Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 398.88 Ft USD 343.29 Ft CHF 427.53 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

93566 hozzászólás
Nincs profilkép
#56916 a2457
2018-02-11 02:31:19

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáranekem olyan újabb fajta magneton áttételes van ami már árnyéka sem a régi magnetonoknak. mivel erővel foglalkozom így értelemszerűen télen is van indítgatva eleget.
nincsen gond, régóta teszi a dolgát.
kinyírni legesleginkább azzal lehet ha nem elég vastag kábellel van bekötve, ha fostos a testkapcsoló, rosz az indító kapcsoló.
nem darál, nem szarakodik és nem olvad el benne semmi. pediglen ha nagy a hideg és éppen nincsen melegítésre lehetőség akkkor kell tekertetni van hogy több mint fél percig.

nem szerelnék fel én mást, de a vellanyt hozzáigazítanám. magyarul korrekt kábelezés,testelés, indító kapcsoló.

Nincs profilkép
#56915 zscsizmadia1
2018-02-10 22:23:15

Válasz csferri #56908. hozzászólásáraIsten mencs meg töle van elég belöle csak agyalok hogy is megy ebbe a nagy szigorba,még iván is dizel botrányba keveredik.smile thumbupsmile thumbup

#56914 medikus
2018-02-10 22:21:50

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáraEzek a bendixek ritka szemét fajták!Volt hogy 1 hónapot sem bírt ki.Csak az a jó fajta(persze nem látsz bele)amelyikben spirálrugó tolja ki a görgőket.A trapéz rugósban elfordul egy rugó,és már kuka is!smile cursing

Válasz zscsizmadia1 #56907. hozzászólásáraÉn max. a Magnetont venném, abból is a nagyobb teljesítményűt, semmi egyéb bum-bum márkást nem, de lehet akkor már tenni kellene hozzá, aztán valami komolyabbat rá.

Abba azért bele lehet sz.rni ha alig bír ki pár indítást. (De ebbe a hitvány bendixbe is a régi típusú nagyhoz is. Amúgy amióta újra volt perselyezve, miegymás teker mint a bolond. smile lol)

#56912 Büresz
2018-02-10 22:18:33

Válasz ..MZ/X.. #56906. hozzászólásáraNem is olyan régen téma volt.

#56911 Büresz
2018-02-10 22:17:43

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraAz alkatrészek már csak ilyenek.smile whistling

Nincs profilkép
#56910 .Richard.
2018-02-10 22:17:34

Válasz medikus #56903. hozzászólásáraEgyik ismerősöm mikor vett rà Darált. Flexel jobban leèleztem a kiskereket,aztán a koszorùt a gyàri formàban,utána mindig bemenet. Nem reccsent. A nagy inditò fogàhoz kèpest ezè tökéletes egyenes. Eleve szar. Kapar magának helyet. Aztán az enyémet is àtfaragtam. Mondjuk, nekem szarabb volt a koszorùt. De így jó.

#56909 medikus
2018-02-10 22:17:19

Válasz ..MZ/X.. #56906. hozzászólásáraTalálkoztam olyannal is!eltört a tengely!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#56907 zscsizmadia1
2018-02-10 22:14:42

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56904. hozzászólásáraVan tényleg hogy hamar behal a kis indító is.Itt is van sokféle gyártmány és nem mind faca.Nekem 550-es mtz-én sok éve megy hiba nélkül a kinai pl..

#56906 ..MZ/X..
2018-02-10 22:13:30

Válasz medikus #56903. hozzászólásáraSzerencsére nem.
Hallottam ilyen bulikról meg olyanról is, hogy leszakadt a bendix és kilökte az öntvényen keresztül.smile blink

Nincs profilkép
#56905 zscsizmadia1
2018-02-10 22:11:16

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraMeg átalakítani amit elvileg tökéletesre tervezett valaki nagytudásu mérnök.Olyan alkatrészeket ami pontosabb illesztést igényel érdemes szakemberrel megméretezni beépítés elött hogy jó e.Pl fötengely,blokk.

Válasz zscsizmadia1 #56902. hozzászólásáraEzt nagyjából én is tudom, de ha valóban pár indítás után lepotyognak akkor mire megyek vele?

A régivel igazából az a bajom, hogy a mostani bendixek alig bírják egy évnél tovább, aztán utána megint nem mindig kapja el elsőre. smile cursing (Meg ehhez kell a 2 db. 100-as aksi.)

#56903 medikus
2018-02-10 22:08:40

Válasz ..MZ/X.. #56901. hozzászólásáraSzereti a fogaskoszorút is leesztergálni!Olyan nem volt?smile lol

Nincs profilkép
#56902 zscsizmadia1
2018-02-10 22:07:05

Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #56898. hozzászólásáraJobb az áttételes nem nyírja az akkut annyira mint a régi indító motor.Meg jobban is teker igy gyengébb akkunál meg rosszul induló motornál is nagyobb az esély hogy életre kel iván hdegebb időbe is.smile whistling

#56901 ..MZ/X..
2018-02-10 22:05:00

Válasz Büresz #56891. hozzászólásáraÁltalában nem szokott szerencsém lenni, ha valaminek van könnyebb meg szopósabb megoldása/hibája akkor ide tuti a cumis jut. smile angry
Ezek a hibák 5-6 gépből jöttek össze. Több hiba az etetős/rakodós gépen volt mert az minden egyes nap 15x be van rúgva.
Pótalkatrész miatt viszont már több baj volt. Új érintkező vékonyabb mint a 10x éves szétégett, ráadásul nem is réz, hanem valami futtatott hányadék. Kicsit sem voltam ideges mikor le kellett szedni 2 naponta és szétforrasztani. A 3. után vissza lett téve a gyárija meg vágtunk bele 3-as réz lemezből új mozgó érintkezőt, azóta is jó.
Ismerős mondta, az MTZ szerelés tök jó hobbi, mert neked odahaza kell készre munkálni az összes új alkatrészt, "utógondozást igényel".

Nincs profilkép
#56900 zscsizmadia1
2018-02-10 22:03:11

Válasz rsandor #56896. hozzászólásáraMeg nem árt a hengerfej csavarokat cserélni ha sokat bontogatva van a gépezet.

Nincs profilkép
#56899 .Richard.
2018-02-10 22:02:59

Válasz medikus #56894. hozzászólásáraEz az. A 150ahs kupakos volt,a kupak,kB. A szèlètől 2centire kezdődik,ugyanúgy a cella is. Azt bontàs nèlkül làttam. Majd befstam a gyönyörtől. Egy jò 75ahs volt belenyujtva. De,névről ugyanez a gyàrtò,màs szìnben,kupak nèlküli,valami pattintòs hosszú fedeles kB. 9kiloval nehezebb volt. Ez van olyan pofàtlansàg,mint ha a benzin negyede víz lenne. Ennyi erővel azt is adhatnànak.

Olvasván, mivel önindító csere előtt állok én is, még a nagy, régi dögről, akkor érdemes az áttételessel foglalkozni, vagy hagyni kell a 3,14csába?

Csak akkor melyik ami megfelelne? smile confused

Ja, ez télen is van indítva! (Melegítési lehetőség van, kemény mínuszokban nem is indítok az nélkül.)

#56897 medikus
2018-02-10 22:01:40

Válasz zscsizmadia1 #56895. hozzászólásáraA közlekedési hatóságnál még nem tudnak róla.(3 hete)smile thumbup

Nincs profilkép
#56896 rsandor
2018-02-10 21:58:28

Válasz Mtz 550E #56853. hozzászólására Mint az előzőekben leírtam a két középső henger között ment ki a tömítés kétszer egymás után kb 300 óra elteltével ezután elvittem "sík köszörűltetni" Petrillához /neki megadtam a címét meg az elérhetőségét/ aztán benzinnel megnéztem hogy nem e enged át valamelyik szelep ,mindegyik jó volt. Visszaraktam egyszerű, piros tömítőpasztával gyárilag " körbefestett " hengerfej tömítéssel 4 lépcsőben 200nm el lehúzva és azóta jó,motortömben a furatokat porszívóval szoktam kipucolni, az összes csavar lekefélve lezsírozva vékonyan /de ezt biztos tudod/ egyébként ez egy 2005-ös 820.2-es gép.

Nincs profilkép
#56895 zscsizmadia1
2018-02-10 21:58:05

Válasz medikus #56892. hozzászólásáraOlvastam valahol hogy dátumot nem tudok de az egész pici trakiktol is turbo aztán komoly dizel befecskendezö rendszert követelnek majd meg kipuff gáz kezelöt.Meg még a hiányzó LE tartomány 50-120le között felette már ugy is mind high tech.Akkor a sima Mtz hogy árusitható,amikor ott vannak annak is már az ujj modelljei amik Eusak.smile confusedsmile confused

#56894 medikus
2018-02-10 21:55:02

Válasz medikus #56893. hozzászólására2cm távtartók az oldalfal és a lemezek között!
A lényeg hogy a külső méret nem változott!smile cursing

#56893 medikus
2018-02-10 21:53:20

Válasz .Richard. #56887. hozzászólásáraSzerinted itt mit látsz?Miért könnyebb?
Igaz kissé sötét!!!

#56892 medikus
2018-02-10 21:44:54

Válasz zscsizmadia1 #56890. hozzászólásáraÜzembe helyezik azt,csak támogatásra nem vehetsz olyat!Kp-re igen!

#56891 Büresz
2018-02-10 21:43:23

Válasz ..MZ/X.. #56888. hozzászólásáraAkkor jókat vettél vagy fogtál ki, de írod hogy bronzkefe meg szabályozás meg érintkező csere... Van egy 15 éves 892-es gép, új kora óta én szervizelem, 60 hekit művel a-z-ig 6-7 e óra van benn, ez lett átalakítva párhuzamkapcsolóssá, az önindító nem lett leszedve rólasmile whistling

Nincs profilkép
#56890 zscsizmadia1
2018-02-10 21:40:15

Uj mtz mit helyeznek akkor forgalomba 2018 01 01-töl.Mert sima 820.akárhanyas is van minden kereskedönél,ami euro 2 max szerintem.??????????smile confused

#56889 Büresz
2018-02-10 21:39:31

Válasz .Richard. #56887. hozzászólásáraEzt megértem, mindenben így van. Ami nehezebb abba több vagy jobb az anyag, persze nem minden esetben.

#56888 ..MZ/X..
2018-02-10 21:29:22

Válasz Büresz #56862. hozzászólásáraNem is értem. Mindegyiken kicsi van nekünk, mind magneton, még a régi, tiszta fekete. Az tény, hogy az új, magnetonnak hazudott az sz@r. De nekünk nem volt rendkívüli bajunk velük. Bronzkefét, meg nagyáramú érintkezőt kellett cserélni, forgórészt szabályozni. Van ami már 15 éves és köszöni teszi a dolgát. Az ötvenesen Jobs van az is hosszú ideje teszi a dolgát. Pedig az etetés miatt naponta párszor hergelve vannak a vasak.
Az meg a 12-től és az önindítótól független, hogy egy rakat végtermék a gyári generátor. Mieink jó ideje át vannak szerelve 1000 éves bosch, bontóból bányászott, generátorokra. Ezek le tudják fektetni a töltésmérőt egy hosszabb nyektetés után.smile biggrin

Nincs profilkép
#56887 .Richard.
2018-02-10 21:22:01

Válasz Büresz #56862. hozzászólásáraTessék összehasonlítani különböző akkuk sùlyát! 150ah. 900A àrulnak ugyan annyiért különböző gyártók, csak 8 kilóval könnyebb. Nem mèrem le,nem hiszem el. 8másodperc lègtelenitès kifektette. Nem a gèp a szar,hanem az aksi.

#56886 ..MZ/X..
2018-02-10 21:17:02

Válasz mtz892mtz #56854. hozzászólásáraButaság lenne vissza alakítani 12-re. Rendbe kell tenni, össze sem lehet hasonlítani a kettőt a 24 javára.

#56883 Szalai A P
2018-02-10 20:33:02

Üdv Ha már téma az önindító akkor melyiket érdemes megvenni csak Magneton vagy elfogadható az originálnak mondott is?

#56882 mtz892mtz
2018-02-10 20:32:08

Válasz csferri #56876. hozzászólására pontossan ez a fajta,igy néz ki.. Azt irja ahol aképet találtam h crisztál zetoré..

#56881 mtz892mtz
2018-02-10 20:30:18

Válasz csferri #56876. hozzászólására Pedig az van ezek szerint benne párhuzamos kapcsoló,és még se tökéletes..

#56880 mtz1221
2018-02-10 19:04:14

Válasz jozef19 #56879. hozzászólásáraMindegy az csak jó legyen.Szerintem mahle néven vannak,de az ismeretség miatt iskraként reklámozzák.

#56879 jozef19
2018-02-10 19:00:06

Válasz mtz1221 #56872. hozzászólásáraA Mahle közben megvette az Iskrát,akkor hogy is van...

#56878 mtz892mtz
2018-02-10 18:43:36

Válasz csferri #56876. hozzászólására Hát majd elkondolkodok azzért rajta amit irtál.. smile smilesmile thumbup

#56876 csferri
2018-02-10 18:22:33

Válasz mtz892mtz #56873. hozzászólásáraAkkor csináld meg párhuzamkapcsolósra az a legjobb, vagy vegyél gyári 24v váltót ami leéget ,szokta azért bírni pár évig, és tölti nagyjából rendesen mindkét aksit.Ami tényleg szarul töltötte az egyiket az a régi átalakító volt amivel elejébe jöttek a 24v indítósok.Én 12-re vissza nem csinálnám az biztos, szívtam vele eleget annak idején.smile sweatdrop

#56875 mtz892mtz
2018-02-10 18:18:35

Válasz csferri #56858. hozzászólására Ja és majd cseh gyors kis anlasszer kerül majd rá akkor,ha lessz csinálva. AZZEL SZERINTEM JÓ KELL HOGY LEGYEN.. smile smile

#56874 mtz892mtz
2018-02-10 18:11:48

Válasz mtz1221 #56872. hozzászólására 12 es igen! sombori aksik.. Eddig még teker,nincs vele gond. Töltésem is annyi amennyi kell,hogy legyen..

#56873 mtz892mtz
2018-02-10 18:09:44

Válasz csferri #56858. hozzászólására Nem teljes a töltés vagy is az eggyiket nem igazán tölti,a hogy már itt az eggyik kolega irta is.. Ez végett már a 10 év allatt kkb 3 aksit cseréltem benne.. a fények is alig világitanak ha alpjáraton megy a motor.. A gyári rendszer a mi megy a hütühöz,ami ugybár váltsa neki 24 V ra,az tönkrement. Szétölvadtak még a kábelok is,szinte semmi ok nélkül, amik oda vezetnek.. Most egy Szklopka adja neki a 24 et,de az sem tökéletes töltése ugyan olyan, fények gyengék.. Ha 12 lessz ott van már a viz melegitö.. smile smilesmile smilesmile smile

#56872 mtz1221
2018-02-10 18:01:31

Válasz mtz892mtz #56870. hozzászólásáraAz újon 12 voltos mahle van ?? Az is teker mint az őrült ??

#56871 mtz892mtz
2018-02-10 17:59:10

AZ alasszer Iskra avval magával nincs gond..

#56870 mtz892mtz
2018-02-10 17:57:29

Válasz mtz1221 #56855. hozzászólására Majd lehet az idén át lessz alakitva,akkor szólok.. Nekem az a bajom vele h nem tölti rendessen az aksikat,szinte miuta meg van. Meg ez már nem a gyári szerelés,nekem az a hütönél nincs ami gyárilag adja rá a 24 V.. Az aksik mellett van egy SZklopka ami adja a 24 et,váltsa át.. Azt a Herman szerelte bele pár éve,de azz el is voltak már gondok.. Ezzért kéne cserélni a rendszert..

#56868 mtz1221
2018-02-10 16:53:30

Válasz Büresz #56867. hozzászólásáraÉn tudom,az új 3.2-es iskráról írtam hogy nagyon forgat.

#56867 Büresz
2018-02-10 16:50:23

Válasz mtz1221 #56865. hozzászólásáraAz áttételes önindítóval alaphangon semmi baj ha a traki 3 másodperc alatt elindul, de ha légtelenítesz vagy hidegebb van vagy kevesebb a kompresszió és hajtatni kell akkor összeolvad a motor.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
Ezer vízügyi szakember segíti a gazdákat az aszály elleni védekezésben
A tartós vízhiány közepette komoly erőforrásokat mozgósít az agrártárca a...
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
Kálium a talajban: kulcstényező a hozam és a minőség szempontjából
A káliumhiány már korán felismerhető tüneteket mutat, de sokan mégsem értelmezik...
Irsai szőlő
Irsai szőlő

240 Ft

Öntözőcsövek eladók
Öntözőcsövek eladók

450.000 Ft

Öntöződobok eladók
Öntöződobok eladók

1.100.000 Ft

K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó
K80 vonófej, vonószem, alsóhúzó

230.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]