Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93566 hozzászólás
#57866 csferri
2018-04-02 12:59:58

Válasz kanyo #57865. hozzászólásáraFújd az első gumikat 2 bar fölé kicsit, meg nézd meg a felni központosan fut-e, ha nem állíts a csillagon.

Nincs profilkép
#57865 kanyo
2018-04-02 12:46:59

Sziasztok! Van egy 2500üzemorás 892es mtzm nagyon jo semmi baja nem volt egy jeladon kivűl de nagyon gyors és 32-36ig nagyon pattog.. nincs valami ötlet pattogás ellen?

#57864 mtz1221
2018-04-02 12:00:11

Válasz Tomszi #57863. hozzászólásáraMeglepően enyémben 3000 óra felett van,égőkön kívül mást nem cseréltem.smile thumbupAz átalakítás csak azért történt,mert ha kicsit is ráléptél a fékre(pl 40 km/h-nál) akkor fékezés nélkül is bekapcsolta az elejét.És engem akkora fordulatnál zavart,a vonyítása.De van aki nem ilyen cicás mint én,és több ezer órája megy neki gond nélkül.

Nincs profilkép
#57863 Tomszi
2018-04-02 11:41:15

Válasz mtz1221 #57857. hozzászólásáraOlvasgattam itt a beszélgetéseteket, háát, ezek szerint az új mtz-ket otthon még kedvedre lehet alakítgatni smile biggrin Mivel már csinálják a nagyobb típusokat, 6 henger, 120, 150 le, meg több, ott már muszáj beletenni ilyen bonyolításokat, ezt meg elektronika nélkül bajos, az meg orosz, áhh.
Csinálnák inkább a sima 82-es méretet, de normális alkatrészekből, rendesen összerakva.
Amúgy érdekes hogy egy 80-as 90-es években gyártott nyugati traktorba (legyen az Fendt vagy Renault) is volt kb. ennyi elektronika, de töredéke bajjal. Most meg 2018 vansmile sweatdropsmile flowers

#57862 csferri
2018-04-01 20:15:33

Válasz mtz1221 #57857. hozzászólásáraIgen oldja mind a 2-pedálról külön is, Nem is hallottam még hajó olajról, de biztos jó.

#57860 Tomi81
2018-04-01 16:16:09

Válasz .Richard. #57856. hozzászólásáraÍrtam én is neki, azt mondta azzal kezdték.
Kúposszelep=nyomástartó szelep. Mondjuk mi mind a kettőt úgy hívjuk pedig csak az alsó a kúpos.
(Mondjuk nekem a felső is, mikor mutattam a habiba, csak néztek rám, hogy ez mi?)

Nincs profilkép
#57859 bodnarmarkpal1992
2018-04-01 16:04:50

Üdv Tagok. Az masinám. 82-es kcr 4010el szerelve

Nincs profilkép
#57858 bodnarmarkpal1992
2018-04-01 16:04:03

Üdv Tagok. Az masinám. 82-es kcr 4010el szerelve

#57857 mtz1221
2018-04-01 12:45:54

Válasz csferri #57836. hozzászólásáraNekem csak a jobb oldalon van.A hátsó difizárat oldja ha rálépsz a fékre ? Ezt sosem figyeltem.Az első húzás reléjénél kell kihúzni,szerintem kilehet lámpázni hogy a hátsó reléjénél megmaradjon minden.Az automatán szerintem elírtak valamit.Annyi hogy nem működik hátramenetben,nem hiszem hogy bajt csinálhat.Valami bicikli szabadonfutó szerűség lehet ott is,ami benyomkodja a jeladót.Én azt is kikapcsoltam(kerepelt a relé egyenes részeken(ki be kapcsolt másodpercenként)),oda is átkötöttem a hátsó difi jeladóját.Egyenesben bekapcsol az első,kanyarokban szétold.Nem e találtam váltóba való minőségi .
OLAJAT nálam a turbósat kivéve minden 40-est kap,hordóval szoktam venni.Most az új üzletben (ahol a szűrőt is adták) mondják hogy van hajóolaj is.Alig drágább,de valami nem normális milyen jó szaga,és tapintása van.Ebből fog 50-est kapni a váltó is.Meglepő van nálatok is,de lehet csak én vagyok hülyesmile blushhogy nem is hallottam róla eddig.OMV

Nincs profilkép
#57856 .Richard.
2018-04-01 12:24:01

Válasyz fexco #57842 hozzászólásáraTipp. Nyomàstartòszelep is nyitva marad ha van alatta kosz. Meg kène nèzni meg nyomàst mèrni. Különben mtzn minden előfordulhat. Keresgèlj addig ne bontsd.

Nincs profilkép
#57855 .Richard.
2018-04-01 12:22:45

Válasyz fexco #57842 hozzászólásáraTipp. Nyomàstartòszelep is nyitva marad ha van alatta kosz. Meg kène nèzni meg nyomàst mèrni. Különben mtzn minden előfordulhat. Keresgèlj addig ne bontsd.

Nincs profilkép
#57854 étolajos
2018-04-01 11:51:07

Sziasztok! Elektromos üzemanyagellato rendszerrel rendelkező MTZ rol mi a véleményetek, tapasztalatotok? Új traktort szeretnék venni, és egy rendelet miatt a hagyományos adagolos új gépeket csak földmunkara lehet használni, közúton pótkocsit nem vontathat. Előre is köszönöm a válaszokat! smile thumbup

Nincs profilkép
#57853 étolajos
2018-04-01 11:46:38

Sziasztok, elektromos üzemanyagellato rendszerrel rendelkező MTZ rol mi a véleményetek, tapasztalatotok? Vennénk egy új traktort, de sajnos egy most vásárolt új hagyományos adagolos MTZ vel nem lehet közúton pótkocsit húzni, csak földmunkara lehet használni egy rendelet miatt. A válaszokat előre is köszönöm!

#57852 Tomi81
2018-04-01 11:44:30

Válasz csferri #57850. hozzászólásáraAz én könyvem meg azt írja, hogy csak folyamatos tolatás (travelling) esetén ne használjam.
Hátramenetben meg azért írja a fixet (pl elakadsz pótkocsival, és hintáztatod), mert automata állásban nem hajt rükibe.

#57851 csferri
2018-04-01 11:15:56

Válasz fexco #57846. hozzászólásáraEttől függetlenül a helyedben én vezértömb bizti szelepével kezdeném.

#57850 csferri
2018-04-01 11:13:59

Válasz Tomi81 #57838. hozzászólásáraNem fordították félre, az eredeti angol nyelvű katalog is úgy írja.:
"FIGYELEM!
1. Tolatás közben Soha ne kapcsolja be az automatikus FDA hajtásvezérlési módot; csak a kényszerhajtást használja. Használja az FDA kényszerített módját csak rövid idejű feladatok esetén: akadály eltávolításához vagy a traktor hátramenetben való futtatásakor."

#57849 csferri
2018-04-01 11:09:43

Válasz fexco #57846. hozzászólásáraAzt én sem tudom , szinte pattant egyet és könnyű lett a kormány, aztán nehéz, egyik pillanatról a másikra, mi is orbitra gondoltunk hogy valami szelep baszakodik benne, de nem az volt.

#57848 fexco
2018-04-01 10:57:19

Válasz fexco #57847. hozzászólásárabocs,most néztem,hogy ez nem 82mtz,ami téged érint.gondolom itt már nem olyan az osztómú mint a 82eseken...

#57847 fexco
2018-04-01 10:50:35

Válasz csferri #57845. hozzászólásáraazé,hogy én is valamit hátha segitek:egyértelműen igaza van a fórumtársunknak:forditási hiba.mondjik én ezt az autómata állást sose használlom,mindig direktbe rakom.

#57846 fexco
2018-04-01 10:46:42

Válasz csferri #57845. hozzászólásáraerre gondolok én is,mert már volt ilyen problémám(vagyis szerintem ilyen)de ha a szivattyú a hibás,akkor az hogy tud ilyet produkálni???egyik pillanatról a másikra???

#57845 csferri
2018-04-01 10:36:39

Válasz fexco #57842. hozzászólásáraTud, tavaly ismerősnek szervószivattyú csinálta ezt , sőt néha meg is javult ideig -óráig tökéletes könnyű volt a kormány aztán hirtelen izomból tekeréssmile sweatdrop

#57844 csferri
2018-04-01 10:31:42

Válasz Tomi81 #57839. hozzászólásáraCsak az úgy nem működik, meg van ott cifrázva a dolog, a kapcsolóhoz csak a középső szálhoz megy áram , az is eltűnik ha valamelyik irányba kapcsolom.

#57843 fexco
2018-04-01 10:31:42

Válasz Tomi81 #57841. hozzászólásáraüdv.ez volt az első,semmi...

#57842 fexco
2018-04-01 10:30:06

Válasz fexco #57840. hozzászólásárakb 2éve is volt egy ilyen jelenség,ment a hibakeresés:mtz tömb,rakodótömb,de a szivattyucsere oldotta meg a hibát.kérdés:a szivattyú tud ilyet produkálni egyik percről a másikra??nnem látok semmi törést olajfolyást kivűlről!

#57841 Tomi81
2018-04-01 10:28:13

Válasz fexco #57840. hozzászólásáraKúposszelepet nézd meg

#57840 fexco
2018-04-01 10:26:39

üdv mindenkinek!!!az volna a problémám,tegnap mtzvel homlokrakodóztam,végállásba behuztam az egyik kör munkahengereit.utána gondolt egyet,és a szivattyut mintha kicserélték volna egy szinte vadiujról(alapjáraton emelta eddig a 6mázsás biget)egy ócskaelkopott szarra:ami 1200-1400as fordulaton kezd el emelni valamit a homlokrakodón.ez egyik percről a másikra történt.pótkocsit is billentettem utána vele a hátsó kihelyezettel:az is szar lett.mi lehet a gond???

#57839 Tomi81
2018-04-01 10:03:17

Válasz csferri #57836. hozzászólásáraÚgy kösd ki ahogy 1221 írta. A fülkében bontsd ki a dobozt, az elsőhajtás kapcsolójánál keresd meg melyik kábelen van áram mikor lenyomod a fékpedált, azt húzd le és szigeteld le.

#57838 Tomi81
2018-04-01 09:59:45

Válasz csferri #57836. hozzászólásáraSzerintem félrefordították. Hajtani nem hajt automatában hátrafelé.
Én négy éve használom a traktort, mindig automatában használom az elejét, eddig semmi baja.

Nincs profilkép
#57837 zscsizmadia1
2018-03-31 23:09:32

Válasz conrad #57833. hozzászólásáraHa lefullad terheléskor akármiér is és ugye forro minden akkor mi van?1221-esen szabályosan lötyögöt a turbina minden irányban és full száraz volt aztán godolt eggyet és elfosta magát oszt game over.smile thumbdown

#57836 csferri
2018-03-31 22:13:42

Válasz mtz1221 #57834. hozzászólásáraSzia , amit tegnap beszéltünk féklámpa kapcsolóról lekötni az elsőhajtást, neked is mindkét fékpedálon van kapcsoló és rá vannak kötve a difizár oldások külön fékezésnél, ezek megmaradnak ha lekötöd az első hajtást? A másik, a könyv írja hogy ugye automatába (fölső kapcsoló állás) használjuk az első hajtást, viszont ebbe az állásba tilos hátramenni, nem látom életszerűnek hogy mindig kikapcsolgassuk ha olyan a meló hogy tolatgatni is kell.

Nincs profilkép
#57835 vereszs
2018-03-31 20:36:54

Válasz jani13 #57825. hozzászólásáraA fém 6 lapátos sokkal jobb.

#57834 mtz1221
2018-03-31 20:27:24

Válasz dávidka234567 #57832. hozzászólásáraVidd vissza és kész,gyári hibás.Ha tényleg 20 óra van benne,annyinál nem tudtad otthon elcseszni bármit is csináltál vele.Egyedül amit Richárd mond,ha nem tudott a visszamenő olaj elmenni akkor,megfőzted.

Nincs profilkép
#57833 conrad
2018-03-31 19:19:07

Válasz dávidka234567 #57832. hozzászólásáraszia
A tengelylógás az nem jó , nagyon nem. Ha megnézed az újat , akkor láthatod hogy szinte HAJSZÁLNYI lógáshatár van , semmi több !!
Ha ettől több a tengely mozgása, akkor nagy a baj.
Miért?
Ne haragudj nem láttam hogy hogy használod a gépet, nem ítélkezek csak elmondom amit gondolok és a magam hibájából is tanultam.
Szóval ha dolgozol a géppel és ha leállítani akarod, akkor el kell számolni 60-80 ig és csak is utána lehet leállítanod, mert ellenkező esetben az olaj ráég a turbó tengelyre , és onnantól kezdve menthetetlen a berendezés!!
A turbó piszkosul felforrósodik hajtás közben, ha ilyenkor azonnal leállítod a motort, megáll az olajpumpa is, megáll az olaj keringése, és az olaj, ami épp a turbóban reked, az "oda fog égni", ráég a csapágyra, ezért kell leállítás előtt pár percet járatni, hogy a keringő olaj visszahűtse a forró "vasat" olyan hőmérsékletre, hogy az már leállítás után se égesse meg az olajat, ez alapjáraton max 1-2 perc .
Ezt neked nem fogják kicserélni gariba az biztos!!
Legközelebb okosabb leszel. ?

Nincs profilkép
#57832 dávidka234567
2018-03-31 18:41:18

Válasz raba.steiger.320 #57831. hozzászólásáraAz olajat nem szívja ki a szürőből mert a szívó oldal tiszta a nyomó oldal meg tiszta olaj csak nem jővőkrá hogy mi a gond mert csak 20 üzem órát ment de szerintem lóg a tengej és át engedi a motor olajat

Nincs profilkép
#57831 raba.steiger.320
2018-03-31 18:16:10

Válasz dávidka234567 #57815. hozzászólásáraLehet hogy kiszivja az olajat a szüröből.

Nincs profilkép
#57830 denes99
2018-03-31 17:50:53

Rendben, köszönöm

#57829 Gergő80
2018-03-31 17:32:36

Válasz denes99 #57821. hozzászólására ha nem üres állapotba van teljesen mindegy

#57828 Tomi81
2018-03-31 17:31:46

Válasz denes99 #57826. hozzászólásáraIgen, de mint másodjára írtam szerintem mindegy, mert azzal csak azt állítod honnan kapja a hajtást. A szalagokat nem befolyásolja

Nincs profilkép
#57827 .Richard.
2018-03-31 17:29:47

Válasz dávidka234567 #57818. hozzászólásáraVedd la a visszafolyót a turbórol. Nix eldugulva lefelé? Jó helyre van kötve?

Nincs profilkép
#57826 denes99
2018-03-31 17:27:08

Válasz Tomi81 #57823. hozzászólásáraHogy balra? Motorarányosan?

#57825 jani13
2018-03-31 17:27:06

Üdv! Érdeklődnék, hogy 80-asra érdemes e a 6 lapátos műanyag ventillátorlapátot feltenni, jobb lesz e a hűtése, mint a 4 lapátossal? Ügyanúgy fel lehet tenni, mint a fém 6 lapátost? Ilyenre gondoltam: http://agroroll.hu/termekek/ventillatorlapat-mtz-6-lapatos-muanyag

#57824 Tomi81
2018-03-31 17:24:27

Válasz Tomi81 #57823. hozzászólásáraMondjuk belegondolva tökmindegy

#57822 Tomi81
2018-03-31 17:17:38

Válasz dávidka234567 #57820. hozzászólásáraEreszted te rendesen ennek a traktornak?
(Ha nem értenéd a tájszólást, nyomod neki rendesen?)
Milyen fordulaton használod?

Nincs profilkép
#57821 denes99
2018-03-31 17:17:00

Üdv,

Mtz 50-esen a tlt beállításánál az ülés allati karnak melyik állásában kell álnia? Azt tudom hogy az oldalsó kapcsolókarnak középsőhelyzetben kell lennie.

#57819 csferri
2018-03-31 16:32:11

Válasz dávidka234567 #57818. hozzászólásáraAnnak mozogni is kell, hogy mennyit az más kérdés, a szívótorok meg szintén mindig olajos.A turbinaház is olajos kívülről?

Nincs profilkép
#57818 dávidka234567
2018-03-31 16:18:54

Válasz csferri #57817. hozzászólásáraMozog a turbo tengely 3 tizefet tisztaolaj a szivotorok

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
A tartós vízhiány közepette komoly erőforrásokat mozgósít az agrártárca a...
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
A káliumhiány már korán felismerhető tüneteket mutat, de sokan mégsem értelmezik...
Irsai szőlő
Irsai szőlő

240 Ft

Öntözőcsövek eladók
Öntözőcsövek eladók

450.000 Ft

Öntöződobok eladók
Öntöződobok eladók

1.100.000 Ft

K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó
K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó

230.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]