Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93566 hozzászólás
Nincs profilkép
#71716 blsjela
2020-10-07 14:01:34

Válasz kevesa #71705. hozzászólásáraMennyibe áll meg egy ilyen szett?

#71715 Nyomasek Bobo
2020-10-07 13:13:56

Válasz mtz1221 #71714. hozzászólásáraGondolom visszacsapó szelep lehet...hogy amikor a traki tömbje munkára akarja fogni az olajat, ne a könnyebb utat válassza, a rakó tömbjén keresztül nyomáscsinálás nélkül vissza a tartályba...

#71714 mtz1221
2020-10-07 12:59:18

Válasz kevesa #71713. hozzászólásáraA BE-nél jöjjön be az olaj a pumpánál,a KI-nél mennyen a cső a tartályba.A BE-vel szemben lévővel a másik felén meg vegyél tehermentesítő szelepet (nem tudom mi a hivatalos magyar neve)És azon keresztül mennyen a gyári tömbe.

#71713 kevesa
2020-10-07 12:26:09

Válasz mtz1221 #71709. hozzászólásáraNekem egy szerelő ismerős mondta így csináljam ő párat átalakított már így tőle kérdeztem.
A BE nyílnál jön be az olaj a szivattyútól és a KI jelnél meg a másik tömbbe annyi h nekem nem oldalt jön be és megy vissza hanem a szembe levőn ahogy a nyíl is mutatja.

Amit meg a tartályba mondtál az gondolom a résolaj nekem az a gyári tömbön van visszakötve mert amikor ennél is be lett kötve akkor nem bírtam pótkocsit borítani.

Nekem semmilyen szelepről nem mondott semmit a srác.

#71712 medikus
2020-10-07 11:25:12

Válasz Mtz 550E #71710. hozzászólásáraA műszerfal alatt vannak a gyári gyorscsatlakozók!Azt lehajtod.és már ki is van kötve!Ha az nincs,akkor elöl mindent kikötni!smile thumbup

Nincs profilkép
#71710 Mtz 550E
2020-10-07 11:16:01

Válasz medikus #71701. hozzászólásáraIlyenkor mikor új vezetéket húzol be! A szét vételt hogy oldjátok meg gondolok arra mikor szét kell tolni a gépet! Köszönöm!

#71709 mtz1221
2020-10-07 11:12:30

Válasz kevesa #71707. hozzászólásáraKi a fac mondta hogy ezt igy kell bekötni? Örülj neki hogy nem szállt szét.Bal oldalról jön a pumpától az olaj,a jobb oldalin megy a SZELEPEN keresztül az mtz gyári tömbjére,a szemben lévő meg megy az olajtartályba.Ennyi,ez csak így tud működni sorba kötve,hogy ne legyenek eresztések olaj forralások.

#71708 Gepi
2020-10-07 10:59:48

Válasz kevesa #71707. hozzászólásáraSzerintem a tehermentesítő közcsavarra gondol amivel a két tömböt összekötötted.

#71707 kevesa
2020-10-07 10:12:26

Válasz mtz1221 #71706. hozzászólásáraMilyen szelep?
És milyen csőnek kell visszamenni a tartályba?
Innen a kis tömbbe megy a gyári tömbbe és onnan szűrő és vissza a tartályba.

#71706 mtz1221
2020-10-07 08:40:54

Válasz kevesa #71705. hozzászólásáraHol van a szelep,meg az a cső ami az olajtartályba megy vissza ???

#71705 kevesa
2020-10-07 08:15:57

Válasz Tomi81 #71704. hozzászólására

Ez lényegében egy 80L tömb úszóállással.
Úgy van bekötve mint egy homlokrakos tömb.

szivattyútól jön az olaj a kis tömbbe majd vissza a gyáriba.

Nekem nagyon bejön nem kell az ülés melletti kart egész nap bizerálni. Hanem kézre áll nekem a joy és nagyon szépen finoman lehet vele engedni és emelni a munkaeszközöket.
Úszó állása meg szerintem érzékenyebb mint ahogy gyárilag volt.

#71704 Tomi81
2020-10-07 06:45:29

Válasz kevesa #71691. hozzászólásáraTehetnél fel pár képet arról a kis tömbről, meg néhány mondatban leírhatnád hogy hoztad össze.
Mi a tapasztalatod vele? Jobb mint a régi volt?

#71703 kevesa
2020-10-07 06:31:40

Válasz szg2 #71695. hozzászólásáraEn boven adtam oda neki menetrogzitot. Ahogy neztem gyarilag is azzal volt betekerve.

#71702 kevesa
2020-10-07 06:30:05

Válasz ...:::Pisti:::... #71693. hozzászólásáraMinden ki lett cserelve a munkahengerbe.

#71701 medikus
2020-10-06 21:25:30

Válasz Mtz 550E #71700. hozzászólásáraIgen!Különben halvány fénye lesz!A 0.75 csak biztosíték vastagságú!70Wattos égővel számolok lámpánként!smile thumbup

Nincs profilkép
#71700 Mtz 550E
2020-10-06 21:23:18

Válasz medikus #71699. hozzászólására2.5mm2 vezetéket is lámpánként mondtad?

#71699 medikus
2020-10-06 21:21:40

Válasz Mtz 550E #71698. hozzászólásáraLámpánként!Minden lámpa külön biztosíték!Jól gondolod!De kell a vastag vezeték!smile thumbup

Nincs profilkép
#71698 Mtz 550E
2020-10-06 21:19:12

Válasz medikus #71697. hozzászólásáraMost jelenleg egy biztire van kötve mind a kettő! De most külön akarom venni! Lámpánként 10A vagy a kettő együtt?
Azért akarok a lámpától új vezetéket húzni egyik vezeték egyik lámpa másik vezeték másik lámpa másik végei meg mennek a biztosíték táblára jól gondolom vagy mondom? Köszönöm segítséged!

#71697 medikus
2020-10-06 20:25:56

Válasz Mtz 550E #71696. hozzászólására2.5mm2 legalább!10Amper elég.Válaszd szét próbára a 2 lámpát!Akkor kiderül melyik oldalon van zárlat!Ha mindkét oldalon kivágja,akkor bentebb kell keresni a bajt!smile thumbup

Nincs profilkép
#71696 Mtz 550E
2020-10-06 20:20:50

Medikus!
Mtz középlámpás ha felkapcsolom elől a tompitottat akkor rögtön vagy kisidő múlva kicsapja a bíztositékját! Valószínű valahol letestel de nem találom hol!
Kérdésem lenne 2x0.75mm vezeték elég lenne a két tompított lámpához ha újat húznék be és ez menne a biztosíték táblára? Ha meg van osztva milyen nagyságú bizti kell bele 2db? Köszönöm!

Nincs profilkép
#71695 szg2
2020-10-06 19:20:24

Válasz kevesa #71691. hozzászólásáraA munkahenger át szokott engedni ha le akar csavarodni a dugattyú a szárról. Ha egyre jobban enged, készülj fel hogy valamit leejt amikor az utolsó menet kiszakad. Ha összerakod, új o gyűrű bele és pettyentsd le hegesztővel.

Nincs profilkép
#71694 madle
2020-10-06 19:18:01

Sziasztok,

552-es MTZ-be lehetséges beletenni esetleg reduktort?

#71693 ...:::Pisti:::...
2020-10-06 18:14:23

Válasz kevesa #71691. hozzászólásáraHali

Iktass be egy csapot vagy egy régi fajta gyorscsatlakozót a nyomó ágba, azt az össze csavarhatót, mert azt szét tudod venni ha felemeted meg össze is tudod a hollanderrel csavarni utána. Akkor kiszűrhető hogy a tömb enged el vagy a munkahenger.
Cseréltél a dugattyú belsejében is gumi gyűrűt? Nem csak a külső karmantyút?

#71692 Nyomasek Bobo
2020-10-06 15:55:37

Válasz mtz1221 #71689. hozzászólásáraÉn se...amíg a blokkba jó a menet...

#71691 kevesa
2020-10-06 15:15:36

sziasztok

adott egy 892.2 gép c110 új fajta kör alakú munkahengerrel.
Erőszabályzó kiszedve, helyette joystick vezérelt kis tömb van az működteti a hátsó 3pontot.
Sorba bekötve mint a homlokrakodóknál.

Enged a hidraulika, kiszedtem a munkahengert új karmantyús javitott vettem. Majd vissza és még enged hol lehet a hiba?

#71690 gabika82
2020-10-06 14:20:49

Válasz Tomi81 #71669. hozzászólásáraNekem is 1025.2 van hát en jobban szeretm.mint a sima 9 váltót van egy 820 asom is de az 1025 sokkal többet tud erősebb a motor az enyém se monoblokkos csak dakota segédemelőt tettem rá ennyi egész nap elemli az az ekét is !

#71689 mtz1221
2020-10-06 13:58:30

Válasz vén cigány #71688. hozzászólásáraElső 80-asoknál (ha jól emlékszem )még tőcsavar volt,de ott csak 170-180 nm közé kellett húzni.Nekem kombájnál perkinsen van kettő a szelepvezetők felől.de azokat csak 120-re kell még a többit 160-ra.Úgyhogy én a tőcsavaron emiatt nem látok fantáziát.

#71688 vén cigány
2020-10-06 13:00:27

Válasz mtz1221 #71687. hozzászólásáraSzerintem az sem mindegy, hogy tő csavar van benne vagy csavar. A tő csavarnál az anyának más a menetemelkedése.

#71687 mtz1221
2020-10-06 11:13:17

Válasz .Richard. #71685. hozzászólásáraEz az után húzás egy elmúlt világ találmánya.Csavar fejeket beolajozni menetet szárazra fújni.80-120-160 kilóra lehúzni este,reggel meg 210-re.Ennyi.Ha valaki utána akar húzni,akkor 30 fokot tágítsa meg előtte a csavart,hogy megmozduljon.

#71686 mtz1221
2020-10-06 11:08:31

Válasz Nyomasek Bobo #71684. hozzászólásáraEnyémen még kacsatalp is van,és viszi a 450-est keményen pár centit beleeresztve.

Nincs profilkép
#71685 .Richard.
2020-10-06 08:34:01

Válasz Nyomasek Bobo #71679. hozzászólásáraEgyenes a fej. Lehet gyárilag a szelepek is sikban vannak a fejjel azzal már szinte semmi nem változik. De mint irtad a csavarok lehet nyulanak annyyira'hogy fellazul. Azért több huzással kiderülne. De jobb lenne bele uj csavar.

#71684 Nyomasek Bobo
2020-10-06 00:13:16

Válasz mtz1221 #71683. hozzászólásáraA rugókapást azert nem olyan könnyű húzni...(igaz én sekélyen nem szoktam, hogy a nyomot tüntesse el)

#71683 mtz1221
2020-10-05 20:15:44

Válasz envagyok2 #71680. hozzászólásáraSíkon a 370-sel gond nélkül.Én 82-sel szoktam a 450-est ilyen helyzetben,de ott kéri az elejét is.

#71681 Nyomasek Bobo
2020-10-05 19:51:15

Válasz envagyok2 #71680. hozzászólásáraA 3 métert melyen nem szereti, ezt tudom.
2.5 vagy 2.8...

Nincs profilkép
#71680 envagyok2
2020-10-05 19:47:00

SOS
tudom, nem itt kéne, de mégiscsak mtz, szerintetek egy mezitlábas 80as milyen széles kis könnyű kombinátorral tudná a most letömődött grubberozott pályákat mondjuk max 3-5 cm mélységbe sebesen leszaladni ha kicsit megszikkadnak, hogy a hátsó valami pálcás, drótos habverős henegr csak had pörögjön?
muszály lenne valamennyit szárítgatni, mekkora széles valamit merjek venni? satex rs kombinátor féleségre gondolo, vagy vibromaster vagy valami ilyesmi, rugós lándzsás kapák, télleg csak 3-5 cm mélyen járatva.

#71679 Nyomasek Bobo
2020-10-05 13:49:07

Válasz .Richard. #71678. hozzászólásáraLehet síkolas után a ka
áros teret is vissza kellett volna állítani az eredetire. Ha nem történt meg.

Nincs profilkép
#71678 .Richard.
2020-10-05 13:12:54

Válasz Nyomasek Bobo #71676. hozzászólásáraLehet. Mivel erősebb igy nagyobb a nyomás gondolom ezért lehet nem birja ha egyszer le van huzva mint egy 80as vagy 50es. Kiprobálnám a többszörit.

#71677 Nyomasek Bobo
2020-10-05 12:59:34

Válasz mtz1221 #71673. hozzászólásáraÉn mikor szantottam velük még, olyan 1800-1900között pörgettem.

#71676 Nyomasek Bobo
2020-10-05 12:58:30

Válasz Nyomasek Bobo #71675. hozzászólásáraBár ha hosszú távú hf tömítés cserére szamít, nem árt tőcsavart tenni.

#71675 Nyomasek Bobo
2020-10-05 12:57:18

Válasz .Richard. #71671. hozzászólásáraRemelem a hf csavarokat is cseréli közbe-közbe....

#71674 Gumóka
2020-10-05 11:41:52

Válasz Tomi81 #71669. hozzászólásáraA Habinál nézegettem, hogy van, ami drágább hozzá.

A fék bekapkodott, de mindig csak az egyik oldala, volt, mikor csak hátramenetben lehetett kiugrasztani, a másik oldalát viszont két lábbal kellett taposni.

Gariban kétszer javították akkor, ideig jó volt, aztán jött újra.

Nekünk mikor meghozták a vf ekét, már beüzemelés után pár nappal a nagylakat villáját törte, aztán többször, de vonórúd is törött.

#71673 mtz1221
2020-10-05 10:23:52

Válasz mtz1221 #71672. hozzászólásáraA másik dolog mekkora motor fordulaton használod ??
Mtz-t nem szabad 1900-2000 alatt használni mert a nyomaték mindent szét szed rajta.Itt az új 892-tőt is felcsavarják 2000-re az első szervizkor.

#71672 mtz1221
2020-10-05 10:21:05

Válasz blsjela #71667. hozzászólásáraÚj blokkot,vagy síkoltattni azt is,ha 1x megfőzted rendesen sosem lesz jó.Többi részéről meg ahogy feri is írta a 45 fogásszéleségű eke tehet.Inkább menyen az 35-ön hatodikba.Nálunk normális kezekben kuplungot kivéve 8-10000 órákat mennek az mtz-k.Ami meg gyári hiba azt megmutassa a 2 év garancia alatt.

Nincs profilkép
#71671 .Richard.
2020-10-05 09:41:35

Válasz blsjela #71667. hozzászólásáraAkkor elvileg jo most a fej. Tegyél uj tömitést. Huzd le melegitsd meg üzemmelegre aztán huzd le megint . Esetleg pár üzemora után megint. Ha akkor is kifujja hüvelygond. Feltéve ha most egyenes a fej. Ennyit megprobálnák vele. Lazitáskor nem voltak lazák a csavarok?

Nincs profilkép
#71670 blsjela
2020-10-05 08:57:30

Válasz Nyomasek Bobo #71668. hozzászólásáraA 920.3 és a 952.3 minden ben megegyezik váltó minden csak az adagoló meg a porlasztó. És mivel beszart az adagoló javíthatatlan lett így árba minimális különbség volt így az lett.

#71669 Tomi81
2020-10-05 07:04:11

Válasz Gumóka #71663. hozzászólásáraÉn nem vettem észre, hogy drágább lenne hozzá a cucc.
Fékkel mi volt a gond?
Nekem nem monoblokkos, de a vf ekét, meg a majd egy tonnás 4,2 kombit egész nap emelgeti. Egy szavam nem lehet rá.
A váltója kinek hogy. Én megszoktam, jobban szeretem mint a simát.

#71668 Nyomasek Bobo
2020-10-05 06:47:59

Válasz blsjela #71667. hozzászólásáraAz 550esünk a főzés után sose lett jó.
2000ben elejétől a végéig generálozva lett minden 700e ft volt.(egy motorgenerálra vitte át a szerelőköz)
(apamat kerdeztem, miert nem egy 80ast generálozott ehelyett, nem tudott valaszolni)
Bika erős volt, de amint a vizmutató elerte valamiért a 100at, hengerfejezés következett... Évente 2x.(ez volt az alap)
A fülke felőli hüvely elmerült a blokkban ferdén. Ott égett ki mindig a tömítés. Kapott közbe új hf is. Semmi javulás.
2004re úgy el volt vakarva a blokk, hogy egyik oldalt a víz, a masikon az olaj folyt...
Azt áruld el: ha elég erős volt, miért pőckölted tovább? A motornak se jó, de a váltó kifejezetten utalja a plusz lovakat. A Zetort is azért nem merem turbozni, mert tuti kifeküdne a váltó. (SkLaci kolléga ecsetelte már ezt)

Nincs profilkép
#71667 blsjela
2020-10-05 01:08:17

Válasz mtz1221 #71665. hozzászólásáraHa még kinoznám de mindent meg kap olaj 200uzemoránként. Szűrők minden csere.
Tavaly sajna egyszerre beszart a termosztát és a venti visco és az betett neki . Most meglett csináltatva a hf sebbi baja nem volt de szétt égette a hf tömítés karikáit.
Úgy nem akarom eladni hogy nem tudom azt hogy jó .

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
A tartós vízhiány közepette komoly erőforrásokat mozgósít az agrártárca a...
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
A káliumhiány már korán felismerhető tüneteket mutat, de sokan mégsem értelmezik...
Irsai szőlő
Irsai szőlő

240 Ft

Öntözőcsövek eladók
Öntözőcsövek eladók

450.000 Ft

Öntöződobok eladók
Öntöződobok eladók

1.100.000 Ft

K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó
K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó

230.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]