Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak610 FtBenzin árak600 FtEUR400.96 FtUSD368.05 FtCHF426.8 FtGBP480.31 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz p@pesz06 #2876. hozzászólásáraEbben az esetben igen a mágnes környékén kell nézelődni. Volt olyan eset, hogy a mágnest rögzítő műanyag anya leveszett, lejebb csúcsott a magnes es hol jó volt hol nem.
Válasz feri6 #2875. hozzászólásáraelektromos , baloldalon a kormányon van az irányváltója...bár attól lehet hogy valami mágnes szelep vagy jeladó lesz a baj addig meg a totozás....
Válasz p@pesz06 #2874. hozzászólásáraAmennyiben az atipus amelyiknek jobb oldalon van az iranyváltója, a fülke alatt ahol bemegy a kar rudazata a váltóba, ott van 3 kapcsolo az üres érzékelő és az előre hátra irány jeladó, elképzelhető, hogy nem jel9li ki az irányt, direktre zárással kiszürhető, padlólemezt kell felbontani.
Valaki találkozott-e olyan hibával hogy lemosta a traktort(tsa115) haza jöttek vele majd másnap nem ment se előre se hátra?ha le állitják majd újra indítják akkor néha megy hátra!mi lehet a hiba?biztik jók csatik látszólag jók!
sziasztok! tm 165-nél ha beindítom felpumpálja az elejét. első híd rugozás. kb egy óra mulva elejti. ha leállítom és újraindítom megint felpumpálja. ilyen hibával találkozott már valaki?
Válasz Sk Laci #2868. hozzászólásáraIgen azt mondták hogy a hidroakumlátort is cserélni kell mi azt nem vettük meg az + 80 lett volna így is a fék munka henger ha jól emlékszem 300+ volt!Akkoriban össze jöttünk egy öreg szervizessel és ő mondta hogy ne vegyünk akut ő tudja mit kell csinálni hogy többé ne forduljon elő!nekem is az agrotec azt mondta hogy a hidroakumlátor miatt reped szét és hogy ez ilyen sajnos.....EZ AZ ÜZLET NEKIK!Ha jól emlékszem a hidroakumlátor előtt/körül van egy fém színű nevezzük vezértömbnek és abból lett kivéve egy kis darab műanyag!azt mondta az öreg szervizes hogy egy párat megcsinált már és azóta nem volt velük baj!
Válasz p@pesz06 #2867. hozzászólásáraÉrdekelne, hogyan kell megcsinálni, hogy a főfékmunkahenger ne repedjen szét többé?
Nálam idén elment a főfékmunkahenger, dölt az olaj a fülkébe, ha ráléptem a fékre. A szervizes azt állitotta azért, mert a nyomáskiegyenlítő akumlátor ment el, és az okozta a fékhenger megkárosodását. Az ár amit kifizettem eléggé meglepet, mivel nagyon drága mulatság. A jövőben szeretném elkerülni az ilyen magas pénzlehúzást.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraCsak laptoppal mondjuk annyi jó benne hogy ezeknél nem fordul át az óra szval ha nemütik át akkor legalább tudja az ember hogy mennyi az annyi nem úgy mint jd-nél hogy újra kezödik!
Hát főfékmunkahenger szét tud repedni,az kicsit húzós téma de meg lehet csinálni hogy többet ne forduljon elő!A rugózót első hidasnál egy csapágy az tönkre szokott menni, de ezt csak halottam mert a mién fixhidas,de akinek volt ilyen problémája a pumánál az meg oldotta!Milyennel szemezel?ha akartok venni gyertek nézzétek meg a miénket hogy mi hogy!
A T5.95-ös emelési kapacitására voltam kíváncsi, ezért fellapoztam a könyvét.
A felemelhető súlynál volt egy szám, hogy valamitől 61cm-es távolságra tud emelni mondjuk 2500kg-ot.
Hol van ez a súlypont? Mitől 61 centi?
Onnantól ahová a golyók mennek vagy ott ahol a munkahenger emelőrésze egy csap segítségével csatlakozik az alsó két karhoz (amibe a golyók mennek)?
Ill. volt még olyan h segédmunkahengerrel (3000kg) még többet tudna emelni.
Ez akkor azt jelenti, hogy ha én emelek s. munkahenger nélkül 3000 kilót, akkor a traktor 1. kerekei nem fognak elemelkedni, de mivel kevés az erő az eszköz a földön marad?
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraki lehet,mindent olvasni a leptoppal,de ha már előtted csatlakoztak,akkor olyan mindeggyy!egy csomo hibát-kódot ki lehet törölni,de egyértelműen vigyél magaddal egy szervizest,aki elektrotecnikus inkább.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraArra, hogy mindene müködjön. Legjobb lenne, ha vásárláskor vinnél magaddal NH, vagy Case szervizszerelőt, és a laptopjával átnézi a traktort. De ha más nincsen, akkor legaláb olyat aki ilyen traktorral jár jó ideje, de a belsejébe nem fog belelátni.
T7000-res traktornál mire kell figyelni vásárláskor? Mik a gyengéi ?Üzemórát valahogy ki lehet belőle olvasni mondjuk laptoppal ha rá lehet csatlakozni?
sziasztok!
segítségre lenne szükésgem new holland tl100a traktor váltójából folyik az olaj felülről ahol a belső munkahenger vége van, ott van egy fedél valamyilen szelepek vannak benne 2db imbusz csavar fogja le. a szervizes azt mondta, hogy ez típushiba nem lehet vele semmit kezdeni de hátha mégis van valami megoldás:)
Válaszokat elö re is köszi
Lenne egy kérdésem a TM 190-esel kapcsolatba.Most lett felújítva a váltó kuplungok és most azt csinálja hogy 7 ésa 12 sebességnél rángat ha felengedem a kuplungot,kicseréltem az A és a M mágnesszelepet (azt mondták az a rossz)de semmi változás.Ha esetleg valaki tapasztalt ilyen problémát és megtalálta a hibát annak nagyon megköszönném ha megosztaná a hiba okát.
SEGÍTSETEK!!!!!!
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Tisztelt New Hollandos kollegák!
Az AC pumpában lévő szűrő eldugolása volt a nyertes megoldás.Ezutón is köszönöm a segítségeteket!Sziasztok éljenek a nyuszik!!!
Válasz Sk Laci #2848. hozzászólásáraEnnél jóval egyszerűbb . Úgy csinálom hogy ne maradjon benne sok nafta műszak végére . Azt aláfeküdve le tudom kannába engedni . A leeresztő csapról leveszem a szívó csövet és kitekerem a tankból a csapot azon van a kis szűrő kb mint egy simson tankjában ami van . Ezt eltakarítom és mehet vissza .
Válasz Hús Futár #2845. hozzászólásáraAkkor biztosan nem úgy van mint a T szérián. Kitankolni a naftát, levenni a bal hátsó kereket, levenni a bal tartájt, és csak utána férsz hozzá a szívócsőhöz, mivel a vezetőfülkétől nem lehet kiemelni. Jobnak láttam kidobni a szürőt, minthogy ezt mindet végigbohóckodni évente, vagy ahogyan szükség lenne rá az üzemanyag tisztasága szerint. Úgy is van még 3 szürő az üzemanyag adagolóig.
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraA búvárcsövet érdemes megnézni a tövénél.
El szokott repedni a műanyag és levegőt szív a gázolajjal együtt.
Meg lehet ragasztani.
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraSzívócső végén kellene szitának lenni, az volt nálam behordva.
Nekem T7040 van, a tiéd öregebb model. Lehet ottan más is, de ezt jobban az tudná megmondania, akinek az M-es modelcsaládból van traktora és volt már neki hasonló problémája.
Tisztelt New Hollandosok segítséget kérnék!!! Üzemanyag Ac pumpa elektromos mennyi üzemanyagot kell szállítson egy perc alatt?Ugyanis az én gépem kevés üzemanyagot kap terhelés alatt!
Válasz laci92627 #2839. hozzászólásáraNagyon szívesen! Sajnos idősebb gépeknél erre fel kell készülni, hullik szét az összes szigetelés olyan helyeken is, ahol nem is gondolná az ember, aztán napokba telik mire megtalálja mi a hiba. Vánszorogtam már én be alapjáraton 20 km-ről, mert az adagolóhoz menő vezetékek valami lehetetlen helyen összeértek, mert lemállott róla a szigetelés. Két nap volt mire megtaláltuk ketten a szervizessel
Válasz otis #2838. hozzászólásáraSzálszakadás nincs A és B között meg van az 5 volt.Tovább bontottam a három vezetéket és kb 20cm-re a csatlakozótól a vezetékek burkolata meg volt repedve mind a 3 nem értek össze,de szerintem ott át húzott.Szétválasztottam őket leszigeteltem és jó lett tökéletesen működik munka közben is.Gondolom a gomba magától nem javulhatott meg az vagy jó vagy nem.
Otis nagyon szépen köszönöm a segítséget nagyon sokat segítettél!!
Ha így néz ki a műszerfalad hátulja, akkor a c081-es csatinál kellene kutakodnod, méghozzá úgy, hogy a B pont és a c081-es 2-es pontja között, illetve a C pont és a c081-es 1-es pontja között mérsz folytonosságot. Mivel az A pontodat testelve megvolt az 5 volt, így az a szál valószínű jó. Ha nem találsz semmit, akkor lehet hogy a műszefalad halt meg.
Válasz otis #2834. hozzászólásáraIgen ilyen csatlakozó van rajta.Összekötöttem a B és C pontokat ráadtam a gyújtást és nem ugrott fel a maximumra,hanem semmit nem mutatott a kijelző pont úgy mint mikor le van húzva a csoki.Ezután a műszert testre raktam gyújtást ráadtam csak az A-n jön ki áram kb 5 volt.
Ha igen, akkor a B és a C pontokat kösd össze, gyújtást ráadod és ha a műszerfalon az olajnyomás maximumot mutat, akkor mérj feszültséget a B és az A pontok között. Ha 5 volt alatt mérsz akkor a vezetéknél kell kereskedni, ha megvan az 5 volt, akkor gomba lesz.
Válasz otis #2832. hozzászólásáraReggel megpróbálom,bár nem hinném hogy ott lenne a bibi kontantsprayel már fújtam,előtte a vezetékek össze voltak érve a csatlakozó tövénél de azt már helyreraktam.
Hogyan lehet a motorolaj nyomáskapcsolót tesztelni? vagy a rádugható csokiból(3 lábas) valamit kimérni? nem tudom eldönteni hogy a kapcsoló vagy a vezeték zárlatos esetleg valahol.Egyszer csak egy vonal volt és stop felirat,leállítottam,ujraindítottam és jó volt eljátszottam 3 szor,reggel indítom most meg alapjáraton ki van akadva maxon,olajnyomás rendben,visszajelző indítás után kialszik.
4380 hozzászólás
hulladék nehogy vegyél
sok baj van velük inkább vegyél 7000 vagy 8000 John deeret
Üdv!
Erről a TM175-ről tudtok valami infót, mert gyanúsan olcsó?!
Úgy általánosságban mik a tapasztalatok?
Köszi!
Válasz p@pesz06 #2876. hozzászólásáraHa szakadás lenne akkor lenne hibakód is. Relé környékét is lehet nézegetni.
Válasz p@pesz06 #2876. hozzászólásáraEbben az esetben igen a mágnes környékén kell nézelődni. Volt olyan eset, hogy a mágnest rögzítő műanyag anya leveszett, lejebb csúcsott a magnes es hol jó volt hol nem.
Válasz feri6 #2875. hozzászólásáraelektromos , baloldalon a kormányon van az irányváltója...bár attól lehet hogy valami mágnes szelep vagy jeladó lesz a baj addig meg a totozás....
Válasz p@pesz06 #2874. hozzászólásáraAmennyiben az atipus amelyiknek jobb oldalon van az iranyváltója, a fülke alatt ahol bemegy a kar rudazata a váltóba, ott van 3 kapcsolo az üres érzékelő és az előre hátra irány jeladó, elképzelhető, hogy nem jel9li ki az irányt, direktre zárással kiszürhető, padlólemezt kell felbontani.
Valaki találkozott-e olyan hibával hogy lemosta a traktort(tsa115) haza jöttek vele majd másnap nem ment se előre se hátra?ha le állitják majd újra indítják akkor néha megy hátra!mi lehet a hiba?biztik jók csatik látszólag jók!
Válasz dr.T #2872. hozzászólásáraT7.270-et 370 Le-vel azért megnézném :)
Válasz T.Z #2871. hozzászólásáraNa es mi az oka?
Eladó sorba került pár traktor, bővebb infókért keress bátran.
New Holland:
T8.390 2014-es, 390 lóerő, 2900 üzemóra, 600/70 R30, 710/70 R42
T8.360 2012-es, 360 lóerő, 1800 üzemóra, 600/65 R28, 900/50 R42
T7.270 2014-es, 370 lóerő, 2241 üzemóra,
T7.260 2015-ös, 240 lóerő, power command (19X6), 243 üzemóra, 540/65 R30, 650/65 R42 (90%-os)
sziasztok! tm 165-nél ha beindítom felpumpálja az elejét. első híd rugozás. kb egy óra mulva elejti. ha leállítom és újraindítom megint felpumpálja. ilyen hibával találkozott már valaki?
Válasz Sk Laci #2868. hozzászólásáraIgen azt mondták hogy a hidroakumlátort is cserélni kell mi azt nem vettük meg az + 80 lett volna így is a fék munka henger ha jól emlékszem 300+ volt!Akkoriban össze jöttünk egy öreg szervizessel és ő mondta hogy ne vegyünk akut ő tudja mit kell csinálni hogy többé ne forduljon elő!nekem is az agrotec azt mondta hogy a hidroakumlátor miatt reped szét és hogy ez ilyen sajnos.....EZ AZ ÜZLET NEKIK!Ha jól emlékszem a hidroakumlátor előtt/körül van egy fém színű nevezzük vezértömbnek és abból lett kivéve egy kis darab műanyag!azt mondta az öreg szervizes hogy egy párat megcsinált már és azóta nem volt velük baj!
Válasz p@pesz06 #2867. hozzászólásáraÉrdekelne, hogyan kell megcsinálni, hogy a főfékmunkahenger ne repedjen szét többé?
Nálam idén elment a főfékmunkahenger, dölt az olaj a fülkébe, ha ráléptem a fékre. A szervizes azt állitotta azért, mert a nyomáskiegyenlítő akumlátor ment el, és az okozta a fékhenger megkárosodását. Az ár amit kifizettem eléggé meglepet, mivel nagyon drága mulatság. A jövőben szeretném elkerülni az ilyen magas pénzlehúzást.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraCsak laptoppal mondjuk annyi jó benne hogy ezeknél nem fordul át az óra szval ha nemütik át akkor legalább tudja az ember hogy mennyi az annyi nem úgy mint jd-nél hogy újra kezödik!
Hát főfékmunkahenger szét tud repedni,az kicsit húzós téma de meg lehet csinálni hogy többet ne forduljon elő!A rugózót első hidasnál egy csapágy az tönkre szokott menni, de ezt csak halottam mert a mién fixhidas,de akinek volt ilyen problémája a pumánál az meg oldotta!Milyennel szemezel?ha akartok venni gyertek nézzétek meg a miénket hogy mi hogy!
Hali.
A T5.95-ös emelési kapacitására voltam kíváncsi, ezért fellapoztam a könyvét.
A felemelhető súlynál volt egy szám, hogy valamitől 61cm-es távolságra tud emelni mondjuk 2500kg-ot.
Hol van ez a súlypont? Mitől 61 centi?
Onnantól ahová a golyók mennek vagy ott ahol a munkahenger emelőrésze egy csap segítségével csatlakozik az alsó két karhoz (amibe a golyók mennek)?
Ill. volt még olyan h segédmunkahengerrel (3000kg) még többet tudna emelni.
Ez akkor azt jelenti, hogy ha én emelek s. munkahenger nélkül 3000 kilót, akkor a traktor 1. kerekei nem fognak elemelkedni, de mivel kevés az erő az eszköz a földön marad?
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraki lehet,mindent olvasni a leptoppal,de ha már előtted csatlakoztak,akkor olyan mindeggyy!egy csomo hibát-kódot ki lehet törölni,de egyértelműen vigyél magaddal egy szervizest,aki elektrotecnikus inkább.
Válasz Gergő, #2863. hozzászólásáraArra, hogy mindene müködjön. Legjobb lenne, ha vásárláskor vinnél magaddal NH, vagy Case szervizszerelőt, és a laptopjával átnézi a traktort. De ha más nincsen, akkor legaláb olyat aki ilyen traktorral jár jó ideje, de a belsejébe nem fog belelátni.
T7000-res traktornál mire kell figyelni vásárláskor? Mik a gyengéi ?Üzemórát valahogy ki lehet belőle olvasni mondjuk laptoppal ha rá lehet csatlakozni?
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 06:39:03
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:16:38
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:18:55
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-04 12:19:37
Válasz efge #2856. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget,kicserélem hátha jo lesz.
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-12-06 07:47:26
Válasz csibész #2854. hozzászólásáraHidroakkumulátor csere.
sziasztok!
segítségre lenne szükésgem new holland tl100a traktor váltójából folyik az olaj felülről ahol a belső munkahenger vége van, ott van egy fedél valamyilen szelepek vannak benne 2db imbusz csavar fogja le. a szervizes azt mondta, hogy ez típushiba nem lehet vele semmit kezdeni de hátha mégis van valami megoldás:)
Válaszokat elö re is köszi
Üdv mindenki!
Lenne egy kérdésem a TM 190-esel kapcsolatba.Most lett felújítva a váltó kuplungok és most azt csinálja hogy 7 ésa 12 sebességnél rángat ha felengedem a kuplungot,kicseréltem az A és a M mágnesszelepet (azt mondták az a rossz)de semmi változás.Ha esetleg valaki tapasztalt ilyen problémát és megtalálta a hibát annak nagyon megköszönném ha megosztaná a hiba okát.
SEGÍTSETEK!!!!!!
Van egy mccormic mxt175 traktorom, amit nem rég vásároltunk, 4600ü/h,, teljes olaj csere,szűrők cseréje után, felakasztottuk a 16245 zetor munkagépeit, és azt tapasztaltuk, hogy híre-hamva nincs a 175le-nek, a zetoral
kétszer annyit lehetett megcsinálni, mint a csúcstechnikával, be lett mérve és 105le ad le
2003 gép, 6 hengeres pörkinsz motor hajtaná, de mégse sikerül,, semmi nem utal, különös bajra, pöccre indul, egy csepp füst se jön ki rajta, fúl száraz minden,, de nincs eég erő benne,,NEM szeretnék fölöslegesen sokat költeni rá,, csak azt ami muszáj.. MÁR hallottam, hogy más is küszködött ilyen problémával, de a milyenknek nem az a baja..
imélcimem veszelovszkia@invitel.hu
Válasz quados #2849. hozzászólásáraNagyon köszönöm az információt sokat segített!!!
Tisztelt New Hollandos kollegák!
Az AC pumpában lévő szűrő eldugolása volt a nyertes megoldás.Ezutón is köszönöm a segítségeteket!Sziasztok éljenek a nyuszik!!!
Válasz Sk Laci #2848. hozzászólásáraEnnél jóval egyszerűbb . Úgy csinálom hogy ne maradjon benne sok nafta műszak végére . Azt aláfeküdve le tudom kannába engedni . A leeresztő csapról leveszem a szívó csövet és kitekerem a tankból a csapot azon van a kis szűrő kb mint egy simson tankjában ami van . Ezt eltakarítom és mehet vissza .
Válasz kollar765 #2841. hozzászólásáraaz ac pumpába van egy pici szürő az szokott eldugulni
Válasz Hús Futár #2845. hozzászólásáraAkkor biztosan nem úgy van mint a T szérián. Kitankolni a naftát, levenni a bal hátsó kereket, levenni a bal tartájt, és csak utána férsz hozzá a szívócsőhöz, mivel a vezetőfülkétől nem lehet kiemelni. Jobnak láttam kidobni a szürőt, minthogy ezt mindet végigbohóckodni évente, vagy ahogyan szükség lenne rá az üzemanyag tisztasága szerint. Úgy is van még 3 szürő az üzemanyag adagolóig.
Ezen nics szita a buvárcsö fém nicsvele gond megnéztem tank takaritás közbe .
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraA búvárcsövet érdemes megnézni a tövénél.
El szokott repedni a műanyag és levegőt szív a gázolajjal együtt.
Meg lehet ragasztani.
Válasz Sk Laci #2844. hozzászólásáraA G-sben van olyan szűrő évente egyszer kiveszem és kipucolom
Válasz kollar765 #2843. hozzászólásáraSzívócső végén kellene szitának lenni, az volt nálam behordva.
Nekem T7040 van, a tiéd öregebb model. Lehet ottan más is, de ezt jobban az tudná megmondania, akinek az M-es modelcsaládból van traktora és volt már neki hasonló problémája.
M160 tank tiszta csövek szürök ujjak
Válasz kollar765 #2841. hozzászólásáraMelyik modelról van szó, hogy elektromos szivatyú van rajta?
A motor visszavette a teljsítményt-fordulatot?
Nekem volt már, a szita volt behordva a szívócső végén a tartályban. Levettem és anélkul használom.
Tisztelt New Hollandosok segítséget kérnék!!! Üzemanyag Ac pumpa elektromos mennyi üzemanyagot kell szállítson egy perc alatt?Ugyanis az én gépem kevés üzemanyagot kap terhelés alatt!
Válasz laci92627 #2839. hozzászólásáraNagyon szívesen! Sajnos idősebb gépeknél erre fel kell készülni, hullik szét az összes szigetelés olyan helyeken is, ahol nem is gondolná az ember, aztán napokba telik mire megtalálja mi a hiba. Vánszorogtam már én be alapjáraton 20 km-ről, mert az adagolóhoz menő vezetékek valami lehetetlen helyen összeértek, mert lemállott róla a szigetelés. Két nap volt mire megtaláltuk ketten a szervizessel
Válasz otis #2838. hozzászólásáraSzálszakadás nincs A és B között meg van az 5 volt.Tovább bontottam a három vezetéket és kb 20cm-re a csatlakozótól a vezetékek burkolata meg volt repedve mind a 3 nem értek össze,de szerintem ott át húzott.Szétválasztottam őket leszigeteltem és jó lett tökéletesen működik munka közben is.Gondolom a gomba magától nem javulhatott meg az vagy jó vagy nem.
Otis nagyon szépen köszönöm a segítséget nagyon sokat segítettél!!
Válasz laci92627 #2837. hozzászólásáraNem, hogyha kijön az 5 volt az A és a B között, tehát nem a test és A között és nincs szálszakadás, akkor gomba.
Válasz otis #2836. hozzászólására
Ha itt nem lesz szálszakadás akkor gombahiba nem lehet csak műszerfalhiba?
Válasz laci92627 #2835. hozzászólásáraAkkor meg kellene nézni a műszerfalnál lévő csatlakozónál, hogy van-e szakadás.
Ha így néz ki a műszerfalad hátulja, akkor a c081-es csatinál kellene kutakodnod, méghozzá úgy, hogy a B pont és a c081-es 2-es pontja között, illetve a C pont és a c081-es 1-es pontja között mérsz folytonosságot. Mivel az A pontodat testelve megvolt az 5 volt, így az a szál valószínű jó. Ha nem találsz semmit, akkor lehet hogy a műszefalad halt meg.
Válasz otis #2834. hozzászólásáraIgen ilyen csatlakozó van rajta.Összekötöttem a B és C pontokat ráadtam a gyújtást és nem ugrott fel a maximumra,hanem semmit nem mutatott a kijelző pont úgy mint mikor le van húzva a csoki.Ezután a műszert testre raktam gyújtást ráadtam csak az A-n jön ki áram kb 5 volt.
Válasz laci92627 #2833. hozzászólásáraIlyen csatlakozó van rajta?:
Ha igen, akkor a B és a C pontokat kösd össze, gyújtást ráadod és ha a műszerfalon az olajnyomás maximumot mutat, akkor mérj feszültséget a B és az A pontok között. Ha 5 volt alatt mérsz akkor a vezetéknél kell kereskedni, ha megvan az 5 volt, akkor gomba lesz.
Válasz otis #2832. hozzászólásáraReggel megpróbálom,bár nem hinném hogy ott lenne a bibi kontantsprayel már fújtam,előtte a vezetékek össze voltak érve a csatlakozó tövénél de azt már helyreraktam.
Válasz laci92627 #2831. hozzászólásáraPróbáld meg csatlakozókat összébb hajlítani, lehet csak nem érintkezik rendesen.
Hogyan lehet a motorolaj nyomáskapcsolót tesztelni? vagy a rádugható csokiból(3 lábas) valamit kimérni? nem tudom eldönteni hogy a kapcsoló vagy a vezeték zárlatos esetleg valahol.Egyszer csak egy vonal volt és stop felirat,leállítottam,ujraindítottam és jó volt eljátszottam 3 szor,reggel indítom most meg alapjáraton ki van akadva maxon,olajnyomás rendben,visszajelző indítás után kialszik.