Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93573 hozzászólás
Nincs profilkép
#67273 Bigyófelügyelő
2019-12-21 13:06:29

Válasz T tomika #67272. hozzászólásáraAz egyik helyen nálunk 2 ember elég profin szereli az MTZ -ket...ők mivel ketten vannak 6000/ óra ( 3000/óra/fő)...de nem tétlenkednek vele, mondod mit szeretnél pikk-pakk csinálják...

Nincs profilkép
#67272 T tomika
2019-12-21 12:45:44

Válasz medikus #67270. hozzászólásáraMost ha 230 az alkatrész? Akorr annyit kérjek?

#67271 mtz1221
2019-12-21 10:53:27

Válasz horesz01 #67223. hozzászólásáraA szabadon futóban a tűgörgők hogy állnak ??? A nyeles tengelynek a perselyei menyire kopottak,Ott is szokott zuhogó hangot adni a fogaskerék,ha kopott a persely.

#67269 Tomi81
2019-12-21 08:39:02

Válasz .Ropi #67221. hozzászólására.2-hez van. Ha megfelel elküdöm. Túl sok különbség nincs.

Nincs profilkép
#67268 Lala5995
2019-12-21 08:15:47

Válasz T tomika #67267. hozzászólásáraAz árat a műhelyben végzett váltófelújításra értettem. De ennél lehet több is. A ki és beszerelés plusz munka. A teljes szerelés, minden beállítással kb 50- 80.000 forint. Van olyan, aki ezért nézi meg...

Nincs profilkép
#67267 T tomika
2019-12-21 08:11:07

Válasz Lala5995 #67266. hozzászólásáraEgy kuplungozásért kértek ennyit.

Nincs profilkép
#67266 Lala5995
2019-12-21 08:02:55

Válasz T tomika #67264. hozzászólásáraNem lehet ezt előre megmondani! Ha nincs semmi a szereléshez, akkor több időbe telik. Például emelő, bakok,tisztításhoz és olajhoz edények, stb. Csak váltót általában nem újítanak fel! Ahhoz a kuplungharangban levé alkatrészeket is érdemes. Sőt a felújítás után a differencálművet is be kellene állítani! Kiszerelt váltót lemosás, belső tistítás után pár órás munkával fel lehet újítani. Aki 20.000 forintot kér érte, elfogadható!

Nincs profilkép
#67265 Lala5995
2019-12-21 07:56:39

Válasz .Richard. #67263. hozzászólásáraA dicsőitett, eredeti WUZUTEM porlasztóból többet vettünk vissza, mint a gyárnak is szállító AZPI gyártmányból! Nem mellékesen az AZPI szállít több neves gépgyárnak! Van több adagolós, aki csak AZPI-t ad a felújított adagoló mellé! Minden márkánál van selejt.Addig jó a csúcs, amig a résolaj kevés, vagy nem látható.Azért érdekes, hogy felénk az üzletben vásárolt alkatrészek nagy része használható!

Nincs profilkép
#67264 T tomika
2019-12-21 07:48:23

Sziasztok. Mtz sebválválto felújítás mibe kerűl a munkadijra?

Nincs profilkép
#67263 .Richard.
2019-12-20 22:50:19

Válasz Lala5995 #67262. hozzászólásáraEz nem.olyan mint a Hbres 50es csucs?smile lol 4 db 4 féle képpen veret. Beindulás után 15 másodpercig kék füst aztán elhagyja nix füst. Melegen is egy fél motorfordulat azt indul. Egyik 250 ü.ora után behugyozott. Olyan résolaja volt'hogy a nyomatáskor szinte mind ott jött ki. A többi jo továbbra is. Ilyen hibálya nix. Az indulási kék maradt. De akkor is izzitás azt pöccröff. Mi a fxbol faragják ki?betonvasbol?a csucs egy oldala matt szürke a kopástol. Gondolom lafog a helyén.

Nincs profilkép
#67262 Lala5995
2019-12-20 22:40:33

Válasz Lala5995 #67260. hozzászólásáraHitetlenek figyelmébe ajánlom a két porlasztóhoz írt szöveg elolvasását! Részemről ezzel tényleg vége a porlasztó, nehezen indulás, Hebegés- habogás téma!

https://webaruhaz.habi.hu/termekek/1712/Porlaszto_komplett_TURBOS_MTZ822_922_923_AZPI.html

https://webaruhaz.habi.hu/termekek/22903/Porlaszto_komplett_MTZ80_82_AZPI.html

Nincs profilkép
#67260 Lala5995
2019-12-20 21:59:25

Válasz mtz892mtz #67256. hozzászólásáraAki ölfával akar tűzet rakni, ne számítson hirten tábortűzre! Először aprófa, majd egyre nagyobb fa a megoldás! Már többször leírtam a véleményem! De hatástalan! Nagyobb nyomás egyenlő apróbb cseppméret egyenlő könnyebb gyulladás! A csúcsok gyártói megadják a szöget, furatok átmérőjét, javasolt nyomást! Illene betartani!
Sajnos a turbózásnál használt alkatrészek a gyárinak a közelébe sincsenek( Gyári turbós)!
A különböző kamramérethez más- más szögü, számú porlasztó kell!

#67259 fexco
2019-12-20 21:59:24

Válasz horesz01 #67223. hozzászólásárasasód meg a két nagy napkereket,nem e lett foghílyas valamelyik.

Nincs profilkép
#67258 Lala5995
2019-12-20 21:53:21

Válasz agrogal #67225. hozzászólásáraNem biztos! Figyelni kell a kerék mozgását! Talán kupplung. De a differenciáltengely anya lazulási is lehet. Amely nagyobb fokozatban a hirtelen gázadás és gázelvétel alkalmával zajt ad. De a fék használata is lehet, amennyiben bekap és hirtelen kiold. Nem egyértelmű a leirásod!

Nincs profilkép
#67257 Lala5995
2019-12-20 21:47:09

Válasz horesz01 #67223. hozzászólásáraEgy lehetséges választ már kaptál! Ha minden olajat leengedsz és nézed, honnan jön fémszemcse, közelebb leszel a megoldáshoz! Van még ott pár csapágy, tengely és fogaskerék, amely adhat hangot! Egyenes menetben, tolatva, más fokozatban milyen hang jön?
A differenciáltengely anyájának lazulása, fogtörés a véglehajtásnál is ad hasonló hangot! Melyik csapágyakat nézted?

#67256 mtz892mtz
2019-12-20 21:18:15

Válasz Mtz 550E #67229. hozzászólására Nekem orosz csúcsok lettek most bele téve,de ez sima szivos 820.. Ha te turboztad a gépet,ha jól értem akkor ott más tényezö is lehet az inditásra meg a füstre.. Meg akkor ne a stiftre állizsd az elötöltést se,mert az nem bisztos hogy valós lessz. Inkább tényleg akkor fülre,hallásra. Meg azokat a porlasztokat csúcsokat állitazsd be egy mesterrel,ne te játsz vele szerintem.. Dugatyúkat is szelepeket is cseréltél? Meg azelött,hogy indult?

#67255 mtz1221
2019-12-20 21:09:52

Válasz csontii #67254. hozzászólásáraNem az enyém,csak a videó alján ott van cikszám azért tetem be.

Nincs profilkép
#67254 csontii
2019-12-20 21:07:33

Válasz mtz1221 #67252. hozzászólásáraAzok a füstpamacsok alapjáraton jönnek elő néha?

#67253 medikus
2019-12-20 20:36:41

Válasz mtz1221 #67252. hozzászólásáraOlyan tarakírozós hangja van!smile confused

Nincs profilkép
#67251 B.Bali
2019-12-20 20:22:55

Válasz gjoni #67249. hozzászólásáraPassz, én azt mondom amit ő mondott,lehet van belőle több fajta

Nincs profilkép
#67250 B.Bali
2019-12-20 20:19:55

Válasz Mtz 550E #67248. hozzászólásáraTurbós,megkérdezném de már azóta másik telefonom van, nincs meg a száma.Megkérdezem személyesen de nem tudom meg mondani neked hogy mikor. Nem fogom elfelejteni,de nem tudom menyire sürgős neked.

#67249 gjoni
2019-12-20 20:13:50

Válasz B.Bali #67247. hozzászólásáraNekem is Sipos csinálta a porlasztót ,és lengyel csúcs van benne.

Nincs profilkép
#67248 Mtz 550E
2019-12-20 20:10:59

Válasz B.Bali #67247. hozzászólásáraÈrtem hogy eredeti orosz de valami cikkszámot megtudsz nekem kérdezni! Meg szívó vagy turbós csúcs?

Nincs profilkép
#67247 B.Bali
2019-12-20 20:02:34

Válasz Mtz 550E #67244. hozzászólásáraHagyományos,Nyírturai adagolós rakta bele a csúcsokat,azt mondta eredeti orosz,nem tudom pontosan milyen. Ha jól emlékszek 230bar-ra állította. Három vagy négy éve csinàlta azóta ki sem voltak véve.Nekem is wuzetem volt benne előtte de azt mondta Sipos, hogy az nem jó mert az nem örvénykamrába porlaszt. Én ha gond lessz a porlasztókkal elviszem hozzá nem kísérletezek mindenféle hamisitvánnyal

#67246 medikus
2019-12-20 19:50:47

Válasz gjoni #67245. hozzászólásáraVágom!Enyémet -10 fokban sem kellett se fűteni se 24 voltra szerelni és indult!1 re!!!smile thumbup

#67245 gjoni
2019-12-20 19:44:06

Válasz medikus #67240. hozzászólásáraÚr isten haveré 12 volt ,vágod?

Nincs profilkép
#67244 Mtz 550E
2019-12-20 19:41:30

Válasz B.Bali #67242. hozzászólásáraTiedbe a 820-ba a hagyományos porlasztóházas porlasztó van vagy már ez a ceruza porlasztó?

Csúcsnak típusát tudnàl nekem keríteni vagy megnézni!

Nincs profilkép
#67243 moll1983
2019-12-20 19:35:31

550 ilyen 0 fok környékén a nagyon szar mtz indul elsőre ott még valami nagyon nem oké valószínűleg állásában lelevegösődik.
Kézi táp szivattyút kellett volna beépíteni nem a porlasztókkal ökörködni.

Nincs profilkép
#67241 karibácsi
2019-12-20 19:30:53

Válasz Paraszt2 #67219. hozzászólásáraTudja-e valaki , hogy ebben a műszerben milyen nyomó elem van ? Az enyémnek a karját hol jobbra hol balra kell húzni hogy nyomjon .

#67240 medikus
2019-12-20 19:20:15

Válasz gjoni #67234. hozzászólásáraAkkor ilyenkor kikötöd a párhuzamkapcsolót?

Nincs profilkép
#67238 Mtz 550E
2019-12-20 19:15:45

Válasz B.Bali #67235. hozzászólásáraTiedről csinálnál egy indításos videót úgy tudom a tiéd is túrbós!

Nincs profilkép
#67237 Mtz 550E
2019-12-20 19:14:14

Válasz gjoni #67236. hozzászólásáraMár első indításnál jött a füst csak harmadjára indúlt be!

#67236 gjoni
2019-12-20 19:08:04

Válasz B.Bali #67235. hozzászólásáraIgen ez gázos ,ott valami van,nem épül fel a nyomás.

Nincs profilkép
#67235 B.Bali
2019-12-20 19:04:42

Válasz medikus #67231. hozzászólásáraNem kell 24V az indításhoz a mostani hidegekhez.Azt írta harmadjára indúl be,ott valami nagyon nem jó.

#67234 gjoni
2019-12-20 19:02:45

Válasz medikus #67231. hozzászólásáraHehe 12 voltal is melegítve ,haveré már 5 éves benne.

#67231 medikus
2019-12-20 18:50:55

Válasz gjoni #67227. hozzászólásáraMiért nem teszed hozzá,hogy 24 volttal!!!smile confused

Nincs profilkép
#67229 Mtz 550E
2019-12-20 18:20:48

Válasz máris szomszéd #67228. hozzászólásáraAkkor az enyém nem eredeti lenne! Mert nekem kékel meg nehezen indul!

#67228 máris szomszéd
2019-12-20 18:16:36

Válasz Mtz 550E #67226. hozzászólásáraAz azpi csúcs szerepelt le és nem az (eredeti) lengyel.

#67227 gjoni
2019-12-20 18:15:54

Válasz Mtz 550E #67226. hozzászólásáraAkkor ott más baj van,mert nekem lengyel csúcsokkal egy fordúlatra indúl ,és doxa a gépsmile helpsmilie

Nincs profilkép
#67226 Mtz 550E
2019-12-20 18:06:50

Üdv Máris szomszéd!
Nálam is mint nálad utólag túrbós motornál leszerepelt a wuzutem porlasztócsúcs hidegen folyamatosan kékel meg mikor a gép bemelegedett akkor is alapjáraton pipál! Meg vagy 3napot kint állt a gép 0-3fok között volt reggelente és ma indítom reggel 3x-ra indúlt be! Bocsánat a többiektől de ezt úgy gondoltam megosztom!

Nincs profilkép
#67225 agrogal
2019-12-20 18:01:56

Üdv.
Mtz induláskor,főként ha rükvercből,előre,vagy forditva morran egyet valami pár másodpercre és mintha remegne a kuplungpedál.Ez azt jelenti,hogy elkopott volna a kuplungtárcsa? Vagy valami beálitási,utánállitási gond lehet?

#67224 vén cigány
2019-12-20 17:52:06

Válasz horesz01 #67223. hozzászólásárakúpkerék csapágyazásánál keresed a hibát.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Hogyan befolyásolja a növénytermesztést a talaj sótartalma?
Öntözés mellett is száradnak a növényeid? Lehet, hogy nem a víz mennyiségével,...
Felháborodtak az olasz gazdák is – tiltakoznak a KAP-reform ellen
Felháborodtak az olasz gazdák is – tiltakoznak a KAP-reform ellen
A lombardiai régió beadvánnyal tiltakozik az EU új KAP-tervei ellen, komoly...
Szalma bála
Szalma bála

5.000 Ft

Amazone D9 aprómag vetőgép
Amazone D9 aprómag vetőgép

4.100.000 Ft

Hízómarha-koncentrátum 50% nyers fehérje - kedvező ár
Hízómarha-koncentrátum 50% nyers fehérje...

230 Ft

Szilva Cacanska lepotica eladó max 2000kg
Szilva Cacanska lepotica eladó max...

450 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]