attól függ hogy mennyire kopott a motorod , hidraulikába azért jobb motorolajat rakni mert üzem meleg állapotban nem annyira híg és megfelelő a szivattyú számára, jobban dolgozik vele majd más pontosabban kiegészíti
A 15w40 és a 20w50 motorolaj közül melyik a jobb a trakiba?
A hidraulikába miért jobb a motorolaj, mint a hidraulika olaj és oda milyen motorolajat rakjak?
Nincs belőle sajnos 4x4-es!
A továbbfejlesztett T-25-böl lett a T-30-as ,ott is 2 típus van. T-30A70 az csak hátsókerék hajtású,és a T-30A80 az a 4x4-es. De a T-30-nak a váltója teljesen más,mint a T-25-é ,és ezért nem lehet meghajtatni az első hidat.
"nem olyan mint az MTZ "
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy t25 kis traktort, csak hátsó meghajtású, érdekelne, hogy van belőle 4x4-es gyári változat? Illetve a sima verziót át lehet alakítani 4x4 - re?
maradjunk annyiban hogy sz*rból nem lehet várat építeni.
az alkatrésznek sajnos ára van.
annyit lehet biztosan tudni hogy párforintos áron nehéz/lehetetlen minőségben jó alkatrészt venni. meg azt is lehet tudni hogy a drága alkatrész se feltétlen jobb mint az olcsóbb.
tudni azt hogy melyiket érdemes választani nem mindíg triviális.
de azért lehet sejteni hogy van egy ár ami alatt képtelenség értelmes dolgot kapni.
megkéne nézni hogy habos e az olaj benne.
ha járatás után habos az olaj akkor falsot szív a rendszer. buborékos habos olajjal nem fog rendesen működni a munkahenger.
a tömítetlenég minden formában ellensége a huidraulikának.
az olaj amit beletettél milyen, és milyen volt benne előtte ?
végszükség esetén a vezérműtömb kúpos szelepét kellene megnézni. lehetséges hogy bemosott valamit a friss olaj, és nem zár le a szelep. emiatt a pumpált olaj egy része résolajként visszakerül a tartályba.
de egy helyen meglett bontva mert ott szivàrgott és tömitést cseréltem
most is a javitásával probálkozom és ugy érzem hogy nincs nyomàs a rendszerben
miért nem lehet nyomàs benne ?
érdekes.
nem kéne ilyesmit produkálnia,
maximum 1-2 alkalommal kéne végállástól végállásig megmozgatni a munkahengert a hidraulikával.
meg sehol nem bontottad, csak leengedted az olajat és másikat töltöttél bele ?
Hú! Nem értettem miről írsz, aztán ráadásul pont arra válaszoltál, amit írtam. Bár vissza kellett néznem egyáltalán miről van szó. Háromkéses szártépő, hogy más is értse.
Esetleg fejtsd ki bővebben is, hátha hasznos lesz másnak is az infó.
a csörlőt nem adom el külön :D
ez vagy így egyben megmarad vagy majd egyben lesz eladva. 1500 üzemórás a gép, most kijavítgatom a kopásokat rajta aztán felteszem majd ide is a hírdetések közé.
(gömbcsuklók, hidraulika, fékek, műszaki, elektromosság. erdőn sokat verték az ágak aztán "lekopott" az elektromosság java, a többi természetes kopás).
válaszolva a kérdésedre ez a traktor 3 pontos felfüggesztésére szerelt csörlő, kardánhajtású. az áttételezés egy lánckerékpárral van megoldva, fékje öntartó típus mint az elevátoroké. A hajtás kuplungja száraz egytárcsás.
működtetése mechanikus.
a gyárihoz képpest annyi a különbség hogy kapott egy pótkocsi vontatásra alkalmas vonószemet, és a kötéldob fel lett vastagítva. így 70 helyett 30 méter kötél fér rá. túl kicsi a dob átmérő az eredeti felállásban, a legalsó menetet nagyon kis ívben tekeri fel aztán tönkremegy tőle a kötél. meg lett rá hegesztve 2 köracél choker kötéltartónak. elfér rajta 4 choker így.
Típusa uniforest E35.
videó egy ilyenről itt látható:
a köteles mechanikus működtetés szimpatikus volt és most is az nekem. biztonságos.
ha a traktorból lehetne üzemeltetni akkor megeshetne olyan hogy aki bekötözi a fákat véletlen elkenődik.. így biztosan a csörlő mellett áll. szerencsére a vtz-2048 ban van kardánkuplung pedál, így ha netán meredek szögből csörlőzik az ember sem tudja a csörlő kezelője megborítani a gépet vele, mert a traktoros a fülkében le tudja állítani a csörlőt.
egyszerű nagyon, megbízhatóan működik.
mi a fék kioldó kötelet levettük, kényelmesebb lábbal a karját betolni.
csak a kuplungot működtető kötél van rajta így.
elég régóta nem használtam már, ráfér némi karbantartás de ennek ellenére üzemképpes.
csapágyakat kicseréltem már benne egyszer, fékszalagot és feszítő rugót is. a kuplungja is 80% os.
új ára 1300 euro +áfa most néztem meg.
bakker..
ha már 1.5 et akar a t-25 ért inkább vidd el a vtz-met 2 gurigáért.
adok hozzá egy leták tárcsát meg egy 3.5 tonnás csörlőt is...
(tárcsa dolguzott kb 2 órát, a festék még a tárcsalapokon is eredeti. 100 körül vettem anno. csörlőre nem teljesen emlékszem, de 200 at megér elvileg így is.)
A telefonba megegyeztünk,másnap reggel küld egy sms-t,hogy annyiért nem adja a gépet,és mond 300.000 Ft-tal többet!! Szánalmas milyen emberek vannak!!!!
"kb 600 Ft környékén mozog"
Na pont erre a legolcsóbb szimeringre gondoltam.Csak te belinkeltél 1 igen drágát !
Én is linkelek neked 1-et kicsit olcsóbban . Bár megjegyzem,hogy ettől létezik még olcsóbban is.38x58x10 És helyben van!
teljesen más diemnzió.
ez nemcsak hogy eleve erősebb, de az anyaga is sokkal jobb.
ha valaki sokallja az árát az nézze meg mennyibe kerülnek rajta a kapatagok.
nem beszélve a fogaskerekekről amik ezekbe vannak.
szerintem korrekt az ár amibe feltetted, én híresen szeretek vizsgálódni. ha nem löttyenik (kapák tengelye lefog, kardán behajtás kézzel megmozgat oda-vissza) nagyon a hajtás és szükségem lenne mégegy ilyen berendezésre kérdés nélkül vinném ennyiért.
Ez így igaz ahogy mondod! Én már megkaptam hogy drágán árulom mert japánt lehet venni már 150eFt körül, de szerintem azok fele ennyire nem strapabíróak!
ilyenem van nekem is.
elpusztíthatatlan,
egyszer kíváncsiságból csúszótalpak nélkül belementem vele felmarni 1 hektár alávetés előtt a terepet, tuskón és lehullot ágon minden egyeben keresztülcibáltam.
a kések már kopottak voltak azokat nem sajnáltam rajta.
kések csavarjait inkább letöri, meg összegyűri a késeket de hajtás és társai rezzenéstelenül bírják.
köszi a kuplungos tanácsot ,nem igaz
nem hinném hogy olcsó 150-200 Ft szimeringet rakott volna bele pláne hogy olyan boltot se találtam volna ahol ennyiért hozzá lehet jutni, ha jól tudom a méretét akkor ez kell bele és ez kb 600 Ft környékén mozog
" még eredeti orosz akkor kizárt hogy a tengelyen bemaródás legyen"
Ezek szerint még sokat kell tapasztalnod ,látnod!
"csodát nem kell várni tőle tömítés csere után" Főleg nem a 150-200ft-os szimeringtől
szomorkás a hangulatom máma.
a kis vtz-men az olajnyomás meleg motornál alig súrolja az 1 BAR-t...
nemtudja valaki véletlen a t-25 olajszivattyúja stimmel bele ?
hidegen még van nyomás...
feltételezem hogy a szivattyúm kophatott el és a meleg olaj meg véknyabb, nemtud nyomást csinálni.
ha pörgetem akkor ugyan felmegy 1.5-2 közé :(
25342 hozzászólás
Válasz #18596. hozzászólásra
, hidraulikába azért jobb motorolajat rakni mert üzem meleg állapotban nem annyira híg és megfelelő a szivattyú számára, jobban dolgozik vele majd más pontosabban kiegészíti 
attól függ hogy mennyire kopott a motorod
A 15w40 és a 20w50 motorolaj közül melyik a jobb a trakiba?
A hidraulikába miért jobb a motorolaj, mint a hidraulika olaj és oda milyen motorolajat rakjak?
Válasz #18594. hozzászólásra

Tökéletes
Válasz #18592. hozzászólásra
Motorolajok:
-motorolaj: 15w40 Turbó diesel Kb:7.5 liter.
-adagoló: motorolaj, 1dl.
-levegőszűrő alja: motorolaj,1.1 liter.
Hajtómű olajok:
-sebességváltó: 80w90-es de, lehet ettől sűrűbb is.{140-es} Kb:10 liter.
-hátsó lehajtások{sonkák}: hajtómű olaj 1.5-1.5 liter oldalanként.
-hidraulika szivattyú hajtásháza: hajtómű olaj, 3dl.
-első kerékagyak: hajtómű olaj 1dl vagy zsír de,lehet a kettő keveréke is.
Hidraulika rendszer: hidraulika olaj vagy motor olaj {az utóbbi jobb} 7 liter.
Válasz #18592. hozzászólásra
pontos mennyiségeket nemtudom.
váltóba hykomol 80w-90 ,
motorba MOL Dynamic Turbo Star 20W-50 vagy
MOL Dynamic Turbo Diesel 15W-40
Segítséget kérek. T-25/a trakim olajcsere előtt áll. Mennyi olajat vegyek a motorba és mennyit a váltóba? Ki milyen olajat használ?
Az a baja a VTZ 3 hengeresnek,hogy általában maradt a T-30 féle váltó ,és az már gyenge az 50-pár lóerőnek!
Válasz #18589. hozzászólásra
A VTZ-ben is van 2 féle váltó,az 1-ik az egyezik.Amelyik nem egyezik abból elég kevés van.
Válasz #18588. hozzászólásra

a t30 és a vtz váltó egyezik?
Válasz #18586. hozzászólásra


Nincs belőle sajnos 4x4-es!
A továbbfejlesztett T-25-böl lett a T-30-as ,ott is 2 típus van. T-30A70 az csak hátsókerék hajtású,és a T-30A80 az a 4x4-es. De a T-30-nak a váltója teljesen más,mint a T-25-é ,és ezért nem lehet meghajtatni az első hidat.
"nem olyan mint az MTZ "
Válasz #18586. hozzászólásra
t-30 as változat az már öszkerekes.
tudtommal a t-25 öst nem lehet öszkerekessé varázsolni.
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy t25 kis traktort, csak hátsó meghajtású, érdekelne, hogy van belőle 4x4-es gyári változat? Illetve a sima verziót át lehet alakítani 4x4 - re?
Válasz #18582. hozzászólásra
igen sikerüt
a tartàlyból a szivatyúba vezető csőnek a tartálynál lévő végénél rossz volt a tömités kicseréltem és azota hiba nélkül megy
maradjunk annyiban hogy sz*rból nem lehet várat építeni.
az alkatrésznek sajnos ára van.
annyit lehet biztosan tudni hogy párforintos áron nehéz/lehetetlen minőségben jó alkatrészt venni. meg azt is lehet tudni hogy a drága alkatrész se feltétlen jobb mint az olcsóbb.
tudni azt hogy melyiket érdemes választani nem mindíg triviális.
de azért lehet sejteni hogy van egy ár ami alatt képtelenség értelmes dolgot kapni.
Válasz #18568. hozzászólásra
figyelmetlen voltam. De hidd el a boltok 90%-ában az olcsót árulják.
Ott a pont
Válasz #18581. hozzászólásra
akkor, sikerült megjavítani ?
Hol találtad meg a hibát ?
Válasz #18580. hozzászólásra
köszönöm a segítségedet a2457
Válasz #18579. hozzászólásra
habzás inkább a szivattyú szívó ágában szokott keletkezni.
a levegőt ami bekerül elkeveri az olajjal a szivattyú.
első gyanúsítottam a tartályt a szivattyúval összekötő csőcsatlakkozás tömítettsége.
Válasz #18578. hozzászólásra
köszi a választ
elég habos volt az olaj amikor ujra leengettük
át nézem a tömitéseket és remélem hogy megjavul .
Válasz #18577. hozzászólásra
megkéne nézni hogy habos e az olaj benne.
ha járatás után habos az olaj akkor falsot szív a rendszer. buborékos habos olajjal nem fog rendesen működni a munkahenger.
a tömítetlenég minden formában ellensége a huidraulikának.
az olaj amit beletettél milyen, és milyen volt benne előtte ?
végszükség esetén a vezérműtömb kúpos szelepét kellene megnézni. lehetséges hogy bemosott valamit a friss olaj, és nem zár le a szelep. emiatt a pumpált olaj egy része résolajként visszakerül a tartályba.
Válasz #18576. hozzászólásra
de egy helyen meglett bontva mert ott szivàrgott és tömitést cseréltem
most is a javitásával probálkozom és ugy érzem hogy nincs nyomàs a rendszerben
miért nem lehet nyomàs benne ?
Válasz #18575. hozzászólásra
érdekes.
nem kéne ilyesmit produkálnia,
maximum 1-2 alkalommal kéne végállástól végállásig megmozgatni a munkahengert a hidraulikával.
meg sehol nem bontottad, csak leengedted az olajat és másikat töltöttél bele ?
Válasz #18574. hozzászólásra
köszi a válszt
azért kérdeztem mert most lett lecserélve az olaj és azóta lassan mozog és nincs ereje
Válasz #18573. hozzászólásra
kidolgozza a szivattyú a levegőt.
munkahengernél meg végállástól végállásig működteted párszor és annyi.
hadd kérdezzem meg miért kérded.
sziasztok !
a hidraulika rendszert hogyan lehet légteleniteni ?
Válasz #18571. hozzászólásra

Az energiaigénye tapasztalatod szerint nagyobb a háromkésesnek, mint a két késesnek, vagy egyre megy?
Szebben kell, hogy dolgozzon, hiszen több 50%-al a vágóél a hármason, mint a kettesen.
Válasz #18570. hozzászólásra

Rájöttem, gyártod
Válasz #18569. hozzászólásra

Hú! Nem értettem miről írsz, aztán ráadásul pont arra válaszoltál, amit írtam. Bár vissza kellett néznem egyáltalán miről van szó. Háromkéses szártépő, hogy más is értse.
Esetleg fejtsd ki bővebben is, hátha hasznos lesz másnak is az infó.
Te is ilyent csináltál, vetted, esetleg gyártod?
Válasz #16649. hozzászólásra
A három késes valóban jobban dolgozik,és nem hazabeszéltek.
Válasz #18567. hozzászólásra
amúgy meg nem értelek
elvesztettem volna a fonalat
én a vitonos szimeringet
linkeltem és ajánlottam nem pedig azt amit te raktál be 150 ft
hát persze
Válasz #18561. hozzászólásra
/ ugyanezt a szimeringet! 
Az előző hozzászólásodban /18553/ még istenítetted /
http:http://www.szerszambirodalom.hu/553-szimeringek/69385-szimering-38x58x10-p.html
szimering
Válasz #18560. hozzászólásra
nem lecserélem. mellé lesz.
Válasz #18564. hozzászólásra
a csörlőt nem adom el külön :D
ez vagy így egyben megmarad vagy majd egyben lesz eladva. 1500 üzemórás a gép, most kijavítgatom a kopásokat rajta aztán felteszem majd ide is a hírdetések közé.
(gömbcsuklók, hidraulika, fékek, műszaki, elektromosság. erdőn sokat verték az ágak aztán "lekopott" az elektromosság java, a többi természetes kopás).
válaszolva a kérdésedre ez a traktor 3 pontos felfüggesztésére szerelt csörlő, kardánhajtású. az áttételezés egy lánckerékpárral van megoldva, fékje öntartó típus mint az elevátoroké. A hajtás kuplungja száraz egytárcsás.
működtetése mechanikus.
a gyárihoz képpest annyi a különbség hogy kapott egy pótkocsi vontatásra alkalmas vonószemet, és a kötéldob fel lett vastagítva. így 70 helyett 30 méter kötél fér rá. túl kicsi a dob átmérő az eredeti felállásban, a legalsó menetet nagyon kis ívben tekeri fel aztán tönkremegy tőle a kötél. meg lett rá hegesztve 2 köracél choker kötéltartónak. elfér rajta 4 choker így.
Típusa uniforest E35.
videó egy ilyenről itt látható:
katt
a köteles mechanikus működtetés szimpatikus volt és most is az nekem. biztonságos.
ha a traktorból lehetne üzemeltetni akkor megeshetne olyan hogy aki bekötözi a fákat véletlen elkenődik.. így biztosan a csörlő mellett áll. szerencsére a vtz-2048 ban van kardánkuplung pedál, így ha netán meredek szögből csörlőzik az ember sem tudja a csörlő kezelője megborítani a gépet vele, mert a traktoros a fülkében le tudja állítani a csörlőt.
egyszerű nagyon, megbízhatóan működik.
mi a fék kioldó kötelet levettük, kényelmesebb lábbal a karját betolni.
csak a kuplungot működtető kötél van rajta így.
elég régóta nem használtam már, ráfér némi karbantartás de ennek ellenére üzemképpes.
csapágyakat kicseréltem már benne egyszer, fékszalagot és feszítő rugót is. a kuplungja is 80% os.
új ára 1300 euro +áfa most néztem meg.
Válasz #18563. hozzászólásra
Szia,
A csörlőt külön is eladod? Képed van róla? Hogyan működik, hová kell szerelni?
Köszi: B.
Válasz #18562. hozzászólásra
bakker..
ha már 1.5 et akar a t-25 ért inkább vidd el a vtz-met 2 gurigáért.
adok hozzá egy leták tárcsát meg egy 3.5 tonnás csörlőt is...
(tárcsa dolguzott kb 2 órát, a festék még a tárcsalapokon is eredeti. 100 körül vettem anno. csörlőre nem teljesen emlékszem, de 200 at megér elvileg így is.)
Egy komolytalan hirdető:
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/t25a-0331-loeros-motorral-elado/h_6520888?ref=8afec345
A telefonba megegyeztünk,másnap reggel küld egy sms-t,hogy annyiért nem adja a gépet,és mond 300.000 Ft-tal többet!! Szánalmas milyen emberek vannak!!!!
Válasz #18559. hozzászólásra


aki azt beépíti az meg is érdemli hogy szivárogjon
Válasz #18558. hozzászólásra
Talán a Japán Hinomoto-t akarod kicserélni a RUSZKI csodára ? Miért ? ha szabad érdeklődni.
Válasz #18553. hozzászólásra
38x58x10 És helyben van!
"kb 600 Ft környékén mozog"
Na pont erre a legolcsóbb szimeringre gondoltam.Csak te belinkeltél 1 igen drágát !
Én is linkelek neked 1-et kicsit olcsóbban . Bár megjegyzem,hogy ettől létezik még olcsóbban is.
Jó állapotú T-25 traktort keresek megvételr.Ajánlatokat privátban várok.Köszönöm.
Válasz #18556. hozzászólásra
teljesen más diemnzió.
ez nemcsak hogy eleve erősebb, de az anyaga is sokkal jobb.
ha valaki sokallja az árát az nézze meg mennyibe kerülnek rajta a kapatagok.
nem beszélve a fogaskerekekről amik ezekbe vannak.
szerintem korrekt az ár amibe feltetted, én híresen szeretek vizsgálódni. ha nem löttyenik (kapák tengelye lefog, kardán behajtás kézzel megmozgat oda-vissza) nagyon a hajtás és szükségem lenne mégegy ilyen berendezésre kérdés nélkül vinném ennyiért.
Válasz #18555. hozzászólásra

Ez így igaz ahogy mondod! Én már megkaptam hogy drágán árulom mert japánt lehet venni már 150eFt körül, de szerintem azok fele ennyire nem strapabíróak!
Válasz #18554. hozzászólásra
ilyenem van nekem is.
elpusztíthatatlan,
egyszer kíváncsiságból csúszótalpak nélkül belementem vele felmarni 1 hektár alávetés előtt a terepet, tuskón és lehullot ágon minden egyeben keresztülcibáltam.
a kések már kopottak voltak azokat nem sajnáltam rajta.
kések csavarjait inkább letöri, meg összegyűri a késeket de hajtás és társai rezzenéstelenül bírják.
erős tartós szerkezet, jó vétel.
Ha esetleg valakit érdekel!
http://olx.hu/hirdetes/bolgar-talajmaro-ID3aCfH.html
Válasz #18551. hozzászólásra

,nem igaz

köszi a kuplungos tanácsot
nem hinném hogy olcsó 150-200 Ft szimeringet rakott volna bele pláne hogy olyan boltot se találtam volna ahol ennyiért hozzá lehet jutni, ha jól tudom a méretét akkor ez kell bele és ez kb 600 Ft környékén mozog
38 x 58 x 10 KTT FKM (Viton)
Válasz #18550. hozzászólásra
? Majd 800-1000 üó után! Ha szükséges!
Már jó néhányszor leírtam ! 30-32mm.
Miért kellene utána állítani
Válasz #18547. hozzászólásra

szimeringtől
" még eredeti orosz akkor kizárt hogy a tengelyen bemaródás legyen"
Ezek szerint még sokat kell tapasztalnod ,látnod!
"csodát nem kell várni tőle tömítés csere után" Főleg nem a 150-200ft-os
mennyire szokták állítani a kinyomóvillákat?
kb annyira mint az mtz-nél vagy mindegy mert úgy is után kell állítani ?
Válasz #18548. hozzászólásra
szomorú, meg kell próbálni
szomorkás a hangulatom máma.
a kis vtz-men az olajnyomás meleg motornál alig súrolja az 1 BAR-t...
nemtudja valaki véletlen a t-25 olajszivattyúja stimmel bele ?
hidegen még van nyomás...
feltételezem hogy a szivattyúm kophatott el és a meleg olaj meg véknyabb, nemtud nyomást csinálni.
ha pörgetem akkor ugyan felmegy 1.5-2 közé :(