tudom hogy nem teljesen ideillő,de segitsetek egy jó állapotu azonnali munkára képes RCW-3 mész és mütrágyaszóró gépet keriteni.illetve véleményt is elfogadok...
Sziasztok egy kis infó Szigor az őstermelőknél!Jövőre nem tekinthető mezőgazdasági őstermelőnek az a magánszemély,akit csak mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szerv által vezetett ügyfél nyilvántartási redszerben tartanak nyilván, vagyis csak regisztrációs számmal rendelkezik. Az őstermelői igazolvány helyett az adóévre hitelesített értékesítési betétlapot kell bemutatni a kifízetőnek . A kifizetőnek akkor nem kell adóelőleget megállapítania az őstermelői tevékenységből származó bevételből, ha a magánszemély legkésőbb a kifizetéskor (juttatáskor) bemutatja az adóévre hitelesített értékesítési betétlapját , illetve ha családi gazdálkodó,az e jogállást igazoló okiratát-tájékoztat a NAV
Ez mind oké Sanyi bácsi de nem szeretek úgy tárgyalni hogy már eleve "halott az ötlet" És gondoltam hátha ismeri itt valaki a gépet és véletlen tudja is hogy mennyit akarnak érte.Na de azért jó tanát volt!
Igen-igen.. Üldözte, de 30 éven keresztül.. És ezred annyiszor sem kellett szervizelni. Én még 123-ason, benzineztem a szerb, horvát háború alatt na azok még többet bírtak mint a 124 MB..
Az előző pár hozzászóláshoz. Ha esetleg szeretitek azokat az autókat amiket még igazán jól megcsináltak és 800000-1000000km-ig csak olajat-szűrőt cseréltek benne, Akkor ajánlom nektek ezt az oldalt- http://124.atw.hu/ ez a pali folyamatosan ilyeneket szerez be,...
Mondjuk alapból van egy márkaszeretetem a volvo felé, családban nem az első fut, igaz csak az egyszerű S40-esek, de volt amelyik 365ezer km-nél ment el teljesen naprakészen jól úgy, hogy előző nap 1000km-es útról jött haza másnap meg ment el kész...
Van a környezetünkben egy, idősebb faszi a tulaj, nagyonsok km van benne és nagyon jó a gépezet!
Igaz ott nem felejtik el miben űlnek! Ugyanis ezek nem sportautók nem 200felett kell velük járni. EGy X5-el sem az sem szereti hiába nagyobb erősebb.
160-al szépen megy csendben simúl és gyorsít ha kell előzni ettől gyorsabban utazni a mai világban szerintem luxus, én 140-150-el járok ott még nemlőnek le inkább 40-nél, 50 már necces.
Általában -nem a legolcsóbb darabok között- de majdnem mindegyik szervízkönyves, komoly idősebb tulaja van, pénzesebb uriemberek jólmenő vállalkozók fejesek, ahol a szervíz nem kérdés plusz fűtött garázsban áll életében végig ésatöbbi nem ragozom.
Nemfognak csúnyán nézni rád, X5-el megjelensz valahol tuti akad egykét ellenséged alapból, ez a sztereotípia mindig élni fog.
Én bár súhanc vagyok ilyet választanék nem x5-öt nem ml-t.
A drága használt is sokat esik, persze nem annyit, mint egy új. A Rav4es női kocsi, de ha te is akarok hajtani....hát szóval nem túl férfias. A mercit nem, ajánlanám, elég húzós a szervize, no meg azért akad rajta ez-az javítanivaló. De ha mégis merci, akk a V8as 400 cdi-t kerüld, drága mulatság a motorelektronika.
Az este megnéztem őket,amikor írtad,na ez még belefér a tetszés indexbe.És erről még lesz infóm is ,mert ez van a marha vevőmnek is .Le is fogom infózni.
Nem néztem még egyet sem ,de tényleg a nejemnek keresgélek.Most ott tartok ,hogy merci vagy toyota, ezek tetszenek.És nem akarok újat ,mert vettem én már újonnan kocsit és másnap kevesebbet ért 1misivel.
Válasz #1352. hozzászólásra
Szabikám mi csak kishalak vagyunk, de ahogy elnézem a videó rovatban a francia gazdák tápanyag utánpótlását,
hááát lehet nekünk is ezt kellene csinálni...
Nos ez itt a gond....a pénz....ami nekünk nincs.....azoknál meg van akik zsebében turkál.....és ezt nem nézik jó szemmel........és a pénzel mindent el lehet érni..........akár még azt is, hogy....................
Egy rokonom aki az előző ciklus alatt az FHB vez.ig.helyettese volt (szegfűs a srác) azt mondja nem rosszak az elgondolásai a Vikinek csak a bankszektor, és a nagytőkés elit mindig elbasik vele,,
13549 hozzászólás
Válasz #1396. hozzászólásra Nincs ebben semmi változás és szigor sem! Az újszülöttnek minden vicc új!!
Válasz #1396. hozzászólásra
Ez eddig is így volt.
tudom hogy nem teljesen ideillő,de segitsetek egy jó állapotu azonnali munkára képes RCW-3 mész és mütrágyaszóró gépet keriteni.illetve véleményt is elfogadok...
Válasz #1395. hozzászólásra
Sziasztok egy kis infó Szigor az őstermelőknél!Jövőre nem tekinthető mezőgazdasági őstermelőnek az a magánszemély,akit csak mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szerv által vezetett ügyfél nyilvántartási redszerben tartanak nyilván, vagyis csak regisztrációs számmal rendelkezik. Az őstermelői igazolvány helyett az adóévre hitelesített értékesítési betétlapot kell bemutatni a kifízetőnek . A kifizetőnek akkor nem kell adóelőleget megállapítania az őstermelői tevékenységből származó bevételből, ha a magánszemély legkésőbb a kifizetéskor (juttatáskor) bemutatja az adóévre hitelesített értékesítési betétlapját , illetve ha családi gazdálkodó,az e jogállást igazoló okiratát-tájékoztat a NAV
Válasz #1393. hozzászólásra
Ha beszéltél vele ird majd be,köszi.
Válasz #1390. hozzászólásra
Nyáron akciózták , 1ft-ra meg 1,5ft-ra ha jól emlékszem,de akkor még nem volt ennyi gép ami keresletet generált volna .
Válasz #1392. hozzászólásra
CS
Válasz #1391. hozzászólásra
És gondoltam hátha ismeri itt valaki a gépet és véletlen tudja is hogy mennyit akarnak érte.Na de azért jó tanát volt! 
Ez mind oké Sanyi bácsi de nem szeretek úgy tárgyalni hogy már eleve "halott az ötlet"
Válasz #1389. hozzászólásra
Jó napot kívánok érdeklődni..,
ha meg el kelt meg tudhatnám menyiért..
bocs ezt nem lehetett kihagyni.


Telefon..
Válasz #1388. hozzászólásra
nem 2 volt?
már én sem emlékszem mindenre.

Fiatal vagy..
Nem tudja valaki véletlenül hogy ezt a vetőgépet VG mennyiért vesztegethetik? Pláne ha még megvan mert ha jól látom szeptemberi a hirdetés
Válasz #1387. hozzászólásra

1ft-os fűtőolajjal mennyit hajtottad volna ,ha lett volna diesel-el szerelve is !
Válasz #1381. hozzászólásra

73-ban kék fecskefarkú Skoda Octávia Super, 20000forint, igaz a legtöbb részt apukámék állták.
Spurizok szunyálni, reggel négytől már kicsit sok.
Üdv mindenkinek,és köszi mindent..
Válasz #1382. hozzászólásra
városban
Válasz #1383. hozzászólásra
A kettes 16V az nagyon kemény volt,utána jött a diesel korszak,nem volt divat benzinessel járni
Válasz #1382. hozzászólásra
Volt egy bajai spanom aki nagy gti imádó volt, de azt hiszem neki egyes golfja is gti volt, és utána a kettes is...
Válasz #1381. hozzászólásra
A 16V 3.ba tudta a 165 akar vároban is
Válasz #1380. hozzászólásra


Húsz éve vettem meg az első autóm. Lada 1500 még a dupla körlámpás volt (TK-80-42)frsz..
Hmmmm. Jó visszaemlékezni...
Válasz #1379. hozzászólásra
Több,mint 20 éve mentem elöször Golf 16V,akkor az olyan volt,mint most ha ürhajóba ülnél...Tizennégy alatt 140
Válasz #1378. hozzászólásra


Akkor viszont tudsz mindent!!!!
Válasz #1377. hozzászólásra
87-ben GTI-vel jártam,utánna 16V
Válasz #1375. hozzászólásra
De az is lehet, hogy túl fiatal vagy ahhoz, hogy az akkori idők autóit összehasonlítsd a jelenkor gépjárműveivel..
Válasz #1375. hozzászólásra
Az a vonat már elment
Válasz #1372. hozzászólásra
Igen-igen.. Üldözte, de 30 éven keresztül.. És ezred annyiszor sem kellett szervizelni. Én még 123-ason, benzineztem a szerb, horvát háború alatt na azok még többet bírtak mint a 124 MB..
Ez elmenne a tajgában is !
Válasz #1371. hozzászólásra

na nemond már!
azt gondolod csak Te tudod mindezt???
Válasz #1370. hozzászólásra
Mi abban a jó,avval a kék fehérrel még Horst üldözte a banditákat...
csak megsugom a volvo 2000 köbcenti alatt nem gyárt benzines motort,renault megane,laguna raknak bele
Az előző pár hozzászóláshoz. Ha esetleg szeretitek azokat az autókat amiket még igazán jól megcsináltak és 800000-1000000km-ig csak olajat-szűrőt cseréltek benne, Akkor ajánlom nektek ezt az oldalt- http://124.atw.hu/ ez a pali folyamatosan ilyeneket szerez be,...
Válasz #1362. hozzászólásra

Így van! Az X5 230-tól nagggyon lemarad!
Válasz #1367. hozzászólásra

Miért szerinted a merci tulaja német???
nemnagyon csak ezt nem merik közzétenni...
Amúgy tényleg kínai a tulaj de Svédben meg Finnben gyártják azt továbbra is!
Vizont lehet hogy fokozatosan áttelepítik magukhoz, akkor viszont a mostani évjáratok lesznek az utolsó megvehető autók...
Válasz #1366. hozzászólásra


helyesbítenék
volvo az mindig is volvo VOLT, mostmár kinai az is
Válasz #1363. hozzászólásra
azt azért szögezzük le hogy egy Volvo az mindig is egy Volvo .
Válasz #1351. hozzászólásra
Erről eszembe jutott egy mai hír
ezaz pont erről szól.
Válasz #1361. hozzászólásra
akkor elhajlunk a volvó irányába de majd az idő teltével kialakul ez is.
Kösz az infókat,,
Mondjuk alapból van egy márkaszeretetem a volvo felé, családban nem az első fut, igaz csak az egyszerű S40-esek, de volt amelyik 365ezer km-nél ment el teljesen naprakészen jól úgy, hogy előző nap 1000km-es útról jött haza másnap meg ment el kész...
Válasz #1360. hozzászólásra
Van a környezetünkben egy, idősebb faszi a tulaj, nagyonsok km van benne és nagyon jó a gépezet!
Igaz ott nem felejtik el miben űlnek! Ugyanis ezek nem sportautók nem 200felett kell velük járni. EGy X5-el sem az sem szereti hiába nagyobb erősebb.
160-al szépen megy csendben simúl és gyorsít ha kell előzni ettől gyorsabban utazni a mai világban szerintem luxus, én 140-150-el járok ott még nemlőnek le inkább 40-nél, 50 már necces.
Általában -nem a legolcsóbb darabok között- de majdnem mindegyik szervízkönyves, komoly idősebb tulaja van, pénzesebb uriemberek jólmenő vállalkozók fejesek, ahol a szervíz nem kérdés plusz fűtött garázsban áll életében végig ésatöbbi nem ragozom.
Nemfognak csúnyán nézni rád, X5-el megjelensz valahol tuti akad egykét ellenséged alapból, ez a sztereotípia mindig élni fog.
Én bár súhanc vagyok ilyet választanék nem x5-öt nem ml-t.
Válasz #1359. hozzászólásra
A drága használt is sokat esik, persze nem annyit, mint egy új. A Rav4es női kocsi, de ha te is akarok hajtani....hát szóval nem túl férfias. A mercit nem, ajánlanám, elég húzós a szervize, no meg azért akad rajta ez-az javítanivaló. De ha mégis merci, akk a V8as 400 cdi-t kerüld, drága mulatság a motorelektronika.
Válasz #1358. hozzászólásra

Az este megnéztem őket,amikor írtad,na ez még belefér a tetszés indexbe.És erről még lesz infóm is ,mert ez van a marha vevőmnek is .Le is fogom infózni.
Válasz #1357. hozzászólásra
ezek tetszenek.És nem akarok újat ,mert vettem én már újonnan kocsit és másnap kevesebbet ért 1misivel.
Nem néztem még egyet sem ,de tényleg a nejemnek keresgélek.Most ott tartok ,hogy merci vagy toyota,
Válasz #1343. hozzászólásra
Mondom neked, hogy XC90 D5!!!
van belőle kézi 6sebességes is meg ótómata is, 163 lóerő nem esik luxusadó alá (igaz jelenleg nincs is)
MENNE AZ ARCODHOZ KOMA!!!
Válasz #1343. hozzászólásra
Az Amarokot nézted? Nem olcsó, de az áfát visszakapod, a magas felszereltségű az elég luxus belülől és kaphatő komfort laprugóval is.
Válasz #1355. hozzászólásra
Land cruiserből a 100-as, vagy a régi HDJ80! Csa ez utóbbi egy betegágy, állítólag.
Válasz #1348. hozzászólásra
Magadnak LAND CRUISER, asszonynak RAV4 vagy mindkettő.
Válasz #1352. hozzászólásra
Szabikám mi csak kishalak vagyunk, de ahogy elnézem a videó rovatban a francia gazdák tápanyag utánpótlását,
hááát lehet nekünk is ezt kellene csinálni...
(????????)
Válasz #1350. hozzászólásra
támogatásból? Utófinanszírozott.
Válasz #1351. hozzászólásra

Nos ez itt a gond....a pénz....ami nekünk nincs.....azoknál meg van akik zsebében turkál.....és ezt nem nézik jó szemmel........és a pénzel mindent el lehet érni..........akár még azt is, hogy....................
Válasz #1348. hozzászólásra
Egy rokonom aki az előző ciklus alatt az FHB vez.ig.helyettese volt (szegfűs a srác) azt mondja nem rosszak az elgondolásai a Vikinek csak a bankszektor, és a nagytőkés elit mindig elbasik vele,,
Válasz #1344. hozzászólásra

Támogatásból nem megy???