Válasz dnsv #2373. hozzászólásáraa rövidtárcsám hasonló súlyú lehet, mint a tiéd, azt emeli, nem dobálja, de 6 órás futamban is gond nélkül megy a meló, teljesen más a súlypont, ez a crosskill nálam a monoblokk hattyúdala, 5 éve szívok vele, ha azt a hátsó simítót leveszem, 50 kg lehet, máris jobban emel
Válasz dnsv #2373. hozzászólására1250 kg a pálcáshengerrel, a crosskill + 4q, önmagában 6q a henger, éppen tegnap nézegettük a kereskedőnél a katalógust, akkor mondta a súlyát, szóval friss az élmény
Válasz Gandhy #2368. hozzászólásáraHuha. És akkor az hány kg? A katalógus szerint 1250kg. Létezik az? Vagy az csak alap csöves hengerrel? Mert nekem a rövidtárcsa 1700kg + mikor színig rakódik földdel a henger az is biztos van 100-200kg és még el lehet vele dolgozgatni.
Válasz Gabi 07 #2371. hozzászólásáraúgy értettem, mivel az enyém már meg van, ha több nem jön, pár év múlt a gyűjtők csillagászati összegeket kínálnak érte
Válasz Gandhy #2350. hozzászólásáraKép alapján eléggé bent van az agy a tengelyen, 1523 is így jött, beljebb futott a hátsókerék külső éle mint az elsőé.
Hátsó tengelyeken a kerékagyat kintebb raktam vagy 12 cm rel!
Válasz Gandhy #2349. hozzászólásáraŐsszel jártam Horton alkatrészért, akkor nagyon ki voltak fogyva a traktorokból! 1221.3 ast egyet láttam, pár darab 820.2 est meg vagy 20db 892.2 es volt a készlet!
Máskor meg tele szokott lenni a placc!
Válasz Gandhy #2363. hozzászólásáraMester
Neked Tolmet Neon 300 kompaktorod van?
Nincs kedved megmérni nekem a crosskill henger távolságát a függesztő ponttól? Egy vagy két soros a henger rajta? Ha két soros akkor a középvonalát elég ha méred a két tengelynek. Van mögötte simító lap is?
Azt még kényelmesen emelte a 1025? Vagy estére kellett zörgetni a motort?
Válasz Gandhy #2361. hozzászólásáraDe azt jónak mondják itten.
Az katmotoros meg élettartamtöltettel van ellátva, amíg elmegy, addig az olaj is kibírja
Válasz Gandhy #2362. hozzászólásáraezzel törnek be a klímavédelembe, itt már nem lesz károsanyag kibocsátás, nem lesz olajfolt a garázsban és nem kell leereszteni a fáradt olajat, mert cseréig azt is felhasználja
Válasz Gandhy #2356. hozzászólásárakülönben meg 10 éve is lehetett rendelni MTZ-t tőlük Deutz motorral és gondolom most is lehet, az miért nem felel meg vajon a németnek?
Válasz Gandhy #2353. hozzászólására1025.3 rendeltem 9,4 aztán szept 01 el10% ezt a kereskedő átvállalta jan 01 el szintén 10% ezt meg én állom szóval 1 el nagyobb mint augusztusban.Amit most lehet rendelni az 11,2
vajon a hátsókerekeket ezen is szélesebbre kell/lehet húzni?
érdekes, hogy mennyire mások és egyszerűbbek a lakatok ezen, mint a 1025-ön, ezen olyan, mint a régieken, csak kívül vannak, a 1025-é az halál megfeszíteni, azzal a kis drót tekerőjével
Válasz Mötözö #2346. hozzászólásáraa kereskedő a hetekben volt Horton, Ő meg azt nem értette, ha ott áll a telepen 30 ilyen gép, akkor miért kellett és kell várni 11 hónapot?
azt viszont megtudtam, hogy a .7-ben lévő CAT motorok csak átmenetiek, míg el nem készül a saját .7-es fejlesztésük(hamarosan), ezért nem is igazán lesz a piacon ebből mennyiség, szóval aki ebben gondolkodott, felejtse el, mert nem lesz belőle kiforrott széria
Válasz csferri #2343. hozzászólásáraennui a csúsztatott kuplung, helyett az ugratott kuplung az új trend, de majd hozzá vádlisodom, talán, vagy rakatok bele CVT-t
állitólag ,egyes márkakereskedői vélemények szerint Közel -kelet,Egyiptom és Sziria rendelt az oroszoktól 80.000 db mtz-t...a hir nincs sem megcáfolva sem megerőritve...ha igaz akkor érthető hogy miért kell várni akár 1 évig is
Válasz dnsv #2344. hozzászólásáraRolmako-ra kapok egy emészthető árat a piacihoz képest, rendeltem egy 260-ast, de ha közben meggondolnám magam, van egy 300-as raktáron, de az szemre nem ehhez készült
Válasz Gandhy #2342. hozzászólásáraGratula, aztán kérünk még képet ha hazaért! A kuplungon lehet kicsit puhítani ahogy 1221 kolléga is írta a rásegítővel( bár nekem azt is mókolni kellett hogy segítsen mert alapból akárhogy állítgattam inkább rátartott ) meg olajzás a tengelyeken és a kinyomócsapágy tartóján (amin csúszik) de csodákat ne várj, enyém is elég combos.
Válasz Gandhy #2318. hozzászólásáraJa előbb elfelejtettem. A kuplung kar rásegítő rugónak a tartója slicc lukakon van. Azzal ha eljátszol, 1 kézzel le lehet majd nyomni. Én is 1 évig szenvedtem vele, mire rájöttem.
4329 hozzászólás
Válasz Gumóka #2378. hozzászólásárapedig pont a nőnél nem kéne, utólag 10-ből kilencszer a fejét veri az ember a falba
Válasz Gandhy #2377. hozzászólásáraA nőnél még megértem...
Válasz Gumóka #2376. hozzászólásáravan az a helyzet, van az a pénz, van az a nő, amikor felrúgjuk a szabályokat
Válasz Gandhy #2347. hozzászólásáraKuplungot egyébként se csúsztatunk...
Válasz dnsv #2373. hozzászólásáraa rövidtárcsám hasonló súlyú lehet, mint a tiéd, azt emeli, nem dobálja, de 6 órás futamban is gond nélkül megy a meló, teljesen más a súlypont, ez a crosskill nálam a monoblokk hattyúdala, 5 éve szívok vele, ha azt a hátsó simítót leveszem, 50 kg lehet, máris jobban emel
Válasz dnsv #2373. hozzászólására1250 kg a pálcáshengerrel, a crosskill + 4q, önmagában 6q a henger, éppen tegnap nézegettük a kereskedőnél a katalógust, akkor mondta a súlyát, szóval friss az élmény
Válasz Gandhy #2368. hozzászólásáraHuha. És akkor az hány kg? A katalógus szerint 1250kg. Létezik az? Vagy az csak alap csöves hengerrel? Mert nekem a rövidtárcsa 1700kg + mikor színig rakódik földdel a henger az is biztos van 100-200kg és még el lehet vele dolgozgatni.
Válasz Gabi 07 #2371. hozzászólásáraúgy értettem, mivel az enyém már meg van, ha több nem jön, pár év múlt a gyűjtők csillagászati összegeket kínálnak érte
Válasz Gandhy #2369. hozzászólásáraHát persze, meglesz a kubota még élsz kiszolgál.

De ha mégsem, többet úgysem ülsz mtzbe!
Válasz Gandhy #2350. hozzászólásáraKép alapján eléggé bent van az agy a tengelyen, 1523 is így jött, beljebb futott a hátsókerék külső éle mint az elsőé.
Hátsó tengelyeken a kerékagyat kintebb raktam vagy 12 cm rel!
Válasz Gabi 07 #2367. hozzászólásáraengem már az sem zavarna, ha többet nem is hoznának, sőt, amúgy sem traktor, ne szívassák már a népet vele
Válasz dnsv #2365. hozzászólásáraa Rolmako-nál 220-225 centire van a hátsóhenger tengelye
Válasz Gandhy #2349. hozzászólásáraŐsszel jártam Horton alkatrészért, akkor nagyon ki voltak fogyva a traktorokból! 1221.3 ast egyet láttam, pár darab 820.2 est meg vagy 20db 892.2 es volt a készlet!
Máskor meg tele szokott lenni a placc!
Válasz dnsv #2365. hozzászólásáraRolmako a kompaktor, az RT a Tolmet
hogy kényelmesen emelte-e, egy óra munka után teljes gázon, talaj fölött, hogy éppen el tudjak fordulni
én azért ezt nem csúfolnám emelésnek, amúgy az egysoros crosskill 6q és van mögötte simítólap
Válasz Gandhy #2363. hozzászólásáraMester
Vagy estére kellett zörgetni a motort?
Neked Tolmet Neon 300 kompaktorod van?
Nincs kedved megmérni nekem a crosskill henger távolságát a függesztő ponttól? Egy vagy két soros a henger rajta? Ha két soros akkor a középvonalát elég ha méred a két tengelynek. Van mögötte simító lap is?
Azt még kényelmesen emelte a 1025?
Válasz Gandhy #2361. hozzászólásáraDe azt jónak mondják itten.
Az katmotoros meg élettartamtöltettel van ellátva, amíg elmegy, addig az olaj is kibírja
Válasz Gandhy #2362. hozzászólásáraezzel törnek be a klímavédelembe, itt már nem lesz károsanyag kibocsátás, nem lesz olajfolt a garázsban és nem kell leereszteni a fáradt olajat, mert cseréig azt is felhasználja
Válasz #bandi #2360. hozzászólásárarendben, de ezt a Cat motoros öszvért főként a német piacra szánják
Válasz #bandi #2358. hozzászólásáraa mechanikus rész csak annyira lesz stabil, mint most, mert az marad a régi
Válasz Gandhy #2357. hozzászólásáraMert gondolom már nem volt sem olcsó sem olcsón fenntartható, cserében meg ugyanúgy mtz volt. Inkább vett dojcot
Válasz agrogal #2355. hozzászólásárajó ár, nekem speciel azt mondta a kereskedő, hogy szeptemberben emeltek 7,5%-ot és januárban mégegyszer 7,5%
Válasz Gandhy #2356. hozzászólásáraOké, a mechanikus rész gondolom stabil lesz, a kérdés majd az okos alkatrészekkel lesz.
Válasz Gandhy #2356. hozzászólásárakülönben meg 10 éve is lehetett rendelni MTZ-t tőlük Deutz motorral és gondolom most is lehet, az miért nem felel meg vajon a németnek?
Válasz #bandi #2354. hozzászólásáraigen, de az nem a CAT motorral szerelt lesz, szerintük, hanem a a sajátjuk
Válasz Gandhy #2353. hozzászólására1025.3 rendeltem 9,4 aztán szept 01 el10% ezt a kereskedő átvállalta jan 01 el szintén 10% ezt meg én állom szóval 1 el nagyobb mint augusztusban.Amit most lehet rendelni az 11,2
Válasz Gandhy #2348. hozzászólásáraAmi még most fog elkészülni, az is kiforrott lesz, egyszer.
Válasz agrogal #2351. hozzászólásáraneked mennyiben állt meg, ha nem vagyok indiszkrét?
Válasz agrogal #2351. hozzászólására1221-et? igen, most van belőle
már mindegy is, meg van és így már a ráncfelvarrottból kaptam, ennek a kaszninak elvileg jobb a levegőáramlása
Válasz Gandhy #2349. hozzászólásáraRossz időben lett rendelve.Én 0828 fzettem be az előleget,most csinálom a papirozást mert horton van hál istennek.
vajon a hátsókerekeket ezen is szélesebbre kell/lehet húzni?
érdekes, hogy mennyire mások és egyszerűbbek a lakatok ezen, mint a 1025-ön, ezen olyan, mint a régieken, csak kívül vannak, a 1025-é az halál megfeszíteni, azzal a kis drót tekerőjével
Válasz Mötözö #2346. hozzászólásáraa kereskedő a hetekben volt Horton, Ő meg azt nem értette, ha ott áll a telepen 30 ilyen gép, akkor miért kellett és kell várni 11 hónapot?
azt viszont megtudtam, hogy a .7-ben lévő CAT motorok csak átmenetiek, míg el nem készül a saját .7-es fejlesztésük(hamarosan), ezért nem is igazán lesz a piacon ebből mennyiség, szóval aki ebben gondolkodott, felejtse el, mert nem lesz belőle kiforrott széria
Válasz csferri #2343. hozzászólásáraennui a csúsztatott kuplung, helyett az ugratott kuplung az új trend, de majd hozzá vádlisodom, talán, vagy rakatok bele CVT-t
állitólag ,egyes márkakereskedői vélemények szerint Közel -kelet,Egyiptom és Sziria rendelt az oroszoktól 80.000 db mtz-t...a hir nincs sem megcáfolva sem megerőritve...ha igaz akkor érthető hogy miért kell várni akár 1 évig is
Válasz dnsv #2344. hozzászólásáraRolmako-ra kapok egy emészthető árat a piacihoz képest, rendeltem egy 260-ast, de ha közben meggondolnám magam, van egy 300-as raktáron, de az szemre nem ehhez készült
Válasz Gandhy #2342. hozzászólásáraMilyen grubert vettel?

Nekem egyebkent kezzel benyomhato a kuplung kb. En meg azt vartam hogy nehezebb lesz benyomni
Válasz Gandhy #2342. hozzászólásáraGratula, aztán kérünk még képet ha hazaért! A kuplungon lehet kicsit puhítani ahogy 1221 kolléga is írta a rásegítővel( bár nekem azt is mókolni kellett hogy segítsen mert alapból akárhogy állítgattam inkább rátartott
) meg olajzás a tengelyeken és a kinyomócsapágy tartóján (amin csúszik) de csodákat ne várj, enyém is elég combos.
Válasz mtz1221 #2341. hozzászólásáraennek ijesztően kemény, mint egy trambulin
Válasz Gandhy #2318. hozzászólásáraJa előbb elfelejtettem. A kuplung kar rásegítő rugónak a tartója slicc lukakon van. Azzal ha eljátszol, 1 kézzel le lehet majd nyomni. Én is 1 évig szenvedtem vele, mire rájöttem.
Válasz dnsv #2324. hozzászólásáraaz meg ott van mellette, majd csak felhegesztik rá
Válasz Gabi 07 #2331. hozzászólásáraaz a durva, hogy a Rangerek, Hiluxokkal járnak
Válasz Gandhy #2319. hozzászólásáraAgroker
Válasz #bandi #2333. hozzászólásáraPl. Kabinra. 3 laposvas megfogná. Akkor le sem törne.
Válasz Gumóka #2335. hozzászólásáraÉn is így láttam először, de úgy megszoktam hogy már tetszik!
Válasz #bandi #2333. hozzászólásáraMeg az orránál már kicsit több vodka fogyott műszak végére a tervezőasztal mellett, egyébként élném nagyon!

Válasz Gandhy #2320. hozzászólásáraHátul diagonál kerékkel szerelik? Azoknak ilyen a mintájuk.
Válasz Gandhy #2319. hozzászólásáraAmúgy egész fasza ez az új dizájn! Egyedül azt a kipufogót cserélném, az kilóg a képből. Gratula hozzá
Válasz dnsv #2324. hozzászólásáraJa jól áll neki ez a géptető!
Válasz Gandhy #2329. hozzászólásáraAz durva!

Sebaj, már a texas ranger-ek is ilyennel járnak (így van rálátásuk a dolgokra)
Válasz .Richard. #2328. hozzászólásárahát, jó volt végre találkozni vele élőben