Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93566 hozzászólás
#27716 Tomi.106
2013-09-19 12:37:30

Válasz #27744. hozzászólásra

Üdv!
Melyik az a szivattyú amibe érdemes beruházni manapság?

#27715 fexco
2013-09-19 12:29:01

Válasz #27738. hozzászólásra
ja értem.nekem egyszer kellett ilyen csövet cserélniszivattyucserekor,de akkor automatikusan felhivták rá a figyelmem a habisok,hogy milyen a régi szivattyu,mert 2fajta csonk van.vettem egyet,mostmár nincs gond,mert a másikat meg elraktam.

Nincs profilkép
#27712 sanya88
2013-09-18 23:16:50

Válasz #27728. hozzászólásra

Üdv!az illesztésnél mindig csöpög picit olaj és már próbáltam minden hogy de teljesen jóra sosem sikerűl!

#27711 (Claastra)
2013-09-18 22:32:22

Válasz #27737. hozzászólásra

3-4között nem emléxem,de a láng-nál látok most 3,7 bruttóért igaz nem bosch hanem Febi

#27710 Szeni
2013-09-18 22:27:43

Válasz #27737. hozzászólásra

Én kb 6 éve újíttattam fel az adagolót a JD-n. Ezt is cserélték rajta.Mondom: a régi rossz volt??????- Nem, de ezt is cserélni szoktuk,úgyis elromlik egyszer a régi, meg amúgy is nem sok az a 8 e ft + fa érte. Na én is gondoltam olyat az ipsének, h. inkább le se írom, mert úgyis kiseperné innen a CzanikSanyi.......

#27709 Szeni
2013-09-18 22:21:53

Válasz #27731. hozzászólásra

Valaha réges-régen a szegény időkben nem volt mindíg pénz alamóniumra, ezért volt olyan Mtz, amire gumicsövet tettek a szivattyú, és a tartály közé.Megvolt az alucső két vége csatlakozásnak, csak a kanyarja nem volt meg, ott volt egy hasonló gumicső, mint a hűtő alsó átömlő. Egyszer én is szivattyút cseréltem, és az új szivattyú keskenyebb lett valahogy a réginél, ezért nem volt jó rá a kanyaros alucső, ezért én kifűrészeltem a kanyart belőle, és vettem rá egy ilyen gumicsövet + 2 abba bilincs (ha úgy tetszik AWAB ) és kész.Persze ez borzasztó kókányolásnak néz ki, ezért azóta állandóan tervezem a lecserélését, annál is inkább, mert mostanság már úton- útfélen árulnak hozzá különböző kanyarú alucsöveket. Ennek már több mint 19 éve, és már teljesen elfelejtkeztem róla, de most h. eszembe jutott, mostantól megint nagyon fogom tervezni a cseréjét.

#27708 colizoli
2013-09-18 22:17:31

Válasz #27736. hozzászólásra
Ha axiál akkor az árát meg se merem kérdezni, de azért furdalja a oldalamat a kiváncsiság, hogy mennyit kérnek érte.smile rolleyes

#27707 (Claastra)
2013-09-18 22:12:07

Válasz #27735. hozzászólásra

én axiálban vettem tavaly a mercire

#27706 colizoli
2013-09-18 22:09:51

Válasz #27726. hozzászólásra
Hol lehet ilyet venni és mennyi pénz?

#27704 Szeni
2013-09-18 21:11:02

Válasz #27731. hozzászólásra

10perc mulva jövök

#27702 fexco
2013-09-18 21:08:13

Válasz #27730. hozzászólásra
Te miért csináltál ilyet?

#27700 (Claastra)
2013-09-18 21:02:41

Válasz #27726. hozzászólásra

Megdupláztad a gépértékétsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#27699 fexco
2013-09-18 21:01:14

Válasz #27725. hozzászólásra
miért akarod helyettesiteni mással???smile confusedsmile confused

#27698 Márk91
2013-09-18 20:55:52

Sziasztok!

Olyan problémám lenne hogy emeléskor a hidraulika csőben valamilyen oknál fogva a végállás elérése után megmarad a nyomás ( utána még a traktorral se bírom lenyomni) Ha szétkapcsolom a csöveket a csatlakozót csak úgy bírom visszadugni ha elengedem belőle a nyomást.(orosz golyós gyorscsatlakozók vannak a gépen). Ha emeléskor nem a végállásig emelek akkor probléma nélkül megy a leengedés is.

Örülnék ha valaki tudna segíteni, vagy van valami tippje.

#27697 gjoni
2013-09-18 20:20:36

Válasz #27579. hozzászólásra

Most még adtam neki egy Bosch pumpát és kész smile cowboy

Nincs profilkép
#27696 sanya88
2013-09-18 20:06:22

Üdv!Valaki csinált már olyat hogy mtz hidraulika tartály és szivatyú közt lévő könyököt helyetesítette, valami más megoldással?

#27695 Torma
2013-09-18 18:14:29

Válasz #27723. hozzászólásra

Biztosan az lehet a probléma!!! Nekünk most lett gumi cserélve, és most adja ki a felni az évek alatti kalapálást, szerelést!

#27694 Antesz
2013-09-18 18:02:32

hali
az egyik havernak az mtz 82-se menet közben sima úton mindig billeg egy cseppet baloldalra,olyan mintha vmi ütés vagy csavarodás lenne vagy a felniben vagy a tengelyben mert mentem én is vele tök sima uton is belleg benne az ember mi lehet az ok?

Nincs profilkép
#27693 dobó+
2013-09-18 00:44:44

Válasz #27719. hozzászólásra

Szia tapasztalatból mondom hogy a turbómotorok nemhogy melegebbek hanem éppenhogy alacsonyabb hőmérsékleten üzemelnek.
Sokan a rába motoros kombájnokat turbózták és megszünt a melegedése a motoroknak .
A hiba inkább a hajtókarcsapágy kopása és a dugattyúcsap és perselyének kopása miatt jelentkezett. Ha valamelyik megkopik akkor annyival hosszabb lesz a löket és ez elég lehet hogy elérje a szelepeket illetve a hengerfejet.

Nincs profilkép
#27692 Bandi08
2013-09-17 22:31:58

Válasz #27678. hozzászólásra
Füstölt a motor ha terheltem, ha üresen mentem vele akkor is. Pótkocsit húzva lomha bátortalan volt a motor olyan 1700-1800 as fordulatig. Télen kapott új dugó gyűrű henger garnitúrát így másra nem tudtam gyanakodni csak erre.

#27691 (Claastra)
2013-09-17 22:28:58

Válasz #27718. hozzászólásra
nem kell azt berakni,elég ha megméred tolómérővel a csapszegfurat és a dugattyútető közötti távolságot,annó egy perkinssel jártam rosszul 2 tizeddel hosszabbak voltak a kelleténél ,elsőnap eltörte a gyűrüket,gyűrűhornyokat,azóta mérek mindent

#27690 röfik
2013-09-17 22:24:32

Válasz #27718. hozzászólásra

Erröl még a szakik sem hallotak felénk.Mindenki bizik az alkatrészek méret pontosságában.Én a turbo mellékhatására gondolok melege lett és megnyult a dugo elötte évekig ment gond nélkül.

#27689 mtz1221
2013-09-17 22:17:04

Válasz #27710. hozzászólásra
FElétek nem szokták sikolni a dugók tetejét,öszerakni karikák nélkül átforgatni és amelyik 0.1mm töl kijebb lóg azt lehuzatnismile hammer

#27688 röfik
2013-09-17 21:57:12

Válasz #27716. hozzászólásra

Pedig mindenki originalt árul.smile oopssmile oops

Nincs profilkép
#27687 barny
2013-09-17 21:52:39

Sziasztok!:)
Mtz-80 hoz keresnék,dugattyúcsapszeget,hajtókarperselyt.
De csak gyári érdekelne.
Nem tudtok egy jó boltot,Webáruházat?
Mert szemét,utángyártott alkatrészekből Dunát lehetne rekeszteni.

Köszi,előre is.

#27686 fexco
2013-09-17 21:21:40

Válasz #27711. hozzászólásra

kb.annyira mint a tied!!!smile thumbupsmile thumbup

#27685 fexco
2013-09-17 21:20:21

Válasz #27713. hozzászólásra
jó rendben!!!!ezt akartam elérni már 1-2 honapja ...smile thumbupsmile thumbup

#27684 (Claastra)
2013-09-17 21:05:39

Válasz #27708. hozzászólásra

Na ássuk el,tisztelem becsülöm akik az év minden napján dolgoznak az állataikkal(ebben nőtem fel gyerekkoromban)tudom miről van szó,a 350 meg sajnos igaz itt ennyit kinálnak a marháért,tegnap beszéltem egy marhás haverral

#27683 PBandi
2013-09-17 21:05:10

Ne kardozzatok szereljétek az MTZ-t!

#27682 gjoni
2013-09-17 21:04:29

Válasz #27704. hozzászólásra

Rendbe vannak a gépek amint látom.A bikák nagyon szépek erre felé ,már senki nem foglalkozik vele sajnos ,nincs legelő se felszántották a nagy uraksmile crying

#27681 röfik
2013-09-17 21:00:40

Turbositott 820-as mtz meleg motornál kopogo zakatolo hangot adott.Szétkaptuk a csapszegek picit kotyogtak de nem vészesen a 4-ik hengernél látszott a szelepek fényes helye a dugok tetején mintha bele verne.Tanakodás utána kapott uj 4 gyürüs c-és turbos dugot gyürü szettel és a vastagabb hengerfejtömitést 190barra állitottuk a porlasztokat és jonak igérkezik.Faszán bejárattam az eke rajta volt igy bele a barázdába oszt hagy szoljon vitte jol és nem kopog.Ki mit gondol rola mi okozhatta a problémát.Sima 5 gyürüs dugo volt benne,jo üzem állapotu motor volt normális mennyiségü kartergázzal.Turbositás után melegedést tapasztaltunk minden munkafázisban a szivo motor üzemhezképest ésszerü üzemeltetés mellet 6 lapátos ventillátor van rajta.Ugyan azon fokozatokba használva mint elötte.Füstölés nélkül ment.smile confusedsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#27680 juhmar
2013-09-17 20:52:29

Válasz #27703. hozzászólásra

Még nem,mert nem volt rá idő.De a probléma forrása már le van szűkítve a rugóra.A kopogás a rugónál hallik, mert a tök fel-le mozgásakor összeüt a tök és a hüvely.Valószinüleg a rugó gyenge.
EZÚTON SZERETNÉK MEGKÖSZÖNNI MINDEN SEGÍTSÉGET!!!!!!!!!!!!!!!!!

#27679 fexco
2013-09-17 20:51:47

Válasz #27706. hozzászólásra
nemtudom milyen350forintrol beszélsz...elvagy szédülve....a goré meg a faterom igen,de én vagyok a második goré. a faterom meg (még mindig) a falu
bikája!!!!!ő a szópós borgyukat rendezi,én a nagyokat.ja és nemtudom rajtad kivűl ki a szemét,tudtommal te kezdted ezt a nagyképüsködést velem...nem kell felvágni,én mondtam má hogy ássuk el a csatabárdot!!!!!!!!!!!!!!

#27678 medikus
2013-09-17 20:40:52

Válasz #27694. hozzászólásra
A kiszereléssel ellentétesen!

#27677 (Claastra)
2013-09-17 20:33:04

Válasz #27704. hozzászólásra

Ja és ezek a 350ft/kgos bikák(hogy én is kicsit szemét legyek)smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

#27675 fexco
2013-09-17 20:27:58

na hogy sikerült a bemutato bulid claastra??nekem ilyen mtzim vannak,ezekkkel végig dolgozom a napi 12orát nyugodtan,üzemzavarmentesen!!!ilyen végterméket állitok elő velük,pedig ezek mtz-k...na neked ilyen bikáid még ha fejen állsz,életedbe sose lesz!!!!!!!!!!!!!!smile nononosmile nononosmile nononoerre varrjá gombot öcsém!!!!

#27674 Farkas István
2013-09-17 17:21:40

Válasz #27700. hozzászólásra

Szétkaptad már az elejét??????????????

#27673 zt tomi
2013-09-17 17:17:13

Válasz #27700. hozzászólásra

Általában a szerkezetben ki van kopva a golyók helye,vagy rugótörött.Rakjál bele új szerkezetet tárcsákkal,nem nagyon drága,és akkor egy darabig bírni fogja.

#27672 Farkas István
2013-09-17 17:14:13

Válasz #27698. hozzászólásra

Az-az, nem láttam kimondani a nevét.... Azt is dicsérik, de szerintem a nagy kerek több fényt ad.

Nincs profilkép
#27671 juhmar
2013-09-17 15:39:15

Helló. Érdeklődnék,hogy az mtz fékje miért blokkol és ragad be amint hozzáérek a pedálhoz.

#27669 mtz1221
2013-09-16 22:47:01

Válasz #27697. hozzászólásra
A 10x10centis wesemsmile thumbup

#27668 Farkas István
2013-09-16 21:56:13

Válasz #27687. hozzászólásra

Két , ugyanazon izzóval rendelkező lámpa közül az ad több fényt, amelyiknek nagyobb a foncsora. Minél sűrűbben van bordázva egy lámpa üvege, annál több fényt nyel el. Ezek után tudom ajánlani a mostani traktorok munkalámpáit ( JD, Neww-Holland stb ), amik egészen jók, de ha az olcsóbb lámpák jobban tetszenek, akkor elég jó még a Lengyel gyártmányú , nagy, kerek munkalámpa, 1X1 centis kocka mintájú üveggel.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
A tartós vízhiány közepette komoly erőforrásokat mozgósít az agrártárca a...
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
A káliumhiány már korán felismerhető tüneteket mutat, de sokan mégsem értelmezik...
Irsai szőlő
Irsai szőlő

240 Ft

Öntözőcsövek eladók
Öntözőcsövek eladók

450.000 Ft

Öntöződobok eladók
Öntöződobok eladók

1.100.000 Ft

K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó
K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó

230.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]