimboráméknak 06évjárat kék színű, 4iker fronthidró rugózott híd kabin elektromos szelepek meg minden ami csak belefért a palettáról.
A kabinrugója olyan hogy 120 kilós ember alatt folyamatosan kopog kb de kétszeméllyel meg egyszerűen levan ülve koppra és mozgáskor felpattan majd visszakoppan. Ültem benne tudom.
Eleje meg annyi hogy grubber előtt pattogott azért hiába alattavan, de ezt egyébként leis szokták csapolni hogy ne baxakodjon.
Ezek ilyenek, ezvan.
Válasz #15849. hozzászólásra
Lehet azis eladó mint írta de az 12soros.
Én egy 6sorosat tudok és naggyon adná ha lenne a monosem mellett egy ilyen. Monó napraforgózna white meg kukoricázna és a hátralévő párszáz hektárt lelehetne tolni gyorsan ügyesen
Válasz #15827. hozzászólásra
A régebbi (kocka) valtrákon is levegő rugózású az első híd.
Az újabbakon van egy párnak más fajta, talán a fendt rugója.
Válasz #15847. hozzászólásra
Fecoé??nem rakta fel a fotoit...Miért.gond ez neked,nincsen lizing cég arra??...
Válasz #15845. hozzászólásra
azért az ih-nak is van egy-két sikertelenebb szériája. mi legalább megmondjuk a frankót és nem a háttérben sunyítunk.
Válasz #15846. hozzászólásra

Tudnék egy 6soros Mf vetőgépet marhajó áron és ilyenkor van bajság vazeeeeeee
Pedig ittlettvolna alkalom felállítani az igazi üzemszisztemet
Különben végig kisérem az mf(esek)életét minden nap,cakhogy megnyugodjak


Válasz #15844. hozzászólásra

Itt most nem az volt a lényeg hány éves,hanem hogy mf
Válasz #15842. hozzászólásra
ha végigolvastál volna, akkor tudnád, hogy egy ezeréves gépről van szó
Válasz #15842. hozzászólásra
Nincs ezeknél gond főleg a híddal, de az elsőhajtás tengelyénél az Xtrában is kellett csapágyakat cserélni a gép hasa alatt mert eresztett a szimering. Ezt tavaly vétel után rögtön, és zsír a történet.
SZJ-nemtudom javította e neki 13000óra felett van benne. Egyébként síma kúpcsapágy van benne nem is drága, de én megvettem a gyárit(lehet kár volt mert vehettem volna jobb gyártmányt is csapágyboltban...)
Az IH-knak ha megbomlik az oldalhajtás aztmondják többe kerül mint a traki maga. Mekkora MX-ed van???
Válasz #15779. hozzászólásra


az ihnál is van ,de ott pont tizévente nyultunk hozzá és most nem ahires kocka magnumról van szó hanem az mxről
kezdek rájönni az ih csak egy baja van a szervíz
...de már nem gond innét üzenem nekik...mert van másik"

No nézd csak ez az elsőhajtás és hid problámák az mfnél is vanak,de amint látom méghozzá mindennaposak
Válasz #15840. hozzászólásra
Egyébként nekem a trakisok nyomkodják az A és B gombokat folyamatosan amikor nem táblavégi fordulózunk
Válasz #15839. hozzászólásra
Így kéne működnie szerintem is,csak nálam nem mindig csinálja ezt meg,van amikor 3-szor is rá kell lépnem a gázra mire visszaveszi a fordulatot. Elég idegesítő.
Persze beszéltem velük ki is cserélték a potmétert,csak nem jó továbbra sem. Nem tudom mi tévő legyek,írjak emilt az austrodieselnek?