Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kalászosok műtrágyázása új
- Búza és árpa vetőmagok a gyakorlatban új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Zöldtrágya új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- S.O.S. új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
Cikkajánló

Vámháború az EU és az USA között: az élelmiszerexport a legnagyobb vesztes
Az amerikai lépések súlyosan érinthetik az uniós mezőgazdaságot – haladék csak...
788 hozzászólás
Válasz #287. hozzászólásra
Eredetvizsga kell! Ott kapsz egy bizonylatot és kész.
Üdv!
Vettem 2 pótkocsit, egyiket ősszel, másikat most februárban, egyik se volt forgalomba helyezve még, egyik egyedi építésű, másik román. Megcsináltuk amit kellett, rendben levizsgáztak, minden ok volt, mennék a rendszámért és mondják, hogy visszamenőleg az évjáratig kell igazolni a tulajdonviszonyát.......
Mindkettőt adás- vételivel vettem, benne van egy furik pénzben, sikeres vizsga és nincs rendszám.
Most mit tudok kezdeni???
Természetesen piros rendszámos lenne.
Válasz #285. hozzászólásra
inkább papirnélkülként intézd
Pótkocsi vásárlás előtt állok...

Mi a teendő abban az esetben ha... A kinézett pótkocsinak megvan a szürke forgalmija ez valami Lenin TSZ nevén van, ami ugye megszűnt már, a mostani tulaj csak adásvételivel tudja adni mert nincs a nevére íratva. Ilyenkor mi az eljárás vásárlás után?? Lesz valami büntetés hogy nem volt átírva??
Válasz #283. hozzászólásra

Utánfutó, pótkocsi felénk rendszámköteles. A jardok ugranak is rá azonnal. Próbálj meg egy egyedi forgalomba helyezést, de sokszor többe kerül a papír mint amit maga a futó ér.
Vagy marad továbbra is ahogyan volt, és óvatosan közlekedsz vele. Az mindenképpen plusz pont ha van rajta működő világítás.
Sziasztok! T-25-össel használok egy könnyű pótkocsit, a kérdésem az lenne hogy erre kell e rendszám? Ez egy egyedi pótkocsi, semilyen papírja nem volt soha, tehát forgalomba sem volt...elvileg ha világítás és egyéb fényvisszaverő rajta van akkor közlekedhetek vele...vagy rosszul tudom?
Válasz #281. hozzászólásra
Itt néz utána pontosan nem tudom!
Árak
De átírni átirják a 3 éves adásvételivel minden lehúzás nélkül?
Válasz #279. hozzászólásra
Nekünk a pótkocsihoz nincs és nem is kérték ,csak a forgalmit kaptunk hozzá, de abba bele is van írva, hogy nincs eredet vizsgája!
Van egy piros rendszámos jószágom, nem írattuk át már vagy 3 éve.
Most át kell. Törzskönyve nem volt sosem.
Lesz valami büntető átírás és ha igen akkor milyen tétel?
Válasz #276. hozzászólásra
Szia! Ha telepen kívül is használni fogod, akkor igen. Igényelj rá piros vagy zöld rendszámot, s köss biztosítást is.
Válasz #275. hozzászólásra
Szia! Mindenképpen a hozzátok tartozó megyei közlekedési felügyeletet keresd fel, ha korrektek tudnak majd segíteni.
sziasztok vettem egy új kombájnt de nem igényeltem semmi rendszámot az baj?
Üdv!


Kérnék egy kis segítséget.
Adott egy MBP pótkocsi, papírjai nincsenek alvázszáma van, adat táblája a helyén a légtartályon 73as évjáratot láttam
A volt tulaj a pótkocsi előéletéről nem tud semmit elméletileg TSZ-es kocsi volt anno.
Okmányirodába próbáltak utánanézni alvázszám szerint de semmit nem találtak róla.
Piros rendszáma soha nem volt.
Hogy lehet ezt forgalomba helyzeni illetve mi ennek a menete,hogy rendezett papírjai legyenek.?
Korábbi hozzászólásban olvastam az adásvételis dolgot de mi van a 15napos határidővel?
Fontos lenne mert szükség lenne a kocsira..
Üdv szeretnék most venni egy kis pótkocsit és most lett véglegesen kivéve a forgalomból!Visszarakni és leműszakiztatni mennyibe lenne+Előtte a nevemre íratni?
Válasz #271. hozzászólásra
El kell vinned KPM-s műszaki vizsgára.
Válasz #271. hozzászólásra
Az is jó ,de szerintem valamilyen vizsgahelyre!!
Válasz #270. hozzászólásra
Vagy okmányirodába, majd utána járok köszi azért!
Válasz #269. hozzászólásra

Nem tudok én se többet mondani de biztos le lehet,nekem le van adva a rendszám és így is lehet ,akkor a tiedet is!!
Be mész a helyi KPM-hez és ott el mondják!!
Válasz #268. hozzászólásra
Némi infóval tudnál segíteni mert nem találok semmit róla a neten?!
Válasz #266. hozzászólásra
Igen!!!
Válasz #266. hozzászólásra
Persze!
Ha megvan minden papírom a 3szög rendszámról és meg a rendszám is akkor azt ki lehet cserélni? Pótkocsin volt rajta de újra használni akarjuk és forgalomba akarjuk tetteni lehetséges?




Válasz #262. hozzászólásra
Ezt a lehetőséget ismerem, van is ilyen gépünk ami így fut. Kaptunk egy forgalmit, meg két rendszámot és megy a gép. Itt viszont nem tudok mit variálni mert van egy létező alvázszámom ami benne van a rendszerben. Újat meg nem állok neki kitalálni...
Válasz #260. hozzászólásra


Tudja a fene. Valamelyikben nem kóser az biztos, vagy a miénkben, vagy a másikban.
Ma megnéztem a számokat, összehasonlítottam egy másik gépével és méretre, elrendezésre távolságra megegyezik a két gép alvázszáma, szóval talán ez az eredeti.
Meglátjuk mit hoznak ki az okmányirodában. Annak idején mindenki ellopta és papírozott össze vissza mindent amit csak lehetett. Egyszerűbb lenne a helyzet ha az öreg akkor utánament volna és átíratja frissiben, mint így 20x év után kínlódni.
Válasz #262. hozzászólásra
Tehát első lépés egy 1999 előtti adásvételi. (ezt akár a szomszéddal is meg lehet iratni
Válasz #259. hozzászólásra
Üzembentartóként kellene levizsgáztatni és így nem kell eredetvizsgálat és törzskönyv. A lényeg, hogy adás-vételi időpontja.
Az alábbi tájékoztatást a közlekedés felügyelettől kaptam:
"A lassú jármű, a lassú jármű pótkocsija vagy a mezőgazdasági vontató forgalomba helyezésére irányuló kérelem elbírálása során a jármű tulajdonjogának hitelt érdemlő igazolása hiányában a származás-ellenőrzés elvégzése, valamint törzskönyv kiadása nélkül a forgalmi engedély és a rendszámtábla kiadható az üzemben tartó járműnyilvántartásba történő egyidejű bejegyzésével, feltéve, hogy a jármű magyarországi gyártására, vagy behozatalára 1999. január 1-jét megelőzően került sor, és a forgalomba helyezést kezdeményező ügyfél birtokába kerülése igazolt."
Válasz #259 hozzászólás
Akkor itt okirat hamisítás címszóval valaki be fogja kapni a cumit...
Válasz #259. hozzászólásra

Szóval a tiétekbe ütögetett számok vannak... hát... ez az eredetvizsgáson múlik... nem tom.
Válasz #257. hozzászólásra

Igen, egyezik a szám, a motorszám nem passzol, mert ami benne volt azt megszellőztette a hajtókar így motort kellett cserélnünk. Jó a piros is, a lényeg az, hogy legyen rajta valami papír. Átíratva nem lett így a tsz nevén maradt, mikor megszűnt a tsz kivonták a forgalomból. Fater nevére van vagyonkiadási jegyzőkönyv, aztán mikor lett csinálva a gazdaságátadás akkor írtunk a nevemre egy adásvételit, de ez elhagyható.
Véglegesen vonták ki, az okmányban azt mondták, hogy teljesen új papírokat kap.
Fater már körbekérdezte az akkori melósokat, mikor vagyonkihozatal volt össze vissza cserélgették a gépeket, a miénknek jó volt a motorja de a hátulja rossz volt. Fogták derékban széthúzták, és ráraktak egy döglött motort. Valószínűleg így került át az alvázszám a másik gépbe. Viszont kiadáshoz, meg hogy passzoljon ebbe visszaütötték a számokat.
Válasz #255. hozzászólásra
A rendszám különböző, csak az alvázszám egyezik. A miénknek megvan a forgalmija, ha nekiveselkedünk még talán a redszámtáblákat is megtaláljuk.
Biztos a tsz-ben keverték meg a lapokat
Válasz #254. hozzászólásra
A te trakid alvázszáma az egyezik a forgalmiban levővel? Fekete rendszámra akarod te is vagy pirosra? Maradna azon a néven a traki ahol eddig (gondolom a faterodén) Vagy lenne átírás is. Illetve ha 2005ben véglegesen kivonták akkor kell rá úgyis eredetvizsga. Ha eredetvizsgán paaszol a szám az okmányokon és a trakin akkor majd ott eldöntik milyen minősítést kap. Kérdezz rá eredetvizsgásoknál hogy megy ez ilyenkor?
Válasz #254. hozzászólásra

Nekem is mindkét pótkocsim alvázszáma benne volt a nemzetközi adatbázisban... egyik talán hollandiában "volt" papírszerint a mási keg franciáknál... fehívta az adatbázis kezelőjét az okmányirodás csaj és kikérte a vélemény.t Az rámondta, hogyvéletlen egyezés mert se tipus se évjárat se semmi más egyén nem passzolt. Így megcsinálták. De ha egy ugyanolyan mtz fut ugyanazon az alvázszámon és ráadásul még egy helyről is származnak az érdekes...
Válasz #254. hozzászólásra
Akinek a nevén van most az alvázszám, az lehet, hogy régen megvette a ti gépetek papírjait, meg alvázát. Motorszám változó.
Vagy tényleg van valami elírás.
Sziasztok!

Következő dologgal találkoztam.
Van egy 82-esünk ami még annó a kolhozból lett kihozva. Eléggé letérdelt állapotban volt, de aztán pár éve összelegóztuk, tettünk bele egy motort és telepi gépnek használtuk. Most viszont eljött az idő, hogy papírt kellene rá csinálni. Eredetileg fekete rendszámos volt, 3-betű, 3-szám, forgalmija megvan. Mivel az átírásával az öregem nem törődött így 2005-ben kivonták a forgalomból. Az okmányirodában sikerült nagy nehezen lekérni az előzmény adatait. Kiderült, hogy fut még egy traktor ugyan ezzel az alvázszámmal. Ilyenkor mi a fenét lehet csinálni? Az okmányosok is csak hümmögnek és fogalmuk nincs mit hogyan merre.
Fater mondta, hogy annak idején a tszben cserélgették jobbra-balra a gépeket és a végére össze vissza voltak a számok, átvezetve meg nem lettek. A másik gép is nagy valószínűséggel innen került ki.
Válasz #252. hozzászólásra

Köszönöm az infót
Válasz #251. hozzászólásra
Nekem ez úgy ment hogy elmentem kivonni a forgalomból és a papírra rá irattam hogy exportra megy a gép a rendszámot leadtam a forgalminak meg lecsípték a sarkát ha jól emlékszem és azt vitte a vevő magával szlovákba
Üdv mindenkinek!
és ezzel kint forgalomba tudják helyezni??
célország Ausztria
Ha valakinek van bármi információja legyen szives megosztani 
Magyar piros rendszámos traktort ha külföldi emberke veszi meg akkor mi az eljárás menete?? Itthon leadom a rendszámot forgalmit kapok valami papírt róla hogy Magyarországon forgalomba volt
Tudja valaki hogy sárga rendszámos,ideiglenesen forgalomból kivont,de műszakival rendelkező pótkocsit hogy lehet pirosra vizsgáztatni?
Válasz #248. hozzászólásra
a nevem alatti upc mail jó, nem net workos,sok szolgáltató váltás miatt,
pedig én még mindig ua a kábelon vagyok.
Nem,
Válasz #247. hozzászólásra
Átment a levél amit írtam???????? Szántóföldinek kicsi az esélye én is azt látom.
Válasz #246. hozzászólásra
Szántóföldis nem hiszem hogy lesz, a többi meg nem vagyok érintett, legfeljebb párév múlva.
Válasz #245. hozzászólásra



Kicsit várhattál volna még.
Vettél trakit drusza?????????
Válasz #244. hozzászólásra
Minden biztosításom emelkedett, ez szerencsére csökkent 9672Ft.
Zöld rendszámnál mennyi a biztositás...
Válasz #242. hozzászólásra
Elvileg csak 88 lóerő alatt. De lehet változott, de akkor nincs pótkocsi vontatás.
MTZ 1025-st le lehet vizsgáztatni piros rendszámosra (lassú járműre)?
Válasz #240. hozzászólásra
Köszönöm :)
Válasz #239. hozzászólásra
A 3 szög rendszámost, ha megvan a papirja is, akkor máshol is meg tudják csinálni.
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy van egy Jumz-om 3szög rendszámos le szeretném vizsgáztatni most kpm-vizsgára kell vinni vagy hogy lehet piros rendszámot vagy valamilyet szerezni neki?