Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.04 Ft USD 343.05 Ft CHF 427.17 Ft GBP 460.62 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93583 hozzászólás
#28933 Sanyee
2013-11-26 08:56:04

Válasz #28963. hozzászólásra

Szerintem egy olyan 500kg lehet.
A hátsóhíd is nehéz dolog, de azt nem nagyon emelgetik. Motor szerintem 400-500kg körül lehet.
De ha már valami emlőrendszert akarsz építeni akkor inkább erősebbet csinálj.

#28932 Matyófalvi
2013-11-26 08:54:11

nekem is volt ilyen rozsdásodás, tavasszal mikor a sok téli állástól a pára kicsapódik a válltóházba ill. a difiházba. Azóta felesbe keverem a 80w90es és a 85w140es olajat(előtte csak140es volt benne)

#28931 Gabesz2
2013-11-26 08:43:22


Tavasszal le kellet venni a hátsó hajtóműház fedelét és meglepetéssel tapasztaltam, hogy rozsda foltok jelentek meg egyes alkatrészeken. kb. 1,5 éves olaj volt benne. Hykomol 80w-140. Valahonnan víz került a váltóba.
Utána olvastam és a Hykomol 80w-90 olajnak jobb a korrózió gátló tulajdonsága. (előtte mindig ezt használtam és soha nem tapasztaltam még ilyen problémát)
Szerintetek mit kezdjek a rozsdafoltokkalsmile confused, kapott Hykomol 80w-90 olajat és még valami korrózió gátló adalékon gondolkodom! Van ötlete valakinek?

Nincs profilkép
#28930 kérdező
2013-11-26 00:17:56

Sziasztok!
Panorámás MTZ fülke kompletten milyen nehéz lehet? Hány tonnás emelővel lehet kényelmesen levenni? Illetve szerintetek melyik az MTZ legnehezebb része? Mert lehet hogy inkább arra kellene méretezni.

#28929 emcett
2013-11-25 20:29:26

Válasz #28952. hozzászólásra

mivel én sem nagyon tudom elképzelni térben és időbensmile tongue, így én is örömmel venném egy - két fotó prezentálását! smile thumbup

#28928 Tomi81
2013-11-25 20:21:10

Válasz #28960. hozzászólásra
Nem tudom hány lóerős lehet. Az tuti, hogy erősebb mint volt.
Nem bántuk meg az átalakítást.
TPK6-os van rajta


#28927 Sanyee
2013-11-25 20:06:07

Válasz #28958. hozzászólásra

90Le azért érezhetően megvan így is?

Milyen turbó ment rá? Tpk, cseh?

#28925 Tomi81
2013-11-25 19:47:59

Válasz #28957. hozzászólásra
Semmi, maradt minden, ahogy volt. (a turbózás előtt kb. egy évvel lett felújítva a motor)
Adagolón lett adva anyag, ennyi


#28924 Sanyee
2013-11-25 19:43:23

Válasz #28934. hozzászólásra

Motor belsejében lett valami változtatás (dugó, főtengely), vagy a hengerfejnél?
Adagoló mit kellett állítani?

Nincs profilkép
#28922 VDénes
2013-11-25 18:20:23

Válasz #28952. hozzászólásra

Tudnál tenni fel róla képet?
Egy ekét vagy grúbert megbírna?

Nincs profilkép
#28921 a2457
2013-11-25 18:18:49

Válasz #28953. hozzászólásra

hehe
Zúzunk, wazze ? :D

#28920 fexco
2013-11-25 18:09:46

Válasz #28952. hozzászólásra

ha rz-zem a szotyit,én mindig kikötöm a padot 1láncal,ráengedem,oszt goooo!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#28919 röfik
2013-11-25 18:02:30

Válasz #28946. hozzászólásra

Nekünk a 4.2 kombi van lánccal tartatva az eleje.Mtz feszitö kislakat van bekötve a 3-ikpont tarto konzol alsu furatába aztán lánccal van egy hegesztett tartohoz rögzitve a kombi vono tengelyéhez és igy állithato a szükséges mélység tökéletesen müködik.A harmadik pont adja a hosszirányu vizszintet.Valahogy nem az igazi a munkagép,összecsukhato és a kerék a szélén van rögzitö meg nincs rajta a munkahengert meg uszoba hagyom igy becsuklana de a a láncos lakatos összekötö tökéletesen teszi a dolgát.smile whistling

Nincs profilkép
#28918 Márk_
2013-11-25 18:02:15

Válasz #28946. hozzászólásra

Szerintem eszkábálj a gruberre kereket, nehogy leszaggassa a MTZ farát.

#28917 (Claastra)
2013-11-25 17:53:42

Válasz #28946. hozzászólásra

nem értek a mtz-höz-de akkor a ricnin átrakni az emelőkart esetleg

#28916 fexco
2013-11-25 17:30:17

Válasz #28946. hozzászólásra
miért tartasz a láncolástól???

#28915 fexco
2013-11-25 17:19:43

Válasz #28923. hozzászólásra
mikor,hol vetted?

#28914 fexco
2013-11-25 17:18:51

Válasz #28936. hozzászólásra
a házi turbos 80-as motorok a faluba sorba adták meg magukat....majd rájönnek....

Nincs profilkép
#28913 VDénes
2013-11-25 16:35:35

Válasz #28944. hozzászólásra

Annyit nem tudok összehúzni rajta... Még ahhoz kéne vagy 10 centi.
Láncolástól meg tartok.

Nincs profilkép
#28912 a2457
2013-11-25 16:13:40

Válasz #28943. hozzászólásra

ahogy az előttem szóló írja.
de ha azzal nemtudod eléggé, akkor fogsz láncot, s felkötöd szépen valahova a karokat. :)

#28911 (Claastra)
2013-11-25 16:10:38

Válasz #28943. hozzászólásra
Uborkán összehúzni

Nincs profilkép
#28910 VDénes
2013-11-25 16:04:31

Tud valaki valami megoldást arra, hogy nem akarom, hogy lejjebb menjen a hidraulika egy megadott szintnél? Nincs helyzetszabályozó.
Grúbert akarom húzni henger nélkül, de nem fér rá kerék.

Nincs profilkép
#28909 abdulla
2013-11-25 15:20:59

Válasz #28940. hozzászólásra
Vagy miert van rajta a fogaskerek?

Nincs profilkép
#28908 abdulla
2013-11-25 15:18:09

Válasz #28929. hozzászólásra
Estleg bemasolnad azt oldalt a konyvbol hogy hol van ez a magneskapcsolo?


#28907 mtz1221
2013-11-25 14:51:38

Válasz #28939. hozzászólásra
A kető közé ez egy elektrohidrolikus kapcsoló,magyarán egy elektromoskapcsolóval birod kapcsolgatni a difit-nem mechanikusan

Nincs profilkép
#28906 abdulla
2013-11-25 14:32:34

Válasz #28929. hozzászólásra
smile confusedsmile confusedsmile confused
ezt nem ertem!!! akkor ezt a kormany oszlopra valo vagy a difire!!! mert ugykepzeltem megtaplalom 12voltal az elektromagnes berant es befogazodik a masik kerek is

Nincs profilkép
#28905 Imre0
2013-11-25 12:12:21

Helló

Szerintetek az 5 vagy 8 csavaros első felni-híd az erősebb?

Nincs profilkép
#28904 VDénes
2013-11-25 12:04:39

Válasz #28936. hozzászólásra

Hát igen. Valamit csak csinálnak számolgatnak...
Meg a felező is csak más benne.

#28903 mtz1221
2013-11-25 11:58:39

Válasz #28931. hozzászólásra
Szerinted akkor a mérnökök hűlyék voltak hogy a 90es blokra összevissza furogatak lukakat hogy alulról is hűsmile hammersmile confusedtse kenye a dugókat

#28902 Tomi81
2013-11-25 08:47:34

Válasz #28933. hozzászólásra
De nem 70eFt az az átalakítás

http://webshop.keletagro.hu/48_mtz-turbos-alkatreszek/mtz-adagolo-szabalyzo-turbos-membran-hazzal-komplett-utn-adagolohoz_id3010?visit_source=itemlist

#28901 Tomi81
2013-11-25 08:43:07

Válasz #28933. hozzászólásra
Nekünk 3 vagy 4 éve van megturbózva a 82-es. Adagolón nincs membránszabályzó. És szépen megy, egy fokozattal feljebb visz mindent.

#28900 Sanyee
2013-11-25 08:29:21

Olvasom, hogy van aki rárakja a 6-os turbót meg az adagolón teker egy kicsit és működik a dolog, nem kell membránosra átalakítani az adagolót.

Vannak ezzel tapasztalatok vagy azért érdemes +70ezerért még átalakítani az adagolót is?

#28899 Tomi81
2013-11-25 08:23:28

Válasz #28893. hozzászólásra
Köszönöm szépen!
De nekem nem ez a bajom.
Nekem olajjal kapcsolja, nem mechanikusan. A fülke alatti bekapcsolóról kellene egy rajz vagy egy fotó.

#28898 AtoZz
2013-11-25 00:40:33

Válasz #28915. hozzászólásra

miért ne lehetne elérni?mikor alapjaiban a motor ugyanaz mint a 892essmile confusedsmile confused,annyival hogy nincs neki turbója,illetve más értékeken megy az adagoló,ha jól bevan állitva az adagoló,elötöltés,simán tud 90-95lovat 6os turbóval a 82es,talán többet is smile biggrin

#28897 AtoZz
2013-11-25 00:35:42

Válasz #28923. hozzászólásra

ez a motor,turbóval semmiképp ne járhasson 2000fordperc felett,mert rövid idö után szereti törni a fötengelyt,másrészt elég neki az 1800,kb 19-20köbcentivel 500löketre,nemtudom mit gondolt az adagolós,hogy annyit ráálitott,lehet azért nem megy,mert befullad abba a rengetek üzemanyagba....
lehet elötölrés,adagoló,porlasztók,akár turbó,stb. de mivel semmi konkrétat nem irtál,igy nehéz még tippet is adni....

#28896 mtz1221
2013-11-24 22:52:02

Válasz #28925. hozzászólásra
Be de ez a mágneses is csak a régi olajosra kapcsolja az olaj utjátsmile oops

#28895 Sanyee
2013-11-24 22:20:31

Válasz #28920. hozzászólásra

Valami hasonló lehet:
http://webshop.keletagro.hu/1_webaruhaz/mtz-adagolo-komplett-892-es-952-es-1025-os-zold-motorhoz-2-karos-turbos-jazda-orosz_id12781

Ha a csöveket megnézitek szerintem 2 turbó van ráépítve.

Nincs profilkép
#28894 VDénes
2013-11-24 21:36:01

Válasz #28921. hozzászólásra

Nektek is ilyen adagoló van rajta?

Nincs profilkép
#28893 abdulla
2013-11-24 21:34:55

Válasz #28920. hozzászólásra
valami hasonlonak tunik?!
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/11171/adagolo_kpl_motorpal_1221_es_D_260_2.html

Nincs profilkép
#28892 abdulla
2013-11-24 20:56:13

hali 82 be beepitheto ez a magneses difi zar a regi olajos helyett
esetleg megtudja valaki mondani mi a kulonbseg a 82 kiskabinos es a 822 hatsohidja kozott
http://webaruhaz.habi.hu/cikkek/reszletek/pag_cikkreszletek.aspx?CIKKID=11278

Nincs profilkép
#28891 fighter
2013-11-24 20:36:00

az adagolos 1750ről 2200ra feltette a fordulatot és 10köbcenti lusz ugye 1a rásegitő, és cseszlovák adagolo motorpal. a turbo tkp6.

Nincs profilkép
#28890 fighter
2013-11-24 20:34:56

Jo estét. Uj MTZ892 mint a harmat olyan gyönge és nem akar kipörögni tapasztalatok ilyesmiről valakinek? egyszerűen 1500 és nagynehezen üressen kipörög 1900ig de kis emelkedő és lassul ü r e s s e n ... Adagolosnál volt az adagolo emelt a köbcentin cserélt rugok azt mondja tuti... Mi turbo lehet? vagy válto ba vmi ?

#28889 Hogel
2013-11-24 20:23:59

Hali! Hagyományos mtz-re rá lehet az újfajta, csapott elejű motorháztetőt, ha a kormányoszlop is bent van?

#28888 röfik
2013-11-24 19:16:59

Válasz #28920. hozzászólásra

Épitett motorok mtz alapbol.A .3-as mtz-ék is a jazda adagoloval a legjobbak teljesitményre és nyomatékra rugalmasságra.Csak maga a szerkezet egy szar meg nem tartos ez van.{:cryingsmile crying:}

#28887 AGRO-SZAKI Kft.
2013-11-24 18:51:41

Válasz #28919. hozzászólásra

11:55nél közeli kép, szerintem MTZ motorja van, az adagoló tényleg gyanús:)

Nincs profilkép
#28886 VDénes
2013-11-24 18:25:03

Válasz #28912. hozzászólásra

11:26-nál lévő MTZ-nek ugye nem MTZ motorja van. Mocskosul megy... Én csak az adagolót látom idegennek ezen.
Hogy bírja a váltó meg a véglehajtás ezt a plusz lovakat, mert ahogy látom egyik se 90 lovas.

Nincs profilkép
#28885 Molnár
2013-11-24 18:24:40

Válasz #28901. hozzászólásra

Köszi a segítséget nem éri meg barkácsolni kell egy motor bele és hajrá smile rolleyes

#28884 Sanyee
2013-11-24 18:15:44

Van egy olyan gondom, hogy a 820-as izzítókapcsoló (3. kapcsoló a világítás mellett jobbra) megnyomásakor az önindító is indít.
Valami zárlat lehet, hol keressem az okát, mit kéne cserélni?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A kukorica ára zuhan, a búza drágul – mit tehet a magyar gazda?
A MAGOSZ szerint alkalmazkodni kell a piaci fordulatokhoz, nincs mese.
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Öntözés mellett is száradnak a növényeid? Lehet, hogy nem a víz mennyiségével,...
Új! VAgro 4,5 m-es hidr. csillaggyűrűs-henger hidr. simítóval LÍZINGRE is
Új! VAgro 4,5 m-es hidr....

3.795.000 Ft

ÚJ! VAgro 6,2 m hidr. csillaggyűrűs-henger hidr. simítóval 2 év garanciával
ÚJ! VAgro 6,2 m hidr....

4.795.000 Ft

Lajta vetőgép
Lajta vetőgép

300.000 Ft

Zetor 8540 traktor
Zetor 8540 traktor

8.600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]