Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.77 FtUSD365.76 FtCHF426.62 FtGBP480.08 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Tobszi #3316. hozzászólásárahát nem tudom. baba miatt hang nélkül néztem meg, illetve nem néztem végig, hanem végikattintgattam, nulladik kérdésem: lap kenése? azért ez nem nyárfa, amit el kell köszörülni, nem olcsó egy ekkora lap, ezt a lapot a faszi ennyi bűvület után, ami a videün van, dobhatja is a kukába, kis túlzással. szóval ez íyg sztem nem jó, erre rátenni a hútést, kenést, és locsálsz mindent szét a műhelybe, hát ízlés dolga, ízlésről meg ugye nem illik vitatkozni.
aztán, hang nélkül nem jött le, hogy ennek hogy van előtolása? faszi azzal a karral húzza neki a lapot a munkadarabnak? a másik, hogy lehet ezzel lefogatni a munkadarabot? vagy kézzel ott kell állni, és nekihúzni a pofának? hm, egy 150-es köracélt mire végigrág, kétszer megéhezel, és legalább egyszer magad alá fosol, kínodba... meg ha kézzel kell nekihúzni lapot, akármilyen is az áttétel, meg erőkat, azért ott nyomni kell, nincs mese pár kilóval, negyed órán keresztül csak 5 kilót húzni se egyszerű, és akkro még hol van a nap vége.
aztán azt se értem, hogy ennek a pofának, amivel a szöget állította, ennek neki kell járatni a lapot, hogy végigérjen a munkadatabba? avgy az utolsó tized elmarad? nem lehet ezt kirakni onnan? vagy eltolni oldalra?
szóval nem tudom, egy sima szalagfűrész se olcsó, öntetni két kereket, csapágyazni, vázat csinálni, asztallapot, minden lócsöcs, és akkro még azt átfaragni ilyenre, sok minden csináltam már az életben, de ennek se állnék neki. nem látom ebben az észt, nem látom, hogy ez mennyivel jobb, mint a gyári fekvő, amit beraktam,a z 4 kiló, de biztos van kisebb, ocsóbbért, és sztem egy ilyen szalagfűrészt se hozol ki olcsóbban, vagy nem sokkal, és akkor baszkurálsz rajta fél évet, háromszor csináld újra, mert nem adja ki, és fentiek miatt még igazán használhatatlan is. én biztos nem fognám ott kézzel a cuccot, nem kicsit kell markolni, ha ott állok a fűrész mellett, akkor amit levág, el szoktam kapni a végén, szóval ahogy átér a munkadarabon, szoktam fogni, mert amikor átér, akkor a lap ugye elrántja amit levág, és nekirántja a gépnek, azt szoktam fogni, kapaszkodni kell benne, akkorát ránt.namost ezt így fogni, hát nem csinálnám...
Válasz Magister #3312. hozzászólásáraAmit néztem annak 16-os beton acélt írt. Csak 30x30-as laposvas ugyan olyan árban van mint az. Van-e olyan tartása? Nekem jobban tetszene szögvas.
Válasz envagyok2 #3315. hozzászólásáraKissé elbeszéltünk egymás mellett.
Én egy ilyen kialakításúra gondoltam. Persze egy ilyen komolyat gondolom nem bírna el a pénztárcám, ezért vennék egy régit amit átalakítanák.
Válasz Tobszi #3313. hozzászólásárameg nem mondom, hogy milyen típusú, én is használtan vettem, kék színű, leginkább ehhez hasolít:
https://www.gudebolt.hu/1801___gude_femfuresz_ms_180_s_204
de nem güde.
nem kell hozzá nagy motor, ez 3 fázisú, de nem nagy, már csak azért sem, mert ugye ezen a felhajtható kereten van a motor is, egy 50 kg-os motort nem emelgetsz, másrészt a keret süllyedését egy "munkahenger" lassú nyitásával szabályozod, vagyis ha agyon van terhelve,akkor nem tudod olyan lassan engedni a keretet lefelé, hogy a fűrész dolgozzon.
szóval úgy működik, hogy van rajta egy "munkahenger" csappal, kinyitod a csapot, felhajtod a keretet, kihúzod a "munkahneger szárát", így ugye a munkahenger megtelik olajjal, elzárod a csapot, beteszed a vasat, bekapcsolod a motort, és nagyon kicsit megnyitod a munkahenger csapját, és ugye abból nagyon lassan elkezd kifolyni az olaj, és így engedi le a fűrészlap keretet.
szóval nem tudom egyfázissal megy-e, van olyan teljesítményű, és kis tömegű motor, hogy ez így okés legyen, rá kell keresni.
azt nem értem, hogy milyen faiparira gondolsz, sztem egy szalagfűrészt nem tudsz "átlakaítani", egyrészt az nagyon gyors ehhez, ennek a lapja nagyon lassan megy ahhoz képest, másrészt a kenése miatt, haradrészt sztem nem kapsz 8 m hosszú fémfűrész lapot, amit arra rá lehet tenni. a kenése miatt meg azért nem, mert ezt ugye folyamatosan hűtöd, kened, rendes szuszpenzióval, saját pumpája, tálcás összefolyója van, namost ha egy nagy szalagfűrészre folyatod rá a hűtővizet, 10 perc alatt szétlocsálsz egy 20 litert, szerintem ez életképtelen.
anyagot bármit el lehet vele vágzni, ami befér alá, 150*es köracélt, 160-as hea gerendát, bármit, csak idő kérdése, a lapnak tök mindegy, hogy 40*40*2es zátszelvényt kööszörül egy napig, vagy tömör köracélt. azért nem gyors történet, egy 60-as köracélból egypogácsát levágni nem tudom, 2 perc, tudja tököm. de nem kell mellette ott állni, beállítod, befogod a satujába az anyagot, elindítod, azt mikor leér, maga kikapcsolja magát, legalábbis ez ilyen.
Válasz Tobszi #3313. hozzászólására1,5kw 3 fázis ami nekem van. Faipari nem az igazi, hamar elfogy a fűrészlap. Kell a folyamatos hűtés főleg ha vastagabb anyagot vág az ember.
Amúgy mióta megvan azóta az állványos gyorsdarabolót alig használjuk, sokkal kényelmesebb, nem dobálja a szikrát, szépen pontosan vág szöget is. Vágásonkénti költség is olcsóbb mintha korongossal metéli az ember.
Hasonlóan jó cucc a szalagcsiszoló, egyszerűbb, kényelmesebb, jobb a flexnél.
Válasz envagyok2 #3310. hozzászólásáraÍrnál pár szót a fűrészről?
Milyen, mekkora, hány fázisú. Én egy faiparira gondoltam, amit lehetne fémre fára is használni.
Kazánlemezt mondjuk max 20-asig lehetne vele darabolni? Szerinted minimum mennyi kw-ot igényel, mert sajna csak egy fázisom van itthon.
Szalagfűrésszel való fém darabolásról keresek infót, tapasztalatokat.
Érdemes ebbe gondolkodni?
Vennék egy régi pofásabb gépet, egy fűrészlap nem egy nagy összeg. Alakos kazánlemez darabokat, vastagabb lapos acélt, zártszelvényt esetleg csövet darabolnék.
Válasz Bárány #3297. hozzászólásáraLegutóbb a Metro-ból vettünk, valami kínai, de mind az. Ha teheted, azért nézd meg élőben. Gumírozott kerékre szavazok én is, sajnos nem csak betonplaccon húzzuk, hanem betonlapokon is, ott ugye ugrál, verődik eleget, kicsit pattog is le a gumi széle, de sokkal simábban fut, mint a műanyag, vagy a régi fém kerekesek.
Van a kemény műanyag, sima felületen szalad, nem érzékeny a túlterhelésre, ellenben már egy kisebb kavics is útját állja.
Van a "gumikerekes" ez jobban bírja a terepet, ahogy terheled úgy növekszik a mozgatásához szükséges erő, cserébe kisebb egyenetlenségeken kavicson áthúzható.
Válasz GREVEN #3293. hozzászólásáraA legolcsóbb fóliát keresd, egy-két évet az is kibír, azalatt meg fabrikálsz valami egyszerű kis tetőt. Úgyis az lesz a vége.
Válasz GREVEN #3267. hozzászólásáraSzabad gépet eszközt letakarni ezekkel a kazaltakaró ponyvákkal? Mennyit bírnak ki ezek?
Ahogy nézem ezek olyan 190-200 gram/m2 súlyúak.
Milyen gram/m2 súlyú ponyvától lehet elvárni legalább 3-4-5 év élettartamot?
A permetezőt szeretnénk csarnokba tenni,ezért kiszorul a prontó, azt szeretnénk valami normális ponyvával letakarni a szabadba.
Ahogy olvastam a kamion,teherautó ponyvák azok 720 gram/m2-esek. Azok bírják is a starpát, de kell-e mindenképpen olyan erős?
Válasz envagyok2 #3284. hozzászólásáraAz olaj részére nem emlékszem már,a nyomás nekem 8 barra volt állítva a felső érték (akkor kapcsolt ki),ja és nyugodtan kösd 3 fázisra .
Válasz mtz1221 #3290. hozzászólásárareggel hatkor ezzel kezd fater, most mondtam neki, hahahha
mondjuk sztem nagyon zárt a dolog, semmi tengelyvéget nem láttam, se motor, se kompresszor oldalon, sztem ezt kézzel nem tudom átforgatni.
Válasz envagyok2 #3289. hozzászólásáraFujj be neki a szívó oldalon egy féldoboz wd40-t és pár napig csak kézzel forgasd át,ha lehet kézzel.Lapkásba pont az a jó hogy nem tud tönkremenni,ha rozsdásak is,párnap munka után zárni fognak rendesen.
Válasz .Richard. #3288. hozzászólásáraezt a képet a neten találtam, de ugyan így 3 hengeres. de mintha nem lenne nekem ott alul olyan olajnívó ablak, vagy letörték, vagy ledugózták, nem tudom, most délután ugrottam csak be meló után érte, lecipeltem, beraktam kocsiba, azt ennyi. de olajszivárgásnak nyoma nincs, ami mint öreg mtz-s tudjuk, hogy nem jó jel, mert ez ritkán jelenti azt,h ogy rendesen van összerakva, inkább azt mutatja, hogy nincs benne, hahahha
villant meg tudom nézni, azzal nincs gond, lehet rádugom, azt kiderül.
ilyen fémlapokat, ha megbontom, és cserélni kell, lehet venni táblában, és lehet méretre vágni vajon, vagy ezen fog bukni a mutatvány?
Válasz envagyok2 #3287. hozzászólásáraHát akkor lehet 220 v. Elég olvashatatlan. Alul az a nagy csavar lehet az olaj leengedő'oldalt meg mint a hagyományos hűtőkompresszorokon oldalt a forgattyuházba megy a gáz vagy levegő. Oldalt amit a képen látni ott mintha le lenne csipve a klimacső vagy levegőcső 'gázcső. Attol'hogy szétszeded tiszta helyen baja nem lehet. A hűtőkompresszor fejeiben membránként acél lapok vannak azok azért kényesek a koszra meg sérülésre. Jo lehet ez otthon ha bizol a villanyban'hogy nem nyirod ki.
nah én is kémlelő lettem, magammal beszélgetek, ráadásul semmitmondóan...
eredetiben sem látszik jobban semmi, amit kiveszek, hogy 2850 rpm, 50 hz, 3 lóerő, azt kb. ennyi. szóval sztem ez 220-as. a villamos doboz tetejét azt le merem venni, onnan látom, hogy 230 vagy 400, madzagra ma csak ránéztem, de nem bírtam megszámolni, hogy 2-3-4 vagy 5. a villannyal sztem nem lesz gond, dehogy a kompresszor milyen lehet benne. szted érdemes lenne levenni a hengerfejeket, megnézni, vagy semmi.
mondjuk sok veszteni valóm nincs, megköszönték hogy lehoztam...
meg én is, hogy lehozhattam.
Válasz envagyok2 #3284. hozzászólásáraHa nem klima vagy hűtő'akkor ez lehet valami harci járgány segédüzemi kompresszor is. Vagy repülőé. 48v? 24v? Nem bizti'hogy hálozati áram. Ki ne nyird.
Válasz Kisvuk #3283. hozzászólásáraolajat lehet rajta nézni valahol? feltöltős vagy külső szivattyús?
szétszedjem, nincs-e valami leragadva, rohadva, vagy adjak neki áramot azt majd kiderül?
azt látom, hogy 14 köbmétert tud, 14 báron, ezt tudja is vajon, vagy ez valami elmélet, és csak anynit nyom, mint egy kicsi teszkós?
Válasz envagyok2 #3282. hozzászólásáraIpari hűtők kompresszora volt annó,nekem volt ilyen egy 50 kg-os porralotó tartályra kötve. Festeni fujtatni elég lesz,légkulcsot ne akarj rátenni,ja ami pozitív benne szinte alíg van hangja.
hali, látott már valaki ilyen kompresszort?
kaptam egy zgyan ilyet, elmondás szerint legalább 20 éve volt a padláson, de senkinek semmi fogalma nincs, hogy előtte ment-e, nem-e, beteg, nem beteg, mi micoda, egyáltalán hol folyik a margit sziget.
gugli a barátom, azt látom, hogy 28 köbmétert tud óránként, dehogy mi micsoda, van.e benne olaj, hol kell megnézni, kell-e külön olajszivattyú és hűtő, szóval tud valaki erről valamit?
meg lehet csinálni, munkára lehet fogni?
Válasz GREVEN #3267. hozzászólásáraVannak ezek a félkör alakú ponyva sátrak fémvázon. Kombájn aláfér. Lehet körbenézhetnél ott, aztán a csatnokról is lemondanál, ár értékben bucira veri.
Csak ötletként: én olyan megoldást láttam nagy gépeknél(kombájn méretűnél, hogy lett egy könnyű szerkezetű...tető, vagy inkább keret készítve, ezt rálehetett tenni a gépre, és erre jött a ponyva. Szétszedhető volt az egész..
Nekem is van a könnyebb, nem olyan nehéz mozgatni, rászabtam a gépre, kicsi pénzért meg beszegték és rárakták a lyukakat, így téglával, madzaggal könnyen súlyozom.
5221 hozzászólás
Bgs szerszámot használ valaki? Milyenek?
Törés, élettartam gari működik?
Most éppen cső peremezőt és seeger fogókat nézegettem tőlük.
Válasz Tobszi #3316. hozzászólásárahát nem tudom. baba miatt hang nélkül néztem meg, illetve nem néztem végig, hanem végikattintgattam, nulladik kérdésem: lap kenése? azért ez nem nyárfa, amit el kell köszörülni, nem olcsó egy ekkora lap, ezt a lapot a faszi ennyi bűvület után, ami a videün van, dobhatja is a kukába, kis túlzással. szóval ez íyg sztem nem jó, erre rátenni a hútést, kenést, és locsálsz mindent szét a műhelybe, hát ízlés dolga, ízlésről meg ugye nem illik vitatkozni.
aztán, hang nélkül nem jött le, hogy ennek hogy van előtolása? faszi azzal a karral húzza neki a lapot a munkadarabnak? a másik, hogy lehet ezzel lefogatni a munkadarabot? vagy kézzel ott kell állni, és nekihúzni a pofának? hm, egy 150-es köracélt mire végigrág, kétszer megéhezel, és legalább egyszer magad alá fosol, kínodba... meg ha kézzel kell nekihúzni lapot, akármilyen is az áttétel, meg erőkat, azért ott nyomni kell, nincs mese pár kilóval, negyed órán keresztül csak 5 kilót húzni se egyszerű, és akkro még hol van a nap vége.
aztán azt se értem, hogy ennek a pofának, amivel a szöget állította, ennek neki kell járatni a lapot, hogy végigérjen a munkadatabba? avgy az utolsó tized elmarad? nem lehet ezt kirakni onnan? vagy eltolni oldalra?
szóval nem tudom, egy sima szalagfűrész se olcsó, öntetni két kereket, csapágyazni, vázat csinálni, asztallapot, minden lócsöcs, és akkro még azt átfaragni ilyenre, sok minden csináltam már az életben, de ennek se állnék neki. nem látom ebben az észt, nem látom, hogy ez mennyivel jobb, mint a gyári fekvő, amit beraktam,a z 4 kiló, de biztos van kisebb, ocsóbbért, és sztem egy ilyen szalagfűrészt se hozol ki olcsóbban, vagy nem sokkal, és akkor baszkurálsz rajta fél évet, háromszor csináld újra, mert nem adja ki, és fentiek miatt még igazán használhatatlan is. én biztos nem fognám ott kézzel a cuccot, nem kicsit kell markolni, ha ott állok a fűrész mellett, akkor amit levág, el szoktam kapni a végén, szóval ahogy átér a munkadarabon, szoktam fogni, mert amikor átér, akkor a lap ugye elrántja amit levág, és nekirántja a gépnek, azt szoktam fogni, kapaszkodni kell benne, akkorát ránt.namost ezt így fogni, hát nem csinálnám...
Válasz RkTomi #3318. hozzászólásáraBocs szögvasat akartam írni!!
Válasz Maszek Zs #3317. hozzászólására30*30-as laposvas? az már gátervas.
Válasz Magister #3312. hozzászólásáraAmit néztem annak 16-os beton acélt írt. Csak 30x30-as laposvas ugyan olyan árban van mint az. Van-e olyan tartása? Nekem jobban tetszene szögvas.
Válasz envagyok2 #3315. hozzászólásáraKissé elbeszéltünk egymás mellett.
Én egy ilyen kialakításúra gondoltam. Persze egy ilyen komolyat gondolom nem bírna el a pénztárcám, ezért vennék egy régit amit átalakítanák.
Válasz Tobszi #3313. hozzászólásárameg nem mondom, hogy milyen típusú, én is használtan vettem, kék színű, leginkább ehhez hasolít:
https://www.gudebolt.hu/1801___gude_femfuresz_ms_180_s_204
de nem güde.
nem kell hozzá nagy motor, ez 3 fázisú, de nem nagy, már csak azért sem, mert ugye ezen a felhajtható kereten van a motor is, egy 50 kg-os motort nem emelgetsz, másrészt a keret süllyedését egy "munkahenger" lassú nyitásával szabályozod, vagyis ha agyon van terhelve,akkor nem tudod olyan lassan engedni a keretet lefelé, hogy a fűrész dolgozzon.
szóval úgy működik, hogy van rajta egy "munkahenger" csappal, kinyitod a csapot, felhajtod a keretet, kihúzod a "munkahneger szárát", így ugye a munkahenger megtelik olajjal, elzárod a csapot, beteszed a vasat, bekapcsolod a motort, és nagyon kicsit megnyitod a munkahenger csapját, és ugye abból nagyon lassan elkezd kifolyni az olaj, és így engedi le a fűrészlap keretet.
szóval nem tudom egyfázissal megy-e, van olyan teljesítményű, és kis tömegű motor, hogy ez így okés legyen, rá kell keresni.
azt nem értem, hogy milyen faiparira gondolsz, sztem egy szalagfűrészt nem tudsz "átlakaítani", egyrészt az nagyon gyors ehhez, ennek a lapja nagyon lassan megy ahhoz képest, másrészt a kenése miatt, haradrészt sztem nem kapsz 8 m hosszú fémfűrész lapot, amit arra rá lehet tenni. a kenése miatt meg azért nem, mert ezt ugye folyamatosan hűtöd, kened, rendes szuszpenzióval, saját pumpája, tálcás összefolyója van, namost ha egy nagy szalagfűrészre folyatod rá a hűtővizet, 10 perc alatt szétlocsálsz egy 20 litert, szerintem ez életképtelen.
anyagot bármit el lehet vele vágzni, ami befér alá, 150*es köracélt, 160-as hea gerendát, bármit, csak idő kérdése, a lapnak tök mindegy, hogy 40*40*2es zátszelvényt kööszörül egy napig, vagy tömör köracélt. azért nem gyors történet, egy 60-as köracélból egypogácsát levágni nem tudom, 2 perc, tudja tököm. de nem kell mellette ott állni, beállítod, befogod a satujába az anyagot, elindítod, azt mikor leér, maga kikapcsolja magát, legalábbis ez ilyen.
Válasz Tobszi #3313. hozzászólására1,5kw 3 fázis ami nekem van. Faipari nem az igazi, hamar elfogy a fűrészlap. Kell a folyamatos hűtés főleg ha vastagabb anyagot vág az ember.
Amúgy mióta megvan azóta az állványos gyorsdarabolót alig használjuk, sokkal kényelmesebb, nem dobálja a szikrát, szépen pontosan vág szöget is. Vágásonkénti költség is olcsóbb mintha korongossal metéli az ember.
Hasonlóan jó cucc a szalagcsiszoló, egyszerűbb, kényelmesebb, jobb a flexnél.
Válasz envagyok2 #3310. hozzászólásáraÍrnál pár szót a fűrészről?
Milyen, mekkora, hány fázisú. Én egy faiparira gondoltam, amit lehetne fémre fára is használni.
Kazánlemezt mondjuk max 20-asig lehetne vele darabolni? Szerinted minimum mennyi kw-ot igényel, mert sajna csak egy fázisom van itthon.
Válasz Maszek Zs #3311. hozzászólásáraMekkora az alátámasztás nélküli rész??
Szögacél célszerűbb mert ha a csúcson jobban fog a gumi..
Üdvözlet!
Szerelő rámpát csinálok. Amire fel megy az autó az 16-betonacélból vagy 30x30x3 szögvas?
Válasz Tobszi #3309. hozzászólásárapersze, nincs párja az eszköznek.
pontosan, szépen, akár szügbe lehet vágni, megbolondulnék, ha nem lenne.
Szalagfűrésszel való fém darabolásról keresek infót, tapasztalatokat.
Érdemes ebbe gondolkodni?
Vennék egy régi pofásabb gépet, egy fűrészlap nem egy nagy összeg. Alakos kazánlemez darabokat, vastagabb lapos acélt, zártszelvényt esetleg csövet darabolnék.
Válasz Gumóka #3301. hozzászólásáraBeanet Bt Paks.
Köszi a válaszokat!
Válasz Bárány #3297. hozzászólásáraLegutóbb a Metro-ból vettünk, valami kínai, de mind az. Ha teheted, azért nézd meg élőben. Gumírozott kerékre szavazok én is, sajnos nem csak betonplaccon húzzuk, hanem betonlapokon is, ott ugye ugrál, verődik eleget, kicsit pattog is le a gumi széle, de sokkal simábban fut, mint a műanyag, vagy a régi fém kerekesek.
Válasz Gumóka #3301. hozzászólásáraDunaújváros közel van.
https://www.euronorm.hu/
Válasz Bárány #3297. hozzászólására
A kerekekkel kapcsolatban tapasztalat
Van a kemény műanyag, sima felületen szalad, nem érzékeny a túlterhelésre, ellenben már egy kisebb kavics is útját állja.
Van a "gumikerekes" ez jobban bírja a terepet, ahogy terheled úgy növekszik a mozgatásához szükséges erő, cserébe kisebb egyenetlenségeken kavicson áthúzható.
Válasz Büresz #3302. hozzászólásáraHa itt nem érkezik válasz, az időkép oldalán is körül nézhetsz van áruházuk is.
https://www.idokep.hu/tarsalgo
Érdeklődnék hogy van-e valakinek meteorológiai állomása? Szeretnék egyet venni 50e környékén hogy milyet érdemes? Mennyire működnek jól?
Munkaruházatot szeretnék venni. Hol érdemes vásárolni és milyet?
Webshop lenne a legjobb.
Válasz Bárány #3297. hozzászólásáraSzinte bárhol, mind jók.
Válasz GREVEN #3295. hozzászólásáraMekkora tétel érdekel??
Válasz Bárány #3297. hozzászólásáraEz engem is érdekelne.
Első sorban magasemelésű
Raklapemelő békát honnan érdemes venni?
Válasz GREVEN #3295. hozzászólásáraNem tudom hol laksz de a primag.hu ők árulnak.
BigBag zsákot ki honnan szokott venni?
Inkább új érdekelne, mert szeretnénk még 1-2 évig használni őket és fő a biztonság, meg eleget sz.ptunk már használt zsákokkal.
Válasz GREVEN #3293. hozzászólásáraA legolcsóbb fóliát keresd, egy-két évet az is kibír, azalatt meg fabrikálsz valami egyszerű kis tetőt. Úgyis az lesz a vége.
Válasz GREVEN #3267. hozzászólásáraSzabad gépet eszközt letakarni ezekkel a kazaltakaró ponyvákkal? Mennyit bírnak ki ezek?
Ahogy nézem ezek olyan 190-200 gram/m2 súlyúak.
Milyen gram/m2 súlyú ponyvától lehet elvárni legalább 3-4-5 év élettartamot?
A permetezőt szeretnénk csarnokba tenni,ezért kiszorul a prontó, azt szeretnénk valami normális ponyvával letakarni a szabadba.
Ahogy olvastam a kamion,teherautó ponyvák azok 720 gram/m2-esek. Azok bírják is a starpát, de kell-e mindenképpen olyan erős?
Valaki mondjon már valami okosat pls pls.
Válasz envagyok2 #3284. hozzászólásáraAz olaj részére nem emlékszem már,a nyomás nekem 8 barra volt állítva a felső érték (akkor kapcsolt ki),ja és nyugodtan kösd 3 fázisra .
Válasz mtz1221 #3290. hozzászólásárareggel hatkor ezzel kezd fater, most mondtam neki, hahahha
mondjuk sztem nagyon zárt a dolog, semmi tengelyvéget nem láttam, se motor, se kompresszor oldalon, sztem ezt kézzel nem tudom átforgatni.
Válasz envagyok2 #3289. hozzászólásáraFujj be neki a szívó oldalon egy féldoboz wd40-t és pár napig csak kézzel forgasd át,ha lehet kézzel.Lapkásba pont az a jó hogy nem tud tönkremenni,ha rozsdásak is,párnap munka után zárni fognak rendesen.
Válasz .Richard. #3288. hozzászólásáraezt a képet a neten találtam, de ugyan így 3 hengeres. de mintha nem lenne nekem ott alul olyan olajnívó ablak, vagy letörték, vagy ledugózták, nem tudom, most délután ugrottam csak be meló után érte, lecipeltem, beraktam kocsiba, azt ennyi. de olajszivárgásnak nyoma nincs, ami mint öreg mtz-s tudjuk, hogy nem jó jel, mert ez ritkán jelenti azt,h ogy rendesen van összerakva, inkább azt mutatja, hogy nincs benne, hahahha
villant meg tudom nézni, azzal nincs gond, lehet rádugom, azt kiderül.
ilyen fémlapokat, ha megbontom, és cserélni kell, lehet venni táblában, és lehet méretre vágni vajon, vagy ezen fog bukni a mutatvány?
Válasz envagyok2 #3287. hozzászólásáraHát akkor lehet 220 v. Elég olvashatatlan. Alul az a nagy csavar lehet az olaj leengedő'oldalt meg mint a hagyományos hűtőkompresszorokon oldalt a forgattyuházba megy a gáz vagy levegő. Oldalt amit a képen látni ott mintha le lenne csipve a klimacső vagy levegőcső 'gázcső. Attol'hogy szétszeded tiszta helyen baja nem lehet. A hűtőkompresszor fejeiben membránként acél lapok vannak azok azért kényesek a koszra meg sérülésre. Jo lehet ez otthon ha bizol a villanyban'hogy nem nyirod ki.
Válasz .Richard. #3285. hozzászólására
nah én is kémlelő lettem, magammal beszélgetek, ráadásul semmitmondóan...
eredetiben sem látszik jobban semmi, amit kiveszek, hogy 2850 rpm, 50 hz, 3 lóerő, azt kb. ennyi. szóval sztem ez 220-as. a villamos doboz tetejét azt le merem venni, onnan látom, hogy 230 vagy 400, madzagra ma csak ránéztem, de nem bírtam megszámolni, hogy 2-3-4 vagy 5. a villannyal sztem nem lesz gond, dehogy a kompresszor milyen lehet benne. szted érdemes lenne levenni a hengerfejeket, megnézni, vagy semmi.
mondjuk sok veszteni valóm nincs, megköszönték hogy lehoztam...
meg én is, hogy lehozhattam.
Válasz .Richard. #3285. hozzászólására
Válasz envagyok2 #3284. hozzászólásáraHa nem klima vagy hűtő'akkor ez lehet valami harci járgány segédüzemi kompresszor is. Vagy repülőé. 48v? 24v? Nem bizti'hogy hálozati áram. Ki ne nyird.
Válasz Kisvuk #3283. hozzászólásáraolajat lehet rajta nézni valahol? feltöltős vagy külső szivattyús?
szétszedjem, nincs-e valami leragadva, rohadva, vagy adjak neki áramot azt majd kiderül?
azt látom, hogy 14 köbmétert tud, 14 báron, ezt tudja is vajon, vagy ez valami elmélet, és csak anynit nyom, mint egy kicsi teszkós?
Válasz envagyok2 #3282. hozzászólásáraIpari hűtők kompresszora volt annó,nekem volt ilyen egy 50 kg-os porralotó tartályra kötve. Festeni fujtatni elég lesz,légkulcsot ne akarj rátenni,ja ami pozitív benne szinte alíg van hangja.
hali, látott már valaki ilyen kompresszort?
kaptam egy zgyan ilyet, elmondás szerint legalább 20 éve volt a padláson, de senkinek semmi fogalma nincs, hogy előtte ment-e, nem-e, beteg, nem beteg, mi micoda, egyáltalán hol folyik a margit sziget.
gugli a barátom, azt látom, hogy 28 köbmétert tud óránként, dehogy mi micsoda, van.e benne olaj, hol kell megnézni, kell-e külön olajszivattyú és hűtő, szóval tud valaki erről valamit?
meg lehet csinálni, munkára lehet fogni?
Válasz GREVEN #3280. hozzászólására
Válasz bandigh #3275. hozzászólásáraArra gondoltam én is. Semmi fém, lindab, csak a ponyva mindenhol ilyen ívelt vázon.
De még arra gyűjtögetni kell kicsit.
Válasz Riitus #3276. hozzászólásárahttp://www.facebook.com/marketplace/item/694679181302672
Válasz Riitus #3276. hozzászólására
Válasz Riitus #3276. hozzászólásáraMa láttam a fészen.
Sziasztok!
CsőhajlÍtót/ Ívelőt keresek. Fóliasátor csövének Ívelésére...
Merre érdeklődjek, tudtok-e nekem segÍteni?!
Előre is köszönöm!
Üdv
Válasz GREVEN #3267. hozzászólásáraVannak ezek a félkör alakú ponyva sátrak fémvázon. Kombájn aláfér. Lehet körbenézhetnél ott, aztán a csatnokról is lemondanál, ár értékben bucira veri.
Moderálási elveink miatt törölve: 2020-06-18 06:55:26
Csak ötletként: én olyan megoldást láttam nagy gépeknél(kombájn méretűnél, hogy lett egy könnyű szerkezetű...tető, vagy inkább keret készítve, ezt rálehetett tenni a gépre, és erre jött a ponyva. Szétszedhető volt az egész..
Válasz agrogal #3270. hozzászólásáraKamionponyvából is van különböző súly/cm² méret. Tehát van adott tetületen különböző súlyú.
Nekem is van a könnyebb, nem olyan nehéz mozgatni, rászabtam a gépre, kicsi pénzért meg beszegték és rárakták a lyukakat, így téglával, madzaggal könnyen súlyozom.
Nekem bevált.