#1. hozzászólás, Renatapocak küldte be 2012-02-23 18:58:30-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Udv mindenkinek. Valaki tud informacioval szolgalni egy kolni csomagolo munkaval kapcsolatban? Zoldseg- gyumolcs csomagolasrol lenne szo, de sajnos nincs semmilyen konkretum,ezert nem tudom valos vagy al munkaajanlatrol van-e szo...Ha valaki hallott errol vagy dolgozott ott, kerem irjon a forumba. Elore is koszonom. Renata
Van a termosztát fölött egy elágazása a kábelkorbácsnak. Fölfelé kiágazik belőle egy kb 30 centis kiágazás,amibe 2 szál megy. A szürke az egy test,és egy zöld sárga csíkkal. Az istennek se találom,hova való!!!!! Egy hónapja szedtem szét,és nyilván öregszek. Elfelejtettem.
Lehet,hogy ezen nincs is rajta amihez csatlakozna...
Helló!
Segítséget szeretnék tőletek kérni.7 ha szántóról van szó ahol jelentős vadkár fenyeget minden évben mert erdő melett található.Szóbakerült a bekerítése.Kérdésem az lenne, hogy milyen megoldással lehtne ezt megcsinálni kb mennyibe kerülhet és megéri-e ezzel foglalkozni egyáltalán.Köszönöm a válaszokat előre is..
2012 02 11.-én hallottam rádióban a PI-technológiárol amit Dr Fülöp László taált fel ill alkalmazmár a dunántúlon nagy sikerrel. Kédésem: hollehet a vizhez hozzájutni ill hollehet megrendelni, hogy kell végezni avetómagcsávázást milyen mennyiség kell atovábbiakban anövényápolássorán ?
Válasz #1717. hozzászólásra
KSZE Gépszolg KFT Szekszárd.
Schmidt Józsit keresd.Ő szerintem tud segíteni neked!!!
Ha kell mobil szám akkor dobj egy mailt.
Az biztos DE megcsinálom ha nem is most 1-2 héten belül de nyáron tuti összehozom valahogy Ma lekaptam a munkahengert holnap hazajövök átviszem szomszédho kiderül mit tud az MTZ
#1. hozzászólás, Piedone küldte be 2012-02-19 14:05:59-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Szép jó napot mindenkinek! Szeretném kérni a szíves segítségeteket. Egy Atlas homlokrakodó motorjához lenne szükségem javítási kézikönyvre. A motor száma: F3L912 !!!
Nagyon nagy szükségem lenne rá, akár elektronikus formában, akár könyv formájában. NEM KÉREM INGYEN, de feltétlenül kellene egy. :))
Előre is köszönöm segítségeteket! :)smile helpsmilie
Nem hinném mert ezen nincs olyan hogy úszó vagy nem úszó, ez vagy nyom/emel vagy nem Alkatrészkatalógust már találtam már csak valami használati utasítás kellene
Az nem ,mert a domingó is túl nagy lett, mivel kukit már nem vetek ide a homokba, azt is a 6 soros kuki adapter miatt vettem, előtte bérbe vágattam 4 sorossal, és a csatlakozó sorok idegesitették a pilótát .
Igen még ezt a részét ki kell okoskodni! De először megpróbálom én megcsinálni a traktort mert van kapálógépünk az is hidraulikáról megy és azt pörgeti mindkét irányba! Ezt is kellene neki mozgatni oda vissza, csak meg kell találnom a hibát de ha összeáll szerintem fain gép lesz! Csak egy kicsit enyhülne már az idő, nem kellemes odakint ilyen időbe matatni.
Akkor a rugóval húzatnád nyitásra ,a rugó nem húzná túl erősen csak a határolóig / az lenne az úszóban lévő ágon / , a zárásnál meg alapjáraton végpontig zárhatna ,ha ott nem tud túlnyomni-szakitani semmit .
Egy rugót nekünk is be kell szerezni mert valamiért mindíg csak 1 irányba mozdítja a munkahengert. A fülkébe 2 kar van hátul pedig 2 kivezetés. Ha hátul megcserélem a csöveket akkor mozdítja a másik irányba, hiába mozgatom bent a karokat pl. ha kinyitja nem csukja be utána. Itt csak 1 munkahenger van és mechanikusan megy át a másik oldalra Majd még jobban át kell vizsgálni de ezt a hidraulika hibát (ami nem is műtrágyaszóró hibája szerintem) jól fog szuperálni. A nyomás szerintem nem vészes mondjuk nem bírtam a munkahengert oda vissza megmozgatni csak ha csövet cseréltem de szerintem nem vészes.
Ma az öreg sulky-t alakítottuk át hidraulikusra ! Évek óta megy ! Két kis munkahenger+húzó rugó. Egy körről működik. Az esztergályos csinált egy közös (nyomó csövet) az egyik oldalon. A gyors csatlakozó a másik oldalon két karos csap melyek be csatlakozik a két kis munkahenger. Így megoldott lett az oldal le szakaszolása is !
Egy használt amazone műtrágyaszóróval voltak a cimbinek,ugyan ilyen gondolatai mivel ott szintén igencsak gyengének tünt a munkahenger-és az egész betlehem ! Mivel az MTZ volt levegő így egy sima fagytalanító csap beiktatásával+húzó rugóval.Levegős lett a rendszer,játéknak indult aztán évekig így működött,probléma mentesen. Mára persze már lecserélte a gépet ,de az új tulaj is így használja ! Egyszerű, tiszta, és az olaj marad a tartályba.
Az a gond a szűkítővel hogy az a nyomást nem csökkenti csak az olaj áramlási sebességét. De ha túl sokáig húzod a kart akkor ugyanúgy fog viselkedni mintha nem lenne benne szűkítő.
Hát 11-órára sikerült beindítani a gépet Üzemanyag szűrőt kellett cserélni de mire rájöttünk... Egy órára megyünk levenni a targoncás csávóhoz utána minden kiderül... Először kipróbálom hogy mi-merre hány méter utána valami egy szűkítőt biztos rakok bele ha azzal jó lesz akkor nem erőltetem a nyomásszabályzót
ha a tömböt is le akarod venni akkor az olajat is engedd le meg a kartelt is le meg a hajtókarokat is ki meg miegymás...
de a sikolását nézesd meg +a gátakat a hfejen
oké.nagyon szépen köszönöm.akkor szerinted ne is bontsam tovább??mert a hengerfejet már levettem.amugy én is ugy láttam hogy szépen följön ott a tömb is csak jött oda egy két illető aki azt hajtotta ki kell venni a motort.
13549 hozzászólás
#1. hozzászólás, Renatapocak küldte be 2012-02-23 18:58:30-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Udv mindenkinek. Valaki tud informacioval szolgalni egy kolni csomagolo munkaval kapcsolatban? Zoldseg- gyumolcs csomagolasrol lenne szo, de sajnos nincs semmilyen konkretum,ezert nem tudom valos vagy al munkaajanlatrol van-e szo...Ha valaki hallott errol vagy dolgozott ott, kerem irjon a forumba. Elore is koszonom. Renata
Válasz #1746. hozzászólásra
Termosztát felett ? Hőfok jeladók ?
Válasz #1746. hozzászólásra
mértnem probálod ki hogy működik -e a gép
Válasz #1745. hozzászólásra



Van a termosztát fölött egy elágazása a kábelkorbácsnak. Fölfelé kiágazik belőle egy kb 30 centis kiágazás,amibe 2 szál megy. A szürke az egy test,és egy zöld sárga csíkkal. Az istennek se találom,hova való!!!!! Egy hónapja szedtem szét,és nyilván öregszek. Elfelejtettem.
Lehet,hogy ezen nincs is rajta amihez csatlakozna...
Válasz #1742. hozzászólásra
mia gond?
Válasz #1743. hozzászólásra



az nem jó
Válasz #1742. hozzászólásra






Speciel az nincs.
De a mi trakink ma hazatért....
Folyik belőle az olaj, nem gyengén!!!!
Úgyhogy holnap érkeznek a hírös szerelők....
Szép estét! Van e valakinek,vagy a környezetében Zetor proxima 95 tipusú masina? Kellene egy kis infó.
Válasz #1740. hozzászólásra


Próbáljátok a sörétessel , annak jobb a teritése ,az való apró vadra , ágyúval nem lövünk verébre !
Válasz #1738. hozzászólásra


Szerintem a villanypásztor nem rosszabb.
Nem a gyári huzalt kell megvenni, és kevesebb oszlop kell, mint a vadhálóhoz.
Kérdezdd meg a helyi vadásztárságot, hogy miben szeretnének veled közreműködni.
Lassan ott tartunk, hogy ha valaki bejön a saját területemre, akkor ilyedtemben le is lőhetem.
Ezzel indíts és akkor megértik, hogy mit is akarsz tulajdonképpen.
Ültesd körbe élősövénnyel, amibe a vad beleakad.
A saját földeden azt termelsz, amit akarsz.
Ezt jelented az MVH fele.
A vadat meg védje meg a gazdája.
Nekünk a daru és a varjú, degíti a betakarítást. Ott nem tudjuk hogy mi az ellenszer.
Az ágyút már próbáltuk, de nem igazán működik.
Válasz #1738. hozzászólásra
Amit mostanában hallottam:
Vadháló:
150cm 13.000 Ft/50m
160cm 18.000 Ft/50m
Kérges akácoszlop: 5-600 Ft/db
Nagy tételben biztos olcsóbb.
Helló!
Segítséget szeretnék tőletek kérni.7 ha szántóról van szó ahol jelentős vadkár fenyeget minden évben mert erdő melett található.Szóbakerült a bekerítése.Kérdésem az lenne, hogy milyen megoldással lehtne ezt megcsinálni kb mennyibe kerülhet és megéri-e ezzel foglalkozni egyáltalán.Köszönöm a válaszokat előre is..
Válasz #1735. hozzászólásra









JJJÁÁÁÁJJJJJJ, már van 10 éve is, hogy megkerestük az öreget..............
Válasz #1735. hozzászólásra
A Google-t próbáltad már?
2012 02 11.-én hallottam rádióban a PI-technológiárol amit Dr Fülöp László taált fel ill alkalmazmár a dunántúlon nagy sikerrel. Kédésem: hollehet a vizhez hozzájutni ill hollehet megrendelni, hogy kell végezni avetómagcsávázást milyen mennyiség kell atovábbiakban anövényápolássorán ?

Tisztelettel Kiss Gyula G
Válasz #1733. hozzászólásra

de csak azért, hogy megnyugodjanak a jó döntés miatt
Válasz #1732. hozzászólásra

Naná! Hiszen tessék, még a fergások is a Claasokat nézegetik!
Válasz #1731. hozzászólásra









Örülni fog neked a Harsányi az tutker!!!
Válasz #1730. hozzászólásra
ja, fergás sapiban. díszvendég leszek
Válasz #1729. hozzászólásra
Üssed bééééé a googleba hogy jcb alkatrész és kidobja az első oldalon a címüket!!! Holnap mész axiál buliba Vasadra?????????
Válasz #1728. hozzászólásra
sokat jártam arra. hallottam is róla, kerestem is, de soha nem láttam hol van
Válasz #1727. hozzászólásra


Még nem voltál???? Határ út közepe, ha az 5 felől mész bal oldalt át a síneken!!
Válasz #1725. hozzászólásra
az hol van?
Válasz #1717. hozzászólásra
KSZE Gépszolg KFT Szekszárd.
Schmidt Józsit keresd.Ő szerintem tud segíteni neked!!!
Ha kell mobil szám akkor dobj egy mailt.
Válasz #1724. hozzászólásra

Nézd meg mennyi az ár Bp határ út alatti szervízben!! Én odajárok ha kell valami.
Válasz #1723. hozzászólásra

Csak ÚJ !!!!!!!!!!!!!!
Válasz #1721. hozzászólásra
Targoncabontóban érdeklődj?
Válasz #1721. hozzászólásra





Mesélj már..Mi történt?? Vagyis azt látom hogy mi de melyik gépel??
Hol, mennyi egy rövid, 4 hengeres, fűzött, perkins motor ???
Válasz #1718. hozzászólásra
DE megcsinálom ha nem is most 1-2 héten belül de nyáron tuti összehozom valahogy 
Ma lekaptam a munkahengert holnap hazajövök átviszem szomszédho kiderül mit tud az MTZ 


Az biztos
Válasz #1717. hozzászólásra
Ez sima 3 hengeres deutz motor.
Itt érdeklődjél:
http://www.deutz.de/partner/partner_search/europe.en.html
Válasz #1716. hozzászólásra
Értem akkor ez még szép mutatvány lesz
#1. hozzászólás, Piedone küldte be 2012-02-19 14:05:59-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Szép jó napot mindenkinek! Szeretném kérni a szíves segítségeteket. Egy Atlas homlokrakodó motorjához lenne szükségem javítási kézikönyvre. A motor száma: F3L912 !!!
Nagyon nagy szükségem lenne rá, akár elektronikus formában, akár könyv formájában. NEM KÉREM INGYEN, de feltétlenül kellene egy. :))
Előre is köszönöm segítségeteket! :)smile helpsmilie
Válasz #1714. hozzászólásra
Alkatrészkatalógust már találtam már csak valami használati utasítás kellene 
Nem hinném mert ezen nincs olyan hogy úszó vagy nem úszó, ez vagy nyom/emel vagy nem
Válasz #1713. hozzászólásra
Az nem ,mert a domingó is túl nagy lett, mivel kukit már nem vetek ide a homokba, azt is a 6 soros kuki adapter miatt vettem, előtte bérbe vágattam 4 sorossal, és a csatlakozó sorok idegesitették a pilótát .
Válasz #1710. hozzászólásra
És néha túl tolod úszóba
Lehet le vagy fagyva
Szia zoli63 516-os nem érdekel?
Válasz #1711. hozzászólásra

Igen még ezt a részét ki kell okoskodni! De először megpróbálom én megcsinálni a traktort mert van kapálógépünk az is hidraulikáról megy és azt pörgeti mindkét irányba! Ezt is kellene neki mozgatni oda vissza, csak meg kell találnom a hibát de ha összeáll szerintem fain gép lesz! Csak egy kicsit enyhülne már az idő, nem kellemes odakint ilyen időbe matatni.
Válasz #1710. hozzászólásra
Akkor a rugóval húzatnád nyitásra ,a rugó nem húzná túl erősen csak a határolóig / az lenne az úszóban lévő ágon / , a zárásnál meg alapjáraton végpontig zárhatna ,ha ott nem tud túlnyomni-szakitani semmit .
Válasz #1709. hozzászólásra
Majd még jobban át kell vizsgálni de ezt a hidraulika hibát (ami nem is műtrágyaszóró hibája szerintem) jól fog szuperálni. A nyomás szerintem nem vészes mondjuk nem bírtam a munkahengert oda vissza megmozgatni csak ha csövet cseréltem de szerintem nem vészes. 
Egy rugót nekünk is be kell szerezni mert valamiért mindíg csak 1 irányba mozdítja a munkahengert. A fülkébe 2 kar van hátul pedig 2 kivezetés. Ha hátul megcserélem a csöveket akkor mozdítja a másik irányba, hiába mozgatom bent a karokat pl. ha kinyitja nem csukja be utána. Itt csak 1 munkahenger van és mechanikusan megy át a másik oldalra
Ma az öreg sulky-t alakítottuk át hidraulikusra ! Évek óta megy ! Két kis munkahenger+húzó rugó. Egy körről működik. Az esztergályos csinált egy közös (nyomó csövet) az egyik oldalon. A gyors csatlakozó a másik oldalon két karos csap melyek be csatlakozik a két kis munkahenger. Így megoldott lett az oldal le szakaszolása is !
Egy használt amazone műtrágyaszóróval voltak a cimbinek,ugyan ilyen gondolatai mivel ott szintén igencsak gyengének tünt a munkahenger-és az egész betlehem ! Mivel az MTZ volt levegő így egy sima fagytalanító csap beiktatásával+húzó rugóval.Levegős lett a rendszer,játéknak indult aztán évekig így működött,probléma mentesen.
Mára persze már lecserélte a gépet ,de az új tulaj is így használja ! Egyszerű, tiszta, és az olaj marad a tartályba.
Válasz #1706. hozzászólásra
Ha nála is csak a visszarúgás a gond, azt pont megoldja.
Remélhetőleg tényleg csak ennyi.
Válasz #1705. hozzászólásra
Az a gond a szűkítővel hogy az a nyomást nem csökkenti csak az olaj áramlási sebességét. De ha túl sokáig húzod a kart akkor ugyanúgy fog viselkedni mintha nem lenne benne szűkítő.
Válasz #1700. hozzászólásra

Üzemanyag szűrőt kellett cserélni de mire rájöttünk... Egy órára megyünk levenni a targoncás csávóhoz utána minden kiderül... Először kipróbálom hogy mi-merre hány méter utána valami egy szűkítőt biztos rakok bele ha azzal jó lesz akkor nem erőltetem a nyomásszabályzót 
Hát 11-órára sikerült beindítani a gépet
oksa.köcce
Válasz #1702. hozzászólásra

ha a tömböt is le akarod venni akkor az olajat is engedd le meg a kartelt is le meg a hajtókarokat is ki meg miegymás...
de a sikolását nézesd meg +a gátakat a hfejen
oké.nagyon szépen köszönöm.akkor szerinted ne is bontsam tovább??mert a hengerfejet már levettem.amugy én is ugy láttam hogy szépen följön ott a tömb is csak jött oda egy két illető aki azt hajtotta ki kell venni a motort.
Válasz #1699. hozzászólásra
nem kell kivenni a motort ha ért hozzá a szerelő
de a hengerfejjel és alatt lesz közvetlen a problem...
tuti
Válasz #1698. hozzászólásra

Mi egy 5 forintost fúrtunk ár 2,5 mm fúróval, ez a szükitő, kicsit kilágyitva pont befér a hollander házába, nem is ereszt, eddig mőködik a zetornál