Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.04 Ft USD 343.05 Ft CHF 427.17 Ft GBP 460.62 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93583 hozzászólás
Nincs profilkép
#29082 a2457
2013-12-02 20:22:12

Válasz #29114. hozzászólásra

90% hogy maga a tömb öntvénye kopott ki.
belül.
azon nemigen van mit felújítani.

Nincs profilkép
#29081 mtz1962
2013-12-02 11:53:53

Válasz #29106. hozzászólásra

Nem lehet csak felújítanismile confusedsmile confused

#29080 mtz1221
2013-12-01 23:25:19

Válasz #29111. hozzászólásra
Nem a váltóbol külön tartája van annak 32est ir(felénk ijen nem is létezik) és azt is irja hogy hejetesithetö motorolajal. a váltónak meg az oroszkezelési könyve ir 15-40est de garant hogy nem ojan van benne mert 90es szaga van az olajnak meg sűrűbbnek néz ki mint a 15-40es

#29079 mtz1221
2013-12-01 23:20:08

Válasz #29110. hozzászólásra
Hejzet szabájzóval,de ennek már ugy van megoldva hogy pesmile cryingrcenként legalább 10kicsit ráemel bármej hejzetben.én is ezen gondolkodom hogy a motor vagy hidrolik,az én buta fejemel a motor olajnak jobban kellene birnia a meleget de fene tudja majd keresek valahol egy viszkozitási táblázatot hátha okosabb leszek

#29078 Szeni
2013-12-01 23:15:34

Válasz #29109. hozzászólásra

A monoblokk a váltóból veszi az olajat? A váltóba írt motorolajat? Én biztos h, nem tenném bele. Inkább a JD-nek a váltó-hidraulika olaját tenném bele. Akkor is tegyél rá hűtőt.

#29077 Szeni
2013-12-01 23:12:39

Válasz #29109. hozzászólásra

Ha nem szabályzóval szántol, akkor nem kéne melegedni az olajnak annyira, de ha igen, akkor ez várható volt. Fogalmam sincs, h. milyen viszonyban van a motorolaj a hidraulika olajjal, meg kellene mérni melegen. Tegyél rá olajhűtőt, biztos nem haragudna meg érte.

#29076 mtz1221
2013-12-01 22:58:54

Válasz #29108. hozzászólásra
ez érdekes mert enyémbe meg 15-40es van irva,a monoblokkal szórakozok,7-8óra szántást kibir de ha megvan huzva 10-11órát anyira felmelegszik az olaj hogy 1100fordulat altt meg se emeli az ekét.most azt nem tudom milyen olajat vegyek a hidrolikába 46ost 68ast vagy sima motor olajat mejik lehet sűrűbb ezek közűl 80-85fok melegnélsmile confused

#29075 Szeni
2013-12-01 22:38:35

Válasz #29107. hozzászólásra

Azt volt valaha a könyvébe írva, h. nem kell cserélni, csak kivenni, ülepíteni, és visszaönteni. A személykocsiknál is hallottam ilyesmit. A szűrőt nem nagyon nézegettem először, mert nem gondoltam, h. lehet benne valami. Aztán, mikor mégis rávettem magamat, h. kiszedjem, el kellett dobni az egészet, mert nem akartam egy hétig subickolni. Én még nem cseréltem benne, de nem is ez a lényeg, hanem az, h. nem tudom milyen olajat tegyek bele. A könyve 80-90 est írt, de a gyári sokkal sűrűbb, legalább is hidegen. Majd megpróbálok valamikor lelki erőt gyűjteni egy meleg viszkozításméréshez.............majd......talán.... Amúgy az enyém nem megy sokat, szerintem még 2000 üó sincs benne, úgyhogy ez a téma még nem sűrgős nálam

#29074 mtz1221
2013-12-01 22:19:57

Szeni vagy?az 1025-ösöben a váltóban szoktál olajat cserélni?vagy elég amit a kis szűrök meg a centrifugális kiszed?smile ban

Nincs profilkép
#29073 a2457
2013-12-01 22:04:52

Válasz #29101. hozzászólásra

az hogy tömböt kell cserélned, ha jól sejtem, mert összedolgoznak a karok.

#29072 Czanik Sanyi
2013-12-01 21:54:14

Válasz #29096. hozzászólásra

Volt szabályozva, azt az esztergályos mondta volna, hogy dobjátok el......., ha itt minden rendben, ( mert minden volt csinálva) tovább menve kell keresni a hibát.

#29071 apuci
2013-12-01 21:50:03

Válasz #29103. hozzászólásra
Ez így van ha amatőrök a szerelők!

#29070 (Claastra)
2013-12-01 21:45:57

Válasz #29102. hozzászólásra

Elég ha az első szerelő rosszul rakta vissza, a többi már azt nézte hogy is volt benne

Nincs profilkép
#29069 t.peti
2013-12-01 19:11:45

Válasz #29094. hozzászólásra
Üdv!
én nem gondolnám hogy 4 szétszedésnél mindig rosszul rakták volna be a tárcsát, nem csak egy ember csinálta. Amilyen tárcsa lett beletéve abba már nem rugó hanem gumituskó van a rugó helyén.

Nincs profilkép
#29068 mtz1962
2013-12-01 18:50:56

Mi baj lehet akkor ha összekötöm a pótkocsi billentést és a elsőkart lenyomom emeléshez és a második kart is mozgatnom kell hogy emeljen nekem még négy kar vansmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#29067 a2457
2013-12-01 18:01:45

Válasz #29097. hozzászólásra

sajna tömb csere lesz.
olyan piszokul rosz a gyártás minősége hogy egyszerűbb nem szenvedni a tömbbel. ha teheted keress más gépét ami belemegy és nem ukrán/orosz/hydrosila stb...

#29065 csoppika
2013-12-01 15:57:26

Válasz #29083. hozzászólásra
Hali!
Szerintem elég pontosan és jól vet. De pl repcét nem tud. Abból a táblázata szerint 5kg a minimum. De azt is csak akkor, ha van aprómag betéted. Ami ennél a típusnál (semo 77 és Semo 88) egy a gabona magkidobó fogaskerékre csatolható műanyag félkör. A két nagy bütyök sor közti nútot zárja le. A 100-as és a 99-es rendes aprómag elemes.
Haver száraz nortonos 77-est használ jópár éve, meg van vele elégedve...

Nincs profilkép
#29064 moll1983
2013-12-01 15:48:32

Üdv!
Ötleteket szeretnék kérni,hogy Mtz 80-as vezérlőtömbbel mit csináljak,nyakas szelep állandóan megnyit és nem zár vissza rendesen már új a rugó, szelep ,fészek hidraulika olaj is tiszta szűrők újak. Lehet,hogy az új rugó gyengébb mint a régi vagy valahol több a résolaj a kelleténél.

Nincs profilkép
#29063 t.peti
2013-12-01 11:06:24

Válasz #29095. hozzászólásra
Üdv!
Mi is már csak erre tudunk gondolni hogy üt a lendkerék
Tavasszal elszórjuk a műtrágyát vele és utána szétszedés...

#29062 rigás
2013-12-01 09:11:34

Válasz #29090. hozzászólásra
Nekem volt hasonló csak régi 80-assal (D240-es motor) a lendkerék belső főtengely felőli része ütött mindössze 0,4mm-t de elég volt hozzá, hogy induláskor majd szétessen a gép. Ha az esztergályos a lendkerék ezen részét is vizsgálta akkor ez a lehetőség kilőve, marad a mit előttem már írt Clastra kolléga , vagy xar alkatrész minőség.

Egy kép arról a ledkerékről.

#29061 (Claastra)
2013-12-01 07:57:01

Válasz #29090. hozzászólásra

nem lehet fordítva benne a tárcsa?,mert általában 1 irányba csíllapitanak a rugók

#29060 Czanik Sanyi
2013-12-01 06:11:21

Válasz #29090. hozzászólásra
Akkor nem a kuplungnál lehet a baj ha már minden új, s lassú gurulásnál nem csinálja, tovább kell menni nézni a hajtásrészt egészen a kerekekig. Ez a hiba (mivel a kuplung kész) lehet a differenciálműnél, mert ha ott lógás van (esetleg máshol) ezt csinálja minden járműnél.

Nincs profilkép
#29059 t.peti
2013-11-30 22:44:14

Válasz #29091. hozzászólásra

Nem lóg a nyeles tengely se, és mielőtt nem lett először szétszedve nem ugrált

#29058 mtz1221
2013-11-30 22:36:40

Válasz #29090. hozzászólásra
Nyeles tengelyen csuszkál szépen a lamela?nincs az véletlenűl megdeformálódva,megéve vagy meggörbűlvesmile confused

Nincs profilkép
#29057 t.peti
2013-11-30 21:46:32

Üdv!
Mtz 892 kuplungjával lenne egy kis probléma:
-Első szétszedésnél kapott egy új tárcsát és nyomcsapágyat, miután összelett rakva azóta elinduláskor remeg a gép, mintha a villák nem egyszerre fognának
-2. szétszedésnél fel lett szabályozva a lendkerék és összerakva, semmi változás
-3. szétszedésnél új tárcsa+ új szerkezet mert kb 25 üzemóra alatt megette a tárcsát
-4. szétszedésnél kapott egy új nyomcsapágyat mert 50 üzemóra alatt megette
Azóta úgy használjuk, de majd szét akar szakadni elinduláskor annyira remeg, ugrál, és csak elinduláskor menetközbe még ha lassan is gurul akkor már nem. Mi lehet a kínja? 2 szerelő is tanácstalan vele.....

#29056 fexco
2013-11-30 20:27:14

Válasz #29062. hozzászólásra
nekem is porosodik,ujkorába felraktam,hogy majd milyen jó lesz....nem volt az annyira rossz,de kaszálláskor utba volt a kardán tengelynek,ha lellyebb engedtem a kaszát.a másik 892-est direkt a sima,nem ilyen erősitett also huzoval kértem,nekem amikor sorközművelőzök,ne szaggassák a feszitő lakatok a kukorica levelet!!!!!

#29055 apuci
2013-11-30 20:07:40

Válasz #29087. hozzászólásra
Szerintem nem tudja miről beszélsz,nekem akkor volthasonló hang amikor ennek a kúpkeréknek a biztosítása elment és le lazult a kúp kerék!

#29054 Gabesz2
2013-11-30 20:03:56

Válasz #29086. hozzászólásra

A kúpkerék tengely csapágyára gondoltam...

Nincs profilkép
#29053 Telefonrabló
2013-11-30 19:53:18

Válasz #29068. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget de a jár kerék fél tengely csapágy lehet a baj?

#29052 Czanik Sanyi
2013-11-30 18:01:11

#1. hozzászólás, tdm küldte be 2013-11-30 17:27:39-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra

Sziasztok. Ez év júliusban vettem új 892.2 est. Kb. 55-60 üó-nál vettem észre, hogy kidobja a terep fokozatot. Az országutival nincs gond. Minden irányváltás közben kell hogy a terepet is kapcsoljam, ha nem, sebesség váltás után 15-20 m megtétele után kidobja a terepet. A váltó oldalát és tetejét megbontottuk a szerelővel, minden rendbe. Ha már találkoztatok ilyennel, kérlek segítsetek.

Nincs profilkép
#29051 a2457
2013-11-30 16:41:10

Válasz #29070. hozzászólásra

nembiztos hogy az olaj a ludas :)
lehet a mennyiséggel volt baj.
ha túlsok, akkor sem tudja felverni mindenhova.
(jártam így, szárzúzó hajtóművel.)

Nincs profilkép
#29050 DREDD
2013-11-30 05:28:31

Válasz #29082. hozzászólásra

Milyen lett a vetés a reformmal?Meg vagy vele elégedve?Nekem is kínálnak egyet.

#29049 csoppika
2013-11-29 23:33:52

Válasz #29045. hozzászólásra
Hali!
Kínomban vettem nem messze innen egy sima csúszó csoroszlyás, olajnortonos Reformot kupectól... Sürgetett a búza vetés. Örültem, hogy egyáltalán találtam olyant, ami nem hulladék... (Egyéb fizetnivalóim láttán rájöttem, hogy még sincs annyi lóvém vetőgépre)

#29048 PBandi
2013-11-29 22:21:12

Válasz #29061. hozzászólásra

Ugyanezen agyalok én is!Nekem volt rajta hashúzó de az alsó horgot meg a bekapcsoló rudazatot elszórták róla.A hashúzó helyére kellene valami fix szerkezetet alkotni.Én egy kis idétlen billencs pótót szoktam húzogatni vele ha ez meg lenne nem kéne a vonólapot szerelgetni.

Nincs profilkép
#29047 incike
2013-11-29 22:06:26

Válasz #29077. hozzászólásra

Jaj de okos valaki!!!!!!!!!!smile glaresmile glare

#29046 Czanik Sanyi
2013-11-29 22:03:36

Válasz #29075. hozzászólásra

Sokan sunnyognak......smile thumbup

#29045 gjoni
2013-11-29 21:59:28

Válasz #29076. hozzászólásra

Tedd azt megbízhatóbbsmile thumbupcool

#29044 Szeni
2013-11-29 21:47:57

Válasz #29076. hozzászólásra

Akkor jó, ha értesz hozzá, azt hittem, azért kérdezed, mert nem. Amúgy ez nem elektronika, hanem villamosság.

#29043 röfik
2013-11-29 21:44:45

Válasz #29074. hozzászólásra

Van némi fogalmam az elktronikárol.smile sneakysmile sneakyHa nem jön össze akkor rádobom a mechanikus orát és mehet.smile thumbupcool

#29042 Szeni
2013-11-29 21:43:17

Válasz #29072. hozzászólásra

Nem nagyon akartam válaszolni, mert nem áll az ÉHL mutatód.

#29041 Szeni
2013-11-29 21:41:17

Válasz #29064. hozzászólásra

Nem tudom pontosan, h. hogy vannak bekötve a műszerek, ( lusta vagyok megnézni a kapcsolási rajzot) de valahogy úgy kezdenék neki, h a biztosíték helyére betennék ........kb egy 21W-os izzót, (valószínűleg ez elég lesz) ezen keresztül áramot kap a rendszer, de véd a túláramtól. Mondanám, h. lakatfogóval végig tudod mérni a rendszert, h. hol szökik az áram, de valószínűleg olyanod nincs, tehát elkezded mozgatni a vezetékeket sorba, hátha testzárlat van, vagy ha nincs, akkor elkezded sorba lekötni a műszereket, és amikor elhalványodik az izzód, akkor kötötted le a zárlatos műszert. Ponyemájes??????

#29040 rigás
2013-11-29 21:37:32

Válasz #29067. hozzászólásra

Köszönöm az infót!smile smile

#29039 röfik
2013-11-29 21:33:55

Válasz #29069. hozzászólásra

Holnap belekukkantok.Van még szántani valo de igy nem fasza hogy nem látni a lényeget olajnyomás-vizhöfok.smile cursingsmile cursing

#29038 Jakabjóska
2013-11-29 21:27:31

Válasz #29055. hozzászólásra

Ilyet lehetett hozzá rendelni régebben is:


Tavaly nyáron vágattam le hozzá a vasakat, össze is van hegesztve, de még a gépre nem volt felrakva. Kisbálázóhoz akartam használni.

#29037 rigás
2013-11-29 21:25:43

Válasz #29066. hozzászólásra

Ha az adatlapján az van akkor az úgy is van, ezen nem veszünk össze.smile smile
Nekem mind a négy trakiba 140-es van és semmi rozsda (mindegyikbe bele kellett néznem az utóbbi 2 évben), valami nem stimmelhetett azzal az olajjal.smile huh

#29036 Róbert 77
2013-11-29 21:22:09

Válasz #29064. hozzászólásra
üdv. az óracsoport alatt lévő kábelköteg vagy órapanel ,csatik nem e zárlat vagy egyébb olvadási rendellnességet keress. nekünk a 820.2-esnél óracsoportnak a csatlakozónál volt zárlat át kell nézni tüzetesen a köteget meg az óracsoportokat okával nehogy véletelenül kigyulladjon .

#29035 Gabesz2
2013-11-29 21:15:13

Válasz #29054. hozzászólásra
A kúpkerék meglazult vagy a tengely csapágyak mentek tönkre.

Nincs profilkép
#29034 sanyi 79
2013-11-29 21:14:00

Válasz #29065. hozzászólásra
jó dolog pedig kockabálázóhoz,tárcsához,gyűrűshengerhez,én pótkocsit is húzok vele ha fenn van a targoncatorony a függesztésen

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A MAGOSZ szerint alkalmazkodni kell a piaci fordulatokhoz, nincs mese.
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Öntözés mellett is száradnak a növényeid? Lehet, hogy nem a víz mennyiségével,...
Heger forgóborona 3m vetőgép konzollal
Heger forgóborona 3m vetőgép konzollal

1.090.000 Ft

Új! VAgro 4,5 m-es hidr. csillaggyűrűs-henger hidr. simítóval LÍZINGRE is
Új! VAgro 4,5 m-es hidr....

3.795.000 Ft

ÚJ! VAgro 6,2 m hidr. csillaggyűrűs-henger hidr. simítóval 2 év garanciával
ÚJ! VAgro 6,2 m hidr....

4.795.000 Ft

Lajta vetőgép
Lajta vetőgép

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]