Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAzzal lehet beállítani azt a magasságot, hogyha a munkagépet süllyeszted, illetve emeled akkor mikor akadjon ki, illetve be a biztosító kar, ami megakadályozza az alsó függesztők oldalirányú lengését.
Válasz horvath.agro #3944. hozzászólásáraA T6-nak alján, illetve a tetején is van, és mind a kettő ki van vezetve. A t7000-en asszem csak a tetején van, de ebben nem vagyok biztos.
Szerintem nem szabad olyan sűrűn, a könyve is elég sok üzemórára kéri.
Nekünk egy cég csinálta, zsírzópisztoly csőből. A zsírzógomb helyére rá van roppantva egy menetes elem, míg az elejére pedig egy zsírzógomb van becsavarva.
Bocsi ha el van forgatva.
nekem a 4110es és a 6170es steyren is van zsirzógomb, és úgy lehet hozzáférni, hogy a felni lyukon keresztül valaki bedugja a zsirzót kívülről te meg belülről ráteszed a gombra, egyedül ez a 2 zsírzó nem zsírozható, és én 50 óránként zsírzom 2-3 nyomással.
Sziasztok! Nekünk t6-on és t7000 -en is van zsírzó, amit évente 1-2x kenni kell. Mi kivezettük a zsírzó gombot, hogy egyszerűen hozzá lehessen férni. Ha gondoljátok csinálhatok róla képet.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraNekem is 1221-en van olajleeresztő a hátsó féltengely tok közepe felé. Gondolom van valami rekesz ami a külső csapágynál tartja az olajat. Igaz a bolygóműhöz megy fel cső a váltó olajnyomás rendszeréből.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraEz nem igaz a 190 pacis Ares is kenős az oldala, és kenni is kell! Akkor van gond ha balfasz a szervizes és nem keni, vagy nem cseréli le az olajat a hajtóházban!
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNem baqxtad vaslapáttal fejbe ezt a szerelőt ember??????? Kérdezd már meg tűűűűűűűűűűűűűle, hogy ő fogja fizetni meg csinálni a trakidat ha szarrá törik a csapágy az oldalában???? Az tuti én mondanám neki ember "csinálj úgy mint a gólya, de ne fél lábra álljál és eregessed a szárnyaidat, hanem húzzál el a picsába" a portámról!
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraVan egykezes pumpa is, nekem az van, így két kézzel gumitömlővel is tudom használni.
Unokatesómnak, mivel 1 keze can, fel szoktam rakni a fix szárat, nagyon megy neki, lassan már a lószerszámot is azzal keni
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraÉn is azt szeretem. Habár a nyáron Kiskunmajsán vettem valami lengyel 4 pofás fejet, hát az brutálisan jól fogja a zsírzófejet.
Válasz fexco #3926. hozzászólásáraOlaj, de amelyikel sokat szántanak mélyen, nem hiába a külső csapágy megy el mindig. Nézd meg a videót megérted. De jól is csinálod ha évente/500 óránként nyomsz bele 5-6-ot.Pótkocsi stb kerekét sem kenjük hetente.
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNincs igaza a szerelőnek, a külső csapágyat kened vele. Azért teszi az mtz-kivételével minden nyugati zsírozhatóvá, mert ha olaj menne odáig, akkor a külső csapágy olaj nélkül menne végig a barázdában. Mivel mindegyiknek addig van a váltó olaj maxja hogy a belső csapágy feléig érjen.
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraVan mindkettö,a vascsóveszsirzóval,nagyonszeretek zsirozni,mert azzal legalább nem megy mellé semmi.persze ahova cak gozzáfér.
Válasz fexco #3917. hozzászólásáraNekem nincs rajta zsírzógomb! Csak egy vakdugó. Amikor lent volt a kerék és jól hozzáférhető volt mondtam is a szerelőnek hogy nem kéne rakni oda egy zsirzógombot? Aztmondta felesleges, meg ha gyárilag nem raktak rá akkor nem kell, elvileg csak a szimeringet lehet vele zsírozni talán...
Válasz Wilde #3916. hozzászólásáraKoszi!és te igy hozzáférsz?én még azthiszrm,hogy ha hozzáférnék,aķor se tudnám rárakni a zsfejet,mert az a sárfogó iv bilincse pont a zsirzogomb on megy átt,ami kivan furva.
Hol rakod be akezeddel a fejet?
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy New Holland TM 175 miért emeli ki a 3 pontot munka közben?
A probléma időszakos, van hogy naponta jelentkezik de van hogy 1 hónapig semmi. Haladok 12 km/h-val és egyszer csak nullát ír a sebességre és abban a pillanatban kiemeli a grubert. Aztán leteszem megyek fél métert és megint kiemeli. Haladás közben csak úgy marad lent ha folyamatosan nyomom a gombot vagy a lakatra teszem a hidraulika sebességét állító potencio métert. Ha újraindítom a trakit akkor sem javul meg, menet közben gondol egyet és elkezdi mutatni a km/h-t és már meg is javult. Megjelent egy villogó pont a váltó kijelzőjének bal felső sarkában, lehet összefüggésben van.
Válasz kopasz1 #3904. hozzászólásáraHelló nálunk igen 5200 -nál összement a víz az olajjal teljes generál lett a vége ez a CURSOR 9 motor egy hulladék sajnos.
10 év alatt a második "Víz az üzemanyagban" szenzor ment tönkre. Szinte soha nem működött rendesen, de már mindig hozza a hibát (14101). Szeretném kiütni valahogy a hibakódot, és elfelejteni ezt a szenzort. Van valami egyszerű megoldás a kiiktatására?
Erről lenne szó:
Válasz Koszi. #3901. hozzászólásáraRugozott fülkésre írtam mert nekünk meg az az egyik és mondták ezt a vezetékköteges dolgot de csak akkor ha az első bakok megmakkannak.
Válasz Gergő, #3900. hozzászólásáraNagy gumibak nincs alatta úgy emlékszem sőt csak egy gumi tányér van azthiszem de nem látszik hogy laza lenne a csavar vagy tudna jobban mozogni mint kellene de majd ránézek köszönöm Mondjuk ennél nagyobb baja ne legyen a gépnek Szomszédom vett most egy tm 165 öst ott jó nagy hely van a fülke és a váltó között az enyémhez képest igaz az fülkerugós
Válasz Koszi. #3888. hozzászólásáraÚgy hallottam szerelőtől ,hogy ha a fülke bakok cserélve vannak illetve ellenőrizve hogy még jók e akkor ez a kábel kidörzsölés kivédhető
4448 hozzászólás
Válasz Géza15 #3947. hozzászólásárasemmi értelme annak a láncnak szerintem, nekem állandóan zárva van a függesztő, minek járjon oldalra???
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAzzal lehet beállítani azt a magasságot, hogyha a munkagépet süllyeszted, illetve emeled akkor mikor akadjon ki, illetve be a biztosító kar, ami megakadályozza az alsó függesztők oldalirányú lengését.
Válasz horvath.agro #3944. hozzászólásáraA T6-nak alján, illetve a tetején is van, és mind a kettő ki van vezetve. A t7000-en asszem csak a tetején van, de ebben nem vagyok biztos.
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraAz a lifegő lánc meg minek oda?????


Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraneked alul van a gomb?
Szerintem nem szabad olyan sűrűn, a könyve is elég sok üzemórára kéri.



Nekünk egy cég csinálta, zsírzópisztoly csőből. A zsírzógomb helyére rá van roppantva egy menetes elem, míg az elejére pedig egy zsírzógomb van becsavarva.
Bocsi ha el van forgatva.
Válasz Géza15 #3940. hozzászólásáracsinálj légyszives.
nekem a 4110es és a 6170es steyren is van zsirzógomb, és úgy lehet hozzáférni, hogy a felni lyukon keresztül valaki bedugja a zsirzót kívülről te meg belülről ráteszed a gombra, egyedül ez a 2 zsírzó nem zsírozható, és én 50 óránként zsírzom 2-3 nyomással.
Sziasztok! Nekünk t6-on és t7000 -en is van zsírzó, amit évente 1-2x kenni kell. Mi kivezettük a zsírzó gombot, hogy egyszerűen hozzá lehessen férni. Ha gondoljátok csinálhatok róla képet.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraNekem is 1221-en van olajleeresztő a hátsó féltengely tok közepe felé. Gondolom van valami rekesz ami a külső csapágynál tartja az olajat. Igaz a bolygóműhöz megy fel cső a váltó olajnyomás rendszeréből.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraEz nem igaz a 190 pacis Ares is kenős az oldala, és kenni is kell! Akkor van gond ha balfasz a szervizes és nem keni, vagy nem cseréli le az olajat a hajtóházban!

























Válasz mtz1221 #3927. hozzászólásáraDe a nagyobb, 6 hengeres gépeken már többnyire nem kenhető, olajban megy
Válasz Gumóka #3933. hozzászólásáraAkkor bocs, nem is nagyon értettem hogy a canos kezével vagy nem kanos kezével tudja a zsírzót fogni.
Válasz mtz1221 #3928. hozzászólásáraigen 600 óránként írja ha jól emlékszem .én évente kb kétszer nyomok 5-6-ot.
Válasz Ares 826 #3932. hozzászólásáraCsinálni lehet az ember fogja, de neki ez a lényeg, hogy legyen munkája.
Ezt még józan "paraszti" ésszel egy informatikus is kiröhögi, ha ilyet mond.
Válasz mtz1221 #3931. hozzászólására*Van

Akart lenni.
Qrva telefon...
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNem baqxtad vaslapáttal fejbe ezt a szerelőt ember??????? Kérdezd már meg tűűűűűűűűűűűűűle, hogy ő fogja fizetni meg csinálni a trakidat ha szarrá törik a csapágy az oldalában???? Az tuti én mondanám neki ember "csinálj úgy mint a gólya, de ne fél lábra álljál és eregessed a szárnyaidat, hanem húzzál el a picsába" a portámról!


















Válasz Gumóka #3930. hozzászólásáraNekem mindkét kezem can.
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraVan egykezes pumpa is, nekem az van, így két kézzel gumitömlővel is tudom használni.
Unokatesómnak, mivel 1 keze can, fel szoktam rakni a fix szárat, nagyon megy neki, lassan már a lószerszámot is azzal keni
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraÉn is azt szeretem. Habár a nyáron Kiskunmajsán vettem valami lengyel 4 pofás fejet, hát az brutálisan jól fogja a zsírzófejet.
Válasz fexco #3926. hozzászólásáraOlaj, de amelyikel sokat szántanak mélyen, nem hiába a külső csapágy megy el mindig. Nézd meg a videót megérted. De jól is csinálod ha évente/500 óránként nyomsz bele 5-6-ot.Pótkocsi stb kerekét sem kenjük hetente.
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNincs igaza a szerelőnek, a külső csapágyat kened vele. Azért teszi az mtz-kivételével minden nyugati zsírozhatóvá, mert ha olaj menne odáig, akkor a külső csapágy olaj nélkül menne végig a barázdában. Mivel mindegyiknek addig van a váltó olaj maxja hogy a belső csapágy feléig érjen.
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraKérdés(lehet hülye)sima mtznek a külső csapágyát mi keni?
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraVan mindkettö,a vascsóveszsirzóval,nagyonszeretek zsirozni,mert azzal legalább nem megy mellé semmi.persze ahova cak gozzáfér.
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraEgyikse lenne jo.
Válasz Koszi. #3920. hozzászólásáraBocs,semmibaj,jóhogy irtál te is.köszi!
Válasz fexco #3917. hozzászólásáraLétezik merev csövű zsírzópumpa, meg 45 fokos zsírzó szem is.
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNagyonérdekes.holnap megnézem a gépkónyvét,hogy hányoránként irja a zsirzást.vagy irja e egyáltalán.valami rémlik,mintha400oránként irná.
Válasz fexco #3919. hozzászólásáraJa azthittem nekem szól a kérdés
Nekem T6030 Delta van azon nincs zsírzógomb.
Válasz fexco #3917. hozzászólásáraKöszi!gecitelefon.
Válasz fexco #3917. hozzászólásáraNekem nincs rajta zsírzógomb! Csak egy vakdugó. Amikor lent volt a kerék és jól hozzáférhető volt mondtam is a szerelőnek hogy nem kéne rakni oda egy zsirzógombot? Aztmondta felesleges, meg ha gyárilag nem raktak rá akkor nem kell, elvileg csak a szimeringet lehet vele zsírozni talán...
Válasz Wilde #3916. hozzászólásáraKoszi!és te igy hozzáférsz?én még azthiszrm,hogy ha hozzáférnék,aķor se tudnám rárakni a zsfejet,mert az a sárfogó iv bilincse pont a zsirzogomb on megy átt,ami kivan furva.
Hol rakod be akezeddel a fejet?
Válasz fexco #3912. hozzászólásáraitt van. de vághatsz szélesebb csíkot akkor még jobban hozzáférsz.
Válasz fexco #3912. hozzászólásárakimegyek a géphez csinálok neked fotót róla.
Válasz Sk Laci #3913. hozzászólásáraSajnos én nem tudok magyar nyelvűről. De attól még lehetséges hogy van.
Válasz Trakiszaki #3909. hozzászólásáraLéttezik magyar nyelvü is?
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy New Holland TM 175 miért emeli ki a 3 pontot munka közben?

A probléma időszakos, van hogy naponta jelentkezik de van hogy 1 hónapig semmi. Haladok 12 km/h-val és egyszer csak nullát ír a sebességre és abban a pillanatban kiemeli a grubert. Aztán leteszem megyek fél métert és megint kiemeli. Haladás közben csak úgy marad lent ha folyamatosan nyomom a gombot vagy a lakatra teszem a hidraulika sebességét állító potencio métert. Ha újraindítom a trakit akkor sem javul meg, menet közben gondol egyet és elkezdi mutatni a km/h-t és már meg is javult. Megjelent egy villogó pont a váltó kijelzőjének bal felső sarkában, lehet összefüggésben van.
Válasz Trakiszaki #3909
hozzászólására
Köszi
Válasz Géza15 #3908. hozzászólásáraSzia!
Online katalógus van:
Online katalógus
Sziasztok!
New holland t7000 szériához tudna nekem küldeni valaki egy pdf alkatrész katalógust? Vagy ajánlani, hogy honnan lehet letölteni?
Köszi
Válasz kopasz1 #3906. hozzászólásárami lett a baja?
Válasz kiro71 #3905. hozzászólásáraNekem 2300 nal 2 motor most 3074 nel megint
Válasz kopasz1 #3904. hozzászólásáraHelló nálunk igen 5200 -nál összement a víz az olajjal teljes generál lett a vége ez a CURSOR 9 motor egy hulladék sajnos.
Sziasztok valaki jart mar így hogy T8.390 ki megy a motor
Sziasztok.

10 év alatt a második "Víz az üzemanyagban" szenzor ment tönkre. Szinte soha nem működött rendesen, de már mindig hozza a hibát (14101). Szeretném kiütni valahogy a hibakódot, és elfelejteni ezt a szenzort. Van valami egyszerű megoldás a kiiktatására?
Erről lenne szó:
Válasz Koszi. #3901. hozzászólásáraRugozott fülkésre írtam mert nekünk meg az az egyik és mondták ezt a vezetékköteges dolgot de csak akkor ha az első bakok megmakkannak.
Válasz Gergő, #3900. hozzászólásáraNagy gumibak nincs alatta úgy emlékszem sőt csak egy gumi tányér van azthiszem de nem látszik hogy laza lenne a csavar vagy tudna jobban mozogni mint kellene de majd ránézek köszönöm
Mondjuk ennél nagyobb baja ne legyen a gépnek
Szomszédom vett most egy tm 165 öst ott jó nagy hely van a fülke és a váltó között az enyémhez képest igaz az fülkerugós 
Válasz Koszi. #3888. hozzászólásáraÚgy hallottam szerelőtől ,hogy ha a fülke bakok cserélve vannak illetve ellenőrizve hogy még jók e akkor ez a kábel kidörzsölés kivédhető
Válasz Róbert86 #3898. hozzászólásáraKöszönöm.