Válasz GSA #1840. hozzászólásáraKöszi a választ. Főként használt eszközben gondolkodom, így a gyártói ajánlás nem biztos, hogy a rendelkezésemre áll majd.
Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.
Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.
Válasz maraton84 #1839. hozzászólásáraA szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.
Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?
Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?
Válasz kisfröcs #1825. hozzászólásáraKöszi a javaslatot!
Működött, de engedte sok helyen a gázolajat. Meg van a hiba: az ékszíj feszítő görgő alatt van egy kar, ami szakadáskor leállítja a motort. Na ez szorult be. Megmozgattam, és láss csodát - remekül megy. Még a töltéssel van gondom, de remélem nem dinamó felújítás lesz belőle.
Válasz GSA #1824. hozzászólásáraTe írtad , hogy ha felpumpálod akkor indul. ezek szerint a tápszivattyú működöt, miért cserélted ki???Nézd át a rendszert , Szűrök csövek, stb .
Három év után sikeresen indult a gép! A töltés gyenge parázslik a visszajelző. A nagyobbik gondom, hogy indítás után fél-egy perc múlva visszaesik a fordulat, nem veszi a gázt, majd le is áll. A simán ráindítok, nem indul. Felpumpálom a tápszivattyút, míg hallom a visszafolyást, azonnal indul, és kezdődik elölről. Tápszivattyú hiba, vagy valahol elengedi az adagoló a nyomást?
Válasz imre.bondor #1819. hozzászólásáraSzia!
Rajz az nincs csak fejbe volt meg,az meg nem fér be a nyomtatóba .
A munkahenger az egy ksmk kultivátoré.
Majd leméricskélem és elküldöm az adatokat,meg a címet is és megnézheted,én nagyon megvagyok vele elégedve,
Válasz imre.bondor #1813. hozzászólásáraSzerbusz Imrém. Én többször láttam targonca villával az RS-09-est, azt olyan 130000 ft.Előre hátra szerelve, persze attolfüg mire szeretnéd használni.
Segítséget kérnék homlokrakodó témában. Dilemma, hogy veszek, vagy készítek egyet. Van valakinek, aki méretekben tudna segíteni? Akkor a készítés mellett döntenék.
Válasz mangalicapasztor #1806. hozzászólásáraAmelyik alkatrész nem passzol azt át lehet alakítani (eszterga, maró...). Elég sok az azonosság, de lehet nagy különbség. Pl vettünk első gólyalábat megegyező évjáratú gépből csak 3mm volt átmérőbe a difi de eszterga orvosolta.
Gyorsító áttétel szerintem nem nagyon érdemes, ezek a gépek nem arra lettek tervezve hogy kilométereket gyalogoljanak vele "nagy tempóval". A hajtásláncba keletkezhet más gyenge pont ami lehet sokba kerülne a nyert plusz gyorsaság függvényében.
Válasz mangalicapasztor #1806. hozzászólására1 Van ami jó,van ami nem jó!
2Ha gyorsítót szerelsz be,csökken a nyomaték!!!Minden attól függ,mire használod a gépet!! 3 Határoló a munkahenger hossza!Minek határoló?
Sziasztok.
Jó pár kérdésem volna.
1.Azt nem értem hogy pár ember miből gondolja hogy a 4 hengeres rs hez jók a 2 hengeres cuccok?
2.A 2 hengeres r 09 be érdemes a gyorsítót beszerelni vagy maradjon a régiben minden?
3.A billentéshez csináltassak határolót vagy felesleges?
Válasz medikus #1804. hozzászólásáraA szabályzón állítottam egy kicsit,valamivel jobb lett holnap még állítok rajta.
ha nem lesz jobb akkor megnézem az adagolót.
Szép estét!
Egy olyan kérdésem lenne hogy miért nem tudok egyenletes gázt állitani az 2 hengeres RS-en,mert ha beállitom a gázt egy bizonyos fordulatra akkor egy kis idő után felpörög vagy nagyon leesik a fordulat.
Tudom, hogy ez az RS fóruma, de talán akad aki tud tippet adni.
Vác 80-100 km-es körzetében keresek nagy (160-as) körbálás szénát, 2015-2016-ra ca. 400 db-ot.
Mivel én nem tudok csak 1 havi mennyiséget betárolni, azért olyan gazdát keresek, akinél a fedett tárolás megoldható és havonta tud szállítani.
Ha valaki tud segíteni, kérem írjon az imre.bondor@freemail.hu címre.
Köszönöm.
Utóirat:
Ha valakinek még kell az RS-09 javítási kézikönyv, várom az e-mail címét.
Válasz GSA #1797. hozzászólásáraAz indítási naplóra rá volt tűzve az ideiglenes forgalomban tartási engedély és a biztosítási szerződés. Nem értem, a napló első oldalán , be van írva a forgalmi száma és a rendszám . Ott valami bibi van.
Válasz zollfeco #1796. hozzászólásáraAz MTZ megoldást nem ismerem. Hasonló módon gondolom én is, de nem találtam olyan helyet, ahol nem taposom le, és normálisan fel lehet szerelni.
Meg van az indítási napló, de pl. ideiglenes forgalomban tartási engedélyt nem kaptam. Ez a - jelenleg üres első - oldalon való bejegyzés lenne, vagy valami külön passzus?
MTZ féklámpakapcsolót sem lehet berakni? Vagy mint nekem van a Warchalowskin, egy húzó kapcsoló a fékpedáltól feljebb csavarozva, és egy vékony rugóval a pedálhoz kötve.
Kérdés: a féklámpa kapcsolót - ami gyárilag úgy tudom nincs - ti hogy oldottátok meg? Nem találok olyan jól hozzáférhető helyet, ahová pl. egy húzó kapcsolót (Pannóniáról) feltegyek.
3443 hozzászólás
Válasz GSA #1840. hozzászólásáraKöszi a választ. Főként használt eszközben gondolkodom, így a gyártói ajánlás nem biztos, hogy a rendelkezésemre áll majd.
Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.
Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.
Válasz maraton84 #1839. hozzászólásáraA szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.
Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?
Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólására4.5-5-L.De van rajta nívópálca, gondolom én .
Sziasztok!
A 4 hengeres RS-be hány liter motorolaj kell?
Sziasztok!
Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?
Válasz takacs.zoltan #1834. hozzászólásáraKöszönöm szépen,csak 2 hete jutottam hozzá a géphez és szeretném kicsit rendbe rakni,csak az ember ilyenkor még tudatlan.
Válasz kisromoda #1833. hozzászólásáraMotor: 4,5 liter
Sebváltó:- 16 + 3 + 3 Liter a lehajtásokba
Üdv,érdeklödnék hogy Rs-09.2 hengeres motorjába hány liter olajat kell tölteni.És a váltójába is.
Válasz Fe ró #1831. hozzászólásáraLehet.Eszköz hordozó!Csak be kell bizonyítanod,némely okmányirodánál!Olvass vissza!
Üdv az idelátogatóknak! Egy kérdésem lenne!Az Rs-re lehet zöldrendszámo kapni?A válaszokat előre is köszönöm!
Válasz apailaci99 #1828. hozzászólásáraA te.sz. 0620-597-4072. Egy próbát megér.
Válasz apailaci99 #1828. hozzászólásáraSzia. Kiskőrösön láttam egy hirdetést, bontásból eladó
Sziasztok valaki tud-e eladó hidraulika szivattyút?Előre is köszi
Válasz GSA #1826. hozzászólásáraNekem van egy dinamó , mert én felraktam egy generátort. Ha érdekel írjál.
Válasz kisfröcs #1825. hozzászólásáraKöszi a javaslatot!
Működött, de engedte sok helyen a gázolajat. Meg van a hiba: az ékszíj feszítő görgő alatt van egy kar, ami szakadáskor leállítja a motort. Na ez szorult be. Megmozgattam, és láss csodát - remekül megy. Még a töltéssel van gondom, de remélem nem dinamó felújítás lesz belőle.
Válasz GSA #1824. hozzászólásáraTe írtad , hogy ha felpumpálod akkor indul. ezek szerint a tápszivattyú működöt, miért cserélted ki???Nézd át a rendszert , Szűrök csövek, stb .
Válasz GSA #1823. hozzászólásáraÚgy látom, mindenki dolgozik :) Cseréltem tápszivattyút a leállási jelenség ugyan az. Én is dolgozni szeretnék....
Három év után sikeresen indult a gép! A töltés gyenge parázslik a visszajelző. A nagyobbik gondom, hogy indítás után fél-egy perc múlva visszaesik a fordulat, nem veszi a gázt, majd le is áll. A simán ráindítok, nem indul. Felpumpálom a tápszivattyút, míg hallom a visszafolyást, azonnal indul, és kezdődik elölről. Tápszivattyú hiba, vagy valahol elengedi az adagoló a nyomást?
Válasz imre.bondor #1819. hozzászólásáraSzia!
.
Rajz az nincs csak fejbe volt meg,az meg nem fér be a nyomtatóba
A munkahenger az egy ksmk kultivátoré.
Majd leméricskélem és elküldöm az adatokat,meg a címet is és megnézheted,én nagyon megvagyok vele elégedve,
Szia!
Irtam alanti hozzászólásban, csak valamit elbaltáztam..ezért nem adta válaszként.
Imre
Szia!
Irtam alanti hozzászólásban, csak valamit elbaltáztam..ezért nem adta válaszként.
Imre
Szia!
Szép darab, van esetleg rajzod róla?
munkahengert honnan szereztél?
imre.bondor@freemail.hu címre el tudsz adatokat küldeni?
/Másrészt, ha jártomban-keltemben útbaesnél akár le is mérhetném/
Imre
Válasz csibész #1816. hozzászólásáraA Nagy-traktor majd megmondja,és el is küldi!


Válasz imre.bondor #1813. hozzászólásáraSzerbusz Imrém. Én többször láttam targonca villával az RS-09-est, azt olyan 130000 ft.Előre hátra szerelve, persze attolfüg mire szeretnéd használni.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem,hogy milyen porlasztot lehet belerakni a 2 hengeres eresbe
Válasz Rs 09 #1812. hozzászólásáraPersze,akkor sem szalad el tőled.
Válasz imre.bondor #1813. hozzászólásáraSzia.


Én is gondolkodtam rajta hogy veszek de 200 alat nem találtam,igy én csináltam egyet és egész jol müködik
Sziasztok!

Segítséget kérnék homlokrakodó témában. Dilemma, hogy veszek, vagy készítek egyet. Van valakinek, aki méretekben tudna segíteni? Akkor a készítés mellett döntenék.
Előre is köszönöm.
Imre
Szervusztok!Olyan kérdésem lenne hogy szerintetek fel merjem rakatni a gyorsítót azrs 09 re?

Válasz imre.bondor #1799. hozzászólásáraSzia!
Ha megtennéd hogy erre átküldöd a javítási kézikönyvet nagyon megköszönném.Nekem egy 4 hengeresem van.
Köszönettel
mail cím: irsastrucc@gmail.com
Válasz mangalicapasztor #1806. hozzászólásáraAmelyik alkatrész nem passzol azt át lehet alakítani (eszterga, maró...). Elég sok az azonosság, de lehet nagy különbség. Pl vettünk első gólyalábat megegyező évjáratú gépből csak 3mm volt átmérőbe a difi de eszterga orvosolta.
Gyorsító áttétel szerintem nem nagyon érdemes, ezek a gépek nem arra lettek tervezve hogy kilométereket gyalogoljanak vele "nagy tempóval". A hajtásláncba keletkezhet más gyenge pont ami lehet sokba kerülne a nyert plusz gyorsaság függvényében.
Válasz mangalicapasztor #1808. hozzászólásáraHa eredeti munkahengert használsz az RS-nél,biztos nem lesz ilyen!
azért kérdem mert már jártunk ugy hogy 1 potkocsinál nem volt határolo és és a suly miatt a munkahenger kiakadt,és hanyattesett a plató
Válasz mangalicapasztor #1806. hozzászólására1 Van ami jó,van ami nem jó!
2Ha gyorsítót szerelsz be,csökken a nyomaték!!!Minden attól függ,mire használod a gépet!! 3 Határoló a munkahenger hossza!Minek határoló?
Sziasztok.
Jó pár kérdésem volna.
1.Azt nem értem hogy pár ember miből gondolja hogy a 4 hengeres rs hez jók a 2 hengeres cuccok?
2.A 2 hengeres r 09 be érdemes a gyorsítót beszerelni vagy maradjon a régiben minden?
3.A billentéshez csináltassak határolót vagy felesleges?
Válasz medikus #1804. hozzászólásáraA szabályzón állítottam egy kicsit,valamivel jobb lett holnap még állítok rajta.
ha nem lesz jobb akkor megnézem az adagolót.
Válasz csibész #1802. hozzászólásáraAzért mert sétál a szabályzó,vagy az adagolóban laza valami.
Válasz imre.bondor #1799. hozzászólásáraRs-09 javitási kézikönyv 2 hengeresé érdekel,e-mail:bedora001@gmail.com László.
Szép estét!

Egy olyan kérdésem lenne hogy miért nem tudok egyenletes gázt állitani az 2 hengeres RS-en,mert ha beállitom a gázt egy bizonyos fordulatra akkor egy kis idő után felpörög vagy nagyon leesik a fordulat.
Válasz imre.bondor #1799. hozzászólásáraSzia!
Nekem 2 hengeres warchalowski motoros van, egy javítási nagyban segítené a munkámat! Köszönöm előre is! E-mail: trakiszaki@vipmail.hu
Válasz imre.bondor #1799. hozzászólásáraÜdvözlöm! Ha 4-hengeresé ,azt megköszönném .aprokaroly@freemail.hu
Sziasztok!

Tudom, hogy ez az RS fóruma, de talán akad aki tud tippet adni.
Vác 80-100 km-es körzetében keresek nagy (160-as) körbálás szénát, 2015-2016-ra ca. 400 db-ot.
Mivel én nem tudok csak 1 havi mennyiséget betárolni, azért olyan gazdát keresek, akinél a fedett tárolás megoldható és havonta tud szállítani.
Ha valaki tud segíteni, kérem írjon az imre.bondor@freemail.hu címre.
Köszönöm.
Utóirat:
Ha valakinek még kell az RS-09 javítási kézikönyv, várom az e-mail címét.
Válasz GSA #1797. hozzászólásáraAz indítási naplóra rá volt tűzve az ideiglenes forgalomban tartási engedély és a biztosítási szerződés. Nem értem, a napló első oldalán , be van írva a forgalmi száma és a rendszám . Ott valami bibi van.
Válasz zollfeco #1796. hozzászólásáraAz MTZ megoldást nem ismerem. Hasonló módon gondolom én is, de nem találtam olyan helyet, ahol nem taposom le, és normálisan fel lehet szerelni.
Meg van az indítási napló, de pl. ideiglenes forgalomban tartási engedélyt nem kaptam. Ez a - jelenleg üres első - oldalon való bejegyzés lenne, vagy valami külön passzus?
Válasz GSA #1795. hozzászólásáraÜdv!
MTZ féklámpakapcsolót sem lehet berakni? Vagy mint nekem van a Warchalowskin, egy húzó kapcsoló a fékpedáltól feljebb csavarozva, és egy vékony rugóval a pedálhoz kötve.
Kérdés: a féklámpa kapcsolót - ami gyárilag úgy tudom nincs - ti hogy oldottátok meg? Nem találok olyan jól hozzáférhető helyet, ahová pl. egy húzó kapcsolót (Pannóniáról) feltegyek.
Válasz takacs.zoltan #1793. hozzászólásáraSajnálom,hogy a reklámomban nem vagy benne,azt a térséget szeretném meghódítani.