Válasz mtz1221 #1808. hozzászólásáraDe véres szájú vagy. Nem téged kérdeztelek. De köszönöm az építő jellegű hozzászólást. Tudom mit jelent Mtz tulajdonosnak lenni, volt 3 db. Köszönöm de nem kell róla hazudnod, mindenki ismeri őket.
Válasz máris szomszéd #1823. hozzászólásáravan egy 550E-m(94-es) és az önindítót én is lecserélném rajt, még a gyárit hordja, de az egy kalap xar mire átfordítja
írnál egy típust a kicsire, hogy mit tegyek rá?
Összesen rá lett költve az olajcseréken akksikon szűrőkön kívül.
2db olajnyomó cső
komplett gumi csere
1db ékszíj
1db ülés
2db hátsó üveg (nem gép hiba)
1 gázolaj nyomócső
kapott kis öndítót
mivel 550-es nem volt benne nyúl-béka így kapott azt is régen (hoppá csak volt bontva)
Életében kétszer váltóolaj csere
1db termosztát
Többre nem emlékszem lehet kimaradt valami de filléres dolog lehet.
Mindent egyedül csinált,soha nem pusztult el. Három éve kb 10.000 óra volt benne akkor ment nyugdíjba.Akkor kapott teljes motor felújítást,új hidraulikát,segédemelőt,új levegős ülést.
Azóta évi 1 tank gázolaj fogyaszt,csak a légzsákos permetezőt hordja.
Meg kéne kuplungozni,nehogy egyszer csak megszívasson,de mivel alig van használlva kibír az még 10 évet.
Ráadásul a régi mtz 10.000 óra megfelel a te steyered kb 17.000 órájának.
Nem vagyok elkeseredve, mert másfél év a megvalósulás, lesz időm kitalálni, hogy fogok megválni a 2 feleslegessé váló traktoromtól és elhozom azt is emellé kiszolgáló gépnek
Válasz mtz1221 #1817. hozzászólásáraén mindent elhiszek, többek között a manókban, unikornisokban, yetiben is... meg a bontatlan 1000 órás mtzben is...
Válasz horvath.agro #1809. hozzászólásáraPont ez a jó benne. Marha is látni fogja ha kötött talajon 30%-a szlip, majdcsak feléri ésszel hogy elég lesz ott 3x40 centis fogás ekéből a 4x40 helyett. Ha 7 tonna lenne szakadna mindene. Van amúgy 1 gyenge pontja, ha pótkocsizik 30-40 tonnákkal akkor a nyelestengely váltóban lévő részét megeszi,5-6000 óra körül. Ja még egy van neki, több váltó felújítás ez miatt történik, időnap előtt. A 9 báros váltóolajrendszer visszatérő csövei ha el öregszenek, és elfakad akkor pár óra alatt kitolja az olajat, és a váltónak annyi.
Válasz mtz1221 #1808. hozzászólásáraazért ez erős volt
9-10e óra alatt egy párszor újjáépül az az mtz...
meg hiába tud(na) 160 lovat ha egy 100 lovas nyugati súlyával vetekszik, leadni nem tudja a talajra...
Válasz Drisa #1802. hozzászólásáraMiért nem hülyézted is rögtön le ? Az egy kicsit sem zavar gondolom hogy a 3x drágább claasod 3000 munkaóránál milliós+ összegeket kért az első hid stb javítására ??? De ha valaki mtz-t vesz főleg azt a típust ami 9-10000 órákat el tud menni normális ember kezében, fő darabok bontása nélkül, meg a motorja 160 lovat tud a 130 helyett fékpadon, az hülye ???
Míg várja a szervízt a Kubotához addig elmegy az MTZ. Kötelező szervízre gondolok, nem arra, hogy dögös lesz a Kubota, mert az kizárt szerintem.
Meg ha sárba, dágványba kell menni az MTZ-t szívesebben bele engedi, mint a Kubu-t.
Válasz dnsv #1805. hozzászólásáraha megnyeri es hozza a kubut akkor az mtz jo befektetes lesz, mert megy fel az aruk es ez 0 oras lesz, mert a kubota utan bele nem fog ulni ebbe az biztos...
Válasz envagyok2 #1793. hozzászólásáraMondom hogy elküldöm a számom és hívj fel. Nem kell bele semmi zuhanásgátló, de muszáj meghagyni a gyári hátsó tömbjét is( benne fog lenni a kompletban). Egy irányúak a munkahengerek (igaz nem láttam még szétszedve) szerintem nincs végállásuk. És nem lesz semmi köze a kormány alatti tömbhöz, csak 2 csövet kell a régi helyzetszabályozótól hátra vezetned, azt meg eldobni a fenébe. Nincs a környékeden mtz kereskedő ??? Oda kellene bemenni és körbe nézni egy monoblokkosat, minden egyértelművé válna.
Válasz mtz1221 #1792. hozzászólásárautolsó kérdésem monoblokkrül, neked van előtte zuhanásgátló? vagy ebben gyárilag benne van? milyen kell, valmai fix, vagy inkább állíthatósat tegyek? átépítem, nem a gyári tömb lesz, megpróbálom berakni a nagyobb szivyattyút és ilyen sorolható szelepes tömböt, ha kell, ehhez kéne választani.
Válasz Anonimus82 #1781. hozzászólásáraÉn déli vagyok. Szerb/horvát/montenegrói megy, szlovéniában/bulgáriában és görögöknél, nem adnál el a piacon, de ennyi.
Válasz Garfield #1790. hozzászólásáraazt értem, hogy a beérkezése lassú folyamat, én a tavasz első napján rendeltem meg
de, ha már itt van, csak honosítani kell, egy eredetvizsga, műszaki aztán gurulhat,
na persze amióta bezárták a Mozaik utcai bázist, a szgk-k is több hónap, mire papírt kapnak
Válasz horvath.agro #1782. hozzászólásárahétfőn élesítettem az ügyet, de nem szóltak vissza, hogy meghozták, én meg húzom a fülem, hátha lesz döntés addig a pályázatra, 50%-ot már kiértesítettek
szóval átrágtam ezt a traktorkérdést, és azt veszem, amelyik előbb meg lesz
4329 hozzászólás
Válasz Gandhy #1825. hozzászólásáraNekünk mindegyiken a cseh magneton van,régebben az volt a favorit.Egyedüli hibája,hogy nincs megtámasztva a bendix (a fogaskerék a végén) és letörhet. De eddig a nyolcból egynél fordult elő. Ráadásul pont az 550-esnél.És a letört fogaskerék felülről beszorult a kuplung harangba és lyukat ütött rajta. Viszont egy 55Ah akksival is elindítja,ha a motor aránylag könnyen indul.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/alkatresz/traktor-alkatreszek/nagyobb-teljesitmunyu-32kw-s-mtz-re-szerelheto-cseh-magneton-hajtomuves-onindito-raho-ker/h_2865947
Most inkább ilyet vennék,de csak azért mert rendes pajzsa van. Akinek van egy se panaszkodott rá.
https://agroszaki.hu/Onindito-kpl-/ISKRA/-12V-32-kW
ha csak annyira lesz xar, mint a 1025-ös, ami ehhez a 1221-hez passzoló gépparkkal dolgozott 8 éven át, akkor azt vállalom
Válasz mtz1221 #1808. hozzászólásáraDe véres szájú vagy. Nem téged kérdeztelek. De köszönöm az építő jellegű hozzászólást. Tudom mit jelent Mtz tulajdonosnak lenni, volt 3 db. Köszönöm de nem kell róla hazudnod, mindenki ismeri őket.
Válasz máris szomszéd #1823. hozzászólásáraezekkel fényévekkel kevesebb a baj mint a 820tól felfele bármelyikkel.
az újak 1 hónapot nem tudnak gond nélkül ledolgozni....
Válasz máris szomszéd #1823. hozzászólásáravan egy 550E-m(94-es) és az önindítót én is lecserélném rajt, még a gyárit hordja, de az egy kalap xar mire átfordítja
írnál egy típust a kicsire, hogy mit tegyek rá?
Válasz Gabi 07 #1822. hozzászólásárameg unikornis is, tudom...


Válasz horvath.agro #1819. hozzászólására


550-es mtz
Összesen rá lett költve az olajcseréken akksikon szűrőkön kívül.
2db olajnyomó cső
komplett gumi csere
1db ékszíj
1db ülés
2db hátsó üveg (nem gép hiba)
1 gázolaj nyomócső
kapott kis öndítót
mivel 550-es nem volt benne nyúl-béka így kapott azt is régen (hoppá csak volt bontva)
Életében kétszer váltóolaj csere
1db termosztát
Többre nem emlékszem lehet kimaradt valami de filléres dolog lehet.
Mindent egyedül csinált,soha nem pusztult el. Három éve kb 10.000 óra volt benne akkor ment nyugdíjba.Akkor kapott teljes motor felújítást,új hidraulikát,segédemelőt,új levegős ülést.
Azóta évi 1 tank gázolaj fogyaszt,csak a légzsákos permetezőt hordja.
Meg kéne kuplungozni,nehogy egyszer csak megszívasson,de mivel alig van használlva kibír az még 10 évet.
Ráadásul a régi mtz 10.000 óra megfelel a te steyered kb 17.000 órájának.
Válasz horvath.agro #1819. hozzászólására1000!
Gyere el, itt tizen ezer órás is van!
Válasz dnsv #1801. hozzászólásáraLehet, bár még Győrben van, de már íródik a nevemre


Most, hogy ezt elhozom, már biztosan nyerni fogok
Nem vagyok elkeseredve, mert másfél év a megvalósulás, lesz időm kitalálni, hogy fogok megválni a 2 feleslegessé váló traktoromtól és elhozom azt is emellé kiszolgáló gépnek
Válasz Gabi 07 #1811. hozzászólásáraannyi a sztori, hogy ez már az enyém
Válasz mtz1221 #1817. hozzászólásáraén mindent elhiszek, többek között a manókban, unikornisokban, yetiben is... meg a bontatlan 1000 órás mtzben is...



Válasz Gumóka #1815. hozzászólására


Válasz horvath.agro #1809. hozzászólásáraPont ez a jó benne. Marha is látni fogja ha kötött talajon 30%-a szlip, majdcsak feléri ésszel hogy elég lesz ott 3x40 centis fogás ekéből a 4x40 helyett. Ha 7 tonna lenne szakadna mindene. Van amúgy 1 gyenge pontja, ha pótkocsizik 30-40 tonnákkal akkor a nyelestengely váltóban lévő részét megeszi,5-6000 óra körül. Ja még egy van neki, több váltó felújítás ez miatt történik, időnap előtt. A 9 báros váltóolajrendszer visszatérő csövei ha el öregszenek, és elfakad akkor pár óra alatt kitolja az olajat, és a váltónak annyi.
Válasz Gumóka #1815. hozzászólásáraTessék szólni vagy kézzel inteni!
Mindenféle rosszvasat megveszek!
Válasz horvath.agro #1813. hozzászólásáraKi vagyok én hogy vitatkozzak veled! Megmondtad, megértettük!
Válasz Gabi 07 #1812. hozzászólásáratöbbek közt ehez se!!
Válasz .Richard. #1810. hozzászólásáraDe azt tudjuk, hogy horváth.agro nem ért hozzá!

Válasz Gandhy #1799. hozzászólásáraLátjuk, látjuk!


De mi a sztori?
Válasz mtz1221 #1808. hozzászólásáraHorváth Agro majd válaszol neked. Csak feszegessed a pofonos ládát!
Válasz mtz1221 #1808. hozzászólásáraazért ez erős volt
9-10e óra alatt egy párszor újjáépül az az mtz...
meg hiába tud(na) 160 lovat ha egy 100 lovas nyugati súlyával vetekszik, leadni nem tudja a talajra...
Válasz Drisa #1802. hozzászólásáraMiért nem hülyézted is rögtön le ? Az egy kicsit sem zavar gondolom hogy a 3x drágább claasod 3000 munkaóránál milliós+ összegeket kért az első hid stb javítására ??? De ha valaki mtz-t vesz főleg azt a típust ami 9-10000 órákat el tud menni normális ember kezében, fő darabok bontása nélkül, meg a motorja 160 lovat tud a 130 helyett fékpadon, az hülye ???
Válasz horvath.agro #1806. hozzászólásáraMegy a fenét az fel. Lefele megy az ára, csak az inflációt is nézd. JD a jó befektetés az mindig kelendő portéka.
Míg várja a szervízt a Kubotához addig elmegy az MTZ. Kötelező szervízre gondolok, nem arra, hogy dögös lesz a Kubota, mert az kizárt szerintem.
Meg ha sárba, dágványba kell menni az MTZ-t szívesebben bele engedi, mint a Kubu-t.
Válasz dnsv #1805. hozzászólásáraha megnyeri es hozza a kubut akkor az mtz jo befektetes lesz, mert megy fel az aruk es ez 0 oras lesz, mert a kubota utan bele nem fog ulni ebbe az biztos...
Válasz horvath.agro #1803. hozzászólásáraMég régebben írta, hogy nem zavarja ha 2 új traktorja lesz.
Sztem arra még nincs eredménye, ha megnyeri megveszi azt is.
Válasz Gandhy #1799. hozzászólásáraNa. Most volt időlemosni? Gumoka viheti.
Válasz Gandhy #1799. hozzászólásáranemár, nem nyertél a precízióson?????
Válasz Gandhy #1799. hozzászólásáraAzt ne mond hogy beadtál egy pályázatot nyugati precíziós gépre és vettél egy mtz-t?
Válasz Gandhy #1799. hozzászólásáraLehet gratulálni?
Vagy még csak nézegeted? 

És akkor eddig nem volt egy traki se, most meg lesz 2 egyből.
Klímát csak nem kértél bele?
Precízióst remélem megnyerted
Válasz Gandhy #1799. hozzászólásáraHazaért végre?
Válasz envagyok2 #1797. hozzászólásáraKüldtem.
Válasz mtz1221 #1796. hozzászólásáraén meg mondom hogy küldjed, hahahah
Válasz envagyok2 #1793. hozzászólásáraMondom hogy elküldöm a számom és hívj fel. Nem kell bele semmi zuhanásgátló, de muszáj meghagyni a gyári hátsó tömbjét is( benne fog lenni a kompletban). Egy irányúak a munkahengerek (igaz nem láttam még szétszedve) szerintem nincs végállásuk. És nem lesz semmi köze a kormány alatti tömbhöz, csak 2 csövet kell a régi helyzetszabályozótól hátra vezetned, azt meg eldobni a fenébe. Nincs a környékeden mtz kereskedő ??? Oda kellene bemenni és körbe nézni egy monoblokkosat, minden egyértelművé válna.
Válasz Anonimus82 #1794. hozzászólásáraKeresd SK Lacit Ő Szlovákiában él
Válasz mtz1221 #1792. hozzászólásáraOké köszi akkor nem tudsz tolmácsolni de azért köszönöm szépen
Válasz mtz1221 #1792. hozzászólásárautolsó kérdésem monoblokkrül, neked van előtte zuhanásgátló? vagy ebben gyárilag benne van? milyen kell, valmai fix, vagy inkább állíthatósat tegyek? átépítem, nem a gyári tömb lesz, megpróbálom berakni a nagyobb szivyattyút és ilyen sorolható szelepes tömböt, ha kell, ehhez kéne választani.
Válasz Anonimus82 #1781. hozzászólásáraÉn déli vagyok. Szerb/horvát/montenegrói megy, szlovéniában/bulgáriában és görögöknél, nem adnál el a piacon, de ennyi.
Válasz Garfield #1790. hozzászólásáraazt értem, hogy a beérkezése lassú folyamat, én a tavasz első napján rendeltem meg
de, ha már itt van, csak honosítani kell, egy eredetvizsga, műszaki aztán gurulhat,
na persze amióta bezárták a Mozaik utcai bázist, a szgk-k is több hónap, mire papírt kapnak
Válasz Gandhy #1789. hozzászólásáraAmikor megrendeltem már akkor mondták hogy lassú folyamat,akkor is volt olyan ami több hete ott várakozott.
Válasz Garfield #1788. hozzászólásáraaz hogy lehet?
Válasz Gandhy #1787. hozzászólásáraSzia nekünk decemberben vizsgázott azóta a kereskedőnél van a papírjai nincsenek még itt remélem te nem így jársz!!
Válasz horvath.agro #1786. hozzászólásárasajnos ez bonyolultabb, újabban MTZ-t akkor kell venni, amikor van
Kubotát lehet bármikor 
Válasz Gandhy #1785. hozzászólásáraáprilis előtt úgyse kell a traktor, addig meg ráérsz, hátha nyersz és lesz egy jó kis traktorod.
Válasz horvath.agro #1782. hozzászólásárahétfőn élesítettem az ügyet, de nem szóltak vissza, hogy meghozták, én meg húzom a fülem, hátha lesz döntés addig a pályázatra, 50%-ot már kiértesítettek
szóval átrágtam ezt a traktorkérdést, és azt veszem, amelyik előbb meg lesz
Válasz dnsv #1783. hozzászólásáraveszem észre.
Válasz horvath.agro #1782. hozzászólásáraNem ér rá. Szervezi a trélerest Gumóka felé
Válasz Gandhy #1777. hozzászólásárana mi a helyzet? szergely az udvaron van már?
Válasz mtz1221 #1780. hozzászólására
Akkor meg kérdezem itt hol lakol Szlovákia vagy Lengyelország és beszélsz e lengyelül
Válasz Anonimus82 #1779. hozzászólásárarover@stcable.net Csak írj itt is hogy elküldted, mert néha a külföldieket nem kapom meg.