Gázolaj árak 655 Ft Benzin árak 636 Ft EUR 414.77 Ft USD 402.09 Ft CHF 439.56 Ft GBP 489.72 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91346 hozzászólás
#71996 fexco
2020-10-20 20:58:13

Válasz gazda001 #71990. hozzászólásáraengem az egyik 892.2esen régebben a elsőmeghajtás bekapcsoloja szivatott meg.ugyanigy beszorult.megse moccant,nemtudtam kikapcsolni.4x4be hazadöcögtem,gumiharang fel inyekcióstüs fecskendő fékolaj,jó sokat,azóta egyújjal ki-be....

#71993 gazda001
2020-10-20 20:53:22

Válasz Tomi.. #71991. hozzászólásáraMilyen hosszon van vas a vason?

#71992 gazda001
2020-10-20 20:52:42

Válasz Tomi.. #71991. hozzászólásáraAkkor inkább WD 40? Holnap megpróbálom.

#71991 Tomi..
2020-10-20 20:51:29

Válasz gazda001 #71989. hozzászólásáraO gyűrű. Meg vas a vason aránylag jól illesztve.

#71990 gazda001
2020-10-20 20:47:14

Válasz Tomi.. #71988. hozzászólásáraHá bakker, ezt mért nem mondtátok eddig ???????? Tuti ez lesz a baj, műtrágyázás, mosás ebben a sorrendben, sőt többször is. Holnap megfújom

#71989 gazda001
2020-10-20 20:45:11

Válasz Maszek Zs #71985. hozzászólásáraHoppá! Igazad lehet, de mi van ott? Szimmering ? mert azt megeszi a csavarlazító, WD 40 esetleg?

#71988 Tomi..
2020-10-20 20:31:50

Válasz gazda001 #71984. hozzászólásáraEsetleg nem próbáltál wd 40 et, vagy ilyesmit fújni a tengej tövébe a dififáz tetején? Mosás után az enyém is be szokott állni úgy hogy se kézzel se lábbal izomból rugdosva meg sem nyekkenik.

#71986 Maszek Zs
2020-10-20 20:09:07

Válasz Maszek Zs #71985. hozzászólásáraNaponta többször. Sokszor kicsit!

#71985 Maszek Zs
2020-10-20 20:07:20

Válasz gazda001 #71982. hozzászólásáraMég annyit mi lenne, ha bal keréknél benyúlva csavarlazítóval sprézni. Ahol a tengely be megy a házba. Hátha csak ott van megszorulva. A műtrágya bemosódva csinálhatta.

#71984 gazda001
2020-10-20 19:52:46

Válasz rigás #71983. hozzászólásáraTermészetesen, megírom. Bárkit kérdeztem a környezetemben ilyet nem látott még senki. Úgyhogy sokakat érdekel.

#71983 rigás
2020-10-20 19:34:43

Válasz gazda001 #71982. hozzászólásáraHa meglesz a baj, írd már meg mi volt.
Úgy gondolom sokunk kíváncsi arra mi akasztotta meg.

#71982 gazda001
2020-10-20 19:24:39

Feladtam, nem mozdul meg a forgató tengely. Bontás lesz, vetés után. Még egyszer is mindenkinek köszönöm aki segíteni próbált.

#71981 medikus
2020-10-19 22:14:04

Válasz ATIS78 #71980. hozzászólásáraLehet,újat nem bontottam!De retesz!smile thumbupcool

#71980 ATIS78
2020-10-19 22:09:52

Válasz medikus #71970. hozzászólásáraGolyó van ott és nem rúgó mint a régi pirosakban :)

#71979 medikus
2020-10-19 21:58:11

Válasz Nyomasek Bobo #71977. hozzászólásáraA váltóban ott illik olajnak lenni!Ez csak egy mentett kép,a meghatározás miatt!

#71977 Nyomasek Bobo
2020-10-19 21:52:45

Válasz Nyomasek Bobo #71976. hozzászólásáraVagy berohadna...a kepen az 50esbe se fényes a vas...

#71975 gazda001
2020-10-19 21:50:51

Válasz fexco #71974. hozzászólásáraValószínű, persze hogy nem hallott ilyet még senki, ha soha senki nem kapcsolja ki, akkor nekik nem szakad el, Miért nem lehetett oda egy normális reteszelő golyót tenni??

#71974 fexco
2020-10-19 21:48:02

Válasz gazda001 #71969. hozzászólásáraja értem,hogy úgy volt ellenállása.azthittem,alapból meg se tudtátok tekerni.akkor meg lehet télleg az lessz,hogy elszakatt az a fos rugó,oszt begyógyut ott minden....

#71973 gazda001
2020-10-19 21:47:45

Mára feladom, mindenkinek köszönöm a segítő szándékot, valahogy majd csak megoldódik.

#71972 fexco
2020-10-19 21:43:25

Válasz Nyomasek Bobo #71967. hozzászólásáramármint bekapcsolva van a gardánkapcsoló kar.(hátrahúzva) akkor ha a darázsderék nemüresbe van,akkor a ülésalatt is valamelyikb kell hogy legyen...---utarányosba ragatt....

#71971 gazda001
2020-10-19 21:40:44

Válasz fexco #71968. hozzászólásáraElszakadt az mondom és, aztán szépen elkenődött a tengely meg a cső közé, hogy baxná meg a Szerjozsasmile sweatdrop

#71970 medikus
2020-10-19 21:38:45

Válasz fexco #71968. hozzászólásáraSzimering rugó!Csak erősebb,de ugyan úgy végtelenítve!

#71969 gazda001
2020-10-19 21:38:39

Válasz Nyomasek Bobo #71967. hozzászólásáraKerék forgásra még soha nem volt téve. Azért azt a bolygó művet leforgatni szerintem lehet ellenállása, nem is kicsi, elég nagy áttétele van annak, diónyi bolygókerekek, vödörnyi koszorúban forognak....szerintem

#71968 fexco
2020-10-19 21:36:15

smile thumbdownsmile madsmile censoredVálasz medikus #71964. hozzászólásárao.k.köszi,akkor én is a 82esen ott fogom használni.ja ez a rugó meg kb ugyanolyan mint egy erősebb golyóstollb a rugó...smile thumbdown

#71967 Nyomasek Bobo
2020-10-19 21:35:22

Válasz gazda001 #71960. hozzászólásáraHa nincs összekapcsolva, hogyan volt nagy ellenállása az 540/1000nek?smile confused
Ha megy a traki, forog a csonk?
Nem lehet hogy a körmök összeragadtak útirányosba? (50es difizár van mikor összeragad, és csak rückwärtsban adja ki...)

#71966 medikus
2020-10-19 21:33:46

Válasz medikus #71964. hozzászólásáraÍgy néz ki a váltóban a kapcsoló tengely!

#71965 gazda001
2020-10-19 21:33:10

Válasz medikus #71963. hozzászólásáraAlul bent van 540-ben. Szerintem elment a spirál rugó és beékelődött a tengely és a körmös kapcsoló csőtengelye közé. Szép kilátások.smile sweatdrop

#71964 medikus
2020-10-19 21:30:03

Válasz fexco #71961. hozzászólásáraVan üres (közép) állás!Ott szoktuk kikapcsolni a hajtást!smile thumbupcool

#71963 medikus
2020-10-19 21:28:37

Válasz gazda001 #71959. hozzászólásáraA Síma felében belül van egy spirálrugó gyűrű!Azt ugratod a tengelyen!Ha a körmös fele felé kapcsolod,akkor a váltóval kapcsolod össze.ellentétesen meg motor!Alul a derekánál tedd valamelyik sebességbe!540-1000!Járasd a motort is!

#71962 gazda001
2020-10-19 21:27:34

Válasz fexco #71961. hozzászólásáraEzt nem tudom én eddig mindig csak 540-et használtam. Soha egyik gépemen sem váltottam át 1000-re

#71961 fexco
2020-10-19 21:25:49

Válasz gazda001 #71955. hozzászólásáracsak kérdeztem ezt,de akkor ezekszerint csak 2állású,nem 3.(én is úgyemléxem)

#71960 gazda001
2020-10-19 21:24:40

Válasz prütyi #71958. hozzászólásáraPróbáltuk, igazad van, volt jó nagy ellenállása, ezek szerint az 540/1000 váltó a helyén van.

#71959 gazda001
2020-10-19 21:23:08

Válasz medikus #71957. hozzászólásáraÉrtem. Mi reteszeli ezt? Nem lehet hogy az a reteszelő valami ékelődik nekem ?

#71958 prütyi
2020-10-19 21:21:41

Válasz gazda001 #71949. hozzászólásáraAkartam írni hogy nehogy az legyen hogy az 1000/540 kapcsoló üresben legyen,de ha próbáltátok úgy is, hogy valaki hátul forgatta a csonkot akkor ezt ki küszöböltétek. Annyit mondok hogyha a fogaskoszorús tengely nagycsapágya kimegy akkor is simán kapcsolható a menetarány motorarány kapcsoló és ezt a saját gépemen tapasztaltam.

#71957 medikus
2020-10-19 21:21:22

Válasz gazda001 #71952. hozzászólásáraIgen,csak a rezonancia miatt! Ezt a fogaskereket tolod a tengelyen!

#71956 gazda001
2020-10-19 21:20:33

Válasz Nyomasek Bobo #71954. hozzászólásáraKikapcsolom-bekapcsolom 540 -be és próbálom utána fent, na ez ma elmaradt

#71955 gazda001
2020-10-19 21:19:21

Válasz fexco #71953. hozzászólására???? Az nem lehet, hogy picit kimozdult mondjuk az 540-ból, de még 1000-be nem ugrott át?

#71954 Nyomasek Bobo
2020-10-19 21:18:26

Válasz gazda001 #71949. hozzászólásáraEgy próbát megér... Csak az a kérdés, hogy ellenőrzöd, hogy kapcsol valamit vagy sem a hasa alatt az 1000/540... Mondjuk járó motornál recsegnie kéne... Szerintem.

#71953 fexco
2020-10-19 21:17:49

ha már téma:alul a 540-1000 nél van üres állás??

#71952 gazda001
2020-10-19 21:15:07

Válasz medikus #71950. hozzászólásáraSimán lefele, kis kalapács ütésekkel és közben próbáljam kapcsolni?

#71951 Nyomasek Bobo
2020-10-19 21:14:47

Válasz fexco #71942. hozzászólásáraHát...a tuti új kompresszorral en beszoptam. Gergő 80 mondta, hogy siman bekapcsolva lehet hagyni. No most úgy is van. 2x kapcsoltam ki. Másodjára alig akart visszakapcsolódni. A műanyag bizgentyű is majd megforgott, annyira szorult... Azóta nem basztatom...smile lol

#71950 medikus
2020-10-19 21:13:46

Válasz gazda001 #71947. hozzászólásáraÜtögesd a tengely tetejét,közben meg csavar!
smile sweatdrop

#71949 gazda001
2020-10-19 21:12:24

Válasz prütyi #71948. hozzászólásáraKapcsoló kar a helyén van, vinné a tengelye. Nem lesz más ki kell húzni a TLT-t.
Valaki olyat mondott, hogy ha alul sem 540-ben sem 1000-ben sincs, akkor sem lehet kapcsolni. Elmehet az ott lent egyáltalán ?

#71948 prütyi
2020-10-19 21:08:01

Válasz gazda001 #71937. hozzászólásáraA menetarányt sem hajlandó bevenni? Tuti hogy nem óriási baja van. Leggyorsabban hátulról tudod megközelíteni a kapcsoló részt a tlt-t kiszedve illetve a hajtó fogaskerekét tengelyestől kiszedve. Utána benyúlva ki tudod szedni a körmös kapcsolót amivel tudod kapcsolni a menetarányt meg a motorarányt. Szerintem így egyszerűbb mint a tankokat kiszedni a helyzet/erőszabályzóval és a munkahenger bakkal együtt. Első körben tényleg a kapcsoló kart nézd meg,nem-e kilazult a biztosító csavarja és bassza rendesen elfordítani a tengelyt.

#71947 gazda001
2020-10-19 21:07:30

Válasz fexco #71945. hozzászólásáraerre is gondoltam, de ha összetörök valamit akkor még vetni sem tudok majd vele, az lesz igazán gyöngyvirágos..... ezért nem baxtam neki oda, pedig 2 óra kínódás után igencsak le kellett fogni a kezeimet.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Jó hír érkezett: újraindul az energetikai otthonfelújítási program
Többen és kevesebb papírmunkával pályázhatnak a támogatásra.
Fontos tudnivalók a növényvédelmi kezelésről szóló nyilatkozatról
Kerék központosító John Deere,  Massey Ferguson
Kerék központosító John Deere, Massey...

25.000 Ft

Rabewerk SSP293 Frank ekevas
Rabewerk SSP293 Frank ekevas

15.000 Ft

Kubota M7152 Standard+ Kubota MX T412 homlokrakodóval
Kubota M7152 Standard+ Kubota MX T412...

40.000.000 Ft

Kiváló minőségű napraforgó eladó
Kiváló minőségű napraforgó eladó

300 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]