Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93556 hozzászólás
#8206 Hús Futár
2011-04-23 11:42:41

Az lenne a kérdésem hogy miben külömbözik az 50-es és a 80-as motorolaj szivattyúja ?

#8205 rigás
2011-04-23 11:28:26

1. Bal oldali irányjelző.
2. Üresen marad (ködlámpa).
3. Test
4. Jobb oldali irányjelző.
5. Jobb oldali helyzetjelző.
6. Féklámpa.
7. bal oldali helyzetjelző rendszám világítás/hátsó világítás.

A gyakorlatban az 5. kivezetés is üresen maradhat Ha a pótkocsi stb. úgy van kötve a feladatát ellátja a 7. (középső) kivezetés.

Nincs profilkép
#8204 balazoooo
2011-04-23 10:49:25

sziasztok
esetleg valaki tudja szín és szám szerint hogyan kell bekötni a hátsó dugajt mtz-n?esetleg a test számát?

#8203 Atis78
2011-04-23 09:15:04

Lala5995

Még mindig javítják azt a gépet?????????smile confused
Már nagyon kíváncsi vagyok rá!!!!!!!!!!smile biggrin

#8202 Atis78
2011-04-23 09:08:51

Válasz #8200. hozzászólásra

Valamint a lendkerék tömege sem tenné ezt a dolgot ajánlatossá....
minél kissebb a fordulat annál nagyobb a lendítő tömeg....
és ha nem tévedek az előbefecskendezési szöge sem egyforma....bár ezt lehet állítani
1860 a max fordulata az 550-nek míg a D-50 1720...
bár az 550 és a 80-as lendkerék egyforma

Nincs profilkép
#8201 Lala5995
2011-04-23 09:07:05

Válasz #8196. hozzászólásra

Ha szabályosan akarod bekötni, a helyzetjelző felkapcsolása után kell világítani a lámpának! De előfordulhat, hogy egy relé beszerelése szükségessé válik, mert a kapcsoló nem fogja bírni.

Nincs profilkép
#8200 Lala5995
2011-04-23 09:02:26

Válasz #8198. hozzászólásra

Ez csak részben igaz!
A nyolcvanas években gyártott 550-esek motorja D50 és nagy kabinosok. Az adagoló csere sem ilyen egyértelmü. Az igaz, hogy nem szabad olyan fordulaton járatni, mint a 80-as motorokat - a főtengelyen lévő ellensulyok hiánya miatt!

Nincs profilkép
#8199 balazoooo
2011-04-23 06:36:23

köszi

#8198 apuci
2011-04-22 22:04:03

Válasz #8197. hozzászólásra
az 550-es d-50 motorral van szerelve régi hagyományos motor elő kamrás nagy fülkés,az 550e d-243-as motor/80-as motor közvetlen befecskendezés de kis 1800 fordulat és nincs a főtengelyen ellensúly/.ha más adagolót teszel rá nem lesz jó!!!

Nincs profilkép
#8197 balazoooo
2011-04-22 21:38:54

sziasztok
mi a különbség az 550 és az 550E között?
552 ugye a terepes?
az 550 gépek csak az adagolóban különböznek a 80-tól ha azt lecserélem lóerőre megegyeznek?
előre is köszönöm a segítséget.

Nincs profilkép
#8196 norbinumber3
2011-04-22 08:27:44

Sziasztok.Érdeklődni szeretnék, hogy Mtz-be hova szokás utólag bekötni a munkalámpát. Elöre is köszi.smile helpsmilie

Nincs profilkép
#8195 silling
2011-04-21 12:28:28

sos kéne nekem mtz 50 elektromos kapcsolási rajz kérlek segitseteksmile hammer

Nincs profilkép
#8194 iloz350
2011-04-21 07:20:18

Köszi mindenkinek a tanácsot ,meg próbálom felhasználni őket,kivánok kellemes ünnepet mindenkinek ,
sziasztok ,Zoli.

#8193 BELARUS892
2011-04-20 20:36:04

Válasz #8159. hozzászólásra

1200as fordulaton 600 kb.

Nincs profilkép
#8192 joti
2011-04-20 12:45:50

Segitséget kérnék hogy tudom a kormány holtjátékot állitani ha excenter állitásra nem reagál difizár alatti hézagoloval?

#8191 csoppika
2011-04-20 10:50:08

Válasz #8190. hozzászólásra
Huhh... Hat az 50-esre annyira nem emlekszem. Itt all egy az udvaron, abban nem volt szurobetet, ha jol tudom. A takarofedelet sem a csucsan szoritja le egy csavar, hanem ket oldalt. Azon 2 fuvoka gondoskodik a forgatasrol. Leveszed a takarosuveget, alatta van a szurosuveg. Abban, vagy az alatt ott latod a 2 fuvokat, sugariranyra merolegesen van rajta a lyuk asszem... Azokat nezd at. De talan jon egy gyakorlo 50-es tulaj esetleg...

Nincs profilkép
#8190 iloz350
2011-04-20 10:27:37


Sziasztok

MTZ 50 ,-55 motorral -az alkatrészek ugyan azok,vagy alkatrész vásárlásnál feltétlenül fontos az 55 megemlitése?
-a centrifugában nincs semilyen szűrő,jelentheti a motor megállitása után ,a centrifuga némaságát,alacsonyabb olajnyomást?
volt egy Forsith E ...ónjáró silózóm ,annak a centrifugájában volt,kis lamella szerű(kis vékony lapok)x szűrók,motorleállása után jó ideig hallatszott a centrifuga: bocs hogy ilyen sokat érdeklődöm ,de most tanulományozom az MTZ a segitségetekkel,ugyan is eddig 650,UTB-(Román) voltam ,vagyok. Köszönettel Zoli.

#8189 csoppika
2011-04-20 10:11:23

Válasz #8186. hozzászólásra
Szedd szet az olajszurot. A forgo suvegbe belepasszolo tanyeron kellene lennie egy nagy atmeroju vekony gumigyurunek. Nezd meg rajta van-e meg. Azonkivul a suveget lefogo anya ala tegyel ugy alatetet, hogy csak kicsit kottyanjon a forgo egyseg. Az eloirt erteket nem tudom. En is rafaragtam, mert az elso olajcserenel meg jo volt a gyuru, a masodik utan viszont a meleg motornal alapjaraton az olajnyomas leesett 0.8 barra (a forgo egyseg is kottyant vagy 5mm-ert). De amiota ezeket megcsinaltam visszatert a nyomas (melegen sem esik alapjaraton par tizednel tobbet) 1.8-3 bar kozott van mindig. Es leallitasnal halk surrogo hangot hallani par masodpercig...

Nincs profilkép
#8188 trakitibi
2011-04-20 09:38:37

Adj Isten!
Mtz 50 kisfülkést vásároltam nemrég...
A tlt kihajtás fékje nem müködött, gondoltam megnézem a fékszalagokat, miután az állítás nem járt sikerrel.
Az olajat leengedtem. Kérdésem?: Az olaj habossan jöt le, enyhén zöldes színű, leülepedve a tetején kb 2 cm hab van, mint a felvert tojásfehérje... Normális ez? Lehet hogy nagyon régi volt az olaj. Olajszint rendben volt, váltó nem recseget, nem süvített, szépen vette a sebességeket.
Megdöbbenésemre a hátsó fékdob ketté volt törve!
Hogy érdemes kezdeni a szétszerelést? Nem csináltam még ilyet.

Az olaj leengedésekor, egyébb dolog, fémdarabok stb nem estek ki.smile innocent

#8187 apuci
2011-04-19 22:12:55

Válasz #8185. hozzászólásra
4.75 literes-köbcentis

Nincs profilkép
#8186 iloz350
2011-04-19 12:49:57




Sziaztok
mi az oka ?,az 50 MTZ-nek a motor leállitása után nem hallatszik forogni a centrifuga ,az olaj nyomás is alacsony, köszi

Nincs profilkép
#8185 iloz350
2011-04-19 12:43:17


Sziasztok


50 MTZ motor ,ablakos ,izzó gyertyás,az oldalán lévő kis aluminium táblán,a következőket irja:55-170-4,75,mit jelentenek ezek a számok?,-55 lóerő,170,fordulat 4,75,??
gyártási év 1969
köszönöm :zoli

#8184 Gabessz
2011-04-18 19:33:50

Szia PALCI!
meg van e a hiba okozója?

Nincs profilkép
#8183 palci
2011-04-17 21:45:28

Köszi mindenkinek a tanácsokat!
Holnap hívok egy szakit!
Jó éjt!

Nincs profilkép
#8182 palci
2011-04-17 21:28:23

Az összekötök hajszál pontosan egyformára vannak beállítva.
De mondom, felemelve teljesen jól ki lehet tekerni a kormányt mindkét irányba.

Nincs profilkép
#8181 palci
2011-04-17 21:27:19

Ez egy nagyon jó kérdés! Lehúzom a kart, próbálom kicsivel arrébb feltenni, nem megy, vagy csak nagyon nagy távolságokra.Mondjuk ha középre van állítva a kormány, akkor közép állásban megy rá a tengelyre, vagy a bal vagy jobb szélére.Ha érted mire gondolok

#8180 Atis78
2011-04-17 21:22:57

Válasz #8178. hozzászólásra

MIÉRT CSAK EGY???????????????

ősszekötőket nem tekerted nagyon el?????

Nincs profilkép
#8179 palci
2011-04-17 21:22:48

Ha balra kitekerem, könnyedén visszajön.
És ami a legfurább, hogy felemelve semmi gond.
Gondolom, ha ráül a súly a hídra, akkor feszül be valami...

Nincs profilkép
#8178 palci
2011-04-17 21:20:21

Az irányítókarral beszívtam....nem tudtam, hogy más, de ma azt is lecseréltem.
A másik, hogy a tengelyre csak egy állásban tudom feltenni a kart.

#8177 Atis78
2011-04-17 21:17:41

Válasz #8175. hozzászólásra

az irányító kart kicserélted??
Mert nem egyforma...
smile confusedés nem rakhattad el egy bordával véletlenűl???

Nincs profilkép
#8176 palci
2011-04-17 21:14:55

A munkahenger szárán nekem nincs gumigyűrű.
A reduktorházban az összes csapágy új, most cseréltem őket.

Nincs profilkép
#8175 palci
2011-04-17 21:12:57

Sziasztok!Rendben van, hogy kissebbet fordul jobbra, de lehetetlen, h ennyire.Az útról a hídra sem tudok egyből jobbra ráfordulni....
Igen, 80as volt és vettem rá egy 82 es hidat.A hiba az elejétől fogva megvan.De még csak most áll össze, egész télen csinálgattam.

Nincs profilkép
#8174 miki79
2011-04-17 21:03:19

Palci!
A reduktorház(véglehajtás) perselyét nézd át!
Én ma cseréltem perselyt mert berágott.
Nem egyszerű művelet, meg nem is olcsó a megszokott árakhoz képest. Lehet rugó vagy nyomcsapágy törés is.
AZ egész véglehajtás hajtóművet négy csavar tartja, utána leesik.(Én krokodil emelőt szoktam alárakni)
Ha ez szétjön, mindjárt többet látsz.
Ja, és ne gyújts alá....:-)

#8172 Atis78
2011-04-17 20:47:50

Válasz #8170. hozzászólásra

40 lityi elég bele...
De a váltó oldalán(jobb) a dekli mellett van a nívocsavar

#8171 Szeni
2011-04-17 20:45:01

Válasz #8168. hozzászólásra

kevés az adat.Ennyiből nem lehet megmondani a hiba okát.Úgy látom hidat cseréltél.Előtte jó volt?Az új híddal egyből jött a baj,v. csak később?Mi az h.jobbra nem megy?Ha kitekered balra,onnan sem jön vissza?A munkahenger szárán lévő gumigyűrűt nézted?Cincog a nyomáshatároló szelep,ha jobbra húzod a kormányt?

#8170 Szabolcs
2011-04-17 20:44:11

sziasztok! meg tudja valaki mondani mennyi olaj kell az 50-es váltójába, nincs róla semmi adatom nemrég vettem

#8169 Gabessz
2011-04-17 20:42:01

Szia palci!
szerintem emiatt ne bosszankodj mert mindeggyik régi 82es balra kissebb ivbe megfordul mint jobbra.ha erre gondolsz.....

Nincs profilkép
#8168 palci
2011-04-17 20:25:03

Sziasztok!

Segítsetek légyszi, mert lassan alágyújtok az mtz nek!
Problémám, hogy jobbra alig fordul, balra tökéletes.
Ha felemelem, minden be van lőve, akkor fordul ugyanannyit, mint balra!Ez egy 82 es amúgy!
Köszi előre is a segítséget!

Üdv Mindenkinek!

Nincs profilkép
#8167 balazoooo
2011-04-17 15:16:49

értem, köszi

Nincs profilkép
#8166 .Szabi.
2011-04-17 15:10:25

Válasz #8165. hozzászólásra

nem tudom,a miénken újkorában kb. fél évig volt jó,azóta az előbbi technika van.smile pimp

Nincs profilkép
#8165 balazoooo
2011-04-17 15:02:37

Válasz #8164. hozzászólásra

köszismile thumbupsmile thumbup
esetleg arra valami ötlet,hogy mi lehet a baja??

Nincs profilkép
#8164 .Szabi.
2011-04-17 14:59:09

Válasz #8163. hozzászólásra

minden reggel tankold tele és vigyél magaddal 1 nívópálcátsmile thumbup.

Nincs profilkép
#8163 balazoooo
2011-04-17 14:48:56

sziasztok
kicseréltem az mtz-ben a tankban lévő szintejelzőt(a kétbemenetes fajta)és az órá mutatóját is sikerült vissza ugrasztani a rendes helyére de mikor ráadom a gyújtást nem csinál semmit csak kimozdul egy kicsit kb annyit mint a hőfokjelző óra mutatója (bekötöttem egy új órát is igaz azon nem ugyan úgy állnak a lábak de ugyan annyi van rajta de azis csak egy kicsit mozdul ki)ha valakinek van valami ötlete kérem írja le,előre is köszönöm

#8161 Sötét Paraszt
2011-04-16 20:37:13

Válasz #8160. hozzászólásra

A bal oldalt bontsad ki . alul lemez, redőny tekerő 1 8 as meg 6 os csavarok stb.. oldalról támadj

Nincs profilkép
#8160 balazoooo
2011-04-16 20:05:49

sziasztok a segítségeteket szeretném kérni 82 nagyműszerfalas (már a kétszínű de még nem a döntött maszkos)mtz-ben a tankjelző órát ki szeretném venni mert átugrott a végállás határolón a mutató kivettem a két csavart a műszerfal jobb és bal alsó sarkából de még valami nem engedi(még sose szettem szét) ha esetleg valakinek van kedve leírhatná hogyan is jön szét,előre is köszönöm a segítséget

Nincs profilkép
#8159 t.peti
2011-04-15 22:09:24

Valaki tudna segíteni abba hogy leolvassa egy elektronikus műszerfalú emtézéről hogy 1000 be mennyit forog 1200-1300 motorfordulaton
köszönöm!

Nincs profilkép
#8158 Lala5995
2011-04-15 18:57:47

Válasz #8157. hozzászólásra

Az MTZ-t javítják. Ha sikerül képet készíteni, felrakom!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
A káliumhiány már korán felismerhető tüneteket mutat, de sokan mégsem értelmezik...
Vámháború az EU és az USA között: az élelmiszerexport a legnagyobb vesztes
Vámháború az EU és az USA között: az élelmiszerexport a legnagyobb vesztes
Az amerikai lépések súlyosan érinthetik az uniós mezőgazdaságot – haladék csak...
125 cm-es oldalkitolásos mulcsozó
125 cm-es oldalkitolásos mulcsozó

620.000 Ft

Öntöző locsoló szivattyú 2,2 Kw
Öntöző locsoló szivattyú 2,2 Kw

59.000 Ft

UMEGA SPC BS24 tandem monocoque "teknős" pótkocsi
UMEGA SPC BS24 tandem monocoque "teknős"...

45.900 EUR

UMEGA SPC BS19 tandem monocoque „teknős” pótkocsi
UMEGA SPC BS19 tandem monocoque „teknős”...

41.100 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]