Gázolaj árak 622 Ft Benzin árak 607 Ft EUR 410.34 Ft USD 386.4 Ft CHF 438.4 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

Milyen traktort érdemes venni?

Létrehozta: Civil , 2009-07-29 13:28:26

Kedvencekhez Segítség

6939 hozzászólás
#3539 dr.T
2015-12-28 21:44:36

Válasz lac* #3542. hozzászólásáraAbban az ujjba 170 vagy mittudom en hany lovas,engem total nem fogott meg,még a landini is tud minoseges belsot gyartani pedig nem a premium kategoria,de a kubota szo szerint az a joystik amilyen gombok voltak ajjaj (de hozza teszem ez az en velemenyem ,nem kotekedes keppen irtam)

Nincs profilkép
#3538 lac*
2015-12-28 21:39:33

Válasz dr.T #3540. hozzászólásáraMelyikbe ültél,az M7-esbe?

Nincs profilkép
#3537 Netparaszt
2015-12-28 21:38:43

Olyan 80-100 LE közötti traktort keresek, amelyiken van 100 m/h-200 m/h kúszófokozat is.
Melyiket javasolnátok?

#3536 dr.T
2015-12-28 21:30:40

Válasz lac* #3539. hozzászólásáraEn ultem abban az ujj kubotaban,de igen gagyi lett az a japanos belso,ezzel a traktorral nemfogjak megvalltani a vilagot,na meg az ara nemlessz sokkal olcsobb akkor most valasszunk john deere vagy kubota pl 100 ezernel 8 olcsobb hat en biztos nem fejlesztgetnem nekik a kiserleti trakijukat a sajat karomra az biztos.Tobb ev kell,hogy kiforjanak a hibak.

Nincs profilkép
#3535 lac*
2015-12-28 21:19:23

Válasz Mfpisti #3537. hozzászólásáraPersze,tudom.
Mikor jönnek a nagyobb kuboták hozzátok?

#3534 Mfpisti
2015-12-28 21:04:37

Válasz a2457 #3525. hozzászólásáraMinden traktor valamilyen szempontból kompromisszum. Vagy egy, vagy kettő, vagy több.

#3533 Mfpisti
2015-12-28 21:02:06

Válasz lac* #3524. hozzászólásáraA kevesebb fogyasztás nem az Adblue, vagy DPF miatt van, hanem a fejlettebb motortechnológia, a szabályozott égés, stb miatt. A szűrők, egyebek egyéb "díszítések" fojtanak a motorokon, de a technológia miatt még így is jobb fogyasztásúak.

#3532 Sanyee
2015-12-27 23:03:48

Válasz Garfield #3489. hozzászólásáraHasznált nyugatiról annyit, hogy egy ismerős eladott egy 30 éves nagy igavonót. A cél az volt, hogy olyan gépet vegyen helyette 120Le kategóriába ami tud váltva forgatóval szántani, lazítani, meg szállítani, a fülke és ülés kényelmesebb legyen mint egy 30 éves gépbe, elvégre nyugdíjhoz közel már csak megérdemel egy olyan gépet amiből nap végén nem kibukik a sok rázkódás miatt.
Elég sok használtat megnézet 6-8 mill. kategóriába, aztán a vége az lett, hogy úgy elment a kedve, hogy egy új nyugati lett igaz még 6 mill. hitelnek a felét ki kell fizetni, de azt mondja, hogy azzal az évi 200-300 üzemórájával egy ideig jó gépe van. Az új meg csak új.

#3531 Sanyee
2015-12-27 23:03:47

Válasz Garfield #3489. hozzászólásáraHasznált nyugatiról annyit, hogy egy ismerős eladott egy 30 éves nagy igavonót. A cél az volt, hogy olyan gépet vegyen helyette 120Le kategóriába ami tud váltva forgatóval szántani, lazítani, meg szállítani, a fülke és ülés kényelmesebb legyen mint egy 30 éves gépbe, elvégre nyugdíjhoz közel már csak megérdemel egy olyan gépet amiből nap végén nem kibukik a sok rázkódás miatt.
Elég sok használtat megnézet 6-8 mill. kategóriába, aztán a vége az lett, hogy úgy elment a kedve, hogy egy új nyugati lett igaz még 6 mill. hitelnek a felét ki kell fizetni, de azt mondja, hogy azzal az évi 200-300 üzemórájával egy ideig jó gépe van. Az új meg csak új.

Nincs profilkép
#3530 a2457
2015-12-27 22:51:00

az előírások lassan magukba foglaljáők a maximális fajlagos fogyasztást is, szóval nem az adblue-tól, de tényleg kevesebbet fogyaszt egy tier 5 ös gép ugyanarra a munkára mint egy tier 2 es vagy 3 mas mondjuk.

persze azt is érdemes nézni hogy ameddig vízfej úr és kísérete autózik, addig csak káros anyagot termel, és persze hőt.

ha meg valaki a földet műveli, az ott növő kultúra megköt sok sok káros anyagot.

akkor most melyik az üvegház semleges...

egyetértek a környezet védelmével,
de a sötétzöldekkel nem.
ha valaki nagyon nem akarja a levegőt szennyezni akkor az vesse fel hogy az oktatás történhetne ausztrál módra is. máris nem fog többmillió diák naponta rengeteg kilómétert megtenni busszal/kocsival/villamossal/akármivel. meg nem kell annyi termet fölösbe fűteni.
(egy milcsi ember, mondjuk 50 fő jut egy buszra, akkor az 20 ezer busz. ha mennek napi össz 10 km et buszonként, és a busz százon eszik 20 litert, akkor 10 km en 2 litert. az napi 40 köbméter gázolaj. egyebekről mint a hőszennyezés, kenőanyag, kopógumik, s így tovább kár is beszélni.)

Nincs profilkép
#3528 lac*
2015-12-27 22:14:17

Válasz Ares 826 #3531. hozzászólásárabizony,a libsibolsi banda ránkerőlteti a tiszta levegőt,és,ha már tiszta a levegőnk(és vizünk) akkor átveszi az irányítást a háttérhatalom

de,nekünk olyan vezérünk van aki ezt átlátja,és megvéd minket

jól látod

Nincs profilkép
#3527 Ares 826
2015-12-27 22:03:41

Válasz lac* #3530. hozzászólásáraNem fogom. Tudod úúútálom ha egy vízfejű barom mondja meg hogy mit kell csinálnom az egyszerű hétköznapjaimban! Olyan aki a saját népét nem képes megvédeni ne ossza az észt!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer Az egész tier követelmény a gazdasági hatalom megszerzéséről szól nem a környezetvédelemről, én azt látom!! A föld meg fogja oldani saját maga a környezeti szennyezést meglátod.

Nincs profilkép
#3526 lac*
2015-12-27 21:42:40

Válasz Ares 826 #3529. hozzászólásárabiztos úgy van minden ahogy gondolod,csak nyugi van,ne húzd fel magad

Nincs profilkép
#3525 Ares 826
2015-12-27 21:31:40

Válasz lac* #3524. hozzászólásáraTe faszi, miért is eszik szerinted kevesebbet az Adblue miatt???? Baromság amit írsz!smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#3524 Ares 826
2015-12-27 21:30:23

Válasz jedi #3527. hozzászólásáraAddig amíg a "vízfejek" repülővel közlekednek úgy tesznek mint a pap a falusi mondásban "vizet prédikálnak és bort isznak" !! Naponta a földön közel 1oo.ooo menetrend szerinti járat van és hol a többi katonai és magán gép. Akkor ki is szennyez a sztatoszféra közelében??????????? Nem azt mondom hogy térjünk vissza a vartyogóra meg a trabira, de amit már kérnek az rohadt nagy baromság. Számold ki ennyi gép mennyit füstöl el egy nap alatt. Nekem elég a Boing 747-es gép napi fogyasztása kb; öt évre a gazdaságomba. Ja és a németek meg átbasszák a világot az autóik káros anyag kibocsátási adataival! Akkor miről is beszélnek??????smile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#3523 jedi
2015-12-27 20:27:16

Válasz Ares 826 #3522. hozzászólásáraAzért visszafelé nem kellene fejlődni . Így is elég nagy a környezetszennyezés a földön ebből nagy részt a belsőégésű motorok adják. Nem szeretném ha a leszármazottaim egy kína légszennyezettségével sétálgatnának kis hazánkban. A jövő a hybrid technologia minden téren ez nyilvánvaló , kellenek a normák minden szinten . Azért gondolkozz mielőtt szólsz.

Nincs profilkép
#3522 Richard.
2015-12-27 16:00:36

Válasz a2457 #3525. hozzászólására120 lovas gépként üzemeljen még le nem állítjuk! smile thumbupsmile devilsmile devilsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#3521 a2457
2015-12-27 15:22:54

Válasz ano #3520. hozzászólásáraolyat ami mindenkinek A-Z megfelel lehetetlen.
kategóriákban viszont közelsem.
egy kategórián belül is természetesen lehetnek opcionális részek.

lásd pl. 80 lovas univerzális trakival szemben mi volna a követelmény..
(mondjuk..)

Nincs profilkép
#3520 lac*
2015-12-27 13:51:10

Válasz Mfpisti #3523. hozzászólásáraÉs csendesebb,nem ráz,kevesebbet fogyaszt,nagyobb szervizintervallum,több teljesítménymódban üzemel a motor stb

#3519 Mfpisti
2015-12-27 13:44:02

Válasz Ares 826 #3522. hozzászólásáraSzerintem ez utópia! ( pl. klímacsúcs a napokban)
Viszont az biztos, hogy a gyártóknak sokkal nagyobb nyűg az előírások teljesítése, mint gondolnánk, neki sem hiányzik.
Másik nagyon fontos dolog: 1Le az 1Le az AdBlue-s motoron is, meg a hagyományos soros adagolóson is. Más kérdés az érzéki csalódás: rátiporsz a gázra, és felhorkan, füstpamaccsal együtt, vagy komótosan felpörög, és nem engedi füstölni a motort.

Nincs profilkép
#3518 Ares 826
2015-12-27 13:30:56

Válasz Mfpisti #3517. hozzászólásáraMajd ha a "hibbant" eu vezérek rájönnek hogy semmi értelme ennek az Adblue baromságnak, remélem előszedik a gyártók a régi terveket és megint gyártják a bevált régi jó motorokat.smile blinksmile blink

#3517 Mfpisti
2015-12-27 13:19:30

Válasz ano #3520. hozzászólásárasmile thumbup
Megfogalmaztad a lényeget!
Önmaga nemében ez egy jó gép, de nem alkalmas mindenre!
Az eladott darabszám azt jelenti, hogy mindenben megfelel a piac igényeinek. Nyilván ha nem az lenne, ki a kutya venné meg.
Valaki korábban pl. beszúrt egy statisztikát az mg technikából. Lengyelország: a legnagyobb darabszám 50Le kategória. Nyilván ezt igényli a birtokméret, és a kialakult szemlélet. Nálunk sem igényelné a 100Le-t mindenhol.
Még mielőtt bárki lehurrogna ezzel kapcsolatban: tisztában vagyok vele, hogy vannak olyan korszerű munkagépek, ahol minimum 250-300Le kell ahhoz hogy meg tudjuk mozdítani!
Viszont el kell majd azon gondolkodni: mi a helyes út?
Nagyon sokan tévednek amikor azt gondolják az ár egyenesen arányos az üzembiztossággal. Sajnos nem. Arányos a tudással. Végig kell gondolni, ki tudják-e használni.

Nincs profilkép
#3516 ano
2015-12-27 12:56:34

Válasz Mfpisti #3519. hozzászólásáraépp ezen gondolkoztam, hogy ez erősen konfiguráció függő, és aztán az jutott eszembe, hogy érdekes lenne itt (ha korábban még nem volt ilyen) egy "jó traktor" konfigurációt összerakni, persze sok értelme nem lenne, mert mindjárt az elején elbukna, mert valaki vt váltóval akar táblavégén rtk-vak auto fordulni és kombájn alól menet közben autó elszedni cuccot, valakinek meg a klíma is mifasznak való kényelmi buziság.
hm, de mondjuk érdekes volna egy olyan konfiguráció, "ami alá ne vállad be magad", és kérdés, hogy ehhez képest mit mennyiért adtok...

az, hogy legtöbbet eladott traktor, az önmagában még nem biztos, hogy a legtöbbet mondja, mondjuk kínába a rizst taposni milliószámra adják el ezeket a tizen-huszon le-s gépeket, míg mondjuk a 1050-es fendtből eddig csak egyben ültem, és láss csodát, egyik, másik...
de tény, hogy embertől, céltól függően a "legjobb" az egészen mást jelent... (de azért akkor is, 6 sebesség a palántázástól a fuvarozásig, az nem tűnik soknak :):))

#3515 Mfpisti
2015-12-27 12:32:48

Válasz ano #3518. hozzászólásáraNem kell ezt túlgondolni szerintem, de a tények tények maradnak, az eladott darabszámok számok maradnak, ( márkától függetlenül).
Úgy gondolom, ha tisztában vagyunk dolgokkal, sokkal jobb, mint ha demagóg fogalmakat ismételgetünk.
Látod, Te magad is megfogalmaztál pár lényeges dolgot: mit jelent a jó traktor fogalma. Mindenkinek mást jelent, de lássuk kinek melyik a fontos.
1.olcsó, és 5 éves korában kétszer annyiért lehet eladni, mint amennyiért vetted.
2. jó fogyasztás.
3. kényelmes, 0dB zajszint, öröm vele dolgozni
4. nem romlik el soha
5. 80Le-s létére a 7 fejjel repül, és egy nap alatt felszánt mindent.

Nincs profilkép
#3514 ano
2015-12-27 12:05:56

Válasz Mfpisti #3517. hozzászólásáraezt miért mondod?
azért ehhez a japánoknak is volna egypár szava, nem? vagy ez jobb, mint amazok?
nem romlik el tényleg soha, nem szarik be tényleg soha, nem fogyaszt gázolajat, vagy feleannyiba kerül, vagy miért?

#3513 Mfpisti
2015-12-27 11:42:36

Újra gyártják a világ legjobb traktorát!

http://int.masseyferguson.com/mf35.aspx

#3512 lala1
2015-12-27 11:13:26

Válasz szanberg #3500. hozzászólásáraA kubu nekem is piszkálja a fantáziámat,h milyen lehet. De én kisgazda vagyok ahhoz hogy kipróbálhassak egyet itthon. Legjobb szántásban lenne. Előtte a 100 lovas őzikével megnézni,mennyivel húzza,mennyit eszik,hogy viselkedik az eszköz előtt. Aztán ugyanazt a vasat át a kubura,oszt gyí! Tavaly egy ÁTK-s gép lehetett volna kubu,de mikor mondták h vesznek masinát,már be volt adva másra. Lehettünk volna a téryég úttörői.smile rolleyes Sajna a környéken nincs egy db se.

#3511 Hús Futár
2015-12-27 10:57:22

Válasz *** HM *** #3496. hozzászólásáraakkor annyira még nem is drága egy ekkora gépért

#3510 Hús Futár
2015-12-27 10:55:45

Válasz szanberg #3502. hozzászólásáraAz új krisztálok Deutz-motorosok

#3509 szanberg
2015-12-27 10:32:47

Válasz Dns8 #3511. hozzászólásárajóóóvan leesett.

majdmegtudod ilyen korbansmile aikido

#3508 Mézga
2015-12-27 10:24:47

Válasz Dns8 #3506. hozzászólásáraaz új kubota úgy tudom már adblue-s

Nincs profilkép
#3507 Dns8
2015-12-27 10:22:31

Válasz szanberg #3507. hozzászólásáraA barna medve (Ursus arctos) a medvefélék (Ursidae) családjának legelterjedtebb faja, az egyik legnagyobb termetű szárazföldi ragadozó.

#3506 dr.T
2015-12-27 10:16:40

Válasz szanberg #3505. hozzászólásáraHat az az ursus szerintem a marka szegyene ,kegyetlenul nez ki mindt valami orosz gep,hogy engedhetnek kivinni egy kiallitasra olyan traktort a gyar.

#3504 *** HM ***
2015-12-27 10:09:05

Válasz Dns8 #3501. hozzászólásáraHát dojc,nemtom mi van 160 as ami ér pènzt

#3503 szanberg
2015-12-27 10:04:56

Válasz Dns8 #3506. hozzászólásáraretró medve????
ezt nem értem.

A Kuburól meg fogalmam sincsen, ha forgalomba hozható akkor egészen biztosan

Nincs profilkép
#3502 Dns8
2015-12-27 10:02:27

Válasz szanberg #3505. hozzászólásáraGyártanak Afrikának retró medvéket biztos azt láttad. Bár szerintem az nálunk is megállná a helyét.
A Kubota 171 Adblue nelkul tudja a tier4 B-t is?

#3501 szanberg
2015-12-27 09:59:00

Válasz Dns8 #3503. hozzászólásáraIgen, azt néztem lengyelben a gépkiállításon, vakargattam is a fejemet, hogy mi van ebben, vazzeg ez süsü...
Volt azthiszem 280-as is belőle.

Amúgy nagyon gagyi volt maga a gép külcsínye, sorjás "kínai" műanyag motorháztető ésatöbbi...
Egyébként azt nemtudni technikailag milyen, arról nem mondok véleményt mert nemtudok.

Nincs profilkép
#3499 Dns8
2015-12-27 09:55:21

Válasz szanberg #3502. hozzászólásáraCsak azért kérdeztem mert az új ursusokba legalább süsü motort tesznek.

#3498 szanberg
2015-12-27 09:50:20

Válasz Dns8 #3501. hozzászólásáraÖsszerakták a régi 3hengeres kis zetorocsak breki motort, kapott egy adblú fecskendőt oszt szevaszsmile wink

Nincs profilkép
#3497 Dns8
2015-12-27 09:47:31

Válasz *** HM *** #3496. hozzászólásáraLegalább kategóriájában ez lenne a legolcsóbb nyugati? Kitöl veszik a motort?

#3496 szanberg
2015-12-27 09:45:07

Válasz Ferror #3468. hozzászólásáraFerror!

Beszéljél Pista bátyjáddal és egy új 171-es Kubotát hoz neked kipróbálásra jövőre!

Nincs profilkép
#3495 Ares 826
2015-12-27 09:36:27

Válasz *** HM *** #3498. hozzászólásáraAkkor inkább egy öreg JD 10.000 órával vagy egy régi T-150 abban még nincs Adblue ami beszarjon tőle a rendszer. Kalapács meg csavarhúzó, aztán góóóóóóóóóóóóó!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#3493 Ares 826
2015-12-27 09:24:45

Válasz *** HM *** #3496. hozzászólásáraKi az a marha aki ad érte ennyit?????????smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#3491 Dns8
2015-12-27 09:09:36

Válasz *** HM *** #3493. hozzászólásáraMi pénz egy ilyen cseh remek?

Nincs profilkép
#3490 a2457
2015-12-27 00:50:51

biztos hogy a bemutató videó a lényeges ?
nembiztos hogy attól lesz jobb gép ha jobb a videó, vagy őszintébb a videó.
megvan mindnek a maga kehéje, annyi hogy az mtz többször is sorban állt betegségekért.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Sokan nem tudják, milyen rendkívüli kincs a hársméz
Sokan nem tudják, milyen rendkívüli kincs a hársméz
Nemcsak finom, hanem egészséges és különleges is.
Szárazság és vadkár: önmagukban is nagy terhek, hát még együtt
420/85R28 BKT Agrimax gumi! Zetor gumi
420/85R28 BKT Agrimax gumi! Zetor gumi

370.000 Ft

JCB 541-70 teleszkópos rakodógép
JCB 541-70 teleszkópos rakodógép

17.900.000 Ft

Manitou - MLT 735 teleszkópos rakodó
Manitou - MLT 735 teleszkópos rakodó

19.900.000 Ft

100 db anyabirka eladó
100 db anyabirka eladó

55.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]