Válasz Lackó #2142. hozzászólásáraHa ez így van, hogy vezetés közbeni mobilozásért megvárták, az kicsit szemétség, mert ha nem mobilozik, akkor nem tudta volna bizonyítani a történteket és megvágják, mert hátulról megtolsz valakit Te vagy a hunyó, kivéve ha van egy ilyen felvételed!
Válasz bandigh #2141. hozzászólására(Állítólag) az autósnak ugrott a jogsija, záróvonal és büntetőfék miatt, a traktoros meg büntit kapott vezetés közbeni mobilozás miatt.
Válasz JDFERI #2140. hozzászólásáraMegérdemli a paréj, remélem a traktoros továbbhajtott utána, szépen. Mert a felvétel birtokában, az autós csak rosszabbul jár, ha ügyet akar csinálni belőle...
Válasz GREVEN #2138. hozzászólásáraHát nem, de lesz elege csóri gépkezelőnek is mire az ügy lezárul!
Pedig gyanús a képeiből, meg a leírtakból, hogy Ő a helyén volt!
Válasz medikus #2133. hozzászólásáraott a pont! Igaz!!!! A porcelán helyén a műanyag elolvadt de ki nem olvadt a terheléstől! Szoval ha ilyenek akkor tényleg kapufa. Nix mit keresni. Alul méretezett.
Válasz .Richard. #2130. hozzászólásáraAlacsony vezeték keresztmetszet!Régen egy fényszóró kábel 2.5 négyzet milliméter alá nem ment,most meg?Jó hagy 1.5 megvan,pl autókban!Az izzó meg 45/50W helyett 75-100!Biztosíték tábla?Műanyag ,műanyag biztosítékokkal!Nézzünk meg egy régi Mtz-t!Porcelán biztosíték,bakelit biztosíték tábla,csavaros kötésekkel!Nem olvadt le sosem! Mtz-t kiégve nem láttam!Az újak már ott sem ilyenek!Az orosz is halad a fogyasztói társadalom felé! Most ha oda beteszel egy"biztosítékot"(porcelánt nehezen kapni),akkor előbb olvad meg a műanyag,mint kicsapódna!!Megrogyik,nem ad át!De ilyen a lábas műanyag biztosíték is!Autók bizti tábláján sokat lehet találni!
Válasz .Richard. #2130. hozzászólására"elektromos berendezést megfelelően telepített csatlakozón keresztül huzaloznak, nem közvetlenül az akkumulátorhoz."
Azt írja az én olvasatomban, hogy a nagy fogyasztókat direktben kellene az akkumulátorra csatlakoztatni és nem beiktatni köztes csatlakozókat.
Válasz medikus #2129. hozzászólásáraSzóval az indítóáram elenyésző már a használat közbeni fogyasztók és az akkutöltés mértékéhez képest? Nagy gépeken vannak segédüzemi berendezések amik külön cullangokon vannak. Talán igy elkerülhető a tűzeset? Mondjuk indító meg üzemi akku külön? Más méretben? Gondolok arra, tölt mind a barom, rá a sarura. Az akku feltöltve. De a saru adja az Ampert a ventiknek klimának, befuvóknak,hátra a gépekhez, lámpáknak. Traki holmijainak. igazábol a sarura csatlakozásnak kéne nagyobbnak lenni az akkusaruhoz képest? Mindegyik sarun az a két 6os csavar fogja rá a vezetékcstlakozást? Mert azért ott forog a menkű, de az akku csak résztvevő. Nem erre akar kilyukadni az ipse? ? Mester!! Miként süt a villany a sarun ilyen esetben??
Válasz Sk Laci #2123. hozzászólásáraNa jó, de akkor ilyen alapon semmi nem kell rá, se világítás, se műszaki a traktorra, semmi, mert úgyis beléd mennek.
Én inkább úgy mondanám hogy beléd mehetnek.
Nyilván egy balesetnek sokféle oka lehet: figyelmetlenség, gyorshajtás, a gép nem megfelelő kivilágítása, stb.
Válasz Rabó001 #2122. hozzászólásáraNeki mennek az embernek akkor is, ha jók az útviszonyok. Hétvégén nappal megyek ki szántani, jó látási viszonyok, feltéve az ekére a piros háromszög /lassú jármü/ 42-43 km/ó megy a traktor, nézem a tükörben egy személykocsi nagyon gyorsan közeledik. Az utolsó pillanatban fékez, mert csak akkor látott meg engemet maga előtt egyenes széles úton. Addig a mobilba bámult. Ha belémüt, akkor mindkettőnknek el van cseszve a napja, hiába ő lenne a hibás.
Válasz .Richard. #2114. hozzászólásáraÉn is inkább felkapcsolok plusszba, mert a sima közúti lámpa pl. a kombájnon 2 kis vacak, nem is feltételezi a szembejövö, hogy egy hegyomlás jön szembe, főleg ha nem is férek el a sávba, átlógok ott a sötétben a másik sávba
Válasz d-032a #2118. hozzászólásáraA média szerint van ez a 'paraszt utálat'benyomja a hiradoban'hogy mennyi támogatást stb pályázatot kapnak. Mire a melos ember egy fing pénzt nem kap támogatást semmire. . Nagyrészt a minimálbért. Ez bukott mutatvány. A gazdaság fényezése a gazdaság utálatát váltja ki. Annál aki nem tudja mi a helyzet. Saját fülemmel hallottam mikor mondja majd egy havi fizetés egy haktár után. Meg termel is rajt. Mi meg molyfingért dolgozunk. Sajnos igazuk van. Média direkt ferdit.
Válasz .Richard. #2117. hozzászólásáraEmbere válogatja. A többség elengedi a forgalmat.
De van amelyik összeszed vagy huszonöt autót. Nézem ezt a fickót, és többnyire azt látom, hogy az az embertípus akinek alig fér az arca a kabinban. Ami egy dolog, no problem. Csak az ilyen egy-két eset miatt sokan köpködik az összes nagygépest.
Azután, amikor azt hallja, olvassa, hogy vegye a hazait, a helyi gazdaságot erősítendő , akkorra van egy jóadag negatív benyomása a magyar gazdáról.
Válasz .Richard. #2113. hozzászólásáraHa már ennyire kisarkítod.
Benne van a kresszben, hogy a túlméretes jármű vezetője KÖTELES akár lehúzódással a többi jármű haladását elősegíteni.
"Ezt a barmabbja nem érti meg."
Válasz Rabó001 #2112. hozzászólásáraCsak nem mindegy, hogy melyikből van több vélemény. Vagy, hogy mi a gyakoribb az utakon.
A balesetveszélyen kívül, nagyban rásegít, hogy a sok városi hogyan ítéli meg a "támogatott" parasztot.
Egy forgalmas úton a nagygép találkozhat vagy 150 autóssal. Nem mindegy, hogy azok qrvaanyázva, vagy jó benyomással mennek tovább.
Válasz .Richard. #2113. hozzászólásáraJa hozzáteszem inkább villogtassanak egymásra a munkalámpa miatt mert vakit''mert akkor lassit mint 'hogy nekimenjen.
Válasz Rabó001 #2112. hozzászólásáraEgy főutvonal vagy mellékut nem autopálya. Mindenki közlekedik rajt. Mai modern autosok csak autopályának vesznek mindent. Mert ha nem ugy halad mint a forgalomban mindenki akkor neki megy. Kerüli bajnak veszi támadja. Ennyi. Mindenhol nem autopálya van.. Ezt a barmabbja nem érti meg.
Válasz Jakabjóska #2110. hozzászólásáraKöhém rendelet is ezt szabályozza.
De rendelet nélkül is a józan paraszti ész szerint, ha takarja a traktor lámpáit a munkagép, főleg még ha este is közlekedek, akkor kellene lámpa a munkagépre. Már egy függesztet permetező is kitakarja a hátsó lámpákat. A minimum lenne hátra egy piros lámpa és egy piros prizma mindkét oldalra. Esetleg még az irányjelző is. Ha meg egy fehérre festett lemezen lenne....
Írod a következő hozzászólásban, hogy nem lenen sokban megvenni az összetevőit. Igen. De sokan nem tudják ám megcsinálni. Igen sok jó traktorost ismerek, de közülük sokan ha már egy lyukat ki kell fúrniuk, vagy hegeszteni, tehát kitalálni valamit és megcsinálni, arra már nem vállalkoznak. De akkor meg vegye meg kompletten és tegye fel. Bár a komplettnek is kell felfogató a gépre.
Ha meg alkalmazott akkor a főnöke, munkahelyi vezetője vegye meg, hasson oda hogy csináljon, tegye fel, akármi. De hát sokszor azok is, mi érdekli őket, áhh, hagyjuk.
Na mindegy, a szemléletnek nagyon sokat kellene változni.
Válasz gergő07 #2108. hozzászólására2db 1000 forintos lámpa, egy 800 forintos hétpólusú csatlakozó, 15 méter 5x1-es vezeték, meg egy darab zártszelvény amire felrakod a lámpát. Vetőgépen, tárcsán, szárzúzón, rendsodrón használom, amelyikre éppen kell, + a sárga villogó. ((az más kérdés, hogy néha még azt sem veszik észre.....))
Válasz Rabó001 #2104. hozzászólásáraMegkeresem a könyvet, "Mezőgazdasági biztonsági szabályzat" a címe, abban részletesen le van írva, hogy milyen méreteknél milyen jelzésekkel kell ellátni a munkagépeket.
Függesztett ekénél pl: ha a traktor hátsó tengelyének a középvonalától hátra 1,6m-nél hosszabb, akkor már fényvisszaverő és lámpa is kell rá.
Válasz Rabó001 #2104. hozzászólásáraTe vetesd észre magad, mert az autós nem fog - mindenki siet, türelmetlen. Legolcsóbb megoldás a fényvisszaverő matrica, csak letörlöd mielőtt kimész az útra, és működik.
Látni és láttatni - azt hiszem így fogalmaz a KRESZ.
Válasz medikus #2102. hozzászólásáraMegegyezik a véleményünk. Sajnos nagyon sok traktort látni úgy közlekedni hogy a munkagépen semmi világítás nincs, se nappal se sötétben.
És akkor sok posztolt kép alatt elkezdik egyesek bizonygatni hogy ezért meg azért nem kell rá, mert csak függesztett, stb.
Sötétben függesztett,jelzőfény nélküli gépet nem kellene szállítani!Vagy tegyen rá egy mágneses villogót!!!Itt az eke végén ha lett volna villogó,érzékelhető lett volna,messziről!
Szabival értek egyet. A munkalámpa az a munkavégzéshez van nem arra,hogy a forgalomban riogassuk vele a többi résztvevőt. Normális helyzetjelzők kellenek, normális fényerővel, és fényvisszaverők. Aki bekapcsolt munkalámpával közlekedik gondoljon bele, hogy lehet legközelebb vele is egy ilyen fog szembejöni. Akkor hogy fog állni a szája? És mindegy ,hogy első vagy hátsó. Megakar előzni mivel lassú vagy de azt se tudja felmérni, hogy jön e szemből valaki totál életveszélyes az ilyen.
Válasz fexco #2097. hozzászólásáraÁltalában a hátsó-felső munkalámpa elég is szokott lenni kiegészítésként, de így is volt mögöttem jövő, aki villogott. Ennek ellenére muszáj, mert pl a függesztett kombinátor sötétben annyira nem látszik, hogy egyértelműen balesetveszély, főleg ha a helyzetjelzőket épp kitakarja a mögöttem érkező nézőpontjából. Az első munkalámpákat csak rossz utakon szoktam bekapcsolni, ott igazából nem szokott érdemi forgalom lenni, csak a macskákat zavarja.
Válasz Szabi. #2094. hozzászólásáraelől 6,hátúl4.ha néha rámvillant,még rárakoma reflektort is,akkor kapcsolom vissza,ha elment.huzódik az,meg belassit az még jobban mint én...
Válasz Szabi. #2094. hozzászólásáraPontosan erről van szó attól,hogy felkapcsolunk minden lámpát nem vagyunk biztonságba ha balesetet okoz az ilyen sofőr kénytelen elvinni a balhét!
2645 hozzászólás
Upssz
https://i.postimg.cc/wvJdqXPK/gif-6278750.gif
Válasz JDFERI #2140. hozzászólásáraNagyon megérdemelte az idiótája.
Válasz Lackó #2142. hozzászólásáraHa ez így van, hogy vezetés közbeni mobilozásért megvárták, az kicsit szemétség, mert ha nem mobilozik, akkor nem tudta volna bizonyítani a történteket és megvágják, mert hátulról megtolsz valakit Te vagy a hunyó, kivéve ha van egy ilyen felvételed!
Válasz bandigh #2141. hozzászólására(Állítólag) az autósnak ugrott a jogsija, záróvonal és büntetőfék miatt, a traktoros meg büntit kapott vezetés közbeni mobilozás miatt.
Válasz JDFERI #2140. hozzászólásáraMegérdemli a paréj, remélem a traktoros továbbhajtott utána, szépen. Mert a felvétel birtokában, az autós csak rosszabbul jár, ha ügyet akar csinálni belőle...
Válasz GREVEN #2138. hozzászólásáraHát nem, de lesz elege csóri gépkezelőnek is mire az ügy lezárul!
Pedig gyanús a képeiből, meg a leírtakból, hogy Ő a helyén volt!
Nem jól választotta meg az ellenfelet.
Válasz Tom250 #2136. hozzászólásáraVannak emberek,akik felülírják a szabályokat!Így járnak.Biztos állt a motor!

Mezőgazdasági munkagépbe szorult egy férfi keze
Válasz medikus #2133. hozzászólásáraAz erősáramú és ipari villanyszerelőknél nem véletlen van infra hőfokmérő vagy hőkamera.

Így egy kötést utólag is lehet ellenőrizni nem e sikerült alulméretezni.
Válasz medikus #2133. hozzászólásáraott a pont! Igaz!!!! A porcelán helyén a műanyag elolvadt de ki nem olvadt a terheléstől! Szoval ha ilyenek akkor tényleg kapufa. Nix mit keresni. Alul méretezett.
Válasz .Richard. #2130. hozzászólásáraAlacsony vezeték keresztmetszet!Régen egy fényszóró kábel 2.5 négyzet milliméter alá nem ment,most meg?Jó hagy 1.5 megvan,pl autókban!Az izzó meg 45/50W helyett 75-100!Biztosíték tábla?Műanyag ,műanyag biztosítékokkal!Nézzünk meg egy régi Mtz-t!Porcelán biztosíték,bakelit biztosíték tábla,csavaros kötésekkel!Nem olvadt le sosem! Mtz-t kiégve nem láttam!Az újak már ott sem ilyenek!Az orosz is halad a fogyasztói társadalom felé! Most ha oda beteszel egy"biztosítékot"(porcelánt nehezen kapni),akkor előbb olvad meg a műanyag,mint kicsapódna!!Megrogyik,nem ad át!De ilyen a lábas műanyag biztosíték is!Autók bizti tábláján sokat lehet találni!
Válasz vén cigány #2131. hozzászólásáraMindjárt végolvasom mégegyszer csak akkor bezavartak az ipsék.
Válasz .Richard. #2130. hozzászólására"elektromos berendezést megfelelően telepített csatlakozón keresztül huzaloznak, nem közvetlenül az akkumulátorhoz."
Azt írja az én olvasatomban, hogy a nagy fogyasztókat direktben kellene az akkumulátorra csatlakoztatni és nem beiktatni köztes csatlakozókat.
Válasz medikus #2129. hozzászólásáraSzóval az indítóáram elenyésző már a használat közbeni fogyasztók és az akkutöltés mértékéhez képest? Nagy gépeken vannak segédüzemi berendezések amik külön cullangokon vannak. Talán igy elkerülhető a tűzeset? Mondjuk indító meg üzemi akku külön? Más méretben? Gondolok arra, tölt mind a barom, rá a sarura. Az akku feltöltve. De a saru adja az Ampert a ventiknek klimának, befuvóknak,hátra a gépekhez, lámpáknak. Traki holmijainak. igazábol a sarura csatlakozásnak kéne nagyobbnak lenni az akkusaruhoz képest? Mindegyik sarun az a két 6os csavar fogja rá a vezetékcstlakozást? Mert azért ott forog a menkű, de az akku csak résztvevő. Nem erre akar kilyukadni az ipse? ?
Mester!! Miként süt a villany a sarun ilyen esetben??
Válasz Északi #2128. hozzászólásáraIgen!Nem műanyagból kellene traktort gyártani!A fülke tele van gyúlékony éghető anyaggal.Műanyag motorháztető,sárvédő,sőt!!!!Műanyag tank!Ezeket kellene betiltani!Akkor kevesebb tűz lenne!A vezeték leéghet,ha nincs körülötte éghető anyag!
"Tényleg ez okozza az egyre több traktortüzet?"
https://gepmax.hu/hir/traktortuz-megelozese/
Válasz Sk Laci #2125. hozzászólásáraHa smsezik is, néha gondolom csak felnéz onnan. Akkor meglátja a villogót. Nappal is, főleg ősszel
Válasz Sk Laci #2123. hozzászólásáraNa jó, de akkor ilyen alapon semmi nem kell rá, se világítás, se műszaki a traktorra, semmi, mert úgyis beléd mennek.
Én inkább úgy mondanám hogy beléd mehetnek.
Nyilván egy balesetnek sokféle oka lehet: figyelmetlenség, gyorshajtás, a gép nem megfelelő kivilágítása, stb.
Válasz bandigh #2124. hozzászólásáraFényes nappal nem sokat csinál a sárga villogó. Főleg nem olyannál, aki vezetés közben sms-ezik a mobillal.
Válasz Sk Laci #2123. hozzászólásáraEzért jó a sárga villogó. Felhívja a figyelmet, hogy valami szokatlan van az úton
Válasz Rabó001 #2122. hozzászólásáraNeki mennek az embernek akkor is, ha jók az útviszonyok. Hétvégén nappal megyek ki szántani, jó látási viszonyok, feltéve az ekére a piros háromszög /lassú jármü/ 42-43 km/ó megy a traktor, nézem a tükörben egy személykocsi nagyon gyorsan közeledik. Az utolsó pillanatban fékez, mert csak akkor látott meg engemet maga előtt egyenes széles úton. Addig a mobilba bámult. Ha belémüt, akkor mindkettőnknek el van cseszve a napja, hiába ő lenne a hibás.
Válasz .Richard. #2113. hozzászólásáraNyilván olyan úton ahol nagyobb a forgalom, nagyobb eséllyel is történik baleset.
Válasz .Richard. #2114. hozzászólásáraÉn is inkább felkapcsolok plusszba, mert a sima közúti lámpa pl. a kombájnon 2 kis vacak, nem is feltételezi a szembejövö, hogy egy hegyomlás jön szembe, főleg ha nem is férek el a sávba, átlógok ott a sötétben a másik sávba
Válasz .Richard. #2119. hozzászólásáraHavi fizetés egy Ha után. Mekkora összeg a Magyar támogatás?
Válasz d-032a #2118. hozzászólásáraA média szerint van ez a 'paraszt utálat'benyomja a hiradoban'hogy mennyi támogatást stb pályázatot kapnak. Mire a melos ember egy fing pénzt nem kap támogatást semmire. . Nagyrészt a minimálbért. Ez bukott mutatvány. A gazdaság fényezése a gazdaság utálatát váltja ki. Annál aki nem tudja mi a helyzet. Saját fülemmel hallottam mikor mondja majd egy havi fizetés egy haktár után. Meg termel is rajt. Mi meg molyfingért dolgozunk. Sajnos igazuk van. Média direkt ferdit.
Válasz .Richard. #2117. hozzászólásáraEmbere válogatja. A többség elengedi a forgalmat.
De van amelyik összeszed vagy huszonöt autót. Nézem ezt a fickót, és többnyire azt látom, hogy az az embertípus akinek alig fér az arca a kabinban. Ami egy dolog, no problem. Csak az ilyen egy-két eset miatt sokan köpködik az összes nagygépest.
Azután, amikor azt hallja, olvassa, hogy vegye a hazait, a helyi gazdaságot erősítendő , akkorra van egy jóadag negatív benyomása a magyar gazdáról.
Válasz d-032a #2116. hozzászólásáraLe is huzodnak. nem? Mit sarkitok ki? Aki lehuzodik abba is beleszabnak.
Válasz .Richard. #2113. hozzászólásáraHa már ennyire kisarkítod.
Benne van a kresszben, hogy a túlméretes jármű vezetője KÖTELES akár lehúzódással a többi jármű haladását elősegíteni.
"Ezt a barmabbja nem érti meg."
Válasz Rabó001 #2112. hozzászólásáraCsak nem mindegy, hogy melyikből van több vélemény. Vagy, hogy mi a gyakoribb az utakon.
A balesetveszélyen kívül, nagyban rásegít, hogy a sok városi hogyan ítéli meg a "támogatott" parasztot.
Egy forgalmas úton a nagygép találkozhat vagy 150 autóssal. Nem mindegy, hogy azok qrvaanyázva, vagy jó benyomással mennek tovább.
Válasz .Richard. #2113. hozzászólásáraJa hozzáteszem inkább villogtassanak egymásra a munkalámpa miatt mert vakit''mert akkor lassit mint 'hogy nekimenjen.
Válasz Rabó001 #2112. hozzászólásáraEgy főutvonal vagy mellékut nem autopálya. Mindenki közlekedik rajt. Mai modern autosok csak autopályának vesznek mindent. Mert ha nem ugy halad mint a forgalomban mindenki akkor neki megy. Kerüli bajnak veszi támadja. Ennyi. Mindenhol nem autopálya van.. Ezt a barmabbja nem érti meg.
Válasz Jakabjóska #2110. hozzászólásáraKöhém rendelet is ezt szabályozza.
De rendelet nélkül is a józan paraszti ész szerint, ha takarja a traktor lámpáit a munkagép, főleg még ha este is közlekedek, akkor kellene lámpa a munkagépre. Már egy függesztet permetező is kitakarja a hátsó lámpákat. A minimum lenne hátra egy piros lámpa és egy piros prizma mindkét oldalra. Esetleg még az irányjelző is. Ha meg egy fehérre festett lemezen lenne....
Írod a következő hozzászólásban, hogy nem lenen sokban megvenni az összetevőit. Igen. De sokan nem tudják ám megcsinálni. Igen sok jó traktorost ismerek, de közülük sokan ha már egy lyukat ki kell fúrniuk, vagy hegeszteni, tehát kitalálni valamit és megcsinálni, arra már nem vállalkoznak. De akkor meg vegye meg kompletten és tegye fel. Bár a komplettnek is kell felfogató a gépre.
Ha meg alkalmazott akkor a főnöke, munkahelyi vezetője vegye meg, hasson oda hogy csináljon, tegye fel, akármi. De hát sokszor azok is, mi érdekli őket, áhh, hagyjuk.
Na mindegy, a szemléletnek nagyon sokat kellene változni.
Válasz gergő07 #2108. hozzászólására2db 1000 forintos lámpa, egy 800 forintos hétpólusú csatlakozó, 15 méter 5x1-es vezeték, meg egy darab zártszelvény amire felrakod a lámpát. Vetőgépen, tárcsán, szárzúzón, rendsodrón használom, amelyikre éppen kell, + a sárga villogó. ((az más kérdés, hogy néha még azt sem veszik észre.....))
Válasz Rabó001 #2104. hozzászólásáraMegkeresem a könyvet, "Mezőgazdasági biztonsági szabályzat" a címe, abban részletesen le van írva, hogy milyen méreteknél milyen jelzésekkel kell ellátni a munkagépeket.
Függesztett ekénél pl: ha a traktor hátsó tengelyének a középvonalától hátra 1,6m-nél hosszabb, akkor már fényvisszaverő és lámpa is kell rá.
Válasz agrogal #2087. hozzászólásáraNem tompított volt, akkor kapcsolta fel a hátsó munkalámpát de már későn.
A traktor tetején egy kicsit hátra felé döntött sárga villogó is sokat ért volna, ami megvilágítja a munkaeszközt is.
Válasz Sz_Pisti #2107. hozzászólásáraÍgy van! Fillérekből megvan. Pl. https://www.kamionfelszereles.hu/Kamionos_biztonsagi_fenyvisszavero_csik
Válasz Rabó001 #2104. hozzászólásáraTe vetesd észre magad, mert az autós nem fog - mindenki siet, türelmetlen. Legolcsóbb megoldás a fényvisszaverő matrica, csak letörlöd mielőtt kimész az útra, és működik.
Látni és láttatni - azt hiszem így fogalmaz a KRESZ.
Válasz medikus #2102. hozzászólására
Válasz jamo #2101. hozzászólására
Válasz medikus #2102. hozzászólásáraMegegyezik a véleményünk. Sajnos nagyon sok traktort látni úgy közlekedni hogy a munkagépen semmi világítás nincs, se nappal se sötétben.
És akkor sok posztolt kép alatt elkezdik egyesek bizonygatni hogy ezért meg azért nem kell rá, mert csak függesztett, stb.
nappal is bevan kapcsolva minden....erre ez megy....a kombájokon is amit belehet be van kapcsolva fényes nappal is.vonuláskor.
Sötétben függesztett,jelzőfény nélküli gépet nem kellene szállítani!Vagy tegyen rá egy mágneses villogót!!!Itt az eke végén ha lett volna villogó,érzékelhető lett volna,messziről!
Szabival értek egyet. A munkalámpa az a munkavégzéshez van nem arra,hogy a forgalomban riogassuk vele a többi résztvevőt. Normális helyzetjelzők kellenek, normális fényerővel, és fényvisszaverők. Aki bekapcsolt munkalámpával közlekedik gondoljon bele, hogy lehet legközelebb vele is egy ilyen fog szembejöni. Akkor hogy fog állni a szája? És mindegy ,hogy első vagy hátsó. Megakar előzni mivel lassú vagy de azt se tudja felmérni, hogy jön e szemből valaki totál életveszélyes az ilyen.
Válasz fexco #2089. hozzászólásáraBörtönbe vele...
Válasz fexco #2097. hozzászólásáraÁltalában a hátsó-felső munkalámpa elég is szokott lenni kiegészítésként, de így is volt mögöttem jövő, aki villogott. Ennek ellenére muszáj, mert pl a függesztett kombinátor sötétben annyira nem látszik, hogy egyértelműen balesetveszély, főleg ha a helyzetjelzőket épp kitakarja a mögöttem érkező nézőpontjából. Az első munkalámpákat csak rossz utakon szoktam bekapcsolni, ott igazából nem szokott érdemi forgalom lenni, csak a macskákat zavarja.
Válasz Gatti #2091. hozzászólásáraNem kellett lépcsőzni az őregnek,simán leszállt a gépről.
Válasz Szabi. #2094. hozzászólásáraelől 6,hátúl4.ha néha rámvillant,még rárakoma reflektort is,akkor kapcsolom vissza,ha elment.huzódik az,meg belassit az még jobban mint én...
Válasz Szabi. #2094. hozzászólásáraPontosan erről van szó attól,hogy felkapcsolunk minden lámpát nem vagyunk biztonságba ha balesetet okoz az ilyen sofőr kénytelen elvinni a balhét!